PDA

Volledige versie bekijken : Diana Roemeense (ex-Raisa Samya ,ex-Luisa VV, ex-Diana Magnum)



Pistol Pete
2 februari 2010, 05:54
Haarkleur/-lengte : donkerblond / schouderlang
Lengte dame : 168 cm
Postuur/Cupmaat : slank / C-cup
Nationaliteit/Taal : roemeens / nagenoeg geen duits of engels
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: PZC / TZ / NMC / GFE
Voordelen: stille wateren hebben (meestal) diepe gronden...
Nadelen: zeer beperkte communicatiemogelijkheid
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro

The Saint
2 februari 2010, 16:48
Cupmaat : C-cup


:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Pistol Pete
2 februari 2010, 17:41
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

:biggrin::biggrin:yep, ik kon ze net niet meer onder b-cups scharen zag ik toen de bra uitging.:cool::cool:

Maar lekker was de dame wel!

SFL
30 mei 2012, 09:09
Naam: Raisa (ex-VV)

Haarkleur/-lengte : Zwart / lang

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat : Sterk gebouwd / B-cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : 25j

Tatoeages/Piercings: Ik dacht het niet

Service: GFE, TZ, knuffelen, PZC, NMC…etc

Voordelen: Zeer vriendelijk, geen tijdsdruk, altijd goedlachs en welbespraakt

Nadelen: neemt niet vaak initiatief en is afwachtend (hoeft geen nadeel te zijn, maar ik moet iets vermelden)

Tijdsduur : 60 minuten

Prijs : € 75 + fooi


http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1142
Hele lieve en rustige jongedame.

Helaas kon ik wederom alleen de namiddag vrijmaken en in de namiddag ligt Samya er vrij doods bij. Met moeite kon ik 10 dames bij elkaar opgeteld krijgen en venten nog veel minder.

Bij zo weinig volk voel ik me niet echt comfortabel en ik wist in de verste verte niet welk mokkeltje ik zou kiezen. Ze wierpen me nu eenmaal allemaal een aanstootgevende blik toe. Helaas had ik ook Satanic Surfer niet bij, die me eventueel raad kon geven in zijn stamkroeg.

Maar het zat me ineens mee toen ik een oude bekende zag binnenwandelen. Eentje die ik nog kende van Villa Vertigo al een hele poos geleden. Als ik me goed meen te herinneren had ik ook 2x met haar de eer. Als zij dit was, dan herinnerde ik haar dus als een easygoing GFE-mokkeltje. Voor die tijd was dat bij Roemeentjes een zeldzaamheid.

Maar goed, hier hebben we het dus over Raisa. Mooie vrolijke meid. Ze heeft een gezonde en ruime B-cup, is niet te mager en niet te dik… Bovendien een lekker vlezige kont. Na wat kletsen toch met haar naar de kamer gegaan. Er liepen misschien nog wel 2 of 3 dames rond die meer mijn type waren, maar ik was niet in een prospecterende bui en besloot dus om een vertrouwde wedstrijd te gaan spelen.

Raisa maakt het naar je zin, ze doet haar best en wat ze doet is zeer naar behoren. Een hoogvlieger niet meteen, maar de degelijkheid die ze in de GFE legt is toch iets wat men niet mag verwaarlozen. Kan ook zijn omdat er geen kat aanwezig was, maar ze was ook totaal niet gehaast. Ze ging ruim over de tijd en ik diende enkel maar de vooraf afgesproken termijn te vergoeden.

Pijpen hebben we over geslagen (mijn lul verdraagt het niet meer dat te veel artiestes hun hele repertoire in mijn microfoon zingen), maar ik heb haar wel gebeft. Ze is iets terughoudender daarin, maar één keer je de juiste touch beethebt, dan laat ze zich wat meer gaan. Voorts een knuffelbeertje zoals ik het graag heb, lekker tegen elkaar geplakt en niet klieren over het feit dat ik te fel aan het transpireren was. Tongen doet ze ook vol overgave en heel diep. Ondanks dat is ze toch niet de beste zoener die ik recentelijk meegemaakt heb, maar dat ligt dan weer eerder persoonlijk. Hangt allemaal af van hoe je het liefste zoent, neem ik aan.

Neuken was ook lekker zonder meer. Ze deed wat ik van haar verwachtte, maar nam zelf geen initiatief. Ik heb even op haar gelegen, zij daarna op mij en om te eindigen opteerde ik voor cowgirl reverse. Na de daad was ze nog heel lief en wou me zonder verplichtingen nog wat langer op de kamer houden. Ze rustte wat uit en we streelden elkander zachtjes.

De afspraak was een uur.
Daadwerkelijk minstens een uur en een kwart op de kamer geweest.
75€ was de prijs en natuurlijk kreeg ze nog wat drinkgeld van mij.

Een betere middenklasser en zeer zeker een GFE aanrader en voor herhaling vatbaar!

superwescoast
9 april 2013, 19:25
The same girl of this one (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20470-Luisa-Roemeens)...

Heilenhaus
20 juni 2013, 13:12
öffentliche Geburtstagseinladung ins Magnum .
Gestern Abend gegen 22 Uhr plötzlich über eine öffentliche Geburtstagseinladung eines Gf ins Magnum gestolpert.

What a fuck. Der Himmel hat mich erläutet. Saß schon mit ner leeren Flasche Bier, die Füße auf dem Tisch vor dem Fernseher und verkniff mir so kaputt wie ich war bei der Hitze schon ins Bett zu gehen. Im TV läuft auch nichts anständiges und mich an den PC gesetzt und etwas hier und dort rum geklickt.
Ich könnte eigentlich mal wieder dort oder dort mal schnuppern da traf mich der Götterbote vom Himmel.

Wer heute zwischen 20 und 24 Uhr das Passwort nennt bekommt freien Eintritt ins Magnum.

Konnte es gar nicht glauben und habe erst mal dort angerufen und es mir bestätigen lassen.
Dem war aber so. Den Hörer noch nicht abgelegt in die Socken gesprungen, die Zähne geputzt überprüft wie viel noch in den Magen passen würde und kurz die Geldbörse etwas aufgefüllt.

Da stand ich nun im Magnum. Wenig los für die Uhrzeit aber ich war auch noch nie in der Woche so spät dort. Und dann die Hitze. Die Klimaanlagen im Hauptraum konnte man nur belächeln. In der hinteren Bar herrschte angenehmere Atmosphäre. Allerdings das Leben spielte sich im Patio ab. Aufwendig geschmückt mit beleuchteten Palmen einer karibischen anhauchenden Bar einem Thron auf dem später das Gebuhrstagskind geehrt werden sollte und Frauen Frauen Frauen wohin das Auge schwellte.

Na wer hat den eigentlich Geburtstag fragte ich einige vom Personal und auch Mädels die ich näher kannte. Na Willy, der Mann in weis. Who the fuck ist Willy?
Alle kannten ihn bloß ich nicht. Später den Chef im vorbeigehen begrüß und dann fielen mir die Schuppen von den Augen. Willy das war Willy.

Es herrschte eine karibische Atmosphäre. Super geile neue Latinas. Die Duschen dauer belegt
Einmal den obligatorischen Fischteller einverleibt als mir dann was sehr bekanntes über den Weg lief. Sie grinste mich an und eine netter Plausch manifestierte mein erstes Zimmer.


Name: Diana (ehem. Raissa Samya)
Nationalität: Rumänien
Kommunikation: in deutsch
Optik: schwarze Haare über die Schultern, einen makellosen hübschen Körper
Alter: ca. 23 Jahre
Konfektion: 34 bei ca.1,68 m
Körbchengröße: A-Cup

Küssen: oberhalb des Club-Standards, mit Zunge und ohne Zeitlimit. Schien Spaß daran gehabt zu haben.
Augenkontakt: ja
Lecken: keine Zeit gehabt
Fingern: -
Fo: ausdauernd ohne abzusetzen. Mitteltief etwas zu trocken.
GV: reiten mit Ausdauer extrem gut proportionierter Anteilnahme. Dann in die Missio mit super geilem Abgang
GF6: jaa
Service: guter Service über dem Magnum Durchschnitts- Niveau
Illusion: bei 0%
Wiederholung: bei 95%
:tongue::tongue::tongue::tongue::)


Die Spezials zu Ehren des Gastgebers war waren Sektumtrunk, ein Feuerspucker und privat Dance mit zwei wohl extra geladenen Mädels. Gegen 2 Uhr eine rieesssen Marzipantorte.

Gegen drei Uhr war es sehr voll und ich zog um die Ecke gen Heimat.

satanic surfer
21 juli 2013, 21:47
==> Samya