PDA

Volledige versie bekijken : Gina (Roemeense)

vrije jongen
8 juli 2012, 20:14
Naam : Gina

Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : begin 20

Haarkleur / Lengte : Zwart / Lange paardenstaart

Lengte : +/- 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / a-cup

Tatoeage / Piercing : ??, in ieder geval subtiel.

Service : PZC, NMC, TZ, beffen

Voordeel:

Nadeel:

Prijs: € 50,00 per half uur

Het meisje heeft me haar exacte leeftijd en lengte wel genoemd...maar inmiddels zijn er alweer 10 anderen geweest, dus het staat me niet helemaal meer bij:tongue:. Nadat ik in Sharks was aangekomen, was al snel duidelijk dat de druk van de ketel moest en Gina was een van de slanke modelletjes met een best leuk gezichtje ook. Ze heeft een verleden van 8 maanden in World onder dezelfde naam... maar ik kan niet zeggen dat ze me bekend voorkwam.

Nadat ik haar eerder al even gesproken had kwam ze even kletsen terwijl ik in de whirlpool zat (tactisch de knietjes af en toe uit elkaar) en ik vond al snel dat ze me best met dat drukprobleem kon helpen. Ze wilde niet in de WP, dus ik klom eruit en ging bij haar in het bankje zitten. Wat geklets, zoentjes, een kort tongzoentje en door naar een van de love caves daar boven. Haar borstjes zouden wat steviger kunnen zijn, maar voor de rest een heerlijk strak lichaampje met lekker kontje. Eerst even staand wat gespeeld met mijn piemel al tussen haar benen, voordat ze met haar kont tegen me aan ging draaien terwijl ze wat handdoeken op het bed gooide. Het zoenen was ok en ook de uitgebreide pijpbeurt was goed. Nog even gebeft, wat ze niet erg leek te vinden. Daarna weer pijpen, met de niet als upsell bedoelde mededeling dat FT of korperbesamung extra is, maar als ik het op tijd aangaf kon ik ook mijn buikje witten. Weer lang en uitgebreid aan het werk gegaan en ik voelde al aan dat ze eigenlijk niet wilde neuken.

Na een tijdje vroeg ze toch of ik seks wilde, met daarna de wat schaapachtig gebrachte mededeling dat ze 'klein' is en dat ik voorzichtig moest zijn. Ze bleek ook nog eens de flutschi vergeten te zijn en voordat het met behulp van wat speeksel toch tot penetratie kwam, werd me verzocht om vooral haar de leiding te laten. Erg diep kon het niet, dus uiteindelijk was het alsof ze me met haar poes aan het aftrekken was, terwijl de wat langere tongzoenen aan bod kwamen. Zeker voor zo een eerste ronde, had ik weinig moeite het rubbertje te vullen.

Best een mooi meisje, zonder een buitengewone stunner te zijn; en best goed op de kamer, zonder een servicebom te zijn. Hoewel er niks mis was met de sessie, zou het me verbazen als ik op herhaling zou gaan.

noglangnietuitgewandeld
21 oktober 2012, 22:35
Gina zit nu in World. Kan toegevoegd worden: navelpiercing en tattoo op de buik. Geknipt uit World algemeen:

Uiteindelijk vond ik in de wellnessruimte een meisje dat wat verloren om zich heen keek en haar maar eens aangesproken. Gina was Roemeense, Engels sprekend en had voorheen in Sharks gewerkt. Lief zacht meisje, slank met een A cupje, tikje hangerig maar wel een prettige achterkant en halflang glad zwart haar. Op de sofa kwamen de eerste zoenen al, dan zit het over het algemeen wel goed. Op de kamer lekker doorgezoend, gevolgd door een uitstekende blowjob, tussendoor samen de grootste lol om de luidruchtige buurvrouw, die kennelijk nogal heftig genomen werd. Toen buurman de klus geklaard had, keerde de rust weder en kon ze zich goed op het pijpen concentreren. FT was mogelijk, maar er moest wel eerst even geneukt worden. Dit ging zo goed dat de kwak toch in het condoom terecht kwam, maar ze was dan ook de eerste.

vrije jongen
17 maart 2013, 23:04
De hangzakjes zijn nu opgevuld, ziet er nog steeds niet geweldig uit... maar ook niet echt een achteruitgang.