Volledige versie bekijken : Anastacia (Roemeense)
MichelJ
3 juni 2012, 16:06
Terwijl ik tegen Tiga zeg: "Kom we gaan naar Kaarst!", begint er een klein blond Roemeentje met een mooie stevige b-cup topless voor mijn neus te dansen. WTF!?! dat was echt iets voor MJ. Even waren mijn plannen om te verkassen naar LR een stuk minder zeker, maar gelukkig ging ze even later uitgebreid eten en aangezien ik geen zin had om te wachten konden we 'eindelijk' vertrekken.
Naam : Anastacia
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels, Spaans
Leeftijd : 19 jaar
Haarkleur / Lengte : Blond / Half-lang
Lengte : 1.56m
Postuur / Cupmaat : Slank/ B
Tatoeage / Piercing : Nee / Nee
Service :
Extra:
MichelJ
3 juni 2012, 16:08
http://www.dolce-vita.com/images/111022_023357_IMG_3914--500x-anastasia.jpg
http://www.dolce-vita.com/images/111022_023410_IMG_3954-500x-anastasia.jpg
http://www.dolce-vita.com/images/110305_094233__HWF5785%20Kopie.jpg
http://www.dolce-vita.com/images/111022_023345_IMG_3896-500x-anastasia.jpg
http://www.dolce-vita.com/images/111022_023403_IMG_3892-500x-anastasia.jpg (www.dolce-vita.com)
De eerste keer Dolce Vita
In mijn rondtocht door de diverse clubs, waaronder veel clubs die ik normaal gesproken niet zou bezoeken, belandde ik gisteren in Dolce Vita.
Met de gewonnen vrijkaart in de hand (waarvoor dank), arriveerde ik al vroeg aan de Briedestrasse in Düsseldorf.
Het kostte me de grootste moeite om een parkeerplaats te bemachtigen, maar na enkele rondjes te hebben gereden was er dan toch een vriendelijke Duitser die “zijn” parkeerplaats afstond waardoor ik mijn neukmobiel lekker dicht bij de deur kon parkeren.
Het is altijd spannend om een nieuwe club te bezoeken, en dat was ook bij DV het geval.
De ontvangstdame bestudeerde mijn printje van de vrijkaart nauwkeurig, had al snel door dat het mijn première was in DV en gaf me een kleine uitleg.
Ze raffelde het verhaaltje echter zo snel af dat ik het niet allemaal meekreeg, en dus liet ik het maar over me heen komen.
Na een zeer korte rondleiding toverde ik me om tot ijsbeer en ging op ontdekkingsreis.
De club is zeer mooi en overzichtelijk ingericht, en ik had direct een positief gevoel over mijn bezoek.
Ondanks de adviezen van enkele collega-neukers om de club niet te vroeg te bezoeken, was ik toch al om 15:00 uur te plaatse, waar ik al direct een stuk of 4 pino’s ontdekte.
Tevens viel het me op dat er veel ex LR-meiden rondliepen, een stuk of 5 in getal (later oplopend tot minimaal 10).
Ze vroegen me wat mr LR (of moet ik zeggen ex mr LR?) in DV deed en moesten glimlachen toen ik hun de reden vertelde.
Enkele meiden probeerden direct hun geluk en probeerden deze nieuwkomer in DV te overtuigen dat zij me moesten ontmaagden in DV.
Ik had me echter voorgenomen om niet te snel te gaan kameren, zeker omdat de actie in DV blijkbaar wat later op gang kwam.
De Roemeense Beatrice bleef volharden in een poging om me naar de kamer te krijgen en gooide alles in de strijd om me te overtuigen.
Deze meid was qua optiek niet helemaal “mijn ding, maar lelijk was ze zeer zeker niet.
We hebben wat gekletst, waarbij ze steeds dichter tegen me aankroop en het niet lang duurde voordat haar handje op zoek ging naar mijn “geheime wapen”.
Dit piemelfriemelen liet Boyke al snel grootse vormen aannemen en met enige regelmaat nam hij een kijkje uit de badjas.
Toch wist ik de aanval, zij het met de grootst mogelijke moeite, te pareren en zette haar even in de wachtkamer.
Na een poosje kwam de volgende dame lang me op de bank zitten, en zij was qua optiek helemaal mijn ding.
Hetzelfde ritueel als bij de vorige dame was het gevolg, met dien verstande dat ik deze meid echt niet kon weerstaan, en mijn pula tijdens het piemelfriemelen dusdanig grote vormen aannam dat ik er zelf van onder de indruk raakte.
Snel naar een kamertje dus……
Het bleek te gaan om de 20 jarige Roemeense Anastacia, een bloedjemooie blonde meid die dus de “eer” te beurt viel om mij te ontmaagden in DV.
Haar service was absoluut goed, herhalingsgevaar meer dan 100%
.........
sirgreg
1 juli 2013, 12:01
Kürzlich war ich mit Anastasia.
Link: http://www.dolce-vita.com/girls/view/903
Sie ist Anfang 20, Rumänin mit nackenlangen, blonden Haaren. Obwohl ihr Gesicht sehr starke rumänische Züge erkennen lässt, ist sie mit ihren Blonden Haaren und einem süßen Lächeln sehr hübsch. :annieengel:
Besonders ihr Body ist wohlgeformt mit einem knackigem Po und ebenso knackigen, kleinen, festen Brüsten :cool: Beim Small Talk nett.
Auf dem Zimmer begann es mit Französisch. Leider hat sie hier gravierende Schwächen. Pbwohl sanft, fehlten jegliche Variationen sowie die Tiefe. Dazu wurde mit zu festem Griff gewichst. Versuche, sie zu ein er anderen Technik zu motivieren, misslangen. :frown:
Nach kurzer Zeit wollte sie dann schon gummieren. In der Hoffnung auf Besserung ließ ich es zu. Es folgte Sex in diversen Stellungen, wo sie gut dagegen hielt. Hier und da war es etwas hakelig.
GF6 gab es nicht. Küssen nur angedeutet, keine ZK. :frown:
Extras bietet sie leider keine an, weder AV, FT noch GB.
FAZIT: Hübsche Optik. Starke Schwächen beim Französisch.
dexter123
9 oktober 2013, 21:55
Deze mooie dame komt vlgs eigen zeggen uit Moldavie. Heeft een geweldig mooi lichaam zoals op de foto's hierboven.
Small talk op de bank was heel gezellig, en na een kwartier wees mijn paal al stevig naar het noorden. Had niet een heel goed voorgevoel over d'r inzet, want de chat was net wat te gemaakt. Maar de druk moest er echt af.
TZ op de kamer viel zwaar tegen, beffen was ze niet van gediend en FO was twee likjes aan de schacht. Ze had wat schrammen op een van d'r billen, dus moest er voorzichtig vastpakken. Eenmaal in het ritme deed ze wel lekker mee in doggy, en dat was gelijk het enige highlight van de sessie. Dus maar een kwartier doorgepompt. Later op de avond ook niet meer gezien, maar kan ook aan mij liggen omdat mijn favo en ik elkaar vooral bezig hielden die avond.