PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Casa Cherda, Kitty(Hon)

Rick666
21 juni 2012, 22:45
Geachte mede-wandelaars,

Vandaag werd ik met geile zin wakker met 'Casa Cherda' in mijn hoofd.
De laatste keer was iets van anderhalf jaar geleden met een zeer goede ervaring met Elly.........en dat wilde ik weer.

Mijn wandeling begon in de Doub voor een verkenning naar Yvette op 8k6, helaas was dit raam bezet door een lange dame met bril en dat leek me geen Yvette, Henriette zag er weer bevallig uit en Ina was bezet.
Ik zag wel een lolitaatje tegenover de middelste passage op 26aK2, zag er heerlijk uit en weet nu dat het Julia(Rom) is.

Fijne opwarmer en ik stapte in mijn auto richting Bezuidenhoutseweg.
Geen parkeergeld nodig en ik stapte naar binnen, even wachten op de gastvrouw, betaald en omgekleed in een blauwe badjas.
Ik wandelde de woonkamer binnen, naar de bar en bestelde een cola.
Van te voren had ik al besloten om rustig te ontspannen en wachtte af wat komen zou.
In de loop van een half uur kwam ieder meisje zich voorstellen maar ik wachtte op Elly.
Ondertussen zat ik genietend te kijken naar het heerlijke onderstel van Rox en besloot om haar de volgende keer te nemen want hoe zij een mede-wandelaar aan het opwarmen was........Mmmmm!

Na een half uurtje liep ik naar de bar en vroeg aan de gastvrouw of Elly er was.
Elly bleek zich ziek gemeld te hebben dus mijn oog viel meteen op Kitty, de enige jonge meid in dit gezelschap.
Donker haar, stevige/grote borsten met een meisjesachtig lijfje.
Ik val zelf meer op lijven zoals Rox maar Kitty zou het worden.

Na wat aandacht trekken van mij reageerde ze wat ontwijkend wat ik interpreteerde als onwennig maar wat eigenlijk een signaal was.
Ik stapte op haar af en meldde mijn interesse in haar.

Ze kwam naast me zitten op de bank en begon haar opwarm-sessie.
Beetje tongen, beetje trekken, beetje borsten kneden en ik stelde voor om naar boven te gaan.
Er werd weinig gepraat, moeizaam contact maar ik had niets door en dacht met mijn pik.

Op kamer 5 op de bovenste verdieping had ik het gevoel alsof ik bij een raam**** was binnengestapt.
Bed klaarmaken, kleertjes uit, wasritueeltje, bed op.

Na wat handwerk probeerde ik een pijpen zonder condoom uit te onderhandelen wat resoluut afgewezen werd.
Pijpen met was van voldoende kwaliteit mede doordat ik haar hoofd kon vasthouden, haar staart kon beetpakken en het tempo kon aangeven.
Ik hou van diepe halen en het was fijn om te zien dat dit meisje mij volledig hierin accommodeerde.
Blij!

Na een minuut of 10 besloot ik om haar te neuken.
Ze was aardig strak maar helaas werd mijn opwinding na twee stoten minder.
Ik besloot om het condoom eraf te trekken en na goedkeuring spoot ik wat zaad over haar buik.
We rookten nog een sigaretje maar soepel ging het allerminst.
Een lekker Oost-Europees meisje met een geil lijf maar helaas was er geen klik.

We wandelden naar beneden, ik kleedde me om, betaalde mijn drankje aan de bar waar Kitty me nog van achteren beetpakte en me een knuffel gaf.
De leuke gastvrouw excuseerde zich nog voor de afwezigheid van Elly, kletste wat met me en zwaaide me uit.

Conclusie:-Kitty is een lekker ding maar niet voor mij. Pijpen was in orde, handelingen ook maar nogal plichtmatig. Het huis vind ik top met een aardige gastvrouw en een spannend concept. Herhalingsgevaar met Kitty zal minimaal zijn, herhalingsgevaar bij Casa Cherda? Ja!

Met een vriendelijke groet,
Rick666