PDA

Volledige versie bekijken : Andra (Ro)

Wogerwabbit
21 juni 2012, 10:56
Naam: Andra

Nationaliteit/taal: Roemeens, spreekt wat Engels

Leeftijd: 21

Haarkleur/lengte: midellang zwart haar

Lengte: 1m50

Postuur/cupmaat: heel slank, cup A

Tatouage/piercing: diverse, opvallend is een pistool op haar linker lende, gericht op haar Muschi.

Service:
PZC: bij mij niet; alleen PMC
NMC: matig tot slecht
TZ: twee zoentjes omdat ik van tevoren gevraagd had
FT: niet gevraagd.
Grieks: niet gevraagd.

Overall: bloedmooi lolita-typetje met een arrogante uitstraling. Bij sommige dames is de arrogantie gebaseerd op de wetenschap dat ze (ijs)beregoed zijn op de kamer. Niet in dit geval. Ik had haar in de bar al enkele malen gezien en ben maar eens bij haar gaan zitten om te kletsen. Na vijf minuten nog even gevraagd of ze zoende. Toen ze dit beaamde haar mee naar boven genomen voor de eerste sessie van de dag.

Op de kamer was de illusie snel over. Twee zuinige zoentjes toen "lie down", een condoom werd om mijn oudeheer gerold, gevolgd door drie minuten pijpen, wat ze niet echt slecht deed, maar met weinig inzet. Toen vroeg ze "fuck?", waarop ik maar "ja" zei.

Ook dat deed ze met minimale inzet. Het enige wat het voor mij nog wel leuk maakte is dat ze inderdaad van alle hoeken in alle standjes een bloedmooi meisje is. Het voelde een beetje pervers om zo'n mooi jong ding aan mijn stengel te rijgen. Desondanks was het niet een inspirerende sessie, dus na 20 minuten maar weer naar beneden gegaan.

Herhalingsgevaar: 0%.