PDA

Volledige versie bekijken : Trio Emelie en Annabel (GT)



Limburger
21 augustus 2006, 18:03
Ik maak maar even een nieuw topic omdat ik deze dames nergens kan vinden op het forum.

Rond een uur of 8 nadat ik al een paar uur niet op een kamer was geweest ging ik een beetje rond lopen om een meisje uit te kiezen. Eigenlijk had ik een grote blonde vrouw op het oog maar die was de hele dag constant bezet.

Op een gegevenmoment stond ik bij die overdekte tuin een beetje om mij heen te kijken en werd ik aangesproken door Emelie en Annabel (beide Duits), die mij een trio voorstelden. Na even geaarzeld te hebben stemde ik hiermee in.

Emelie is blond met, ongeveer 1,70M, slank, met een tatoeage op de schouder en valt op door haar sproeten. Haar borsten zijn denk ik cup B.

Annabel heeft zwart haar, is wat kleiner en tengerder als Emelie, ik denk zo'n 1,60M. Ze heeft siliconen borsten, ik denk cup C en droeg een opvallende ketting. Het viel mij verder nog op dat ze continu bij elkaar waren dus blijkbaar zijn het vriendinnen.

Op de kamer gingen ze mij eerst samen pijpen, waarbij ze elkaar afwisselden, vervolgens ging het condoom erom waarna Emelie erop ging en ik tegelijkertijd Annabel mocht beffen. Op het laatst hebben ze mij samen pijpend en trekkend klaargemaakt waarbij ze ook mijn ballen likten.

Alles bij elkaar was het absoluut niet slecht maar ik vond het niet speciaal genoeg om hen beide nog eens gelijktijdig te nemen. Ik ben een half uur bij hen geweest en heb hen beide 50 euro betaald.

neukie
21 augustus 2006, 19:20
Kunt je nog 2 formuliertjes invullen aub? Bedankt.

neukie :wink:

Limburger
21 augustus 2006, 19:52
Emelie:

Haarkleur/-lengte : Blond/-lang
Lengte dame : Ongeveer 1,70M
Postuur/Cupmaat : slank/- cup B
Nationaliteit/Taal : Duits/-Duits
Leeftijd : Begin 20
Tatoeages/Piercings : Tatoe op schouder
Service: PZC, NMC, trio, voor de rest weet ik het niet.
Voordelen: Eigenlijk geen voordelen t.o.v. andere vrouwen.
Nadelen: Ze komt erg profesioneel over
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: Trio

Annabel:

Haarkleur/-lengte : Zwart/-lang
Lengte dame : 1,60M
Postuur/Cupmaat : Slank/-Cup C silicone
Nationaliteit/Taal : Duits/-Duits
Leeftijd : Begin 20
Tatoeages/Piercings : Ben ik vergeten
Service: PZC, NMC, trio, verder weet ik het niet.
Voordelen: Eigenlijk geen t.o.v. andere GT vrouwen.
Nadelen: Erg profi
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: trio