PDA

Volledige versie bekijken : Rachel ("Spaans")

Wogerwabbit
21 juni 2012, 10:13
Naam: Rachel

Nationaliteit/taal: Spaanse die vloeiend Duits spreekt en weinig Spaans

Leeftijd: plm 22

Haarkleur/lengte: lang krullend donkerbruin haar

Lengte: 1m70

Postuur/cupmaat: B

Tatouage/piercing: geen die me zijn opgevallen

Service:
PZC: goed
NMC: goed
TZ: voldoende
FT: niet gevraagd
Grieks: niet gevraagd
Paalact: geweldig

Overall: mooie meid met een echt perfect figuur, die volgzaam en attent haar werk doet.

Later in de avond by Samya eens op de bank gaan zitten bij deze Rachel. Een lange meid met een echt perfect figuur. Geen hint van imperfectie op haar lijf en die indruk werd nog sterker toen ik haar naakt op de kamer zag.

Haar werkwijze op de kamer was een beetje schuchter, met toewijding en heel volgzaam. Eigen initiatief heb ik bij haar weinig kunnen ontdekken, maar wat ik haar vroeg deed ze goed.

Herhalingsgevaar: 50%.

satanic surfer
25 juni 2012, 16:55
op Samya-site te vinden onder RaQuel voor eventuele aanwezigheidslijstjesfetishisten die op de S-homepage zich willen vergewissen van haar aanwezigheid... voorheen overigens werkzaam in Heaven7 alwaar ze kortstondig haar eerste DVP-stapjes zette...Zéér mooi meisje, lieftallig als Rakette aanspreken wordt op 'n glimlach onthaald...

blauwebeer
8 juli 2012, 08:56
Bloedmooie meid, stralende glimlach, fonkelende ogen en een superstrake lichaam, wat wil Blauwebeer nog meer ?
Awel, geen gebruik van tandjes tijdens het pijpen (zijn ijsberenlul deed er warempel pijn van), en een minimum aan reactie bij het beffen (dit vinden andere meiden meestal wél leuk).

Dit is een typisch voorbeeld van een jonge meid die perfect doet wat je wil en zelfs waar je het wil, alleen wil ze gepakt worden en moet je voor bloemetjessex niet echt bij haar zijn.
Vreemd genoeg stelde ze de massage na de sex nog het meest van al op prijs ...

Bij een volgende bezoek pakt Blauwebeer haar terwijl zij met haar knieën op het bed zit dat in de rechterhoek van het buitengedeelte staat.