PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from...(Mei 2012)



Cupido
1 mei 2012, 00:11
Die kloten mobieltjes ook. En in de zon kon ik sowieso werk niets meer lezen

Jack42
1 mei 2012, 00:21
Die kloten mobieltjes ook. En in de zon kon ik sowieso werk niets meer lezen

's nachts is het ook moeilijk. Misschien iets teveel geneukt de laatste dagen. :biggrin:

rob45
1 mei 2012, 00:34
Hahaha,heb dagenlang mijn hoofd lopen breken wat die term nou eigenlijk inhield,we zullen er van de zomer nog wel een paar bijkrijgen.

Cupido
1 mei 2012, 06:59
ja precies jack 's nachts ook. Lees het nu ook net. Maar goed ik schrijf in ieder geval wat.

yep3
2 mei 2012, 13:12
Is er al iemand in gt die een line-up wil
posten? is melissa er of bonny? alvast bedankt!

bosbeer
2 mei 2012, 13:18
Live from GT:

Thuis om half 11 op buienradar gekeken en er zouden nog wat wolken vanuit Duitsland moeten oversteken via Bruggen naar Nederland en ik schatte in dat het rond 13.00 uur zonnig en onbewolkt zou zijn in de sextuin.
Om 13.15 binnengekomen en onder het afdak net bij stevige regenbuien en een paar harde donderslagen een lekker broodje gegeten. Een mistroostige aanblik is het, de ligbedden zonder kussens en een donkere lucht. Binnen is het nog rustig, een meid of 35 zijn er al wel en ongeveer eenzelfde aantal beren. De Souza moet vanavond naar PSV en laat dus verstek gaan, maar De Paus is ook net binnen. Er lopen zeker wat mooie meiden bij, naast de vaste club die we zo langzamerhand wel kennen. Misschien ook beter de gebruikelijke line-up achterwege te laten. Het wordt een langdradig verhaal en we hebben de laatste dagen alweer zoveel lijstjes voorbij zien komen. Laten we het er voorlopig op houden dat die van vandaag praktisch identiek is aan die van zaterdag, dan hoeft u slechts naar GT van 30 april te kijken. Wat niet wil zeggen dat de dames met bijzonderheden of bijzondere dames niet zullen worden vermeld. Roemeense Carmen bv zit hier in een klein wit mini setje aan op de leuning van mijn bank en zegt me te schrijven dat alle beren maar naar haar toe moeten komen. Het blijft een lekker dingetje. Van de Roemeentjes zijn verder nu alleen Elisabeth en Louana present en zitten gezellig achter me te keuvelen en mee te zingen met The big bad Wolf. Xenia is inderdaad ook weer terug in GT, ziet er goed slank uit. Was een jaar of 2 geleden wel anders. Kelly, ook een aantal weken niet gezien is er ook en zit naast clublid Lara, die weer naast Magda zit. Lisa, het opperhoofd van de bende is er ( nog) niet. 1 donkere tot nu toe gespot, een Afrikaanse. Dunya komt net langslopen met een grote smile op haar mooie gezicht. Ze draagt een geelgebloemde bikini. Jammer dat er zo'n maanlandschap in verborgen zit. Nou ja, verborgen, het lubbert eronderuit. Zonde van zo'n knappe meid. Als ik ermee getrouwd zou zijn, ging ze een maand op water en brood. Dat was het even, in afwachting van verder nieuws.

yep3
2 mei 2012, 13:49
@bosbeer...melissa aanwezig?

rob45
2 mei 2012, 13:56
Zal het effe aan der vragen,ze ligt naast me op

bosbeer
2 mei 2012, 14:16
Life from GT:

Het begint een beetje te lopen, Lisa en Laura komen net binnen en een aantal beren zijn alweer vertrokken. Gaby zat bij de Kino en vertelt me dat ze weer mot heeft met vriendin Patrizia. Sie ist meine Freundin nicht mehr, zegt ze. Ik hab haar maar weer een stuk vette chocola toegestopt anders kunnen we haar over een tijd begraven in een luciferdoosje, want in de eettent laat ze zich ook nooit zien 's avonds. Nora zat er naast en begon prompt ook weer te zeuren en te bedelen. Ook Larissa zit op het trapje bij de Kino en wacht op bedgasten. Quna , Lavinia , Shiva en Morena komen nu langs me heen paraderen. Het aantal dames overtreft momenteel dat van de beren. Christina zit naast me een opa te verwennen, ze klimt er helemaal bovenop en ik zie de arme man niet meer. Magda loopt rond in een hele krappe , blinkende gouden bikini. Inmiddels is Christina met een pijpsessie begonnen hiernaast, de hele barruimte geniet mee. Er zijn tuinhuisjes genoeg vrij, maar dit scheelt wel tijd natuurlijk. Lin, Alya met grote bril en Sylvia zijn ook gearriveerd, net als Inez, Sophia, Lydia, Chanel , Mara, Martha en Nadja.... Zit nu met De Paus op een bank te kletsen en Katalea draait met haar kleine kontje naar ons toe en gaat ons toe zitten lachen op de leuning van de bank voor ons. Ggnl is er ook, net even kennis mee gemaakt. Was jaren geleden dat hij er op woensdag was en vindt het lekker rustig in vergelijking met zaterdags.

yep3
2 mei 2012, 14:25
@rob..dus ze is er?

rob45
2 mei 2012, 14:39
Nee jo,loop een beetje te gallen,misschien geeft BB uitsluitsel.

yep3
2 mei 2012, 14:54
ik heb al gebeld, ze is er niet...maar verder? de moeite om te komen?
liefhebber van slank fris onschuldig!

bosbeer
2 mei 2012, 15:04
Live from GT:

Het begint weer drukker te worden, Chantal , Jana en Milis zijn net binnengekomen. Larissa heeft al een hele tijd niks te doen en zit hier naast me. Ik denk dat de hele tent haar al een keer geprobeerd heeft de afgelopen tijd. Het weer begint hier op te klaren en de zon komt erdoor. Langzaam zie je de aanwezigen zich verplaatsen naar de tuin. Andrea staat bij de danspaal. Een maandje weight-watchers of Sonja Bakker zou haar goed doen. Keisha is er nog niet, misschien dat ze de 2e shift achter de bar heeft. Helaas is ze op woensdag nooit meer aan de andere kant van de bar de laatste tijd. Blijft toch een smakelijk hapje, dus als ze weer wisselt mag ze van mij weer eens een sleutel halen. Tatjana is ook nog steeds niet terug, zo eens even informeren bij Marina. Nu komt Heidi de zaal binnen....

bosbeer
2 mei 2012, 15:09
Is er al iemand in gt die een line-up wil
posten? is melissa er of bonny? alvast bedankt!

Helaas zijn ze er allebei niet.
Gr,
Bb.

gignnl
2 mei 2012, 17:35
Al druk bezig geweest,eerst Kee een herkansing gegeven.zag er vandaag fris en uitgerust en
Dr service beduidend bezielender te noemen als de laatste keer.
Hierna lekker gepannekoekt met roemeense Nina.
Samen met Mondesir,die net zijn Katya oraal had geplezierd,gaan eten.was prima verzorgd
Met keuze uit 3 gerechten.
nou nog ff een afscheidswippie waarna ik de zware taak van Desouza ga waarnemen.

Boy69
2 mei 2012, 17:36
Tegenvallende line-up !!

Geen Sandra, geen Nika, geen Patricia.............

Gelukkig is Katalea er wel, dus dat wordt waarschijnlijk een pannekoekensessie.

wervelwind
2 mei 2012, 18:40
Katalea draait met haar kleine kontje naar ons toe

Rrrrrr, die ga ik hopelijk vrijdag de beurt van haar leven geven :freu: :freu: :biggrin:

gignnl
2 mei 2012, 18:49
Als boy69 haar dan al weer heeft vrijgelaten van de mega pannenkoek sessie

bosbeer
2 mei 2012, 19:13
[QUOTE=wervelwind;264621]Rrrrrr, die ga ik hopelijk vrijdag de beurt van haar leven geven :freu: :freu: :biggrin:[/

Live from GT:

Haha, die heeft ze toch al een keer van je gehad? Helaas voor jou zit Patrizia weer in Polen, weet niet wanneer ze
terugkomt. Het eten was geen culinair avontuur vandaag, bij Topchef had het een 4 gekregen. Ik had een of andere taaie runderrol met 2 luchtballen die op ronde aardappelen leken maar je kon ze helemaal in elkaar knijpen, het was net elastiek. Daarna maar de Geschnaetzeltes geprobeerd, een soort aardappelbami met een sausje van champions met weinig smaak. De bijbehorende stukken schnitzel waren amper door te snijden, laat staan weg te krijgen. De spaghetti had mijn tafelgenoot en die vond het niks. Maar goed, daar komen we niet voor. Verrder is het gezellig in de barruimte, niet te druk, niet te rustig. De 3S'en zijn ook binnen, Sonja, Samira en Shakira. Verder Mandy, Keet, Katie, Cosmina, Roemeense Ramona, Viktoria, Petra, Bunny, Denise met haar vriendin gespot. Nadine uit LR werkt vandaag als Theke en Janine ( ex LR ) is ook van de partij.
Nu lig ik even lekker met Kati op een bed in het atrium....

wervelwind
2 mei 2012, 19:20
Haha, die heeft ze toch al een keer van je gehad? Helaas voor jou zit Patrizia weer in Polen, weet niet wanneer ze
terugkomt.

:biggrin:

Patrizia in Polen, dat is alweer 1 optie minder, gemakkelijker maar wel jammer. Katalea brengt redding en anders maar eens een nieuw meisje proberen. Tenslotte begonnen alle favorietjes ooit als nieuw meisje :biggrin:

Snor
2 mei 2012, 19:57
Ik bedacht zojuist dat ik alleen maar bedankjes gaf aan schrijvers wanneer ze me wisten te vertellen dat Amara die dag aanwezig was.
Dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Ik hoor altijd iedereen te bedanken die een verslag geeft van alle aanwezige dames !
Bij dezen dus! Dank aan alle updaters.

Maar, eeuuhh, by the way, wat denken jullie, is Amara dit weekend aanwezig? (M.n. vrijdag.) ;)

Want zó vaak kom ik ook niet in GT. En na mijn superervaring met Amara wil ik eigenlijk alleen maar gaan als ik min of meer zeker weet dat ze aanwezig is.

Bedankt,
Snor ^

Badslippers
2 mei 2012, 21:00
Ik had een of andere taaie runderrol met 2 luchtballen die op ronde aardappelen leken maar je kon ze helemaal in elkaar knijpen, het was net elastiek.

Dat zijn "klößen", een soort deegbal die gestoomd of gepocheerd wordt. Zoiets:

http://farm5.staticflickr.com/4147/4957834236_66b18ffb1b_b.jpg

bosbeer
2 mei 2012, 21:46
Live from GT :

Nou Snor, dan hoef je mij niet te bedanken vandaag, want ze is er niet en ze kan me dus ook niet vertellen of ze er vrijdag wel is. Sowieso maar 2 donkere Afrikaantjes in de tent vandaag. Pamela zit net naast me en ze bevestigt me dat Amara er niet is. Die lieve Lovely heb ik ook al een week of 3, 4 niet meer gezien. Misschien zit ze samen met Amara in Ghana.
Heerlijk uur gehad met Kati, supersessie. Prima pijpster, heerlijk lijf met superkont en strakke benen. Komt door het vele sporten dat ze vroeger gedaan heeft. Helaas was Chaleen er vanavond niet, maar Kati was een goeie vervangster.
Ik wilde net beginnen te typen, toen Sonja naast me kwam zitten en behoefte had aan een goed en gezellig gesprek. Eigenlijk is het een superwijf, al hebben de meeste beren een verkeerde indruk van haar. Als je denkt iets te weten over het wel en wee van en in de clubs en je hebt nog niet met Sonja gesproken dan weet je dus maar heel weinig. In een half uur tijd heb ik meer kennis hierover gekregen dan in mijn hele clubcarriere. Sonja is goudeerlijk en heeft het hart op de tong. Eigenlijk vertelde ze me zaken die ik absoluut niet zou mogen weten, maar ze weet dat een betrouwbare reporter niets doorvertelt. Daarbuiten is het toch ook een lekker wijf, wie weet zwicht ik in de komende weken een keer voor haar. Shakira staat in haar blote kontje op 30 cm afstand voor me. Grappig grietje met haar kromme Nederlands. Op de kamer heb je er ook een goeie aan. De meeste beren hangen nu in de banken, een aantal zitten aan de bar en de meidenrij langs het raam is goed bezet. Xenia doet weer goede zaken in GT, heeft een vlotte babbel en stapt vaak op beren aan de bar af en legt een arm om ze heen. En als je een beetje zwak en geil bent dan zwicht je vanzelf...
Ik heb de opdracht van SFL, de Master-Bull, vervuld en de groeten gedaan aan zijn Mara. Ze vroeg waarom hij niet kwam en wanneer hij weer wel kwam. Ze vond het niet leuk dat hij steeds naar PHG gaat. Ik zei dat ze er ook naartoe kon gaan, dan treft ze hem vanzelf een keer. Maar dat zag ze helemaal niet zitten.
De Paus al een paar uur niet meer gezien, of hij is aan het pannenkoeken of al naar huis. Shakira komt net bij me zitten en vertelt er nog tot zondag te zijn en elke dag shows gaat geven. Na zondag is ze 4 weken weg omdat ze wordt geopereerd In Rotterdam want ze wil " dikkere tieten" , zegt ze. In juni is ze er dus weer. Verder is ze ontzettend geil, moest ik u melden.
Ik duik zo maar onder de douche om daarna de reis van 1,5 uur te beginnen. Hoewel, door de A 74 is het nu 8 minuten korter. Deze weg hadden we echt nodig. Groeten vanuit een nog bruisend GT waar de line up redelijk was , maar weleens beter is geweest....

bosbeer
2 mei 2012, 21:48
Dat zijn "klößen", een soort deegbal die gestoomd of gepocheerd wordt. Zoiets:

http://farm5.staticflickr.com/4147/4957834236_66b18ffb1b_b.jpg

Nou, dat is verdomme precies wat ik op mijn bord had vanavond, ook met die rode kool en die runderschwanz! Ben je hier incognito een foto komen maken?

Badslippers
2 mei 2012, 22:40
Nou, dat is verdomme precies wat ik op mijn bord had vanavond, ook met die rode kool en die runderschwanz! Ben je hier incognito een foto komen maken?

Hi hi, "Life is simpel". Gewoon je zintuigen gebruiken (alle 5) dan kom je een heel eind. Of het nou gaat om een beschrijving van een bord vreten , een ijsbeer doorgronden of een lekker wijf betasten.

gignnl
2 mei 2012, 22:53
Het eten was kloten zullen we maar zeggen,het damesaanbod absoluut niet.
Chantal lag net nog voor het grijpen op de bank,maar ja Ketserr is zijn boss achterna...
Prima dag,veel beter als zaterdag.
En ramona,die heeft vergeefs gewacht op j42

Elgar
3 mei 2012, 16:40
Voor diegene die vandaag in GT aanwezig zijn en dit berichtje toevallig lezen doe ik een vriendelijk verzoek of zij aan Melody willen vragen of deze leuke spontane poolse dame morgen ook aanwezig is.
Alvast bedankt voor de moeite!

Cupido
3 mei 2012, 17:44
maandag was Melody er iig nog wel.

Teiresas
8 mei 2012, 15:05
Kan iemand mij vertellen of Joanna deze week aanwezig is?
Thx!

adje10
8 mei 2012, 16:58
Nu in GT. Slappe line up.

Jack42
8 mei 2012, 17:32
Nu in GT. Goede line up.

Boy69
8 mei 2012, 18:05
Redelijk rustig qua beren iin GT, meiden zijn er voldoende, alhoewel niet geheel mijn smaak.

Geen Sandra, Katalea, Vicky of Nika.

Toch redelijk was opties, waaronder een mooie nieuwe meid, en die ga ik proberen te schaken

Boy69
8 mei 2012, 18:58
Toch redelijk was opties, waaronder een mooie nieuwe meid, en die ga ik proberen te schaken

Terwijl ik nog aan het schrijven was kwam ze voorbij lopen, en dus heb ik haar maar direct uitgenodigd voor een babbeltje en later een kamerbezoek.

De dame in kwestie was Alicia, een 23-jarige Moldavische beauty.
Service was uitstekend, weer een kanjer in GT ontdekt !

bosbeer
9 mei 2012, 16:15
Live from GT:

Om half 3 binnengekomen en het is gezellig druk, zeker niet te. Aardige line -up ook met de nodige nieuwe gezichten. Ik zit hier net naast een beer die 2 jaar niet is geweest en hij zegt dat er nog maar weinig meisjes zijn die hij kent. Inderdaad zijn er in de loop van de tijd weer een heleboel verdwenen. De Paus en Mr. Warsteiner zijn ook aanwezig. De Paus is vanmiddag met kleine Gaby op de kamer geweest en was tevreden. Als ik uit mijn ooghoeken kijk dan zie ik Elisabeth, Louana, Magda, Lisa, Nora, Katalea, Gaby, Patrizia, Sylvia, Andrea, Mara, Sheila ( kleine Duitse met zwarter haar dan zwart, terug sinds ca 2 jaar. Gaat helaas om 18.00 uur weg), Bonny, Lin, Pamela, Amara, Katie, Shiva, Tanya, Kee, Morena, Nadya, Lara, Samira, Isa, Steffie, Sophie, Shanti, Lydia, Samina, Julia/Rosa, Larissa, Gloria, Florentina, Nikki, Barbie, Nika, Nikita, Poolse Ramona, Criss, Tamara,Melanie, Milena, Lavinia, Doro, Christina, Nicole, Jennyboobs, Maria (b), Quna, Anastasia, Denise ( komt net binnen in een prachit oranje mini- setje, nog altijd 1 van de strakste meiden). Amara vertelt me net dat ze blijft tot zaterdag en dan volgende week woensdag weer terugkomt.
Shanti en Lydia liggen weer een vent af te raggen in de kino, al de tweede keer dat ze een trio hadden geregeld. Nora roept waar haar chocola blijft. Ze is woedend dat een beer van 29 heeft geschreven op het forum wat hij allemaal met haar doet en dat hij haar telefoonnummer heeft. Haar vriend had het gelezen en was razend. Ze vraagt me of dat weggehaald kan worden. Toch erg weinig beren als ik zo eens rondkijk in verhouding tot de dames. Chantal is er vandaag niet.

Snor
9 mei 2012, 17:30
Live from GT:
Amara vertelt me net dat ze blijft tot zaterdag en dan volgende week woensdag weer terugkomt.

Keihardstikke bedankt.

bosbeer
9 mei 2012, 18:41
hongaarse of griekse christina?

De Griekse, vermoedelijk helaas voor jou.

bosbeer
9 mei 2012, 19:06
Live from GT:

Net gegeten met De Souza, het was slecht. Een paar te ver doorgestoofde runderlapjes met aardappels of rijst met rode kool. We waren te laat voor de rijst met zalm, dat was op. Als je aangeeft dat er tot 20.00 uur kan worden gegeten en om 19.00 uur is de helft al op , dan is dat niet super. En dat terwijl er maar verdomd weinig beren zijn. Er zijn momenteel minstens 2 x zoveel vrouwen als beren. Van alle kanten komen ze op je af schieten en proberen ze je te verleiden. HP001 is ook gearriveerd om 17.30 uur en ik zat met hem en De Souza buiten op het terras en de ene na de andere meid kwam ons vergezellen. Zo ook Bonny, die bij mij op de leuning kwam zitten. Lief meisje is het, maar je merkt dat ze op een of andere manier een stukje aanhankelijkheid zoekt. Ze heeft zeker 10 minuten op mijn leuning gezeten met mijn arm om haar heen en ze kletst heel gezellig, maar ze vraagt totaal niet om een kamergang. Roept toch een beetje vraagtekens op. Inmiddels zijn er nog meer nieuwe vrouwen bijgekomen , waaronder natuurlijk Sonja. Du bist heute von mir! , riep ze toen ze me zag. Toen ik vroeg of ze dan wel geld had meegenomen liep ze weer gierend van het lachen weg. Toch sluit ik een kamergang met haar niet uit vanavond, want volgens Isa komt haar vriendin ook weer niet vanavond. Ik vrees dat ik een te kritische beer ben, want eigenlijk stikt het van de mooie meiden. We hebben ze voor het uitkiezen want de beren hebben vanavond totaal geen concurrentie. de Paus is met Bonny naar de kamer, de sluwe vos heeft een goede smaak....Vivien kwam net even hier bij de Kino op mijn schoot zitten, ze is half Tunesisch en half Duits. Zeer vrolijk en enthousiast typetje en een grote mond. Grappig grietje, hoort ook bij het clubje Magda en Mandy, die hier net ook langskomt.
Magda zat net weer vuur te spugen, ze zegt dat ze schijt heeft aan de beren en dat ze ze niet nodig heeft. Ze heeft een mooi leven en genoeg geld als een beer haar aanspreekt wil ze er misschien mee op de kamer maar zelf spreekt ze geen beer meer aan. Ook bij de Kino is het druk met dames, ze klonteren samen omdat ze kennelijk niet veel hoop hebben een beer te scoren in de barruimte.
Tatjana is weer terug van haar huwlijksreis en is bruiner dan ooit. Misschien is ze naar Hawaii geweest.

bad pritt
9 mei 2012, 19:13
Ze heeft zeker 10 minuten op mijn leuning gezeten met mijn arm om haar heen en ze kletst heel gezellig, maar ze vraagt totaal niet om een kamergang. Roept toch een beetje vraagtekens op.

lol typisch GT gedachtengoed..kom een keer naar Heaven 7 dan vraag jij na 20 minuten om de sleutel omdat het ongehoord is om zolang te kletsen zonder sleutelvraag

Teiresas
9 mei 2012, 19:31
Johanna of Jana er ook vandaag?

Badslippers
9 mei 2012, 21:34
waaronder natuurlijk Sonja. Du bist heute von mir! , riep ze toen ze me zag. Toen ik vroeg of ze dan wel geld had meegenomen liep ze weer gierend van het lachen weg. Toch sluit ik een kamergang met haar niet uit vanavond

Als jij de touwtjes maar in handen houdt en haar stuurt anders wordt de sessie ruk en pijpt ze als een doorgebrande drilboor en rukt ze je leuter aan gort. Als je haar goed weet te bespelen heb je een topsessie.



de Paus is met Bonny naar de kamer, de sluwe vos heeft een goede smaak

Als hij nou maar een recensie schrijft want over deze jonge dame bestaan nog wat uiteenlopende meningen. Benieuwd wat zijne heiligheid er van vindt.

bosbeer
9 mei 2012, 23:55
Johanna of Jana er ook vandaag?

Nee, allebei niet. Ik heb nog even gevraagd naar Joanna voor haar vriend De Souza maar ze is gisteren naar Polen vertrokken , zo werd me verteld. Vreemd want ze is er al een paar weken niet.

bosbeer
10 mei 2012, 00:05
Als jij de touwtjes maar in handen houdt en haar stuurt anders wordt de sessie ruk en pijpt ze als een doorgebrande drilboor en rukt ze je leuter aan gort. Als je haar goed weet te bespelen heb je een topsessie.



Als hij nou maar een recensie schrijft want over deze jonge dame bestaan nog wat uiteenlopende meningen. Benieuwd wat zijne heiligheid er van vindt.

Haha, ja dat klopt , maar dat wist ik want ik heb je recensies over Sonja gevolgd. Ze vertelde direkt al dat we er een gezellig uur van zouden maken en vroeg ook keurig hoe ik het hebben wilde. De sessie was inderdaad top, een ervaren vakvrouw die het zelf ook leuk vindt om 's avonds in GT te bivakkeren. Voor het geld zou ze het niet meer hoeven doen, is mijn indruk. Leuk is ook dat ze na een uur gewoon nog een kwartier blijft liggen kletsen op de kamer, uiteraard zonder extra betaling.

Ik verwacht niet dat De Paus een recensie gaat schrijven, maar hij is zeer te spreken over Bonny. Zondag was hij ook al met haar naar de kamer geweest en ze komt steeds meer los en er mag steeds meer. Een heel lief meisje, zei hij.

wervelwind
10 mei 2012, 07:52
Ik was er gisteren en gelukkig nog op tijd voor de zalm want ik vind rode kool echt horror. De asperges waren ook lekker :biggrin: 2 goede sessies, een geweldige sessie en een rampzalige, verslag volgt nog.

bosbeer
10 mei 2012, 09:03
Ik was er gisteren en gelukkig nog op tijd voor de zalm want ik vind rode kool echt horror. De asperges waren ook lekker :biggrin: 2 goede sessies, een geweldige sessie en een rampzalige, verslag volgt nog.


Ook die asperges hebben wij niet meer gezien. Om in aanmerking te komen voor het hele aanbod moet je denk ik om 17.15 uur al in de rij gaan staan want de inkoop van de lekkere en iets duurdere zaken is blijkbaar minimaal. En dat met een tientje extra entree....
Ik denk dat ik in het vervolg maar een trommeltje brood van huis meeneem dan kan ik ook geen last van mijn darmen krijgen als ik met een meid op de kamer lig.

rob45
10 mei 2012, 09:48
Volgens MichelJ smeer je op je broodje het beste pindakaas .Drink een glaasje granaatappelsap erbij voor de potentie.

bosbeer
10 mei 2012, 09:51
Volgens MichelJ smeer je op je broodje het beste pindakaas .Drink een glaasje granaatappelsap erbij voor de potentie.

Dan weet je in elk geval zeker dat als je een zoenliefhebber bent, je niet aan je trekken komt.

rob45
10 mei 2012, 09:55
Klopt,wat ik zelf sowieso doe na het eten is de mond opkuisen en spoelen,voor de adem heb ik speciale eucalyptus/menthol snoepjes,werkt perfect na wat voor maaltijd dan ook.

Ace2
10 mei 2012, 13:29
Zo, het eerste kwakje zit al tegen het plafond

bad pritt
10 mei 2012, 13:33
Zo, het eerste kwakje zit al tegen het plafond

ik zie een record aankomen....

Ace2
10 mei 2012, 13:40
Live from GT:
Om 13.00u gearriveerd en het was al druk. De parkeerplaats was al vol. Gespot: Larissa Luana Maya (Ghana) Elisia Tanya (Polen) Bonnie Nikkie Bina Mara Miranda Selena Gloria Nathalia Katja Jenny Lydia Lisa Doro Angela Christina Sylvie Yvonne (met blonde pruik) Claudia Jill Flo Sonja (it) Patrizia Gaby Xenia Jana Lin Magda Carina Lorena Nora/Zoe Monica (Polen) Amara Pamela Nadja Ninna Elisabeth Jessica Gabriella (is al weer weg)

Ace2
10 mei 2012, 14:15
Live from GT:
Cathalea Kee Ketserr-Chantal Bianca Shiva Ariela Marie Coco Anastisia (Pamela Anderson look-a-like) Shanti Lara Sophia. Verder zijn Jack42 Zniper 2Horny4You Nummix en iemand die er niet is (dat zijn vaak de ingewikkeldsten).

bosbeer
10 mei 2012, 14:23
Gabriella nu al weg? Heb je haar het ziekenhuis in geneukt?

yep3
10 mei 2012, 15:05
heeft bonny een tattoo onder aan de nek/borst?
iemand melissa gespot?

yep3
10 mei 2012, 15:11
hoe herken ik bonny?

gignnl
10 mei 2012, 15:36
Als je nu gaat wijst J42 Bonny wel even aan

yep3
10 mei 2012, 15:47
heeft ze die tattoo? j42 zie ik niet

hp001
12 mei 2012, 13:27
Wie daar?

ketserr
12 mei 2012, 13:37
Wie daar?

Ja wij. Rex cupido souza sougoya ketserr. En;

Lisa Dunya katja Gloria Inez jana Angela Cindy Sylvia Sonia Sina nadja Gabriella patricia Nora gaby Elisabeth Nathalie kristina Maya jossy chanel nicky pamela leona lia Sofia leonie*
Voor yep3 is Melissa.*

We hebben een trapleer besteld voor degene die shiva gaat nemen om erin te klimmen, wateren reus is dat.*
Katy staat het bier te tappen. Grote smurf is er ook.*

gignnl
12 mei 2012, 15:12
Shiva is dat die dame met donker haar en een nogal fikse tekening op haar rug?

Jack42
12 mei 2012, 15:20
Shiva is dat die dame met donker haar en een nogal fikse tekening op haar rug?

Yep, afgelopen donderdag liep ze in een soort van zwart visnet.

bosbeer
12 mei 2012, 16:55
Yep, afgelopen donderdag liep ze in een soort van zwart visnet.

Dan hoop ik dat ze het wel heeft gewassen want woensdag liep ze er ook in. Maar misschien heeft ze er wel meer, wie weet is haar vriend visser. Wel een leuke meid, 2 weken geleden mee gekamerd. Ze heeft mooie ogen.

ketserr
12 mei 2012, 17:50
Net gegeten en dat was niet veel soeps.

Samantha Safira Alya criss Nancy vlugge japie StefaniA magda anja Kelly isa Bianca catalea erika kimberley Irene chantal Denise Antonia eugenia antoinette Alexa mandy luana*

bosbeer
12 mei 2012, 18:20
Net gegeten en dat was niet veel soeps.

Samantha Safira Alya criss Nancy vlugge japie StefaniA magda anja Kelly isa Bianca catalea erika kimberley Irene chantal Denise Antonia eugenia antoinette Alexa mandy luana*

Antoinette? Kloppen de laatste 3 letters wel?

Carlitos
12 mei 2012, 19:37
Dan hoop ik dat ze het wel heeft gewassen want woensdag liep ze er ook in.

Mmmhhhhh, gister ook..... Dat verklaard wel dat min puntje welke ik niet vermeld heb hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29910-Shiva-Poolse). :asshole:

ketserr
12 mei 2012, 22:04
Antoinette? Kloppen de laatste 3 letters wel?

Klopt helemaal niet. Waar jij op doelt gaat maandag weer naar de globe heb ik van mijn bron.
Het is Henriëtte die ik bedoelde.

Picasso 1
13 mei 2012, 18:07
kan iemand een line-up voor vandaag geven?

Dat heb je al ongeveer 30 keer gevraagd :rolleyes:
Alleen als countvlad ook eens een keer een line-up geeft en speciaal voor yep3 bij meldt wie er allemaal anaal doen :tongue:

yep3
13 mei 2012, 20:14
haha, ook even de ft'tjes melden dan!

bosbeer
16 mei 2012, 18:03
Live from GT:
Eigenlijk zou ik deze week niet naar GT gaan. Ik had nog het nodige te doen, een deel van het huis moest nog geschilderd worden en ook om clubmoeheid te vermijden had ik besloten niet te gaan. Maar wat gebeurde er?
Maandag moest ik even bij de Action zijn , ging afrekenen en zag bij de andere kassa een blond gerimpeld vrouwtje staan. Na heel goed kijken herkende ik er het meisje in waar ik vroeg mee op de tennisclub zat en waarmee ik toen we een jaar of 17 waren het bed van mijn ouders heb gedeeld toen die op vakantie waren. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte dat ik ooit met zo'n lelijk oud wijf had geneukt. Ik verdween snel de winkel uit en loop naar de naastgelegen Lidl. Wie zie ik daar na 5 minuten in mijn ooghoeken? Juist, het zelfde wijf. Snel een paar boodschappen bij elkaar gezocht en verdwenen voordat ze me zou herkennen en een praatje zou gaan willen beginnen. Ik vrees dat ik er een paar nachten niet van zou hebben geslapen als ze me had aangesproken. Ik sprak erover met een vriend en vroeg hem hoe het nou kon dat ik er nog strak uitzag als een jonge god in vergelijking met haar en hij zei: zo'n wijf drinkt geen bier of Beck's Ice zoals wij. Dat houdt je huid strak. Toen dacht ik, dan toch maar naar GT woensdag, dan zie ik bovendien weer een heleboel jonge meiden die me dat mens doen vergeten, zoals daar vandaag o.a zijn: Bonny, Gaby, Patrizia, Romina, Sophia, Lara, Lisa, Louana, Minell, Dilara, Nora, Lilly( Braz), Serena, Mandy, Zara, Jossy, Chantal, Tessa, Sylvia, Crissy, Denise ( met felrood haar), Criss, Sandra, Kimberly, Martha ( achter de gokautomaat), Erika, Malena, Larissa, Xenia, Kelly, Tamara, Lavinia, Laura, Gloria, Samira, Shiva weer in haar visnet, Keisha( achter de toog), Anja ( achter de Toog), Dorothea, Bunnyuiterlijk, Eugenia, Louisa, Anka, Rosa/ Julia, Griekse Christina, Hongaarse Christina, Nikita, Asia, Gul, Inez, Heidi, Alya, Duitse Tanya, Maggy, Joanna, Lulu, Barbie, en nog een stuk of 20 anderen. De vrouwen zijn vandaag weer veruit in de meerderheid en de meesten hebben weinig te doen. De Paus is er ook, hij is vanmiddag weer met Bonny naar de kamer geweest. Erg leuke meid, kwam ook bij ons zitten met het eten. Dat was vandaag beter dan de afgelopen weken. Er waren asperges met Hollandaisesaus, een mij onbekende vissoort met aardappelen en worteltjes en kippendrumsticks die niet helemaal gaar waren.
Dorothea stond met masseur Claus te praten en ze vraagt me hem van harte aan te bevelen bij de beren, hij is de allerbeste, zegt ze.
Gezellig in de barruimte , zeker niet te druk. Meidenkeus genoeg in elk geval. Sonja alleen nog niet gespot, maar die komt altijd later. Overigens tot 18.00 uur geen internetverbinding hier.....

bosbeer
16 mei 2012, 19:16
Live from GT:

Special message voor Ace2. Ik liep net 2 leuke Braziliaantjes tegen het lijf! Jenna en Olivia. Ze wachten morgen met smart op je!
Special message voor ketserr. je krijgt daar in Barcelona de groeten terug van Chantal en ze wenst je veel plezier. ( als je tenminste niet vergeet om een kadootje voor haar mee te nemen, ze is gek op goud, diamanten en Ferrari's.)

bosbeer
16 mei 2012, 23:53
Live from GT:
Nog even een kleine correctie, Larissa was er vandaag niet, ik had een blonde Hongaarse die buiten zat voor haar aangezien. Nog niet vermeld had ik Emanuelle, een zeer lichtblonde Bulgaarse met een prachtig slank figuurtje. Is nu 2 weken in GT. Aardig meisje ook, ze liet zich masseren door Claus vanavond. Ook Sonja kwam om een uur of 7 nog binnen en ik heb haar nog een keertje meegenomen naar de kamer n.a.v. de goede ervaring van vorige week. Boy69 was er ook, hij was tevreden over de line-up vandaag en vermaakte zich goed met de Roemeentjes en met zijn vriendinnetje Bonnie. Heerlijk naturel meisje is het. Vandaag kwam ze een aantal keren bij me zitten om een praatje te maken. Ze heeft een hele onschuldige maar geile blik in haar ogen. Er was vanavond een wachttijd van 20 minuten. Toch was het aantal beren niet overweldigend, veel dames hadden weinig te doen en gisteren was het niet beter volgens een paar meiden. Van mij mag de nieuwe Thekefrau ook aan de andere kant komen werken, mooie vrouw. Nog steeds veel dames van de oude garde gemist. Ze worden meer en meer vervangen door nieuwe meisjes waarvan er steeds ook een paar na een week of 2 verdwenen zijn. De Paus was vroeg weg vanavond, morgenochtend komt hij weer en heeft een afspraak met een vriendinnetje. Het wordt tijd dat het eens wat warmer en zonniger gaat worden, dan kunnen we tenminste lekker de tuin in. Toen ik wegreed moest ik wachten op een enorme dubbeldekkerbus van 7 Nederlanders die achteruit de Heidweg afmoest. Deze heren waren op weg naar Leipzig voor een weekje en doen onderweg een paar saunaclubs aan waaronder vandaag GT. Tatjana was er vandaag niet. Marina , die een heel sexy grijs rokje aanhad nam de honneurs waar. Ze heeft nog altijd een lekker figuur. Meer was er vandaag niet te melden....

dankodanko
18 mei 2012, 11:27
Braziliaanse Olivia was er gisteren ook..wat een mooie verschijning!En wat kan ze lekker tongzoenen!

Ik heb niet echt veel op het forum kunnen vinden over haar...ik begreep van haar dat ze pas sinds kort is begonnen met werken:)

Aanrader!

hp001
19 mei 2012, 14:47
Wie daar?

bosbeer
19 mei 2012, 16:13
Ik vermoed Bergm550, Cupido en Rex. Ketserr is terug in het land maar liet me net weten onderweg te zijn naar FG, anders verloopt zijn vrijkaartje... Straks is HP001 er wel.

Cupido
19 mei 2012, 22:51
Ik heb net als ketserr een keertje overgeslagen. Wat rex uiteindelijk gedaan heeft weet ik niet, maar vermoedelijk ook geen gt al weet je het nooit met die geile hond

Gr. Cupido

rob45
19 mei 2012, 22:59
Rex zit vandaag in PHG samen met Costana en MichelJ.

ketserr
20 mei 2012, 15:06
Wie daar?

Was ik er maar!!!


Ketserr is terug in het land maar liet me net weten onderweg te zijn naar FG, anders verloopt zijn vrijkaartje....

Verslag staat inmiddels online
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8048-Fun-Garden-Emmerich-Algemeen&p=267010#post267010

BSesamstraat
21 mei 2012, 12:33
Is er al iemand en is de russische milane er ook?

ketserr
23 mei 2012, 11:04
Kom er maar in Brombeer want thuis lezen we graag wat de laatste nieuwtjes en feiten zijn in het kets oord. We zitten te wachten op het breaking news. Het zal daar vast prachtig weer zijn.*

Oh ja, hebben ze daar Fanta?

Stief
23 mei 2012, 17:09
[Oh ja, hebben ze daar Fanta?[/QUOTE]

En Sprite!

ketserr
23 mei 2012, 17:10
Ze hebben hier;
Prachtig weer, Larissa, Fanta en.... Chantal.
Wat wil ik nog meer?

Cupido
23 mei 2012, 17:11
Der waldbär is rustig vandaag. Misschien kan Ketserr zich eens melden!!!

ketserr
23 mei 2012, 19:14
Nou vooruit ik laat van me horen, aanwezig;
Souza, Bosbeer, Satanic Surfer, Ketserr, de Paus, Salitos en de zon.

Cupido
23 mei 2012, 19:27
Na zo'n lijst hoop ik dat het snel gaat regenen in Venlo!!!! Haha

heeft bosbeer inmiddels een spreekverbod opgelegd gekregen van een dame of zo?

bosbeer
23 mei 2012, 20:58
Na zo'n lijst hoop ik dat het snel gaat regenen in Venlo!!!! Haha

heeft bosbeer inmiddels een spreekverbod opgelegd gekregen van een dame of zo?

Je mag nooit meer raden, Cupido. Zit hier lekker buiten te relaxen met Bonny en ze wil niet hebben dat ik iets schrijf....I' m sorry.

Willem2
23 mei 2012, 21:24
Je mag nooit meer raden, Cupido. Zit hier lekker buiten te relaxen met Bonny en ze wil niet hebben dat ik iets schrijf....I' m sorry.

Tjezus moet ik je nu gaan omkopen :biggrin: ;)

hp001
23 mei 2012, 21:44
Tjezus moet ik je nu gaan omkopen :biggrin: ;)Een vrijkaartje heeft deze star (vandaag iets mindere) reporter wel een keer verdiend.

bosbeer
24 mei 2012, 00:00
Het eten was weer een armoedig hapje vandaag. Ik schaamde me tegenover Satanic Surfer, die de maaltijden van Samya gewend is. Er was Spaghetti Bolognese, maar geraspte kaas erbij was teveel gevraagd. Verder kon je nog een bleek stukje kipfilet kiezen met rijst en een onbestemd zoetig geel sausje waarin een paar kleine stukjes ananas rondzwommen. Deze knutselaars in de keuken bakken er niet veel van. Sinds de prijsverhoging is het eten alleen maar slechter geworden.....

bosbeer
24 mei 2012, 00:14
Helaas was het vandaag te warm om een fatsoenlijk verslag te kunnen schrijven. Binnen was het bloedbenauwd en in de tuin was het ook 33 graden. Bovendien werkt daar de wifi niet. Iedereen was te loom om iets te doen en de hele middag zijn er nauwelijks kamergangen geweest. Na het eten kwam dat pas een beetje op gang. In de tuin een watergevecht gehouden met Laura, die tot vermaak van Ketserr me steeds met een koude kletsnatte handdoek belaagde. Ik wilde haar in de groene kikkervijver gooien, maar toen koos ze het hazepad. Laura heeft de hele middag samen met Elisabeth en Louana naast ons in de tuin gelegen, later kwamen Irene en Chantal erbij.
Gelukkig heeft Ketserr de line-up verzorgd, ditmaal eentje van bekende beren. Mochten er beren zijn die willen weten of hun favoriete meisje er was, dan zijn we uiteraard altijd bereid om de vragen te beantwoorden. Amara was er wel, Patrizia en Nora niet....

adje10
24 mei 2012, 08:26
Helaas was het vandaag te warm om een fatsoenlijk verslag te kunnen schrijven. Binnen was het bloedbenauwd en in de tuin was het ook 33 graden. Bovendien werkt daar de wifi niet. Iedereen was te loom om iets te doen en de hele middag zijn er nauwelijks kamergangen geweest. Na het eten kwam dat pas een beetje op gang. In de tuin een watergevecht gehouden met Laura, die tot vermaak van Ketserr me steeds met een koude kletsnatte handdoek belaagde. Ik wilde haar in de groene kikkervijver gooien, maar toen koos ze het hazepad. Laura heeft de hele middag samen met Elisabeth en Louana naast ons in de tuin gelegen, later kwamen Irene en Chantal erbij.
Gelukkig heeft Ketserr de line-up verzorgd, ditmaal eentje van bekende beren. Mochten er beren zijn die willen weten of hun favoriete meisje er was, dan zijn we uiteraard altijd bereid om de vragen te beantwoorden. Amara was er wel, Patrizia en Nora niet....

was samina aanwezig?

bosbeer
24 mei 2012, 08:57
was samina aanwezig?

Ja, Samina was er vanaf het begin van de middag.

ketserr
24 mei 2012, 10:56
Daar zijn we weer;

Lisa Martha Emma Cindy Dilara Steffi Silvie Shanti Lulu Nina Gabriella Minell Luana Louisa Elisabeth Laura Adalina Aksana Miranda Denise Cristina Jana Lydia Bobby Irene Chantal Larissa Lara Gaby Mandy Crissy Erika Stefania Lola

Oh ja, dit was een deel van de lijst van gister.

bosbeer
24 mei 2012, 11:02
Daar zijn we weer;

Lisa Martha Emma Cindy Dilara Steffi Silvie Shanti Lulu Nina Gabriella Minell Luana Louisa Elisabeth Laura Adalina Aksana Miranda Denise Cristina Jana Lydia Bobby Irene Chantal Larissa Lara Gaby Mandy Crissy Erika Stefania Lola

Oh ja, dit was een deel van de lijst van gister.

Bobby, dat was toch die travestiet?

Alain Lelon
24 mei 2012, 11:20
I just had a good friend on the phone, who happens to be English, so allow a few shakespearian words, he is also quite shy in term of posting, so I'll speak for him, so that I can once give something back to this forum... nevertheless he is having a pit stop in paradise during a business trip and counted 21 cars on the parking at 11:35, of which 22% had Belgian plates. Guess which business he's in!!!

Apparently very coll atmosphere, notwithstanding the weather.

In terms of ladies, I am afraid that he is been away for too long and does not really know the newbees. But he has seen some of the the good old crowd: Lara, Bunny, Shahira, Monika, Christina, Lulu, Maggy, Nikol, Xenia, Chris, Nina, Martha...

I wish him - and you all, a very bright day!!

Jack42
24 mei 2012, 12:36
Het is goed vertoeven in GT, wel erg heet in de tuin. WiFi werkt uitstekend van achter uit de tuin dus bosbeer volgende keer een ander smoesje, verzinnen. :D
De line up laat ik over aan Ace2 en is onoverzichtelijk vanuit de tuin.
Laters!!!

bosbeer
24 mei 2012, 12:57
Het is goed vertoeven in GT, wel erg heet in de tuin. WiFi werkt uitstekend van achter uit de tuin dus bosbeer volgende keer een ander smoesje, verzinnen. :D
De line up laat ik over aan Ace2 en is onoverzichtelijk vanuit de tuin.
Laters!!!

Onoverzichtelijk vanuit de tuin...dat kwam er ook nog bij, ja.
Vergeet ff niet dat die WiFi elke dag weer anders werkt bij GT, he. Steeds moet ik weer overschakelen op een ander kanaal. Meestal werkt de GT7 en staat ook automatisch aan , maar soms doet ie het niet en dan moet je van elke 9 kanalen gaan zoeken welke het beste is. En een aantal doen het al helemaal niet. Alleen daarmee ben ik vaak al een half uur bezig voordat de werkzaamheden kunnen beginnen.En dan wordt je ook nog beticht van het verzinnen van smoesjes. Het leven van een reporter gaat niet over rozen... Maar we hebben het wel heel leuk gehad gisteren.

Ace2
24 mei 2012, 13:03
Live from GT:
Vanuit een zon overgoten Bruggen meld ik u de aanwezigheid van Jack42 Larissa Gabriella Bonny Luana Louisa Angela Christina Doro Elena Gaby Chantal Lulu Djuna (Thailand) Dunja (Mar) Jana Emma Maya Nicolle

Jack42
24 mei 2012, 14:05
Ik snap het bb het belangrijkste is dat je het gezellig hebt gehad gisteren. Ik was je maar wat aan het plagen.
Ace2 zei net kom we gaan naar buiten maar hij haalt de deur niet eens omdat Xenia hem helemaal inpakt. Verder gezien Sunny, Luana,elisabeth, bonny, Zara, Lara, griekse Christina, Monica, poolse Yvonne en Karina, Maggy, lulu, cindy, Evita, laura, jana nu ff naar Ace2 die zie ik net terug komen van de kamer.

Ace2
24 mei 2012, 14:12
Wij zijn er weer

Ace2
24 mei 2012, 14:46
Live from GT:
Evita Maggy Lorena Lori (ze uit Spanje te komen, zoals alle Roemeentjes) Lin Gulcan Anny Heidi Chris (straks NikXXX) Janice Sylvie Lara Ninna Janine Jill Pamela Amera . Verder zijn ook Seqoya Zniper en AlwaysHorney. Om AllwaysHorney te vinden zouden wij elkaar aanwijzen. Helaas ontbrak Picasso1. "The missing link" zei ik tegen Zniper. " Tussen mens en aap?" vroeg Zniper "Aap" antwoord ik.

bosbeer
24 mei 2012, 15:27
Tjezus moet ik je nu gaan omkopen :biggrin: ;)

Bosbeer is altijd in voor een goed gesprek.

BSesamstraat
24 mei 2012, 15:32
En is het de moeite waard om tekomen?

Jack42
24 mei 2012, 16:02
En is het de moeite waard om tekomen?

Ace2 is er dus........
Verder nog gezien Alica, Madeleine, denise, Daniela van LR, maria,

bosbeer
24 mei 2012, 16:04
En is het de moeite waard om tekomen?


Voor jou lijkt me dat wel , Bbert. Ik heb al 3 Lara's geteld bij de line up en jij houdt toch volgens mij wel van een kwartetje?

Porsche997
24 mei 2012, 16:49
...Ace2 is er dus........
Verder nog gezien Alica, Madeleine, denise, Daniela van LR, maria, ..

Denise? met rood haar??.. dan kom ik ook.. anders niet ;-)

BSesamstraat
24 mei 2012, 17:08
Voor jou lijkt me dat wel , Bbert. Ik heb al 3 Lara's geteld bij de line up en jij houdt toch volgens mij wel van een kwartetje?

Haha jij weet mn voorkeuren ;)

Jack42
24 mei 2012, 18:01
Denise? met rood haar??.. dan kom ik ook.. anders niet ;-)

Is de roemeense Denise of Denisa.

Porsche997
24 mei 2012, 18:16
Is de roemeense Denise of Denisa.

Heeft ze nog Rosse of Rood haar.. of ondertussen van Layout verandert??

Ace2
24 mei 2012, 18:22
Live from GT:
Elisia Mee Laura Morena Petra Alya . Ik was net binnen en ik besloot met Jack42 naar buiten te gaan. Ik heb de uitgang niet gehaald. Ik werd besprongen door Xenia. Ondanks de positieve verhalen had ik haar al vaak laten schieten, maar nu wilde ik toch eens ervaren of ze echt zo goed was. Helaas viel het wat tegen. Gelukkig heeft Gabriella mij een super anderhalf uurtje bezorgd. Ik kan aan het infuus. Kennis gemaakt met AllwaysHorney. Sympathieke kerel die erg tevreden was over Maggy. Toen ik even niet op lette werd hij verschalkt door Gulcan. Een kwartier later stond hij al weer buiten. Larissa ziet er weer fantastisch uit en zit gewoon voor de grijp, net als mbeeldschone Madelaine. Die Roemeentjes worden steeds knapper. Seqoya is onverichter zaken naarhuis gegaan. We worden getipt dat er een grootschalige grenscontrole zou zijn. Het is binnen benauwd en dat is te merken aan de matte stemming. Buiten is het goed toeven, waar wij heerlijk hebben gegeten.

Jack42
24 mei 2012, 18:24
Heeft ze nog Rosse of Rood haar.. of ondertussen van Layout verandert??

Nu bruin haar met wat lichtere highlights erin.

Porsche997
24 mei 2012, 18:29
Thanks Jack.. voor de info ;)..

Ace2
24 mei 2012, 19:17
Puf puf puf wat een hitte

rob45
24 mei 2012, 19:23
Je hoeft vandaag niet de sauna in,je gaat gewoon met een lekkere chick wippen in een GThutje en je komt er gestoomd en gebakken tegelijk uit.

Ace2
24 mei 2012, 19:35
Live from GT:
Nog gespot: Stefanie (pijpt nu een man op het terras) Sonja Victoria . Het is gezellig met Jack42, die zijn keus nog niet heeft gemaakt. Eigenlijk is het niet bekwaam in de barruimte, daarom zitten de meeste ijsberen ook buiten. Het pijpwonder Zara is er ook. Jack42 vraagt de hele tijd of ik niet naar PHG moet gaan, uit irritatie dat ik hem 2 weken alleen achter liet toen SFL zijn feestje in PHG vierde. "Als jij zo in je blote borst blijft rondlopen, met een handdoekje om je middel die elk moment kan vallen, klinkt dat erg aanlokkelijk" antwoord ik. Alica uit Moldavie kruipt op de schoot van Jack42. Ze ziet mij schrijven en kiert: "Forum forum" "Nein dass ist die Waltbare" reageer ik. Mee uit Thailand ziet er goed uit. Ze is wat afgevallen en ziet er kwijlopwekkend uit. Ik maak net kennis met Oliva uit Brazilie. Ze is geschokt dat ik weet dat ze uit Brazilie. Ze ziet er trouwens mooi uit. Een oude ijsbeer wordt onrustig als ze meer lacht om mijn grapjes dan om zijn voorkomen. Jack42 gaat naar de kamer met Alica. Blijkbaar moet ze goed zijn. Gezellig kletsen is er blijkbaar niet meer bij. Jullie krijgen de groeten van De Paus. Ik ga mijn mondharmonica op poetsen................

Admin
25 mei 2012, 14:22
is er wat te beleven in GT vandaag?
Ja het is super in GT vandaag. Extreem goede line-up zo vernam ik zojuist van een informant ter plaatse.

countvlad
25 mei 2012, 14:54
Wat versta je onder een extreem goede line-up?

bosbeer
25 mei 2012, 15:01
Wat versta je onder een extreem goede line-up?

18 vrouwen en niet meer dan 60 beren.

gignnl
25 mei 2012, 18:09
Je zou haast denken dat Countvlad een alias is van Yep3.

rob45
25 mei 2012, 18:17
Vreemd Gignnl,daar zat ik nou net ook aan te denken.

BSesamstraat
25 mei 2012, 19:49
Klopt ben vandaag ook in GT geweest en er zijn idd veel meiden. ook al valt het niet op maar dat komt omdat er buiten veel tedoen is ;). elk bed,bosje en bankje werd gebruikt om buiten sex te bedrijven ;).. veel gebruinde in geoliede meiden lijfjes mmmm grrr wat hebben we het slecht hahha

hp001
25 mei 2012, 19:51
18 vrouwen en niet meer dan 60 beren.

Gelukkig had ik dit gelezen voordat ik naar GT wilde afreizen.
Vind 18 vrouwen op 60 beren niet echt een goede line-up.

bosbeer
25 mei 2012, 20:13
Gelukkig had ik dit gelezen voordat ik naar GT wilde afreizen.
Vind 18 vrouwen op 60 beren niet echt een goede line-up.

Was maar gegaan, als jij daar binnenkomt zien die 18 vrouwen die andere 60 beren niet meer staan en heb je alle keus! Maar je woont om de hoek, het kan nog. Zelfs op de fiets....

hp001
25 mei 2012, 22:51
Was maar gegaan, als jij daar binnenkomt zien die 18 vrouwen die andere 60 beren niet meer staan en heb je alle keus! Maar je woont om de hoek, het kan nog. Zelfs op de fiets....Volgens mij kijken ze alleen als de ravisante star reporter naast me staat.
Of zal het toch komen door dat groene briefje wat ik quasie nochalant uit mijn badjas laat steken?

bosbeer
25 mei 2012, 23:46
Volgens mij kijken ze alleen als de ravisante star reporter naast me staat.
Of zal het toch komen door dat groene briefje wat ik quasie nochalant uit mijn badjas laat steken?

Dat eerste is natuurlijk wel zo......
Maar briefjes van 5 maken niet veel indruk op de dames.

gignnl
25 mei 2012, 23:50
Zwaaien met een geel kleurig bankbiljet en "pfannekuchen" roepen ,moet je de dames van ja afslaan...

hp001
25 mei 2012, 23:53
Dat is natuurlijk wel zo......Schrijf je ook weleens in 1 keer een berichtje goed? Zo lang zijn ze niet,he. Wat betekent Hakzinan toch?Vraag me dat maar als ik je weer zie.
Waarschijnlijk woensdag, of de woensdag daarop?

Ps. Heb je nou een keer een verdiende (mods r u watching?) vrijkaart voor GT gekregen?

bosbeer
26 mei 2012, 00:10
Da's alweer een tijd geleden.... maar ik heb inmiddels wel met 3 dames aangepapt die heel graag onbezoldigd met me willen kameren. Alleen als ze er alle 3 niet zijn heb ik dus een probleem.

hp001
26 mei 2012, 00:59
maar ik heb inmiddels wel met 3 dames aangepapt die heel graag onbezoldigd met me willen kameren. Kan ik me wel voorstellen met jou voorkomen en charme.

ilovethaigirls
26 mei 2012, 07:18
18 vrouwen en niet meer dan 60 beren.

De verhouding lag gisteren een ietsje anders...... Schat zo een 80 vrouwen en een veelvoud aan ijsberen. Het leek op geen enkel moment overdruk omdat velen in de tuin zaten. Heb drie uur in de tuin doorgebracht en daarna vijf uur gepannenkoekt. Beetje moeilijk om vanuit de tuin/kamer een line-up samen te stellen maar deze heb ik alvast gezien:

Alexa Alia Angela Bbert Chanel Chantal (die van Ketsser) Cindy Criss Denise Domenica (nieuwe Italiaanse) Dunja Elisabeth Evita Flo Gabrielle Jana Janine Jenny (megaboob alarm) Jossy Kelly Lara Lin Lisa Luana Lulu Lydia Maggy Martha Milis Miranda Nicoleta Nicolle (slo) Nila Nina Romina Samina Shaira Simone Sisi Sofie (in gezelschap van een pannenkoek) Sonja Soraya Suzanne Sylvie Victoria

Er waren ook weer heel wat nieuwelingen. Anja lijkt definitief theke te gaan doen.
Hele leuke dag gehad. Volgende vrijdag zijn we er wellicht terug.

Cupido
26 mei 2012, 14:55
Eerste bericht uit gt. Nu maar hopen dat ik online kom. De rest iig nog niet. We liggen heerlijk in het kleine paradijs op aarde, zijnde midden in de tuin van gt. meer dan de helft van de dvps ligt hier om ons heen. Wat een heerlijkheid. ketserr is ondanks dat inmiddels in slaap gevallen. Zo moe als die is van zijn concerten van bruce. Ik kan mij dat helemaal voorstellen. Ik zou al gedurende zijn concerten in slaap vallen, haha. Rex kan zijn nest nog niet uitkomen, nog moe van alexandra van happy. Aanwezig zijn iig: Laura, romina, souraja gabriella, alya, jossy, chanel, sylvie, lydia,dorine, nina, sofia/e, angela, simona, evita, janine, millis, lara, dilara, betty (nieuw), lorea, stella, inez, sonia, victoria, rooie jenny, dorothea, debra, nadine, flo, vanessa, kiara (nieuw uit bulgarije), chantal, irene, crissy, nila, sandra, e.v.a.

Gr. Cupido

Jack42
27 mei 2012, 16:36
Vandaag is het ondanks pinksteren toch goed druk in GT. Gignnl is al 2 keer naar de kamer geweest en ik heb alleen liggen luieren in de tuin samen met Romina. Aanwezig zijn oa denisa, eva, Larissa, Alica, alia, Lydia, Kay, mee, Heidi, chantal, morena, madeleine, Sofia, jana, jessica, grote monica, erika.
Later wellicht meer nu eerst eten.

Jack42
27 mei 2012, 18:05
Het eten was perfect flinke garnalen met asperges, overgoten met een heerlijke saus en ook nog kipfilet met spinazie en aardappeltjes, niks te klagen. Line up is goed maar moeilijk om te zien vanuit de tuin wie er allemaal zijn iig wel maria daar is gignnl nu mee aan het pannekoeken.

gignnl
27 mei 2012, 19:10
En uitgepannekoekt.is inmiddels zo druk dat de kluisjes op zijn.in de bar is het inmiddels kokend
Warm,wachttijden op de kamers 15 a 20 min.
Megaboob zou zich prima voelen,kijk hier tegen kelly aan die haar borsten zelf maar ondersteund
En ook jenny met haar supercups is in tha house.

BSesamstraat
29 mei 2012, 19:13
Vandaag een mooie dag in GT. niet druk kwa beren maar de Line up is goed. Meerdere nieuwe damens waar onder een hele donkere met rood haar, 2 braziliaanse waarvan eentje redelijk nederlands praat. Lilly een duitse zie mn resencie van haar. En een mooie klein meisje uit bosnie(marokaanse looks) en nog een paar nieuwe.

BSesamstraat
29 mei 2012, 19:33
Ook net binnen een nieuwe blonde. Zeer slank cupje a maar echt een mooie meid. Zo effe vragen waar vandaan en of ze mijn taal der liefde ook beheerst..;)

BSesamstraat
29 mei 2012, 19:40
De 2 braziliaanse zijn Jannah en Olivia en sprekrn beide nederlands. Werken er nu 2 weken. dus Ace2 zijn ze goed??

T&A Addict
29 mei 2012, 19:45
De 2 braziliaanse zijn Jannah en Olivia en sprekrn beide nederlands. Werken er nu 2 weken. dus Ace2 zijn ze goed??

We willen meer horen! Zijn ze knap? goede billen, cupmaat, coffee con leche, mokka, of pure chocola? Speciale talenten? :plapper:

BSesamstraat
29 mei 2012, 20:03
Haha oke ik ga het proberen
Olivia= knap,slank,b cupje, en is wat lichter kwa huidskleur en mooie ogen.
Jannah= is donkerder(net als chanel) ook wat groter/ forser maar niet dik. Zeer spontaan en heb mooie ogen. Is teherkennen aan haar tanden die iets naar voren steken. Zij heb een lekkere kont een grote tattoo boven haar poes/slipje. Ze is 27 jaar.

Picasso 1
29 mei 2012, 21:32
De 2 braziliaanse zijn Jannah en Olivia en sprekrn beide nederlands. Werken er nu 2 weken. dus Ace2 zijn ze goed??
Een bekende beer ging gisteren met Olivia en was positief. Leuke sociale dame overigens aan de bar.
Qua looks 100% Ace dame alsook Seqoya dame :wink:

BSesamstraat
29 mei 2012, 21:36
Zo de tering... Wat een klein geil ding die Sandra uit Servie/Bosnie. Toppertje erbij

T&A Addict
29 mei 2012, 21:44
Qua looks 100% Ace dame alsook Seqoya dame :wink:

Dat jargon is me onbekend, heb je een vertaling ?

Picasso 1
29 mei 2012, 21:49
Dat jargon is me onbekend, heb je een vertaling ?
Mooie latina of Aziatische, bruine tint, slank, levendige oogopslag, mooie lach......

BSesamstraat
30 mei 2012, 00:14
Die olivia is 200 % porno. En dat terwijl ik niet op donker val. Ga zo eerst mn vingers 1 voor 1 wassen en daarna mn neus.. Begin op badslippers telijken ;)

bosbeer
30 mei 2012, 14:42
Live from GT:

Na een rotreis over de A 73 waar die verrekte vrachtwagens elkaar maar met 90 km p/u bleven inhalen, om 13.30 gearriveerd op de plaats van bestemming. Nog plaatsen vrij op de parkeerplaats en ook bij de bouwmarkt. Het is heerlijk liggen in de tuin en zowaar werkt vanaf de buitendouche de Wifi ook. Paar bekende beren aanwezig, waarvan alleen De Paus een bekende naam van het forum is. De Souza nog niet gezien. Bonny kwam me al tegemoet lopen toen ze me zag en kuste me heerlijk welkom, waarna de vraag volgde of ik ook chocola voor haar bij me had. Tot mijn grote genoegen is de mooie Marokkaanse blonde Chaleen net ook gearriveerd samen met haar vriendinnetje Isa. Het is hier heerlijk zonnig in de tuin met af en toe een wolkie voor de zon. Patrizia is weer terug uit Polen en kwam me net met een glas koud water over mijn buik verrassen. Hier achter me op de witte tuinbanken zijn een paar stevige neukpartijen aan de gang. Vooral Dunya maakt er een wild festijn van. Erg veel beren zijn er niet, wel een aantal heel mooie dames waaronder veel onbekende gezichten. Van de bekende dames heb ik o.a gezien : Lin, Maggy, Nikita, Isa, Chaleen, Chanel, Patrizia, Samina, Lisa, Martha, Steffie, Sophie, Dunya, Sylvia, Christina, Bonny, Bunny, Rosa/Julia, Lulu, Juliana (R), Louana, Chantal, Florentina, Larissa, Tatjana in een mooie witte doorkijkjurk boven de knie, Louisa, Laura, Marie ( mooi meisje, heeft iets weg van Bonny), Erika, Elisabeth, net even in de barruimte nu en daar zit na binnenkomst rechts op de banken een hele kolonie donkere vrouwen waarvan ik de namen niet ken, maar eentje een felrode suikerspin op heer hoofd heeft), Lavinia, Jossy, Malena, Gaby komt net binnen, Natasja, Jill, Anastasia, Lara komt net binnen, en nog een flink aantal meer. Natasja vraagt of HP001 vandaag nog komt, ze heeft hem al een tijdje gemist. Ik deed net of ik niet wist wie ze bedoelde en toen zei ze : die hele grote man die nogal boos kijkt. Dat doet ie dan waarschijnlijk alleen als ie jou ziet, zei ik tegen haar. Maar ze was blij toen ik zei dat de kans erin zat dat hij vandaag zou komen. ( maar misschien nu niet meer), Dina, Jolanda ( beide Turks, sinds 1 week hier, Alexandra ( R).
Maar weer even de tuin in nu.

countvlad
30 mei 2012, 15:09
hoi Bosbeer, mijn gebruikelijke vraag, griekse of hongaarse christina? :)

Alexander de Grote
30 mei 2012, 16:02
hoi Bosbeer, mijn gebruikelijke vraag, griekse of hongaarse christina? :)

Dat Bosbeer het nu na zoveel keren vragen het nog niet door heeft, dat valt me weer tegen van onze Golden Time Star Reporter!

bosbeer
30 mei 2012, 16:56
Dat Bosbeer het nu na zoveel keren vragen het nog niet door heeft, dat valt me weer tegen van onze Golden Time Star Reporter!

Ik ben maar een amateurtje, he. Maar het is de Griekse die nu in de tuin samen met jonge meid die ze uit de tuin geplukt heeft op een hele aparte manier een beer ligt te verwennen.

bosbeer
30 mei 2012, 17:17
Live from GT:

Druk bij het eten, rustig in de barruimte nu. Er zijn nog aardig wat nieuwe meisjes bijgekomen waaronder Denise, Lia, Eugenia, Jennifer, Slowaakse Nicolle, Gabrielle ( groet Ace 2) , Kim, Samira, Dorothea, Barbie, blonde Maggy, Chrissie. Veel meiden ook die we niet kennen. Lulu vertrok alweer om 15.30 uur met een koffertje op wielen.Zit nu even te relaxen met De Paus. Hij heeft net gegeten maar was niet enthousiast. Ga zo eerst maar douchen en eten, en vanavond een feestje bouwen met Chaleen.

wervelwind
30 mei 2012, 18:32
Patrizia is weer terug uit Polen en kwam me net met een glas koud water over mijn buik verrassen.

Weet je misschien hoe lang ze blijft? :annieengel: Ik heb haar wat verwaarloosd de laatste keer en ik wil het compenseren met drie uur Kokendhete BFE :biggrin:

bosbeer
30 mei 2012, 21:26
Weet je misschien hoe lang ze blijft? :annieengel: Ik heb haar wat verwaarloosd de laatste keer en ik wil het compenseren met drie uur Kokendhete BFE :biggrin:

Ik heb het haar niet gevraagd, maar ze is vandaag weer voor het eerst in GT dus ga er maar vanuit dat ze er wel weer een paar weekjes zal zijn. Ze zit op de kamer en ik vertrek zo. Ze heeft een hele leuke zwarte bikini aan vandaag met kleurtjes erdoor die ze in Polen had gekocht voor 10 euro. Veder ziet ze er erg mooi opgemaakt uit en is ze ook ietsje minder mager geworden. Katalea en Quna zijn er niet vandaag.

bosbeer
30 mei 2012, 22:01
Live from GT:

Prachtige dag vandaag, vanmiddag lekker warm en zowel de meeste beren als de dames hadden een plekje in de tuin gezocht. Daardoor was het in de barruimte ook niet benauwd of rokerig. En dat bleef zo, want het is hier nu nog steeds lekker zwoel, 21 graden en nog steeds veel mensen buiten. Ook vanavond nog een aantal meiden erbij gekomen, waaronder Irene en Sonja. Vanavond gegeten met HP001 en de nodige ontwikkelingen en dames uit clubland doorgesproken. Ondanks dat hij niet veel schrijft is dit een doorgewinterde clubkenner die er de nodige kamergangen op heeft zitten. Als hij een dame ziet weet hij er meestal het nodige van, behalve haar naam. Zo wist hij ook de naam van het meisje waar hij vanavond mee naar de kamer was geweest niet meer. Wel iedere woensdag de reporter onder druk zetten en maar vragen waar de line-up blijft, maar volgens mij kan ik net zo goed de namen van het Kaldenkircher Frauenkoor opschrijven. Helaas was zijn dame ook nog een tegenvaller vanavond. Maar gezellig was het wel, alleen was het eten weer niet geweldig. Ik nam de Paella , waar ik 1 garnaal en 2 mosselen kon uitvissen. Verder was het bremzoute gele plakkerige rijst. Als Picasso 1 er was geweest had hij het bord teruggegooid naar de keuken. Toen maar het Schweinebraten geprobeerd met aardappels en jus, hetgeen redelijk weg te krijgen was. Ook de spaghetti carbonara kon ermee door, maar was lauw. Waar ik al bang voor was gebeurde, 3 uur na het eten van die paella begon ik al last van mijn darmen te krijgen en moest me na de kamersessie met samengeknepen billen haasten om naar het toilet te komen anders had ik de kamer volgescheten . En dan heet ik niet eens Bergmans.
Geweldige kamersessie gehad met Marokkaanse Chaleen. 2 maanden geleden met haar voor het laatst gekamerd, en daarna was ze ook niet meer geweest. Ik was dus blij verrast haar te zien vanmiddag. Ik had haar vriendinnetje Isa al een paar keer gevraagd wanneer ze weer zou komen. Toen ze de kleedkamer binnenkwamen riep Isa: ik heb een verrassing voor je, waarna ik Chaleen spotte. Overigens is Isa ook een bloedmooi meisje met prachtige grote ogen. Daarbij is ze ook leuk en vrolijk en volgens Chaleen is ze ook erg goed op de kamer. Die is de volgende keer aan de beurt. Jammer dat ze zo vreselijk onder de tattoos zit. Triest dat zo'n mooi meisje zich zo laat toetakelen. Chaleen is echt fantastisch, een betere vrouw heb ik in een saunaclub nog niet gehad. Prachtig koppie, sprekende ogen, heerlijke ballen en superkont. Hartstochtelijk kussen, eerste klas pijpster en ook het neuken in diverse standjes is ze niet verleerd. Ze heeft niet het droomfiguurtje van de meisjes van 20 die er in GT lopen, maar voor een 33 jarige meid is het een snoepje met een topservice. De Paus is vanmiddag met Bonny naar de kamer geweest en toen ik van de kamer terugkwam zat buiten de Roemeense Juliana op zijn schoot. Niet meer gezien of hij haar meegenomen heeft.
Het zit er weer op, we gaan weer naar huis terwijl de carroussel Golden Time maar doordraait. 7 dagen per week. En dat u of ik er vandaag geweest ben weten ze daar morgen niet meer. Tenzij ze het Ijsberenforum lezen natuurlijk, net als u nu doet.
Volgende week geen Live verslag, althans niet van mij want ik zit een paar dagen in het buitenland. Goede nachtrust allemaal.

T&A Addict
30 mei 2012, 22:23
Volgende week geen Live verslag, althans niet van mij want ik zit een paar dagen in het buitenland. Goede nachtrust allemaal.

Je voelt er zo thuis dat het GT geen buitenland meer is?

We zullen je live verslagen missen.

bosbeer
30 mei 2012, 23:56
Je voelt er zo thuis dat het GT geen buitenland meer is?

We zullen je live verslagen missen.

Haha, je hebt gelijk. Toen ik vanmiddag in de tuin lag en een duitse politiesirene langs hoorde razen besefte ik ook dat ik niet in Nederland was. Maar volgende week is het GB. Het live verslag wordt dan misschien wel verzorgd door mijn grote oude leermeester Ace2 die met zijn wondertelefoon de aanwezige dames het forum opspuit. Er gaat niets boven zijn eigenzinnige kijk op de gang van zaken in het lustparadijs, al is een stukje verjonging in dit vak ook nodig en dus zal ik af en toe ook wat blijven neerpennen.

Badslippers
31 mei 2012, 00:15
grote oude leermeester Ace2 die met zijn wondertelefoon de aanwezige dames het forum opspuit. Er gaat niets boven zijn eigenzinnige kijk op de gang van zaken in het lustparadijs, al is een stukje verjonging in dit vak ook nodig en dus zal ik af en toe ook wat blijven neerpennen.

Ai ai, je zult het maar moeten lezen!

Badslippers
31 mei 2012, 00:16
grote oude leermeester Ace2 die met zijn wondertelefoon de aanwezige dames het forum opspuit. Er gaat niets boven zijn eigenzinnige kijk op de gang van zaken in het lustparadijs, al is een stukje verjonging in dit vak ook nodig en dus zal ik af en toe ook wat blijven neerpennen.

Ai ai, je zult het maar moeten lezen . . . als ouwe lul!

bosbeer
31 mei 2012, 00:49
Ai ai, je zult het maar moeten lezen . . . als ouwe lul!

Nu niet gaan zitten stoken, he. Af en toe een steekje onder de gordel houdt hem scherp, dacht ik. Maar ik heb gemerkt dat wij als ouwe lullen toch zeer gewaardeerd worden door de dames want mijn kamergenote vatte vanavond het plan op om zelf op het forum te gaan schrijven hoe verschrikkelijk ze heeft genoten van de 2 befbeurten waarbij ze trillend klaarkwam..

wervelwind
31 mei 2012, 08:11
Katalea en Quna zijn er niet vandaag.

Katalea komt pas weer ergens in juli want momenteel worden haar borstjes een beetje opgepompt. Quna is naar eigen zeggen gestopt en komt terug als masseur.

Ace2
31 mei 2012, 12:08
Het feest kan beginnen. Ace2 is binnen, net als...................

Ace2
31 mei 2012, 12:29
Het feest kan beginnen. Ace2 is binnen, net als...................

Gabriella Serena Xenia Jill Janice Jessicia Maria Laura Sandra Romina Patrizia Suzzy Christina Doro Flo Lin Djuna Evita Sinem Sylvie Lisa Nicolle Amera Shima (Tunesie) Xenia Zara

BSesamstraat
31 mei 2012, 13:18
Katalea komt pas weer ergens in juli want momenteel worden haar borstjes een beetje opgepompt. Quna is naar eigen zeggen gestopt en komt terug als masseur.

Quna was er dinsdag nog !

BSesamstraat
31 mei 2012, 13:19
Ace .. Is olivia er en dr vriendin Jannah? Allebei braziliaans.
En sandra uit servie?

tukker98
31 mei 2012, 14:00
Quna was er dinsdag nog !

Naar eigen zeggen is Quna deze week voor het laatst in GT. In juni vertrekt ze voor 3 maanden naar Thailand waar ze massagelessen zal nemen. In september hoopt ze weert terug te zijn in GT, maar dan als masseuse.

seqoya
31 mei 2012, 14:08
hey neef Ace zijn die 2 brazilianen van Bbertb er ? FF update of het wat voor ons is... ik las net dat Cupido ze inschaalde als Ace en seqoya meisjes...dus check jij dat maar even of zij echt het ACE-SEQOYA Keurmerk verdienen!!

Ace2
31 mei 2012, 14:41
Is er en verbinding in de zaal?

Ace2
31 mei 2012, 14:45
hey neef Ace zijn die 2 brazilianen van Bbertb er ? FF update of het wat voor ons is... ik las net dat Cupido ze inschaalde als Ace en seqoya meisjes...dus check jij dat maar even of zij echt het ACE-SEQOYA Keurmerk verdienen!!

Ik probeer je de hele tijd te sms'en, maar het lukt niet. De 2 Braziliaantjes zijn er nog niet, maar ik ken ze. Ze voldoen aan de strenge eisen die jij stelt. Ze komen vaak na 17.00u. Vorige week liepen ze voor de grijp rond.

Ace2
31 mei 2012, 14:53
Live from GT:

Lola (lijkt mij iets voor MegaBoob) Lavinia Carry Jossy Lori Heidi Pamela Gaby Petra Chanel Chantal Melissa Christina2 (Grieks) Jennifer Kelly Elisabeth Miranda Rebacca Kira Mandy Martha. Deze lijst is mede mogelijk gemaakt door DeSouza.

Ace2
31 mei 2012, 15:17
Live from GT:
Lakischa (Half Turks en half Duits lekker lijfje vol met tattoos) Steffi Sonia Lorena Millis Asia. Romina moppert dat ik heb verraden dat ze er is. Gabriella kiert de hele tijd dat gisteren door mijn vrienden is gezegd dat ze mijn vriendin is. De kamersessie was inderdaad als zodanig te kwalificeren. Diana komt net binnen. Ik heb blijkbaar iets te lang naar dar lekkere lijfje van Lakischa gekeken, want ze staat ineens voor mij. Ze is echter in no time vertrokkenals ze mijn poging tot vertaling van het woord aclimatiseren heeft begrepen. Morena en Mee zijn er ook. Doro ligt met een vent in de bank te bekken. 2 Aziaten hebben champagne laten aan rukken en lokken daarmee meisjes. Kinderlokkers zijn het.

Ace2
31 mei 2012, 15:18
Ace .. Is olivia er en dr vriendin Jannah? Allebei braziliaans.
En sandra uit servie?

Alle 3 nog niet gezien. Anny uit Bulgarije wel.

seqoya
31 mei 2012, 15:42
is het vandaag Seqoya proof in GT ? Of beter nie gaan ? tot hoe laat blijf je ace ?

Ace2
31 mei 2012, 15:46
Live from GT:

Ik ga u allen vaarwel zeggen, maar niet voor ik u de aanwezigheid van Elena meld, die met DeSouza naar de kamer gaat. Uiteraard sprong ik er tussen. Even, heel eventjes maar toch, had ik de indruk dat DeSouza het niet leuk vond. Terwijl ik Elena het hof maakte riep hij de hele tijd iets over een mondharmonica. "OK" zei ik " ook ik merk wanneer ik teveel ben" "Puh"....................

Ace2
31 mei 2012, 15:50
is het vandaag Seqoya proof in GT ? Of beter nie gaan ? tot hoe laat blijf je ace ?

Het is hetzelfde als vorige week en daarom ben ik genoodzaakt om je een negatief reisadvies te geven. Of je moet hopen dat die 2 Braziliaantjes toch nog komen.

wervelwind
31 mei 2012, 17:43
Naar eigen zeggen is Quna deze week voor het laatst in GT. In juni vertrekt ze voor 3 maanden naar Thailand waar ze massagelessen zal nemen. In september hoopt ze weert terug te zijn in GT, maar dan als masseuse.

Ik zal haar voor september waarschijnlijk niet meer zien want als ik deze week nog naar GT kan komen zal het pas zaterdag zijn. En de kans is groot dat ik elders verplichtingen heb...
Ofwel de sollicitatieprocedure is weer open, maar alleen als Patrizia er niet is :biggrin:

Ace2
31 mei 2012, 18:32
hoi Bosbeer, mijn gebruikelijke vraag, griekse of hongaarse christina? :)

Beiden waren er vandaag, donderdag 31 mei, aanwezig.

Ace2
31 mei 2012, 18:55
Ai ai, je zult het maar moeten lezen . . . als ouwe lul!

Hahaha, je zult het maar moeten lezen........... als je ouder dan Ace2 bent. :biggrin:

Bief2
31 mei 2012, 19:44
Naar eigen zeggen is Quna deze week voor het laatst in GT. In juni vertrekt ze voor 3 maanden naar Thailand waar ze massagelessen zal nemen. In september hoopt ze weert terug te zijn in GT, maar dan als masseuse.

Dit is inderdaad zo. Ik kijk ernaar met zeer gemengde gevoelens. Enerzijds ben ik heel blij voor haar, anderzijds vind ik het natuurlijk superspijtig dat ze 1) drie maanden weg zal zijn en 2) me geen GFE's meer zal geven.
Maar goed, zo gaat het spelletje nu eenmaal. Voor eeuwig kunnen ze dit werk niet doen en uiteindelijk zal elk 'prinsesje' wel eens stoppen.
Ik ben al blij, dat ik haar nog zal zien als ze terugkomt en wens haar alvast veel succes met haar opleiding en haar toekomstige job !
Bye Bye lieverd ;-)