PDA

Volledige versie bekijken : Jessica (Roemenie)

vrije jongen
8 juli 2012, 22:34
Naam : Jessica

Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : ze heeft het me verteld...ik dacht 19:redface:

Haarkleur / Lengte : blond (vroeger - toen alles beter was - bruin) / paardenstaat

Lengte : +/- 1.58m

Postuur / Cupmaat : Slank /D-cup

Tatoeage / Piercing : niks opvallends

Service : PZC, NMC, TZ

Voordeel:

Nadeel:

Prijs: € 50,00 per half uur

Ik had Jessica bij mijn laatste World bezoek al opgemerkt, maar tijdens de osterparty was ze haast onboekbaar. Toen zag ze er prachtig uit met haar bruine paardenstaart en onwaarschijnlijke combinatie van super slank lichaampje met grote borsten (wat de zusjes Diana en Simona ook een beetje hebben). Ik hoopte toch wel een beetje dat ze er weer zou zijn. Toen Bergm op een gegeven moment zei dat Jessica er was en haar aanwees, was mijn eerste reactie: 'o, dan bedoelde ik iemand anders'.

Enige tijd later zat het blonde haar weer in een paardenstaart en ja, het was haar wel hoor. Een aantal maanden in deze biz kunnen toch hun sporen nalaten. Het is natuurlijk nog steeds een mooi meisje, alleen is ze de frisheid die ze eerder uitstraalde een beetje kwijt (dan nog dat blonde haar:mad:) en heeft de Teutoonse keuken ook wat effect gehad; hoewel ik haar nog steeds als slank zou beschrijven (wat ik hier dan ook doe:tongue:).

Uiteindelijk deels gebaseerd op de visie van dat meisje van een paar maanden geleden met haar naar de kamer getrokken. Het was goed zonder geweldig te zijn; het zoenen begon weer eens terughoudend, maar was tegen het einde best goed. Pijpen is ontzettend grappig, omdat ze zich helemaal geeft en met haar hele lichaam (inclusief de stuiterende turbotieten) op en neer gaat. Leuk enthousiasme en best lekker ook nog. In cowgirl had het wat closer gekund, maar in lepeltje lepeltje werden mijn benen fijn vastgeklemd en was het lekker knuffelseksen. Uiteindelijk gaf missionaris de mogelijkheid om lekker zoenend tot een hoogtepunt te komen. Het Duits is nog steeds wat beprekt, maar er zijn dames waar ik minder mee heb kunnen communiceren.

bergm550
9 juli 2012, 08:29
Een aantal maanden in deze biz kunnen toch hun sporen nalaten. Het is natuurlijk nog steeds een mooi meisje, alleen is ze de frisheid die ze eerder uitstraalde een beetje kwijt (dan nog dat blonde haar) en heeft de Teutoonse keuken ook wat effect gehad; hoewel ik haar nog steeds als slank zou beschrijven (wat ik hier dan ook doe).

Dat klopt. Ze is begonnen in januari 2012 in World en is sindsdien snel oud geworden. Bij mijn laatste bezoek in mei herkende ik haar ook haast niet.

Het Duits is nog steeds wat beprekt, maar er zijn dames waar ik minder mee heb kunnen communiceren.

Dat klopt, maar haar Duits heeft zich al wat verbeterd, sinds ik haar voor het eerst ontmoette in januari 2012. Zie mijn onderstaande bericht. Dat was dramatisch. :) Ook zijn haar sexuele vaardigheden sindsdien gelukkig verbeterd. Het is verder een aardige meid.

Er liep trouwens een echt beeldige Roemeense rond met werkelijk turbo-tieten, hele mooie volle buste. Haar naam was Jessica en ze was er pas sinds een paar weken. Echter, er was een probleem. Ze sprak een klein beetje Duits en geen Engels. Het gesprek ging zo:

Ik zit naast Jessica en ze zegt: "Hallo".
Ik: "Hallo, wie heißt du?"
Zij: "I speak klein bisschen Deutsch and no English."
Ik: "Hast du Zeit auf Zimmer zu gehen?"
Zij: "Zimmer?"
Ik: "Ja, Zimmer, gehen wir auf Zimmer."
Zij: "Was meinst du?"
Ik: "We go to the room?"
Zij: "Room?"

Nou, dit ging nog even een paar minuten door, ik kon die griet maar niet duidelijk maken dat ik op springen stond wegens haar geile tieten en op de kamer wilde. Op een gegeven moment was ik zo wanhopig dat ik zei: "Schatzi, ficken, sex?"
Zij: "Oh, okay, Sex willst du?"
Ik: "Ja".

En toen zijn we op de kamer gegaan. Het was een prachtige meid, maar ze bezat nog geen enkele vaardigheden. Ze zat maar te hengsten aan mijn pik, enorme halen gaf ze er aan, denkende dat ik dan zou komen. Ik gaf aan dat dit niet werkt. Toen zoende ik haar en ze legde haar tong in zijn geheel in mijn mond, waardoor ik zowat geen adem kreeg en ik zelfs bijna moest overgeven. Gelukkig is dit niet gebeurd, want het is natuurlijk erg sneu als je met een vrouw van de kamer komt en zij heeft een halve liter kots in haar gezicht en haar. In ieder geval, uiteindelijk ben ik dan toch nog klaargekomen, vraag me niet hoe. Ik weet hetzelf niet eens meer.

In ieder geval, ik was paasblij om haar de 50 EUR te overhandigen, en ik was blij dat ik er van af was. Ik liep met een brede glimlach de bar in en bestelde een cola. Een Duitse gast zei tegen me dat hij aan mijn glimlach kon zien dat ze goed op de kamer moet zijn geweest, maar ik zei dat dit niet zo was. Ik zei dat ik blij was dat ik van haar af was, vandaar de glimlach.