PDA

Volledige versie bekijken : Nastya (Poolse)

Jorah Mormont
1 juli 2012, 15:28
http://www.crossed-flag-pins.com/genimg/flaggen/Poland-180-animated-flag-gifs.gif

Naam: Nastya

Haarkleur/-lengte : Bruin / Half-Lang

Lengte dame : 1,65m

Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

Nationaliteit/Taal : Pools / Pools en Engels

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings : Blanko

Service: NMC, PZC, TZ, Massage en Beffen

Voordelen: Naturelle uitstraling, zeer klantgericht

Nadelen: Wat valt er nog te wensen na deze dame

Tijdsduur : 1 uur

Nastya, Samya Keulen, 30 juni 2012

Terwijl ik mijn eerste date van deze Samya avond aan het regelen was zag ik al een paar keer Nastya in mijn ooghoeken voorbij komen. Door haar uitstraling op die momenten kwalificeerde ik haar als een bijzondere dame. Het gevoel bekroop me van zoiets "die dame heeft wat wat me zeer aantrekt en daar wil ik meer van weten". Collega beer Dupke had haar ook op het netvlies en ventileerde naar ons groepje dat hij werk ging maken om haar beter te leren kennen. Zo geschiedde... Dupke en ik gingen nagenoeg op hetzelfde moment naar de kamer, hij met Nastya en ik met Jimi. Terwijl ik met Jimi mijn financiële verplichtingen aan het voldoen was komt ook Dupke met Nastya van de kamer. Zo goed ik Dupke ken, weet ik wanneer hij een puike sessie heeft gehad. Deze doorgaans rustige beer stond te stralen als de zendmast bij Lopik en stak zijn tevredenheid over Nastya niet onder stoel of banken. Ik vroeg hem nog "Roemeense?" waarna hij antwoordde "Nee, Poolse". Met de paar woorden Pools welke nog in mijn geheugen waren achtergebleven (de laatste jaren ondergesneeuwd door het Roemeens) sprak ik Nastya aan om te vragen of ze een andere Poolse dame uit de PHG tijd kende welke nu ook in Samy zou werken. Dit was inderdaad zo, maar zij was er deze avond niet. Met haar te vragen mijn groeten aan de betreffende dame over te brengen nam ik, wat later bleek, maar een kort afscheid van Nastya.

Dupke had me getriggerd en samen met wat ik zelf al eerder van Nastya had opgemerkt had ik haar boven aan mijn "to-do" lijst staan. Nastya is een rustige dame. Niet eentje welke nadrukkelijk aanwezig is en zeker niet een dame welke actief een prooi zoekt. Dit siert haar. Nu is me wel opgevallen dat in Samya de dames niet of nauwelijks animeren, maar Nastya zat rustig in haar zetel en liet de dingen op haar afkomen. Niet veel later van het moment dat ik haar beneden bij de lockers had gesproken nestelde ik mij naast haar. Ik vroeg wat meer over de andere Poolse dame en terwijl we aan het keuvelen waren merkte ik aangenaam lichamelijk contact met haar op de bank. Terwijl we daar zitten pakt ze lief je hand en streelt en masseert ze je. Allemaal heel natuurlijk. Ik was verkocht en wilde maar 1 ding. Zo snel mogelijk de kamer op! Helaas was er op dat moment een wachttijd van ruim 40 minuten, maar die tijd vloog om. Als een verliefde tiener genoot ik van de aanrakingen van Nastya.

Eindelijk was de sleutel daar en we togen naar de bovenste verdieping. Ik brak me nek nog bijna over die achterlijke "Stufe" daarboven terwijl er meerdere borden hangen met "Mind your step" Nee, ik was verdwaald en betoverd door Nastya. Nadat we ons op de kamer hadden genesteld maakt Nastya het bed op met twee handdoeken. Met de woorden "welkom" dirigeerde ze me om op het het bed te komen. Ik leg me op mijn rug en zie hoe Nastya zich voor het bed ontdoet van haar kleding. Een prachtig lichaam viel mij ten dele. Nastya begint al staande voor het bed me met haar nagels van mijn tenen tot mijn schaamstreek te strelen. de kriebels gieren door mijn lijf van genot en terwijl ik dit aanschouw zie ik plotseling vanuit mijn onderste gezichtsveld in 6 hartslagen mijn jonge heer worden opgepompt. Dit was een indrukwekkend verschijnsel. Een gedaante verwisseling van een nietszeggend stukje vel met een bleke gerimpelde kop erop tot een keiharde paal met een dieppaarse sloopkogel wat aantoonde dat het fijnste bloedvat gevuld was met een bloeddruk wat zelfs na het eten van een blister Kamagra niet zo hoog zou zijn.

Nastya had me te pakken, op een bijzonder natuurlijke manier. Ze straalde uit dat ze ervan geniet om een man het helemaal naar zijn zin te maken. Een buitengewone pijpbeurt volgde waarbij ze je super geil met haar diep doordringende ogen aankijkt om maar ieder signaal van jouw op te vangen en dit te gebruiken om eventueel bij te sturen. Dat laatste was in de verste verte niet nodig. Ze deed het perfect. Ik was beland op een andere planeet. Deze in een sleur geraakte ijsbeer had een "pareltje" te pakken. Een dame die deze verwende veelpleger zijn volledige managment ontnam.

Het liefdesspel vervolgde met intens tongzoenen, een orale verwennerij voor Nastya en extreem goed NMC in een weergaloze cow-girl waarbij ze haar ritme met pauzes afwisselde. Voordat ze mij zover had dat ik mijn plakkerige troep tegen het condoom had geschoten was ze even met zichzelf bezig om aan haar gerief te komen. Na de ontlading kleefden we aan elkaar van het zweet. Ik was totaal leeg, kapot en niet in staat op van het bed af te kopen. Wat een intensiteit!!!

Uiteindelijk heb ik de locker kunnen bereiken ten einde haar een financiële beloning voor de geleverde diensten te overhandigen. Deze Nastya heeft me op alle fronten weten te behagen en het wil wat zeggen voor mij. Ik ben verwend, kritisch en afzakkend in een saunaclub sleur. Maar Nastya heeft me weer een verfrissende kick gegeven waarop ik de rest van de avond lekker op heb kunnen teren. Stralend als een kind en stuiterend als een skippybal heb ik na deze dame er nog een zeer goede sessie met "Tropical Cat" en een trio met twee Roemeense deernes beleefd. Maar deze Nastya spande de kroon. Oude tijden herleefden, de tijd met merendeel Poolse en Russische dames. Tja, dan merk je toch het verschil met de huidige Roemeense generatie.

Nastya, ik wilde haar met jullie delen! Daarvoor toch maar een keer weer een recensie geschreven. Meerdere ressencies zullen wellicht wel volgen. Want ik heb begrepen dat er meerdere beertjes onder de indruk waren.. nietwaar EmJot? :betrunken:

MichelJ
1 juli 2012, 15:45
Meerder ressencies zullen wellicht wel volgenen. Want ik heb begrepen dat er meerder beertjes onder de indruk waren.. nietwaar EmJot? :betrunken:

Tsja....wat moet de EmJot nog aan deze geweldige recensie toevoegen. Heel erg mooi geschreven en ook nog een 100% waarheidsgetrouw. Nastya is een hele bijzondere dame, een dame die jou, zoals Sonny al zegt, zonder enig probleem uit een Saunaclub-sleur trekt en je optimaal laat genieten. Na een sessie met haar ben je helemaal leeg en op, maar weet je gelijk hoe mooi onze hobby kan zijn.

Dankzij Nastya heb ik maar 1,5 uur nachtrust gehad, daarom moet "ze" het doen met een copy-paste uit Samya algemeen, maar eigenlijk is deze meid met geen pen te beschrijven...

Een stukje uit "Samya Algemeen":

...Een meisje dat naast me zit zegt iets tegen me, ik kon haar niet horen, ze komt dichterbij me en zegt: "That boy is so crazy", terwijl ze naar Sonny wees en wij elkaar hoofden stoten. Het bleek trouwens om Poolse Nastya te gaan. We zaten een tijdje naast elkaar, maar er gebeurde weinig. Een heel rustig meisje, die je niet zal aanranden. Links van me zit Boy69 en ik zeg hem dat ik zit te twijfelen of ik met Nastya moet gaan. Twee andere ijsberen die met haar waren geweest waren lovend, maar ik vond haar te rustig, qua optiek geen MJ-meisje, maar wel zeer naturel. Sonny zegt me: "Emjot ga nou maar met d'r, op de kamer is het een Mika-type, echt is voor jou!". Maar op dat moment was de befaamde klik er gewoonweg nog niet....

Nog niet....om middernacht was er een ijsbeer van een Duits forum jarig en werd "Happy Birthday" gedraaid. Niet veel later krijgt iedereen een flink stuk gebak, maar ik bedankte...ik had geen honger...nja...honger naar een goede sessie. Nog steeds zit ik naast Nastya. Ze eet haar gebak sensueel op, kijkt me geil aan en ze begint me haar gebak aan mij te voeren. Om en om nemen we een hapje. Poinkkkk, daar was de klik. We beginnen elkaar op de bank wat te strelen en ineens kon een kamer niet uitblijven. Na een kwartiertje staat ze op en loop na voren. Zonder mij concreet te vragen is ze een sleutel gaan halen en 30 seconden later waren we op kamer 5. Nadat ze het bed opgemaakt had en met uitgekleed had, terwijl ze een heerlijke tongzoen gaf, wees ze naar het bed. "Please....i come back", zei ze. Ik moest op heb bed gaan liggen en een minuutje later was ze ook terug op kamer. Terwijl ik op mijn buik lag, kwam ze boven op me liggen, een heerlijke body massage met haar borsten en poesje volgde. Als een ervaren prof (ze geeft zelf aan dat ze pas 5 dagen in het vak zit en pas 20 is, over beide heb ik zeer sterk mijn twijfels!) streelde ze met haar nagels mijn hele lichaam op een zeer geile manier. Ze nam duidelijk het voortouw, ze draaide me om en begon heftig te zoenen. Ik was verbaasd, dit beloofde een knalsessie te gaan worden. Weer begon ze met haar nagels, mijn door de zon wat verbrande huid, mijn lichaam te "bewerken". Mijn bloed werd met stoten naar beneden gepompt en kleine Emjot kwam in 4 stoten fier overeind. Een hemelse PZC volgende, afgewisselde met intense tongzoenen. Ik moest moeite doen om mijn kruid niet te verschieten, ik had een uurtje ingepland met haar, maar op deze manier zou ik dat niet vol gaan houden. Dat had zij ook door, telkens stopte ze even om mij tot rust te laten komen en vervolgens weer als een bezetene te keer te gaan. Na uitgebreid PZC, TZ en wat droogneuken pakte ze er een rubbertje bij. Ik was benieuwd wat me te wachten stond. Als ze met NMC ook zo'n niveau haalt zou het zo gebeurd zijn. We begonnen in missionaris, even later doggy om vervolgens in mijn veruit favoriete standje, cowgirl, te eindigen. Net als PZC was het NMC van een ongekend niveau, zelden zoiets meegemaakt. Ze neukte stevig door en telkens als ik op het hoogtepunt dreigde te komen stopte ze weer. "Don't finish now", fluisterde ze telkens in me oor. Tsja...makkelijker gezegd dan gedaan kochanie... Terwijl ze me neukte pakte ze me hand en bracht die naar haar billen, terwijl ze me onverzadigbaar bleef bereden masseerde ik met een vinger haar poepgaatje, wat haar blijkbaar erg opwond, in no-time leek om iemand een glas sprite over me heen had gegooid. Met haar hoofd lag ze op m'n borst, een paar tellen van rust, waarna ze weer verder ging. "Now it's your turn....". Een minuutje later volgde een enorm orgasme met een hartslag alsof ik de 100m in 6,5 seconden had gelopen. Nadat ze kleine MJ schoongemaakt had, het zweet van me hele lichaam ontdaan had, legde ze haar oor op mijn hart. Met een glimlach zei ze: "This is good I think". Zelden zo een goede sessie meegemaakt, wellicht de beste sessie ooit! We roken samen een sigaret op kamer, terwijl wel nog aan het bijkomen zijn, volgde nog verschillende tongzoenen. Even denk ik eraan om op kamer te blijven, maar ik was compleet leeg, uitgeput. Ik laat het aan haar over wat we doen, maar uit haarzelf zegt ze: "Come...we go shower". Ik vond op dat moment alles best en we lopen samen naar de lockers toe. Terwijl ik 100€ uit mijn portemonnee pak hoor ik iemand zeggen: "Het is hier 75€ voor een uur". "Ik weet het, maar deze meid heeft absoluut meer verdiend", was mijn antwoord en geeft haar 2 briefjes van 50...

Nadat ik alle lichaamsvloeistoffen van me afgespoeld had onder een koude douche loop ik weer naar boven richting de bar. Bij de toiletten zie ik Nastya staan. "Moment...i come to you", fluisterde ze me. Ik neem plaats in de bar, op dezelfde plek waar ik voor de sessie ook met haar zat. Een paar minuten later komt ze met een grote glimlach naar me toegelopen en gaat naast me zitten. We kletsen, drinken en roken nog wat samen en na een half uurtje zeg ik dat ik haar alleen ga laten. Ze kijkt me aan...."no...NO! Maybe I think you want to another girl", zegt ze in gebrekkig Engels tegen me. Ik kijk haar aan en knikte ontkennend. Ze pakte me hand stevig vast en liet me de resterende 2 uur tot sluitingstijd niet meer los, hoogstens even wanneer ze een drankje voor ons ging halen. Om 2.55u neem ik met een heerlijke tongzoen afscheid van haar. Pffff... Nastya... een meisje die tot mijn dood in mijn geheugen gegrift zal staan :luvlove:.....

Tegen 4.30u zijn we weer in Nederland en zet Sonny me thuis af, om 7.15u val ik eindelijk in slaap om 1,5 uur later weer wakker te worden. Het was een woelige nacht, maar ik heb intens genoten. Het was een avond van 2 uitersten; Tot 22u kon ik mijn draai niet echt vinden en een slechte sessie gehad, na 22u de avond van me leven met wellicht de beste sessie ooit. Bij Samya zal ik zeker terugkomen, al is het enkel voor het Poolse Pareltje.

dupke
3 juli 2012, 10:11
Zo tussen 16 en 17 zat ik met Boy69 op de bankjes een beetje het talent in Samya te bespreken. Vele mooie meiden, maar iets naast ons zat een meid die ik wel zag zitten rustig te wachten. Boy wist niets van haar...

Tijdens ons gesprekje observeerde ik haar gedrag naar mede beren. Ze was rustig, wachte af en als er een beertje naast haar kwam zitten sprak ze rustig met hem zonder te pushen om op kamer te gaan. Steeds meer en meer begon deze meid me te interesseren.

Iets later kwam weer een beertje naast haar zitten, maar daar zocht ze geen contact mee, in plaats van zich op hem te concentreren bleef ze maar naar mij kijken en glimlachen. Na enige tijd droop die beer dan ook af.

Ik wist het niet goed meer, ze toonde weinig interesse naar hem en vlak voor dat andere beertje afdroop zei ik nog tegen Boy69 dat als ze zo tegen mij zou doen ik zou vertrekken en niet verderzetten om op kamer te gaan.

Enige tijd later, staande in het groepje met MJ, Sonny, Boy69 en Satanic surfer was dat oogcontact weer daar, speels kijken en wegkijken en weer kruisten onze blikken elkaar. Navraag leerde dat niemand iets van haar wist, ook Satanic Surfer niet, die het meest bekend was in Samya.

Die blikken bleven me intrigeren dus ik ging even kennis met haar maken.. Zeer snel was de klik daar en mijn vraag of ze tongzoent beantwoorde ze met een lekkere natte zoen.

Sleuteltje laten halen en de kamer op..

Heerlijk staande zoenen vanaf het moment dat we binnen maken. Nadat ze het bed met 2 handdoekjes klaar gemaakt had heerlijk rollebollen op het bed, afwisselend zoenen en pijpen, zonder handjes zoals ik het graag heb.

Toen ik het niet meer hield, haar naar boven gehaald voor enkele extra tongzoenen en dan in 69 verder tot ik weer bijna op ontploffen stond.
Vervolgens weer zoenen en dan begon ze met droogneuken. Toen ik het weer bijna niet meer hield, rubbertje erom en een heerlijke cowgirl. Afwisselend, snel, langzaam , diep, oppervlakkig, teasend telkens als je bijna komt stopt ze om even op adem te komen en net voor het half uur om is stopt ze niet en schiet het condoompje vol.

Even opkuisen , nog een paar natte zoenen en ik had één van de beste sessies van het jaar achter de rug...
Stralend naar onder, en in de lockers kom ik Sonny tegen die al snel door heeft hoe de sessie verlopen was.

MichelJ
7 juli 2012, 17:58
Volgens de laatste berichten (tijdelijk?) niet meer in Samya...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Admin
7 juli 2012, 18:37
Volgens de laatste berichten (tijdelijk?) niet meer in Samya...

Vandaag volgens de doorgaans betrouwbare site zou deze Nastia wel aanwezig zijn, omdat het paspoort niet echt matcht neem ik aan dat het om een andere dame gaat:
Nastia (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1182)

blauwebeer
7 juli 2012, 18:46
Ga er maar van uit dat het over dezelfde meid gaat, zoals Nastya is er maar één.

MichelJ
7 juli 2012, 19:47
Is inderdaad dezelfde meid, maar niet aanwezig. Overal gezocht behalve in de pizza-oven. Maar goed... Inmiddels een ander pannenkoekje opgedaan...

Sent from my iPhone using Tapatalk

satanic surfer
13 juli 2012, 10:30
Wieder da nadat ze 4 dagjes relaxerend wou invullen met de combo slapen/shoppen... kijkt al reikhalzend uit naar een MJ-massage dixit haarzelve...hoe ik dat moest interpreteren liet ze vrij... heb me om verdere hersenspinsels te vermijden maar stilletjes teruggetrokken in een ligzak buiten alwaar ik indommelde zonder verdere breinactivatie...

MichelJ
13 juli 2012, 11:59
MJ zat vorige week ook op haar te wachten, tevergeefs :frown:. Maar ik zal ze zo eens bellen wanneer ze de MJ-massage wil en dan zullen we elkaar snel treffen. Heel snel :freu:.

BefBeer
19 augustus 2012, 17:02
Jongens,

Jullie hebben nu nog meer concurrentie voor deze meid.

Bij mijn 1e bezoekje aan deze club zag ik als 1e dame die het zou kunnen worden, Nastya zitten.
Er liepen wel andere meiden rond maar die konden me niet zou bekoren.
Ik had wel wat huiswerk gemaakt en dacht nog andere leuke plaatjes te kunnen verwachten en besloot dus niet met de eerste de beste aan te pappen. Rustig wat eten, drinken en de club verkennen.

Nastya bleef me trekken en ik glimlachte naar haar ten teken. Ze zag dit maar wende haar blik af. Leuk spel dus maar even mee gedaan en daarna haar gevraagd naast mij.
Toen pas bleek dit Nastya te zijn en ik wist niet zeker of ik over haar goede of slechte verhalen gelezen had.

Mijn gevoel zei 'goede verhalen en gewoon doen'. Na een leuke verkenning op de bank om de sleutel gevraagd want het lieve kopje had haar werk al gedaan. Ik heb geen moment spijt gehad!

De 1e sessie was slechts 1 uurtje maar met de hitte op de kamer en het geweld van deze dame leek dit al een marathon.
SUPER! SUPER! SUPER! SUPER! SUPER! SUPER! SUPER! SUPER! SUPER! SUPER! SUPER!
Weet eigenlijk niet alles meer, er is gewoon niets NIET voorbij gekomen van wat je wenst bij lekker sex.
Zelf is ze ook klaar gekomen door mij berucht tongentje, Eerst fakes ze een orgasme maar toen ik verderop nog eens haar mooi grote klit bewerkte vloog ze tegen het plafond en toen ze weer ter aarde was beland bedankte ze me uitvoerig.
Zelf ben ik ook niets te kort gekomen. Haar pijpkunsten zijn inderdaad geweldig.
Ze weet je pitje ook heerlijk te masseren als je met het rubbertje in haar doosje zit.
Ze varieert bewegingen, standjes, snelheid als volleerd en ik ben er heerlijk in meegegaan.

Na een uurtje even afscheid genomen was dit feest en me om de inwendige mens bekommert, wat verfrist voor zo ver mogelijk met de hitte en me in de club op gehouden.

Niet lang hierna deze super sessie herhaald,
Gewoon alles over doen en ook wat nog niet bod was gekomen.
Weer een super sessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn 1e bezoek aan deze club gelijk 2 sessie van een uur met dezelfde meid; weer een record voor mij.
Maar volledig gemeende complimenten aan deze meid die zo'n oude rot in wandelen zo perfect weet te amuseren.

Het forum bedank ik voor het vrij-kaartje dat deze introductie stimuleerde!

Herhalinggevaar; waanzinnig groot!

BefBeer

vrije jongen
2 januari 2014, 18:09
Speciaal voor MJ --> laut Kollege: wieder da!

MichelJ
2 januari 2014, 18:17
Speciaal voor MJ --> laut Kollege: wieder da!

Ik had al vernomen dat ze binnenkort weer in de 'buurt' zou zijn, maar blijkbaar heeft ze de sneltrein gepakt :freu: