PDA

Volledige versie bekijken : Mila (Rusland)

Ricky Martin
18 augustus 2006, 21:33
Mijn eerste sessie was met deze blonde uit polen zeer mooie verschijning al bleek bij nadere inspectie de binnenvoering beetje eruit te hangen.. of dat nu van het vele neuken is ofdat sommige vrouwen dat zo eenmaal hebben is me nog niet echt duidelijk denk het eerste.. maar het was een korte maar lekkere sessie niet superrr

Forza...germania
18 augustus 2006, 22:02
Beta uit Polen....:rofl: :rofl: :rofl:

:ranting2: :ranting2: :ranting2:

Ze heette Meyla en kwam uit Rusland....:eek: :eek:

Ricky Martin
19 augustus 2006, 11:46
hmm zit ik er weer een keer langs te schrijven.. volgende keer toch maar een notitieboekje meenemen...

Jorah Mormont
19 augustus 2006, 12:59
Is dit de Russiche Mila uit PHG??
Heren, graag formuliertje invullen..., dan kunnen we het checken.

BR, Sonny:wink:

Forza...germania
19 augustus 2006, 13:03
Is dit de Russiche Mila uit PHG??
Heren, graag formuliertje invullen..., dan kunnen we het checken.

Heb zojuist het formuliertje in het topic van Mila (PHG) bekeken. Omschrijving klopt. Gewoon een erg fraaie dame, slank, lange blonde haren, russisch snoetje, B-cupje, niet al te groot.

egon, Dr. Rammler
19 augustus 2006, 19:04
Wow, das ist ja der Hammer ! Da muss ich hin

Freddy_K
19 augustus 2006, 19:14
Wow, das ist ja der Hammer ! Da muss ich hin

Mila uit PHG lijkt op deze dame HALLE21 is haar artiesten naam:

http://www.2.livejasmin.com/perfinfo.php?performerid=HALLE21&livejasmin_session=2c1d519a517e7ec50b29f0aeb569e16 1&livejasmin_session=2c1d519a517e7ec50b29f0aeb569e16 1#kep

Jorah Mormont
20 augustus 2006, 08:36
@ Freddy-K , Ja, ze heeft er wel wat van weg;)

Het zou me toch echt verbazen wanneer dit de PHG Mila zou zijn. Mila werkt meestal samen met de andere Russische dames Rosa, Svetlana, Marina, Nathalie en Juliette. Zouden deze individuen hun eigen gang gaan???

We wachten af,

Freddy_K
20 augustus 2006, 09:03
@ Freddy-K , Ja, ze heeft er wel wat van weg;)

Het zou me toch echt verbazen wanneer dit de PHG Mila zou zijn. Mila werkt meestal samen met de andere Russische dames Rosa, Svetlana, Marina, Nathalie en Juliette. Zouden deze individuen hun eigen gang gaan???

We wachten af,

zoals Ricky Martin schrijft dat de binnenvoering er een beetje uit hangt dan kan het wel uitgesloten worden dat dit Mila uit PHG betreft ;) Mila is namelijk zeer compact gebouwd :p

Jorah Mormont
20 augustus 2006, 09:06
zoals Ricky Martin schrijft dat de binnenvoering er een beetje uit hangt dan kan het wel uitgesloten worden dat dit Mila uit PHG betreft ;) Mila is namelijk zeer compact gebouwd :p

Oke, dat zal 'm zijn. Ik kan het niet bevestigen omdat ik het kutje van Mila uit PHG nog nooit heb gezien. Maar als jij zegt dat ze compact is dan kunnen we concluderen dat dit NIET de Mila uit PHG betreft.

BR, Sonny

Forza...germania
20 augustus 2006, 11:51
Oke, dat zal 'm zijn. Ik kan het niet bevestigen omdat ik het kutje van Mila uit PHG nog nooit heb gezien. Maar als jij zegt dat ze compact is dan kunnen we concluderen dat dit NIET de Mila uit PHG betreft.

BR, Sonny

De dame met wie Ricky Martin is meegeweest lijkt in de verste verte niet op de dame op de foto's, maar ja een groot deel van de russinnen is mooi, strak, jong en blond met b-cup:teuflisch

Forza...germania
12 januari 2007, 20:09
Deze dame maar één keer in de Oase gezien.....jammer genoeg. Verblijfplaats onbekend.