PDA

Volledige versie bekijken : Flori, Roemeense



satanic surfer
15 juni 2012, 10:45
Naam: FLORI

Nationaliteit/taal: Roemeense Engels (goed)/Duits (nihil)/ Italiaans (prima)

Leeftijd: 23

Haarkleur/lengte: donkerbruin halflang

Lengte: 1m60/65

Postuur/cupmaat: slank A/B-cup natuur

Tatouage/piercing: vlindertattoo op onderbeen

Service: standaard clubservice

Extra: erg leuke dame met prima serviceskills, voorheen werkzaam in Italië, eerste Duitse club... FT niet gewenst had ik de indruk

Een guitige en humoristische dame die van wanten weet in de kamer, TZ eerder wild en somtijds eerder smachtende zoenen zonder al te veel tonginzet, bij enige geduldoefening en sensueel getinte signaaltjes wordt de modus bij sympathie wel aangepast richting het zwoelere zoenwerk. PZC energiek en variatierijk, volgehouden, handsfree bijwijlen, nat en geïnspireerd, goed te noemen. Beffen en vingeren behoort tot de mogelijkheden, met zeer reactief gevolg bijwijlen. FT wordt niet aangeboden dacht ik te mogen veronderstellen, al is dat niet pertinent ter sprake gekomen. NMC opnieuw energiek, continu nabijheid opzoekend en driftig zoenend onderwijl. Zeer gedegen clubservice zonder uitermate gekke bokkesprongen of diesmeer, een garantie op een tevredenstellende kamergang lijkt me eerlijkgezegd. Zou zomaar ns een populaire tante kunnen worden in Aca...Houdt voorts van bloemen en niet van chocolade ter randinfo.