PDA

Volledige versie bekijken : Michelle (Hongaarse)



palimo
16 juni 2012, 08:18
Na een pause van 4 weken maar weer eens een bezoekje gebracht aan ijsberenparadijse GT. Was eigenlijk op weg naar Freude, maar even gebeld voor Chantelle zij was niet aanwezig, omdat het de laatste tijden rustig is in Freude, heb ik maar het stuur omgegooid bij Oberhausen, en een kleine 60 kilometer omgereden om in GT te geraken. Bij aankomst om ongeveer 13:00 uur kon ik al zien dat het niet erg druk was op de parkeerplaats, dit werd bevestigd bij binnenkomst, want er was nog weinig spannends te bespeuren op DVP gebied.
Veel bekende gezichten waren er wel van die GT inboedel types, waarvan ik denk wat doen ze er nog, en ga ook eens ergens anders je beentjes spreiden. Ik had eigenlijk al plannen om mijn jas weer aan te gaan trekken, en naar PHG af te reizen, want daar is op zaterdag een party, dus zullen er wel meer horny DVP's aanwezig zijn.
Maar zover is het niet gekomen, want opeens zag ik een heerlijk meid binnenkomen met een wipneus, en een echt prachtige kont, echt de mooiste kont van dat moment in GT. ze had een blauw slipje aan. Ik heb haar even later gesproken in de gang naar de tuin waar ze samen was met nog een Hongaarse waarvan ik de naam wel heb onthoud namelijk Michelle zij komt ook uit Hongarije, ze waren vriendinnen vertrouwden ze mij toe. Ze wilden graag samen met mij op de kamer gaan, en trio's zeiden deden ze alleen met elkaar, en een ijsbeer die ze zo gek kunnen krijgen natuurlijk. Ik had wel zin 1 van de 2 te pakken maar kon nog geen keuze maken, en zo ging ik nog maar even een wandelingtje maken en nog even een biertje gepakt. Ik kon mij ogen toch niet van die 2 afhouden Michelle keek vanuit de deuropening ook vaak mijn kant op. Ik zag op gegeven moment dat ze weg liepen richting de sauna. Ik maakte een rondje in tegengestelde richting, en niet verbazingwekkend kwam ik ze beiden halverwege tegen, beiden stopten ze en de vriendin van Michelle gooide de armen van Michelle om mijn hals en spoorde ons aan om samen spannende dingen te gaan beleven, ze stond zo dicht tegen mij aan dat ik dacht ik laat haar ook niet meer gaan, vroeg of ze ook zoende op de kamer, ja dat deed ze wel. Ik vind dat wel een voorwaarde, eigenlijk vind ik het wel zoenen ook een kleine graadmeter voor het algehele niveau, en daardoor acht ik de kans op een miskleun behoorlijk kleiner. De vriendin vroeg toch ook maar even of ook niet meekon naar de kamer, maar nee dat niet. Later dacht ik was toch wel gaaf geweest. Iets voor de volgende keer dan maar. Michelle ging de sleutel halen en we toogden naar huisje 14. Op een sexy manier deed ze het laken goed over het bed, ik kon lekker tegen haar kontje aankijken waar het blauwe spijkerbroekje nog omheen zat. Ik ging achter haar staan en terwijl nog op het bed zat op haar knieen pakte ik haar van achteren beet en begon haar in de nek te zoenen, ze gaf direct een kreunend respons en begon naar achteren naar mijn toch stijve pik te grabbelen. Even later stonden we op en ik pakte en we begonnen staand hevig te zoenen, dat kan ze goed kan je wel zeggen, niks teveel gezegd, ik wist meteen die meid is wel heet zeg. Ondertussen begonnen we samen haar topje en spijkerbroekje af te pellen en ik begon staand haar lichaam te zoenen, ze kreunde direct en haar ogen vlamden en spoorden mij aan verder te gaan, ze kwam ik via haar tepels, buik, lendenen, bij haar poesje aan. Ze wist direct de goede houding aan te nemen, en op die hoge stilletto hakken tilde ze haar rechterbeen op en plaatste deze rechts van haar wijdbeens op het nachtkastje, zo had ik aan prachtig uitzicht op haar poesje die ik wel moest verwennen, daar kon ze geen genoeg van krijgen. We belanden op het bed en daar ging dit nog een poosje verder, ze werd erg nat en na eventjes begon ze erg leuke wipbeweginkjes te maken, ondertussen gleed mijn tong soepel door haar spleetje, ze genoot er zichtbaar van. Na een tijdje was ik zelf aan de beurt en ze wist mijn lichaam wel in opperste staat krijgen, door mij in mijn nek te zoenen, mijn oren te likken, en mijn gevoelige tepeltjes werden ook niet vergeten, toen ze mij ging pijpen wat ze erg goed deed met veel gevoel, ging dwars liggen zo met haar benen wijd, zodat ik prachtig uitzicht had op haar poesje, en haar daar nog een beetje kon masseren terwijl ze mij heerlijk aan het pijpen was. De heen een weer verwennerij met volop zoenen daarbij duurde zo een 3 kwartier, toen moest het er toch van komen:lostit:
en hebben we het met een paar verschillende standjes afgemaakt de laatste op zo'n doggy zat ze smerig geil achterom te kijken dacht ik het niet meer kon houden en mijzelf liet gaan, en dit keer een halve liter was toch geen gek resultaat. Daarna hebben we nog even gebabbeld. De volgende keer pak ik die vriendin met die wipneus en die akelige mooie kont er ook bij, lijkt me wel heftig. Om 17:00 ging ik weer richting midden Nederland, godverdegordver wat is het ook een teringeind rijden, dit is de laatste keer dat ik dit doe. Echter terwijl ik dit schrijf wordt ik weer geil en heb ik weer zin om te gaan. This the end of the first Aribaba icebear story, I'll hope you'll like it. :freu::freu::freu:

Cupido
16 juni 2012, 10:19
Tja, die hongaarse met die akelig lekkere kont en wipneus, wie zou dat nu toch zijn?

Michelle is idd ook een heel mooie vrouw. Nog pas kort geleden in gt begonnen. En ze heeft een erg leuke vriendin!

Gr. Cupido

laplagne
17 juli 2012, 17:44
Mijn trio met het Hongaarse duo Michelle/Kriszana werd werkelijk een supertrio. Dat was echt vanaf de eerste tot de laatste minuut genieten. De dames likten elkaar van top tot teen en ik lag in het begin stiekem te genieten, maar Laplagne heeft zich helemaal laten gaan. Michelle was mij aan de bar en in de tuin eigenlijk niet zo opgevallen, maar Kriszina vertelde op de kamer dat Michelle op de kamer een welkome aanvulling voor een trio zou zijn. Michelle is inderdaad een lieve aardige vrouw, maar na afloop deed ze heel koeltjes. Misschien had ik toch iets meer aandacht voor Kriszina. Ook tijdens mijn recente bezoek was er geen enkel moment van herkenning bij Michelle nadat ik haar groette. Kan natuurlijk aan mij liggen, maar dat heb ik toch zelden in Golden Time met een dame meegemaakt. Of zijn misschien mijn 'zeven magere jaren' bij Golden Time begonnen.....? Hoop het trouwens niet.

London Traveller
27 augustus 2012, 13:21
Don't miss out on this amazing petite bleached blonde girl with the most pert bottom. She appears cool in the bar but in the room she is more loving than any girlfriend you have ever had (unless you have been very lucky). Her friend Kristina set us up together and I was entirely delighted to spend 3 hours on a rainy afternoon in a small cabin with Michelle, who is a bundle of passion and sexuality. Although her English is limited don't let that put you off (if you don't speak German, like me) as it is quite possible to communicate very well with few words.

Ace2
10 februari 2013, 10:07
.........................Wij gingen samen in de bank zitten en kletsten wat over zaken die er niet toe doen. Ondertussen streelde Michelle mijn benen met haar nagels en gaf mij in mijn nek zoentjes. Ik besloot het erop te wagen en haar de sleutel te laten halen.
Michelle nam mij mee naar een tuinhuisje, waar het wat fris leek. “Es ist kald” mokte ze, waarop ik reageerde: “ich bin heiss” . Al snel zagen wij dat het extra kacheltje was uit gezet en met mijn technische vaardigheden zette ik het ding aan. Michelle was op dat moment bezig het bed op te dekken, waarbij ik haar een beetje hielp. “Genau wie zu hause” kierde ze en trots keek ik haar aan. Maar met trots zijn heb je nog geen sex en dus deed ik snel mijn badjas uit en Michelle ontdeed zich van haar lingerie. Misschien heeft Michelle geen echt knap gezicht, met haar lijfje is niets mis mee. Ze rolde op het bed en ging op haar buik liggen: “Ich weiss dass du gut massiert” giechelde ze. “Christina hast mir dass gesagt” “Fur massage will ich ein extra kussch” gromde ik en Michelle draaide zich om en gaf mij een voorzichtige tongzoenetje. Eerlijk gezegd had ik op iets meer gerekend. Michelle draaide zich weer om en ik ging op haar zitten, waarna ik met het kneden begon. Ik denk dat ik alles met beroerde en likte en ik merkte dat het haar goed beviel. Haar in aanvang nog wat droge poesje was na een kwartier kletsnat.

Ik draaide Michelle om en begon nu haar vaginastreek te likken. Eerst heel rustig en vervolgens heel zachtjes aan haar klitje sabbelen. Ik moet zeggen dat Michelle dat heel goed doet. Ze beweegt rustig haar bekken en kreunt liefjes en teder. Ze streelde haar eigen tepels, die hard waren geworden en ik likte maar door. Het kon ook niet anders dan dat ze een orgasme kreeg, waarna ze mij weg duwde. Ik gaf haar nog een korte after-massage en rolde vervolgens zelf op mijn rug. Michelle kwam in mijn armen liggen en streelde mijn lijf en dan voornamelijk mijn half harde penis, die op die manier flink stijver werd. Ze zoende mijn nek en likte aan mijn tepels. Van zoenen kwam niet zoveel.
Michelle likte zich naar beneden en begon mijn penis te likken. Dat likken ging over in pijpen wat ze naar behoren deed. Eerlijk gezegd was het niet super goed. Het was lief met een gemiddelde kwaliteit.
Ik besloot eens een variatie in mijn repertoire aan te brengen en Michelle om een condoom te vragen. Ik rolde het condoom om mijn penis en ging op haar liggen. Langzaam schoof mijn harde penis naar binnen en Michelle liet een kreetje. Ik begon rustig te stoten en dat tempo voerde ik op. Het voelde goed en lekker aan en toen Michelle mijn billen vast pakte en mij naar binnen duwde verloor ik de controle en kwam luid grommend klaar.

Ik verschoonde mijzelf en Michelle pakte een sigaret. Wij lagen naast elkaar op het bed na te praten en toen het uurtje voorbij was (blijkbaar heb ik een ingebouwde wekker) vonden wij het wel welletjes.

Kort samengevat was het een prima sessie, maar niet eentje waarover ik nog maanden zal nadromen. Michelle is een prima kamergenoot, waarbij ik op iets meer kussen had gerekend. Het pijpen was goed, maar niet bovenmatig goed. Herhaling is niet uitgesloten, maar zal op korte termijn waarschijnlijk niet plaats vinden...........................

jayvie
1 april 2013, 19:30
Gisteren een fantastische sessie gehad. Normaal ga ik altijd met haar vriendinnetje Tina maar aangezien dat die er niet is heb ik Michelle mee naar de kamer genomen(of beter zij mij).
Het was reeds mijn 3de sessie en had nood aan een beetje relax-sex. Ik heb het haar dan ook duidelijk gemaakt en haar smile te zien had ze er niets op tegen. Om er volledig van te kunnen genieten had ik een uur afgesproken met eventuele verlenging en dat beviel haar denk ik zelfs nog meer.

Op de kamer begon alles met een beetje strelen en small-talk. Heb haar even op haar gemak laten komen om het standaard programma, wat de meeste dames in hun repertoire hebben, een beetje tegen te werken. Langzaam begon ik haar kutje en haar borsten te strelen. Het zoenen was in het begin een beetje minder maar naarmate de strelingen meer richting kutje gingen en ze waarschijnlijk ook geiler werd, werd het echt goed. Het duurde niet lang en ik lag tussen haar benen en likte haar poes. De bewegingen van haar heupen en het feit dat ze mijn hoofd richting kut duwde was een duidelijk teken dat ze ervan genoot en ze kwam dan ook klaar. Yippikaye motherlicker!
Toen was het mijn beurt. Ik ging op mijn rug liggen en liet alle het werk aan haar over en ik moet zeggen dat ze alle trucjes uit de dos haalde. Ze streelde alle belangrijke delen en gebruikte zo ongeveer heel haar lichaam daarvoor(met haar tepel over mijn eikel, zalig om te zien en te voelen). De reactie van mijn lul was dan ook te zien, heel zachtjes begon ze mij te pijpen en mijn ballen te likken. Gelukkig was het niet mijn 1ste keer anders was het toen al afgelopen. Gelijk een pasha lag ik daar en genoot van de zicht en haar werk. En ik heb lang genoten!!!
Ze trok een rubbertje over en kwam op mij zitten. Zij bepaalde het tempo en ik liet haar doen. Lekker tongzoenen en een nat kutje rond mijn lul, beter kan niet. Ze draaide zich om voor reverse-cowgirl en begon met het tempo te spelen. Ze ging op haar rug liggen en trok mij naar binnen, eerst langzaam dan sneller. Dan wou ze op haar hondjes geneukt worden wat ik maar al te graag deed. Verschillende standjes volgden onder haar regie. Ze wist heel goed wat ze moest doen om mij een fantastische tijd te bezorgen. Ten slotte kon ik het niet meer houden en kwam klaar op haar borsten.
We bleven gewoon liggen en begonnen terug praten over koetjes en kalfjes. Ze bleef mij verder strelen en je denkt het niet plots was ik er weer klaar voor. Kon het ook niet geloven, het was ongeveer 20 minuten geleden dat ik mijn 3de neukpartij van de dag achter de rug had. Ik stelde voor dat ze mij terug pijpt want een erectie kan je niet zo maar laten staan, daar kun je echt ziek van worden als je niets doet. Ze begon terug te pijpen en mijn ballen te likken, maar na 10 minuten ging ze een andere toer op. Ze nam wat créme en begon me met de hand af te werken. Had er niets op tegen want het voelde echt lekker aan. Om mij nog geiler te maken kwam ze met haar kut op mij gezicht zitten en kon ik haar weer likken. Het duurde wel eventjes maar heel die situatie bracht me terug naar een hoogtepunt(terug op haar borsten).
Na 1hr 45 kwamen we terug van de kamer, langer dan gepland maar zeker de tijd en het geld waard.
Michelle is, denk ik, een dame die een beetje opwarming nodig heeft maar als ze los en op haar gemak is dan gooit ze alle remmen los.
Voor mij staat vast dat ze zeker voor herhaling vatbaar is. Ben benieuwd waar haar grenzen zijn!

Jester
24 april 2013, 10:12
Het was de eerste mooie dag van het jaar en het was lastig om een goed overzicht van de aanwezige dames te krijgen. De grote groep jonge Roemeense dames had het buiten erg gezellig. Mijn keuze viel al vrij vlot op Michelle. Een bijzonder mooie meid met plezier in haar werk. De vorige keer had ik me met haar Hongaarse vriendin prima op de kamer vermaakt en veelal zijn vriendinnen in service aardig vergelijkbaar.

Dit keer klopte dat niet. Michelle was veel beter, leuker en lekkerder. Wat een heerlijke sessie. Een uur lang gevarieerde sex met een hoog GFE gehalte. Herhalingsgevaar is voor mij dan ook absoluut 100%.

Jester
30 oktober 2013, 09:50
Herhalingsgevaar is voor mij dan ook absoluut 100%.

Ik heb haar alleen niet meer gespot sinds deze sessie. Haar Hongaarse vriendin (Sabrina?) wel. Heeft ze GT verlaten? Weet iemand dit?

master155
30 oktober 2013, 12:43
Ze zijn op dit moment geen van beiden in GT . Terugkomst, onvoorspelbaar. Sabrina komt nog terug , voor Michelle is dit een vraagteken.

jayvie
6 november 2013, 08:16
Michelle werkt nu in Wenen, Oostenrijk!!! Of ze terug komt is één groot ? !!!