PDA

Volledige versie bekijken : Vulkanstrasse 25 Bianca (ROM) kamer 26, derde verdieping



bad pritt
27 september 2011, 11:40
Duisburg Charlottenstrasse 33, Maria (K12, Roemeense)
Ze zit op de tweede etage van huis 36/33

Dit is weer een echte lolita..schitterend lichaampje..heel fraaie a/b cupjes, 24 jaar, 150 cm, lange zwart haar gedragen in een vlecht...apart en knap deze vrouw.
Aan de deur een beetje goedkoop animerend, maar een echte lolita zoals deze laat ik niet staan..dus zonder afspraken of wat doe je allemaal....naar binnen.

Daar maakte ze waar wat ze zei .."good sex". Haar spaanse clubervaring merkt je echt wel, technisch gewoon goed deze vrouw.
Bovendien konden we goed met elkaar overweg..ik begon met haar met praten en wijn drinken..al een apart begin.
Al snel kon ik mijn handjes niet thuishouden en ik verkende haar lichaam en kuste haar mooie borstjes.
Haar tepels werden keihard en groot, ze begon me te pijpen, dat stelde niet veel voor, ondertussen vingerde ik haar en ze was nat..ik kreeg er steeds meer zin in. Ze stopte snel maar ik vroeg of ze door wilde gaan en dat deed ze ,het werd daarna een lange aangename pijpbeurt ..daarna cowgirl..strak is ze, erg strak, rijden deed ze formidabel goed, erg veel druk en lekker grinden met die heupjes...heerlijk..ik kreunde van genot...was helemaal van haar.
Of het lekker was vroeg het schatje..ik trok haar naar me toe en kuste haar op haar mond..dat had ik al veel eerder willen doen, en ze ging er vol op in..passievol begonnen we tijdens de cowgirl te tongzoenen..dat deed ze erg lekker.
Nog een paar standjes passeerden, beentjes in de nek, van de zijkant, en doggie,haar even gebeft en weer missio zodat ik haar kon kussen...tijdsdruk was er niet en ik had de indruk dat mevrouw zelf er ook wel van genoot.

Zo klein als ze is zo hard kan ze het hebben... heerlijk deze meid.

Als finisch heeft ze me zc klaargepijpt, nicht spritzen vroeg ze heel lief, en toen de lading kwam, heb ik alles over haar mooie borsten gespoten en het kleine meisje zat helemaal onder..wat een geil gezicht.

Het was een geweldige beurt, zonder tijdsdruk met een zeer leuke vrouw, ..na afloop...sigaretje, wijn en weer een hele tijd gesproken..de buurvrouw kwam kloppen of alles goed was.. ik was ruim meer dan 30 minuten binnen.
Met een paar lekkere tongzoenen namen we afscheid.

Herhaling: ja maar mijn to do list is te lang in Duisburg.

Maria gaf me een super gfe tegen spaartarief ( 3 tientjes)

Wijze grijze
3 juni 2012, 16:26
De tweede DVP vandaag. Super tiny popje van 48 Kg bij een lengte van 1,45 m. Mooie lange zwarte extensions, kleine borstjes (weliswaar niet meer zo stevig) en een zwoele donkere blik volstaan om mij te laten smelten. Zij herkende mij dan ook meteen weer en begroette mij enthousiast.
Onderschat haar echter vooral niet, want deze DVP heeft onvermoede talenten. Zij werkte eerder om de hoek in de Julius-Weber-Strasse nr 33 op kamer 12 onder de naam Maria. Om persoonlijke redenen die hier verder niet ter zake doen. is zij er even tussenuit geweest en maakt nu een nieuwe start. Deze pauze heeft haar goed gedaan, want de slopende eerdere maanden hadden toch wel veel van haar gevergd. Bianca kent weinig taboes. Bij mij resulteerde dat o.a. in zeer lange tongzoenen en PZC. Uiteindelijk ben ik er wel 40 min. binnen geweest voor een absoluut vriendenprijsje. Een top GFE. Wil nog even vermelden dat zij veel waarde hecht aan goede hygiëne. Zij wast zich van tevoren steeds op het bidet.

Wijze grijze
3 juni 2012, 16:33
Maria noemt zich nu Bianca en werkt in de Vulkanstrasse 25 op het pleintje. Je vindt haar in kamer 7

Wijze grijze
11 september 2012, 15:22
(09.09.12) Na het fiasco in Blaue Lagune https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19635-Kaarst-Blaue-Lagune-(Partyclub)&p=282041#post282041 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19635-Kaarst-Blaue-Lagune-(Partyclub)&p=282041#post282041) en Schneewittchen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20478-Schneewittchen-Algemeen&p=282039#post282039 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20478-Schneewittchen-Algemeen&p=282039#post282039) reed ik dus naar de Vulkan. Geparkeerd op het hofje van nummer 17-19 en om te beginnen de achteringang van Haus 25 binnengelopen. Daar was Bianca: zij herkende mij meteen en reageerde heel enthousiast.

Naam : Bianca (AKA Maria)
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Zwart guitig pagekopje
Lengte dame : 1,40 mtr
Postuur/Cupmaat : Skinny, 48 Kg maat 30/ vers gepimpte B-cups
Tatoeages/Piercings : geen
Service: TZ, PZC, NMC/ 69/ COB
Voordelen: Top GFE, geen glijmiddel
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 9/10

Bianca had er net 4 weken verlof opzitten en is nu teruggekeerd op kamer 6 (is één deur opgeschoven, want zat voorheen op nr 7 (admin aub kamernummer aanpassen) Ik was in het verleden vaker bij haar geweest en kende haar nog als Maria toen ze om de hoek in Sexxxpalace werkte op kamer 12.
Het upgraden van haar boobjes van een A naar een B-cup maakt haar uiterlijk nog schattiger dan voorheen. Zeker in combinatie met het leuke bijpassende pagekapseltje. Niet te lang bijgepraat, want ik vertelde haar over mijn 3 unfinished pijpsessies in Schneewittchen en dat de druk en de nood hoog was. Zij aan het bidet en ik aan de wastafel en het feest kon beginnen.

Gestart met heel diepe innige tongzoenen, waarna Bianca op het bed ging zitten en aan een lekkere natte blowjob begon. Ze liet me een been op het bed zetten, zodat ze ook de onderkant van m’n ballen mee kon likken. Wiebelende knieën bij mij zorgden voor een noodzakelijk 69-vervolg op de matras. Na montage van een rubbertje liet ze mij naast het bed staan, terwijl zij zelf op het bed ging staan om het onderlinge lengteverschil op te heffen. Bianca sloeg haar armen om mijn nek en een tweede zoensessie volgde. Hierna sprong ze tegen me aan en klemde haar benen om mijn heupen en liet zich op Wijze Stijve zakken. In die houding kon dat tot aan de wortel. Met mijn beide handen omvatte ik haar kleine minibilletjes en schoof haar over mijn pik. Ze gebruikt geen glijmiddel, zodat dit een geweldig strakke neukervaring werd. Daarna op de matras m’n wilde lusten gebotvierd en uiteindelijk in een oerexplosie à la John Holmesstyle haar hele petite lichaampje ondergespoten.

Bianca schrok van de heftigheid en hoeveelheid van dit orgasme, maar ging wel lekker door met aftrekken tot de laatste druppel. Net als Bianca, was ikzelf ook verbaasd over de grote hoeveelheid chromosomen die zich eerder op de dag verzameld hadden.
Voor het vervolg zie het verhaal over Emma: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31331-Duisburg-Vulkanstrasse-17-19-(kamer-709-aanbouw)-Emma-(ROE)&p=282046#post282046 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31331-Duisburg-Vulkanstrasse-17-19-(kamer-709-aanbouw)-Emma-(ROE)&p=282046#post282046)

Wijze grijze
25 oktober 2012, 00:49
Ik had Bianca eerder op de avond gezien en had besloten er mijn laatste sessie van de avond mee door te brengen. Toen ik tegen 21:45 bij haar kamer arriveerde, was haar deur dicht, echter ook haar naambordje en haar uigeprinte foto’s waren verdwenen.

Ik vroeg de Duitse dame in de kamer naast haar of zij wist wat er aan de hand was. Zij vertelde me dat Bianca 10 minuten eerder haar kamer ontruimd had en voorlopig voor een tijdje ermee zou stoppen. Waarom of voor hoe lang kon ze echter niet vertellen.

Als iemand meer weet of haar weer spot, lees ik het graag hier terug.

gouden wortel
15 november 2012, 08:22
Bianca/Maria is in elk geval weer terug, nu op kamer 26, derde verdieping van Vulkanstr 25. Ze doet er alles aan sporen van het verleden uit te wissen: ander kapsel, andere naam, andere kamer....