PDA

Volledige versie bekijken : Vingerlingstraaat 05/1 Elena (Bulgaarse)

erebus
18 juni 2012, 14:41
Haarkleur/-lengte : Blond schouderlengte
Lengte dame : ongeveer 1m60
Postuur/Cupmaat : Mooi strak lichaam
Nationaliteit/Taal : Vloeiend engels
Leeftijd : 30
Tatoeages/Piercings : Dacht wel ergens wat gezien te hebben in de zijstreek van chinese letters denk ik
Service: PMC/NMC
Voordelen: Ze is enorm vriendelijk, en is echt geintreseert, dit is dan ook het enige positieve.
Nadelen:Pijpt eentonig, zijn zelfs niet tot sex geraakt, ze bleef maar pijpen, en vroeg ook niet echt of ik iets anders wilde. Condoom zelf kunnen verwijderen. Na het klaarkomen kon ik ook onmiddelijk beschikken. Zeker geen GF gevoel!
Tijdsduur : 10-15 min betreden uitkleden partij wassen aankleden en vertrekken.
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: geen
Dag/Avond: dag

Het is een zeer mooie meid! Met een moordend lichaam en een zeer mooie glimlach! Was ook de reden waarom ik binnen ging, de glimlach moet me overtuigen, hou niet zo van die opdringeringe meiden die me staan te roepen. Ze is zeer vriendelijk en vraagt veel, leeftijd van waar ik ben, wat ik doe,... Maar op vlak van sercive was ik een beetje teleurgesteld. Maakte hem stijf door wat mee te spelen. Enkel mijn jongeheer kreef aandacht, totaal geen gestreel over het lichaam of andere. Geen gezoen op het lichaam. Pijpen was middelmatig goed, ze kon het zeer stevig, maar was zeer eentoning. Kreunde er wat bij.
Na het klaarkomen was het onmiddelijk klaar en kon ik me wassen en beschikken.

Om ze tussen mijn lijst te plaatsen staat ze zeker onderaan de lijst, jammer van het lichaam, want ik ga er zeker niet meer terug!

groeten Erebus

dé connaisseur
18 juni 2012, 15:34
Dit is de Bulgaarse Elena die op Vingerlingstraat 05/1 de grote sier maakt!