PDA

Volledige versie bekijken : Bergen Op Zoom, Bukkake, Linda(jongstel)



Rick666
21 juni 2012, 22:27
De advertenties van Linda heb ik de afgelopen jaren regelmatig voorbij zien komen, ze boeiden me mateloos en ook haar recensies prikkelden me om eens op visite te komen.
Helaas was de afstand en de prijs vaak een te hoge drempel voor me totdat ik haar advertentie voor een bukkake op SexJobs tegenkwam.

Ik belde het telefoonnummer op en kreeg de vriendelijke partner van Linda aan de lijn.
Een afspraak was gemaakt en ik stapte in mijn auto voor een ritje van een klein uur. Helaas nam ik een verkeerde afslag en raakte mijn TomTom in de war waardoor ik de weg kwijt raakte maar de partner van Linda loodste me telefonisch naar hun huis.

Eenmaal binnen stonden tien naakte heren rond een uiterst aantrekkelijke blondine die op haar knieën alle mannen stuk voor stuk met haar mond verwende.
Tijdens het pijpen poseerde ze regelmatig voor haar partner die met een stijve pik foto's maakte van zijn liefje in actie.
Mijn geile verwachtingen over Linda werden ruimschoots waargemaakt.
Een heerlijke slet, geile kop en een diepe, slobberende pijpster.

Al snel kwam de eerste deelnemer klaar over haar gezicht en borsten en langzamerhand kwamen de resterende deelnemers twee aan twee klaar over haar gezicht.
De gastheer maakte van elke zaadlozing over Linda's gezicht foto's en nadat de laatste klaar was gekomen wandelde het geile sletje naar boven om zich op te frissen.
De deelnemers kleedden zich aan en vertrokken in kleine groepjes het rijtjeshuis.

Conclusie: Linda ziet er zeer goed uit en pijpt fenomenaal, de prijs was precies goed en ik hoop nog eens mee te doen. Aanrader!




http://www.sexjobs.nl/sexjobs/gangbang/bukkake-party-vrijdag-22-juni-om-2130-uur_2766369