PDA

Volledige versie bekijken : Alina (Roemeense)

MichelJ
24 juni 2012, 10:54
Naam : Alina

Nationaliteit/taal : Roemeense / Roemeens en paar woorden Engels

Leeftijd : 18jr

Haarkleur/lengte : lange blonde haren

Lengte : 1.69m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage/piercing : Ja een paar / dacht het niet

Service : PZC, NMC, zoenen

Extra : 5 dagen in Duitsland, zeer onervaren

MichelJ
24 juni 2012, 11:03
Deze mooie blondine kwam aan het einde van de middag me gezelschap houden op één van de bankjes. Ze bleek net zoveel Engels en Duits te kunnen als Luana PHG :frown:, dus maar wat in het Roemeens gecommuniceerd en af en toen hulp van Google translate op me iphone. Ja, ging allemaal erg stroef. Ik vond haar wel aantrekkelijk, maar had grote twijfels of ik wel met d'r moest gaan. Gedurende de avond kwam ze verschillende keren bij me buurten en rond middernacht heb ik dr maar mee de kamer opgenomen.

Hier bleek inderdaad dat ze pas 5 dagen in Duitsland was, ze kwam erg onzeker en onervaren over. Ze wist niet goed hoe ze een sessie moest beginnen, had de grootst mogelijke moeite om een condoom om te doen en nadat ze haar nagels in me pula had gezet bleek dat dit ook geen topsessie zou worden :rolleyes:. Uiteindelijk heeft ze het maar blasend afgemaakt.

In tegenstelling tot Antonella kan ik haar weinig kwalijk nemen, door gebrek aan ervaring kon ze gewoon niet beter.

Herhalingsgevaar: 0,00% (tenzij ze over een jaar wat meer ervaren is en wat meer spek op de botten heeft).

MichelJ
29 juni 2012, 17:28
http://www.dolce-vita.com/images/120625_114444_IMG_1657-500x-alina.jpg

http://www.dolce-vita.com/images/120625_114451_IMG_1648-500x-alina.jpg

http://www.dolce-vita.com/images/120625_114508_IMG_1620-500x-alina.jpg (http://www.dolce-vita.com/home)

zeppos58
10 februari 2013, 22:14
Nu al een hele tijd later spreekt ze al wat Engels en Duits maar van een beperkt niveau, koeter Duits en Koeter Engels, verstaanbaar maar daar houd het ook op.
Omdat ze jong en Roemeens is, toch naar service gevraagd TZ ja PZC ja, maar op de kamer was het zeer beperkt TZ en het pijpen zonder condoom stelde bijna niets voor.
Ik was pas gedoucht en toch wou ze steeds mijn eikel met vochtige doekjes en droge doekjes schoonmaken. Even haar mond erover en weer kuisen, ja zo wordt piemelmans niet echt hard.
Toe het na wat streel eb befwerk toch lukte dan maar condoom zelf omgedaan, en hoewel ze al echt nat was na het beffen, wou ze absoluut nog extra glijmiddel. Maar het mocht niet zijn.
Piemelmans kon er niet in, ik denk dat er meer dan een potlood gewoon niet in gaat. Deze meid is zo gespannen en bang van een wat dikkere lul dat ze gewoon dicht klapt.
Enkel de eikel ging er in, maar daar had ik dan weer geen gevoel van door het overvloedige glijmiddel.
Dan maar terug uitgehaald en om wat pijpen verzocht.
Dat ging toch wat beter, eigenlijk gewoon standaard, mondje met handje op en neer en uiteindelijk toch in het condoom kunnen klaarkomen.
Pijpen met was toch aangenamer dan zonder. Ik heb het vermoeden dat ze normaal enkel met pijpt, maar gezien het lage berenaantal, en het hoge vrouwenaantal, wou ze wellicht een klant binnen doen en gaf ze toe aan PZC. Vandaar het vele “poetswerk”
Door de onkunde duurde alles dan nog eens 45 minuten, wat me 25 extra kostte voor een sessie die ik beter meteen vergeet.
Gelukkig was het de eerste van de dag, anders was ik waarschijnlijk gewoon niet klaar gekomen.
Ze kan beter naar Roemenië terug keren en een “normale “ job zoeken de duts.

seksenfun
11 februari 2013, 20:52
Kort antwoord.

Ik ging ook met haar op dezelfde dag. Ik had zeppos net verteld dat ze maar gewoon presteert op kamer, niets speciaals. Mijn ervaring was echter niet zo slecht als zijn ervaring. Ik schrijf nog wel een uitgebreider stukje maar bij mij vroeg ik expliciet naar tongzoenen in de bar en ze zei dat het geen probleem was. Ondanks mijn twijfels over de kwaliteit van het tongzoenen (omdat het voor mij duidelijk was dat ze het enkel deed omdat ik het expliciet vroeg en er inderdaad weinig mannen en veel meer vrouwen waren en omdat de rest van de pre sales zo waren dat een kamer er sowieso moest inzitten, voor haar) was het tongzoenen wel goed bij mij. Feit is dat als je lekkere geile prettige seks wil, je bij haar aan het verkeerde adres bent :smoke:.

vrije jongen
11 februari 2013, 21:42
Nou ja, ik zal ook even wat tegengewicht geven. Geweldige seks is het niet... en ook bij mij eerst de aanzet tot een rubbertje bij het pijpen; maar wel een meisje waar je erg mee kan lachen als je het allemaal niet te serieus neemt. Misschien inderdaad niet echt een beroep voor haar, maar ik heb er een hele leuke avond gehad... vooral buiten de seks om, dat dan weer wel;).

zeppos58
11 februari 2013, 23:19
Als ik met een meisje op kamer ga, en ervoor betaal, is het voor de seks, niet om te lachen en te praten. Punt uit.