PDA

Volledige versie bekijken : Vingerlingstraat 03/3 Diana

dé connaisseur
6 juni 2012, 14:08
Kenmerken:
Donkerblond lang haar, D - cup, draagt meestal een corset, vrouwelijke vormen, lief doch niet op haar mondje gevallen, een meter 60, bruine oogjes, sexy, geen tijdsdruk en half in de 20, nachtshift

Diana is een mooie dame uit Roemenië van half in de twintig. Zij spreekt goed Engels en heeft een zeer sexy en geile attitude. Al maanden was ze mij bij mijn doortochten aan het verleiden en aan het opgeilen. Ik besloot het nog wat uit te stellen maar van de week was het toch tijd om toe te happen en het is me bevallen.

Diana stond me al rokend vriendelijk te woord in haar vitrine en toen ik aangaf binnen te komen, blies ze de rook op een geile en sensuele manier naar buiten. Op de kamer aangekomen stelde Diana eerst nog wat vragen aan mij en toen ik vroeg of ik voor het examen geslaagd was, kon er geneukt worden.

Ze is zeer hygiënisch en deed een wasje vooraf. Toen mijn kleren eindelijk uit waren, nodigde ze mij op het bed uit waarbij ze eerst wat met mij en mijn kleine vriend begon te spelen. Ik kon naar hartelust haar lekkere borsten en kutje betasten en likken. Dan nam ze het condoom en begon ze aan een uiterst solide pijpbeurt.

Ze bracht variatie aan en deed het sensueel en met veel gevoel.

Hierna gingen we neuken en dat deden we in missionaris en doggy-style. Toen ik haar lekkere billen aan het kneden was, moest ik me weer overgeven.

Diana is een toffe madam die mij zo nu en dan nog eens over de vloer zal krijgen.