Volledige versie bekijken : Anastacia (Roemeense)
MichelJ
29 juni 2012, 17:12
Naam : Anastacia
Nationaliteit/taal : Roemeense / Duits, Engels
Leeftijd : 22 (dacht ik)
Haarkleur/lengte : lange zwarte haren
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage/piercing : Nee / Dacht het niet
Service : PZC, NMC, Zoenen (TZ minimaal), vingeren
Extra : In de bar een lief, rustig meisje, maar op de kamer heeft ze meer energie dan je verwacht :)
MichelJ
29 juni 2012, 17:17
Stukje uit Aca Algemeen:
Na een half uurtje van acclimatiseren was het de hoogste tijd om de druk van de ketel te halen. M'n collega-beer was al aan het viespeuken, terwijl ik een rondje door de bar liep om te kijken welk visje ik zou vangen. Uiteindelijk kwam ik terecht bij een meisje dat in het midden van de bar alleen op een bankje zat. Na een kort gesprekje leek het een rustig, spontaan meisje te zijn, maar eenmaal op kamer bleek het toch een wildere kat (met enige vorm van ADHD) te zijn dan ik gedachte had. Veel fun met d'r gehad en de seks was ook OK te noemen, het PZC was wellicht wat aan de korte kant, maar het NMC was, in verschillende standjes, meer dan goed te noemen. Ze neukte lekker mee, was niet statisch zoals sommige meiden waarvan je het idee hebt dat je een zak aardappelen aan het neuken bent, geen overbodig gekreun...nee het was prima het haar. Ze luistert trouwens naar de naam Anastacia.
Ze kwam bij mij niet over als een meisje om uitgebreid mee te pannenkoeken, meer het recht-toe-recht-aan werk. Prima om de druk van de ketel te halen :). Gezien de line-up in Aca zal er niet direct herhalingsgevaar zijn.