Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, Oktober 2011
Big30
1 oktober 2011, 01:51
Daarna krijgen we nog wat andere slagers te horen over de alpen van Insbruck dus ik hoop dat hij weggestemd gaat worden en via de branduitgang naar buiten valt.
Heerlijk! Ik hoop dat zaterdag ook Heino niet vergeten wordt, mijn all-time favoriet met zijn blauwe entzian.
PHG begint als ik je goed begrijp Jansen eindelijk eens te begrijpen dat bij een Oktoberfeest ook de typische ingrediënten behoren: bier, lange tafels met bankjes, schlager musik en natuurlijk de dirndls :biggrin:.
Duits Cultuurgoed en dat moeten we in ere houden en trots op zijn ;)! Je bent een cultuurbarbaar Jansen :tongue:.
Costana
2 oktober 2011, 12:08
Zaterdag 1 oktober:
Positieve punten
PHG en de meiden waren mooi aangekleed voor die Oktoberfesten.
Het eten was lekker
De sfeer was gezellig met Bosco, Kaajaa, willi69 en op het einde van mijn bezoek met Big
Larissa was beschikbaar dus meegenomen naar een kamer, ze blijft voor mij de mooiste en het beste wat er momenteel in PHG rondloopt.
Gin-Tonic smaakte
In de klappen gedeeld door Dani
Echter 1 puntje kritiek en tevens belangrijkste:
DOE IETS AAN DE LINE-UP, laat enkele oude - lelijke - dikke vrouwen binnen maar niet de meerderheid.
Omsteeks 20h30 de tent verlaten om mij te begeven naar een andere, leuker, gezelliger plaatsje.
Dit gezegd zijnde wacht ik tot er mooiere rooksignalen vanuit Oedt mij bereiken.
Costana
2 oktober 2011, 12:23
Mein Vater hat mich gelehrt, kritisch zu sein ! :lostit:
Beron
2 oktober 2011, 12:43
Mediocre Day at the Oktoberfest Party on Sat.
Positive: Many familiar people, good food, great weather, smooth atmosphere and really cute costumes for some girls.
On the other side: No real stunners - 150 men trying to go to room with the same two girls (Lisa, Cleopatra). Not my type though, so I was not trying to step in line. Still lots of romanian girls (some very cute though, but I was not in the mood, No magic stunner to change my mind) - In earlier posts I exaggerated a little to say 99 Percent romanian, but nevertheless there is a majority of black haired romanian girls.
Music outside was too loud. Communication with friends was almost impossible, until Sunny put the speakers inside again after dinner. I am not a lip reader!
And still (after 3 months and although I told them several times) the beamer is not set up correctly. The picture is still cut off at the left and right side, so you can't see the scores anymore when watching the soccer games.
I have to say: The new owner is making good effort to improve the place. The furniture is painted and repaired and the place looks pretty good.
Overall: Nice day with minor flaws - but nothing spectacular to make me come visit the happy garden more often. I changed my rythm from once or twice a week to every 3 or 4 weeks. Maybe less, when the sunny days are over. But I have high hopes, that with the time being, Happy Garden can achieve a good state again.
Bosco
2 oktober 2011, 12:50
Gistermiddag om 14:00 precies reed ik het koekblik het parkeerterrein van happy garden op. Er stonden er al vrij veel andere koekblikken op, maar gelukkig had niemand het goruh lef gehad om op onze priveplek in te nemen. Snel wilden Kaajaa en ik naar binnen, maar we stonden samen met 2 onbekende NL Gay Tent gangers wel zo'n 10 minuten te wachten op de niet voor mensenoren hoorbare zoemer te wachten. Nadat we uiteindelijk na alle gebruikelijke afhandelingen een handoek om onze reet hadden geslagen, zagen we dat alle bedjes en stoelen rondom het zwembad al gevuld waren met beren. Het was al druk met beren en de dames waren op dat moment flink in de minderheid. De 2 onbekende NL"s waren telleurgesteld en vergeleken het al met de Gay Tent. Gelukkig kon ik ze gerustellen dat de verhouding na 15:00 snel zal veranderen. En zo gebeurde het ook. ;)
Nadat ik 2 luië stoelen verlost had van waarschijnlijk Duitse handoeken, hadden Kaajaa en ik ook een zitplaats aan het zwembad. Anita die ook weer terug was van haar break kwam ons snel begroeten. Na wat smalltalk en de vraag van haar "when is your brother coming?" liet ik haar 2 flesjes Heinikes brengen naar ons. Die dooie uilenzeik uit de zelftap mottuh we niet. Na 'n uurtje zo gezeten te hebben besloten we om wat eitje smet spek te laten bakken omdat we nog geen ondergrondje hadden aangemaakt. Heerlijk zitten we zo te smikkelen aan de eerste lange tafel onderaan de trap. Hoor ik ineens "Boscoooo", ik kijk naar bovenaan de trap, tegen het felle zonlicht in. Daar staat ze met een brede glimlach, zooooo mooi, zoooooooooo vreselijk sexy, zooooo lief, alsof ik naar een engeltje kijk met een kort wit rokje en topje aan. De twee lange zwarte paardestaarten boven ieder oor maken het plaatje helemaal af. :annieengel: "Surprice" roept ze, ze doet een stap opzij en zegt zo met haar armen staand als de assitente van homofiele Hansje "my cousin". En daar staat met een big smile Andreaa te poseren. :biggrin: Na de zoenen en de omhelsingen van mijn dragaas ontvangen te hebben vertelde Andreaa mij dat ze maar voor 2 dagen terug in happy is, en maandag gewoon weer Chriss in GT is. :)
Gezellig staan we zo met z'n allen buiten te kletsen en te knuffelen, zegt mijn engeltje ineens "and there is your gay friend". Stond ineens Costana achter mij. :smile2: Nadat we waren uitgelachen gingen we op de schommelbank hangen. Daar had ik natuurlijk mijn engeltje op schoot. Ik weet niet waarom, maar ik zeg altijd lieve woordjes tegen mijn draga maar ik krijg altijd tot grote hilariteit van Kaajaa, Costana en de andere dames flinke kletsen op mijn wangen van mijn engeltje. Ik denk dat ze mij graag slaat ofzo. :confused:
Na 'n uurtje zo geschommeld, ongein en kletsen ontvangen gehad te hebben, vond ze het de hoogste tijd voor haar orgasme omdat dat alweer 'n week geleden was. :biggrin: Toen ik na 'n uurtje vuurwerk maken weer terug in de bar kwam, zat Cos aan de bar en Kaajaa ging met zijn verloofde ervandoor. Cos en ik bestelde ons eerste mixje en we zagen door het raam ons opperhoofd Big30 door de tuin sluipen. Gauw gingen we maar bij hem zitten, zodat hij zich niet te lang alleen zou voelen. Ik denk dat Costana, Biggie niet zo gezellig vond want hij liet ons al snel in de steek voor Larissa. :rolleyes:
Wat later kwam mijn draga me halen om samen aan de freet te gaan. Het zag erweer uitzonderlijk goed verzorgd uit. 'N heel speenvarken aan het spit, verschillende vleessoorten, kip, zuurkool, pasta, aardappels en verschillende groentes. Dus ik kwak mijn bord vol met vanalles wat en samen met mijn draga ging ik romantisch dineren achter in de tuin. Na de freet vertelde ik Anita dat mijn broer "de sukkel" naar de LR was gegaan. Ze was erg telleurgesteld. ( broerrrr, je had een kut mottuh hebbe ) Costana kwam afscheid nemen om ook naar de LR te gaan. En dat terwijl ik net te horen had gekregen dat Ijsbeer 11 weer toegang was geweigerd daar. :eek:
Rond 'n uur of 22 kwam de partystemming erweer goed in dankzij de weer uitstekend draaiende DJ Sunny, Gezellig zo kletsen met de bekende ijsberen en de dames, en party machen. Wat wil een beer nogmeer? :freu: Mijn draga wilde met me dansen, maar ik wilde niet omdat ik net zo lekker aan het bankhangen was. De gebruikelijke scheldkanonade kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd, als madam haar zin niet krijgt. Ons opperhoofd die behoorlijk geirriteerd leek door mijn onbeschofte gedrag, trok mij met veel geweld uit de bank en duwde mij naar haar toe onder de woorden "en nu luisteren naar je meissie, ben je helemaal gek geworden?". :confused: ( sorry Big )
Dus onder dwang 'n uurtje gedanst te hebben met haar, zijn we daarna weer 'n kamer gaan opzoeken om daar elkaars handje te vasthouden, te knuffelen en in slaap te vallen. Na 2 uur nog ff 'n half uurtje gegokt wat niets opleverde, en het was alweer tijd helaas om afscheid te nemen van iedereen.
Weer 'n topdag naar z'n klote!! :)
Costana
2 oktober 2011, 13:04
Ik heb je opdracht volbracht: MJ heeft wel degelijk een mot (with the compliments of Bosco) van mij gevangen :teuflisch:
Bosco
2 oktober 2011, 13:10
Ik heb je opdracht volbracht: MJ heeft wel degelijk een mot (with the compliments of Bosco) van mij gevangen :teuflisch:
Goedzo Cos, ik had het al gehoord van mijn broer :biggrin:
Ben trots op je jonguh, ik zeg altijd dat je niet gay bent. :roll3:
MichelJ
2 oktober 2011, 13:30
En ik maar denken dat er een mosquito op mijn wang zat :biggrin:
MichelJ
2 oktober 2011, 13:36
Anita die ook weer terug was van haar break kwam ons snel begroeten. Na wat smalltalk en de vraag van haar "when is your brother coming?"
Na de freet vertelde ik Anita dat mijn broer "de sukkel" naar de LR was gegaan. Ze was erg telleurgesteld.
Is ze nog steeds verliefd op me? :eek: :biggrin:
Ze moet nog even wachten totdat Willem2 me weer naar Oedt stuurt. Mja...dat zal ik juist weer op een dag in HG zijn als zij er niet is...net als vorige week :frown:
Big30
2 oktober 2011, 17:13
De vele positieve punten over de party hoef ik niet te herhalen. PHG had er veel moeite en energie in gestoken zoals dat men dat de laatste tijd ook heeft gedaan om de club weer wat op te frissen: verfwerk, nieuw tuin meubilair en kino etc.
De line-up kon mijn wel bekoren hoewel het natuurlijk waar is dat ook in PHG de Roemeense dames laten we zeggen goed vertegenwoordigd zijn!
Met doet er veel aan om ook weer veel Poolse en Russische dames terug te krijgen. De omschrijving van Costana kan ik niet beamen d.i. ik schat dat zo'n 90% van de Dames < 25j is. Boven de 30j misschien 1 of 2 waarvan 1 Kyra ook nog eens een dame met zeer goede service is.
Maar smaken verschillen en een ieder heeft natuurlijk zo zijn voorkeuren.
Goede sfeer en veel bekende Nederlandse en ook Duitse beren. Was goed een aantal bekenden weer terug te zien.
Apart om na lange tijd Loredana weer in PHG terug te zien en ook Andrea was weer back soms op haar favoriete positie ;).
Excuses aan Bosco dat ik hem de dansvloer opduwde maar dat zag ik als mijn taak en heb die dan ook uitgevoerd :biggrin:!
Klaarblijkelijk heb ik dus een speenvarken gegeten dat ging er bij Big wel in :smile:.
MichelJ
2 oktober 2011, 17:43
... d.i. ik schat dat zo'n 90% van de Dames < 25j is. Boven de 30j misschien 1 of 2 waarvan 1 Kyra ook nog eens een dame met zeer goede service is.
Maar smaken verschillen en een ieder heeft natuurlijk zo zijn voorkeuren.
Voor sommigen is 22 jr al oud :bibber_2:
Maar als de line-up was zoals vorige week + Anita + Andreea + Loredana + nog wat meer, dan zou ik de line-up niet slecht durven te noemen. Misschien is het voor sommige beren meer een vorm van enige verzadiging. Zo kreeg ik gisteren in LR alleen van Gaby (.ro ;)) een strakke plasser, terwijl er toch een 10-tal MJ-meisjes rond huppelen :rolleyes:.
Big30
2 oktober 2011, 18:01
Voor sommigen is 22 jr al oud :bibber_2:
Maar als de line-up was zoals vorige week + Anita + Andreea + Loredana + nog wat meer, dan zou ik de line-up niet slecht durven te noemen. Misschien is het voor sommige beren meer een vorm van enige verzadiging.
Daar heb je wel een punt denk ik. Sinds vorige week ook een drietal dames die eerst in VV waren. dat vriendinnetje van IJB11 (naam ff vergeten maar IJB11 werd na binnenkomst al meteen door haar opgeëist) samen met ook een donkerharige krullebol en een blondine met fraaie borsten die vaak oben ohne rondloopt.
Dan liep er ook nog de Duitse Cleopatra rond van Tunesische afkomst. Kan haar alleen maar omschrijven als bloedmooi!
Maar leeftijd en looks zeggen ook niet alles, Kyra had zaterdag vele fans gewoon omdat het een leuke meid is met zeer goede service.
Oud en jong is ook maar relatief zoals je al opmerkt ... .
Willi69
2 oktober 2011, 18:26
Nach einigen Wochen Pause (Burnout :rolleyes:) bin ich gestern bei bestem Wetter auch zum Oktoberfest im PHG erschienen. Und ich muss sagen, man gibt sich an Partytagen wirklich viel Mühe mit dem Programm (Kostüme, Verpflegung, Tombola). :) Ein Großteil der Mädels und der Thekenfrauen (gestern: Angela nur zu Besuch [sah toll in ihrem eng anliegenden Strickkleid aus :tongue:], Emmy [Thailand] jetzt :a_t_nu06:) trugen fesche Dirndls, das Nachtcafe war in den bayrischen Nationalfarben blau/weiß dekoriert, zu essen/trinken gab es bis zum Abwinken: Brezeln, Erdbeer-/Pflaumenkuchen, Spanferkel, Haxen, später "normales" Barbecue, dazu nachmittags Bowle, ganztägig Cocktails und ab und zu "Männergetränke". :tongue:
Unter den Mädels waren vergleichsweise viele deutsche, obwohl Anja z.B. nicht anwesend war. Die genaue Anzahl der Mädels kann ich dieses Mal nur schwer schätzen, da ich sehr viele nicht kannte. Optisch herausragend waren Cleopatra :a_t_nu06: und Lisa :wiederda:, die entsprechend gut gebucht waren.
Sehr schade: Ernest hat das PHG verlassen. :redface:
Anwesende Mädels am Samstag, dem 01.10.2011 (circa 50):
Andra (Rumänien), Andrea (:wiederda: Rumänien), Anita (Rumänien), Celine (Marokko), Cleopatra (:a_t_nu06: Deutschland/Frankreich/Tunesien), Cynthia (Rumänien), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Rumänien), Irene (Rumänien), Katharina (Brasilien), Larissa (Rumänien), Laura (Kolumbien), Lisa (:wiederda: Polen), Loredana (:wiederda: Rumänien), Lucy (Rumänien), Kira (:wiederda: Deutschland), Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien), Rita (Russland), Sarah (Rumänien), Simona (Bulgarien) und Vessy (Bulgarien) sowie circa 25 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
egon, Dr. Rammler
2 oktober 2011, 19:47
wird ja wieder Herr Hausmeisterlehrling :biggrin:
hat man denn da auch gepoppt :tongue: oder hast du etwa Ernest angefallen und der hat daraufhin den Club verlassen ? Fragen über fragen ?
Manni1A
3 oktober 2011, 23:57
Dank einer sehr aufmerksamen Glücksfee ergab sich für mich am vergangenen Samstag nach längerer Abstinenz wieder einmal die Gelegenheit zum Besuch in der alten Heimat. Obwohl es ein Tag ohne größere Höhepunkte war, gebe ich mal einen kleinen - rein subjektiven - Statusbericht.
Vor dem Zug: Das Personal hat sich sichtlich Mühe gegeben. Allerdings ist der Personalwechsel in den vergangenen Jahren so rasant verlaufen, dass ich bis auf Thekenfrau Elena, den Metzger und einen Masseur niemanden mehr persönlich kenne. Das kennzeichnet sehr deutlich den Umbruch.
Auch unter den vor der Theke arbeitenden Frauen kannte ich kaum noch jemanden. Es waren reichlich Mädels vor Ort, darunter allerdings gefühlte 80 Prozent aus Rumänien. Optisch reizvoll waren für mich genau drei Damen: Larissa (Rumänien - mit ihr war ich schon mal), Cleopatra (Tunesien) und Lisa (Deutschland/ Polen). Weil der Laden männermäßig am Oktoberfest-Samstag gut besucht war, waren diese drei Damen allerdings recht schwierig zu buchen. Nachdem meine Laune deswegen zwischenzeitlich - ähnlich wie die vom Hausmeister ;-) - schon gen Nullpunkt gesunken war, langte es gegen 23 Uhr dann doch noch zur Buchung von Lisa. Ein Volltreffer in jeder Hinsicht.
Lisa, die derzeit meist in der Schweiz arbeitet, war vor Jahren schon einmal im PHG und meinte, dass sie mich von früher noch kennen würde. Diese Erinnerung kam dann bei mir viel, viel später auch wieder auf - wir waren tatsächlich früher auch schon mal auf dem Zimmer, und die Wiederholung war wirklich klasse. Zu einer zweiten Buchung mit einem anderen Mädel reichte es dann an diesem Samstag aber nicht mehr, weil die ins Auge gefasste Cleopatra leider kein FT anbietet und daher von der Kandidatenliste gestrichen werden musste.
Das Essen war wie immer top, die Atmosphäre eigentlich auch recht angenehm. Trotzdem fallen mir eigentlich recht wenig Gründe ein, das PHG in naher Zukunft sehr bald wieder zu besuchen. Es war ein netter Tag, aber aus meiner Sicht bieten die von mir derzeit favorisierten Clubs PSR, Villa Vertigo, GT und LR eine bessere Frauen-Auswahl und ein besseres Gesamt-Paket.
Manni1a :wink2:
Badslippers
4 oktober 2011, 14:56
Het lijkt nog steeds hartje zomer als ik op een terras wat pullen bier ter verkoeling naar binnen giet. Daar tref ik bij toeval opa Appie. Een oude knakker van een jaar of 75 die ik ken van de plaatselijke autosloperij. Zoals altijd is die ranzige geilaard geinteresseerd in mijn saunaclub belevenissen. Dat komt omdat ik hem een dik jaar geleden met zijn bejaarde reet in mijn auto getakeld heb en naar "Living Room" heb vervoerd. Dat was tijdens een verjaardagsfeestje van Tiga en Sonny waar hij de tijd van zijn leven had en alvast zijn laatste rustplaats gereserveerd heeft. Hij heeft zich toen klaar laten pijpen door Zoë die toen nog in "LR" werkte. Hij mocht zelfs haar mond vol spuiten en dat had hij nog nooit gedaan.
Nadat hij 5 wodka/Jus D'orange naar binnen heeft geslagen en zover heen is dat zijn rechter hersenkwab voor zijn oog schuift, bedelt hij om mee te mogen naar "Happy Garden". Nou heb ik het meestal niet op die oude knarren en vooral niet als je ze meeneemt naar "Happy Garden" waar de Roemeense snollen zo heet als de hel en de Afrikaanse hoeren zo zwart als de duivel zijn. Voor je het weet heb ik een opgewarmd lijk met een lekkende hartklep naast me zitten en heb ik iets aan zijn vrouw uit te leggen.
Maar goed, je wilt zo'n ouwe lul die feitelijk al aan de hemelpoort van Petrus ligt te rammelen toch een gezellige tijd bezorgen dus flikker ik hem zo tegen de avond met rollator en al in de auto. Wij arriveren bij "PHG" en ik heb de entree nog niet afgerekend of die bejaarde smeerlap heeft al een zwarte "Anaconda" om zijn nek hangen: "Hello grandpa wanna have some fun with me?". Ik duw het wicht aan de kant met de mededeling dat opa eerst moet acclimatiseren. In de kleedruimte botsen we tegen de ongeschoren kop van SFL: "Badslippers, wat heb je me nu toch voor een graftak meegenomen." Ik blaf terug dat hij z'n grote mond moet houden en als hij stoer en macho wil doen hij maar eens eerst een scheet moet laten als hij diarree heeft. Appie laat zich niet uit het veld slaan en valt SFL om de nek en lebbert hem helemaal af waarmee de vriendschap voor deze avond is beklonken. "Ik ben bang dat ik teveel wodka gezopen heb en mijn lul dienst weigert", zegt Appie. "Daar hebben wij wel wat voor" antwoordt SFL en geeft hem een "Sachet" met van die "kamagra Jelly" rommel. Na wat aanwijzingen van ons spuit Appie de inhoud half in zijn bek en de andere helft in zijn snor en zo nemen wij hem mee naar de vreet die al klaar staat.
Als we in de rij tussen de schaarsgeklede mokkels staan weet die ouwe niet wat hij ziet en krijgt bijna een herseninfarct van zoveel schoons. Wij laten ons de warme hap goed smaken en blussen af met een paar ferme slokken bier. Het is me inmiddels opgevallen dat de Master-Bull in deze keet Cupido naar de kroon steekt. Het ene na het andere wijf komt bij de pooier op schoot zitten en het ontbreekt er nog maar aan dat hij geen rolstoel heeft aangeschaft en de protheses uit de kast heeft getrokken. Dan komt er een ultra slanke Roemeense met roze bikinisetje op zijn schoot zitten die luistert naar de naam Mikaela en de gore vetzak laat zijn rooddoorbloede fallus weer eens gratis droogneuken. Als het grietje uiteindelijk opstaat heeft de achterkant van haar slipje net zoveel vocht geabsorbeerd als een maandverband tegen een ongestelde pruim. Gelukkig krijg ik ook eens gezelschap en Irena komt op mijn schoot zitten zodat ik mijn opgekropt zaadvocht ook kwijt kan.
Irena is een lekker wijf met een wat lijpe, geile oogopslag. Ik ben vooral gecharmeerd van haar puntgave borsten en iets minder van haar service. Toch wil ik weleens kijken of ze heeft bijgeleerd nadat ik haar een poos geleden aan mijn pik heb geregen. Ik ga eerst de zaadresten wegspoelen en vervolgens gaan wij naar een kamer waar ze een handdoek op bed legt en ik haar topje van haar lijf afstroop. En daar zijn ze dan, twee hapklare "Bossche Bollen" waar ik me als een hongerige leeuw op stort. We lebberen elkaars lijf af maar ik merk dat ze toch enigszins de rem heeft aangetrokken. Het gaat me allemaal wat te snel en de passie ontbreekt. Soms leidt een paar jaar saunaclub naar grote hoogten maar deze dame behoort nu tot de grijze middelmaat. Kortom, niet goed opgelet tijdens de extra bijlessen. Zelfs mijn kwalitatief bekend staande befwerk kan haar niet in vervoering brengen en haar kut blijft zo droog als "Duitse Kummel". En die is droog kan ik je vertellen. Ik gooi haar daarom in het zadel en laat haar rodeorijden totdat ze er bij neervalt. Dit is een geil standje omdat ik me kan verlekkkeren aan die sappige tieten van haar. Bovendien zweet ze als een otter maar ze blijft maar door raggen en het lijkt verdomme wel of de inmiddels opgewarmde "Bitch" zelf aan haar gerief wenst te komen want ze gaat tekeer als een op hol geslagen merrie. Condoom goed volgeknalt. Einde oefening, einde Irena. Ze zal toch echt uit een ander vaatje moeten gaan tappen.
Buiten is de verlichting ontstoken en de tuin ligt er mooi bij met hier en daar wat vrijende paartjes. SFL weet zijn zojuist verworven Cupido status volledig uit te buiten en heeft al drie keer een schone badjas moeten halen omdat de viespeuk zijn opgespaarde zaadtegoeden laat afkarnen door wat "Roma zigeunerinnen" over zijn pik te laat schuren. De dwaas heeft niet in de gaten dat hij als tweede rangs "Gigolo" van hand tot hand gaat bij dat zelfde clubje gecorrumpeerde wijven. Appie is zo ongeveer gevloerd door al de alcohol en zal aan neuken niet toekomen. "Die pasta rotzooi van jullie werkt helemaal niet. Mijn leuter is zo slap als een natte krant". Ik sleep hem mee naar de bar en zet hem op een kruk met de mededeling: "Ga jij nou maar wat kutvocht opsnuiven en je aan de bar aftrekken. Zo gezegd zo gedaan. Met SFL verken ik de tent en we komen aan bij een stel minderjarige grieten waarvan er eentje Antonia heet. "Wat een Barbie pop, daar zou ik nou nooit mee op de kamer gaan" liegt de Master-Bull. Ik vind het wel een schattig kindje maar "Way to young". Mooie ravenzwarte krullen, a-cup, engelen gezicht en ze beweert Spaans te zijn. Ik verwed er mijn weinige haren op dat ze Roemeens is! Omdat ik geen zin heb in een Duitse politiecel laat ik dit minderjarig kind aan mijn neus voorbij gaan. Wat schetst mijn verbazing dat als ik terugkom van het zeiken die smerige leugenachtige kaffer met dat snoepje is verdwenen. Naderhand zal hij vertellen dat hij slechts zijn eikel in de pruim van het arme kind kreeg zo eng was ze. Zelfs haar tieten waren nog niet tot volle wasdom gekomen.
Bij de bar maak ik kennis met een Nigeriaanse die zich als een Black Mamba om me heen slingert en en passant mijn lul in een wurggreep houdt. Ze zou zo uit de negerhut van oom Tom kunnen zijn gestapt. Mooi getint, knap gezicht maar wat hangende theezakjes achter de "Net-stocking". Lang sluik haar. Als ik me goed herinner heet ze Annabelle. Mooi gezicht maar sterke hang tietjes. Nou wil dat niks zeggen want Leni/Sonja heeft dat ook maar is een van de beste "GFE Lovers". Omdat mijn zak pijn doet van de opgespaarde lauwe pis ga ik eerst vlug zeiken maar als ik terugkom is het ongeduldige wicht verdwenen maar zit op haar plaats een ander zeer licht getint ding. Deze "Slut" is behoorlijk knap met een lijf waar je een moord voor zou doen. Wij hebben hier te maken met Brasiliaanse Carolina die zegt 26 te zijn maar ik hou het op 23. Prachtige silicone tieten in een oranje gedraaide bikini. In haar mond zit een compleet blinkend hekwerk om haar parelwitte tanden te corrigeren. Het lijkt wel of er op elke tand een diamant schittert en die beugel schijnt zo duur te zijn dat je er een volledige wijk in de "Favellas van Rio de Janeiro" een week lang van kunt laten vreten.
Ik vraag me af of je kunt tongzoenen met zo'n traliewerk in je gaffel dus besluit ik de proef op de som te nemen. Er volgt wat spaarzaam getong en het ijzer zit niet in de weg. Sleutel besteld en naar de kamer met deze Latina. Ook nu gaat er wederom één handdoekje op het bed. Blijkbaar nog steeds geen lakens in "Happy". Haar siliconentieten zijn prachtig van vorm maar zo hard als graniet. Als ik ze zacht kus beweegt carolina haar hand naar haar meloenen om ze, zo lijkt het, af te schermen. Nou kan ik hier een lang verhaal gaan schrijven maar deze amateur moet nog veel leren. Hoewel een perfect lijf brouwde ze er weinig van. Tijdens het beffen moest ik zowat een wig tussen haar poten drijven om ze uit elkaar te krijgen en het tongzoenen was de praat niet waard. Gauw het condoom over de blauwe knop getrokken en er als een sneltrein over heen gegaan. Als klap op de vuurpijl zegt het onnozele ding dat ze "A real Pervert is". Ik zeg: "I beg your pardon, You know the meaning of that word?" en weer zegt ze in al haar dommigheid: "I can be a real pervert". "Then show me the next half hour", daag ik haar uit. Dan trekt ze een keer aan mijn lul en stoot wat ongenuanceerde kreetjes uit van "Oeoeoeoehhhhh, ahhhhhhhhh". "That's it?" zeg ik. "Then it's better to go to the showers so I can wank myself".
Conclusie: "Optick Fuck" jongedame met een zeer gaaf lijf en mooie silicone tieten die nog ontzettend veel moet leren en zich iets teveel overschat. Service, als daar al sprake van is, zwak.
Ik loop vlug naar de bar en zie dat Appie met een besmeurde badjas de tijd van zijn leven heeft met een paar wijven die voor hem staan te sjansen. Hij is zo beschonken dat hij zich in het paradijs waant en alles dubbel ziet want voor elke vrouw ziet hij er twee staan. Tussen de bedrijven door ratelt hij als een verroeste "Kalashnikov" naar SFL hoe die het beste het Israelisch/Palestijns conflict kan oplossen. Die werelpolitiek is niet aan mij besteed en plots staat daar de "Dominicaanse" Brenda voor mijn snuit maar ze meurt zo uit haar bek van de zojuist verorberde garnalen met knoflooksaus dat ik haar afwimpel naar Appie, die eindelijk voelt dat de "Kamagra" zijn knuppel laat opzwellen. Jammer voor hem want we staan op het punt van vertrekken. De Master-Bull is nog niet van de schrik bekomen sinds hij dat minderjarig kind dat net de basisschool verlaten had aan zijn pik heeft geregen en zint op eerherstel door een kettingrokende meerderjarige sloerie op de korrel te nemen want zijn libido is nog steeds niet geslonken na dagen van neuken. "Badslippers, die rotzooi die je me gevoerd hebt is sterk spul. Mijn lul staat al 24 uur tegen mijn pens te kloppen van enthousiasme". Ook vandaag hou ik het bij twee dames want mijn lul lijkt wel een brandblusser die alleen nog maar poeier spuit. Aangezien er meer vrouwen dan kerels zijn en de omzet voor de dames nihil is, zetten ze het maar op een zuipen en gokken. Ik besluit nog een afzakker te drinken en als Appie bijna met zijn zatte kloten in het zwembad is gevallen, lijkt het me verstandiger om deze ouwe knar veilig thuis af te leveren. "Planet Happy Garden" had het goed voor elkaar met het vrouwenaanbod, het eten en de sfeer. We konden tot laat in de avond heerlijk buiten zitten en bij de entree kregen we trouwens een bon voor een kwartier gratis massage (die we niet gebruikt hebben).
SFL
4 oktober 2011, 15:02
1848
Club: PHG
Datum en tijd: van 17u30 tot 01u15
Powerfood: Pitta shoarma in Israelische snackbar te Tongeren
Dames:
- Antonia (Roemeens) Ondermaats
- Raisa (Romeens) Goed
- Simona (Bulgaars) Redelijk
- Mikaela (Gipsy) goed
Link naar dames:
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27695-Antonia-(Roemeense-die-beweert-Spaanse-te-zijn)&p=234569&highlight=#post234569
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27696-Raisa-(Roemeens)&p=234572&highlight=#post234572
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19398-Simona-(Bulgaarse)
- https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27694-Mikaela-(Romania)&p=234567&highlight=#post234567
Gasten: Badslipper en zijn opa
Beoordeling club algemeen: 08/10
Beoordeling aanwezige dames: 07/10
Sfeer:
In tegenstelling tot voorgaande bezoeken vond ik niet mijn draai… Maar de avond werd beter naar mate het later werd… Veel bezopen wijven en ik kreeg de aandacht waar ik geil van word.
Hoogtepunt van de dag:
Op het einde begonnen de mokkels op manele te dansen en werd ik ontvoerd door de kliek van Raise en hebben ze me aan de paal vastgebonden.
Extra toelichting:
Geen supersessie gehad zoals de dag ervoor in PSR, maar ondertussen had mijn lul ook al alle kleuren van de regenboog. En daar ik meer en meer met Roemeentjes optrek begin ik ze al wel een beetje te verstaan. Enkele teven dachten zelfs dat ik een Roemeen was, hier was ik niet mee opgezet. En toen enkele Roma’s me zeiden dat ik een zigeuner leek, toen vond ik pas echt dat ze met spek begonnen te schieten. Dus liet ik ze maar in hun wijsheid.
Kort verslag:
-Mijn wingman Badslippers had zijn opa bij. Ze zagen er mooi uit, beiden hadden ze op een terras gehangen en waren volledig klemgezopen.
-Na wat van hun gelal te aanhoren ging ik mezelf een bord BBQ halen.
-Lekker en degelijk, maar het vlees was iets te hard gebakken naar mijn mening.
-In de rij aan het buffet werd ik tussen een kudde van 7 roma-zigeunerinnen gesleurd
-Ik voelde me meteen thuis en betastte alle 7 de kontjes.
-Samen met de twee bejaarde en bezopen kameraden ging ik aan tafel en we kregen het gezelschap van een gipsy die afgescheurd was van de rest.
-Niet veel later kwam ook haar zus erbij zitten.
-Die twee zaten constant over ons te roddelen en hadden zelfs de snode plannen om die ouwe om zeep te helpen en zijn geld te jatten.
-Terwijl de 2 roma’s de ouwe verzopen in het zwembad, gingen BS en ik in de bar hangen.
-Daar maakte ik kennis met Antonia uit “Spanje” en die dacht dat Valencia de hoofdstad was.
-Ook een sessie met dit breekbaar mormel gehad, maar daar werd niet veel in gebroken.
-In de bar nog wat op zoek gegaan naar mijn beste investering van vorige tour.
-Namelijk de Nigeriaanse Rolande… Helaas was deze zwarte reetkever er niet en dat vond ik jammer.
-Ter vervanging kreeg ik het aan de stok met Raise, die me in de barruimte binnen deed en me al bijna liet klaarkomen door tegen me te dansen.
-Met haar best wel een aardige sessie gemaakt.
-Bij terugkomst was die geile Badslipper ook neuken, maar trof ik zijn opa alleen aan.
-Daarna zijn ze scampi beginnen bakken.
-Mag dat wel, maar vond het nadelig dat je die beesten zelf nog moest pellen en ontdarmen.
-De wijven leken daar geen problemen mee te hebben en zetten het op een vreten als uitgehongerde gieren.
-Ik vond dat minder leuk, want omdat die dingen met zoveel look bereidt waren, stonk de helft van die teven uit hun bek.
-Na een politiek debat met zatte Opa, vond BS het welletjes geweest en reed naar huis om de ouwe te slapen te leggen.
-We namen afscheid van elkander en ik vertrok met de Bulgaarse Simona richting kamer.
-Na Simona in de bar nog wat fun gemaakt met diverse dames.
-Roma Mikaele was de spelbreker, geilde me vervolgens op en met deze smalle twijg verzeilde ik in kamer nummer 2.
-Na Mikaela hingen verschillende Roemeense mokkels aan het bier en werd er lustig folk en volksdans gedanst op het ritme van de manele.
-Ikke vond dat leuk en participeerde een beetje vanop de zijlijn.
-De Roemeense dievengilde merkte dit op en trok me te midden van de hele heksenkring.
-Wat later hebben ze me nog rond de paal vastgebonden met de koord van mijn badjas en stelden ze mijn naakte lul tentoon voor de rest van de bar.
-Daarna nog een laatste drankje met Raise en Antonia genuttigd. Maar die kregen ineens kletterende heibel met elkaar. Antonia was ook kwaad op mij. Die Raisa had haar schijnbaar verteld dat ik niet tevreden over haar was… Maar ik denk dat het eerder om de kwestie van de leeftijd handelde, die ruzie.
-Na deze opstoot toch maar gevlucht uit PHG.
-De nieuwste hit in PHG: http://youtu.be/JH-f7fBl_TA
-Na PHG nog tot een uur of 6 naar Discotheek Versuz te Hasselt geweest: http://www.versuz.be/
Badslippers
4 oktober 2011, 17:20
Ai ai ai, in mijn verhaal is een fout geslopen. Het gaat niet om Irena maar om Rebecca (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26932-Rebecca-(Roemeense)). Geen wonder dat ze me de hele tijd vreemd aankeek als ik Irena zei! Rebecca is dertig+ en Irena is dat zeker niet.
ijsbeer11
4 oktober 2011, 17:32
Ai ai ai, in mijn verhaal is een fout geslopen. Het gaat niet om Irena maar om Rebecca (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26932-Rebecca-(Roemeense)). Geen wonder dat ze me de hele tijd vreemd aankeek als ik Irena zei! Rebecca is dertig+ en Irena is dat zeker niet.
Irena is vooraan in de 20 en voor mij een van de weinige blonde dames die mij kan bekoren.
Sex met haar is altijd van uitzonderlijk hoog niveau!
Nog meer neuken BS, dan krijg je dit soort waangedachtes!
Ace2
5 oktober 2011, 19:17
Live from PHG:
Net een goede sessie met Braziliaanse Carolina gehad. Ik had die Anka als tweede gepland maar daar is SFL verliefd op geworden. Het is zijn nummer 1. Net de Nederlandse erendivisie: elke week een nieuwe koploper. Van Badslippers ontbreekt elk spoor. De voedertijd is begonnen.
Als GT-ganger moet ik zeggen dat er een gezellige sfeer hangt met best wel wat leuke vrouwen. Ik ga mij zeker vermaken.
Ik word aangeklampt door Delia uit Roemenie (hoe kan het ook anders). Dat is wel een mooi meisje. Weet iemand of ze goed is?
Ace2
5 oktober 2011, 20:02
Live from PHG:
Net een gesprekje met Sonja uit Kenia gehad. Ik vertelde dat zij de slimste van ons twee was: ik kom met geld binnen en zij gaat met geld naar buiten. Aan haar schatrlachen te zien vond ze dat erg grappig. Bij nader inzien vind ik dat erg treurig. SFL is weer naar de kamer met Anka. Badslippers loopt rondjes en botst dan tegen mij aan omdat ik in de tegenovergestelde richting rondjes loop.
Ik moet eerlijk zeggen dat er een gezellige sfeer hangt en dat de dames goed animeren.
Badslippers
5 oktober 2011, 21:27
Sfeer uitstekend. SFL is alweer ten prooi gevallen aan een nieuwe nummer 1 en plant al een huwelijksreis naar het Roemeense platteland. Ace2 had ik gewaarschuwd voor de matige prestaties van Carolina. Hij kwam echter tevreden van de kamer. Hij legt de lat wat minder hoog. Carolina kon zich niks meer van mij herinneren. Ai, dat zijn pijnlijke zaken. Maar na 1 uur was ze Ace2 ook alweer vergeten en gaat ze weer mt mij trouwen. Wie trouwens ook iets vergeten is,is Irena. Ik deed haar de vriendelijke groeten van de TATTOOBOY ijabeer 11. "who is that"! Ik was wat langer weg vanwege 2 verplichtingen op de kamer. Eerst het kontje van Brenda uitgelikt en haar oraal wat karnemelkse pap toegediend. Vlak daarna goeie neuksessie met Ireen, een Roemeense met lange blonde haren en zeer fraaie gevel. De stemming komt er goed in. Veel dames. Paaldansen en Ace2 zoekt wanhopig naar een Latina.
gignnl
5 oktober 2011, 22:13
Was vandaag weer goed toeven in Oedt.Het was relaxed druk en er was,voor mij in elk geval,een prime line up.
Heb 4x gekamerd,trof na enkele jaren weer Bulgaarse Simona waar ik enkele jaren geleden een prima ervaring mee had.Ook deze kamergang was weer super,beloofd dat het nou geen jaren meer zal duren voor we weer gaan kameren.
Ook op herhaling geweest met latina Brenda en me stevig in het zweet gewerkt met Roemeense celina,wat een hertje.
Jorah Mormont
6 oktober 2011, 01:59
Ben weer thuis na een wel geslaagde ouderwetse woensdagavond in Happy. Na een matige sessie met een voor mij nieuw .ro meisje, luisterend naar de naam Natascha, viel ik op het einde van de avond ten prooi aan de blonde Irena. Een dame welke ik nog ken van Estark92 in Fuengirola. Daar nooit de kans gehad met haar te kameren. Vanavond dus wel. Deze dame heeft me alle hoeken van de kamer laten zien. We hebben zelfs staand tegen de deur geneukt, waarbij de klink er aan de andere kant af viel. We hadden even een lach-dip in de stomende sessie teneinde heerlijk aan mijn gerief te zijn gekomen. Afgesloten met de bankhang-sessie met mijn dochter look-à-like Larissa. Deze noemt me al Taty. Lol
De overige beren heb ik niet meer gezien. Ook Lisa heb ik niet meer van de kamer gezien om nog even voor Rex te vragen of ze er as zaterdag zal zijn. Nogmaals een geslaagde PHG avond, de club waar het deze maand 6 jaar geleden was dat ik voor het eerst een voet binnen de saunaclub zette.
Badslippers
7 oktober 2011, 00:09
Vlak van ter voren waren de Master-Bull en ik nog druk aan het overwegen om "PHG" te laten vallen omdat er in "LR" nog een hele rij hongerige en op sex beluste dames in de aanbieding waren. Na het inbrengen van een komkommer van 30 centimeter in de pruim van Monica wilde SFL de rest van het assortiment in haar groentela duwen. Zijn grillworst in haar mond zou het feest compleet maken. Wij konden echter onze vriend Ace2 niet aan zijn lot overlaten in "Happy". Al die "Latina's" zouden zijn reuzepik aan gort pijpen waardoor hij met een verschrompelde garnaal niks meer bij zijn vrouw paraat zou maken. SFL kon daarom zijn groentekar bij "PHG" parkeren. Afgepeigerd en met de zak op de knieën druk ik daarom voor de laatste keer van deze "Cunt Attack Tour" op de bel van "Planet happy Garden". In de hal werp ik een blik in de barruimte dat prompt tegen de kop van Ace2 komt die al driftig zijn verslagen staat te typen. Niet lang daarna verschijnt de Master-Bull "Himself" ten tonele en wij begeven ons naar de bar.
"Wat ga jij nog over de Tour schrijven?" vraag ik aan SFL.
"Ik schrijf niks meer. Die ongeletterde lamzakken van het forum weten mijn literaire essays niet op waarde te schatten. Bovendien wordt sterk aan het waarheidsgehalte getwijfeld."
"Klopt", zegt Ace2. "Wij zitten verdomme uren te schrijven om al die vunzigheden en capriolen aan elkaar te breien tot vreetklaar leesvoer en dacht je dat ik daarmee dit jaar ook maar een vrijkaart heb gewonnen? Ik bedoel, dat is toch intensief en zwaar werk," vervolgt hij.
"Zwaar werk?" vraag ik retorisch. "Ben je gek? Zwaar werk is het luisteren naar dat nutteloos gezwam van SFL over zijn Roemeense sletten waardoor hij keer op keer in de stront geraakt. De liefdesverhalen die hij over ons uitkakt komen als een nimmer aflatende woordendiarree uit zijn hol gespoten en dringen als een penetrante ammoniakgeur onze neusgaten in. Ik wilde trouwens tijdens mijn laatste voorzitterschap van De Beste Recensie Van De Maand een statement maken door jullie alletwee een vrijkaart toe te spelen maar Rudi_NL kwam glorieus terug en ik kon hem niet passeren".
Ace2 kijkt me beteuterd aan en jammert: "Je wil dus zeggen dat als Rudi een week langer in coma had gelegen ik had gewonnen. Wat een pech!"
SFL en Ace2 besluiten als een stel kibbelende kleuters om de gunsten van Anka/Anca te gaan dingen. Mooi meisje, type donkerharige Roemeense met stevige tietjes en een amusante kop waar alle "GFE" sukkels naar toe worden getrokken als vliegen op de stronthoop. Ace2 ligt duidelijk beter in de markt. Vooral als hij zijn borst vooruit steekt waardoor zijn schouders zo breed worden dat er een helikopter op kan landen. Laten we wel wezen, we praten hier toch over een van de meest aantrekkelijke mannen van het forum. Nou is dat niet zo moeilijk als je ziet dat het gros bestaat uit 40-plussers met de pens van een hangbuikzwijn en een rotkop waardoor zelfs een blind kind in huilen uitbarst. Als je daarnaast SFL met zijn flaporen en ongeschoren smoelwerk zet zul je begrijpen dat Hercules aka The SexGod de beste kansen heeft ware het niet dat, door God zelf gezonden, de oogverblindende Brasiliaanse Carolina voorbij komt waardoor Ace2 als een stuk ijzer naar deze mannenmagneet wordt getrokken. Ik waarschuw hem nog dat Carolina inderdaad een sexy meid is met haar opgespoten tieten, volle lippen en "Dolce & Gabbana" beugeltje, maar dat de service gelijk staat aan die van een afgekeurde hoer in de bijstand die haar benen niet meer uit elkaar krijgt. Maar wie ben ik om de grote Ace2 de les te lezen. Hij snelt nog snel naar zijn "Locker" om de inhoud van een mysterieus flesje in zijn keel te gieten. "Wat is dat voor troep?" vraag ik. "Troep? Dat is de Thaise energy drank M-150, gedestilleerd uit gefermenteerde buffelgenitalieën die zorgt voor het zogenaamde Ace2 effect." Ik vraag: "Wat is dat voor een effect?". "Nou gewoon, Met M-150 van Ace2 smeekt elke dame om FT!" En weg is de "Brazilian Lover" om de keel van Carolina te smeren.
Omdat zowel SFL als Ace2 nu onder de pannen zijn, besluit ik maar eens te kijken of ik ook wat schuifdeuren van een sappig kutje aan de kant kan schuiven. Op mijn strooptocht word ik in de houdgreep genomen door Brenda omdat ze mijn belofte ingelost wil zien.
Eerste sessie dus met Brenda uit de "Dominicaanse Republiek". Nou is Giggnl daar al met zijn massieve pik overheen gegaan zodat Brenda eruit ziet alsof ze onder een stoomwals terecht is gekomen. Giggnl en ik roeren vaak in dezelfde pruim en dat schept een band. Ik had haar afgelopen maandag beloofd dat ik woensdag terug zou komen. Die verdomde wijven vergeten niks. Nog geen 5 minuten later lig ik uitgebreid te tongen met Brenda in dat halletje waar de zwarte bank staat. Op haar kop zit al behoorlijk wat sleet en haar tanden staan zo scheef als een paar verweerde grafzerken. Als ik mijn tong tot aan haar huig naar binnensteek proef ik in eerste instantie de smaak van aangebrande "Rotti". Gauw duw ik een paar aardbeien kauwgums in haar smoel zodat na de "Rotti" een fruitig dessert op het menu staat
Ze gaat met haar "Sambakontje" recht op mijn paal zitten en begint met wat schurende lulmassage waardoor mijn voorhuid het zwaar te verduren krijgt. Na een poos geflikflooi, haar tieten eens goed kneden en naar de eerste kamer direct naast de ingang. Daar strippen we elkaar van onnodige kledij en voor het bed tongen we lustig verder waarbij ze haar been op bed zet zodat ik haar kut eens goed kan vingeren. Ik ben verbaasd dat de honing er al uit stroomt. Als ik daar iets over wil zeggen, grijpt ze me bij de kin en hijgt: "I'm so hot today. You better do your best". Ze gaat op bed zetten en slurpt mijn snikkel naar binnen die al net zo druipt als een smeltende ijspegel.
Omdat ik geen zin heb om haar door sperma aangetaste gebit uit te likken, gaan we comfortabel in soixante neuf liggen om elkaars sappen op te zuigen. Maar dat wordt oncomfortabel voor mij omdat ze zo geil wordt dat ze met haar heupen de "Lambada" en "Samba" tegelijk gaat dansen waardoor mijn kop zowat geplet wordt. Nu is het tijd voor neuken en die heupen bovenop die van mij te laten swingen. De hete snol wordt alsmaar doller en blijft maar herhalen "Gif it to me, gif it to me". Om duidelijkheid te krijgen fluister ik in haar oor: "What you want I give you?". Ze grijpt me bij mijn afgeleefde kop en briest: "I want you to make me come". Dus zet ik de "Overdrive" aan en neuk haar hard waarbij ze met haar handen het hoofdeinde van het gammele bed vastgrijpt. Dat bed schudt met de hevigheid van "7 op de schaal van Richter" en het zweet breekt me nu toch ernstig uit. "You better not stop NOW if you want to live". Ik vraag me af of ze ontzettend ligt te "faken" maar als ik haar kut voel knijpen als een bankschroef en ze haar hoofd alle kanten op laat rollen blijkt het toch menens te zijn. Ze schreeuwde als een hysterisch wijf die dringend aan de "Prozac" moet.
Omdat haar kut nu zo gevoelig is en ik nog niet gekomen ben begint ze me te pijpen. Ik pak haar lange zwarte haren en bindt ze boven haar hoofd samen en duw haar kop ritmisch over mijn leuter. Ze kotst de arme jongen onder zodat hij bijna verzuipt in de kwijl die uit haar mond druipt. "Do you want my sperm?", informeer ik maar eens. "I'm thirsty as hell, so you shoot that fuckin' cockjuice in my mouth". Hierop zijn enkele halen van haar voldoende om de trekker over te halen en haar keel eens goed te smeren. Goeie geile sessie als eerste opwarmertje.
Wie ook opgewarmd is, is SFL. Voor de zoveelste keer tijdens deze tour is hij tot over zijn oren verliefd en compleet doorgedraaid. Oorzaak: Anka/Anca. Gevolg: De idioot waant zich zelfs "Koning der Joden" die alle Roemeense sletten naar het "Beloofde Land" zal voeren. Ik loop naar het "Nacht Café" en tref Ace2 bij de trap in de armen van Carolina. Ook hij is zijn verstand kwijt en maakt plannen om zich voor de tweede keer aan haar siliconen tieten te vergrijpen. Ik ga bij het verliefde stelletje staan en zeg met een brede glimlach tegen Carolina: "Hello Baby, how are you doing?" De schizofrene "Bitch" kijkt me afgemeten aan en zegt: "Do I know you?". Ik moet naar adem happen en kan nog alleen maar uitbrengen: "What? Do I know you? I fucked you last monday, gave you compliments and payed 50 euro's. I even complimented you with your Diamant Bracket in your mouth". "Ah, sorry, I remember now. Will you marry me?" waarop het de beurt is aan Ace2 om zich afgedankt te voelen.
Gauw naar buiten om de schande van me af te laten waaien. Daar tref ik Giggnl en wij praten voor de verandering maar eens over de multi-culturele saunaclub. Wij hebben beiden geen bezwaren tegen de aanwezigheid van woestijnvolkeren in de club. De arme drommels hebben immers geen keuze gehad toen ze werden ingedeeld. Dat de domoren vervolgens hun oogsten in de gortdroge woestijn laten mislukken omdat ze niet in staat zijn om een fatsoenlijk waterput te slaan is volledig op hun conto te schrijven en verschaft geen recht om hier dan maar hun roede in een vochtige spleet te hangen. Waar dit op slaat? Nergens op. Het is gewoon een overgang naar een volgende neukpartij.
SFL ligt alweer zijn afgeragde pik aan gort te raspen in het kutje van Anka. Juist op deze laatste dag laat de egoïstische klootzak zijn trouwe "Wingman" aan zijn lot over en ik moet me de dikke en lelijke wijven van het lijf slaan. Op mijn weg naar de bar waar de feestmuziek uit de speakers knalt, kom ik achtereenvolgens drie "Super Body's" tegen. Eerst word ik aangesproken door Irena met haar atletische en wulpse lichaamsbouw. Tegelijk maak ik van de gelegenheid gebruik om de groeten van ijsbeer11 over te brengen. "You get greetings from the boy with the tattoos all over his body". Maar ook dit kind beschikt blijkbaar één hersencel en het geheugen van een goudvis. Nou zou ik dat ook wel willen hebben als ik er zo'n lijf voor in de plaats kreeg. Vervolgens kijk ik in de betoverend opgemaakte ogen van Anita die er net zo strak uitziet. "Why you never go to room with me?" vraagt ze terwijl ze haar anorexia heupen tegen me aanduwt. "Because you could be my daughter, baby". Als laatste in de rij bespringt, ik dacht, Raisia me. Zou ik dan toch voor de bijl gaan bij die Roemeense wijven? Ja, maar het wordt Ireen/Irene.
Ik lig op de zitbank in de bar interessant te doen met mijn "Galaxy Tab" als een blonde snol die uit mijn handen rolt. Ik kan zo haar topje in kijken en zie een super gave b-cup. Lange blonde haren en vuurrood gestifte lippen alsof ze aan de knalpijp van een auto is blijven hangen. Ze heeft een wat "Sleezy Look" en terwijl ze met haar ene hand door de pagina's scrollt, heb ik haar andere hand aan mijn leuter hangen. Van SFL ontbreekt elk spoor en kan als vermist de boeken in. Ireen/Irene checkt haar "Hi5.ro" profiel en laat wat foto's van zichzelf zien. Ace2 wordt ondertussen tegen het muurtje bij de danspaal door een blonde vamp plat gedrukt en half verkracht terwijl hij slechts een conversatie op nivo wenst. Hij ontsnapt en wordt direct geattaceerd door 2 jonge teven die hem commanderen om "Auf's Zimmer zu gehen". Gelukkig glijden ze over hun eigen kutsap uit dat als honing tussen hun benen druipt. Ja, de Sexgod is populair bij de dames. Het zal trouwens iedereen opvallen dat Ace2 vaak genoemd wordt in dit lulverhaal. Hij is dan ook de belangrijkste man in "Happy garden". wat zeg ik? Hij is de belangrijkste man van het hele forum. De grote animator van de "Cunt Attack Tour", SFL is de grote afwezige. Wat wil je als je drie keer met hetzelfde wijf op de kamer gaat. Daar moet toch wel heel bijzondere service aan ten grondslag liggen.
Maar goed, Ireen/Irene. Omdat ik geen zin heb om mijn voorvocht te verkwisten in een stuk badstof gaan we snel naar een kamer want mijn pik brandt inmiddels een gat door de badstof handdoek, zo heet is-ie. Niks geen spullen, doekjes en aanverwante "Shit" klaarleggen. Nee, hup kleren uit, tongen, beffen, pijpen, neuken, spuiten, 50 euro betalen en wegwezen! Voor de geinteresseerden, deze sloerie pijpt als een drilboor en neukt als een beest. 50 euro is een prima investering.
Omdat de kieskeurige Sexgod de Jamaicaanse rumboon met de naam Sonia heeft afgewezen vanwege een te donkere huid en ze jankend in de coulissen heeft gedumpt, besluit ik haar een erotische massage te geven. Voor het bed ontkleden we ons en gaat ze met die goed geproportioneerde reet van haar tegen mijn pik dansen om zich al snel om te draaien om aan mijn pik te lurken. Alsof ze aan een versgedraaide joint lebbert, zuigt ze het wit uit mijn ogen. Ze draait zich weer om en ik laat de olie over mijn lul en haar kont druppelen en laat mijn staaf door haar reetspleet schuiven. Let wel . . . DOOR haar reet en niet IN haar reet. Ik zeg het er maar even bij! Na dit korte voorspel zegt ze: "I love Body-to-Body" waarop wij ons als een stel gladde palingen om elkaar heen kronkelen. Intussen barst mijn pik bijna uit zijn voegen. Sonia pakt een tissue en veegt de smurrie weg en begint mijn leuter te martelen volgens de zogenaamde "Waterboarding" methode waarbij ze pijpt als een bezetene en mijn lul bespuugt als een op hol geslagen lama. Ik heb mijn lul nog nooit zo nat gezien van de spuug. Na het pijp- en rukwerk volgen nog eens drie standjes, "Missionaris, Cowgirl en dat verdomde en slopende [i]"Doggystyle." Wat een kutstandje is dat. Ook super onpersoonlijk. Zit je een beetje naar zo'n zwart geschroeide rug te gapen terwijl je de kloten uit je lijf ramt. Dame op haar knieën voorover gebogen alsof ze de plinten aan het poetsen is. Mijn laatste orgasme van de Tour bestaande uit 5 druppels sperma knalt het condoom in.
Ik beloon Sonia in de kleedruimte met 75 euro want de show heeft bijna een uurtje geduurd. En zie, Sonny heeft alweer een Sonny-meisje klaar gebeft en stopt haar wat euro's toe. Een andere kerel komt ook van de kamer en de dwaas beweert dat hij zijn dame een orgasme had bezorgd zo hard kreunde ze. Sonny en ik lachen de man hartelijk uit. "Waarschijnlijk ben je in slaap gevallen en heb je dat gedroomd". We lopen naar buiten en "Mister hyperactive" showt nog wat foto's van fraaie veroveringen. De master-Bull heeft dan allang de tent verlaten. Hij dacht dat Roemeense sletje zijn bed in te praten maar daar kwam de onnozele hals van een koude kermis thuis. Keihard had ze hem duidelijk gemaakt dat dat "Not possible" was. Scheelt ons weer een hoop dramatisch leesvoer.
Voor mij zit de Tour erop en ik heb genoten. Elke club had zo zijn charmes en het is plezierig om het af te wisselen. Zoals Nederlanders eigen is, kreeg ik een paar keer de vraag wat dat nou kost, een week neuken. Dat is onbelangrijk. Je moet geen onverantwoorde dingen doen die je je niet kan veroorloven. Hou het maar op een week vakantie vieren daar moet je ook voor sparen en dan heb je lol. Vrijdag nog even "Miet en Griet in Golden Time" en dan gaat de pijp weer in het vet voor onbepaalde tijd. Heren, de mazzeltjes!
sunny
7 oktober 2011, 01:46
Heute war ein gutes Line-Up im PHG mit ca. 60+ Mädels :eek:, darunter Larissa, Anka, Brenda, Karolina, Celine, Jennifer, Tiffany, Mila, Mira, Anita, Delia, Raisa, Loredana (Shakira), etliche neue Mädels -auch aus Polen + Deutschland, ergänzt durch Chris (aus Urlaub zurück), Melanie/Alex (ex-LR), sowie einigen weiteren ex-LR-Mädels :biggrin:
Viele Grüße
Beron
7 oktober 2011, 10:30
Krieg ich ne Freikarte, wenn ich am Samstag komme und mir die neuen Mädels nicht gefallen?
Willi69
7 oktober 2011, 11:52
Ja, für die Villa! :baeh:
egon, Dr. Rammler
7 oktober 2011, 17:51
Ja, für die Villa! :baeh:
danke Jung, bist mir zuvorgekommen :biggrin: kann er gleich Manni mitnehmen
Scoobert
7 oktober 2011, 20:41
Heute war ein gutes Line-Up im PHG mit ca. 60+ Mädels :eek:, darunter Larissa, Anka, Brenda, Karolina, Celine, Jennifer, Tiffany, Mila, Mira, Anita, Delia, Raisa, Loredana (Shakira), etliche neue Mädels -auch aus Polen + Deutschland, ergänzt durch Chris (aus Urlaub zurück), Melanie/Alex (ex-LR), sowie einigen weiteren ex-LR-Mädels :biggrin:
Viele Grüße
Wat ben ik toch een pechvogel dan :confused:...de twee keer dat ik geweest ben de afgelopen 2 maanden, was er dan net geen topbezetting en zijn er met pijn en moeite een 25-30-tal. Ik lijk wel B100 :tongue:;)
MichelJ
8 oktober 2011, 01:58
Ik zal morgen eens gaan kijken en tellen. Ben alleen bang dat ik niet verder kom dan A & A ;)
Of moet ik morgen weer terug hier naar de Living Room, waar ik zeker weet dat er voldoende Top-Mädels zijn...
Sent from my iPad using Tapatalk
Jansen
8 oktober 2011, 09:25
Wat ben ik toch een pechvogel dan :confused:...de twee keer dat ik geweest ben de afgelopen 2 maanden, was er dan net geen topbezetting en zijn er met pijn en moeite een 25-30-tal. Ik lijk wel B100 :tongue:;)
Ja pechvogel 2 weken terug op vrijdag waren er 64 dames op de avond en vorige week 53 dus echte pech dan.
Als Cleopatra zich aan haar woord heeft gehouden is ze donderdag voor een week naar huis gegaan. dan hoop ik haar volgende week weer terug te zien deze kanjer van een lichaam,gzicht,schoonheid en service was ook super.
egon, Dr. Rammler
8 oktober 2011, 09:51
Ik zal morgen eens gaan kijken en tellen. Ben alleen bang dat ik niet verder kom dan A & A ;)
Of moet ik morgen weer terug hier naar de Living Room, waar ik zeker weet dat er voldoende Top-Mädels zijn...
Sent from my iPad using Tapatalk
hast du denn auch einen eigenen Zimmerschlüssel dass du nicht warten musst im LR ?
Alabama
8 oktober 2011, 10:56
De keren dat ik er was, was het vrijdag/zaterdag kwantitatief in orde, maar kwalitatief niet. Doordeweeks was het zowel kwantitatief als kwalitatief onder de maat.
Moet er wel bij zeggen dat het aantal beren doordeweeks ook bedroevend laag was.
Bosco
8 oktober 2011, 11:06
De keren dat ik er was, was het vrijdag/zaterdag kwantitatief in orde, maar kwalitatief niet. Doordeweeks was het zowel kwantitatief als kwalitatief onder de maat.
Moet er wel bij zeggen dat het aantal beren doordeweeks ook bedroevend laag was.
De laatste zaterdagen zijn er opzeker denk ik, minimaal 60 dames aanwezig geweest. Ik zal vanmiddag met mijn telraam rondlopen, of dat echt weer zo is.
Wat is kwalitatief? Costana vond afgelopen zaterdag Larissa en Jaqueleen de 2 mooiste dames in house. Kwa Larissa kan ik er nog mee inkomen dat hij dat vind, maar kwa Jaqueleen....... vroeg ik of hij blind was. :confused:
Alabama
8 oktober 2011, 11:26
De laatste zaterdagen zijn er opzeker denk ik, minimaal 60 dames aanwezig geweest. Ik zal vanmiddag met mijn telraam rondlopen, of dat echt weer zo is.
Wat is kwalitatief? Costana vond afgelopen zaterdag Larissa en Jaqueleen de 2 mooiste dames in house. Kwa Larissa kan ik er nog mee inkomen dat hij dat vind, maar kwa Jaqueleen....... vroeg ik of hij blind was. :confused:
Kwalitatief is uiteraard een subjectief iets. Ik zag er niet echt heel veel dames rondlopen die ik echt mooi vind. Met name doordeweeks vond ik dat er toch relatief veel dames rondliepen met een wat molliger figuur.
Je hebt er natuurlijk maar een stuk of 2 a 3 nodig om er een geslaagde dag van te maken, maar toch... ik vond het voorheen beter in PHG qua dames. Hopen dat het snel weer op het oude niveau is, want ik vind het wel een prima tent. Vriendelijk personeel, leuke sfeer, eten is over het algemeen prima, etc...
Uiteraard wil ik nog wel die Maya een keertje proberen... Alleen moet er eerst ff iemand op d'r pas kijken of ze wel 18 is. :biggrin:
Dalton
9 oktober 2011, 03:18
Kwalitatief is uiteraard een subjectief iets. Ik zag er niet echt heel veel dames rondlopen die ik echt mooi vind. Met name doordeweeks vond ik dat er toch relatief veel dames rondliepen met een wat molliger figuur.
Je hebt er natuurlijk maar een stuk of 2 a 3 nodig om er een geslaagde dag van te maken, maar toch... ik vond het voorheen beter in PHG qua dames. Hopen dat het snel weer op het oude niveau is, want ik vind het wel een prima tent. Vriendelijk personeel, leuke sfeer, eten is over het algemeen prima, etc...
Uiteraard wil ik nog wel die Maya een keertje proberen... Alleen moet er eerst ff iemand op d'r pas kijken of ze wel 18 is. :biggrin:
Ben je wel in HAPPY-GARDEN in OEDT (DUITSLAND) geweest,want ik heb gehoord van diverse heren die er op zaterdag waren dat het er bere gezellig was.
Tevens vele mooie vrouwen zoals dat gebruikelijk is in HAPPY,wat een hoop lekkere dingen lopen daar rond,of zouden die heren allemaal liegen,dat kan natuurlijk ook.
Zo gauw de kinderbijslag binnen is ga ik daar weer eens kijken want terwijl die heren mij dat vertelde liep het kwijl ze uit de mond en begonnen ze spontaan met hun pielemans te slingeren.
Alabama
9 oktober 2011, 09:06
Ben je wel in HAPPY-GARDEN in OEDT (DUITSLAND) geweest,want ik heb gehoord van diverse heren die er op zaterdag waren dat het er bere gezellig was.
Tevens vele mooie vrouwen zoals dat gebruikelijk is in HAPPY,wat een hoop lekkere dingen lopen daar rond,of zouden die heren allemaal liegen,dat kan natuurlijk ook.
Zo gauw de kinderbijslag binnen is ga ik daar weer eens kijken want terwijl die heren mij dat vertelde liep het kwijl ze uit de mond en begonnen ze spontaan met hun pielemans te slingeren.
Ja, Planet Happy Garden in Oedt om precies te zijn. Heb meer mensen horen klagen. Gezellig is het er zeker wel, maar echt veel dames naar mijn smaak waren er toen niet. Smaken verschillen natuurlijk ook wel.
ijsbeer11
9 oktober 2011, 09:13
Ja, Planet Happy Garden in Oedt om precies te zijn. Heb meer mensen horen klagen. Gezellig is het er zeker wel, maar echt veel dames naar mijn smaak waren er toen niet. Smaken verschillen natuurlijk ook wel.
Ben het met je eens vwb de laatste keren dat ik er was, echter vorige week zaterdag toch zeker meer en mooiere dames dan eerst!
Roemeense invasie zelfs!
egon, Dr. Rammler
9 oktober 2011, 10:44
gut gesprochen mein Freund ! ich geh mal erst 11.10. in Freude39 dann schaun wir mal :tongue:;)
MichelJ
9 oktober 2011, 12:01
Ik schat dat er toch zo'n 50-55 dames aanwezig waren, waarvaan een paar hele mooie.
Van de dames die er gisteren waren ken ik maar een paar namen: Adriana (.RO), Alexandra (.RO), Anca (.RO), Anita (.RO), Carolina (.BR), Daniela (.RO), Delia (.RO), Guilia (.RO), Jacqueline (.HU), Loredana (.RO), Lucy (.RO), Maja (.RO), Miranda (.RO), Nati (.UA), Simona (.BU), Vesy (.BU)
Maar Willi69 zal ongetwijfeld alle namen kunnen opsommen.
Bosco
9 oktober 2011, 12:37
Gisteren belde Rex mij op van, "Bosco ga je naar happy vandaag?" Ik "ja duhhh". We spraken af dat we elkaar zouden treffen op een parking bij Nootdorp, omdat je nergens meer in onze pleuris stad gratis kan parkeren. En aangezien je tot middennacht tegenwoordig mot betalen kost het je tegenwoordig al gauw "n entree van 'n Duitse saunaclub. :frown: Om 14:00 na onze rendes-vous knalde Kaajaa, Rex en ik de snelweg op, om na 'n uur en 3 kwartier te parkeren op onze prive parkeerplek voor happy. :freu:
Tijdens het omtoveren tot ijsbeer stapte Sonny ook de lockerroom in. Daar werd ik ook al tong-verkracht door mijn draga, die meteen haar gokgeld wilde hebben. Na de gedaante wisseling zagen we mijn broer MichelJ al beneden relax liggen op 'n bank te spelen met een Roemeentje, het Roemeentje lag te spelen met zijn Ipad. :rolleyes: Toen MJ ons zag ruimde hij snel het Roemeentje en zijn Ipad op, en gingen we met zijn 5en naar de barruimte om daar wat te ouwe-hoeren en te zuipen. Snel werd mijn broer ook lastig gevallen door Anita en Anca, die zoals verwacht tussen hun niet kon kiezen welke hij het eerste zou meenemen om handje vast te houden. :) Uit het niets werden we ook lastig gevallen door een zwartjoekel genaamd Sonia of zoiets. Snel draaide ik mijn knieën naar Kaajaa toe en Kaajaa de zijne naar mij. Rex die zo bleef zitten kreeg toen de onaangename eer om Sonia der dikke reet te voelen op zijn schoot. "Godverdergodver" vloekte hij, "waarom nu weer bij mij?". :biggrin:
Na 2 uurtjes keet-schoppen en ongein kwam mijn draga mij en Rex halen om te eten. Mijn broer lag met zijn eerste keus Anita in een kamer, Kaajaa met zijn verloofde, en Sonny met Miranda op mijn advies. ;) Rex had al een of ander Duits lekker wijf gestift met een kutservice. :biggrin: Er stond een zeer lange rij voor de freet, maar mijn wijfie stond meteen met de andere bijdehande Roemeentjes vooraan. Dus Rex en ik ook, daar zijn we immers Hagenesen voor. ;) Na de weer uitstekende freet deden we nog 'n bakkie in de bar, waar mijn opa Dalton ook was gearriveerd. Ik gaf hem een dikke knuffel want ik had die ouwe van mij lang niet meer gezien, en had hem gemist. :freu: Maar mijn draga vond dat ik nu wel genoeg haar hoogtepunt had uitgesteld met ijsberen onzin, en stond ongeduldig te zijn met kamersleutel 17. Tegen mijn Opa zei ik dat ik met 'n uurtje terug ben, maar dankzij de 10 biertjes die ik op had duurde het anderhalf uur voordat ik het plafond kalkte. Half uurtje nodig gehad om bij te komen, zodat ik na ruim 2 uur terug in de bar was. Soms wou ik dat ik zo snel als haar was, binnen 10 min heb ik de zoete honingdraden aan mijn kin hangen. :tongue:
Terug gekomen in de bar was het gezellig druk en de dames gingen weer helemaal los op de muziek van DJ Sunny. Dalton zat te genieten op de bank van het uitzicht, samen met die Sonia. Hij vertelde haar dat ik zijn kleinzoon ben en een Romanian lover. Dat had ze wel eerder begrepen en maakte een wegwerp gebaar naar me. :cool: Daarna volgde 'n paar uurtjes van een beetje dansen, 'n beetje zuipen, een beetje dollen met dames en beren en snel was het alweer middennacht. Het was ook bloedverziekend heet in de barruimte, en mijn schatje had wat luchtigers aangetrokken. Ik wist niet dat er iets luchtigers dan een visnet bestond, dus wel. Rex stond ervan te stuiteren. :eek: Moest hem ook ff corrigeren van "AF...gaat AF, geile bloedhond!! van mij, van mij, van mij". :biggrin:
De tijd vliegt voorbij als je het goed naar je zin heb. Maar mijn draga en ik wilde de laatste 2 uurtjes toch benutten om uitgebreid van elkaar afscheid te kunnen nemen. Ze gaat 'n maandje bij haar familie doorbrengen. God wat zal ik haar missen. :luvlove: FF voor 2en rolden we de kamer uit, waar Kaajaa en Rex in de bar op mij zaten te wachten.
Ik heb mottuh beloven aan haar dat ik niet naar happy of GT gaat, zolang ze weg is.
Dus LR....here I come. :biggrin:
( Het was ook een Roemeense belofte wat ik gemaakt heb, dus ik kan gewoon naar happy) ;)
sunny
9 oktober 2011, 12:47
MichelJ, mit 50-55 Damen liegst Du leicht daneben :gruebel:.............................. Tatsächlich waren es zum Abendessen schon 67 Mädels ;) und da noch einige dazu kamen, dürften es letzten Endes doch über 70 :eek: gewesen sein.
+++++++++++++++++++Terug gekomen in de bar was het gezellig druk en de dames gingen weer helemaal los op de muziek van DJ Sunny.+++++++++++++++++++++++++++
Die Stimmung war so gut, das wir erst um 02.30 Uhr Feierabend gemacht haben :smile2:
Viele Grüße
Willi69
9 oktober 2011, 13:34
Maar Willi69 zal ongetwijfeld alle namen kunnen opsommen.
Leider nicht, zu viele neue/unbekannte Mädels. :redface:
Anwesende Mädels am Samstag, dem 08.10.2011 (> 50):
Anca (Rumänien), Anita (Rumänien), Carolina (Brasilien), Celine (Marokko), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Cleo (:wiederda: Ägypten), Cleopatra (Deutschland/Frankreich/Tunesien), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Rumänien), Diana (Marokko), Kira (Deutschland), Laura (Kolumbien), Livia (Ungarn), Loredana (Rumänien), Lucy (Rumänien), Marissa (Polen), Megi (Polen), Melina (:wiederda: Albanien), Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien), Nuncia (Italien), Rianna (Rumänien), Rita (Russland), Simona (Bulgarien) und Vessy (Bulgarien) sowie circa 25 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
egon, Dr. Rammler
9 oktober 2011, 14:24
arbeite gefälligst an der Vollständigkeit du Hausmstr.-Lehrling sonst biste den Titel los :wink::smoke:
und kein neuer Passport ?
MichelJ
9 oktober 2011, 15:28
Zeiknat parkeerde ik de brommert tegen de heg, terwijl een jonge dame de deur snel voor mij open deed. Wat een kutweer was het. Gelukkig kreeg ik wat droge kleding en ik heb me snel maar verkleed. In de bar zag ik nog geen Sonny, Bosco, Rex of Kaajaa, maar wel een aantal lekkere Roemeense w.o. Adriana, Daniela (maar daar mag ik van mijn broer alleen maar naar kijken en later heel even een tietje voelen). In het nachtcafe ging ik met een glas fanta en mijn iPad onderuit gezakt liggen om het laatste nieuws door te nemen, wat ik afgelopen dagen gemist had. Veel rust had ik niet, binnen luttele seconden lag er een Roemeense op m'n schoot. Ze deed alsof ze me kende, misschien was dat ook wel zo, al herkende ik haar niet direct. Ze stelde zich voor als Guilia o.i.d., maar ik was niet geïnteresseerd in haar, ik kwam voor Anca & Anita, niets meer, niets minder. Ondanks ik deze Roemeense duidelijk had gezegd dat we niet op kamer gingen kreeg ik haar niet van de bank af. "I want to play with you iPad if you don't want to play with me", zei ze. Prima...dan kan ik rustig mijn Fanta drinken. Niet veel later hoorde ik boven wat plat Hagenees; Broer Bosco was binnen, vergezeld met Kaajaa en Rex. Inmiddels had ook Sonny de weg naar PHG gevonden. Nadat de Roemeense gevlucht was en ik mijn iPad weer opgeborgen had gingen we een bakkie doen in de bar.
Al snel kwam Anca om mijn nek hangen. Een meisje die het hoofd van een ijsbeer makkelijk op hol kan brengen (of niet SFL? :cool:), een meisje met typische Roemeense streken, maar vooral een meisje met een prachtig lichaam en uitstekende service. Ze legt haar tasje achter mij op de bar en zegt dat ze heel even weg is, maar zo terug komt. Anca is nog niet de bar uit en Anita ziet haar kans schoon en begin mij 'lastig' te vallen. Net als Anca hangt ze om mijn nek, terwijl ik haar billen stevig vast hou. Anca was sneller terug als ik verwacht had :eek: en volgens mij was ze not-amused :rolleyes:. Met een boze blik loopt ze langs me op en gaat wat verderop zitten. Ai....dat wordt een lastige avond dacht ik, terwijl Sonny aangaf dat hij een spanningsveld voelde tussen Anca, Anita en mij....
Ik had zin om met Anita de gaan hobby-en maar dat kon ik op dit moment naar Anca toe niet maken, dus besloot het maar even uit te stellen. Met de aanwezige ijsberen drinken we wat en hangen we even in het nachtcafe rond. Het was gezellig in Happy, meer dan genoeg mooie, leuke meiden en met ijsberen was het niet zo heel druk. Net voor etenstijd ga ik weer terug de bar in en neem plaats op een bankje. Schuin tegenover mij een eindje verder zit Anca met een paar Roemeensen. Ze zoekt oogcontact en dat krijgt ze ook. Ze maakt het gebaar van een sleutel en ik maak het gebaar van "Nee". Precies op dat moment komt Anita weer in beeld. Ze springt bovenop me en kijkt me met haar geile ogen aan. Dit keer had ik de ruggegraat van een worm. Het kamerbezoek kon ik nog een minuut of 10 uitstellen, maar langer was niet mogelijk met zo'n lekker mokkeltje op schoot. Tegelijkertijd bedacht ik wel dat de kansen met een sessie met Anca wel heel erg lastig werd voor vanavond :rolleyes:. De geilheid won het en ik liet Anita de sleutel halen. Tering....wat had ik deze meid gemist de laatste zoveel maanden. Vooral kluiven kan ze als geen ander, een hoge top 10 notering.
Nadat we uitgespeeld waren was het tijd om te gaan eten. PHG staat om het goede eten bekend, maar ik was te laat. Er was slechts nog wat rijst en bonen en een raar stuk vlees, wat smerig smaakte. Van de beren die eerder hadden gegeten had ik begrepen dat het goed was, voor mij lagen er dus nog slechts wat restjes. Ach ja...had ik weer een legitieme reden om 's nachts de frituur aan te zetten :biggrin:. Later op de avond was er toch wel veel typisch PHG-publiek, iets waar ik zelf niet zo op zit te wachten, maar dat weet ik van te voren als ik naar PHG ga, dus moet ik er ook niet teveel over zeiken. Afwisselend in de bar en nachtcafe lag ik onderuit gezakt naar mooie Mädels te kijken, ik telde er toch een klein tiental met wie ik wel zou kunnen kameren, maar ik was voor Anita & Anca gekomen, die zaten in mijn hoofd en moesten er uit. Anita was gelukt, Anca zou een "mission impossible" worden. Ze bleef het spelletje van boosheid en jaloezie spelen in de hoop dat ik wel een keer toe zou happen. Echter, ik speelde vanavond mee, eindelijk had ik ruggegraat :cool:. Ze kwam niet meer naar mij toe. Ik ook niet naar haar. En zo werd niet missie van vanavond niet succesvol afgerond. Terwijl ik me aan het omkleden was liep Anca nog een keer voorbij en snerpte "Goodbye" op een allerminst vriendelijke manier. Ach ja...it's all a game. Volgende keer hangt ze wel weer om me heen. En de volgende keer beland ik wel met haar op kamer. Ze is gewoon te lekker. Te goed. Heerlijk die Roemeentjes.
:wink2:
Clinic
9 oktober 2011, 16:34
Zooooo,
Het moest er maar eens van komen. Omdat GT veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk zou zijn voor deze beer ben ik tot grote tevredenheid van mijzelf en enkele anderen maar uitgeweken naar elders. :teufel:
Na lange tijd moest ik maar weer eens naar PHG voor een controle :eek:
Bolide voor de deur geparkeerd (kon nog). Na het aanbellen in een wip binnen, en vanwege mijn lange afwezigheid en de verandering van Thekefauen stelde ze zich netjes voor en als er iets was moest ik maar naar haar toe komen. Mijn antwoord dat dat niet nodig zal zijn omdat ik al sinds het begin van deze eeuw in PHG kom werd met een glimlach ontvangen. Zei was nog niet eens meerderjarig denk ik toen deze toenmalige jonge god zijn eerste schreden binnen PHG zette.
Ik heb het niet zo op een vreselijke drukte, vroeger ging ik op rustiger dagen, maar afijn; destiny bracht me deze keer op vrijdagavond naar mijn voormalige stamneuktent. Het was dus druk, de muziek van DJ Sunny schalde uit de luidsprekers (niet erg) en er werd gedanst door de dames (ook niet erg).Een paar exemplaren trokken wel mijn aandacht. Een behoorlijk aantal liep ook topless :tietjes:(ook niet erg). Een van deze topless dames zou ik later nog wel verschalken. :blow2:
Omkleden, douchen, wat te drinken halen, een beetje genieten, beetje praten. Ik moet zeggen dat de sfeer er goed in zat; hoewel ik het een beetje vond lijken een op een tot disco omgetoverd Sudlander Theehuis. Niet erg want de grootste patsers, behangen met veel kettingen een een zonnebril in het haar waren er gelukkig niet. Slechts wat bruine beren en wat oudere Sudlander die de hele avond enkele dames aan de gang hielden met drank en dansen. Het is maar waar je voor komt. Ik kom tenslotte ook alleen maar een handje vasthouden ;)
Afijn gekamerd is er gelukkig ook; onder andere met Maya.
Op een gegeven moment maar weer ergens een bed opgezocht. Het zal wel weer even duren voor we er weer een keer komen schat ik zelf in, maar zeg nooit nooit, net als bij Roemeense dames :thefinger:
MichelJ
9 oktober 2011, 18:01
MichelJ, mit 50-55 Damen liegst Du leicht daneben :gruebel:.............................. Tatsächlich waren es zum Abendessen schon 67 Mädels ;) und da noch einige dazu kamen, dürften es letzten Endes doch über 70 :eek: gewesen sein.
70 is denk ik toch wel aan de hoge kant. Als ik de namen van het lijstje van Willi69 tel en er 25 bij doe kom ik op 53, dan zit ik er met 50-55 niet zo ver naast ;)
Anyway...er liepen genoeg mooie dames rond, meer dan dat je op een dag aan kunt.
Ace2
9 oktober 2011, 21:04
Ik zal op dit forum worden gezien als een GT-fan. Een liefhebber van het betere fabrieksneuken, zeg maar. Dat heeft er alles mee te maken dat ik mijn ijsberenloopbaan in GT ben begonnen en dat beviel best. Daar heb ik mijn mooiste momenten mee gemaakt. Maar het had zo maar anders kunnen zijn. Toen ik nog een gewone hoerenloper was, die ramen, privé-huizen en massagesalons afliep informeerde ik mijzelf op een niet nader te noemen forum. Waarom weet ik niet meer, maar op een dag nam ik ook een kijkje in de Duitslandrubriek. Ik had niet eens het voornemen naar Duitsland te gaan, maar toch werd mijn nieuwsgierigheid getrokken. En met recht bleek, want daar vond het ware feest plaats. Eerst waren de verhalen voornamelijk over PHG en mijn toetsenbord werd nat van het kwijl. In de loop van 2004 kwamen er ook verhalen over een andere club, die GT bleek te heten. Ik kon mij van beide clubs geen voorstelling maken en ik moest het doen met de verhaaltjes op het forum. Vaak nam ik mij voor om ook eens naar Duitsland af te reizen. Even zo vaak liet ik mijn voornemen varen omdat ik mij niet kon voorstellen dat een 2 uur durende reis het waard was voor een neukpartijetje. Nu ik kan mij niet voorstellen dat ik het een week zonder een FKK-club zou moeten stellen. Toch overwon mijn nieuwsgierigheid het van mijn ratio en ik pakte eind 2004 de handschoen op en stapte in de auto. De dagen daarvoor had ik besloten om naar PHG te gaan, om de dag erna te beslissen eerst bij GT te beginnen, om toch meer terug op mijn besluit te komen en eerst PHG te proberen. Maar zoals wel vaker brengt ieder besluit twijfel en overwoog ik toch weer naar GT te gaan. Uiteindelijk heb ik bij Venlo kop of munt gedaan en bleek GT de gelukkige te zijn.
Niet dat ik nooit naar PHG ben gegaan. Oh ja, zeker en vast heb ik PHG opgezocht. De eerste keer was ruim een jaar na mijn eerste bezoek in GT. In PHG probeerde ik te ontsnappen aan mijn toenmalige vriendinnetje. Dat lukte welgeteld een uur, toen ze aan de telefoon hing wat ik in PHG deed. Tot op de dag van vandaag is het mij nog niet helemaal duidelijk hoe ze daar achter is gekomen, al heb ik wel vermoedens en verklaringen van haar gekregen. Ook in de jaren daarna heb ik meer dan eens PHG bezocht. Steeds met wisselend succes. Soms was het heel goed en soms viel het tegen. Eigenlijk net als bij GT. Maar echt mijn draai vinden deed ik niet. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet naar PHG wil gaan. Het kostte SFL geen enkele moeite om mij te overtuigen dat ik zou aanhaken bij zijn Cunt-Tour in PHG. En dat deed ik op woensdag 5 oktober 2011.
Zo rond 15.30u arriveerde ik aan de Butzenstrasse. Ik parkeerde mijn auto op de parkeerplaats waar nog ruimte genoeg was. Vlak voor mij stond een groot reklamebord van PHG waar een mooie blonde dame lag te lonken. Dat bracht mij gelijk in de stemming die ik moest hebben en vol goede moed liep ik naar de ingang. Ik belde aan en al snel werd voor mij open gedaan. In wat door moet gaan voor een ontvangsthal wachtte ik tot de thekefrau naar mij kwam en mij 50 euro lichter maakte. Snel kreeg ik een badjas, handdoek en een sleuteltje in mijn handen gedrukt. Ik keek even rond en de thekefrau vertrok weer. Waarschijnlijk merkte ze dat ik niet door liep, waardoor ze zich omdraaide en eerlijk gezegd op een iets onvriendelijke manier zei: “verstehst du es nicht?” Blijkbaar is de primaire reactie die ik oproep dat ik iets niet begrijp. Ik ontkende in alle toonaarden en liep naar de kleedkamer waar ik mij uitklede en de transformatie onderging tot ijsbeer. Mijn badjas kwam tot aan mijn knieeen en dat leek mij of kort of PHG-style. Veel tijd om daar over na te denken had ik niet want een schitterende dame verscheen in de kleedkamer. Klein, niet echt slank, maar zeker super strak en grote tieten welke de dokter kwijlend heeft moeten maken. Later zou ik begrijpen dat het Braziliaanse Carolina was. Ik denk dat ik alleen heb zitten staren en giechelend zwaaide ze naar mij. Vanuit mijn ooghoeken zag ik echter een donkere ongeschoren gevaarte PHG binnen stappen. Ik draaide mij richting ingang en zag SFL zijn entree maken. Hij zwaaide uitbundig en na zijn financiele bijdrage kwam hij lachend op mij afgelopen. Uitbundig schudden wij elkaar de hand en klopten op onze schouders. Terwijl SFL zich transformeerde tot ijsbeer kletsten wij bij, waarbij met name de belevenissen van SFL ter sprake komen. Uit het leven van een boekhoudertje kun je nu immers weinig leuks vertellen in een hoerenkot. SFL was zelfs bij Willem2 thuis geweest. “Als ik bel staat hij altijd net toevallig onder de douche” zei ik beteuterd. Het viel mij op dat de badjas van SFL aanzienlijk ruimer was dan die van mij. Ik besloot hier werk van te maken en ik liep de barruimte in waar al wat dames op krukjes zaten. Ik melde dat mijn badjas aan de korte kant was. De thekefrau keek mij van top tot teen aan (ik word graag door vrouwen bekeken) en zei glimlachend: “hier, eine neue” Ik pakte de grotere badjas en antwoordde: “danke, diese ist mini. Dass ist zo zechtiger jahren” Vervolgens ging ik uit het rekje badslippers pakken, maar allemaal waren ze aan de kleine kant. “Hier zijn ze het Ketsser-formaat nog niet gewend” dacht ik. Nadat ik eindelijk een paar redelijk passende badslippers had uitgekozen liep ik terug naar de kleedkamer om de badjassen om te ruilen, waarna ik mij ging douchen. In het gangentje stond SFL met een wat donkere latina dame te praten. Ze was niet echt jong en ook niet zo knap, waar ze trok mij wel aan. Later zou ze zich voorstellen als Brenda. Bij SFL en haar vonden wat halfslachtige pogingen tot zoenen plaats. Uiteindelijk liep de dame knipogend weg en SFL mompelde: “ze stinkt uit haar bek” Ik nam het voor kennisgeving aan en ging mij douchen, om met natte haartje het nachtcafé in te lopen. Na het nemen van een drankje maakte ik mijn eerste rondje. Tijdens dat rondje liep ik tegen Brenda aan. Ze trok mij naar zich toe, als ware ik een gebruiksvoorwerp en zoende mij voorzichtig. Van stank merkte ik niets. Ze had al bijna haar tong in mijn mond toen ik mij terugtrok. Ik had geen zin in een discussie dat ik had toegestemd in een kamergang door te zoenen. En als er al geen discussie komt dan vind ik het ongepast. Ik mag dan wel een hoerenloper zijn, maar dan toch wel een nette. Toch hield Brenda vol en streelde mij op plaatsen die mij erg goed bevielen. Na een minuut had ik mij ontworsteld en liep door naar het ontvangsthalletje. Daar trof ik Badslippers aan en ook hem schudde ik de hand. Badslippers ging zich omkleden, terwijl ik de barruimte in liep. Daar was SFL al in een geanimeerd gesprek met een meisje. Ik ging naast hem zitten, maar ik kreeg geen aandacht van mijn vriend. Terwijl ik daar zo alleen zat te zitten, kwam ineens Inna naar mij toe en zette haar billen tegen mijn voorkant, terwijl ze mijn handen leidde in het betasten van haar lichaam. Ze is echter totaal niet mijn type. Ondertussen draaide SFL zich om en keek geamuseerd naar de verleidingspogingen van Inna. Ik wees naar SFL en zei: “Look, that’s my friend. It is the man with the most beautiful back of the country. Every time when I see him, he turns his back on me.” Ineens zag ik tot mijn prettige verrassing Giggln binnen stappen, waardoor ik een excuus had om mij te ontdoen van Inna. Breed zwaaiend liep ik op hem af.
Na Giggln de hand te hebben geschud liep ik weer terug naar SFL die wel wat aandacht kreeg van de chicks. Ik hoefde alleen aandacht van Carolina, maar die kreeg weer aandacht van al die andere mannen. Ze paradeerde door de bar en ik maakte er geen geheim van dat zij de moeder van mijn kinderen zou worden. Volgens SFL moest ik oppassen, want Badslippers had er een mindere ervaring mee gehad. Daar het helemaal niet verkeerd is om in hetzelfde rijtje als Badslippers te staan, werd mijn keuze weer eens bevestigd. Alleen moest ik eventjes geduld hebben. Dat kwam ook goed uit, want Badslippers voegde zich bij ons. Ik vroeg mij af of de 2 heren aan het einde van de Cunt-Tour nog wel zin in sex hadden. Mijn persoonlijke inschatting was dat Badslippers het allemaal wel had gezien, terwijl SFL nog een keer goed van bil wilde gaan. Of ze daar nog over wilden schrijven bleef onduidelijk. SFL maakte zich druk dat hij kritiek kreeg op het forum. “Hoge vlaamse treurwilligen vangen veel wind” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Hoe prominenter de schrijver is hoe meer reacties hij krijgt, zowel positief als negatief. Daar moet je tegen kunnen. Maar het was niet alleen de kritiek die blijkbaar werd geuit. Ook schijnen steeds vaker de dames zich aan te melden op het foorum en via “Google-translate” na te kijken wat over hen wordt geschreven. SFL en Badslippers waren al een paar keer aangeklampt door dames voor nadere toelichting. Dat was niet altijd even vriendelijk gegaan. Zelfs was er al iets van een bedreiging geuit. Ik haalde mijn schouders op en deelde mijn ervaringen met doodsbedreigingen die ik had gehad over kritische recensies. Ik wees hen er ook op dat het voordeel van mijn lange verhaaltjes was dat die buitenlandse meisjes dat nooit gelezen kregen. Hoeveel “Google-translate” ze er ook over heen gooien. Badslippers moest lachen: “hahaha, ik zie al voor mij hoe een Roemeentje de teksten van Ace vertaald: “………mijn grootvader op de grote vaart zei altijd…………mijn mondharmonica klonk melodramatisch…………….hahaha”
Ik moet zeggen dat de meisjes van PHG goed hun best deden om aandacht te krijgen. Toegegeven, van dat hele jagerige gedrag houd ik ook niet, maar ze mogen best actief zijn. Vooral de Roemeentjes (en dus nagenoeg alle vrouwen) waren actief. Een uitzondering was Lordena/Shakira die als vanouds stuurs op haar krukje zat. Al kon er een glimlach op haar gezicht verschijnen toen ik een landgenootje van haar de gevaren van mijn lustbonbons duidelijk maakte. Ik merkte ook dat als iemand haar benaderde dat haar afwerende houding veranderde in openhartige glimlach.
Je kon zien dat SFL vaker in PHG was. Zo ontfermden Simona en Raicia (?) zich om hem en als ze weer waren vertrokken wist hij mij te overtuigen dat ze top waren. Dat kon allemaal best, maar ik kreeg er geen erotische prikkelingen bij. Die kreeg ik wel bij Anka. Lachend zat ze naar mij te kijken als ik ergens vreemde capriolen uithaalde. SFL zat met haar te praten en natuurlijk onderbrak ik het gesprek met de woorden: “why you only look at handsome men?” en ik zette mijn handen in mijn zij. Ze pakte teder mijn hand vast en ze pruilde: “Let me show how handsome I think you are” Ik was nagenoeg verkocht en ik had moeten toehappen. Ik voelde dat het best goed met haar zou kunnen zijn, maar als ik haar als eerste zou nemen en daarna pas dat lekkere ding dat ook wel eens Carolina wordt genoemd, dan zou ik echter de van horen zeggen slechtste als tweede nemen. Ik dacht dat als Carolina inderdaad matig was dat ik haar dan beter in een opwindende bui kon hebben dan als ik al door Anka was uitgeblust. Dus liet ik mijn ogen vallen op Carolina. Die liep voorbij ons en ik sprong voor haar: “Aus welche traum kommst du?” “Wassssssss” kierde Carolina, waarna ze verder wilde gaan met praten. Ik legde echter een vinger op haar beugelbekkie en zei: “erzahl mir auf zimmer” :
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27722-Carolina-(Braziliaans)&p=235165#post235165
Na een uurtje waren Carolina en ik weer in het land der ijsberen beland. Ik betaalde haar netjes voor haar diensten en ging op zoek naar mijn maten. Die vond ik niet in de bar, maar wel in het nachtcafé waar het eten werd geserveerd. SFL en Badslippers zaten op een bank te eten en ik zag een tasje naast SFL liggen. Ik vertelde redelijk tevreden te zijn over Carolina, waarna SFL begint dat hij een topsessie met Anka heeft gehad. Hij had haar eigenlijk niet willen nemen, maar omdat ik haar had laten zitten had hij toch toegehapt. Hij was helemaal door het dolle heen en al snel besefte ik dat Anka een no-go-girl voor mij is geworden. Ik loop naar de bar om te kijken of ik iets kan drinken. Daar tref ik Anka aan, die vriendelijk lacht. Ze gromt een beetje en kijkt naar mijn lichaam waarbij ze zegt: “your lustbonbons are working, hihihi” Ik aai haar over haar bolletje en loop terug naar SFL en Badslippers. Anka komt terug met drinken. Voor ze gaat zitten vraagt ze of ik ook iets wil drinken, waarbij ze een klein knipoogje weg geeft en haar tongetje naar buiten laat gaan. Ik weiger en laat een ieder zijn eten smaken. Als ik de trap op loop staat Carolina bij de reling en vraagt: “wat zei je tegen dat meisje bij de bar?” Ik pak haar beet en geef haar een zoen. Ik praat even met Carolina en loop door naar de bar, waar Chris en Delia wat staan te dansen. Ik ga geamuseerd staan kijken en voor ik het weet staat Delia tegen mij aan te rijden. Ze is knap, slank, blond en heeft een heerlijk lichaam. Iets waarschuwt mij dat dit nooit een succes kan worden en omdat ik net van de kamer kom heb ik een goede reden om te weigeren. Snel plaats ik op het forum een vraag of ze goed is. Ik zal niet echt een antwoord krijgen en dat wordt mij later noodlottig.
Aan de bar maak ik een praatje met Giggln die zich erg leek te vermaken in PHG. Ondertussen stromen de meisjes terug van het eten en wordt de muziek wat harder gezet. De stemming komt er goed in, ook al komen Anka en SFL verliefd de barruimte binnen. Ik sta wat te grappen en grollen met het tweetal en maak wilde armbewegingen. Anka kijkt mij geamuseerd aan: “are you also so funny on the room?” waarop ik antwoord: “I think so. When I am undressed the first reaction of girls is that they start laughing” Anka schiet in de lach en SFL trekt Anka wat dichter tegen zich aan en ik spring verder naar de volgende onzin.
Ik vermaak mij verder goed met allerlei meisjes die erg actief animeren. Ik merk dat Carolina de hele tijd mij volgt en ik stap naar haar toe. Ik geef haar een zoentje en vertel haar hoe knap ze is. Ze hoort het erg graag aan. Ik loop maar weer door naar het nachtcafé. Daar tref ik Badslippers aan, waarmee ik in gesprek raak. Ik ben nog niet begonnen of Carolina staat naast mij en houdt mij vast. Badslippers begint vrolijk een gesprek met Carolina die zich afvraagt met wie ze te doen heeft. “Ich ware deine kunde latzte Montag” pruilt een verbrouwereerde Badslippers. Ik beloof hem hiervan geen melding van te maken, omdat dit iedereen wel eens overkomt. Mij wat vaker dan een ander. Badslippers kijkt mij waarderend aan, maar kiest toch voor de aanval en zet zelf deze gebeurtenis op het forum. “De aanval is de beste verdediging” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd en dat is hier ook van toepassing. Nu Badslippers met zijn herstelwerkzaamheden bezig is loop ik via de tuin naar de barruimte. In de barruimte wordt ik aangeklampt door Vienna. Vienna is een ietswat ronde milf uit Roemenie (hoe kan het ook anders?). Uit beleefdheid maak ik een praatje met haar, maar al snel heeft ze door dat ze geen geld aan mij kan verdienen. Dat hebben Nat en Tiffany niet door. Die brullen: “komm hier!!!!” en gedwee met mijn handjes omhoog kom ik op hen af. Ze lijken mij best leuke dames uit de Oekraïne en Litouwen, maar een erotische klik voel ik niet. Ik probeer de dames te leren dat ze lief moeten zijn en mannen moeten verleiden en niet moeten commanderen. “Dass passiert schon zu hause” leg ik hen uit. Ik loop door om in de val van Chris en Delia te lopen die mij strelen en aanraken. Nu Anka no-go is geworden maken zij een grote kans om mij een tweede ronde mogelijk te maken. Tijdens hun versierpogingen loopt Badslippers met Carolina achter mij langs: “ze is je al weer vergeten” roept Badslippers mij toe “ze gaat met mij trouwen” Ik neem het voor kennisgeving aan. Wat mij meer boeide was waar Giggln was. “waar hij altijd is” riep Badslippers nog. Dus ging ik maar eens in het toilet poolshoogte nemen. Vervolgens keerde ik weer terug. Bij de ingang van de barruimte trof ik een grote negerin aan. Ik bekeek haar met meer dan gemiddelde belangstelling. Lang geleden liep er in GT ook een mooie negerin rond en even dacht ik dat zij het was. Waarschijnlijk zag ze aan mijn ogen dat ik herkenning aan het zoeken was. “I know you” zei ze, hopende dat ik een oude tevreden klant was. Op dat moment zag ik dat ik haar nog nooit eerder had gezien. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat wij geen oude bekenden van elkaar waren. Ik liep door en ging even op een bank zitten. Ik zat goed en wel of ik had ineens Nathalie op mijn schoot zitten. Nathalie had niet veel interesse in een diepgaand gesprek, maar meer in een kamergesprek. Vriendelijk maar beslist wees ik haar af. Ze was nog niet weg of Sonja uit Kenia, de eerder genoemde grote nergerin, kwam bij mij zitten. Zij wekte meer de indruk een goed gesprek te waarderen, maar wij weten wel beter. Toch kwamen wij diepgaander dan ik kon bevroeden. Sonja vond dat ik een slim uiterlijk had. “Noooooooo” wierp ik haar tegen “I think you are the smart one of the two of us” vervolgde ik “I come inside this club with money and you go out with money. That is smart” Sonja keek mij met grote ogen aan en rolde bijna van de bank van het schaterlachen. Dat was een goede gelegenheid om aan haar te ontsnappen. Ik stond op en liep naar de bar. Eenmaal bij de bar komt Carolina op mij afgelopen en vraagt of ik het naar mijn zin heb. “Met zo’n mooie vrouw als jou altijd” flap ik eruit. “Je vindt mij echt mooi, he” zegt ze, waarop ik zonder te liegen kon zeggen dat ze gelijk had. Ik loop even naar Giggln om met hem te praten en vervolgens mij op een andere hoek van de bar te positioneren. Met mijn rug stond ik tegen de bar te genieten van al het moois wat ik waarnam. Delia passeerde mij, draaide zich om en kwam met haar lekkere slanke kontje tegen mij aan rijden. Nu kreeg ik het even benauwd en gaf mij gewonnen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23731-Delia-(Rumänien)&p=235163#post235163
Eenmaal weer in het land der ijsberen moest ik snel handelen. Ik had nog goed een uur en ik wilde nog wel een keer van bil. In het nachtcafé trof ik SFL aan die in alle staten was. Anka was zijn absolute nummer 1. Ik legde mijn arm om zijn schouder en liet hem uit praten. Terwijl hij praatte keek ik rond en zag Carolina zitten bij een ijsbeer. De ijsbeer liet merken haar leuk te vinden. De man zou zeker toehappen. Ik baalde, want als ik nog verder moest zoeken zou ik wel eens mis kunnen pakken. Ik zocht oogcontact met Carolina en knipoogde. Carolina glimlachte terug, maar bleef bij de man zitten. Ik kon ook niet anders verwachten. Ik liep weg de trap op en keek nog tweemaal achterom. Ik zag dat Carolina mij volgde en ik besloot bovenaan bij de reling even te wachten. Niet lang daarna maakte de man bij Carolina de fout om zich om te draaien en iets te zeggen tegen een andere ijsbeer. Carolina stond snel op en liep recht op mij af en lachte mij toe: “je vindt mij het leukste meisje van de club he” Ik knik haar vriendelijk toe. “Wil je weer met mij naar de kamer?” vraagt Carolina giechelend. Ik antwoord haar: “alleen als je goed zoent” “Ik haal een sleutel” zegt ze, zonder een direct antwoord te geven. Dat geeft mij wel de tijd om snel te douchen en even later lopen wij weer naar een tuinhuisje. In het tuinhuisje pakt ze mijn gezicht beet en geeft mij een natte tongzoen. Ik zou liegen dat dit de beste zoen van het jaar was, maar het was zeker een verbetering ten opzichte van enkele uren daarvoor. Echt lang kan ik het ook niet noemen, maar ik besef dat ik niet moet zeuren. Carolina draait zich om en steekt haar kontje naar achteren en wiebelt er wat mee, terwijl ze haar slipje langzaam uitdoet. Ik ben al in alle staten en pak haar van achteren beet. Ze duwt me weg en gaat op haar buik op het bed liggen en roept: “En nu: masseren” Ik laat dit bevel niet langs mij heen gaan en klauter ook op het bed. Carolina giechelt: “hihihi, dat ik dat durf te zeggen? Wie is nu de klant? En ik zeg wat jij moet doen. Hihihi” Ik geef haar het beste wat ik haar kan geven (buiten mijn euro’s) en begin aan een massage. Ik kneed en trek en streel. Carolina ligt half te slapen en vindt het allemaal prima. Ook haar mooie ronde billen laat ik niet onbenut, waarbij ik lik en kneed. Een vinger over haar aarsje is nog niet toegestaan, maar dat mag de pret niet drukken. Zeker niet als ik merk dat haar poesje al nat is. Nadat ik dat heb gemerkt draai ik haar op haar rug en besluit de borstmassage maar over te slaan en ik begin maar gelijk aan haar poesje. Ik bef haar zoals ik dat graag doe en ze laat mij gewillig mijn gang gaan. Het duurt niet lang of ze krijgt een orgasme en kronkelt over het bed. Zonder dat ik iets vraag rolt ze op haar buik en mompelt giechelend: “Hihihi. Perfect. Je kunt weer verder met je massage” en dat doe ik ook. Gezien de tijd masseer ik haar niet meer lang en klim van haar rug af. Lachend kijkt ze mij aan: “dat ik weer ben klaar gekomen is ongelofelijk” “Ik geloof het ook niet” flap ik eruit, waarna ze mij probeert te overtuigen dat ze echt is klaar gekomen. Ze merkt echter dat ik niet wil praten maar neuken. Zonder te pijpen gaat het condoom om mijn lul en ga op haar liggen en begin haar te neuken. Ik heb 1 doel en dat is zo snel mogelijk klaar komen. Dat zal nog niet zo eenvoudig zijn, maar ik kan maar alvast beginnen. Ik lig bovenop Carolina te stoten en pak haar billen vast. Ik merk dat dat werkt en stoot door. Ineens pakt Carolina mijn gezicht vast en begint mij vol te tongzoenen. Dat is iets teveel van het goede en ik kom grommende in haar klaar, waarna ik tevreden en uitgeput van haar afrol.
Carolina stelt voor dat ze mij nog masseert, maar ik geef aan dat ik naar huis ga. “Volgende week ben je er toch weer he? Ik ben er nog een week” zegt ze als afscheid.
Ik ben ook toe aan een afscheid. Ik loop naar de bar, waar ik Sonny aantref. “Wat doe jij hier?” roept hij uit, terwijl hij mij uitbundig de hand geeft. Ik klets wat met Sonny bij die vertelt dat het voor hem in PHG allemaal is begonnen en kijkt met grote glanzende ogen rond. “Over een paar weken op de kop af 5 jaar geleden” licht hij toe en ik zie zijn gedachten weg drijven naar een lang verleden tijd, toen wij nog onbedorven en naïef waren. De mooiste tijd uit je ijsberenbestaan. Je ijsberenpuberteit heb je maar 1 keer.
Ik moet echter afscheid nemen en ik loop weg. Ik word echter tegen gehouden door Anka: “You go? Without going to the room with me?” Ik knik bevestigend dat ik daar toe in staat ben. Ik loop naar het nachcafe. Daar tref ik SFL aan die aan de bar zit. Ik neem afscheid van mijn grote vriend, waarbij hij zegt: “we moeten elkaar sneller zien, maat” en dat beloof ik hem, waarna ik hem sterkte wens en hem op de schouder klop. Ik zwaai en draai mij om en zie Badslippers op een bank liggen. Ook van mijn psychiater neem ik afscheid: “vrijdag ben ik op het spreekuur” zeg ik “dan gaan we weer los”. Badslippers begint te lachen, waarop ik vervolg: “het is maar goed dat je in mijn buurt bent, voor het helemaal verkeerd gaat” “Ja” zegt Badslippers “een goed gesprek en je bent weer de oude” Na deze reactie begin ik te bulderen van het lachen: “Hahaha, Badsllippers toch. Je weet toch dat praten niet meer helpt. Alleen iets verbodens van 500 ml in combinatie met een shocktherapie geeft nog een tijdelijke afkoeling. Hahaha” waarna ook Badslippers in de lach schiet. Ik neem afscheid van mijn vriend, die elke ijsbeer al lang heeft geanalyseerd en weet dat hij ze maar moet laten praten. “Grote mond, klein piemeltje” zei mijn grootvader op de grote vaart altijd. Ik loop de trap op en tref daar Carolina aan. Ook van haar neem ik afscheid. “Echt terug komen” zegt ze fluisterend.
Ik zoek nog even Giggln, maar die kan ik weer niet vinden. Ik loop nog eenmaal in de bar en tref daar een voorzichtig dansende Sonny, maar geen Giggln. Wie ik ook zie is Anka. “What did you do with my friend?” vraag ik “he looks like he is dreaming and take 5 pills of XTC” Anka begint te lachen en haalt haar schouders op. “I can make you also look like you take XTC” Verschrikt zet ik een stap na achter en gil: “Nooooooooooo, My friend will hit me and then I have two blue eyes” Lachend streelt Anka mijn gezicht: “You have beautiful eyes” “The best fish-eyes you can get” reageer ik snel. Anka vindt het wel grappig: “You are really funny” Dan is het genoeg geweest, al denk ik dat blauwe ogen mij best goed zouden staan, maar die gedachten laat ik snel varen. SFL is mijn maat en maten staan ver boven de grietjes. Ik verlaat een bruisend PHG waar flink wordt gedanst en de dames ijsberen amuseren. Ja, Ace2 heeft zich prima vermaakt. En zo stap ik in mijn auto en rijdt weg richting horizon, terwijl het melodramatische geluid van mijn mondharmonica in de verte klinkt en ik neurie, als eerbetoon aan The Bulls: “I am a poor lonesome bull, fucking, far, far away from home………………………………”
masseurke
10 oktober 2011, 15:17
Uiteindelijk liep de dame knipogend weg en SFL mompelde: “ze stinkt uit haar bek” Ik nam het voor kennisgeving aan [/I] Had ze een grote neus? (dixit Seqoya...) :biggrin:
Alabama
11 oktober 2011, 08:44
De berichten maar eens in de gaten houden en als het doorzet, binnenkort maar weer eens een poging wagen in PHG. :)
Jansen
12 oktober 2011, 00:19
De berichten maar eens in de gaten houden en als het doorzet, binnenkort maar weer eens een poging wagen in PHG. :)
Reageer je voortaan op je eigen berichten ? :biggrin:
Alabama
14 oktober 2011, 19:36
Reageer je voortaan op je eigen berichten ? :biggrin:
Uiteraard. :biggrin:
Big30
15 oktober 2011, 02:29
Het was gisteren goed vertoeven in PHG. Meer dan 70 dames, velen nieuwe voor mij. Veel bekende Nederlandse en Duitse IJsberen aanwezig, was sowieso druk in PHG. Altijd leuk na lange tijd weer een bekende beer terug te zien zoals bij 11cc of een gezicht bij een nick te zien zoals bij choko. Aantal nieuwe Hongaarse (waaronder een oude vlam van PP) en Duitse Dames gezien, namen komen later, maar gelukkig ook nog voldoende lieve (je aansteker uitblazende, je slaande, met een big smile op je voeten staande) Roemeense Schatjes/Katjes gezien :biggrin:.
Was gezellig. Zaterdag 29 Oktober Halloween Party in PHG.
Chris vrolijk begroet, Veronika was weer voor een weekje over, Pedja ook weer gezien in PHG. Samen met de Plintenman niet al te laat vertrokken, zocht Sonny nog maar die was al opgeëist :tongue:.
sunny
15 oktober 2011, 05:59
Da ich dieses Wochenende komplett nicht im PHG zu hören bin, hier ein kleiner Mix von mir zur Überbrückung :tongue: :
http://www.mixcloud.com/joflo/balkan-house-mix-oktober-2011/
Viele Grüße
Beron
15 oktober 2011, 13:16
Achtung Böse: Dann kann ich ja kommen. War nur Spaß.
Beron
16 oktober 2011, 09:52
Ich nehm alles zurück. Der andere DJ ist grottig.
Fazit: Viel zu voll (ok, das erinnert an alte Zeiten - ebenso die Schlangen am Buffet und die stundenlangen Wartezeiten auf freie Zimmer).
viele Frauen (Tatsache, über 70, viele Neue - auch ein paar halbwegs hübsche, aber nix besonderes und für mich nach kurzer Unterhaltung trotzdem uninteressant).
Somit wars wieder ein Abend im Happy ohne Sex. Das kann ich dem Laden aber nicht wirklich vorwerfen. Meine Entscheidung. Allerdings will ich die wenigen interessanten Frauen auch nicht flugbuchen und mich auf ihre Zimmerliste eintragen (sind noch zwei vor dir, aber dann bist Du dran...NEIN DANKE)
Der Beamer hat immer noch das falsche Bildformat.
egon, Dr. Rammler
16 oktober 2011, 10:28
Ich nehm alles zurück. Der andere DJ ist grottig.
Fazit: Viel zu voll (ok, das erinnert an alte Zeiten - ebenso die Schlangen am Buffet und die stundenlangen Wartezeiten auf freie Zimmer).
viele Frauen (Tatsache, über 70, viele Neue - auch ein paar halbwegs hübsche, aber nix besonderes und für mich nach kurzer Unterhaltung trotzdem uninteressant).
Somit wars wieder ein Abend im Happy ohne Sex. Das kann ich dem Laden aber nicht wirklich vorwerfen. Meine Entscheidung. Allerdings will ich die wenigen interessanten Frauen auch nicht flugbuchen und mich auf ihre Zimmerliste eintragen (sind noch zwei vor dir, aber dann bist Du dran...NEIN DANKE)
Der Beamer hat immer noch das falsche Bildformat.
tja, was den DJ betrifft, es ist nicht immer gut was billig ist :smile2::smoke:
die Wartezeiten auf Zimmer hast du überall wo die Clubs zum WE voll sind (siehe GT und LR usw.)
Jansen
16 oktober 2011, 18:02
Het was gisteren goed vertoeven in PHG. Meer dan 70 dames, velen nieuwe voor mij. Veel bekende Nederlandse en Duitse IJsberen aanwezig, was sowieso druk in PHG. Altijd leuk na lange tijd weer een bekende beer terug te zien zoals bij 11cc of een gezicht bij een nick te zien zoals bij choko. Aantal nieuwe Hongaarse (waaronder een oude vlam van PP) en Duitse Dames gezien, namen komen later, maar gelukkig ook nog voldoende lieve (je aansteker uitblazende, je slaande, met een big smile op je voeten staande) Roemeense Schatjes/Katjes gezien :biggrin:.
Was gezellig. Zaterdag 29 Oktober Halloween Party in PHG.
Chris vrolijk begroet, Veronika was weer voor een weekje over, Pedja ook weer gezien in PHG. Samen met de Plintenman niet al te laat vertrokken, zocht Sonny nog maar die was al opgeëist :tongue:.
Ja kan het nog even aanvullen dat zelfs in de tuin nog heerlijk was in de avondzon,daarom hebben Big en Ik een avondje Heaven7 maar overgeslagen om daar met minder weer naar toe te gaan.
Willy69,Chris,AB,Sunny,Big30,Sonny,11cc,Jansen en ook Pitstop Pete waren aanwezig maar Pitstop Pete was na een kamer bezoek al weer vertrokken naar de volgende club.
Na Ernst de man van de beveiliging is ook Udo de masseur vertrokken of Alexander 2 de jonge masseur van de woensdag en donderdag nog terug komt van vakantie is onbekend.
Op de zondag en maandag werken nu een Roemeense masseur en een dame om gezichtsbehandelingen te doen ( ja ik heb een aantal beren gezien die best een gezichtsbehandeling kunnen gebruiken). massage van 20 min en masker is gratis !!
Daardoor werkt De vaste Masseur Alexander 1 niet meer op de maandag maar wel dinsdag en vrijdag.
Costana
16 oktober 2011, 19:12
Ja kan het nog even aanvullen dat zelfs in de tuin nog heerlijk was in de avondzon,daarom hebben Big en Ik een avondje Heaven7 maar overgeslagen om daar met minder weer naar toe te gaan.
Willy69,Chris,AB,Sunny,Big30,Sonny,11cc,Jansen en ook Pitstop Pete waren aanwezig maar Pitstop Pete was na een kamer bezoek al weer vertrokken naar de volgende club.
Na Ernst de man van de beveiliging is ook Udo de masseur vertrokken of Alexander 2 de jonge masseur van de woensdag en donderdag nog terug komt van vakantie is onbekend.
Op de zondag en maandag werken nu een Roemeense masseur en een dame om gezichtsbehandelingen te doen ( ja ik heb een aantal beren gezien die best een gezichtsbehandeling kunnen gebruiken). massage van 20 min en masker is gratis !!
Daardoor werkt De vaste Masseur Alexander 1 niet meer op de maandag maar wel dinsdag en vrijdag.
Nogal veel informatie over mannen en dat voor een saunaclub :confused:
MichelJ
16 oktober 2011, 23:53
Na vier dagen thuis op de bank gelegen te hebben vond ik het wel mooi geweest. Vol met pijnstillers en een zetpil in mijn reet zat ik te denken waar ik heen zou gaan. LR? Nee, even wat anders. GT? :nee:. PHG? Daar had ik nog werk te doen: Anca.
Binnen een half uurtje was ik op de plaats van bestemming. Hartelijk ontvangen door een prachtige theke waar ik al bijna geil van werd, terwijl ik haar niet zou zien staan als ze dvp zou zijn. Vluchtige blik in het nachtcafe. Hmm....niets.... dan maar de bar in. Hier trof ik 2 forumberen, de ene zie ik regelmatig, de andere was nieuw voor mij. Naast hun zat een bekende Roemeense, Daniela. Bij afwezigheid van mijn broer vroeg ze eerst om een tientje gokgeld en vervolgens zij ze me gedag. Een echte Roemeense is het :biggrin:. Na de 2 ijsberen gesproken te hebben begon ik me zorgen te maken. Geen Anca te zien, geen Anita, geen Maya, geen van al dat lekkers dat de afgelopen weken wel in Happy was. Ik zag de bui al hangen...dit zou geen topavond gaan worden....
Nadat ik Daniela voor een tientje liet gokken en zei dat de winst voor mij was, met de 2 beren buiten gaan zitten in het lekkere oktoberzonnetje. Een half uur later kwam ik Daniela weer tegen en met een glimlach zei ze dat ze niks gewonnen had. Die rat heeft natuurlijk alles in eigen zak gestoken :eek:, groot gelijk heb ze. Terwijl we in de rij staan voor het eten komt er nog een bekende forumbeer binnen. Hij had de buik al vol, dus met z'n drieën scheppen we ons bord vol. Vis, rijst en groenten (jaja, sinds maart had ik al geen groente meer op) smaakten prima. Na het eten ga ik de gedronken Fanta lozen op het toilet. Terwijl ik naar binnenloop zie ik 2 stevige billen voorbij rennen. Zou Anca er dan toch zijn :cool:. Ja...ze was er...maar bezet...de hele dag. Ze kwam me wel even gedag zeggen, maar het bleek mission impossible 2 te zijn. Ze was de hele dag geboekt door een GFE-neukerd.
Door de vele afwezigen kon de line-up mij niet bekoren. Er liep een aantal net-niet-meisjes rond. Leuke poppetjes, maar niet direct MJ-meisjes, zoals Hongaarse Olivia en Roemeense Larissa. Larissa? Dat is toch helemaal geen MJ-meisjes? Klopt. Maar ze heeft iets. Geregeld had ik oogcontact met haar, maar bij haar twijfelde ik te veel. Mede door mijn rugklachten en het ontbreken van echte geilheid was ik er vrij zeker van dat het geen geslaagde met haar zou worden. Maar toch bleef ze me op een of andere manier wel boeien. Terwijl ze een sleutel in de hand heeft (voor een andere beer) komt ze even achter me staan...even teasen...in de hoop dat ik over een half uurtje op haar zit te wachten.
Nadat twee bekende beren inmiddels naar huis vertrokken waren en de derde beer op kamer was besloot ik de biezen maar te pakken en ongepopt ook richting huis te gaan. Ik ga mij omkleden, gooi de badjas in de daarvoor bestemde bak en voel twee handen achter me. Larissa. Beteuterd vraagt ze of ik naar huis ga met een gezicht van een kleuter die zijn zin niet krijgt. Ja knikte ik.... in de kleedruimte praten we een minuut of 5 met elkaar. Het was aangenaam om deze blonde schone te leren kennen en even dacht ik om de badjas weer uit de bak te halen. Maar vandaag had ik ruggengraat. Of ik was niet geil genoeg. Ze vroeg of ik binnenkort weer in PHG was, zodat we wat meer tijd hadden. Ongetwijfeld ben ik binnenkort weer in Oedt. Maar of ze een kans maakt als de line-up is zoals die vorige week was? De kans is klein, maar zeg nooit nooit.
:wink2:
MichelJ
17 oktober 2011, 17:47
Als ik me niet vergis heeft Boy69 op mijn schrijfsel gereageerd vandaag. Ik had graag daar op weer een reactie willen geven maar kan het bericht niet terugvinden. Is het verplaatst naar een ander topic?
Big30
17 oktober 2011, 18:07
Als ik me niet vergis heeft Boy69 op mijn schrijfsel gereageerd vandaag. Ik had graag daar op weer een reactie willen geven maar kan het bericht niet terugvinden. Is het verplaatst naar een ander topic?
Ja bericht en nog 2 reacties daarop weggehaald want was wat off-topic!
MichelJ
17 oktober 2011, 18:22
Ja bericht en nog 2 reacties daarop weggehaald want was wat geleuter!
Toch niet. Gelukkig heb ik mijn archief nog. Als reactie op dat ik PHG ongepoppt verlaten had:
Dit had je in LR vast en zeker niet gedaan, daarvoor lopen er veel te veel lekkere meiden rond in LR
Waarschijnlijk heb je gelijk Boy. Gisteren was de line-up veel minder dan de laatste keren dat ik op zaterdag in PHG was en daarbij kwam nog dat Anca de hele dag afgehuurd was :frown:. In LR was ik ongetwijfeld wel aan mijn trekken gekomen, dat is een ding wat zeker is. Om 22u had ik het er met een collega-beer nog over om te gaan verkassen naar LR, maar ik vond het te laat, mocht vanochtend weer vroeg mijn nest uit. Voor mij is de line-up in LR over het algemeen beter dan in PHG, maar zo af en toe een stukje vers vlees smaakt lekker. Gisteren is het bij vis gebleven :rolleyes:. Van de week eens kijken of ik Anca kan schaken.....of toch eens vreemd gaan met een blondine...we will see....
egon, Dr. Rammler
18 oktober 2011, 14:59
http://planet-happygarden.com/girls-galerie
da muss ich wohl doch 29.10.11 zur Halloween-Party :tongue::tongue::smile2::baby2:
bad pritt
18 oktober 2011, 18:50
http://planet-happygarden.com/girls-galerie
da muss ich wohl doch 29.10.11 zur Halloween-Party :tongue::tongue::smile2::baby2:
Wie is de dame op foto 41, Egon, Willy????..die hebt sich von die masse ab was fuer eine ausstrahlung diese frau.
Willi69
18 oktober 2011, 19:10
Wie is de dame op foto 41, Egon, Willy????..die hebt sich von die masse ab was fuer eine ausstrahlung diese frau.
Egon hat sowieso keine Ahnung :baeh:, ich in diesem Fall leider auch nicht. :redface: Die Frage hatte ich auch schon hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27761-Belangrijk-Partybilder-von-der-Oktoberfestparty&p=236115#post236115) gestellt, bis jetzt aber keine vernünftige Antwort erhalten. :nixweiss[1]:
egon, Dr. Rammler
18 oktober 2011, 19:11
hallo BP, sorry von den Bildern, da kenn ich keine von :confused: sind alles neue Girls :tongue:
werde das aber bei der Halloween-Party kontrollieren.
Warte nochmal ab Willi69 setzt gleich heutabend noch eine Anwesenheitsliste rein.
Warst du nicht am 11.10. in der Freude ? habe dich nicht gesehen
Admin
18 oktober 2011, 19:12
Egon hat sowieso keine Ahnung :baeh:, ich in diesem Fall leider auch nicht. :redface: Die Frage hatte ich auch schon hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27761-Belangrijk-Partybilder-von-der-Oktoberfestparty&p=236115#post236115) gestellt, bis jetzt aber keine vernünftige Antwort erhalten. :nixweiss[1]:
Zie topic op youppie, waarschijnlijk Mihaila:
1898
http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=35954
en dan zal deze dame wel A(d)riana zijn:
1897
egon, Dr. Rammler
18 oktober 2011, 19:15
Zie topic op youppie, waarschijnlijk Mihaila:
http://www.youppie.net/forum/showthread.php?t=35954
ich werd da mal probeweise einlochen haha, die gefällt mir auch
Willi69 der Versager soll sich da raushalten, es fehlen immer noch die Anwesenheitslisten
Willi69
18 oktober 2011, 19:56
Am letzten Mittwoch war ich im PHG, um mal dem neuen Barkeeper/Mixer bei der Arbeit zuzuschauen (Cocktail-Abend) ;) . Praktisch: da er die Getränkekarten seines Vorgängers nicht finden konnte, waren quasi alle Cocktails zu haben. :prost:
http://planet-happygarden.de/bilder/party/cocktail/cocktailparty.jpg
Schon bei meinem 10-minütigen Saunagang gleich zu Beginn konnte ich mehr für mich interessante Mädels beobachten als sonst an einem ganzen Wochenende. :tongue: Vielleicht sollte ich mal darüber nachdenken, meinen Dienstplan als Hausmeister/FM 2.0 umzustellen :gruebel: - insbesondere auch wegen des katastrophalen Freitags zwei Tage später (gesonderter Bericht folgt noch).
Für einen "ganz normalen" Mittwoch waren viele Mädels anwesend, bei eher wenigen Gästen (bekannt: Pistol Pete & Sonny, Schumi). Die Stimmung war gut bis ausgelassen, da es neben den Cocktails auch Sekt und kleine Schnäpse ("Ladykiller") gab. :betrunken: Die Musik kam vom Band und gab an diesem Tag - anders als zwei Tage später - keinen Anlass zur Kritik.
Ich würde gerne auch mal den "Italienischen Abend" :a_t_nu06: am Dienstag ausprobieren, hat da schon jemand Erfahrung?
http://planet-happygarden.de/bilder/blog/italienische-nacht.jpg
Während ich an Scoobies Lieblingsplatz im Eingangsbereich die Lage sondierte, sprachen mich Cleopatra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27657-Cleopatra-Tunis-France) und Melina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27813-Melina-(Deutschland-Indonesien)) an, ob ich nicht Lust auf einen Dreier hätte. Eigentlich nicht so mein Ding, aber wegen der doch guten Erfahrung mit Chantal & Tatjana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25376-Chantal-amp-Tatjana-(Russland)) und weil beide Mädels "gut drauf" waren und mir schon vor laufender Kamera ihre Zungen in den Hals steckten, ließ ich mich abschleppen. :rolleyes:
http://planet-happygarden.com/bilder/girls/fkk-club_girls_03.jpg http://planet-happygarden.com/bilder/girls/fkk-club_girls_05.jpg
Die beiden Mädels harmonieren gut und sind offenbar bi veranlagt, jedenfalls knutschten sie sich auf dem Zimmer hemmungslos ab (mich auch). :smkiss: Während ich ein Mädel lecken "musste", ritt das andere auf mir und umgekehrt. Melina war nach 10 Tagen Arbeitspause angeblich total ausgehungert und geil :eek: - sie wurde aber tatsächlich auch pitschnass. Während der gesamten Aktion feuerten sich die Mädels gegenseitig und mich mit Dirty Talk an, das kann man hier gar nicht wiedergeben. :redface:
Um nicht ein Mädel zu benachteiligen und da Cleopatra (noch) kein FT anbietet, machte ich den Vorschlag, gerechterweise beiden Mädels gleichzeitig das Gesicht zu besamen - das war kein Problem ("Ja, spritz uns ins Gesicht, Du Sau!" :eek:). Auch der letzte Tropfen der Ladung wurde gleichmäßig verteilt, anschließend noch Spermazungenküsse ausgetauscht. Lecker, lecker! :tongue: So sahen die Mädels hinterher ungefähr aus: :cool:
http://www.bukkakeorgien.com/content/2/facial.jpg
Insgesamt erinnerte mich die Aktion an folgenden Titel von den Ärzten (http://www.bademeister.com):
http://youtu.be/xJLVXpgDzF8
Anwesende Mädels am Mittwoch, dem 12.10.2011 (circa 50):
Alexandra (:wiederda: Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Carolina (Brasilien), Chris (Ungarn), Christina (:a_t_nu06: Rumänien), Clara (Moldawien), Cleopatra (Deutschland/Frankreich/Tunesien), Daniela (Rumänien), Darcina (Ungarn), Delia (Rumänien), Diana (Marokko), Irene (Rumänien), Jessica (Rumänien), Katja (Ukraine), Kira (Deutschland), Larissa (Rumänien), Leila (Litauen), Livia (Ungarn), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Melina (Deutschland/Indonesien/…), Melissa (Rumänien), Mia (Deutschland), Mila (Russland), Miranda (Rumänien), Rita (Russland), Sabrina (:a_t_nu06: Ungarn), Simona (Bulgarien), Sonja (Jamaika) und Tiffany (Litauen oder Russland) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
egon, Dr. Rammler
18 oktober 2011, 20:09
Du alte Sau, da haste bestimmt noch einen Kübel altes abgestandenes Sperma von zu Hause mitgebracht :biggrin:
die armen, armen Frauen :tongue:
MichelJ
19 oktober 2011, 18:18
Ich würde gerne auch mal den "Italienischen Abend" :a_t_nu06: am Dienstag ausprobieren, hat da schon jemand Erfahrung?
Gisteren was het Italiaanse avond. Uiteraard bestond het avondeten uit diverse Italiaanse gerechten. Zag er lekker uit en smaakte ook goed. Halverwege de avond kreeg iedereen een glaasje campari of ramazzotti en volgens mij was ook wijn gratis (geen idee hoe het smaakte, ik drink niet als ik nog brommert moet rijden) en de avondsnack bestond ook uit wat Italiaans (geen idee wat het was). Verder liepen er nog Italianen rond, maar dat zal meer toeval geweest zijn :gruebel:.
terminator
19 oktober 2011, 19:02
Dear MJ
Vervolg van je verhaal valt me zwaar tegen.
Italiaaanse avond zal me een rotzorg zijn
Je komt niet om te vreten of te zuipen maar om te neuken!
Eén dag meer of minder inhoud is ook niet van belang. waren je woorden gisteren
Graag eind verhaal Dus
:hammer:
Grtz Teminator
MichelJ
19 oktober 2011, 19:15
Ik was juist thuis van een vergadering op het hoofdkantoor van de folderfabriek en zette mijn iPad aan. Direct sprong er een Yahoo bericht van bevriende ijsbeer Misdienaar op het scherm:
Misdienaar: "Thuis? Relaxen?"
MichelJ: "Net thuis"
Misdienaar: "Ik ben trots op je"
MichelJ: "Wil niet zeggen dat ik thuis blijf :biggrin:"
Na een paar minuten waren we er uit, op naar PHG. De pizza die ik al in de oven had gedaan heb ik snel terug in de koelkast gelegd en een klein half uurtje later was ik in Oedt. Toen ik de zoemer niet hoorde opende ik de deur en kreeg direct een aai over mijn bol van Larissa... 1,75m, halflang blond haar en een niet-Roemeense uitstraling. 100% niet mijn ding, daar toch... ze heeft iets... Ze liep achter een klant aan de trap af en beneden keek ze nog even omhoog. Ze speelt een spelletje zoals MJ het graag heeft. Iedere keer van een afstand heel even wat aandacht geven, maar ze zal je nooit bespringen zoals ik dat van Roemeensen gewoon ben.
Nadat ik mijn berenvel aangetrokken had ben ik gaan kijken wat er op het menu stond. Anca, Anita of Larissa. Haha...nee het was Italiaanse avond en dat bleek ook uit het diner. Voordat ik de trap afliep zag ik Anita op één van de bankjes zitten, dus eerst maar even deze schone gedag gezegd. Nog voor ik iets kon zeggen zei ze: "What are you doing here at Tuesday?!?". Tsja...dat vroeg ik me ook af :eek:. We kletsen even wat bij en ik besloot om een hap te gaan eten. Diverse Italiaanse gerechten wat er heerlijk uitzag en ook prima smaakte. Nadat het bord leeg was richting de bar gelopen, waar ik in een Oase van rust kwam. Er was, behalve twee theken, he-le-maal niemand in de bar. Ik bestelde een cappuccino en ging onderuit gezakt op een bank liggen. Het probleem wat ze in GT kennen was blijkbaar overgewaaid naar Oedt: wifi lag er uit. Plots werd de rust wreed verstoord toen Anca mij in het vizier kreeg. Als een dolle sprong ze bovenop me en vroeg ook al wat ik op een Dinsdag in PHG deed. "I'm looking for a blond girl", was mijn reactie. Ze geloofde mij niet, maar het was zo.
Terwijl Anca aan de linkerkant naast me ligt en op mijn iPhone een spelletje aan het spelen is komt Larissa aan de rechterkant naast mij zitten, op gepaste afstand. "Shit!", denk ik...ik heb een luxe-probleem. Ik was in eerste instantie voor Larissa gekomen, maar heb nu Anca in mijn armen liggen en aan de bar heb ik Anita in het vizier. IJsbeer Misdienaar was nog niet binnen, dus die kon me ook niet helpen. Aangezien ik eerst het eten wilde zakken en dus nog niet van plan was te gaan kameren liet ik Anca nog maar even bij me liggen, dat is zeker geen straf :tongue:. Een paar keer informeerde Anca of er een kamertje inzat vandaag omdat ze later op de avond "busy" zou zijn. Een manier om me snel op kamer te krijgen? Of zou het werkelijk zo zijn? Ik reageerde nonchalant: "So? Larissa and Anita are also here today...". Ik kreeg een stomp in mijn zij.
Niet veel later kwam Misdienaar de bar ingelopen en kwam bij me zitten. We praatte en dronken wat, terwijl Anca spoorloos verdween. Ze was inderdaad "busy" voor een lange tijd. Tegen een uur of 21 was het tijd om een prooi te gaan zoeken. Anca was afgevallen, dus bleven er nog twee over. Larissa werd geruime tijd bezet gehouden aan de bar en later verdween ze naar de kamer. Dus bleef er nog maar eentje over. Anita was even in gesprek met een potentiele klant, maar die haakte blijkbaar af. Ze zat alleen aan de bar. Ik dacht ik ga even pissen en dan zie ik Anita zo wel. NOT! Die was binnen een minuut ook bezet en vertrok naar de kamer. En zo was mijn luxe-probleem ineens veranderd in een 'probleem'. Misdienaar had inmiddels wel een meisje aan de haak geslagen. Hij vertrok samen met haar naar de kamer, maar was binnen twee minuten weer terug. In eerste instantie wist dat meisje niet eens dat ze een sleutel moest halen :eek: en vervolgens vroeg ze vooraf al naar haar centen :rolleyes:. Tsja..dan is het tsuss, byebye, pa pa.
Samen met Misdienaar hang ik wat rond, eerst in de bar, daarna even in de Kino. Hier werd een in het Duits nagesynchroniseerde porno-movie getoond, waar je niet echt geil van wordt. Ook niet van de meiden die in de Kino lagen. Het waren niet de mooiste pareltjes, maar gelukkig was het er erg donker :). Terwijl Misdienaar met een andere meid naar kamer vertrok, bleef ik alleen achter in de bar, zonder de drie favorietjes die nog steeds niet terug waren. Ik dronk nog een Fanta en besloot het voor gezien te houden. Met volle zak kleedde ik me weer om. Bij het verlaten van de club werd me nog gevraagd of alles in ordnung was geweest. Ja, maar..... en toen even uitgelegd dat ik vandaag niet al het geluk van de wereld had. De theke zei dat ik moest blijven staan waar ik stond en zou zo terug komen. Ze excuseerde haarzelf en gaf me een VIP-kaart voor de volgende keer. Iets wat ik absoluut niet nodig vond, maar waar ik een dezer dagen wel gebruik van zal maken :cool:.
Admin
19 oktober 2011, 19:16
Dear MJ
Vervolg van je verhaal valt me zwaar tegen.
Je komt niet om te vreten of te zuipen maar om te neuken!
Graag eind verhaal Dus
Dear Terminator,
Kritiek is altijd makkelijk maar wordt het niet eens tijd zelf ook eens een "neuk, zuip, vreet" bericht te schrijven?
MJ geeft antwoord op een vraag hoe de Italian Night in PHG eruit ziet en een meer uitgebreid verslag heeft ie inmiddels ook al geschreven.
Admin
egon, Dr. Rammler
20 oktober 2011, 19:54
Dear Terminator,
Kritiek is altijd makkelijk maar wordt het niet eens tijd zelf ook eens een "neuk, zuip, vreet" bericht te schrijven?
MJ geeft antwoord op een vraag hoe de Italian Night in PHG eruit ziet en een meer uitgebreid verslag heeft ie inmiddels ook al geschreven.
Admin
gut gesprochen. Gr. Egon
Willi69
21 oktober 2011, 17:03
So gut der letzte Mittwoch (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=236719#post236719) war :), so schlecht war der darauf folgende Freitag :frown:. Bis 20:30 Uhr war noch alles okay, aber dann trudelte DJ Blair ein :angst:. Keine Ahnung, was in Ibiza gerade in ist, aber mit Musik hatte das nicht viel zu tun: dumpfes Gewummere, kaum bekannte Songs - einfach zum Davonlaufen. :nee: Wer konnte, rettete sich ins Nachtcafé oder ging nach Hause. Auch die Mädels zeigten sich wenig begeistert von den musikalischen Darbietungen des DJs und äußerten sich entsprechend, außerdem wurde so gut wie gar nicht "an der Stange getanzt". Laut Beron (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=236226#post236226) war der DJ vom Samstag (DJ Lanning) wohl auch nicht viel besser - da kann man der Geschäftsleitung des PHG nur empfehlen, die Experimente mit den DJs schleunigst einzustellen und auf bewährte Qualität zurückzugreifen oder anders gesagt: ich will meine rumänische Musik zurück ("yalli yalli yalli") & natürlich "Westerland". :tongue:
http://youtu.be/5sUh5I6kx1w
Die Event-Ankündigungen (http://planet-happygarden.de/saunaclub-event) auf der PHG-Homepage werde ich jedenfalls künftig genau im Auge behalten und Termine meiden, an denen drittklassige Möchtegern-DJs, stocksteif hinter ihrem Mischpult stehend, die Massen langweilen. :sleep:
Zu allem Unglück war auch das Publikum nicht gerade erstklassig, neben circa 4 deutschen, 4 holländischen und einem belgischen Eisbär kamen die Gäste überwiegend aus Südost-Europa. :redface:
Um das PHG nicht ungepoppt zu verlassen, war ich mit Amanda (Lettland) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27850-Amanda-(Lettland)) auf dem Zimmer, die wohl früher schon einmal kurz im PHG war, mir aber nicht bekannt vorkam. :rolleyes:
Mit den Anwesenheitslisten tue ich mich in letzter Zeit etwas schwer, da von Mal zu Mal viele neue Mädels anwesend sind und ich auch von den anwesenden Rumäninnen nur einen vergleichsweise kleinen Teil namentlich kenne. Andererseits, was/wem hilft es, wenn ich 20 neue Namen aufzähle, die keiner kennt und zu denen es nie einen paspoort geben wird? :confused: Hier müsste der (frühere?) Rumäninnen-Experte Big30 mal hilfreich einspringen… :wink2:
PS: Ich sehe gerade, dass für die Halloween-Party nächste Woche "DJ-Surprise" angekündigt ist, kennt den jemand? :biggrin:
http://planet-happygarden.de/bilder/heute/event.jpg
PPS: Heute legt wieder der Meister himself auf, da werde ich mir gleich mal ein Autogramm holen gehen. :spammer:
Anwesende Mädels am Freitag, dem 14.10.2011 (> 50):
Alexandra (Rumänien), Amanda (:a_t_nu06: Lettland), Andra (Rumänien), Angelina (Rumänien), Anita (Rumänien), Anja (Deutschland), Carolina (Brasilien), Chris (Ungarn), Christina (Rumänien), Cleo (Ägypten), Cleopatra (Deutschland/Frankreich/Tunesien), Daniela (Rumänien), Darcina (Ungarn), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Rumänien), Diana (Marokko), Irene (Rumänien), Jana (:wiederda: Lettland/Russland), Jessica (Rumänien), Katja (Ukraine), Larissa (Rumänien), Livia (Ungarn), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Melina (Deutschland/Indonesien/…), Melissa (Rumänien), Mila (Russland), Miranda (Rumänien), Petia (:wiederda: Bulgarien), Rita (Russland), Sabrina (Ungarn), Simona (Bulgarien), Sonja (Jamaika), Tiffany (Litauen oder Russland), Veronika (Polen) und Vessy (Bulgarien) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Beron
21 oktober 2011, 18:21
Bevor ich da eine böse "Surprise" erlebe, steuere ich wohl lieber eine andere "Destination" an.
Flurkman
21 oktober 2011, 19:31
Solche non-events meide ich absolut auch.... Vielen Dank, Willy96 (!)
Willi69
23 oktober 2011, 17:24
Unterschiedlicher können zwei aufeinander folgende Freitage im gleichen Club wohl kaum sein: letzte Woche schlechter DJ, schlechte Stimmung, nicht ganz Hausmeister-kompatibles Publikum - diese Woche DJ sunny, super Stimmung und ein deutlich anderes Publikum! :freu:
Unter den wieder reichlich neuen Mädels fielen vor allem Pam (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19878-Pam-ex-Sandy-BSC) (Deutschland, besser bekannt als Sandy :wiederda:), die im April schon einmal ein Kurz-Gastspiel im PHG gegeben hatte (leider nur ein Wochenende lang) und die "Lady in Red" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27872-Kim-(Tschechien)) (Kim, Tschechien :a_t_nu06:) auf.
Bekannte Eisbären: 11cc, Franzis
Anwesende Mädels am Freitag, dem 21.10.2011 (circa 50):
Adriana (Rumänien), Alexandra (Rumänien), Amanda (Lettland), Anita (Rumänien), Carolina (Brasilien), Celine (Marokko), Chris (Ungarn), Christina (Rumänien), Claudia (Rumänien), Darcina (Ungarn), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Gina (:wiederda: Ungarn), Jessica (Rumänien), Jolanda (:a_t_nu06: Osteuropa), Katja (Ukraine), Kim (:a_t_nu06: Tschechien), Kira (Deutschland), Larissa (Rumänien), Laura (Kolumbien), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Melina (Deutschland/Indonesien/…), Morena (Rumänien), Nuncia (Italien), Pam (:wiederda: Deutschland), Petia (Bulgarien), Simona (Bulgarien), Sonja (Jamaika), Vessy (Bulgarien) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
egon, Dr. Rammler
23 oktober 2011, 18:10
du warst ja seit langem mal wieder fleissig lieber Hausmeister. So lieben deine Fans dich, weiter so, nicht nachlassen.
Gr. Egon
PS: meine Zeit kommt auch wieder
Bosco
23 oktober 2011, 20:00
Gisteren in happy aangekomen met kaajaa om 15:00 was het nog vrij rustig met beren en dames, maar omdat adhd Ricardo Banana al aanwezig was kon je nou ook weer niet van rust spreken. Omdat mijn draga in Ro zit werd ik al snel weer opgeëist door Anita, ze zei dat ze me suf zou neukuh en dat ik daarna mijn draga zou dumpen. :biggrin: ze heeft best wel humor.
Langzaam stroomde beren en dames verder naar binnen. Ik telde minimaal 10 ex-VV dames, 5 ex-LR dames, en 10 jonge mooie starters op het al bestaande line-up. Denk dat er in de avond ruim over de 70 dames in huis waren. Later kwamen nog Dupke, Alabama en Flipper erbij. Het was s'avonds warm en druk en de muziek stond knoerthard, maar het kon de pret niet drukken, met name door die Ricardo Banana die zo gek is als een deur. :freu:
Rond 22:00 had ik het mooiste meisje van de brugklas te pakken en mijn avond kon niet meer stuk. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27865-Lo-Lo-(-Roemeense-)&p=237430#post237430
1:00 vonden kaajaa en ik het mooi genoeg geweest, en vertrokken wij naar huis ondanks dat de sluitings tijden zijn veranderd naar 3:00 voor iedere donderdag, vrijdag en zaterdag. De dames zijn er niet blij mee.
Volgende week, heb er nu al zin in...Halloweenparty!! :freu:
timjava
23 oktober 2011, 20:27
Langzaam stroomde beren en dames verder naar binnen. Ik telde minimaal 10 ex-VV dames, 5 ex-LR dames, en 10 jonge mooie starters op het al bestaande line-up. Denk dat er in de avond ruim over de 70 dames in huis waren.
Ik denk dat het niet lang meer zal duren, voordat ik weer een kijkje in phg ga nemen;)
popey01
23 oktober 2011, 20:54
:hammer::hammer:70 meiden dan heb je dubbel gezien Bosco.:hammer:
Willi69
23 oktober 2011, 21:09
Later kwamen nog Dupke, Alabama en Flipper erbij.
Flipper im PHG? :eek: Hat der in allen anderen Clubs Hausverbot? :confused:
MichelJ
23 oktober 2011, 21:11
Als jij dan even de namen hier neerzet van de dames die gisteren aanwezig waren zullen ze onafhankelijk geteld worden.
timjava
23 oktober 2011, 21:13
Als jij dan even de namen hier neerzet van de dames die gisteren aanwezig waren zullen ze onafhankelijk geteld worden.
Onze stalker heeft waarschijnlijk maar 1 dame gezien, die hij overal achtervolgt.
Bosco
23 oktober 2011, 21:16
Nee ik zag niet dubbel, ondanks dat ik 10 Heinikes en 6 Bacoo's op had kon ik nog prima tellen en autorijden.
Picasso 1
23 oktober 2011, 21:23
1:00 vonden kaajaa en ik het mooi genoeg geweest, en vertrokken wij naar huis ondanks dat de sluitings tijden zijn veranderd naar 3:00 voor iedere donderdag, vrijdag en zaterdag. De dames zijn er niet blij mee.
Dat verklaart waarom in By Night nauwelijks dames waren toen na de Meet & Greet Sonny, Rex en ik nog een bezoek brachten aan deze club.
MichelJ
23 oktober 2011, 21:26
Dat verklaart waarom in By Night nauwelijks dames waren toen na de Meet & Greet Sonny, Rex en ik nog een bezoek brachten aan deze club.
Het dames-bestand wordt nu aangevuld met o.a. LR-meiden.
Franzis
24 oktober 2011, 11:04
Ja zum letzte Freitag kann ich auch nur SUPER sagen.
Ich hatte schon die Befürchtung, daß wieder ein "Aushilfs-DJ" konnt, aber zum Glück legte DJ Sunny auf.:freu:
Das Essen war auch prima, der Metzger hatte eine superleckere Schweinshaxe mit Sauerkraut im Angebot.
Ich dann noch mit einer Jolanda auf dem Zimmer, nettes Mädel mit etwas eingeschränktem Angebot (keine ZK).
Aber ich hatte eine nette Zeit :smoke:
Dann noch eine tolle Massage bei Alexander:freu:
Also der Freitag war wirklich entspannend..........
Alabama
25 oktober 2011, 10:53
Zaterdag rond 20.00 uur gearriveerd in Planeet Gelukkige Tuin. Ik dacht even dat ik in de Villa Vertigo terecht was gekomen, aangezien ongeveer het halve damesbestand van VV inmiddels in PHG werkzaam is. Kwam ook een aantal bekende dames tegen. Qua looks zit er zeker een vooruitgang in voor PHG, aangezien er in VV altijd mooie dames rondliepen. Qua service is het de vraag. Je hebt bij VV toppers, maar er zitten ook heel wat dames tussen die er minder van bakken. Een aantal daarvan zitten wel in de batterij dames die de transfer heeft gemaakt van 1. FC Grefrath naar Eintracht Oedt.
Er waren behoorlijk wat dames (veel nieuwe gezichten), maar slechts een beperkt aantal daarvan viel echt in de smaak bij mij. Wat ook wel meespeelt is dat veel mooie (en goede) dames vrijwel constant op de kamer zitten en vaak wat langere sessies maken. Er waren ook behoorlijk wat ijsberen, o.a. Bosco, Kajaa, Duupke, Ricardo Banana... :)
De pizza was prima, muziek was goed, personeel erg vriendelijk en de rookbar was goed gevuld. Stampvol zelfs. De passage is redelijk smal en als er dan mensen daar gaan dansen i.p.v. op de dansvloer (waar wel genoeg ruimte was), dan is er geen doorkomen aan. Qua aantallen dames had ik niet te klagen, maar zoals ik al schreef: veel dames die echt bij mij in de smaak vielen zaten er niet tussen. Wat dat betreft bevalt LR me toch beter.
De eerste sessie was met een dame die in VV werkte onder de naam Roxanna. In VV werd het na een paar goede sessies al steeds minder. Dat zette zich zaterdag door in PHG. Denk dat dit de 10e keer was dat ik met haar kamerde en waarschijnlijk zal het hier ook wel bij blijven.
De Roemeense Maria zat al een tijd aan mijn hoofd te zeuren (overigens wel op een leuke manier). We kenden elkaar al een beetje, aangezien haar telefoon een tijdje heeft gediend als communicatiemiddel tussen mij en een vriendin van haar. De sessie was redelijk. In vergelijking met de vorige zeker niet slecht. Ze doet haar best. Het is geen supermooie meid, maar ze is verder wel aardig. Een jaagstertje, maar zeker niet op een vervelende manier.
De pizza had ik net gemist en ik moest dringend een videocall plegen. Dat kon uiteraard niet in PHG, dus ik besloot twee vliegen in een klap te slaan. In ijsberenkostuum naar buiten, met de jas aan in de auto even een videocall gepleegd en daarna met m'n badjas aan een kebabje gehaald. De eigenaar van de zaak moest lachen, zijn vrouw keek wat verbaasd naar hem. Hij maakte toen 'n gebaar van "een of andere halve gare...". Hij zelf wist natuurlijk wel beter. Zijn vrouw niet en dat probeerde hij zo te zien zo te houden.
Mijn metgezel hing nog steeds op de kamer hing (al vanaf 9 uur) en het werd rustiger in PHG. Ik had het wel een beetje gezien, maar ik moest nog wachten... De tijd maar gevuld met een kamersessie met Cheyenna (RO) die een FT weggaf. Deed ze prima overigens. Als ik haar ooit nog eens ergens tegen het lijf loop, dan ga ik zeker weer met haar richting de kamer.
Mijn metgezel kwam rond 2 uit de kamer gestrompeld. Daarna rond half 3 richting huis vertrokken.
Carlitos
25 oktober 2011, 12:45
In ijsberenkostuum naar buiten, met de jas aan in de auto even een videocall gepleegd en daarna met m'n badjas aan een kebabje gehaald. De eigenaar van de zaak moest lachen, zijn vrouw keek wat verbaasd naar hem. Hij maakte toen 'n gebaar van "een of andere halve gare...". Hij zelf wist natuurlijk wel beter. Zijn vrouw niet en dat probeerde hij zo te zien zo te houden.
Prachtig, die man zal het zijn vrouw wel verteld hebben achteraf, kan niet anders!
The Joker
25 oktober 2011, 19:24
De pizza was prima ... De pizza had ik net gemist en ik moest dringend een videocall plegen. ???
MichelJ
25 oktober 2011, 19:38
???
Misschien van thuis meegenomen? :smile2:
sunny
28 oktober 2011, 13:12
Der ein oder andere hat es sicher schon mitbekommen:
dieses Wochenende bin ich nicht im PHG, dafür am Samstag nebenan ab 22.00 Uhr im "By Night" zu hören.
CU
DJ Sunny
Franzis
28 oktober 2011, 13:48
dieses Wochenende bin ich nicht im PHG, dafür am Samstag nebenan ab 22.00 Uhr im "By Night" zu hören.
:heul: Schade!
Ich hoffe aber mal, das Du nächsten Freitag mal wieder da bist!
Trifft man Dich denn heute als Besucher im Happy ?
sunny
28 oktober 2011, 14:03
- weiss ich nicht (bis jetzt nicht)
- nein
Viele Grüße
Willi69
29 oktober 2011, 18:10
PS: Ich sehe gerade, dass für die Halloween-Party nächste Woche "DJ-Surprise" angekündigt ist, kennt den jemand? :biggrin:
Laut Homepage und heutigem EXPRESS ist DJ Surprise = DJ Blair :a_alarm13: => ich feiere zuhause meine eigene Party! :festeer:
egon, Dr. Rammler
29 oktober 2011, 19:32
Laut Homepage und heutigem EXPRESS ist DJ Surprise = DJ Blair :a_alarm13: => ich feiere zuhause meine eigene Party! :festeer:
merkt denn da keiner was, das der Typ höchst geschäftsschädigend ist ??? :gruebel::eek::green_smile:
Beron
30 oktober 2011, 11:27
Ganz ohne Ironie:
Ich wollte eigentlich nicht hin, hab mich aber überreden lassen. Und dann wars der beste PHG Abend seit 6 Jahren.
Zum DJ: Der war für mich TOP. Allerdings gabs natürlich Kritik von den Mädels - weil er IHRE Musik nicht gespielt hat. Hätte er vielleicht kurz mal machen sollen, dann wären wohl alle glücklich gewesen.
Das line up war gefühlt das beste, seit 6 Jahren. Vermutlich werden nicht alle der NEUEN Frauen auch bleiben, aber was ich gestern gesehen habe, war mal wirklich ein Hammer. Von Optikschuss bis Girl Next Door. Kaum bekannte Gesichter, dafür richtig süsse Neuerscheinungen. Allerdings teilweise noch auf Schatzi Zimmer Niveau - überwiegend aber schon gute Flirtpartner, die sich nicht nur ums Zimmer scheren und trotzdem kommunikativ sind. Da wären so die kritischen Villa Kollegen mehr als fündig geworden. Das ich auch noch den für mich perfekten Volltreffer gelandet habe, war natürlich das Optimum und trägt zu meinem sehr positiven Kommentar bei.
Über das sehr gute Essen muss man eigentlich keine Worte verlieren.
Das aufwendig mit vielen Deko Figuren geschmückte Happy sorgte für gute Halloween Atmosphäre - die toll gruselig geschminkten Thekenfrauen (alle netten und hübschen anwesend) hatten sichtlich Spaß - auch wenn Sie bei der Tombola mangels Mikro ihre armen Stimmchen stark strapazieren mussten.
Das Chris71 den heißesten Newcomer des Abends komplett wegbuchte und sich dabei noch wegschädelte - was solls.
Ich war ja versorgt.
Die Gäste waren sogar am späten abend noch größtenteils deutsch und holländisch und überwiegend sympathisch. Die paar Oberchecker vielen diesmal kaum auf.
Fazit: Wenn das Happy das regelmäßig so wiederholen kann, komm ich gerne öfter. Hab mich gestern zum ersten Mal seit vielen Jahren, wieder richtig wohl gefühlt und fast nichts zu meckern.
Außer: Der Chef hat das Bildformat am Projektor IMMER NOCH NICHT eingestellt. Dabei hab ich sogar angeboten, das zu machen - sind doch NUR ZWEI KLICKS MIT DER FERNBEDIENUNG. Dafür muss kein Fachmann kommen...
Ich muss den Pflaumenkuchen noch erwähnen - Der war mal richtig gut.
Bosco
30 oktober 2011, 11:56
Gisteren vertrokken Kajaa, Rex en ik weer eens voor de verandering naar Oedt. Met dit keer Rex achter het stuur. Hij legde de afstand van 244 km ook binnen de 2 uur af. Kaajaa en ik hebben besloten dat de geile hond geslaagd is en vaker mag sturen. :freu:
15:15 belden we aan bij het hek van de vleermuisgrot die volhing met spinneraggen en pompoenen. Eenmaal binnen zagen we dat de dames v.n. gekleed waren in zwarte netjes met een zwarte bikini eronder.
In de lockerroom werd ik al verkracht door mijn draga die haar vacantie gehalveerd had, Ze mist mij teveel vertelde ze mij eerder door de phone. :rolleyes: Ze had ook gehoord van collegaas dat ik het veel te veel naar mijn zin had bij haar afwezigheid. Ontkennen heeft ook geen zin meer met zulke spionnen die alles gedetailleerd doorgeven. Mijn excuus van "sorry" was voldoende voor haar. :biggrin:
Binnen in de barruimte waren we lekkuh aan het bankhangen. Kaajaa uiteraard met zijn verloofde, ik met mijn draga en Rex de casanova hond met de één na de andere beauty. Na 'n uurtje besloot mijn draga om haar paar losse euroos in de kast te gooien, haar gokverslaving begon weer te schreeuwen natuurlijk.
En toen ging er iets goed fout! Ik staat met Rex te geiten en Lolo komt binnen. Mijn tong hangt meteen op de vloer. Ze gaat zitten op een bank, glimlacht en wenkt naar me. Als een kwispelend puppie storm ik op haar af en plof naast haar op de bank neer. Ik krijg een paar zoenen en gezellig zitten we zo te kletsebessen. Na een poosje staat ineens mijn draga voor ons, ze was niet amused. Ze draait zich om en loopt het buro binnen. Lolo zegt, "dat is dus je vriendin, we praten toch alleen maar". Tja zeg ik"we praten alleen maar en toevallig zit je hand onder mijn badjas". We zien allemaal mijn draga uit buro komen met een gesloten hand, allemaal dachten we een sleutel te zien. Voor mij het teken om Lolo de sleutel te laten halen. Kaajaa en Rex lagen in een deuk!! Lucy keek zo: :eek:.
In de kamer lig ik net wat te zoenen en strelen met Lolo, krijg ik een smsje van mijn draga. Vrij vertaald:"ik zie hoeveel je mij gemist heb kontgat, breng ik iets wat ik gehad heb in buro naar boven lig je gelijk met iemand in de kamer. Erg leuk". 2de smsje 5min later:" Nu leg ik ook in een kamer, ik hoop dat je het leuk heb kontgat". Ik had dus geen leuke tijd met Lolo, niet haar schuld maar mijn vleermuisprikker weigerde spontaan, wat ze ook deed. mijn hoofd was teveel malende van "what the fuck is er gebeurt?" Wij dus de kamer af. Kaajaa vertelde dat ze terug was nadat ik 2 min wegwas met Lolo. Ze had godverdergodver geen sleutel maar een "grijs skelet sleutelhanger" in haar hand. :redface:
Toen mijn draga terug was hebben we het misverstand uitgesproken en konden we niet geloven wat een stel idioten we zijn. Ik had wel het geluk dat ze haar woede al had afgereageerd op n klant, anders had ze opzeker mijn neus gebroken. Ik denk dattie arme klant niet weet wat hem overkwam, haar kennende. :biggrin:
Daarna gingen we samen eten, hebben we 'n paar maal de LIEFDE bedreven, en waren we de hele avond extreem lief voor mekaar. Ze had ook met rode lippenstift een hartje met haar naam op mijn borstkast gezet, en op haar eigen arm de naam Bosco. Van de week gaan we naar de tattooshop zegt ze. :biggrin:
Voor de rest was het weer goed toeven in happy. Veel mooie dames en het freet was weer uitmuntend. De als heks verklede theke wilde niet met mij kameren :biggrin: Minpunt vond ik de DJ van gisteren. Alleen maar die eentonige housebeat. Is wel leuk tussendoor maar niet 7 uur achter mekaar. Het is geen jeugd disco!! Hij kreeg ook geen ijsbeer of dame de dansvloer op. Laat a.u.b. DJ Sunny weer snel achter de draaitafel staan, want hij krijgt er wel een goede sfeer in!!
Heb ook nog een fles rode wijn gewonnen in de tombola, die ik uiteraard aan mijn draga heb geschonken.
Het was gisteren een ......ik heb er geen woorden voor.....dag.
Willi69
30 oktober 2011, 15:25
Das ich auch noch den für mich perfekten Volltreffer gelandet habe, war natürlich das Optimum und trägt zu meinem sehr positiven Kommentar bei.
Statt des ewigen Gejammers über den blöden Beamer sind nähere Infos zu dem "Volltreffer" willkommen. ;)
Das Chris71 den heißesten Newcomer des Abends komplett wegbuchte und sich dabei noch wegschädelte - was solls.
Hoffentlich kommt da noch ein Bericht, wenn er wieder nüchtern ist... :betrunken:
Beron
30 oktober 2011, 16:53
Nein. Der Volltreffer ist Privatsache und mein ganz persõnlicher volltreffer.
Willi69
30 oktober 2011, 18:06
Nein. Der Volltreffer ist Privatsache und mein ganz persõnlicher volltreffer.
Habe ich mir gedacht, aber wenn jeder so (egoistisch) denken würde, könnte man das Forum schließen. :rolleyes:
Big30
31 oktober 2011, 01:02
Ganz ohne Ironie:
Fazit: Wenn das Happy das regelmäßig so wiederholen kann, komm ich gerne öfter. Hab mich gestern zum ersten Mal seit vielen Jahren, wieder richtig wohl gefühlt und fast nichts zu meckern.
Außer: Der Chef hat das Bildformat am Projektor IMMER NOCH NICHT eingestellt. Dabei hab ich sogar angeboten, das zu machen - sind doch NUR ZWEI KLICKS MIT DER FERNBEDIENUNG. Dafür muss kein Fachmann kommen...
Mit Ironie :tongue:
Ich dachte mir schon Beron hat nichts zu meckern, das gibt es nicht ;)! Projektor Bildformat ist noch nicht gut, etwas zum meckern muss es immer geben, finde ich auch :biggrin:.
Ganz ohne Ironie:
Eine Volltreffer in Saunaclub als eine Privatsache sehen?? Das ist doch fast eine contradictius in terminus, oder? Die Name nennen wird doch kein Problem sein, Zimmerdetails braucht da keiner ;).
LG,
Big30
Picasso 1
31 oktober 2011, 02:28
Als Sandy daar nu werkt dan is zij de voltreffer.
Big30
31 oktober 2011, 02:43
Als Sandy daar nu werkt dan is zij de voltreffer.
Das geheim :biggrin:!
De bedoeling van dit forum is dus niet om elkaar erop te attenderen waar en of bepaalde dames, zeker populaire dames, aanwezig zijn :biggrin:.
:hah::hammer::baeh:
Picasso 1
31 oktober 2011, 03:41
Das geheim :biggrin:!
De bedoeling van dit forum is dus niet om elkaar erop te attenderen waar en of bepaalde dames, zeker populaire dames, aanwezig zijn :biggrin:.
:hah::hammer::baeh:
Op dat punt na, wat zijn goed recht is, geeft hij toch veel interessante info.