PDA

Volledige versie bekijken : Leonie (Duitsland)



vrije jongen
8 juli 2012, 21:52
Naam : Leonie

Nationaliteit / Taal : Duitse also Duits

Leeftijd : 18 jaar :redface:

Haarkleur / Lengte : bruin / schouderlang

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Slank / a-cup

Tatoeage / Piercing : zero

Service : PZC, NMC, TZ, knuffelen

Voordeel: waar te beginnen...

Nadeel:

Prijs: € 50,00 per half uur


Eigenlijk had ik voor mijn derde ronde al iemand anders in gedachten, maar tijdens de recuperatie periode wilde dit meisje weten of ze naast me aan de theke mocht komen zitten. Ik zei eerlijk dat ik in pauze modus was, maar dat ze natuurlijk welkom was om plaats te nemen. Een ontzettend leuk en vlot gesprekje, waarbij het softdrugsbeleid nog eens onder de loep werd genomen en de sociologische impact van legalisering in de juiste context werd geplaatst: kennelijk is er een Duitse facebook pagina die aangeeft welke delen van NL het bezoeken nog waard zijn. Ondertussen heb ik me een paar keer ternauwernood kunnen redden van de verdrinkingsdood in die stralende oogjes. Toen mijn drankje op was, gevraagd of ze mee wilde naar een bankje. Hier nog even vrolijk over het hoerenleven gekletst (ze is ook wel eens even in VV en Oase geweest, maar Sharks is haar thuishaven), voordat ik het was die vroeg of we dit keer misschien een kamer boven konden krijgen. Iets om bij stil te staan: een club waar de meeste meiden goed animeren en deze kleine krijgt het voor elkaar om zonder zelf iets voor te stellen of overdreven fysiek te zijn, een ijsbeer te strikken.

Na even zoeken, een kamer met raam gevonden en een heerlijke sessie volgde. Na een paar staande zoentjes (zonder hakjes al), naar het bed verhuist zodat we er wat beter bij konden. Het tongzoenen was best ok, maar eigenlijk waren de natte, smakkende en slurpende tongloze zoentjes nog veel lekkerder. Na een goede pijpbeurt weer een knuffel en zoen intermezzo...wat een schatje. Toen ze zich dan toch in Reiter over me heen liet zakken, keek ze me lief aan met een klein 0-mondje....jezus wat zag ze er jong uit:redface:. Voor de rest eigenlijk alleen in deze positie gebleven, met haar lijfje dicht tegen me aan en kusjes in mijn nek, terwijl ze me in langzaam maar stevig ritme neukte. Af en toe richtte ze zich even op om me stralend toe te lachen en voor het zoenen had ze de volledige concentratie nodig, dus stopte het neuken even...dan weer verder met zachte kreuntjes en steuntjes van haar kant en het was duidelijk dat ze een tempo aanhield dat ze zelf ook wel lekker vond. Wat mij betreft had het zo uren mogen doorgaan...:luvlove:

Achteraf nog even uit het raam gehangen om af te koelen, terwijl de klanten van de aangrenzende autodealer waarschijnlijk wat verbaasd zullen zijn geweest. Wat een leuk meisje zeg... ik heb geen idee of ze ook goed is in de wat actievere sessies, maar dat interesseert me ook niets.:smoke: