Volledige versie bekijken : Pre-sales advies gevraagd!
Picasso 1
11 juli 2012, 19:33
Ik was afgelopen zaterdag ook in Sharks en kan wel beamen dat dat inderdaad een erg goede club is. Wat ik alleen niet begrijp seksenfun is wat je 12 uur lang in een presalesloze club gedaan hebt :biggrin:
seksenfun
11 juli 2012, 20:17
Eigenlijk zeg je dat je niet weet hoe je pre salen moet (uitlokken) :smoke:.
Picasso 1
11 juli 2012, 20:27
Eigenlijk lokte ik je nu uit jezelf tegen te spreken :smoke:
VAZKOR
11 juli 2012, 22:56
Ja hoe doe je dat pre salen uitlokken, is er daar een handleiding voor? :smiley: In mijn weinige ervaringen in GT stellen al snel de sleutelvraag. Ik heb op mijn eerste bezoek aan GT vorig jaar gezien dat ijsberen en dvp's lekker gezellig zaten te praten in de zetels in de tuin. Is dit pre-sales met stamgasten mss? Als je vaker komt naar een club, gaan ze je toch beter kennen en gaat je kans om met eentje te kunnen pre-salen hoger liggen. Allez, denk ik toch hé :)
Berichten maar afgesplitst van GT algemeen. Dit forum kent namelijk vele pre-sales experts die denk ik wel met de nodige tips zullen komen ;).
Hoewel ... .
@Knut666,
Je vraag is een zeer begrijpelijke maar zoals wel vaker blijkt er al een topic over te bestaan, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20891-Pre-en-post-sales&highlight=bankhangen
Wellicht vind je daar een antwoord op je vraag dan wel raak je in totale verwarring en begrijp je er helemaal niets meer van ;).
VAZKOR
12 juli 2012, 12:55
Berichten maar afgesplitst van GT algemeen. Dit forum kent namelijk vele pre-sales experts die denk ik wel met de nodige tips zullen komen ;).
Hoewel ... .
@Knut666,
Je vraag is een zeer begrijpelijke maar zoals wel vaker blijkt er al een topic over te bestaan, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20891-Pre-en-post-sales&highlight=bankhangen
Wellicht vind je daar een antwoord op je vraag dan wel raak je in totale verwarring en begrijp je er helemaal niets meer van ;).
Ah in de ijsbeer-terminologie heet dat dus ook 'bankhangen'. Leuke term maar je moet het toch weten :)
seksenfun
12 juli 2012, 20:11
Er bestaat natuurlijk geen handleiding voor. Het is gewoon hoe en wie je bent.
@Knut666, in GT lukt het zelfs mij heel moeilijk. Apart soort dames daar :smoke:
Willem2
12 juli 2012, 20:45
.... in GT lukt het zelfs mij heel moeilijk......
Ik ruik je :cool:
Ik zal nog maar eens een bekende oude schaakterm inzetten : Aanraken is zetten !!!
seksenfun
13 juli 2012, 20:48
Nee Willem2, je snapt het niet. Geeft niet hoor :smoke:.
uurtje
13 juli 2012, 20:50
het gaat hier niet om"pre-sales" maar het vermogen om te kunnen communiceren. Of lukt het je in het leven buiten het FKK circuit wel? Zo ja, dan moet je het in een FKK ook kunnen. De werkneemsters hebben nogal menselijke trekjes......
uurtje
13 juli 2012, 22:00
Nee Willem2, je snapt het niet. Geeft niet hoor :smoke:.
Ik denk persoonlijk dat W2 het heel goed snapt hoor. Hij draait weliswaar al een paar jaar mee op het forum maar dat heeft hem niet seniel gemaakt.Eerder messcherp....:)
sofaking
13 juli 2012, 22:57
't zal wel een gave zijn om de DVP's te doen geloven dat ze een royale, vetbetaalde kamergang zullen krijgen.
nummer 43
13 juli 2012, 23:05
goede pre sales: no bani/money no honey
Picasso 1
13 juli 2012, 23:30
't zal wel een gave zijn om de DVP's te doen geloven dat ze een royale, vetbetaalde kamergang zullen krijgen.
Ieder beleeft plezier op zijn eigen manier maar het valt me een beetje tegen van seksenfun dat op het moment dat de omstandigheden er zich uitstekend voor lenen om echt te laten zien wat voor presales talent je in huis hebt, hij het falen daarin wijt aan de 'aparte dames daar'.
seksenfun
14 juli 2012, 00:39
Ik toon enkel talenten aan dames die het waard zijn. Verloren moeite is altijd zonde :smoke:.
Picasso 1
14 juli 2012, 00:56
Verloren moeite is altijd zonde :smoke:.
Eigenlijk zeg je dat je empathie had met de dames :biggrin:.
Badslippers
14 juli 2012, 11:22
Ik toon enkel talenten aan dames die het waard zijn. Verloren moeite is altijd zonde :smoke:.
Volledig mee eens. Je dient nooit energie in nutteloze zaken te steken ! ! !
sofaking
14 juli 2012, 18:19
De sauna clubs zijn toch gewoon een terugkeer naar de goeie ouwe primitieve manier van versieren ?
Perfect geïllustreerd door deze gouwe ouwe van de Jimmy Castor Bunch. (1972)
I'll sock it to ya daddy. :dance[1]: (http://www.youtube.com/watch?v=VlRXQEA0yj0&feature=related)
Jan_Wandelaar
16 juli 2012, 01:09
Verloren moeite is altijd zonde :smoke:.
Toppunt van verloren moeite:
Een vrouw versieren waarbij van te voren al vast staat dat je moet betalen om met haar de horizontale tango te mogen dansen.
J.W.
Ik vind eigenlijk het toppunt van verloren moeite als ik op de kamer iets moet doen, terwijl ik de dame betaal voor haar seksuele diensten:gruebel:. Dat is betalen en zelf het werk doen, ik echt niet :hammer:!
Mijn pre sales advies is dan ook heel simpel en kort vraag tegenwoordig of ze goed is in Schildkrotte sex ? Ofwel of ze kan pijpen eventueel met ft en of je haar dan nog mag vingeren, zodat je wat te doen hebt terwijl je als een schilpad op je rug ligt te genieten.
Ik betaal de dame voor haar sexuele dienstVERLENING en ik ga daarom niet beffen, likken of haar neuken:angst:, mocht de bovenstaande behandeling niet voldoende zijn kan ze me altijd in cowgirl afrijden, maar neuken dat is gewoon kutwerk, daar wil ik voor betaald worden, niet andersom:mad_6:.
Ook al kan de dame nog zo goed pre salen:plapper:, ik koop geen praatjes:angryfire:, maar ik wil precies krijgen wat ik graag wil:cool:. Liza GT:liebe2: is daarom oa ook een perfecte dame voor mij. Geen gelul, maar pijpen tot in de 7e hemel:annieengel:, amen.
Groet, Foots
P.S. Ik kan me prima aansluiten bij W2 met zijn schaakstrategie "aanraken is zetten" en ik word het graag schaakmat gezet door een blase-koningin niet door een paardtje (lees cowgirl) en liefst na een zoveel mogelijk zetten, lees benarde (pijp)posities.
Pistol Pete
16 juli 2012, 08:35
Hier komt een van de aloude verschillen van pse-ers en gfe-ers weer naar voren. GFE-ers zijn vaak aandachtjunks, houden van aanraken, strelen, voelen, kijken en communiceren met de hen welgevallige dames. dat is een groot deel van de saunaclubbeleving. Eigenlijk zou je er voor moeten betalen als dienstverlening van de dame echter officieel gaat die pas in op de kamer (of soms kino of zelfs in de hwp).
gisteren was ik vroeg in Heaven7 en heb ettelijke uren kunnen genieten in de centrale ruimte met een pareltje. Er waren weinig klanten in de middag en ik liet het initiatief bij de dame. pas na 2,5 uur vroeg zij me naar de kamer te gaan. Dit had in dit geval niets met presales-kunde van doen. De dame was gewoon nog moe van de zware zaterdagnacht, zag nog geen interessantere klanten (fysiek :) noch financieel). Toen dus een ruim uur gekamerd en vooraf een uitgebreide lekkere gezamenlijke douche genomen. En dat alles voor een zeer bescheiden tarief en een McDonalds menu....Na de kamergang waren er veel meer klanten en voor mij tijd om huiswaarts te keren. Wat ik maar wil zeggen: voor de kamergang genieten heeft lang niet altijd met skills te maken of misbruik van de tijd van de dame. Diegene die het hardst roepen die skills te hebben waardoor de dames graag uren bij hun blijven plakken blijken IRL, voor zeer veel dames onaantrekkelijke losers te zijn, die door hier op ybf hard te roepen de dames uren buiten de kamer bezig te kunnen houden klaarblijkelijk hun beschadigde ego willen oppoetsen. Nee, ik heb niemand specifiek op het oog :)
Ashanti
26 juli 2012, 12:51
Wat een negeatief gezeik toch eigenlijk......... Het spel is toch ook leuk, beetje teasen, chillen en elkaar aftasten voordat je een deal sluit.....
Is voor beide partijen toch prettig om aan te voelen wat je aan elkaar hebt...... (of ben ik nou de enige die er zo over denkt?.....:gruebel:
Dalton
26 juli 2012, 14:51
Ik ga altijd meteen de kamer op en wacht gewoon af wat gebeurd,gaat het goed dan blijf ik een tijdje bezig en anders ben ik in 5 minuten weer terug,alhoewel het in een wihrpool heerlijk is om op temperatuur te komen samen met een dame.
bad pritt
26 juli 2012, 14:58
Wat een negeatief gezeik toch eigenlijk......... Het spel is toch ook leuk, beetje teasen, chillen en elkaar aftasten voordat je een deal sluit.....
Is voor beide partijen toch prettig om aan te voelen wat je aan elkaar hebt...... (of ben ik nou de enige die er zo over denkt?.....:gruebel:
nee ik denk er ook zo over maar bij ons zeggen ze iedere gek zijn gebrek...