PDA

Volledige versie bekijken : Alina (Roemenie)

vrije jongen
8 juli 2012, 21:41
Naam : Alina

Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels of Duits

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur / Lengte : geblondeerd / Lange staart

Lengte : +/- 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / a-cup

Tatoeage / Piercing : ja, maar niet overdadig aanwezig

Service : PZC, NMC, TZ,

Voordeel:

Nadeel: Kietelig, TZ verdwijnt als sneeuw voor de zon...

Prijs: € 50,00 per half uur

Het was al wat later en er waren een paar meisjes die kans maakten voor de laatste ronde: Alina was op de juiste plek op de juiste tijd. Al enkele jaren ervaring in GT (die in Wenen dan) en na een paar korte zoentjes, op verzoek ook een goede tongzoen. Dus maar naar de kamer... dat had ik beter niet kunnen doen. In het wat fellere licht zie je dat ze wel erg veel make up gebruikt en de service was nou ook niet indrukwekkend. Geleidelijk aan werd het zoenen steeds minder en al snel stelde dit niks voor, pijpen was ze snel klaar mee en aandacht aan haar besteden had ze ook liever niet. Een lik aan haar tepel bracht een weinig aanmoedigende reactie en bij het beffen was er steeds een handje bij (voor mij was dat nieuw) en ook hier meer wegtrekkende bewegingen dan iets anders. Tijdens het neuken leek het alsof ze dit ook niet echt prettig vond. Dat snap ik dus echt niet: als je liever niet te veel wilt neuken, zou ik denken dat je misschien wat meer tijd in het pijpen zult investeren. Een paar keer gevraagd of alles ok was, met een wat geirriteerd 'yes' als antwoord. Op een gegeven moment in missionaris bedacht ze kennelijk dat ik met een zoen wat sneller zou klaar komen en had ik zomaar weer eens een tong tegen mijn huig zitten, daarna zo snel mogelijk het einde opgezocht. Nu was ze weer wat vrolijker en maakte wat grapjes; desondanks een afrader.