Volledige versie bekijken : Cindy (Roemeense)
benijsbeer
10 juni 2012, 13:10
Naam : cindy
Nationaliteit/Taal : Roemeens, beetje duits/engels redelijk goed.
Leeftijd : ca 22 jaar?
Haarkleur/-lengte : halflang zwart haar
Lengte dame : ca 160cm
Postuur/Cupmaat : slank, a cupjes
Tatoeages/Piercings : Ja op haar rug
Service: standaard programma
Voordelen: spraakzaam. Professioneel in de goede zin.
Nadelen: ?
Tijdsduur : zolang als je wilt.
Prijs : 30 euro per half uur
benijsbeer
10 juni 2012, 13:17
Na binnenkomst om 2:00 uur spotte ik haar op de bank. Ze was een van de weinige vrije meiden hier leek het. Het leek wel of ik de verkeerde keus van club had gemaakt maar dat bleek later gelukkig mee te vallen.
Ik ging naast haar zitten toen de meid waarmee ze had zitten praten even weg ging.
Het gesprek kwam gelijk goed op gang. Ze vroeg me waarom ik zo lang was weggeweest. Ze herinnerde me nog van een tweetal maanden geleden. Ik was toen een van haar eerste klanten geweest. Blijkbaar had ik indruk achter gelaten.
Ze zag dat ik nummertje 23 had gekregen. Nu wilde ze helemaal mee naar de kamer. Al haar gasten die dag hadden dat nummer gehad. Ze beloofde lief te zijn voor mij. Zo'n carte blanche laat je niet lopen dus op naar de kamer. Pas na een half uur kwam er een kamer vrij.
Ze had een fles dove bodylotion meegenomen en wilde mij een massage geven. De fles was bijna leeg en dus stelde ik voor haar eerst een massage te geven. Als de massage dan klaar was en er nog wat in de fles zou zitten mocht ze mij masseren.
Dat aanbod sloeg ze niet af en ik kon haar tattoo op haar rug bewonderen. Leuk figuur. Ze heeft de juiste proporties. Niet dat ze buitengewoon mooi is maar ze heeft een spontane blik en lacht graag.
Ik merkte enkele verkrampte spieren op en masseerde die weg. Je zag hoe ze wegsmolt. Onder op de bank kon er nauwelijks een kusje vanaf. Nu had ze er geen moeite meer mee. Ik knabbelde aan haar oor tijdens de massage en voelde dat ik langzaam opgewonden werd. Om te voorkomen dat ik achterlangs binnenkroop draaide ik haar op de rug en masseerde haar schouders, borst, buik en benen nog eens goed.
Bijna iedereen wordt na een massage loom en er komt een ontspannen uitdrukking op het gezicht. Ze vertrouwd me nu meer. Ik let erop dat ik echt alleen masseer en niets meer doe. Wel plaag ik haar door net naast de erotische zones te strelen.
Ook zij was nu klaar voor actie en voorzichtig begon ik haar borstjes te bewerken. Haar nek en dijen kuste ik waarbij ik haar poesje met rust liet. Ze had er zin in want steeds als ik in de buurt kwam gingen haar dijen omhoog. Kom nu eindelijk signaleerde ze.
Soms ben ik een plaaggeest en geef pas heel laat toe. Vandaag moest ik mezelf ook weer eens opladen dus liet ik het voorspel zo lang mogelijk duren.
Na zo een poos te hebben gestoeid liet ik mijn vinger even spelen. Ondanks alles was ze nog niet echt nat geworden. Ik besloot haar weer eens te beffen en dat had gelijk effect. Het duurde niet lang voordat ze klaar kwam. En nog eens kwam. Heerlijk.
Snel op zoek naar het condoom en nu wilde ik ook ertegenaan.
Ze was nu heel gevoelig geworden dus moest ik het rustig aan doen van haar. Ze gaf het ritme aan en stuurde me.
Toch lukte het niet zelf ook klaar te komen. Dat is bij mij vaker het geval de eerste keer. Ik doe dat onbewust omdat ik weet nog heel vaak en lang op de kamer te zijn. Dat ik niet kom is vaak een verrassing voor de meeste dames. Ze voelde zich ook niet goed genoeg zei ze later tegen me.
Veel gasten schieten hun lading gelijk de eerste keer weg. Bij mij meestal pas bij nummertje 2 of 3.
Ik moest haar dat ook uitleggen en zijn toen samen onder de douche gesprongen en naar onder gegaan.
We hebben nog een drankje gedronken en ze adviseerde me met Chantal naar de kamer te gaan.
Omdat Sonja me een vorige keer ook al goede adviezen had gegeven ben ik haar advies gevolgd.
Al met al 1.5 uur op de kamer geweest. Ik ga zeker nog eens met haar naar de kamer.
send with TapaTalk