PDA

Volledige versie bekijken : Haus Dupont, Wuppertal, Sunny (Libanese) (Masseuse)



Admin
14 juni 2012, 17:28
Erotische Massage van Sunny

Flurkman
26 juli 2012, 07:53
Geweldige meid, geweldige borsten, geweldig lekkere pruim....
Voor mij de mooiste meid van Panthera. Noord-Afrikaanse afkomst. In principe enkel massage.
Geweldig enthousiaste bodymassage. mijn mening : een geweldig hete kut! (met alle respect)
Met dank aan het vrijkaartje. Het loonde dubbel en dik de verplaatsing.

komtie
21 november 2012, 10:35
Afgelopen maandag ( 19 nov) weer eens naar Panthera gereden. Heb nog niet eerder een recensie over deze club geschreven maar na 4 bezoeken kan ik wel een redelijk objectieve recensie geven.

De club is zeer ruim, prima parkeergelegenheid met veel privacy, mooie entree met ook weer privacy. De ontvangst is zeer hartelijk en klantgericht en relaxt en geeft een hoog niveau weer. IIG anders dan bijv Van GOCH maar daar later meer over bij VG.
Entree 40,- en 10,- borg voor de sleutel. Dames 40,- half uur.
Zeer ruime en goed bereikbare kledingskasten ( Bij PHG moet je minimaal 1.90 zijn om goed bij de bovenste kasten te komen).
Wc's ruim en zeer schoon, zeer nette en mooie ruimten met vloerverwarming. Mondwater etc. staat ook klaar. Grote Ronde douche ruimte op de begane grond met een douchepilaar zodat je met 4 of meer personen tegelijk kunt douchen.
Dan kom je in de algemene ruimte met Bar, een hoek met 2 gokkasten, enkele hoekjes waar je je alleen of met een DVP kunt terugtrekken en waar wat erotische films draaien, een aparte zeer ruime Kino annex gangbang ruimte ( werd niet gebruikt). Naar boven (brede ronddraaiende trap) tref je een aantal massageruimtes, Sauna, relaxruimte met ligstoelen, een ijskoude douche, Romeins aandoende relax bank met voetendouches en de diverse "relaxruimten", nog verder omhoog het dakterras met privacy en ligbanken. Was nu wat fris maar in de zomer kun je daar heerlijk in de zon liggen met of zonder een DVP.

De sfeer is daar altijd heel relaxt en de theke dames (nu een hartelijke blonde dame met een voorgevel ala Mercedes Benz 300 SEL) zijn altijd zeer vriendelijk en opgeruimd.

Was er om 15.00 uur en langzaam druppelden er meer dames binnen. Nog 3 andere (Duitse) beren aanwezig.
Eerdere bezoekjes waren van korte duur ( max 3 uur) ook door het kleine aantal gasten en dames. Nu was dat dus niet anders maar ik wilde toch de sfeer voor langere tijd ervaren. Ongeveer 12 dames aanwezig: roemeens, bulgaars, Italiaans (Ilaria, kleine praatjesmaker maar prima kamerkwaliteiten) en Duits.
De kerstbomen stonden al op het terras.
Eerst Cappuccino en daarna een gerecht van de kaart besteld met een inclusief biertje van de Tap. Er waren ook cocktails ( caipirinha etc.) maar dat is niet goed voor mij ......

Even een rondje gemaakt bij de diverse dames om poolshoogte te nemen van dichtbij. Dit kan soms tot aangename of minder aangename verassingen leiden.
De zeer opvallende dame met zwart lang haar, super mooie ogen en een heel uitdagende mond (werd ik helemaal gek van bleek later) liep zelfverzekerd maar zeker niet arrogant door de ruimte. Ze nam een plekje op een 2 zits bak en na wat oogcontact eens bij haar gaan zitten en ze stelde zich voor als Sunny. Uit Libanon.
Ik maakte een zgn grappige opmerking over explosiviteit en de volksaarden dat begreep ze wel gelijk. Spreekt vloeiend Duits. Zeer veel Humor en we hebben eerst een half uurtje zitten dollen en op welke plekjes je het beste Sex kunt hebben, op het strand, in het bos, op het dakterras van Panthera zoals ze later zelf voorstelde. Ze wilde wel weer eens naar Zandvoort. Ik reageerde dat daar ook mooie duinen zijn waar je eens lekker bloot in de zon kan liggen en meer.
Leek haar heerlijk en we hebben een soort van afspraak volgend jaar zomer.
Nog een drankje erbij en langzaam werd ik steeds meer opgewonden. Die ogen zijn zeer gevaarlijk ( ik heb iets met ogen) maar ze had ook nog eens een heerlijk lijf met een heerlijke voorgevel waarbij haar tepels net een beetje uit de BH tevoorschijn kwamen.

Ons leuke onderonsje werd een beetje afkeurend door enkele andere DVP's bekeken zeker door de dames waar ik eerst even een gesprekje mee aanknoopte. Helaas voor hen maar met Sunny klikte het fantastisch.

Niet veel later de kamer opgezocht waarbij zij de trap schuin voor mij opliep en op een heel uitdagende wijze met haar heerlijke derriere wiegde.

Alles zo relaxt en natuurlijk. Beide nog even toiletteren, wassen en elkaar verder opgeilen. Wat een supertetas heeft zij. Ze zijn wel iets "bewerkt" maar dat mag de pret niet drukken. Alles in heerlijke proporties en naast dat ik skinny ook geen probleem vind is zo'n superwoman met mooie volle proporties super opwindend. Ze is strak en stevig met mooie rondingen. Heerlijk zoenen en tongen.
Nadat ze mij heerlijk aan mijn :baby2: had opgewonden wilde ik haar genotsgrot wel eens onderzoeken. We zijn een uur samen geweest en daarin was ze wel zo horny dat ze me bij mijn hoofd pakte en het leek of ze mijn gezicht in haar kutje wilde duwen. Ze kwam eerst zeer heftig klaar, zonder toestanden en nep. En toen mocht ik haar kutje even niet meer aanraken. Veel te gevoelig. Na ongeveer 3 minuten pakte ze mijn hoofd weer en wilde ze weer dat ik haar likte, zoog en klaarmaakte. Ze is open over hoe ze het wil hebben en vervolgens is ze een 2e keer gekomen en van al die opwinding van haar werd ik ook zeer opgewonden. Ik moest haar nu ook neuken maar eerst ging ze super gevoelig pijpen met die heerlijk vooruitstaande volle lippen. Oeh wat is dat geil vooral als zee je dan met die ogen vragend aankijkt. Ze weet wat ze doet :smile2:.

Na een orgasme waarin mijn bloed uit mijn hoofd naar mijn penis was verplaatst (ik was even licht in mijn hoofd) moesten we even bijkomen.

Rustig de spullen bij elkaar gezocht en als een verliefd geil paartje naar beneden gegaan. Samen douchen en even uitpuffen.
We hadden allebei behoefte aan eten en drinken.

Na een uurtje of wat stelde ze voor ergens een leuk plekje te zoeken om elkaar verder te onderzoeken. Bij een 2e keer sex ken je elkaars lichaam nog beter, vertelde ze mij. Wow wat een toffe vrouw vind ik dat. Ok ze is slim, zeer ervaren en het is P6 maar toch is de klik prima.

Ze ging kijken of op het dakterras een leuk plekje was aangezien daar ook een afgesloten ruimte is. Na een paar minuten kwam ze beneden en vond het daar toch te koud.

Ze verleidde me weer (zwak he!) om haar te volgen en we hebben weer een uur oid lopen dampen en sporten met voor beiden een zeer bevredigende afsluiting. Het hoeft niet perse te eindigen in een orgasme maar juist door die rust en relaxte sfeer is gaat he vanzelf.

Conclusie: eens in de zoveel tijd is er een DVP die er zelf ook voor uitkomt dat ze hoge nood heeft. Kom je niet zo vaak tegen maar Sunny is natuurgeil en heeft een heerlijk lichaam, strak en super mooie ogen en een heel geil p... mondje.

Het zakelijke gedeelte. Komt tijdens je verblijf bij Panthera pas op het einde aan bod en bij je vertrek kom je bij de entree waar alles netjes is genoteerd. Geen verrassingen en na afrekening met de zeer elegante en kittige dame (jammer dat ze ook niet voor meer in is) vertrok ik met een zeer voldaan gevoel. Sunny zit nu in mijn hoofd en ik denk er de hele dag aan. Is mijn probleem of toch niet ?

Gauw maar een een vrijkaartje scoren voor Panthera.
:betrunken:

uurtje
17 december 2012, 22:31
Volgens mij is deze dame tegenwoordig tot de zogenaamde "actieve" dames toegetreden..........

Willi69
18 december 2012, 19:20
Volgens mij is deze dame tegenwoordig tot de zogenaamde "actieve" dames toegetreden..........
Ja, schon seit ein paar Wochen. :tongue:

Flurkman
1 februari 2013, 13:06
In tegenstelling tot het laatste berichtje van uurtje lijkt het of ze spijtig genoeg tot de PASSIEVE dames is toegetreden...
Staat niet meer op de aanwezigheidslijst...
What a pity... Alleen al voor haar zou ik de verplaatsing nog wel eens willen maken!

rmjhexe
3 februari 2013, 02:01
De enige sunny die ze nog hebben is dj sunny

johnnywalker77
3 februari 2013, 10:57
Nou vergeet je Sunny van Boney M ;-)

uurtje
2 april 2013, 21:55
Sunny kan (sinds geruime tijd) naar de oude doos. Jammer........heel jammer......

mynasch
14 augustus 2013, 11:36
Naam : Sunny (Masseuse)

Nationaliteit/taal : Libanese / Engels, Duits

Leeftijd : tweede helft dertig

Haarkleur/lengte : lang donker haar

Lengte : 1.72m

Postuur / Cupmaat : Slank normaal / C-cup

Tatoeage / Piercing : kleinetje bij haar pols

Service : beffen, massage, GFE,

Extra :
en sunny is eigenlijk geen dvp, maar ik had zoveel plezier met haar dat ik dacht.... vooruit maar weer....


dinsdag 13 augustus sessie twee: Sunny

Sunny (libanees, tweede helft dertig) bracht me naar een prachtig geoutilleerde massage kamer, en bracht alles in stelling wat ze nodig zou hebben, daar hoorde ook bij dat ze zich van haar strakke witte outfit ontdeed. Wooouuuuw, wat een lichaam. Wat een prachtige natuurlijke tieten. Ik moest dit even op me in laten werken. Begon op mijn buik, en had na twee seconden door: deze dame weet hoe een man (zoals ik) aangepakt wil worden. Holy moly, eerst met haar handen mijn rug en billen, binnen kant van mijn benen, langzaam focus verleggen naar billen en anus. Daarna haar hele lichaam gebruikmakend haar benen/vagina masseerden mijn been, haar borsten zochten mijn rug af, haar handen waren overal. Pioew…. Omdraaien…. Ook daar bleek ze hoe snel door te hebbn hoe ze mij moet benaderen. Zacht, heel zachtjes wist ze mijn enorme erectie in stand te houden. Zo geil als je een erectie hebt, dat iemand heel zachtejs met haar vingers je eikel verder stimuleert ….. Hoogtepunt met veel moeite weten uit te stellen, voornamelijk door te zeggen: jij wilde toch ook gemasseerd worden? Laatste vijf minuten zijn voor jou. Nou al snel bleek dat ze mijn massage kunsten op prijs stelde, het werden een goede 30. Al haar plekjes met zachtheid behandeld, eerst met olie, daarna met mijn lichaam, en daarna met mijn mond. Anus/vagina toen ze nog op haar buik lag: helemaal enthousiast was ze. Ga door ga door. Omdraaien, zelfde aan de voorkant, (Jezus wat gaaf om haar teietn zo te beroeren dat je ziet dat ze 100 % in volvoering raakt. Met mijn mond langzaal naar haar vagina afgedaald en haar tot een super hoogtepunt gebracht. En dit alles voor 30 euro. Een van plezierigste massage sessie tot nu toe! Sunny, I will be back.
Na mijn sessie kwam ik haar beneden nog tegen: we konden beiden nog net lopen, en zij ging onmiddellijk naar huis om na te genieten…..

mynasch
17 augustus 2013, 09:00
vrijdag 16 augustus Haus Panthera Sunny (erotische massage):freu::freu:

Sunny had er weer zin in vandaag, en wist mijn nog al slaperige lichaam in no time aan de praat te krijgen. Erotische massage…. Ze weet als geen ander door afwisseling van handen, borsten, onderbuik met haar boven benen/kruis je op velen maniern te stimuleren. Mijn god, wat een krachten weet zij op te wekken. Af en toe fluistert ze je wat sexies in je oor, ademt dicht over je schouders, je komt goed in de stemming zal ik maar zeggen. Op je rug liggen heb je nauwelijks kans te overleven. Magische touch en als ze in de buurt van je geslacht komt word het levensgevaarlijk. Soms neemt ze hem heel zachtjes tussen duim en wijsvinger, zo dat je het net voelt. Super zachtjes, wat massage olie erbij en maar stimuleren….Pure magie voor mij (zegt misschien iets meer over mij dan over haar…). Ze wenste ook graag door mij gemasseerd te worden en zo gezegd zo gedaan. Heb alle plekjes van haar goddelijke lichaam ingeolied, en alles op alles gezet om haar te behagen, kennelijk naar wens want een heftig orgasme veel mij ten deel. Vind ik toch altijd een mooi moment….
Excellente eerste sessie die mij helemaal in stemming bracht voor de rest van de dag. Kwam haar nog vaker tegen gedurende de dag, en ze had altijd tijd voor me. Zelfs nog een halfuurtje op het dakterras dat ze naast me kwam zitten en langzaam onder mijn ijsberenvelltje afdaalde en de kleine mynasch in no time omhoog kreeg. Ze stal wat van mijn massage olie, en hield hem heerlijk op oorlogsterkte. Wat een after service!!!

Kortom hartstikke leuke vrouw, supergeil, en weet waarschijnlijk in HP het meeste van erotiek en mannen.
:freu::freu::love::love:

2bat4you
27 januari 2014, 15:11
is deze dame regelmatig aanwezig ?
de combinatie van massage en dvp is wel een aanlokkelijk aanbod
...

Peter020
27 januari 2014, 15:41
is deze dame regelmatig aanwezig ?
de combinatie van massage en dvp is wel een aanlokkelijk aanbod
...

Volgens eigen zeggen is Sunny meestal aanwezig op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van ongeveer 12:00 tot circa 20:00 uur. En incidenteel is ze op zaterdag aanwezig.

In geval van jouw belangstelling zou ik voor de zekerheid vooraf even met de club bellen.

Ze is (inmiddels) trouwens behoorlijk volslank. Verder is ze volgens mijn ervaring supergeil en prettig in de omgang.

Boybensdorp
21 april 2014, 07:28
Ja vrijdag jl. mij ook door deze "echte vrouw" eens laten masseren. Ik zeg "echt" want god een en al rijpheid met prachtig lang zwart haar, een echte kont een werkelijk prachtig stel tieten.
De massage was zondermeer lekker, volop zoenen, en geweldig om zulke natural borsten met olie in te mogen smeren, terwijl je zoenend afwisselend haar stevige kont masseert. Heerlijk dat ze dan je jongeheer ook inoliet, en dan deze tussen haar borsten klemt , en dan stevig tegen je aan rijdt. Ze pijpte me ook nog ZC, en uiteindelijk tussen borsten klaargekomen:betrunken:. Was een superervaring. hele aardige vrouw. Waarschijnlijk vanwege het grote sexgehalte vroeg ze € 40,- maar daar had ik helemaal geen moeite mee.

satanic surfer
12 april 2015, 18:02
==> Haus Dupont te Wuppertal al effie

Willi69
12 april 2015, 18:07
Als Masseuse oder DVP?

Flurkman
12 december 2016, 20:16
Ja, ik weet het.... De vraag lijkt wel degelijk zinloos...

Haar gewéldige DD-cup spookt me echter zodanig door m'n hoofd (af en toe, toch), dat ik haar nog wel eens zou willen ontmoeten...

Nobody???