PDA

Volledige versie bekijken : Nathi (Nathali, Duits) (GT)



MiniME
18 augustus 2006, 23:11
**** PRIMEUR: alleen op DIT forum te lezen! ****

Zit ik lekker in GT te eten, komt er opeens een dame voorbij schieten die me wel heel bekend voorkomt. Kan het bijna niet geloven! Als ze het echt is, dan hebben we weer een topper erbij in GT.

Een dame die werkelijk voor alles in is (ook bv NS, en dat heeft niets met de trein te maken! :D) en die ik al op vele ero parties heb meegemaakt, en die in een aantal films de hoofdrol speelt. Het meest bekend is deze studente van die aktie in Koln waarbij ze zoveel mogelijk mannen moest afwerken en de mannen ieder 50 euro betaald(!) kregen! Er kwamen maar liefst 1700 mannen op af, waarvan er circa 200 uiteindelijk aan de beurt kwamen.

Nog eens goed kijken en ja hoor, het is inderdaad Nathali (die zich Nathi noemt in GT). Ze herkende me ook nog van een vorige party en dus gelijk aan de praat. Toen de whirlpool in en daar al flink wat voorspel :D en daarna de kamer op voor een lekkere sessie. ZK is matig, de rest goed. Toch maar niet van al haar services gebruik gemaakt, wel MMT! :D

Nathali werkte eerst in Pascha (Koln) maar daar loopt het blijbaar niet zo goed meer. Wat wil je ook: er zijn telkens 10-15 dames, 100 euro per half uur [ook bij verlenging!] en extras zoals FT en AV zijn 80 euro! een uur met FT en AV kost daar dus Euro 360, terwijl in GT Euro 150! Lijkt dus beter voor een dame om daar te werken, maar ze verdiende daar dus niets, omdat er geen klanten meer kwamen!

Extra goed nieuws is, is dat Nathali ook haar vriendinnetje Luna uit Pasha mee naar GT heeft genomen.

Ben benieuwd of GM nog heelhuids van de kamer teruggekomen is? :eek:



Naam : Nathi (Nathali)

Haarkleur/-lengte : blond, half lang, licht krullend

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal ietsje voller , A-Cup

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : 23 jaar

Tatoeages/Piercings : helemaal puur natuur, ook geen make-up oid!

Service : Goed ;beffen NMC, PZC, NS, FT, MMT

Voordelen: mooi gezicht, zachte huid, lieve dame, in voor veel(!)

Nadelen: zoent niet/matig

Willem2
19 augustus 2006, 00:15
Dank je wel MiniMe :D ,
maar op Rheinforum was er eentje nog sneller :eek: .......
Moet wel heel speciaal zijn :
http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=17651

Zal om toestemming vragen tot publicatie.

Groeten Willem2

Gustomass
19 augustus 2006, 01:26
Extra goed nieuws is, is dat Nathali ook haar vriendinnetje Luna uit Pasha mee naar GT heeft genomen.

Ben benieuwd of GM nog heelhuids van de kamer teruggekomen is? :eek:





Tja MiniMe,
hier zit Gusto dan zijn report te doen.
Heelhuids van de kamer is goed gelukt.
Maar dat kon ik je niet meer meedelen want je was al weg,Tja niet iedereen is zo gelukkig om "Nicht weit weg von Golden Time "te wonen.
Maar.... je hebt mij ....of was het Nathi en Luna, goed geholpen bij de onderhandelingen om Gusto zo ver te krijgen een trio met beide dames van de grond te krijgen. Aan de bar heeft dat heel wat hand en (in)spandiensten gekost. Nadat Nathi , wel heel brutaal kleine Gusto schokeerde, waardoor deze in no time rechtop stond, voelde Gusto zich op een heerlijke manier aangevallen door een heerlijk lichaam dat in GT onder de naam Luna wellicht furore gaat maken. Deze Luna had naast mooie borsten, waarvan eentje met een mooie piercing(hoeft eigenlijk niet zo van Gusto maar OK, is prima), hele losse en grijpgrage handjes. altijd weer een wonder dat die handjes automatisch kleine Gusto weten te vinden.
Ondanks vele keren vragen , ondanks oneerbare voorstellen om een trio te hebben ( Hasst du schon einmal zwei mundchen von Damen an deinen Schwanz gefulllt?? ) probeerde Gusto de boot nog even af te houden, want Samyra en/of Corina stonden ook nog op de list.
Nadat Gusto amper even had kunnen nippen van zijn Sekt, die we alle 4 aan het nuttigen waren, raakte het geduld een beetje op bij Luna(Tja je bent Italiaanse, je bent jong en je wilt wat, en liefst zo vlug mogelijk...) Handjes los en mondje in de strijd gegooid, let wel er was vanaf nu geen sprake meer van verbale onderhandelingen. Mondje en kopje van Luna waren voor het publiek in de bar out of site, maar zowel kleine als grote Gusto wisten wel degelijk wat er zich afspeelde.
Moest Luna even adem halen, kon MiniMe zich even niet inhouden en wilde het Tüchtige werk van Luna uit behulpzaamheid zo van haar overnemen. Nog net op tijd konden we daar een stokje voor steken...

Nathi vond het beter alles een beetje rustig aan te zien. Zij had half uurtje tevoren in de Jacuzzi Gustomass al geprobeerd over te halen tot iets speciaals. Maar toen Gusto niet reageerde op op haar aanvalstaktiek, waarbij ze toch even één vinger kwijt was, gaf ze helaas al snel op. Gustomass was in diepe discussie vervallen met 2tal Duitse "dames"die het hele GT publiek en dan speciaal de Hollandse sectie afkraakten, nur trinken und esssen, und reden, kein sex,dass essen und trinken kostet mehr als die 50 eintritt usw...
Gewoon een turksduits kutwijf(excusez moi le mot) Heb ik wel een mooie sessie met Nathi door verpasst.Maar Ok.
Uiteindelijk voorgesteld aan Luna om met haar alléén naar de kamer te gaan, dit voorgesteld nadat ik eens goed in die wereldse verschrikkelijk mooie ogen had mogen kijken.Daar namen deze mooie ogen helaas geen genoegen mee.
Hasst Du angst fur uns beiden, aber nein.
Also geschah und war mein erst trio in GT een feit.
Door de regen naar de tent gebanjerd en daar half uurtje lekkere sex mogen ondergaan.
Toch viel het gemeten naar de verwachtingen wel mee. Desondanks echt vriendelijk gebleven en elke keer( zeker 5 keer) als Luna vroeg "haben wir zuviel versprochen??" een volmondig Ja geantworted.
Nathi pijpte best goed maar duurde maar even, als snel sloeg ze letterlijk en figuurlijk de hand aan kleine Gusto, tot ie een beetje pijnsignalen richting Gustomass probeerde te krijgen. Jammer, een gemiste kans.
Luna nam het over, ook beetje gewoon, maar Gusto kon intussen wel heerlijk snoepen van haar poesje, wat geweldig was. Ze zat heel brutaal gewoon op mijn snoet!!
Op de vraag Hoe en of ik in de mond wilde komen, heb ik snel volmondig Nein geantworted. Intussen voelde Nathi heel goed aan waar Gustomass aan toe was.Even gebeurde er ogenschijnlijk niks, naast wat geritsel in haar taskje, en jawel hoor, wat voelde Gusto daar tussen zijn billen???
Nu kon het feest beginnen en het condoom was al snel spoorloos verdwenen en wéér was voor de buitenwereld Nathi vingers kwijt...
Heren, hierin is ze een van de betere van de paar die ik in GT ken. Draaiende bewegingen werden niet geschuwd en Nathi heeft hard gewerkt..
In de laatste minuut, je bent per slot van rekening in Duitsland, dus je scoort in de laatste minuut...
Haar vingeracties waren wel het beste van deze sessie, hoewel.....toen Luna als cowgirl verkleed kleine Gusto deed verdwalen, was ook niet te versmaden. Wat strak, heerlijk.
Terugdenkend was het fijner dan op het moment.
Uiteindelijk heerlijk klaargekomen.
Toen komt Nathi met de mededeling dat ze al die vliegen, wespen en langpootmuggen maar niks vond.
Niet meer in de tent met haar dus.
Terug in de bar, loopt ze gewoon naakt voor je uit omdat de tissue op was dus haar handdoek maar gebruikt om het zootje enigszins opgeruimd te krijgen.

MiniMe was in geen velden of wegen meer te vinden, dus moest Gustomass even met de Stichting Correlatie bellen om zijn ervaringen te kunnen uiten.

Maar nu de conclusie.
Het voorspel in jacuzzi en bar was geweldig. Overigens had Dana, weer een ander maatje van Nathi me in de kino en aan de bar ook wel heel duidelijk gemaakt dat ik deze avond voor háár moest kiezen.Handmatige acties niet van d elucht.
Toch is het wel heel erg moeilijk voor ons soms.Een trio is heel geweldig, maar is niet zo mijn ding. Heb er in de Partytreffs regelmatig die heel aardig zijn. Terugkijkend was dit trio aardig maar zeker niet speciaal.
In die partytreffs zeker zo'n goede trio's gehad. OK, de looks ietsje minder, ietsje ouder, maar qua sex echte supersessies..

Heb hiervoor Corina voor vanavond moeten teleurstellen. Tja, op is op.
Maar, even ter vergelijking, Gusto heeft met die 2 x 50 euri samen met Corina een supersessie, waarbij de handelingen der apostelen ook worden uitgevoerd maar wel op een speciale manier.

mooi om eens geprobeerd te hebben, maar voorlopig geen herhalings gevaar,.


ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

MiniME
19 augustus 2006, 08:05
Dank je wel MiniMe :D ,
maar op Rheinforum was er eentje nog sneller :eek: .......
Moet wel heel speciaal zijn :
http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=17651

Zal om toestemming vragen tot publicatie.

Groeten Willem2

Nou Willem2, gezien de omschreven leeftijd, lengte en geboden service, gaat de door jou aangehaalde RF recensie duidelijk over deze Nathali: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2794. Zoals je ziet is zij 2 weken terug al voor het eerst beschreven op dit forum :freu: En laat ik nou net gisteren de GT-dag begonnen zijn met een dubbelsessie met deze "eerdere" Nathali. Heel erg GFE.

Later op de dag dus deze "nieuwe" Nathali gespot, en laten we deze dan vanaf nu dan ook maar Nathi noemen (wat ze zelf ook al aangaf). Minder GFE maar super service! :D Degene die haar ook eens willen meemaken en daar zelfs geld voor willen krijgen, kijk hier: http://www.fuckingrace.com/

MiniME
19 augustus 2006, 08:12
Tja MiniMe,
hier zit Gusto dan zijn report te doen.
Heelhuids van de kamer is goed gelukt.
.................
mooi om eens geprobeerd te hebben, maar voorlopig geen herhalings gevaar,.
ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

Ha GM, goed te horen dat je heelhuids terug bent gekomen uit de tent. Heb je nog gezocht, maar had niet gedacht dat je door de regen naar de tent gegaan zou zijn. Gezien mijn reistijd ben ik maar gegaan, hopelijk kon stichting correlatie het aan! :D

Beide dames zijn inderdaad erg "verleidelijk" en halen alles uit de kast om je tot Arbeit aan te zetten :D Hopelijk neem je het me niet kwalijk dat ik mee-geantimeerd heb om een trio te doen.....als het niet je ding is, moet je dat inderdaad niet doen. Volgende keer gewoon 1-op-1 met Nathi of Luna gaan, misschien beter.

GFE bieden beide niet, wel super sex als je zin hebt in een party en lief zijn ze zeker ook.

Die chagreinige turkse(?) dame moet je gewoon negeren, is een erg irritante dame die alleen loopt te mopperen. Logisch, want ziet natuurlijk best wel dat ook al die Holländer 200-300 euro uitgeven op een dag en dat daar helaas niets van naar haar gaat om begrijpelijke redenen! :thefinger

Willem2
19 augustus 2006, 11:26
Nou Willem2, gezien de omschreven leeftijd, lengte en geboden service, gaat de door jou aangehaalde RF recensie duidelijk over deze Nathali: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2794. Zoals je ziet is zij 2 weken terug al voor het eerst beschreven op dit forum :freu: En laat ik nou net gisteren de GT-dag begonnen zijn met een dubbelsessie met deze "eerdere" Nathali. Heel erg GFE.

Later op de dag dus deze "nieuwe" Nathali gespot, en laten we deze dan vanaf nu dan ook maar Nathi noemen (wat ze zelf ook al aangaf). Minder GFE maar super service! :D Degene die haar ook eens willen meemaken en daar zelfs geld voor willen krijgen, kijk hier: http://www.fuckingrace.com/

Dat maakt het makkelijk in GT.............................je moet gewoon een Nathalie/ Natti pakken :D

Gustomass
19 augustus 2006, 12:27
Ha GM, goed te horen dat je heelhuids terug bent gekomen uit de tent. ...
Hopelijk neem je het me niet kwalijk dat ik mee-geantimeerd heb om een trio te doen.....als het niet je ding is, moet je dat inderdaad niet doen. Volgende keer gewoon 1-op-1 met Nathi of Luna gaan, misschien beter.

GFE bieden beide niet, wel super sex als je zin hebt in een party en lief zijn ze zeker ook.


Nee hoor, ik neem je niks kwalijk. Ik ben er zelf bij en vond dit gewoon een mooie gelegenheid om maar eens een keer een trio in GT te doen.
Ieder ervaart dat op zijn eigen manier, en net zoals je zegt, gewoon een keertje apart Luna of Nathi aan de tand voelen... aan haar xxx voelen, en niet te vergeten aan haar ..... te voelen...

Kzie ut al helemaal zitten.

groetjes en prettig week-end.
Gusto mass

Jorah Mormont
25 augustus 2006, 13:58
Nathi, 24 augustus 2006

Ik had afgelopen week de recensies van deze Nathi gelezen, foto's op de website gezien, dus de dame was bekend bij mij. Laat ik ze ook nog eens tegenkomen in GT. Dus dacht ik, laat ik haar eens uitproberen, was wel benieuwd hoe een dame zich voorbereid op een marathon met 200 man.

Op de kamer vertelde ze me vrij openlijk over haar komende wedstrijd en beantwoorde veel vragen. Ondertussen ook aan sex gedaan. Ze heeft een lekker zacht, licht vol slank lichaam met een heerlijk poesje. Haar service vond ik niet echt uitblinked. Pijpen deed ze vrij kort, maar het neuken deed ze met volle overgave. Deze vrouw vind het gewoon heerlijk om een penis in haar vagina te hebben. Ik vroeg haar nog waarom ze zo kort gepijpt had. Ze gaf een kort en duidelijk antwoord. "Ik hou nu eenmaal van neuken en dit heb ik vandaag nog niet veel gedaan, dus ik had er zin in" Het was lekker met Nathi, leuk om haar verhaal over de wedstrijd aan te horen, maar niet echt een herhalingsgevaar. Trouwens, wil je een goede beurt bij haar maken, dan moet je een pak Nederlandse dubbelvla meenemen (vanille/chocola). Ze schijnt er dol op te zijn.
http://www.frieschevlag.nl/img/ps_dubbelvla_vanchoc.gif

Br, Sonny