Volledige versie bekijken : Heaven7, Vanessa (Roemeense)
van lotje gekrikt
7 juni 2012, 11:03
Naam : Vanessa
Nationaliteit/Taal : roemeens / engels
Leeftijd : 20
Haarkleur/-lengte : kort, zwart in een kleine paardenstaart
Lengte dame : ca 165 cm
Postuur/Cupmaat : zeer slank (zo's 50 kg) / stevige a cupjes
Tatoeages/Piercings : Kleine 'D' op haar linkerborst, linker schouderblad en onderaan de rug.
Service: pzc/nmc/69/tongzoenen
Voordelen: Weer zo'n ranke, slanke dame zonder remmingen
Nadelen: ietsjes 'grof' (de huid) gezicht.
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 30
Weer een nieuwe! Ze zat er samen met haar 'zus', maar die is veel steviger.
Leek me ervaren genoeg; ze begon de kamersessie met of ik 20 of 30 minuten wou.
Heb haar uitgelegd dat het bij H7 30 minuten of een uur is.
Verder was ze behoorlijk vrolijk en vriendelijk. Wilde een massage, lachte veel, en was al met al gewoon erg plezierig in de omgang.
Erg soepel met alles, geen remmingen.
Wel erg nauw. De groter geschapenen onder ons zullen moeite hebben erin te komen. Ik kwam er eerst moeilijk in, dus maar opgehouden, wat spuug erin en toen ging het veel beter.
Vond Vanessa zelf ook.
Mooie stevige borstjes. Haar gezicht lijkt wat ruw als je er dicht bij bent maar voor de rest heeft ze een lief gezichtje.
Leuke nieuwe aanwinst! Zeer de moeite waard.
hara1d
10 juni 2012, 16:09
hat mit dem süßen Blick mit blauen Augen und dem "Schalk im Nacken" schnell mein Interesse erweckt, leider ein paar Tattoos, sonst sehr natürlich, spricht brauchbares Englisch.
Anmerkung am Rande: es sieht zwar geil aus wenn eine schlanke Maus vor einem mit Heels die Treppe hochsteigt, mir fällt dann immer Carmen ein die sich eine komplizierte Fraktur zuzog (ohne Krankenversicherung ein teurer "Sport"), ich finde man sollte auf der Steintreppe ein High-Heels-Verbot aussprechen.
Vanessa ist eine interessante (auch interressierte) Gesprächspartnerin, atemberaubendes Küssen, sehr gutes Blasen, lässt sich nahezu über den Berg lecken, ringt mit 3 Stellungen bein Poppen ab.
Ein neuer Top- Act für den H7 (mal sehen wie lange sie bleibt).
Eigentlich müsste der Club von der IHK als "Ausbildungsbetrieb" zertifiziert werden, vermutlich gibt es Unklarheit ob die IHK oder die "Handwerkskammer" zuständig ist *grinsel
BSesamstraat
10 juni 2012, 18:32
Toch niet de vanessa uit LR??? MJ help maar
bad pritt
16 juni 2012, 09:18
Weg uit H7 en werkzaam in de McSex
http://www.freiercafe.com/showpost.php?p=115241&postcount=60
MichelJ
16 juni 2012, 09:28
Toch niet de vanessa uit LR??? MJ help maar
Nee is niet dezelfde Bert.
Piet Plezier
16 juni 2012, 11:35
Nee die lijkt er echt niet op.Dat is ze niet bad,maar jij hebt zo gevonden waar ze wel zit.
bad pritt
18 juni 2012, 10:01
Nee die lijkt er echt niet op.Dat is ze niet bad,maar jij hebt zo gevonden waar ze wel zit.
Toch is ze dit wel denk ik maar ik twijfel had ze een tat op haar borstjes ?
bad pritt
18 juni 2012, 10:22
Hier nog een foto ze is het wel: http://freiercafe.com/showthread.php?p=115498#post115498
bad pritt
18 juni 2012, 13:52
300% zeker is ze dit, jammer dat ze weg is.
http://freiercafe.com/showpost.php?p=115450&postcount=62
bad pritt
18 juni 2012, 15:43
Als je geen lid bent van freierforum.com kun je de foto's niet zien.
Hier voor de niet leden:
26802681
Piet Plezier
18 juni 2012, 15:58
Ja bad dit is ze helemaal dus daar moeten wij naar toe straks.toevallig ook nog een foto van haar vriendin??
bad pritt
18 juni 2012, 16:24
Ja bad dit is ze helemaal dus daar moeten wij naar toe straks.toevallig ook nog een foto van haar vriendin??
Is 200 km enkel vanaf Nijmegen Johnml das is n bietje weit voor vanavond.
Nee geen foto's vriendin tnt weet niet waar die is.
benijsbeer
29 juni 2012, 18:38
Ze is er inderdaad met een vriendin. Op het freier forum staan de actuele foto's. Het om onduidelijke redenen wil hun Internet provider geen links naar plaatjes die eventueel niet voor jeugdige kijkers bedoeld zouden kunnen zijn. De Duitse regels zijn behoorlijk streng.
benijsbeer
29 juni 2012, 18:52
Is 200 km enkel vanaf Nijmegen Johnml das is n bietje weit voor vanavond.
Nee geen foto's vriendin tnt weet niet waar die is.
Valt mee, Google maps meldt maar 180 km (hamm nijmegen)
Voor mij, maar via Venlo zijn het er 150.
Dat zijn toch maar 30 kilometer meer.
Het blijft een pokke eind. Terugreis in de nacht lukt het me met moeite om dat in een uurtje (net niet te gevaarlijk hard) te rijden.
Vanaf H7 rijd jij vermoedelijk ook een uurtje terug naar huis.
Piet Plezier
29 juni 2012, 23:11
Wij rijden een uur ja,vanaf H7 klopt helemaal Ben wat je zegt.
bad pritt
9 juli 2012, 13:08
2730
bad pritt
9 juli 2012, 13:10
Deze hele thread verplaatsen naar de Mcsex dar werkt ze vrijwel iedere dag.
Meer foto's:
http://freiercafe.com/showthread.php?p=117679#post117679
benijsbeer
9 juli 2012, 17:58
Ik vrees dat ze naar huis is deze week.
Ze zat met tranen in de ogen naast me omdat ze heimwee had. Ze wilde wel weer terug komen naar McSex.
Eerst moest ze rustig aan doen met haar knie. Die doet al vier maanden verschrikkelijk veel pijn.
Haar maatje Ella houdt haar een beetje de hand boven het hoofd.
Wijze grijze
9 juli 2012, 19:03
Ik zag toevallig dat er een thread over dit specifieke meisje bestaat. In Hamm noemt ze zich Denisa
Benijsbeers verhaal komt idd overeen met mijn ervaring in McSex van een weekje geleden.
Voor degenen die het gemist hebben: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28980-McSex-Hamm-Algemeen&p=272955&highlight=#post272955
En hier ging het om:
Denisa (ROE) 18 lentes jong: Ze spreekt uitstekend Engels en kon mij dan ook iets meer vertellen over haar persoontje en de omstandigheden die haar, na een korte tussenstop in Heaven7, uiteindelijk in de McSex hebben doen belanden. Een oh zo teer 18-jarig poppetje die bij mij meteen de “protection mode” deed ontwaken. Sex met haar was zo’n sensuele gewaarwording dat het absoluut niet met paysex te vergelijken was. Je merkte bij haar de aanvankelijke terughoudendheid ivm de vast en zeker niet altijd prettige ervaringen die ze hier moet hebben opgedaan. Hoe fijn om dan te merken dat ik haar de vrijheid liet zich bij mij op haar gemak te laten voelen en zelf aan te geven wat ze toeliet en hoever ze wilde gaan. Het voelde als de eerste ontdekkende sex-ervaringen met je puber vriendinnetje, waarbij je toch steeds de vrees houdt dat je te ver gaat en dat ze niet verder wil.
Wat het ook nog eens extra gecompliceerd maakte, was het feit dat Denisa haar knie geblesseerd had, waar ze nogal last van had. In de loop van de dag begon haar knie steeds dikker te worden. ‘s Middags zat ze zelfs in een hoekje te huilen. Iemand bracht een tube zalf, waarmee ik haar knie heb ingesmeerd en ik wilde hem gaan inzwachtelen. Er was echter geen EHBO-doos in de zaak aanwezig (?????). Heb toen maar mijn eigen verbanddoos uit de auto erbij gehaald. Later werd Denisa door de bazin opgehaald en weggebracht. Tegen het eind van de dag is ze echter teruggekomen.
Ben benieuwd hoe lang dit lieve meisje het nog in dit harde wereldje volhoudt. In ieder geval heeft ze wel nog ambities en zal hopelijk deze periode als een bittere levensles achter zich kunnen laten.
En inderdaad Ella: Al eerder beschreven, maar ik bevestig nogmaals de klasse van deze meid. Ze zit al ruim 10 jaar in het vak. Toen Denisa er even helemaal doorheen zat, ging ze uit zichzelf alleen nog maar trios doen met Denisa. Zo kon Denisa een beetje rustiger aan doen, terwijl ze toch haar jetons verdiende.
Ik heb het nog even nagekeken, maar Denisa staat vandaag wel nog gemeld als aanwezig. We shall see...
Wijze grijze
13 juli 2012, 00:28
En hier het vervolg over dit meisje: (uittreksel uit mijn recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28980-McSex-Hamm-Algemeen&p=274450#post274450)
Verder volgt hieronder mijn ervaring van afgelopen Woensdag 10.07.12:
Met een vrijkaartje voor de Pauschalparty in Club Cleopatra in Gelsenkirchen op zak, was ik vast van plan om daar het Pauschalevenement afgelopen Woensdag eens te gaan bezoeken.
Ware het niet dat nog steeds mijn ervaring met Denisa uit McSex in Hamm in mijn hoofd zat. Dus op Dinsdagavond eerst nog eens met de Poolse Thekefrau gebeld om naar de aanwezige meisjes te vragen. Normaal kun je dit pas rond 10:00 uur op de dag zelf zien, echter zij kon bevestigen dat behalve 5 andere meisjes ook Denisa, Jessica en 2 nieuwe girls aanwezig zouden zijn. Gevolg: het vrijkaartje voor Cleopatra moet nog even in m’n zak blijven branden.
Bij aankomst om 11:30 in Hamm, trof ik bij het douchen Denisa, die net aan haar shift zou beginnen. Ze was heel blij en verrast me weer te zien en showde me trots haar nieuwe kapsel. Ze ziet nu nog onschuldiger uit, met een air van ondeugendheid. Voor mij onweerstaanbaar. Ze zat na haar dip van 2 weken geleden nu veel beter in haar vel. Ze heeft eindelijk een paar knopen doorgehakt en vooralsnog de wissels naar een ander leven gezet. In elk geval werd er meteen door haar op mij beslag gelegd en mijn en haar eerste sessie van de dag werden aan elkaar besteed.
Deze was top. Het was nog niet echt druk dus er was geen sprake van tijdsdruk. Ik heb nu nog maar eens het spreekwoord bevestigd gekregen: “wie goed doet, goed ontmoet”. Denisa (ROE) 18 (1,60 mtr, 45-50 Kg, maatje 32, perfecte getrainde killer body met leuke B-borstjes) heeft me zo geweldig behandeld en zich (misschien?) gerevancheerd voor mijn begrip en terughoudendheid van mijn vorige bezoek. (Zie mijn vorige recensie hier) Ze was een leuk dartel speeltje en heeft me op alle mogelijke manieren verwend. Ze vertelde me dat ze vanaf haar 4e jaar aan gymnastiek heeft gedaan en op tienerleeftijd ook op vrij hoog niveau aan wedstrijden meedeed. Hierdoor kan ze die posities aannemen die je niet voor mogelijk houdt. Als het een illusie was, die ze me voorspiegelde, dan nomineer ik hem bij deze voor een Oscar, voor “best performance”. Als het echt was, dan …. (STOP! voordat het te klef en bouquetreeksachtig hier wordt).
In de loop van de dag ben ik nog 2 keer met haar op de kamer geweest.
bad pritt
14 juli 2012, 10:12
Verplaats maar weer naar heaven 7 daar werkt ze sinds gisteren weer en wil er blijven..wordt geloof ik een beetje wakker ..teintallen kerels per dag voor een paar euros is ook niet alles.
hara1d
22 juli 2012, 13:10
Zitat:
Zitat von chimera
Nabend!
Ich wechselte die Sitzposition und dann sah ich auf einmal Vanessa (Denis aus dem McSex) an mir vorbei stolzieren. Geilomat…der Body, die Titten, meine Erinnerung an die super geilen 90min. mit ihr…sofort war der Herr in der Körpermitte aufgerichtet…Doch Pech gehabt, sie wurde mir vor der Nase weggeschnappt.
Aber ich wollte sie und wartete…doch das hätte ich mir echt sparen können!
Auf dem Zimmer keine ZK, Vanessa war total genervt und abweisend zu mir. Das komplette Gegenteil zu unserer ersten Nummer! Zusätzlich drückte sie ordentlich auf die Zeittube und ehe ich mich versah, packte sie auch schon ihre Sachen, als erst 20min. von 30 vorüber waren. Und die 20min. habe ich mir schon erkämpfen müssen. Trotzdem war es geil diesen geilen Körper ein paar Minuten fühlen zu dürfen, wie gemacht für mich.
Eine wirklich abgewichste, megaschlechte Nummer, die da von ihr abgeliefert wurde. Danach war ich richtig sickig, habe geduscht, mich angezogen und den Laden verlassen.
Vanessa (Denis) ist zurzeit auf jeden Fall ein Nogo, you´ve been warned.
so long
chimera…
Das scheint leider ihr "System" zu sein (lieber 30 € in 20 Minuten verdienen statt sich für 90 € etwas "Mühe"zu geben).
Ich war auch einmal mit ihr auf dem Zimmer (als sie erstmalig im H7 war), damals waren 4 "Skinny" Girls anwesend, die blauen Augen gaben damals den Ausschlag sie zu buchen und es war wirklich klasse.
Bei meinem 2. Versuch lief sie lustlos durch den Club, schließlich lag sie im Kino und ich gesellte mich dazu, auf meine Frage nach einem Zimmerbesuch sagte sie mir: nur mit meiner "Freundin" zusammen (diese entsprach überhaupt nicht meinem Geschmack, außerdem befürchtete ich eine Konversation in rumänischer Sprache von der ich keinen Lustgewinn erwarten kann).
Zwischenzeitlich war sie im MC Sex und dort mit tollen Bildern zu sehen.
Jetzt ist sie wieder im H7, der Body (derzeit der einzige Skinny- Body) turnt gewaltig an, als ich gestern um 22 Uhr aus der Umkleide kam stand sie gerade vor dem Spiegel und richtete ihre Frisur, ich stellte mich hinter sie und umfasste ihre süße Taille, ein schwaches Lächeln sah ich im Spiegel, sich umzudrehen und mir in die Augen zu schauen erachtete sie wohl als unnötig.
Im Club trug sie einen Gesichtsausdruck der zeigte: Sprich mich nicht an, lasse mich in Ruhe.
Ich gab ihr Zeit sich zu fassen, leider fruchtlos. um 1:30 begab sie sich ins Kino, als ich um 1:45 ins Kino schaute lag sie schlafend mit 3 Handtüchern zugedeckt. Ich legte mich mit etwas Abstand neben sie, bemerkte dass sie das Handy mit Vibrationsalarm zeitweise beantwortete (SMS und YIM-Facebook), streichelte sie sanft, wenn mehr als 2 cm² ihrer geilen Haut sichtbar wurden gab es eine Korrektur der Handtuchposition. Um 2:30 schließlich sagte sie mir die andere Matratze sei weicher und schlug vor uns dort abzulegen, okay, jedoch immer noch keine Ambitionen etwas Geld verdienen zu wollen. Schließlich erhielt sie um 3:45 eine SMS, sprang auf und sagte " I´ll be back in a minute". nach 10 Minuten natürlich keine Vanessa zurück im Kino. Die SMS kam wohl von einem Mädel, der Club spendierte jedem Mädel eine Dose Roten Stier, also saß sie bei den anderen Mädels, unterhielt sich vergnügt, lachte auch zuweilen, nur wenn ein Mann sie fixierte kam wieder dieses Weltschmerzgesicht.
Um 4:10 zog ich mich an, beim Auschecken wurde ich gefragt ob "alles in Ordnung" war, ich sagte nein und schilderte die Situation, man gelobte mit Vanessa "darüber zu reden", eine Freikarte hätte ich nicht erwartet, eine 15er Ermäßigung wäre angebracht gewesen.
Also mal bis Mitte August warten (denn ist Mady wieder zurück, um in den absoluten Genuss dieser Traumfrau zu kommen muss man den Club 4 mal besuchen, also kostet Maddy buchen 120 € Eintritt, sie ist oft mehrere Stunden auf dem Zimmer sodass man sie mitunter nicht zu Gesicht bekommt obwohl sie im Hause ist).
Wer auf GFS steht und Vanessa nicht bei guter Laune antrifft dem sei Dori(s) empfohlen, eine kleine unscheinbare Rumänin, schlank, auffallend kleiner Mund (aber "aufnahmefähig" auch für größere Kaliber, FT macht sie jedoch leider nicht), sie hat mich mehrfach "getröstet" wenn Mady unerreichbar war, wäre ich schlau gewesen hätte ich mit ihr eine Stunde auf dem Zimmer verbracht.
In den 6 Stunden die ich gestern im Hause war machte Dori 4 Zimmer, Vanessa kein einziges, sie steckte jedoch 30 € in die Daddelkiste.
van lotje gekrikt
26 juli 2012, 12:38
Nog steeds een leuke lieve meid.
Ik was dinsdag weer even met haar, maar helaas zegt ze niet meer te kussen.
Ze gaf wel weer ietsjes toe tijdens het kamerbezoek, dus ik vermoed dat de dames dit onder elkaar hebben afgesproken (de nieuwe Bulgaarse clan, met de Roemeense dames).
Wijze grijze
26 juli 2012, 23:22
Gekopieerd uit mijn recensie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=276288#post276288
Meteen toen ik binnenkwam, kwamen er 2 meiden de trap afgelopen: Vanessa en Alicia. Een overweldigende eerste indruk. 2 lekkere bikinimeisjes, waarvan ik Vanessa al kende (als Denisa) van McSex uit Hamm. Zij begroette me met een smile van herkenning, maar ik zag wel meteen dat ze niet zo lekker in haar vel stak. Maar wat zag ze er weer schitterend onschuldig uit. Kort geknipt zwart pagekapseltje, topless met op haar stevige perky B-borstjes geweldige symmetrische roze tepeltjes. Verder een vuurrode slip met loshangende jarretelriempjes. Haar kwetsbare look en soms een pruilmondje maken het geheel af.
(…) Ben bij Vanessa gaan zitten en heb samen met haar ontbeten en met haar over de voor haar afgelopen turbulente periode gesproken. Ik drong waarschijnlijk iets te ver tot haar psyche door, want plots kreeg ze het moeilijk. Ik heb haar dus maar even met rust gelaten en verder niet op m’n eerste kamergang bij haar aangedrongen. Zij trok zich de komende uurtjes terug achter de gokkast. Een medebeer heeft er de hele middag naast gestaan in de hoop te scoren, maar Vanessa was onvermurwbaar. Dit ongenaakbare maakt haar ook op een bepaalde manier extra aantrekkelijk. Op een bepaalde manier onbereikbaar en dan plots een GFE.(…)
Tegen 17:00 uur kwam Vanessa bij mij zitten en verontschuldigde zich voor haar stemming. No problemo, een beetje geknuffeld en een kamergang volgde. Weer zeer speciaal, waarbij ik me blijf verbazen over de acrobatische posities die dit ex-turnstertje kan innemen. Als je stiekem wel eens kickt op zulke atletische tienertjes dan moet je dit meegemaakt hebben. Hier hoeft het echter niet bij alleen kijken en fantaseren te blijven.
Volgens medeberen die ook in andere top saunaclubs geweest zijn kan Vanessa zo in de premier league van DLP meespelen. Ze zal dan echter eerst orde in haar innerlijke chaos moeten brengen. Ik heb dan ook enkele last words met haar gewisseld en wens haar alle goeds voor haar toekomst. Volgens haar laatste plannen blijft ze vooralsnog in Heaven7
vrije jongen
28 juli 2012, 00:25
Afgelopen donderdag ook met deze kleine op de kamer geweest. Veel van wat hierboven staat kan ik beamen; ze zit niet lekker in haar vel en eigenlijk had ik ook geen intentie om iets met haar te ondernemen (leek ze ook weinig animo voor te hebben). Op een gegeven moment had de manager (?) de dames kennelijk 'tot de orde geropen' en kreeg ik een uitgebreide lapdance, met handen die op allerlei intieme lichaamsdelen werden gedrukt. Had weinig met mij te maken, gezien de dodelijke blikken die regelmatig naar de manager werden gegeven. Voor mij waren er wel lieve lachjes en knuffels, met meerdere verzoeken om mee naar boven te gaan. Net de opening om het mooiste meisje uit de club toch maar eens mee te nemen.
Op de kamer wederom heel vreemd. Snel het bed op, zoenen of ander gesmoes kwam niet eens ter sprake, pijpen met haar rug naar me toe... en daarna moest er in missionaris geneukt worden (hier kwam het turnstertje inderdaad boven)...ik had al iets van: 'die is pauschalclubs gewend he'. Zonder al te veel overtuiging vroeg ik haar me toch maar een zoen te geven en in plaats van de verwachte droge, hard lipjes; was het heel zacht en al snel vergezeld door een tongetje. Meisje kan goed zoenen zeg. Al snel trok ik me terug en zei geen haast te hebben, maar meer dan een half uurtje had ze geen zin in. Toch verder gegaan met dat geweldige zoenen, terwijl ze heupwiegend op mijn vingers reed... echt een bizarre ontwikkeling van de kamergang.
Meerdere beren vroegen me later of ze goed was geweest en eigenlijk had ik daar geen eenduidig antwoord op. Toen ik haar later nog eens aansprak, reageerde ze weer vreemd (bijna boos) en zei buikpijn te hebben. Het idee om nog eens goed te bepalen of ze nou goed is of niet, heb ik dus maar laten varen.
Pistol Pete
1 augustus 2012, 22:11
Vanessa is niet meer werkzaam in Heaven7. Mij is helaas nog niet bekend waar ze nu werkzaam is.
Pistol Pete
2 augustus 2012, 07:44
Pfffff.....
Heet van de naald. Ze komt (toch) weer terug naar H7. Ze heeft een kort avontuur beleefd in living Room.
Maar het lijkt beter haar even respijt te geven op adem te komen.
Piet Plezier
2 augustus 2012, 10:31
Morgen zijn we in H7 en dan zien we het wel,ik zal er hier over berichten.
Pistol Pete
2 augustus 2012, 10:47
Je hebt gelijk, morgen kunnen de bordjes weer compleet anders hangen.
Voor de rest geldt jouw spreuk: Doe wat je moet doen :)
Big30
2 augustus 2012, 11:49
Heren,
Aantal berichten off-line gezet. Niet dat deze niet goed waren bedoeld, integendeel misschien wel maar ik denk dat we hier niet te veel in detail moeten gaan waarom een dame op vakantie wil dan wel van club verandert en (zoals wel vaker gebeurt) weer terugkeert.
Big30
van lotje gekrikt
2 augustus 2012, 19:06
Afgelopen maandag was ze er gewoon. Maar ze hing zo ongeinteresseerd in de banken, ondanks dat ik haar toch regelmatig uitkies, dat ik haar maar niet genomen heb.
Annabella daarentegen was zo lief en enthousiast dat ik haar dus maar maar 2x gekozen heb, want het waren de enige mooie meiden naar mijn smaak.
Ik hoop dat Vanessa weer bijtrekt, want ik vind het een erg leuke meid en meestal erg vriendelijk en grappig. Maar je moet haar wel op een goede dag treffen, anders maar beter laten zitten.
joep75
2 augustus 2012, 20:54
Vanessa was vandaag in Heaven7,ze wilde dat ik een triootje deed met haar vriendin.
maar dit heb ik afgeslagen.gekamerd allen met Vanessa...
zeer leuke meid voor herhaling vatbaar!!!
Pistol Pete
2 augustus 2012, 23:08
Onbegrijpelijk dat de theke zegt dat ze er niet is als je belt (zo een beetje op t tijdstip dat joep75 dit bericht schrijft) en naar haar vraagt. Helaas had ik haar nieuwe telefoonnr niet bij mij ontdekte ik toen ik al vrij ver in Dtsl was. Maar ja als de theke na de naam herhaald te hebben doodleuk zegt dat ze op vakantie is raak ook ik het spoor bijster.
Of mag dit hier ook al niet meegedeeld worden, dan wordt t voor mij tijd t bijltje er bij neer te gooien. :(
Carlitos
3 augustus 2012, 15:16
Ze was er gisteren inderdaad, was de eerste naam die ik daar hoorde en ff snel gecheckt op het forum hier. Maar vanwege de slechte verbinding niet kunnen melden dat ze er inderdaad weer was. Mooie meid, een van de mooiste daar. Ze was alleen niet echt lekker, o.a. hoofdpijn. Was in ieder geval niet echt vriendelijk naar mij toe, dat vond ik wel erg jammer. Ze had een leuk rood net doorzichtig setje aan, waardoor je haar kleine volle cup A kon zien. Gezien de bovenstaande recensies een aanrader. Maar ik was blijkbaar niet interessant voor der.
Pistol Pete
3 augustus 2012, 20:51
Ze is niet de enige in H7 met die verschijnselen: hoofdpijn, zich niet lekker voelen (depri), mood swings (zeer lief en dan plots weer onvriendelijk of andersom), vermoeidheid, slapeloosheid, van gedacht veranderen,...
Ring any bells?
Ja, ik hoorde 1000 bellen rinkelen toen we samen kreunend en steunend klaarkwamen.
Zojuist ruim twee welbestede uurtjes doorgemaakt met dit lekkere snoepje. Hoofdpijn, moodswings, depri...niet aan de orde, gewoon lekkere sex. Vanessa is een dame die beter wordt naarmate ze je beter kent. Vandaag mijn 6e sessie met haar gehad, beter dan alle voorgaande. Ondanks de goede line up besloot ik op het hoogtepunt te stoppen en vrijwel direct na de sessie de zevende hemel al voor 21 uur te verlaten.
To be continued.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
McSex
5 augustus 2012, 21:34
Sie war der Meinung in 7H leichter Ihr Geld zu verdienen denn Sie wurde ziemlich beansprucht bei uns.
Es gab einfach viel zu viel Kunden mit Ihr Sex haben wollten.
Schade, denn Sie fehlt uns wirklich.
Sie kann immer zurück kommen zu McSex in Hamm. Sowohl als DVP aber auch (nur) um Ihre einigen Shows zu zeigen.
Wir wurden uns freuen Sie wiederzusehen.
Pistol Pete
5 augustus 2012, 22:49
Vandaag, zondag 5 augustus voor de 7e sessie met Vanessa gegaan. Helaas kwam die 7e sessie niet. wel hebben we enkele uurtjes samen besteed, samen wachtend op het startmoment voor de sessie, maar gaande weg de namiddag en vroege avond sloeg de vermoeidheid toe bij Vanessa. Ik had haar vooraf gezegd dat zij maar moest aangeven wanneer we naar de kamer zouden gaan, maar dat gebeurde helaas niet, ze was op. Een sessie zat er niet meer in. Hopelijk lukt het haar snel weer de oude te worden.
hara1d
6 augustus 2012, 22:31
Ich hatte nur eine seehr gute Session mit ihr, der Versuch einer 2. "scheiterte" (sie wollte wenn dann nur zusammen mit einer Kollegin, nicht so mein Ding aufs Zimmer), beim 3. Versuch schlief sie 2 Stunden im Kino, davon eine in meinen Armen.
Wenn man(n) zufrieden ist möchte man das gern wiederholen, klar. Oft war es bei einer Wiederholung so dass sich das Mädel bereit erklärte und auf dem Zimmer (weil sie sich nicht gut fühlte oder warum auch immer) eine schlechte "Leistung" erbrachte. Dann war ich wirklich enttäuscht und trauerte um das "verbrannte" Geld.
Okay, bei Vanessa war ich zuerst auch "enttäuscht", besonders wenn ich diesen Tread lese RECHNE ICH IHR HOCH AN dass sie wenn sie sich nicht wohl fühlt einen "Korb" gibt. Ich denke es gibt NIEMANDEN der mit ihr jemals unzufrieden war! Das ist wiederum positiv zu sehen! (entweder sie bietet 100% oder sie sagt klar dass sie sich nicht gut fühlt).
Wenn sie einen Zimmergang ablehnt sollte man sich für ihre EHRLICHKEIT bedanken! (andere bieten dann schlechten Service und sacken die Kohle ein).
Der Kontakt zu einer solchen "Ausnahmefrau" sollte etwas besonderes sein, vergleiche Mady (oft war sie im Hause und ich bekam sie für Stunden nicht zu Sehen).
Carlitos
7 augustus 2012, 10:27
Maandag kwam Vanessa na 18 uur binnen. Ze genoot misschien van een korte snipperdag, of het was haar navelpiercing die ze die dag heeft laten zetten. Ik had een kort gesprekje met haar, lieve meid, maar gezien de verhalen hierboven en de schrijvers is het niet mijn ding. Maar naar mijn mening de enige echte stunner in H7 met goede service als je het treft.
benijsbeer
13 augustus 2012, 19:03
Maandag kwam Vanessa na 18 uur binnen. Ze genoot misschien van een korte snipperdag, of het was haar navelpiercing die ze die dag heeft laten zetten. Ik had een kort gesprekje met haar, lieve meid, maar gezien de verhalen hierboven en de schrijvers is het niet mijn ding. Maar naar mijn mening de enige echte stunner in H7 met goede service als je het treft.
Klopt, Zondagnacht was het ook al mis met haar. De piercing deed haar gigantisch pijn. Ik heb haar maar getroost en met rust gelaten achter de gokkast waar ze zat te spelen. Steeds als ik haar tref heeft ze ergens last van en moet ik haar troosten. Ze vertelde me dat ze de 20e naar huis gaat. Ik ben benieuwd wanneer ze weer terug komt dan. Ik probeer in ieder geval nog een aantal kamerbezoeken met haar te organiseren. Ik heb al drie keer met de hand over mijn hart gestreken, maar dat moet niet te vaak gebeuren. In ieder geval stem ik met Gert-Jan in. Zondag was de line-up echt slecht op deze ene uitzondering na.
bad pritt
19 augustus 2012, 14:36
Zit al sinds gisteren in Rumania, ik hoop dat ze haar pannen daar gaat uitvoeren, bedankt voor de super tijd schatje.
Pistol Pete
20 augustus 2012, 15:31
Helaas voor ons maar gelukkig voor haar heeft Vanessa Heaven7 zaterdag verlaten. Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ondanks haar (begrijpelijke) nukken agv diverse kwaaltjes heb ik in de zes sessies met haar een toptijd gehad. De twee Maddies uit H7 (waarvan 1 zich vanessa noemt) zullen strijden om de eerste plaatsen in mijn top 2012.
Vanessa heeft mij op t hart gedrukt dat we elkaar weer zullen zien...voor wat t waard is.
De andere Maddy zou heel binnenkort wel eens kunnen terugkeren in Duitsland. Stay tuned.