PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, November 2011

Chris71
1 november 2011, 15:29
Hoffentlich kommt da noch ein Bericht, wenn er wieder nüchtern ist... :betrunken:
Nüchtern bin ich wieder, aber Berichte über Frauen gibt es nach einer Begebenheit keine mehr von mir. :frown:
Nur soviel, es war seit langen der beste Abend, den ich im Happy erlebt habe.
Ich wollte zuerst auch nicht hin, aber bin dann zum Glück doch gefahren. :tongue:

egon, Dr. Rammler
1 november 2011, 18:34
Nüchtern bin ich wieder, aber Berichte über Frauen gibt es nach einer Begebenheit keine mehr von mir. :frown:
Nur soviel, es war seit langen der beste Abend, den ich im Happy erlebt habe.
Ich wollte zuerst auch nicht hin, aber bin dann zum Glück doch gefahren. :tongue:

was suchst du denn überhaupt hier ? treff dich doch mit Beron Mann und tuschel das dann mit dem aus

Knabbel
1 november 2011, 19:23
Aangezien het forum toch drijft op het delen van ervaringen kan ik natuurlijk niet achter blijven weer eens een momentopname van PHG te posten. Na 2 maanden afwezigheid liet zich een bezoekje aan Dusseldorf mooi combineren met Oedt. LR had voor de hand gelegen, maar daar was ik de afgelopen weken al te vaak geweest. Goed bekeken is maandag natuurlijk niet de meest ideale dag maar ik wilde me eens laten verassen, en dat lukte...

Eind van de middag naar binnen en behoorlijk veel dames aanwezig en weinig koekebakkers. In de loop van de avond zeker een 45 dames en een zeer goede verhouding van man-vrouw. Ook de samenstelling hiervan kon me aan beide kanten wel bekoren. Het merendeel van de dames uiteraard Roemeens, waarvan een belangrijk deel alle banken in beslag had genomen ondertussen de pannekoeken gadeslaand die weer alle gokkasten bezet hielden. Viel me wel op dat een aantal meiden duidelijk de maandag als rustdag hadden ingelast, want ze zaten roerloos en emotieloos het verstrijken van de tijd te ondergaan. Geen enkel probleem, want zo filtert zich vrij snel het hele bestand uit.

Bij binnekomst werd mij medegedeeld dat op maandag een kosteloze massage van zo'n 15 minuten werd verstrekt. In de doorgang werd ik dan ook aangesproken door dat shagrokend wijf met die stekeltjes of ik geen massage wilde. Uiteraard, maar niet van haar. Bah, als ik haar al zie lopen met die zware shag, gadverdamme. Verleden jaar is ze er al eens uitgewerkt omdat ze zeg maar "nevendiensten" aanbood, oftewel tegen meerprijs tijdens de massage er een hoogtepunt aan vastplakte. Geen probleem, maar niet van haar. Diplomatiek antwoordde ik echter dat ik eerst een sauna wilde nemen en kon gelukkig daarna gebruik maken van de nieuwe Roemeense masseur Christian. Deze leverde een uitstekende dienst, maar bezorgde dus geen hoogtepunt. Je kon wel bij hem voor € 15.- verlengen naar een halfuur. Hier vanaf gezien, omdat ik en het damesbestand in kaart moest brengen en uiteraard op het eten wachtte. Dames zaten er nog steeds voor een groot deel lusteloos bij en ik vervoegde me bij het eten. Deze keer rijst, aardappels, iets van braadvlees en geschnetzeltes, en warme groeten en salade. Geen haute cuisine, maar prima te doen. Ik moest gelijk aan Scoobert denken, want ook bij mij is het zo dat na geschnetzeltes in PHG ik binnen een halfuur alles loop te bevlekken. Na derhalve een zoveelste douche de bar verkend en aanbeland bij Vika (Rusland) https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27954-Vika-(Rusland) hetgeen een aangename oponthoud bleek.

Na een hernieuwde douche en sauna de dame met mijn ogen gevolgd die ik de hele avond al op mijn netvlies had. Steeds zat ze temidden van een groepje vriendinnen en was ze ofwel volgzaam of werd ze beschermd. Waarschijnlijk dus nieuw in het vak en precies my cup of tea, maar slecht benaderbaar. Ondertussen kwam ik zomaar spontaan collega Babbel tegen die al net zo stiekum was afgereisd zonder anderen te informeren als ik zelf. Ik kreeg na Vika van hem al weer de vermaning dat ik wederom in verkeerde vijvers aan het vissen was. Het mag bekend zijn dat jong de voorkeur geniet en dan het liefst een hardbody met de looks van een girl-next-door. Echter met de jaren komt de wijsheid en besloten alle dames die mij geen of niet de juiste andacht gaven links te laten liggen. Zodoende kwam ik uit bij een dikkerdje en een EMO girl die onder de plakplaatjes en piercings zat. Die laatste was Nina, en zo gek als een deur. https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27955-Nina-(Bulgaarse) Het kan dus soms raar lopen. Ondertussen liet Babbel zich verschalken door Ola, waarvan nu onomstotelijk het bewijs is geleverd dat ze niet van Roemeense afkomst is. Terwijl Babbel en ik stonden te douchen en Ola even kwam buurten in het kader van Schwanz-Kontrolle liep ze even later door de kleedruimte en vroeg ons of wij het horloge hadden laten liggen dat ze in haar hand had. Terwijl wij dit beiden ontkenden bracht ze het keurig naar de Theke. Dit kan dus nooit een Roemeense zijn.

Tussendoor nog heerlijk genoten van de Gamba's die vooraf werden gegaan door ook met gamba's gevulde Spaghetti met tomaat, waarbij tevens een wijntje werd geserveerd. Daarna nog even wat drinken waarbij ik in gesprek kwam met een voor mij nieuwe Thekedame die ik zeer appetijtelijk vond. Babbel ook overigens. Terwijl ik 2 zinnen met haar wisselde werd me ineens duidelijk dat dit Suzanna was waar ik jaren geleden vaker mee heb liggen knallen dan dat er sneetjes in een brood gaan. Ik schaamde me wel dat ik haar haar pas in tweede instantie herkende, maar maakte dat direct goed door diverse details over haar feiloos te benoemen. Overigens die andere Thekefrau met dat spitse gezicht en die bleke huid en donker stijl haar met die sterretjes in de nek was voor het laatst. Daarna kwam de Hongaarse uitsmijter nog even langs en gaf ons nog een € 10.- koringskaartje voor een volgend bezoek. Buiten dat om lieten de uitbaters zich veelvuldig zien en was het zeer geslaagde avond. Er was dus een goede stemming, vlotte bediening en veel dames waarvan er velen nieuw voor mij waren. Dat kaartje gaat dan ook binnekort verzilverd worden.

Beron
2 november 2011, 22:00
Aufgrund des sehr guten Samstag bin ich auch am Dienstag nochmal hin. Italienischer Abend - muss man ja mal gucken, was das heißt.
Fazit vorneweg: Diesmal gabs garnix zu meckern. Den Beamer hab ich nämlich selbst aufs richtige Bildformat eingestellt und so konnte die Champions League am abend dann auch in optimaler Qualität genossen werden. So!
Der positive Eindruck setzt sich fort: Natürlich waren deutlich weniger Frauen da als am Samstag - ich hab aber trotzdem zwei Buchungen gemacht. Zweimal zufrieden. Was will man mehr. NAMEN? Ach - geht doch selber hin!
Das Frühstück ist perfekt. Diesmal gabs auch noch selbstgebackene Waffeln - welch grandiose Idee. Ich liebe es.
Das italienische Buffet war in Ordnung - mir ist das "Metzger Buffet" lieber, aber als Abwechslung isses ok. Leider war das meiste nicht mein Geschmack, weil mit Fisch - aber es gab auch was ohne Fisch, so dass ich satt wurde.
Positiv fallen einige Kleinigkeiten auf. Wein, Ramazotti und Campari wurden serviert und zwar von drei netten Mädels, die extra dafür in elegante schicke rote Kleider gesteckt wurden. Das macht Eindruck, das gefällt. Atmosphäre Plus! Und die Mädels in hübschen Kleidern - das gefällt nochmal besonders. Da hätte ich beinahe nochmal über ne Extra Buchung nachgedacht.
Auch sehr positiv: Draußen stand ein großer Korb mit frischem Obst - diverse Sorten.
All das sind Kleinigkeiten, die sehr zum positiven Eindruck beitragen. Alle Mitarbeiter und Thekenfrauen wirken motiviert, sind immer freundlich und hilfsbereit - so funktioniert Gastronomie!
Was ich auch besonders herausheben möchte: Die Sauberkeit. In keinem anderen Laden werden so oft die Tische abgewischt wie hier! Danke.
Also - ich kann echt nur hoffen, dass der Weg so weitergeht. Ich hab mich jetzt schon zweimal hintereinander sehr wohl gefühlt und es war beinahe wie in alten Zeiten.

Scoobert
2 november 2011, 23:18
............ Ik moest gelijk aan Scoobert denken, want ook bij mij is het zo dat na geschnetzeltes in PHG ik binnen een halfuur alles loop te bevlekken......

Hahaha, wordt er ook eens aan mij gedacht, maar in welk een context weer pffff. Bedankt Knabbel :biggrin:

Rex
3 november 2011, 00:22
Ik moest gelijk aan Scoobert denken, want ook bij mij is het zo dat na geschnetzeltes in PHG ik binnen een halfuur alles loop te bevlekken.

Was ich auch besonders herausheben möchte: Die Sauberkeit. In keinem anderen Laden werden so oft die Tische abgewischt wie hier! Danke.
Also - ich kann echt nur hoffen, dass der Weg so weitergeht. Ich hab mich jetzt schon zweimal hintereinander sehr wohl gefühlt und es war beinahe wie in alten Zeiten.

Dat had en heb ik ook nog steeds in PHG. Binnen een halfuur na het eten moet ik ontzettend nodig naar de plee.
Gek genoeg begint het na het eten in PHG bij mij - in tegenstelling tot andere clubs- veel te snel te borrelen, waardoor ik zo snel mogelijk een plee aan het vervuilen ben.

Op het punt van Sauberkeit kan ik beron gelijk geven. In PHG is het nagenoeg altijd erg schoon. Echter vind ik wel dat de plees van mij een opknapbeurt behoeven en met name de plees boven naast de hal bij de ingang nog het meeste. De klassieke muziek draait er nog steeds dezelfde als 6 jaar terug, maar de plees zelf mogen wat mij betreft vaker gereinigd worden. Hierin doet GT het wat mij betreft beter, waar ik de ganse dag / avond een poetsman continu bezig zie met cleanen..............

Tja een geile hond wil niet alleen lekker kunnen ketsen, maar ook zo nu en dan lekker kakken.......
Voor wat het waard is.......

Costana
3 november 2011, 19:37
Dat had en heb ik ook nog steeds in PHG. Binnen een halfuur na het eten moet ik ontzettend nodig naar de plee.
Gek genoeg begint het na het eten in PHG bij mij - in tegenstelling tot andere clubs- veel te snel te borrelen, waardoor ik zo snel mogelijk een plee aan het vervuilen ben.

Op het punt van Sauberkeit kan ik beron gelijk geven. In PHG is het nagenoeg altijd erg schoon. Echter vind ik wel dat de plees van mij een opknapbeurt behoeven en met name de plees boven naast de hal bij de ingang nog het meeste. De klassieke muziek draait er nog steeds dezelfde als 6 jaar terug, maar de plees zelf mogen wat mij betreft vaker gereinigd worden. Hierin doet GT het wat mij betreft beter, waar ik de ganse dag / avond een poetsman continu bezig zie met cleanen..............

Tja een geile hond wil niet alleen lekker kunnen ketsen, maar ook zo nu en dan lekker kakken.......
Voor wat het waard is.......

Die klassieke muziek vind ik wel iets hebben in die druk bezochte oase.
Over de netheid geef ik je gelijk, deze kan veel beter !! De wc naast de nieuwe douche's trouwens ook. !

Ricardo Banana
3 november 2011, 19:43
Flipper en ik hadden pas geleden schnitzelschotel besteld bij de theke. Het eten was koud en was er pas om acht uur op een zaterdagavond. De schnitzelschotel kostte overigens maar € 5,70 met zelfs een groenteschaaltje en werd ook nog netjes gebracht. Geen last van schijtproblemen gehad.
Misschien iets voor Rex. Trouwens je kon ook diverse andere schotels bestellen.

Big30
3 november 2011, 19:43
Aufgrund des sehr guten Samstag bin ich auch am Dienstag nochmal hin. Italienischer Abend - muss man ja mal gucken, was das heißt.
Fazit vorneweg: Diesmal gabs garnix zu meckern.
Der positive Eindruck setzt sich fort: Natürlich waren deutlich weniger Frauen da als am Samstag - ich hab aber trotzdem zwei Buchungen gemacht. Zweimal zufrieden. Was will man mehr. NAMEN? Ach - geht doch selber hin!

Beron die niets te mekkeren heeft, "de wonderen zijn de wereld nog niet uit :biggrin:!"

Morgen samen met Jansen maar eens proberen de namen in te vullen die Beron maar steeds niet wil geven :tongue:!

Clinic
3 november 2011, 19:50
Ik heb zo vaak wat besteld in PHG en lekker samen op de kamer opgegeten.
De kebabboer zit om de hoek; daar kun je van alles krijgen, van Kebab tot kippenvleugels en schnitzel aan toe;
wordt allemaal gebracht in zo'n maaltijd verpakking met wat salade en aardappeltjes of friet. Mijn portie is
nog nooit koud geweest.

Beron
6 november 2011, 20:14
Is that possible? Another good day in PHG? Actually yes. After two excellent visits I did it again this saturday. Long story short: Great evening. I am still wondering how they managed to get so many beautiful girls to this place lately. Many of them are also very nice. Again I made two bookings - one was ok (Germany)- one was sensational (Romania). Names? Come on. You know better!
The DJ was a Pro. Gladbach won. And the majority of the other guests were dutch or german people. I noticed that the other type of guests are now rather entering the happy by night instead of going to happy garden. I saw a bunch of BMW driving to the by night parking lot.

gignnl
6 november 2011, 22:09
Op deze zondag ook maar even gaan relaxen in Oedt.Het was niet te druk en er hing de hele dag een prima sfeer en het aantal dames was ook meer als voldoende.
Na een bezoekje aan het nog aanwezige ontbijtbuffet maar eens begonnen aan een rondje door het pand en aanbeland in de kino.Hier Livia gespot en dit werd de eerste kamer van de dag.
Aan het bijkomen in het nachtcafe oogcontact met,hoe kan het ook anders,een leuke Roemeense.Bleek Deborah te zijn die pas enkele dagen hier werkt.
Na de prima pre sales op de bank ook met haar een kamertje gedeeld en genoten van een prima service,leuke meid die ik nog vaker hoopte treffen.
Uitrustend in de kino melde zich later Alexia,die er met wat handgrepen wat leven in de brouwerij bracht.Met haar een hutje opgezocht waar ze zich uitgebreid liet verwennen alvorens een uitgebreide collectie standjes door te nemen.
Tussentijds nog even gebabbeld met Romina die al 2 dagen vruchteloos op zoek was naar Jack42.
Na het eten in de bar kwam een blonde roemeense langs me zitten,met haar wilde krullen deed ze wel wat denken aan Loredana oftewel Shakira.Ook hier prima pre sales van een nieuwe dame die helaas maar zeer beperkt engels kent.De taal van de liefde kent ze echter wel zodat er een stomend half uurtje in kamer 1 volgde.
Hierna uit preventief oogpunt de thuisreis maar aanvaard.Met de voor mij prima line up denk ik dat bij een langer verblijf eelt op kleine Gign zou komen.
Binnenkort maar terug want de to douw lijst is weer langer geworden na vandaag.

Willi69
7 november 2011, 12:06
The DJ was a Pro.
Wer war denn DJ? :confused: Wieder DJ Blair :sleep:, wie im EXPRESS angekündigt, oder DJ Lulu :a_t_nu06:, wie auf der Homepage zu lesen?

http://planet-happygarden.de/bilder/heute/samstag.jpg

Beron
7 november 2011, 21:09
Keine Ahnung. DJ LULU wars wohl eher nich...

egon, Dr. Rammler
8 november 2011, 09:17
Is that possible? Another good day in PHG? Actually yes. After two excellent visits I did it again this saturday. Long story short: Great evening. And the majority of the other guests were dutch or german people. I noticed that the other type of guests are now rather entering the happy by night instead of going to happy garden. I saw a bunch of BMW driving to the by night parking lot.

yeah 3er BMW sind bei Osmanen sehr beliebt

egon, Dr. Rammler
8 november 2011, 09:18
Wer war denn DJ? :confused: Wieder DJ Blair :sleep:, wie im EXPRESS angekündigt, oder DJ Lulu :a_t_nu06:, wie auf der Homepage zu lesen?

http://planet-happygarden.de/bilder/heute/samstag.jpg

shemale ??

Boy69
8 november 2011, 09:20
Gisteren, na een kortstondig (35 minuten) en teleurstellende bezoek aan LR op zondag, weer eens plannen gemaakt om een cluppie te bezoeken.

De vraag was alleen: waar gaat de reis naartoe :confused:
LR: na de gebeurtenissen van zondag even geen zin in
GT: laatste keren op maandag erg tegengevallen
VV: op maandag vaak "tote hose"
PHG: om diverse redenen niet mijn cluppie, maar een van mijn favoriete meiden uit LR is overgestapt naar PHG

Nadat ik per sms bevestigd kreeg dat de eerdergenoemde dame gisteren inderdaad in PHG aanwezig was besloot ik de gok te wagen en vertrok na een half jaar afwezigheid weer naar Oedt.
Niet wetende wat ik kon verwachten had ik vantevoren rekening mee gehouden dat het een kortstondig bezoek zou worden: arriveren, eten, de betreffende dame neuken en weer vertrekken, daarmee hield ik rekening.

Het zou allemaal geheel anders lopen: ik vertrok 5 minuten voordat PHG sloot !
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een uiterst plezierige avond in PHG heb beleefd.

Een kort relaas van de avond:
- gearriveerd om 18:45
- bijgekletst met mijn favo-dame
- samen met haar het avondeten genuttigd, dat eigenlijk standaard PHG-kwaliteit is, voor mij niets bijzonders, maar daarover zullen de meningen verschillen.
- een uitermate goede sessie met haar beleefd en haar "ontmaagd" in PHG
- ruim voldoende meiden aanwezig
- Na een half jaar afwezigheid herkende ik welgeteld 5 dames, de rest was allemaal "nieuw"
- Er liepen een stuk of 5 erg mooie meiden rond
- Tussendoor de speelautomaat leeggehaald, en met EUR 300,-- winst verdere plannen voor de avond gemaakt.
- Na enig wikken en wegen besloten om te kameren met Deborah, een meid die ik in een andere club al eens heb gezien, maar nog niet mee gekamerd had.
- Sessie was ok, maar helaas was ze creatief bij het afrekenen (we waren 30 minuten op kamer, maar blijkbaar moest ik de tijd dat ze vantevoren ging douchen ook betalen). Gezien de eerdere winst uit de automaten heb ik er geen scene van gemaakt, en 25 euro bijbetaald.
- weinig tot geen Sudlander aanwezig :freu:
- al met al een goede avond PHG, die ik zeker nog eens zal herhalen (zolang mijn favo-meid in PHG blijft), maar ik blijf sceptisch ten opzichte van PHG

uurtje
9 november 2011, 18:57
Gisteren bij toeval op het oude stekje terecht gekomen. Nou ja......toeval.....

De parkeerplaats was aan het begin van de avond behoorlijk leeg. Het was dus ook geen al te grote verassing om te constateren dat er maar beren waren. Ik denk dat er op een gegeven moment zelfs een dames overschot was. Niet al te best. Uiteraard is het zo dat je het dan voor het uitzoeken hebt, de dames worden dan ook wat actiever. Maar goed, de doorgewinterde ijsbeer kent dat spel en de bijbehorende regels en gaat daar al dan niet succesvol mee om:)
Qua samenstelling was het vrouwelijk gezelschap enigzins teleurstellend. In principe was de Roemeense fractie met maatje 34/36 te sterk vertegenwoordigd. Er liepen trouwens nog wel enkele Duitse "stunners" met hetzelfde figuur rond. Uiteraard waren de blonde godinnen wel wat langer :)

Dinsdag staat tegenwoordig gelijk aan Italiaans eten. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet in Italie geboren ben want ik vond het niet zo bijzonder. Maar....dat kan aan mijn liggen aangezien ik van mening ben dat het eten in PHG als regel niet slecht is. Wat verder nog opviel waren een aantal goede ontwikkelingen. Dames gingen langs met drankjes (campari etc etc) en qua aankleding zijn er toch weer de nodige kleinere dingetjes gedaan.

Doordat het echt heel heel rustig was kwam er neit echt "stimmung" op. Maar goed, daar kon ik mij wel mee vinden. Links en rechts nog wat met duitse beren gesproken. Ik vond regelmatig (niet dat ik daarna op zoek was) toch wel de bevestiging dat menig beer PHG toch erg hoog op het favo lijstje heeft staan. En terecht.....

sunny
11 november 2011, 06:00
Bin heute Abend mal wieder im PHG zu hören (und natürlich auch zu sehen :tongue: ).

CU
Sunny

ijsbeer11
11 november 2011, 10:10
Bin heute Abend mal wieder im PHG zu hören (und natürlich auch zu sehen :tongue: ).

CU
Sunny

Dan horen wir heute abend endlich wieder manele!

Franzis
11 november 2011, 11:59

CU
Sunny

Prima, dann sehen wir uns heute!

Die Geschäftsleitung von PHG sollte evtl. endlich mal Ruhe in sein "DJ"-Karussel bekommen. Ich finde DJ Sunny und DJ Lanning gut, aber noch weitere Möchtegern-DJs im stetigen Überaschungswechsel machen nur die Stimmung kaputt.:hammer:

In so einem Laden kann man eben nicht auflegen, wie in einer normalen Disko, dazu ist das Publium zu inhommogen und wenn die Musik den Mädels nicht gefällt, kommt auch keine Stimmung auf.

Ich find z.B. Manele gut, denn den Mädels gefällts, sie Tanzen und das heizt die Stimmung an. Es muss ja nicht den ganzen Abend sein. DJ Sunny und DJ Lanning haben den Bogen ganz gut raus, finde ich.

Übrigens... der DJ Lanning schreibt sich doch mit "a", oder? Auf der PHG-Webseite stand letzte Woche noch "DJ Lenning". Na ja, bei den ganzen DJs kann man ja durcheinanderkommen...... :betrunken:

So... genug über Musik geredet.... bis gleich :freu:

Willi69
11 november 2011, 12:30

CU
Sunny
Hören würde mir reichen. :smile2: DJ Lulu sieht übrigens so ähnlich aus wie Du. :cool:

Jorah Mormont
11 november 2011, 14:09

CU
Sunny

Freue mich:freu::freu:

Willi69
11 november 2011, 14:30
Bin heute Abend mal wieder im PHG zu hören
Wie in Deinem Facebook-Eintrag zu lesen ist, wird garantiert überwiegend Karnevals-Musik gespielt. :festeer: Darf man sich da Lieder wünschen? :freu:

sunny
11 november 2011, 15:12
Ich glaube, Du hast falsch gelesen :tongue::tongue::tongue:

Friday 11.11. once again in PHG. Carnival-Season is starting in Germany that day. But don't worry: guaranteed i DON'T play carnival music ;-)

Beron
11 november 2011, 21:21
Geschmäcker sind zum Glück verschieden und ich hör mir deutlich lieber einen Profi Disco Mix an, als die übliche immergleiche und technisch nicht gerade sauber gemixte Happy Garden Playlist aus dem Laptop von Sunny oder Lanning. Da braucht dann eigentlich auch keiner zu stehen und Knöpfchen drücken - da kann man auch gleich nen ipod anschließen.
Aber das kann jeder natürlich gerne anders sehen.

ijsbeer11
12 november 2011, 09:14
Gisteren naar het plaatselijke pannekoekenhuis geweest in Oedt.
Bij aankomst rond 16.00 was er een overschot aan vrouwen, later op de avond zou er een betere verhouding ontstaan.
Opnieuw een nieuwe dame uit het voormalig VV kamp, naam is ze me ontschoten.

Jansen, Sonny en Wis30 waren er ook, evenals een aantal prachtige meiden wat ik niet gewend ben...
De komende twee weken hou ik het even voor gezien in de clubs, iets te vaak geweest laatste tijd..

Ohja, ik heb mezelf heel de dag als een pannekoek gedragen, heerlijk al die boze blikken van beren die met het mooiste meisje van de tent wilden kameren!

DJ Sunny was ook weer goed op dreef, al moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik meer tijd op de kamer heb gespendeerd dan in de bar.

Om 03.00 afscheid genomen tot het einde van de maand van het mooiste meisje van de club

IJSBEER11

Jansen
12 november 2011, 20:55
Aangezien ik deze pannekoek ( ijsbeer11 ) al wat langer ken ook buiten de clubs maar ook in het Eindhovense circuit waar hij de pannekoek van het jaar is geweest
heb ik me niet gestoord aan zijn Bankhang feest.

Hij had wel een van mijn meisjes bij zich die hij de hele dag wat om hem heen liet dansen maar aangezien haar borsten ook een beeje op pannekoeken lijken heb ik gekozen voor een meisje met Room bollen.

Er waren vele dames aanwezig dus heeft Willy69 heel wat moeten tellen op deze avond.
Ik was zelf een paar weken niet geweest omdat ik in Eindhoven een Italaanse ( geen Roemeens ) al meerde malen op het baekenland plein wat gerollebolt heb.

De andere beren zoals Sonny en Big30 hebben ook nog van de muziek genoten die Sunny ten horen bracht.

Omdat er een wedstrijd was van Oekranie - Duitsland 3 -3 heb ik deze vanuit de saunacabin bekeken.
Ook nog even bij gepraat met ijsbeer11 pannekoek en met een Roemeense naar kamer 17 geweest Selina.

Het was jammer dat er teveel Turkse beren waren die veel drinken maar weinig neuken volgens de dames maar ikzelf heb daar geen moeite mee.

Toch nog even leuk toen onze Big30 ruzie kreeg met een Koerd die vond dat Big een gezichtsuitdrukking had als onbetrouwbaar Hahahaha
Ja ik wist niet dat Koerden die normaal op berggeiten lopen ook nog Psychiater zijn in hun vrije tijd Hahaha.

Zegt die Turkse pizabakker ( pannekoek ) dat ik wel een betrouwbaar gezicht heb hahaha wat een mensen kennis dacht ik.
Later begreep ik het wel omdat het nieuwe kapsel van Big er ook zeer stormachtig uitzag.

Rond 22.00 u zijn deze koekenbakkers eruit gezet om te ontnuchteren.
We hebben nog heerlijke Pasta en Penne gegeten en een massage gehad van Alexander.
Volgende week maar weer eens ergens anders kijken.

Op de terugweg heb ik nog een weddenschap verloren van Big omdat ik dacht dat G.Netzer bij Hamburg heeft gevoetbalt maar nee het was B.M.-Gladbach.
Ben toen nog snel even naar Baekenlandplein gereden om mijn Italaans Meisje te feliciteren en rond 03.00 weer naar huis gegaan na club7 bezocht te hebben met haar en een snelle wip gemaakt. haha
Vanmiddag rond 15.00 u naar SKW geweest bij Juli ( omdat ze het waard is ) en nu kapot naar huis.

wallace1831
13 november 2011, 11:37
Rond 22.00 u zijn deze koekenbakkers eruit gezet om te ontnuchteren.

Jep, en ik denk, dat ik mischien mee "aansprakelijk" ben, dat deze ruziemakers eindelijk thuis gestuurd werden. Het Oekrainse meisje Katja (super schattig teenie-girl) wilde mij een beetje in het Kino verwennen en vraagte de daar aanwezige en boven vermelde ijsberen, of wij misschien voor 20 minutes privacy mogen hebben (ik had geen probleem met public action ... maar zij was de baas ;) ). Twee van de drien hadden er geen probleem mee, maar de derde, die al totaal bezopen was begon er ruzie te maken en gooide zijn volle glazen op de grond (thanks for the splinters, moron). Katja riep er onmiddelijk de Security, maar de vent was al verdwenen toen die kwam. Heb dan gewoon een korte sessie mit Katja gehebd, maar als ik dan een kwart uurtje later met haar in de Umkleide voor de betaling was, zag ik dat de Security dit idioot inmiddels gelukkigerwijze opgevangen had. Hoop dat het een les voor hem was ... :rolleyes:

yep3
13 november 2011, 14:23
Ik hoorde van een kennis dat het de laatste tijd goed is in
phg met veel
mooie jonge en
natuurlijke meisjes. Iemand die dit kan bevestigen?

ijsbeer11
13 november 2011, 14:35
Ja jansen ik heb ze lekker laten dansen totdat die zuipende turken allemaal een stijve van haar kregen en toen heb ik ze maar voor de derde keer die avond meegenomen..
Was lekker met stroop en poedersuiker die flensjes hmmmm....
Big zn nieuwe kapsel deed me denken aan manolev

Big30
13 november 2011, 15:35
Ik hoorde van een kennis dat het de laatste tijd goed is in
phg met veel
mooie jonge en
natuurlijke meisjes.
Over de line-up valt denk ik weinig te klagen. Of het je smaak is kan ik niet beoordelen natuurlijk ;)!

Vrijdag samen met Jansen weer eens PHG aangedaan.

- Veel dames in PHG, lastig schatten maar zal iets tussen de 60 en 70 geweest zijn. Opvallend veel nieuwe blonde dames, Sonny kende er 2 van en die kenden hem ook nog :tongue:, namen moet ik schuldig blijven. Ook een jonge nieuwe Roemeense dame gespot, met wel weer de typische Roemeense look maar vooral een CUP size ik schat XYZ, niet normaal zeg. Bella heet deze dame dus, lees net het paspoort van W69: Bella met Super Cup (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28039-Bella-%28Rum%E4nien%29&p=240445#post240445)
- DJ sunny was playing dus de muziek was wel OK, ook wat manele moet kunnen he, helaas geen Carnaval muziek, moet ook kunnen wat mij betreft!
- Nader kennis gemaakt met Irena, redelijk tot goed maar geen topper.
- Inderdaad 2 gasten hadden wat te diep in het glas gekeken (beiden met een Brabantse Tongval overigens :cool:), die werden netjes door de security afgevoerd, zo hoort ut ook.
- IJB11 was DE pannenkoek van de avond maar daar zat ie niet zoveel mee, hoewel Anita zag ik pas laat op de avond en die had dus ook een pannenkoek op het gerecht staan.
- Over pannenkoeken gesproken om 22u dus geen pizza maar wel lasagne of pasta, bevalt me moet ik zeggen veeeel beter.
- In de bar was het bijna niet uit te houden wegens O2 tekort, zelfde verhaal als in LR en GT in de winter.
Zou het echt zo lastig zijn een goede lucht verversing installatie aan te brengen??? Staande in de hal nog wat bijgekletst met Choco en Clara en voor IJB11 nog even portier gespeeld.
- Toen de klok al bijna de nacht ging aankondigen samen met Jansen weer vertrokken na eerst het Manolev kapsel weer in model geplooid te hebben (duurt 2 sec) :biggrin: en inderdaad Jansen weet echt veel over voetbal maar toevallig wist ik een onbeduidend detail wel!
(detail was dat Jansen dacht dat Netzer links buiten was en bij HSV had gespeeld en ik zei nee, was de spielmacher bij MG)

NiPi
13 november 2011, 15:36
Minstens 80 grieten en maar 10 beren!!
Pussy Paradise !!!

Bedankt voor het vrijkaartje, forumleiding!

Willi69
13 november 2011, 16:12
Op de terugweg heb ik nog een weddenschap verloren van Big omdat ik dacht dat G.Netzer bij Hamburg heeft gevoetbalt maar nee het was B.M.-Gladbach.
Günter Netzer (http://nl.wikipedia.org/wiki/G%C3%BCnter_Netzer) hat unter anderem bei Borusssia Mönchengladbach gespielt und war Manager in Hamburg. ;)

Ik hoorde van een kennis dat het de laatste tijd goed is in phg met veel mooie jonge en natuurlijke meisjes. Iemand die dit kan bevestigen?
Ja, das stimmt. :tongue:

Opvallend veel nieuwe blonde dames, Sonny kenden er 2 van en die kenden hem ook nog :tongue:, namen moet ik schuldig blijven.
Ella (:a_t_nu06: Rumänien) und Kischa (:wiederda: Deutschland [Sonny-meisje]). Kischa war am 07.05.2011 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=214687#post214687) schon mal für einen Tag im PHG, fiel damals dem Saunameister in die Hände und musste pausieren. :biggrin:

Ook een jonge nieuwe Roemeense dame gespot, met wel weer de typische Roemeense look maar vooral een CUP size ik schat XYZ, niet normaal zeg.
Bella (:a_t_nu06: Rumänien) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28039-Bella-(Rum%E4nien)). Egon sabbert schon... :rubbel:

egon, Dr. Rammler
13 november 2011, 16:18
"Bella ( Rumänien). Egon sabbert schon... "

die is am 3.12. beschlagnahmt :smoke:
die arme Frau will ja auch mal guten Sex haben :biggrin::tongue:

ksie
13 november 2011, 16:36
Ik kan bevestigen dat er een aantal nieuwe dames in PHG zijn. De meeste zijn van Roemenië. Enkele die ik heb ontmoet: Vivi(an), 20 jaar, slank mooie A-cup sinds een week aanwezig, Georgiana al enkele maanden aanwezig, blond en 18 jaar(lijkt iets ouder) met B-cup, Jolanda 20 jaar C-cup(circa een maand aanwezig en Bianca, (nog) 19 jaar en D-cup (sinds een week aanwezig).

Beron
13 november 2011, 19:20
Short notice: Diesmal nur ein mittelmäßiger Samstag für mich. Viele Frauen, auch wieder Neue dabei und eigentlich kann man nicht drüber meckern. Allerdings haben mich zu viele angebaggert und mein "I don't go to room with you" offenbar nicht ganz verstanden und fragten deshalb gleich mehrfach nach. Ende vom Lied: Ich muss mir anhören, dass ich doof bin, weil ich nicht mit denen für Geld vögeln will. Das ist anstrengend. Wenn Se so scharf drauf sind, dann gerne ohne die 50 Tacken. Ansonsten entscheide ich das immer noch selber.
Das Essen war diesmal eher schwach (kein Metzger, wenig Auswahl - übrigens gibts seit Wochen kein Dessert mehr fällt mir gerade auf). Abends gibts statt Pizza jetzt Würstchen. Neeeeee. Lieber Pizza. Die Brühwurst ist nicht so dolle. Der Kuchen am Nachmittag ging garnicht. Das war irgendwas aufgetautes, viel zu süßes Zeug.
Der Obstkorb war diesmal auch eher leer.

Also - Bitte nicht nachlassen, nur weils mal ein paar Wochen gut läuft, liebe Happy Gardener.

Positive: Wie ich hörte, sollen wohl Fernseher auf die Zimmer kommen (teilweise schon passiert) und

by the way: in Zimmer 11 stehen lustige Foltergeräte für Sado Freunde.

Nicht meins, aber wer das mag, kann sich ja ruhig mal den Hintern versohlen lassen....ne.

DJ Blair (?????) hatte auch nicht seinen besten Tag.

Big30
13 november 2011, 19:25
Ik kan bevestigen dat er een aantal nieuwe dames in PHG zijn. De meeste zijn van Roemenië. Enkele die ik heb ontmoet: Vivi(an), 20 jaar, slank mooie A-cup sinds een week aanwezig, Georgiana al enkele maanden aanwezig, blond en 18 jaar(lijkt iets ouder) met B-cup.
Was Vivian die vrij lange (1m80cm?) en slanke dame met half lang blond haar en een lok aan de voorkant?

ksie
13 november 2011, 20:06
Georgiana is de blonde dame van circa 1m70cm (met hakken lijkt ze groter). Ze spreekst zeer beperkt engels en geen duits. Het communiceren is dus beperkt.

ijsbeer11
16 november 2011, 14:08
Afgelopen vrijdag waren dat (namen zijn artiestennamen uit VV!):

Adriana, Celine, Roxana, Corina, Anda, Flora, Diana en nog een andere wat schuchtere Roemeense dame die een beetje loenst maar ook die heb ik in september in de Villa gezien.

Vrijdag jl. was Flora er! Viel me op dat ze misschien 1-2 kg was aangekomen sinds ik haar voor het laatst zag, evengoed was dat zo lang geleden dat ze juist recent is afgevallen :tongue:. Ze had in ieder geval wel een goed humeur!
Gewoon een leuke aardige dame, maar totaal niet mijn type, dus klets ik altijd maar wat met haar ;).

Er liepen vrijdag jl. zo begreep ik van IJB11 veel ex-VV dames in PHG rond. Tblijft een rondtrekkend circus, geldt voor de dames maar ook voor de beren.

gignnl
17 november 2011, 02:41
Op deze dag die begon onder een lekker zonnetje samen met een wandelmaat die alleen geniet en niet schrijft richting Oedt afgezakt.Eerst even langs de lokale waterhandel geweest voor diverse Duitse
bronwatertjesvoor we de Butzenstrasse aandeden.
In de Happy was al wel wat activiteit gaande,voor een woensdag al meteen behoorlijk wat dames gespot.
Op weg naar de douche al gekielhaald door Flora,deze oudgediende is sinds een weekje weer terug.Sinds onze laatste ontmoeting was er wat getuned aan Flora waarvan ze het resultaat meteen wilde laten zien.Uiteraard had ik deze resultaten kort hierna in de hand terwijl Flora op en neergaande bewegingen maakte over kleine Gign.
Flora is gewoon prettig gestoord en heb met haar altijd leuke sessies.Ook pre en aftersales zijn prima.
Terwijl ik in het nachtcafe wat ging uitrusten kwam Simona mij erbij gezelschap houden,ook met haar wederom prettig gekamerd.
Intussen was het damesaanbod wel heel sterk gestegen,ik telde 41 dames in de bar en nachtcafe dus het zullen er wel 55 a 60 zijn geweest wo inderdaad diversen uit VV.
Voor het eten nog even contact gemaakt met Oekraainse Nati en de kennismaking snel voortgezet op de kamer voor een prima sessie wederzijdse oraliteiten.
Hierna genoten van het prima eten,blijft in PHG doorgaans het beste van de clubs die ik ken.
Bij het uitbuiken in de kino aangerand door Roemeense Alexia met wie ik de vorige keer een prima sessie had,ook nu weer een blokhutje gedeeld tot beider genoegen.
In de bar genoten van de tonen van de DJ en enkele lekkere cocktails,uiteraard alcoholvrij want ik was de bob.
Nog wat rondgehangen in da house en omdat m n maat was kameren zelf ook nog maar op zoek gegaan.
Vond Corina,ook sinds enkele dagen hier en afkomstig van VV.
Een mooie Roemeense met vulling op de voor mij juiste plaatsen.Ook deze 5e sessie was prima,dame hield van GFE en was een prima speelkameraad.
Net voor sluitingstijd de kou weer ingegaan na een topdag,snel maar weer.

Willi69
17 november 2011, 15:34
http://planet-happygarden.de/bilder/heute/donnerstag.jpg

Wie funktioniert das denn? :confused: Und was kann man gewinnen? :biggrin:

http://planet-happygarden.com/saunaclub-event

The Joker
17 november 2011, 22:47
Je krijgt een dobbelsteen (http://www.thediceshoponline.com/images/productimages/2894_1_big.jpg) die je moet gooien.
Gooi je een 6 win je een vrijkaartje.

Costana
17 november 2011, 23:20
Wie funktioniert das denn? :confused: Und was kann man gewinnen? :biggrin:

http://planet-happygarden.com/saunaclub-event

Straks komt het bejaardentehuis langs...

Alabama
18 november 2011, 00:58
Op weg naar huis na een avondje Pannenkoeken Hulp Groep.

Alabama
18 november 2011, 02:19
Na een bezoekje aan Krefeld standaard terechtgekomen bij de Mevissenstrasse. Ondanks dat de laatste vier sessies daar slecht waren, toch maar een rondje gelopen. Niets naar mijn gading gevonden. Teveel dames van het type "een maatje meer" en sowieso is de service daar 9 van de 10 keer bagger. SKW betaal je 20 euro meer, maar daar krijg je ook heel wat meer voor terug. Ik had Krefeld ongepopt verlaten, maar wilde niet ongepopt naar huis gaan.

Op de heenweg overigens weer aangehouden door de polizei. Da's al de 3e keer deze week. Hele auto weer overhoop gehaald. Voor de mannen die graag een jointje roken in de club. Toch maar even opletten. Ik word regelmatig aangehouden en telkens gaat de hele auto overhoop.

Afijn, had geen navigatie bij me, dus het zou of LR, of PHG, of GT, of VV worden. Ik besloot in elk geval al richting huis te rijden, dus LR viel af. De eerste club die ik tegenkwam was het hoofdkwartier van de Pannenkoeken Hulp Groep, de parking stond goed vol, dus de gok maar gewaagd. Op de parking stond By Night te flyeren. Gratis entree en gratis drankje, moest ik wel nu meteen naar binnen. Apart eigenlijk. Mensen die 50 euro entree willen betalen, wegtrekken met gratis entree en een gratis drankje in By Night.

Afijn, aangebeld bij PHG, het 50 euro biljet overhandigd aan een rosse thekefrau (da's een heet patéke, da zie de zo) en de benodigde spullen in ontvangst genomen. Me snel omgekleerd en douche genomen en maar eens rondgekeken.

Een aantal interessante dames waren helaas in beslag genomen door pannenkoeken. Ook Anita. De "Pannenkoeken Hulp Groep" is vroeg begonnen met de kerstinkopen dit jaar. Nadat ze eerst de Moskee van Grefrath hebben leeggeplunderd, hebben ze nu ook de lokale bejaardensoos leeggehaald. Behoorlijk wat oudere dames. MILFS kun je het niet eens noemen. De M moet een G zijn en ILF ging in dit geval ook niet op. Goed, daar komen we niet voor, dus deze
dames maar links laten liggen.

De tent was aardig gevuld. Ik besloot maar wat te gaan drinken en wat rond te kijken. Kwam al snel Roxanne tegen, maar had geen zin om met haar te kameren. Verder o.a. Chaina, Claudia, de VV tweeling, Anita, Sarah (of iemand die er op lijkt), die 13-jarige, Nati en haar staart en nog wat dames die ik alleen van gezicht ken, gezien.

Als eerste maar even gekamerd met Chaina. Mooi lichaam en bloedgeil. Ze geilde me goed op in de bar en dat heeft ze voortgezet op de kamer. TZ was prima, met haar pizda mogen spelen, zuigen was wederom uitstekend en haar lekker geneukt.

Voor de pizza kon ik er nog wel eentje mee naar de kamer lokken. Ik zag 'm lekkere pitipoanca lopen en dat bleek Claudia te zijn. Tongpiercing, mooie tieten, mooie ass en een mooi gezicht. Op de kamer was ze ook prima. Ik mocht wel met haar pizda spelen, maar mijn vingers mochten er niet in. Zuigen ging lekker, deed ze prima met haar tongpiercing. Jammer dat mijn vingers niet in haar pizda mochten. Gelukkig mocht mijn pula er wel in. Neuken was prima. Minpuntje waren wel de overdreven fake geluiden die ze maakte. Daar heb ik weinig mee.

Nadat ik van de kamer was gerold, een douche genomen en op weg naar de pizza. Bleek me vergist te hebben, want er stond geen pizza op het menu. Wat snacks moesten we het mee doen. Daar is weinig aan te verkloten, maar echt veel smaak zat er ook niet aan. Die brol maar weggekieperd en richting de bar gegaan. Daar kwam ik Nikxxx tegen. Gezellig wat gepraat met Nikxxx en intussen was rondgeloerd. Anita was nog steeds bezet door haar pannenkoek (of loempia in dit geval?) en ook de andere dame die ik op het oog had was bezet door een pannenkoek.

Ik zag een dame staan met flinke jetsers. Me door haar even op laten geilen in de bar. Daarna de sleutel laten halen en op de kamer vieze spelletjes gaan spelen met haar. Bleek de 19-jarige Bella te zijn. Niet de mooiste dame uit PHG, maar ze heeft wel de dikste tieten en is bloedje geil. Ze ging op de kamer al direct met haar hakken op mijn tenen staan. Volop TZ, ze kuste me geil over mijn hele lichaam en daarna werden mijn pula en ballen ook niet overgeslagen. Daarna ontstond er een discussie over mijn nationaliteit. Had daar geen zin in en heb d'r maar toegezegd dat ze na de sessie wel even mijn paspoort mocht gaan bekijken. Het neuken was aardig, maar komt vooral omdat ze een nauwe pizda heeft. Echt diep erin en rammen werd niet gewaardeerd. Ze kermde het uit van de pijn en was er niet echt blij mee. Daarna op m'n gemakje het maar afgemaakt. In totaal 50 minuten op de kamer geweest. Afgerekend en haar mijn paspoort laten zien. De twijfel was uit de wereld.

Daarna Nikxxx gedag gezegd en huiswaarts gegaan.

Badslippers
18 november 2011, 11:56
Bleek de 19-jarige Bella te zijn. Niet de mooiste dame uit PHG, maar ze heeft wel de dikste tieten en is bloedje geil.

Ik tref meestal niet zoveel dames met dikke tieten in "PHG". Bella ken ik niet maar ik heb wel ervaring met (Alex)Andra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25944-Andra-(Roemeense)&highlight=andra). Die heeft me toch ook een paar flinke borsten. Het nadeel van dames met dikke tieten is wel dat ik dan voortdurend aan Megaboob moet denken.

Carlitos
18 november 2011, 12:17
Anita was nog steeds bezet door haar pannenkoek (of loempia in dit geval?) en ook de andere dame die ik op het oog had was bezet door een pannenkoek.

Anita was inderdaad de hele avond bezet door een Aziatische man die de hele tijd netjes achter haar aan liep. Zag wel grappig uit, Anita voelde zich niet helemaal op haar gemak.
Maar wie was die andere dame die je op het oog had? Vriend van me was wel een paar uurtjes zoet met een Roemeense met bril, die uitziet als een Spaanse gezien haar huidskleur. Ik dacht dat ze Ola of zo heette. Het was in ieder geval druk gisteren, aangezien er een wachttijd was van ongeveer een 15 min. Had ik nog niet meegemaakt.

Alabama
18 november 2011, 12:24
Dacht dat het Sarah was. :-) Ola heb ik niet gezien. Heeft zo'n secretaressebrilletje. Snap.nu waarom ik haar niet heb gezien. Tent was gisteren idd goed.gevuld. Heb me prima vermaakt. Anita zocht wel contact, maar d'r Japanse beftekkel huppelde er constant achteraan.

ijsbeer11
18 november 2011, 12:43
Sarah is in Roemenie

Willi69
18 november 2011, 13:41
Zum Vergleichen: Sarah und Ola ;)

http://planet-happygarden.de/bilder/party/after-work-party/after-work-party_3.jpg http://www.saunaclub.com/wp-content/uploads/2011/07/Saunaclub-Villa-Vertigo-FKK-Club-Bordell-Puff-2.jpg

Carlitos
18 november 2011, 13:45
Dacht dat het Sarah was. :-) Ola heb ik niet gezien. Heeft zo'n secretaressebrilletje. Snap.nu waarom ik haar niet heb gezien. Tent was gisteren idd goed.gevuld. Heb me prima vermaakt. Anita zocht wel contact, maar d'r Japanse beftekkel huppelde er constant achteraan.

Ik was graag met Anita weer eens gegaan, toch een van de mooiste meiden daar. Met die Japanner was gewoon een grappig gezicht, hoe die achter haar aan rende.

Carlitos
18 november 2011, 13:50
Zum Vergleichen: Sarah und Ola ;)

http://planet-happygarden.de/bilder/party/after-work-party/after-work-party_3.jpg http://www.saunaclub.com/wp-content/uploads/2011/07/Saunaclub-Villa-Vertigo-FKK-Club-Bordell-Puff-2.jpg

Heeft Ola ook een zus daar werken? Die vriend van me was eerst samen met Ola en haar "zus" op de kamer, maar of het echt haar zus was weet ik niet.

Willi69
18 november 2011, 14:25
Die Schwester muss :a_t_nu06: sein... ;)

egon, Dr. Rammler
18 november 2011, 16:05
Die Schwester muss :a_t_nu06: sein... ;)

höremal Hausmeisterchen, unser Freund Sunny ist nicht am werken am 3.12. !! Weist du wo der dann is ?
ne ? ich weis es.

sunny
18 november 2011, 16:11
Willi weiss das auch :tongue:

Heute bin ich übrigens im Heaven7 (Willich) zu hören.

Viele Grüße

egon, Dr. Rammler
18 november 2011, 16:15
denk ich mal, wollt es nur nicht öff. posten

Big30
18 november 2011, 16:29
Heeft Ola ook een zus daar werken? Die vriend van me was eerst samen met Ola en haar "zus" op de kamer, maar of het echt haar zus was weet ik niet.
Dat weet je bij Roemeense dames nooit zeker he ;). Het is een grote familie zo lijkt het vaak wel, minimaal achternichten allemaal van elkaar, maar ook hebben ze vaak hun nichtje of zus in de club werken. Soms klopt dat wel eens :cool:.

Als de zus op Ola lijkt geloven we dat gewoon! Voor Anita moet denk ik een pannenkoeken alarm worden afgeven, die was niet alleen donderdag jl. bijna de hele dag bezet maar vorige week vrijdag ook.

Alabama
18 november 2011, 16:37
Ook met een Aziaat? Zie die gast vaker met haar pannenkoeken.

Carlitos
18 november 2011, 16:45
Dat weet je bij Roemeense dames nooit zeker he ;). Het is een grote familie zo lijkt het vaak wel, minimaal achternichten allemaal van elkaar, maar ook hebben ze vaak hun nichtje of zus in de club werken. Soms klopt dat wel eens :cool:. Als de zus op Ola lijkt geloven we dat gewoon!

Volgens Ola was het haar oudere zus, ze was ook iets getint, maar niet zo donker. Ik zet in op 65% waar.

Voor Anita moet denk ik een pannenkoeken alarm worden afgeven, die was niet alleen donderdag jl. bijna de hele dag bezet maar vorige week vrijdag ook.

Pannenkoeken Alarm is een hele goeie, maar in deze moeilijke tijd zal het niet meer zo vaak voorkomen. Hoewel mijn vriend toch weer 7 uurtjes met Ola op de kamer was!
Anita is wel een potentiele "Pannenkoeken" dame voor mij. Het is maar goed dat het Bosco stempel niet meer zo goed zichtbaar is.

Big30
18 november 2011, 16:51
Ook met een Aziaat? Zie die gast vaker met haar pannenkoeken.
Eigenlijk moeten we gasten hier niet beschrijven ;), maar als zo'n 3 miljard mensen Aziatische kenmerken hebben is het ook weer niet zo herkenbaar :biggrin:.
Laat ik het zo zeggen de pannenkoek had geen Westers uiterlijk ;). Is ook niet zo van belang wie de pannenkoek is maar zal wel steeds om dezelfde gaan.

Oja, kan natuurlijk best zijn dat het wel een zusje van Ola is.

Bosco
18 november 2011, 17:36
Anita is wel een potentiele "Pannenkoeken" dame voor mij. Het is maar goed dat het Bosco stempel niet meer zo goed zichtbaar is.

Niet meer zo goed zichtbaar hé? Ik zal hem morguh ff vernieuwen. Als ik zie dat ze de ouwe heeft geprobeerd te verwijderen...krijgt ze een schop onder der vleermuis. :cool:

Carlitos
18 november 2011, 17:44
Niet meer zo goed zichtbaar hé? Ik zal hem morguh ff vernieuwen. Als ik zie dat ze de ouwe heeft geprobeerd te verwijderen...krijgt ze een schop onder der vleermuis. :cool:

Kom ik volgende week wel even controleren of de stempel wel volgens alle regels van het YBF is geplaatst.

NikXXX
18 november 2011, 21:13
Gisterenavond om onverklaarbare redenen in Oedt terechtgekomen alwaar ik 50 euri's neertelde voor entree van Den blijde tuin. Nu kan ik hier een ellenlang verhaal neerpennen, maar dat gaan we niet doen. Er was een prachtige line-up aan dames. Gewoonweg WAUS. Veel zwartharigen. De ontvangstdame was om op te vreten. In de bar werd ik gedurende de avond meerdere malen aangerand door de dames. De DJ draaide mooie plaatjes. Anita werd geowned door een Aziatische pannekoek. Edoch had ze wel tijd om mij drie kusjes te geven en wat smalltalk uit te wisselen. Het blijft een schatje. Eerste sessie met Iren waarmee ik mijn laatste keer dat ik in PHG was gekamerd had. Toen een matige sessie, nu een supersessie. Een uurtje volgemaakt. Dit keer was ze relaxter op de kamer en meer meegaand in het spel. Over spelletjes gesproken; in de bar wilde een Roemeense mij intens kussen in de bar. Dit probeerde ik te ontwijken. Ik fluisterde in haar oor dat ze het spelletje moest spelen. Na 2 minuten pakte ze mij uit het niets vol op mijn bek. Poeh! Ondertussen had ik Alabama gespot. Het was een goed weerzien, alleen liet ie mij in de steek toen ik last gevallen werd door een 39 jarige Hongaarse die naar eigen zeggen in pornofilms gespeeld had. Who cares? Ze was totally un-hot. Om twee uur nog aan de bar gehangen met Jana die aan de whisky zat. Van het een kwam het ander wat eindigde met een FT pur. Over deze dame hoef ik niks te schrijven. Denk dat haar draadje genoeg zegt. Topservice. Blij verrast. Om drie uur 's nachts rolde ik PHG uit en reed de nacht in. Vier uur later ging de wekker... ramp!

Denk dat ik GT even inruil voor PHG, magda?

Big30
19 november 2011, 01:52
Om twee uur nog aan de bar gehangen met Jana die aan de whisky zat. Van het een kwam het ander wat eindigde met een FT pur. Over deze dame hoef ik niks te schrijven. Denk dat haar draadje genoeg zegt. Topservice. Blij verrast. Om drie uur 's nachts rolde ik PHG uit en reed de nacht in. Vier uur later ging de wekker... ramp!

Denk dat ik GT even inruil voor PHG, magda?
Ik neem aan dat je deze Letse Jana bedoelt NikXXX:
Letse Jana (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18340-Jana-%28Letse%29&highlight=jana)

Zoals het Orakel van de Arena eens zei "Elk nadeel heb z'n voordeel", twas een nadeel dat PHG op de Donderdag tot 03u open is, daar resulteerde om 02u wel een voordeel uit, genaamd Jana ;).

Beron
20 november 2011, 11:03
Der Samstag in kurz: Voll ohne Ende (ab 23 Uhr mussten Gäste offenbar wegen Überfüllung abgewiesen werden). Musik von "Hobby" DJ Lockenkopf aus Holland mit Laptop und ohne Gefühl dafür, wie man Titel mixt. Ohren-Aua nach jedem Titel. Die Musikauswahl aber in Ordnung, Manele Zeugs in ertragbarer Dosierung. Viele tolle Frauen (aus Nicht-Rumänien) aus den letzten Wochen wie befürchtet nicht mehr da - trotzdem locker über 70 Frauen, aber leider fast nur Rumänien. Die sind ja auch oft mal Optische Leckerbissen und solche hab ich dann auch rausgepickt. Mischa oder so ähnlich: Sieht super aus, saß versteckt in der Ecke und wurde von keinem entdeckt - bis ich mich mit ihr in die Mitte der Bar setzte während wir ewig auf den Schlüssel warten mussten. Kommunikation mangels ausreichender Englischkenntnisse eher schwer möglich - Service aufm Zimmer eher kaum vorhanden. Aber die Optik und die Super Figur reißen es dann raus. Warum ich gegen meine Gewohnheit was über ne Frau schreibe? Weil Gladbach 5 zu 0 gewonnen hat und ich das mal entsprechend würdigen will.
Buffett gut, Abends Grünkohl (im Winter eigentlich ne gute Idee). Kann man insgesamt als runden Samstag bezeichnen - obwohl es diesmal wirklich schon wieder ZU VOLL war.

Bosco
20 november 2011, 12:31
14:45 Drukte Rex en ik aan de bel van blijde tuin. Na het ontvangst van de theke en de verplichtingen voldaan te hebben zagen we al dat er 40 damens en 10 beren aanwezig waren. De helft van die damens waren nieuw voor mij, en dat terwijl ik maar 1 weekendje happy had overgeslagen. ( moest toen naar LR) Ik had te horen gekregen van de klagende damens dat de dag ervoor ( vrijdag) Totaal meer dan 80 damens waren en slechts 15 gasten. :eek: Veel ex-VV, LR en fkk Planet dames aanwezig.

De gasten die vrijdags niet waren op komen dagen kwamen volgens mij allemaal gisteren. Tot etenstijd ( weer veel te laat, 19:45) was het nog goed te doen. Verhouding ongeveer 70 dames,50 beren. Na het eten stroomden grote groepen met sudlandse patsers naar binnen, die normaal gesproken naar VV gaan. De verhouding ging toen compleet scheef.....na 21:00 minimaal 150 beren. :confused: waarvan 80% uit het zuiden.

Het was te vol, warm en druk!! 22:30 ben ik gaan pannenkoeken bakken met mijn draga om de drukte en hitte te ontvluchten, na een sleutelwachttijd van...3 kwartier.

2:00 vertrokken Rex en ik weer door de dikke, dikke mist huiswaards.

Badslippers
20 november 2011, 18:35
Sommigen zijn zelfs voor PP te klein: Eugenia komt net binnen gehuppeld. Of toch niet.....

Je kunt er weer eentje op je lijst zetten, gisteren in "Happy Garden" een nog kleinere dame dan Eugenia gezien. Ze heet Silvia. Roemeens, a-cups, puur natuur, ik schat 139 cm en zo zwaar als een paar pakken suiker.

Badslippers
20 november 2011, 20:39
Een bomvol "Planet Happy Garden" maar op een gegeven moment was het zo druk dat de wachttijden op liepen. Volgens mij was er zowat de hele avond te eten want toen de warme hap was geweest stond er om 22:00 alweer boerenkoolstampot met worst klaar. Mijn worst stond ook klaar voor Brenda de "Dominicaanse" (uitstekende sessie) en Sandra "Zuid Afrikaanse" (redelijke sessie).

Rex de snuffelende hond, wilde er ook nog een keer aan ruiken maar toen hij de opgezwollen vulva van zijn eigen loopse teef Alexandra rook, wist hij wat hem te doen stond. Benen uit elkaar en pompen maar. Alexandra was dus blijkbaar overgekomen van "Living Room". Naderhand wilde hij nog de foef van het Roemeense/Griekse roofdier Vera besnuffelen. Een gevaarlijke porno "Bitch" van 1.80 cm.

Zoals gewoonlijk zat Bosco als een Gigolo op zijn barkruk te wachten op Roemeense sletten die van zijn diensten gebruik wilden maken. Er was echter geen doorkomen aan zo vol stond het grote boek waar de meiden moesten intekenen voor een sleutel. De keuze aan dames was overweligend. Varierend van ultra slank (Silvia) tot aan goed gevulde dames zoals Bella en Andra, porno chicks zoals Vera of Alexandra en vanzelfsprekend het bekende Roemeense clubje waar ik minder in thuis ben. Ik zag in ieder geval Irena waar Buttinski nog eens vol overheen is gegaan en Anita (zeer hotte verschijning!!!). Jammergenoeg hield ze zich veel op in de hoek waar de waterpijpen, de Wodka en de flessen champagne op de tafeltjes stonden en het goud om de nekken zo hard rammelde dat je er koppijn van kreeg.

De sfeer zat er goed in maar de kontjes trilden toch minder dan andere keren en ik heb deze avond geen goede paaldansact gezien. Ik ben niet zo goed in schattingen maar er waren toch zeker tussen de 60 en 80 dames aanwezig. Personeel zeer goed bezig om ondanks de drukte te blijven bedienen. Triest om te zien dat er dan toch weer onbehouwen kerels zijn de menen onmiddellijk bediend te moeten worden.

Alabama
20 november 2011, 21:35
Het klinkt allemaal alsof VV is begonnen met het invoeren van een toegangsbeleid...

Bosco
20 november 2011, 21:54
Het klinkt allemaal alsof VV is begonnen met het invoeren van een toegangsbeleid...

We weten dat er een grote opruiming is geweest in hun damesbestand. Het lijkt er idd op dat ze ook een opruiming in hun klantenbestand aan het houden zijn, of ze zijn hun dames achterna gereisd. De vaste PHG klanten zijn in ieder geval niet blij met deze ontwikkeling!

Alabama
20 november 2011, 21:57
We weten dat er een grote opruiming is geweest in hun damesbestand. Het lijkt er idd op dat ze ook een opruiming in hun klantenbestand aan het houden zijn, of ze zijn hun dames achterna gereisd. De vaste PHG klanten zijn in ieder geval niet blij met deze ontwikkeling!

Ja, was wel even schrikken toen ik een tijd terug voor het eerst sinds een poosje weer in PHG kwam. De halve VV liep er rond. Het grote voordeel van regelmatig bezoek aan VV was wel de kennis van welke dames links te laten liggen. Er zitten er een paar tussen met een aardige service (o.a. Claudia), maar het gros is niet veel naar mijn mening.

Begrijp dat ze niet blij zijn met deze ontwikkeling. VV en PHG waren qua dames en publiek toch vrij verschillend van elkaar. Blijkt nog maar weer eens dat het geen kwaad kan om enige vorm van deurbeleid te hebben. Personeel van PHG is erg vriendelijk tegen iedereen, maar het kan ook doorslaan...

Afgelopen donderdag vond ik het overigens meevallen. Het was gezellig druk, zowel qua dames als qua beren en weinig tot geen vervelende beren.

Bosco
20 november 2011, 22:07
Heel vreemd is het ook dat er vrijdagavond maar 15 klanten binnen zijn en op zaterdagavond 10x zoveel. Sommige lockers werden door 3 man gedeeld! Slecht weekend voor de dames die van het ene uiterste in de andere vallen. van niks te doen hebben tot wachttijden van 3 kwartier. Heb ook begrepen dat na 23:00 veel klanten entree geweigerd zijn door te vol.

Costana
20 november 2011, 22:22

En zeggen dat ik het nog eens opnieuw wilde proberen om naar PHG te gaan.... maar kom Costana laat zich niet door wat bruin van zijn melk brengen.

ijsbeer11
21 november 2011, 10:20
Dames zijn zelf weggegaan uit VV, is geen opruiming geweest. Dit waren allemaal dames die intern zaten en die zijn uit eigen beweging vertrokken. In VV was het vrijdag niks te doen en zaterdag overladen vol, zelfde als in PHG dus blijkbaar.
Ik ben er zelf niet geweest maar heb het gehoord van vrienden

sunny
25 november 2011, 12:51
Heute in PHG DJ Sunny.

Bosco
26 november 2011, 10:34
Vrijdag 25-11-11.
Ik had geluk, ik had niets anders te doen dan happy weer eens op vrijdag te kunnen bezoeken. :freu:
Aankomst 15:15, De hele dag en avond was er een damesmeerderheid. 60/20 en sávonds 70/50. :freu:
De sfeer was supergezellig en relaxt. :freu:
Het freet had ik gemist ( 19:00 was het op ) :confused: Heb met mijn draga wat laten bezorgen. ( voortaan de freet niet meer missen! )
De beste DJ van PHG stond weer te draaien. Er werd veel gedanst door de Roemeentjes en mij. :freu:

Aanwezige bekende ijsberen: Dolfie, Costana, DJ Sunny, Kaajaa, Sonny, Jacky Pakutra, Pistole Pete, Alabama.
Aanwezige bekende dames: Anca, Anita, Miranda, Monica, Lucy, Adriana, Claudia, Sylvia, Chriss, Katja, Nadia, Daniela, Simona, Larissa, Oana, Saryna, Vicki, Gina, Rolanda, Bella, Amanda, Vera, Alexandra, Christina, Carolina.... PFFFF hier kap ik mee!
In ieder geval héél véél met weer 'n stuk of 10 nieuwe.

Gisteren was het ongeveer 21.738 keer gezelliger en leuker dan vergeleken met de zaterdag daarvoor! :freu:
Voortaan maar dat ik elke vrijdag gaat? ..........Kon dat maar. :frown:

ijsbeer11
26 november 2011, 10:40
Was mijn maat er ook want die lul zou vanochtend om 8 uur hier zijn maar tot op heden niks gezien

Bosco
26 november 2011, 10:46
Was mijn maat er ook want die lul zou vanochtend om 8 uur hier zijn maar tot op heden niks gezien

Ja, hij was er ook! :biggrin:

egon, Dr. Rammler
26 november 2011, 11:17
Freitags in PHG ? lieber Bosco ich hoffe doch, das du nächsten Samstag eine Ausnahme machst und kommst. Wir haben uns lange nicht gesehen

Alabama
26 november 2011, 12:12
Vrijdag de 25e:

Rond een uur of vijf aangekomen bij het pannenkoekenhoofdkwartier in Oedt. Ik werd voor de verandering eens 'n keer niet aangehouden door de Polizei. Me snel in mijn ijsberenkostuum gehesen, een douce genomen en eens de indruk opgedaan. Ongeveer 50 dames en 20 ijsberen. Hieronder enkele gekende viespeuken (en in sommige gevallen: pannenkoeken). Gezellig even wat gepraat met Bosco, Costana en Dolfie. Jacky Pakutra werd gepannenkoekt door Larissa, maar die heb ik tussen de bedrijven door ook nog even gesproken. Later op de avond verscheen ook Pistolen Piet nog. Ook nog wat bekende dames gezien, waaronder heel wat dames die voorheen in de VV werkten. De bejaardensoos was grotendeels afwezig.

Ik zag al direct Anca rondhuppelen in de buurt van de danspaal. Het leek me dat ze ook wel trek had om in een andere paal te hangen. Bosco zei dat ze goed is en dus ging ik maar even bij haar zitten. Wat gegrapt en gegrold, chocola en manderijnen gegeten, wat opgewarmd en daarna voor een uurtje naar de kamer vertrokken. Er was niets gelogen over de kwaliteiten van Anca. Wat een wijf zeg. TZ was geil, je mocht overal voelen, in zitten en likken en ze pijpt net zo goed als Sara. Daarna haar in diverse standjes goed onder handen genomen. Ook nog even uit liggen puffen onder het genot van een sigaretje. Ik had er honger van gekregen en ging dus maar even kijken wat er te vreten was.

Het eten was goed te doen. Aardappelen, rijst, kip met saus en nog wat ander vlees. Een flink bord weggewerkt en toen kon ik er wel weer even tegenaan. Intussen waren ook Jacky Pakutra en Larissa gespot. Chaina kwam nog even op mijn pik rijden in het nachtcafé, maar ik zei haar dat ik even verder ging kijken.

Eenmaal in de bar werd ik weer geschaakt door Anca. Vrijwel iedereen was aan het pannenkoeken en het is dus besmettelijk. Toch nog maar 'n uurtje met haar gegaan. Dat heb ik me niet beklaagd. Ze was wederom fenomenaal. Prima TZ, overal voelen, likken, haar pizda vingeren en pijpen deed ze weer heerlijk en vol overgave. Ze maakt ook geile geluiden, maar zeker niet zo overdreven als sommige andere dames dat gewoon zijn. Haar daarna stevig geneukt in diverse standjes. Het uur weer meer dan vol gemaakt. Daarna maar weer even uitgepuft onder het genot van een sigaretje. Achteraf bleek de sessie wat intenser te zijn dan gedacht en dan de vorige.

Daarna wat in het nachtcafé en de bar gehangen met aanwezige ijsberen. PP was intussen ook gearriveerd. Wat later werd ook de "later op de avond"-freet opgediend. Lasagne en pasta. Smaakte ook weer goed en persoonlijk vind ik dat wat beter en geschikter voor de rest van de avond dan wat gefrituurde kipsnacks zoals ik de vorige keer kreeg.

Ik had weer wat energie en ging op zoek naar de volgende sessie. Een 3e maal Anca zou teveel pannenkoek zijn en dat doen we dus niet. Wel met haar afgesproken dat ik doordeweeks nog een keer binnen kom wippen. Ik ben toch geregeld in de buurt en even naar de PHG is dan een kleine moeite en zeker de moeite waard met 'n dame als Anca.

De bekende VV dames werden wat ambetant en die liet ik dan ook maar even links liggen voor vanavond. In het nachtcafe zag ik een dame met een verpleegstersachtig pakje staan. Ik dacht dat het een Bulgaarse was. Er stond ook een vriendin bij, maar die werd door PP voorzien van wat gewenste intimiteiten. Al snel kwam ik er achter dat ze Livia heette en Hongaars is. Toen was mijn enthousiasme al een stuk minder. Omdat het lullig zou zijn om vanwege haar nationaliteit af te haken en ik zo 1-2-3 geen waardige alternatieven zag, toch maar de gok gewaagd. Eerst heeft ze in de kino even aan mijn paal gevoeld en daarna naar 'n kamertje buiten. TZ was vol overgave, vingeren liet ze gewillig toe, ze pijpte hemels en ook nog even geswaffeld. Daarna haar stevig geneukt en toen was het half uur om. Het was mooi geweest.

Met Dolfie nog een cola gedronken en nog even gekeken waar Costana was, maar die had kennelijk heel wat pannenkoekenmix ingeslagen. ;) Me omgekleerd en voldaan naar huis vertrokken.

Al met al een prima avond:

* dames: zowel qua looks als qua aantallen een mooie line up. Service is in PHG gemiddeld genomen ook prima.
* publiek: aanvankelijk rustig (ongeveer 20 beren), daarna 50 a 60 beren. Geen irritante figuren aanwezig.
* eten: prima
* muziek: DJ Zonnig draaide prima.

Costana
26 november 2011, 13:22
25 november 2011

Na eerst onploft te zijn op mijn werk in een hevige discussie, trok ik deels opgefokt naar Oedt. Onderweg even gestopt om de überpannekoek op te pikken.
Onderweg stoere pannekoekverhaaltjes gehoord, jaja de zotten zijn de wereld nog niet uit :) (no offense) Achteraf zou pannekoekenstuifmeel zwaar besmettelijk blijken.

Bij aankomst in het oord van plezier rond 15h, dienden we zoals altijd enkele minuten te wachten eer we binnen konden. Eenmaal binnen kreeg ik bijna een hartstilstand, de eerste 4 vrouwen die ik zag waren waarschijnlijk ontsnapt uit het bejaardentehuis.
Gelukkig werd het ontsnapingsgat snel gevonden waardoor de oudjes zich niet vermenigvuldigden. Dolfie kwam ook op ons afgestormd en we werden bijna omver gedonderd door deze pittbull, deze was op zoek achter iets ouds om te neuken! Snel omgevormd tot ijsbeertje en het nachtcafé binnen, ontbijt lag al stil waardoor ik enkel wat stokbrood met choco en een glaasje sekt kon drinken, pannekoeken waren op, een voorteken ? Larissa kwam al snelle effe gedag zeggen en na welgeteld 2 min ofzo stond Jacky_Pakutra al bij haar, die had zichzelf vol moed gepompt om zijn pannenkoekenreputatie af te smijten maar helaaaaaaaaasss voor hem.... Het zou duren tot een gat in de nacht eer Larissa nog single te zien was. Net zoals Peppi & Kokki.

Na effe wat gedold te hebben met jacky en Larissa, begaf ik mij naar de bar, de verschrikking van in het begin werd gelukkig weggenomen door een groot aantal lolita's en andere meiden naar mijn smaak. Terug op de goede weg PHG !!! Straks begin ik te denken dat dit een eindejaarsclub is, vorig jaar deze periode was ik ook zo lovend over PHG. Na een tijdje kwam nog een andere pannekoek aan, herr Bosco, lang geleden dat ik die viespeuk nog had gezien, maar die conserveert zoals blik in groente. Ook met zijn vrouw Daniella, blijkbaar waren er echtelijke problemen maar die werden al snel bijgelegd. Het eerste aperitiefje, gin-tonic, werd genuttigd en er was een zwaar overschot aan vrouwen, magic friday vanaf nu in phg ? Alabama bleek ook aangekomen te zijn en deze was een goede bron om het VV-grut ervan tussen te halen. Bij zowat elke onbekende dame die ik niet kende, werd eerst even gepolst of het geen vv-dame was. Na 2h30 werd er stilaan tijd om te poppen en werd de radar aangezet. Mijn oog viel op een schattig, natuurlijk meisje, ViVi, 20j uit Roemenie. Na een korte kennismaking en wat filosofische zaken diende ik zelf de sleutel te vragen. Het arme meisje werd de koude doorgestuurd naar een blokhutje waar de deur ook nog eens van open stond. Gelukkig is Costana nogal warmbloedig en kon ik haar ruimschoots verwarmen, die koude handjes en voetjes waren op het einde iets minder koud :) en Costana kreeg het nog heter na een uurtje !! Wat een pareltje om mee te kameren !! Ik was totaal van slag !!! :hammer: Had ik het pannekoekenvirus betrapt van die andere pannekoeken ??

Toen we van de kamer kwamen, werd het eten opgediend om 18h30 (Bosco remember that hour !!!!!!!!). het fret was goed te noemen echter niet zoveel. Kip en zwijn, rijst & aardappelen, tosti-aardappelen en groentes. Na het eten nog wat gedronken en gezopen in de bar, waar bosco tot de conclusie kwam dat hij het eten gemist had...Gelukkig heeft hij een superwijf die snel wat te freten bestelde. Later ook de jaarlijkse ontmoeting met Pistol_pete gehad die mij wat advies gaf over Brazilië, dank je man ! Die dacht waarschijnlijk dat hij in heaven was terecht gekomen want veel lolita's aanwezig. Ikzelf kreeg terug zin naar Vivi, echter ik zag ze nog net geschaakt worden door een ouwe heer. 2h later was ze nog niet terug dus gaf ik mij over aan een blonde roemeense met mooie ogen en leuk lijf maar daar stopt het. Genaamd Ela, wilde effe afwerken en daar heb ik op een bijzondere manier aan meegedaan.

Het virus had intussen toegeslagen en overal in phg plaatste ik mijn mannetjes om vivi te spotten :), het was zo erg dat ik een aanbod van een andere supermeid afsloeg, toch bedankt voor het voorstel :).
Tijdens een onderonsje met Bosco, Kaajaa (arme man gisterenavond), Dolfie (die ook aan het pannekoeken was) en Alabama zag ik haar terug binnenkomen in de bar, als een bliksemschicht erop af en nog snel alles terug netjes gewassen. Hierdoor wel de snack gemist die er verdomd lekker uitzag !
De sessie was voor mij persoonlijk perfect en merkte dat zij ook wel plezier had. Voor het eerst heb ik ook daadwerkelijk iets bijgeleerd, niet-sexueel getint, van een dvp. Ik was met verstomming gebaasd. Na een kleine 2h de kamer verlaten en op zoek achter de andere pannekoeken, deze waren zo goed als allemaal verdwenen, behalve Kaaja die opgemonterd werd door zijn dame en Bosco die waarschijnlijk ergens te snurken lag. De sfeer in de bar was gezellig te noemen met Dj Sunny als dj en roemeentjes die de paal verkrachtten. Vooral Anca kon er wat van maarja het was haar verjaardag dan ook.

Ikzelf werd nogal moe dus omstreeks 1h vertrokken. Had op voorhand mijn slaapzak meegenomen en deze heb ik dan ook somewhere on the road uitgetest. Klein dutje van 1h30 gedaan en goedgekeurd !

Positief:
zeer gevarieerd aanbod van (knappe) dames
gezellige sfeer met geen vervelende peepz
veel toffe ijsbeertjes aanwezig
lekker eten

Negatief:
iets te weinig eten

Tot de volgende !

Ik was het bijna vergeten, speciale vermelding voor:

Daniella: die zo vriendelijk was om mij te voederen tijdens haar intiem diner met Bosco
Lucy: die zo vriendelijk was om chips voor mij te gaan halen in de bar

sunny
26 november 2011, 15:19
Ja, es war gestern mal wieder sehr gesellig mit Euch ;)

Dolfie
27 november 2011, 20:45
Vrijdag 25/11,Beursaandeel PHG verkeert in woelige waters.</SPAN>
</SPAN>
Aangezien het al meer dan een jaar geleden was en dankzij een waardevole tip van Bosco besloot ik om GT en FKK Planet links te laten liggen en naar PHG te gaan.:biggrin:
Bij aankomst ging ik al direkt op zoek naar de Hongaarse Chris want met deze dame had ik vorige keer een reuzegoede ervaring.
Het viel me meteen op dat de Line-up erg povertjes was en ook weinig klanten.Ik informeerde me even bij de zeer vriendelijke bardame of de Hongaarse Chris aanwezig was maar zij twijfelde.
Fuck,lichte paniek begon me te overmeesteren en na wat heen en weer geloop doorheen de bar en het nachtcafé kwam ik aan de ingang Costana tegen die vergezeld was van Jacky Packutra.Leuk om met Jacky eens kennis te maken.
Later kwam Mr Bosco ook binnengewandelt en na hem de hand te hebben geschud verzekerde hij me dat Chris er zeker zou zijn en wat later bevestigde een vriendinnetje van Costana me ook dat ze er was maar dat ze wat later ging arriveren.
Ondertussen had ik van heel wat dames vernomen dat ze nog met haar make-up bezig was.Ineens zag ik een blonde stoot en haar iets minder mooie vriendin aan de bar.Deze blonde Deerne bleek de Hongaarse Gina te zijn.
Deze laat ons zeggen,volwassen dame;) bleek niet alleen een lekker ding maar was ook in staat een leuk gesprek te voeren.Ondertussen was haar vriendin (sorry,naam ontgaat me) mijn kleine Dolfie aan het masseren.:tongue:
Deze vriendin drong aan op een trio en dit probeerde ze heel de avond nog zonder succes.
Aangezien Chris niet te bespeuren was en ik op springen stond besloot ik om met Gina een wipje te doen.
Deze sessie was hemels ( zie recensie ).
Na deze stomende sessie liep Chris mij voorbij,echter ik herkende ze niet meteen.Bosco riep nog ; hé Dolfie daar is ze…Fuck,ik liep haar achterna en toen ik haar aansprak herkende ik haar.Tja ze had haar haar helemaal anders,krullend en in een staart gebonden.
Ze lachte en zei tegen me ; er zijn een heleboel meiden me komen zeggen dat iemand op zoek naar me is en dat ben jij dus.Ze wou meteen de kamer op maar ik bekende dat ik effie moest bekomen van een ander Hongaars aperitiefje.:biggrin:
Mmmm dat viel niet direkt in goede aarde maar ik beloofde haar na het eten een sessie wat haar terug in een “good mood” bracht.
Na het eten in het leuke gezelschap van Gina wat liggen uitbuiken met een lekker frisse Warsteiner en ook eindelijk kennis gemaakt met de leuke gozer Alabama.
Ik kreeg terug zin en ineens zag ik Costana met naast hem een heerschap die zich liet verwennen door een Meisje.Dit bleek de one and only Mr Pistol Pete te zijn.
Deze Pistol Pete bleek ook een erg fijne kerel te zijn.Er waren schat ik 50 a 60 dames aanwezig waarvan enkel Chris,Gina en Simona me echt konden bekoren.
Van deze 3 keuzemogelijkheden was enkel Gina te bekennen en ben ik met deze Hongaarse Deerne aan een tweede sessie begonnen die zelfs nog beter was dan de eerste.:betrunken:
Toen kwam daar uit het niets Jacky Pakutra,de man van de marathon sessies.Hij had het echt naar zijn zin met zijn vaste dame,Larissa als ik het me nog goed herinner.
Het werd al laat en ik zocht een derde sessie.Toen botste ik op Chris maar ze was net bezet…Fuck dat was echt klote.:redface:
Ik overwoog Gina terug maar als echte hoereloper 3 keer met dezelfde dame vond ik er zwaar over.:smile2:
Ik spotte een dame die er eigenlijk ook erg lekker uitzag.
Dit bleek de Roemeense Roxanna te zijn.Ik vroeg advies aan Alabama die me adviseerde het niet te doen omwille overwegend slechte ervaringen.Echter Dolfie,de keikop vraagt steeds raad maar lapt het meestal aan zijn laars.
En ja ik had weeral beter deze raad opgevolgd want de sessie was een katastrofe.:frown:Ik had beter terug met Gina deze avond afgesloten.
Nadien was Costana spoorloos verdwenen,waarschijnlijk was ook hij bezig met een marathonsessie.Na nog een drankje afscheid genomen van Alabama en na een lange rit heerlijk gedroomd over Gina.
Besluit : PHG is een erg mooie club met echt zeer vriendelijk gedienstig personeel.Wel erg jammer betreft de povere line-up.
Vele dames kloegen over te weinig bezoekers en vooral veel te weinig kamergangen.Ik kreeg van een heleboel dames te horen dat ze binnekort PHG verlaten want de verdiensten liggen te laag.Hier zou PHG iets moeten aan doen om terug uit deze negatieve spiraal te komen anders vrees ik het ergste.</SPAN>
</SPAN>
Grtz,Dolfie </SPAN></SPAN>

Carlitos
28 november 2011, 22:17
Voor een maandag niet slecht, leuke line-up en redelijk wat beren. Alleen het eten was niet van een niveau om naar huis te schrijven, maar ik had honger na 600 km in de auto te hebben gezeten. Helaas was Anita er niet, maar gezien de line-up toch een keuze kunnen maken. Heb een tijdje met de borsten van Nathalie gespeeld, enige minpunt was het TZ. Na het eten met de blonde vriendin van Ola gekamerd, helaas haar naam vergeten. Lekker neuk figuurtje, PZC was heerlijk.

Ik moet alleen 1 ding kwijt over die mooie rooie theke, als die aan de andere kant van de bar gaat werken sta ik vooraan..... Wat een lekker, helaas onbereikbaar, jong ding.

Franzis
30 november 2011, 16:50
QUATSCH! Die Überschrift sollte "Freitag, der 25.11.2011" lauten!

Dieser kleine und wohl nicht sehr informative Bericht kommt etwas spät.......
Na ja, letzten Freitag war es, im Gegensatz zum Freitag davor, wieder mal richtig klasse!

Lobend hervorheben möchte ich da auch mal DJ Sunny, der sich trotz seiner Erkältung, richtig ins Zeug gelegt hat.:freu:
Er macht einfach die beste Stimmung.

Ich war dann mit einer Neuen aus Rumänien auf dem Zimmer. Tja, nett war sie ja, aber die Performance war doch eher mau, so das ich gegen meine Gewohnheit schon nach ca. 20min aus dem Zimmer kam.
Das hat auch wahrscheinlich dazu geführt, daß ich ihren Namen vergessen habe. Wahrscheinlich ist sie diese Woche eh nicht mehr da.

Mir fiel diesmal wiederholt eine Mädel recht negativ auf:
Beschreibung: nervig, Top mit einem türkisem Streifen, ignorant und schmerzfrei!

Vorletzte Woche grub sie mich schon immer an, freundliche Ablehnung nahm sie einfach nicht war.
Dann sagte ich ihr, daß sie nun wirklich nicht mein Geschmack wäre - und peng - als ich sie 5 Minuten später auf dem Weg ins Nachtcafe wieder traf, fasste sie mir gleich in meine Weichteile und versuchte es nochmals! Anscheinenend ist es ihr wegen zerebraler Minderleistung nicht möglich, sich etwas länger als ein paar Sekunden zu merken.:angryfire:

Tja, was soll ich sagen, letzten Freitag ging es genau so los. Ich HASSE es, wenn man mir unversehends ins Gemächt greift!
Die nettesten Mädels gehen im PHG nach einer Woche und sie... nein die bleibt!

Na ja, ansonsten war es wirklich nett letzten Freitag! :smoke: