Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, December 2011
Dalton
1 december 2011, 01:35
Even 's middags naar HAPPY gereden en meteen maar een poos in de file gestaan.
Rond zessen werd het hek door de blonde HELENA voor mij geopend.
Het was gezellig in HAPPY zoals altijd,allemaal jongens en meisjes in het clubhuis.
Een meisje maar gelijk mee de kamer opgegaan wat natuurlijk begon met blasen waar pielemans zo hard als een stuk ijzer van werd.
Snel een condoom om gedaan en maar neuken wat een hele snelle zaadlozing voor mij opleverde.
Schoongemaakt het onderstel en klaar was deze jongeling.
Douchen en daarna eten,ook nog wat gepraat met nr.43 die weer eens opnieuw verliefd is geworden op een ROEMEENSE.
Rond 1/2 negen het clubhuis voldaan verlaten:wink2:
LANG LEVE ACAPULCO
Alabama
1 december 2011, 01:35
Net terug van een avondje PHG. Eten redelijk, redelijk wat beren, veel sudlander, matige line up, een slechte sessie en twee formidabele sessies. Uitgebreider verslag volgt nog.
Alabama
1 december 2011, 11:22
eren 30-11 naar PHG geweest. Jacky Pakutra was er al vanaf 3 uur 's middags. Ik was van plan rond zessen te arriveren, maar moest eerst nog even wat dingen doen. Dat gaat natuurlijk niet. Ik zit liever met mijn neus in een lekker wijf in PHG dan in een ingewikkeld dossier. Rond kwart over vier vertrokken, Anca een sms gestuurd dat ik een aantocht was en rond half 6 gearriveerd in Oedt.
Er stonden toch al redelijk wat auto's op de parkeerplaats, zeker voor een woensdagmiddag. Er waren heel wat viespeuken aanwezig vandaag. Mijn auto er ergens tussen gefrommeld en aangebeld bij dit hol van verderf.
Eenmaal binnen hing Anca al direct om mijn nek. Ik was al aan het rekenen. Als ik nu snel met haar naar de kamer ga, dan kan ik daarna nog een hapje eten. Ik rammelde van de honger. Had de hele dag, behalve een gebakje, nog niets gegeten.
Omgekleed, een minuut of drie met Anca gezeten en daarna met haar naar de kamer gegaan. Op de kamer een uur lang geile spelletjes met haar gespeeld. Het was weer heerlijk en het herhalingsgevaar was op dat moment alweer boven de 200% gestegen.
Daarna aangeschoven voor het eten. Het zal aan mijn honger gelegen hebben, maar het eten was er erg laat en een hoop getreuzel voor het eindelijk eens op de borden lag. Moet zeggen dat er ook een hoop figuren interessant lopen te doen bij de kok. Schep gewoon het eten op je bord, vreet het op en ga daarna pseudo-lollig lopen te doen aan de vreetbak.
Het gaf me wel de gelegenheid de line up eens wat beter te bekijken. Hoop bekende dames, weinig nieuwe gezichten. O.a. Roxanna, Mary, Larissa, Vivi, Bella, Chaina, Delia, Livia, vriendin van Livia, Katia, Lucy, Nati en nog een aantal dames waarvan ik de naam niet weet, maar het gezicht wel ken. Anita scheen er ook te zijn, maar heb haar niet gezien. Conclusie was eigenlijk wel dat de line up tegenviel. Qua aantal dik in orde, hoewel er nu relatief veel ijsberen waren in vergelijking met de vorige keren, maar qua mooie dames die me in de smaak vallen was het behappen geblazen. Net wat teveel oudere dames, molligere dames, etc… JP was er, verder geen ijsberen van het forum gezien. Wel wat beren die ik vaker in clubs zie, maar verder niet heel goed ken.
Het eten bestond uit: gekookte aardappelen, gebakken aardappelen (koud), een soort bloemkoolsalade, kip, wat gebraden vlees en wat gebakken boterhambeleg. Een Michellin-ster gaan ze er niet mee behalen, maar het was eetbaar, gaar en tot nu toe geen last van mijn maag. Voldoende dus. Later op de avond een broodje knakworst.
Intussen wat in de bar gezeten en wat voetbal gekeken in het nachtcafé.Ook wat rondgelopen en kon Anca zo gauw niet vinden. Maar gezocht naar een alternatief. Dat viel nog niet zo mee. Aantal dames waren volgens mij aan het pannenkoeken en wat dan overblijft zijn jaagstertjes met gekende matige kwaliteit en wat onbekende dames die erg ongeïnteresseerd in de banken lagen. Uiteindelijk met Chaina op de kamer beland. Sessie was drie keer niks. Handje ervoor en zo…
Een douche genomen en daarna kwam ik al direct Anca tegen. Eindelijk. Even met haar gezeten en toen gaan kameren met haar. Na 1 uur en 45 minuten kwam ik uitgeput de kamer uit. Wederom een uitstekende sessie. Heb flink genoten weer. Als mevrouw Sara de nummer 2 positie wil vasthouden in de top 5, dan is het toch wel handig dat ze deze week weer eens naar de PHG gaat komen.
Intussen was ik ook nog een weddenschap met Anca aangegaan. Helaas voor mij verloor ik en verdubbelde zij zo haar omzet nog eens.
Met JP in de bar nog wat gepraat, een glas water gedronken en daarna richting huis vertrokken.
De conclusies van een avondje PHG:
· redelijk drukke woensdagavond
· line up kwantitatief op orde, kwalitatief absoluut niet
· het eten was eetbaar, broodje knakworst lekker
· 2 prima sessies, 1 mindere.
· Heb weleens betere avonden gehad, ook weleens slechtere avonden.
Carlitos
1 december 2011, 12:10
Net terug van een avondje PHG. Eten redelijk, redelijk wat beren, veel sudlander, matige line up, een slechte sessie en twee formidabele sessies. Uitgebreider verslag volgt nog.
Eigenlijk wordt het er niet beter op, slecht eten, veel Sudlanders en een slechte line-up.... Tijd voor een andere club? Terug naar GT misschien. Kijken wat het wordt voor de komende dagen, ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.
We wachten op je verslagen Alabama. :smoke:
Alabama
1 december 2011, 12:32
Eigenlijk wordt het er niet beter op, slecht eten, veel Sudlanders en een slechte line-up.... Tijd voor een andere club? Terug naar GT misschien. Kijken wat het wordt voor de komende dagen, ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.
We wachten op je verslagen Alabama. :smoke: Vorige week vrijdag was het prima qua line up, eten en publiek. Gisteren een stuk minder en.ook zaterdag s een te mijden dag. Vandaag maar weer eens zien wat er te doen is in PHG.
Alabama
1 december 2011, 16:28
We wachten overigens ook op jouw reports, GJ.
Bosco
1 december 2011, 16:48
ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.
TSSsssss.....Dat vind Anita ook van mij. :smile2:
Willem2
1 december 2011, 17:08
Kijken wat het wordt voor de komende dagen, ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.
We wachten op je verslagen Alabama. :smoke:
Met JP in de bar nog wat gepraat, een glas water gedronken en daarna richting huis vertrokken.
En van die andere panne(n)koek JP dan ;)
MichelJ
1 december 2011, 18:26
ga wel weer eens ouderwets pannenkoeken met een lekker ding in PHG, die me lief, cool en crazy vind.
Hoe langer je gaat pannenkoeken, hoe crazier ze je vindt :smile2:
gargamel
1 december 2011, 23:24
Morgen maar weer eens naar de Essen motorshow en op de terug weg maar weer eens in PHG gaan kijken heb er zin aan!!
Carlitos
2 december 2011, 04:28
Net terug van PHG, straks ff wat rapportjes schrijven. Truste.
Alabama
2 december 2011, 12:52
Donderdag 1 december rond 9 aangekomen bij PHG. Er stonden wederom aardig wat auto's op de parking. Ik had er weer zin in. Ik rammelde van de honger, maar zou voor de 10 uur hamburger nog wel even een uurtje gaan vogelen met Anca. Zou die niet beschikbaar zijn, dan zou ik voor Anita gaan.
Al snel kwam ik NikXXX, SFL en nog een niet schrijvende metgezel van SFL tegen. Gezellig gepraat, daarna even gekeken of ik Anca richting de kamer kon krijgen om een uurtje te vogelen.
Hoe anders kunnen dingen lopen. Zowel Anca als Anita gepannenkoekt. Voor de rest was de line up weer niet veel. NikXXX zei het me nog, "we zijn verwend". En zo is het maar net. Ze zijn allemaal te groot, te klein, te dik, te dun, te grote borsten, te kleine borsten, spleetje tussen de tanden, rare neus, rare pukkel, raar kapsel, niet de juiste nationaliteit, te dikke reet, geen reet, etc… Waar enige tijd geleden de line up snel een stuk beter was, was het nu niet veel. Tel de ex-VV dames niet mee en er blijft optisch weinig over. Heel wat oudere dames, heel wat dames van het type mollig of waarbij er wat rolletjes hangen, etc. Aantal dames heb je ook al een (slechte, matige, gemiddelde) ervaring mee en die laat je dan ook links liggen.
IJsbeer 11 smste me dat het in LR goed te doen was. In een split of second nam ik de beslissing om daar maar eens te gaan kijken. Volgens hem waren bepaalde dames niet aanwezig, dus het risico was beperkt. Je kUunt wel uren hangen in de PHG en een keer of drie kameren met dames die het allemaal net niet zijn, maar deze keer maar eens verder gaan kijken. Ik was ook wel wat moe. Woensdag laat gaan slapen na saunaclubbezoeken, daarna even wat verplichtingen in Nederland, vol gas richting Duitsland, daar liggen krikken en dan naar de PHG. Richting huis was even een optie, maar die optie werd snel geschrapt.
Voor de eerste keer in mijn leven verliet ik ongepopt een saunaclub. De thekefrau vond dat ik wel erg snel weg was. Tja, de twee dames die ik zou willen kameren waren gepannenkoekt en voor de rest vond ik de line up niet veel. Kan een keer gebeuren.
Daarna vol gas richting Living Room. Exact 37 minuten later stond ik bij de poort van de Living Room. IJsbeer 11 was hier aanwezig en ook Boy69 in de verte zien lopen. Ik was juist op tijd voor de pizza. Even flink lopen schranzen. Dat was wel nodig, want het was al van 6 uur geleden dat ik wat had gegeten en dat was een kleine portie tapas.
Na de pizza, was het tijd voor pizda. De eerste de beste dame die in het vizier kwam was Vanessa. Daar had ik al de nodige enthousiaste verhalen over gehoord, dus ik ging voor een uur met haar naar de kamer. Dat heb ik me niet beklaagd. Ze is geweldig op de kamer en het is ook best een aardige meid. Na een goed uur de kamer verlaten.
Daarna wat aan de bar gehangen, met IJsbeer 11 staan buurten en wat rondgekeken naar de dames om een volgend slachtoffer te zoeken. Een deel van het personeel was redelijk chagrijnig, de andere bardame was erg uitbundig. Mocht zelfs even aan haar tieten voelen en ze hing nog een heel verhaal op over trouwringen. Daar komen we allemaal niet voor, dus ik ging zoeken naar een slachtoffer.
Het werd de Roemeense Janet/Jeanette. In de wat meer donkere hoekjes van LR niet heel lelijk, maar op de kamer met fel licht… De sessie was standaard. TZ had ik weinig zin in, zij wel. Pijpen deed ze goed en het neuken ook. De losse onderdelen waren technisch allemaal goed, maar een vloeiend en geil geheel wist ze er niet van te maken. Ze was wel erg correct met de tijd overigens. Na 28 minuten werd netjes gevraagd of ik het bij een half uur wilde houden of een uur wilde. Dat is erg netjes natuurlijk van deze dame.
Daarna een douche genomen en richting huis gekacheld. Ik was iets voor half 4 thuis en moest om 6 uur alweer op. Behoorlijk gaar al dus, maar als alles meezit ga ik vanavond weer een poging wagen in de PHG.
PinoNr1
2 december 2011, 14:00
Mischien komt die slechte line up wel doordat er al wat meiden richting huis gaan om daar de feestdagen door te brengen met familie.
MichelJ
2 december 2011, 16:49
Mischien komt die slechte line up wel doordat er al wat meiden richting huis gaan om daar de feestdagen door te brengen met familie.
Kans is vrij klein denk ik. Het is pas 2-dec. Een enkeling zal misschien al terug naar huis zijn, maar het gros zal pas tegen (of na) half december vertrekken. Orthodox-kerstmis (Rusland) valt geloof ik pas op 7-jan, in Roemenie is het gewoon 25-dec.
Alabama
2 december 2011, 16:50
Vanaf 8 ben ik er.
Picasso 1
2 december 2011, 17:10
Kans is vrij klein denk ik. Het is pas 2-dec. Een enkeling zal misschien al terug naar huis zijn, maar het gros zal pas tegen (of na) half december vertrekken. Orthodox-kerstmis (Rusland) valt geloof ik pas op 7-jan, in Roemenie is het gewoon 25-dec.
De clubs zijn nu in deze periode op zijn volst. Er moet bijverdiend worden ivm de nabij zijnde vakantieperiode.
SFL
2 december 2011, 17:30
PHG/01/12/11
-Samen met Box-Bull gisteren eens naar Happy Garden gereden.
-Al geruime tijd is Box-Bull nu een volwaardig ijsbeer, want hij staat hier geregistreerd onder de naam “Dances”.
-Wat een belachelijke naam? Dances? Waarom niet Box-Bull of Shit-Bull of wat dan ook? Dances is volgens hem de naam die hij tijdens zijn verblijf bij de Apache-indianen verdiend heeft. Is een afleiding van “Dances with Whores”
-Maar goed, ik en Dances komen de PHG binnen en wat we daar aantroffen was een heus vrouwenoverschot.
-Voor Dances was het de eerste keer in PHG en zodus behoefde hij een rondleiding.
-Lang stonden we niet alleen, want Dances viel ten prooi aan de één of andere Roma-zigeunerin en ikzelf kreeg het hoog aangeschreven gezelschap van Anka!
-Na haar een tijd op mijn schoot te hebben, een paar koffies (één capucino bereidde zij voor mij en in cacao tekende ze een hartje op de schuimkraag) en een douche vertrok ik met Anka naar de kamer.
-Een stomende 2 uurtjes ben ik met haar weggeweest en de details lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24930-Anca
-Na de sessie met Anka ging ik op zoek naar Dances.
-De man was nergens te vinden en ik vreesde er al voor dat hij langer dan mij bezig was, maar de onderkruipende schelm zat verdoken achter een plant voetbal te kijken in de stille bar.
-Toen zijn we gaan eten; zuurkool met zwijnenvlees en puree.
-Zuurkool poetst de darmen grijnsde Box-Bull en hij zei dat hij na het eten zijn naam weer ging waarmaken. Ik vroeg of hij iemand tegen zijn snuit ging boksen, maar hij corrigeerde me en zei dat ie een potje ging schijten op de WC.
-Terwijl Dances zat te kakken, kreeg ik in de luide bar het gezelschap van dat minderjarig snolletje van een Mikaela.
-Niet meteen hetgene waar ik op zat te wachten, maar toch kreeg ze mij, tegen-me-op-rijdend, zo ver dat ik alsnog met haar de kamer indook.
-Een ondermaatse sessie en daarover vindt je alles terug in volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27694-Mikaela-(Romania)
-Na Mikaela liep ik nog enkele rondjes, want Dances was ontvoerd door een stel Zwart-Afrikanen!
-Aan de deur in het portaal zag ik ijsbeer Nickx staan. Men liet de arme man niet binnen…
-Ik beloofde hem dat ik snel de theke zou zoeken, maar dat hij eerst even zijn entreegeld aan me doorgaf… Zodoende kon ik zorgen dat hij na binnenkomst sneller ingecheckt zou zijn.
-De naïeveling deed het nog ook. Ik ging er met zijn geld vandoor en na een uur stond hij nog voor de tralies te wachten.
-Geen medelijden mee: het zal hem leren van met Foots op te trekken!
-Toen ik later op de avond eindelijk Dances wist te bevrijden uit de zwarte klauwen van mama Afrika, bleek hij helemaal van zijn melk te zijn.
-Ik heb met een zwarte BMW met roze binnenbekleding gereden, mompelde hij verdwaasd.
-Net op dat moment riep er iemand op mij… Ik keek opzij en zag Alabama!
-Dat is tenminste nog eens een kerel… Ook zo’n Roemenië-ganger die onderdak verschaft aan menig prostituee. En aangezien hij hetzelfde gedachtegoed betreft Anka en een hoop andere sloeries deelt als ik, is hij niet alleen mijn lotgenoot, maar hebben we ook dezelfde smaak.
-Met Alabama nog wat staan kletsen over hoerenjongen en diens meer.
-Daarna is hij ook opnieuw met Anka de koffer ingedoken, maar ze moesten eerst lang wachten voor een kamer.
-Dances with whores en ik hielden het rond 22u voor bekeken en reden weer naar huis.
-Tot de volgende keer… Waarschijnlijk op woensdag 14/12
-Nog een muziekaal en visueel afsluitertje: http://youtu.be/FjsFx5-PIos
King Kong
4 december 2011, 01:49
Vrijdag ook maar weer eens aangewaaid bij PHG.
Op terugreis kwamen we met zijn drieen om een uur of 5 aan.
Vriendelijk ontvangst zoals gewoonlijk,en gelijk al prijs omdat snoepje Anita al gelijk weer in me klom,ik had ze de afgelopen 3 x niet getroffen dus deze x weer eens geluk:P
Beetje rondgekeken,beren/dames verhouding was goed.
Eerste sessie liet ook niet lang op zich wachten,samen met mun maat Gargamel maar even de kamer bezocht,ik,natuurlijk met Anita,hij met Anca.
Het slobberwerk was weer als van ouds,en het geknetter in de kop liet dan ook niet lang op zich wachten.
Na etenstijd,gelijk maar weer de 2e sessie er achter aan,ja als we dan toch bezig zijn,het enige wat veranderde was dat ik deze x alleen met Anita naar de kamer ging.
Bijna 2 uur lekker gerelaxed,lekker gebabbeld,beetje knuffele,massere,pijpe natuurlijk,maar voor het eerst,ja lees goed ook NEUKEN((ja normaal zeggen wij altijd,Ficken,das machen wir zu hause)
Ja en hoe ook dat is gewoon super,ik dacht dat ik met een of andere chinese vouwkunst bezig was,ze vouwde zich in allerlei standen om het me maar naar de zin te maken,lekker hoor.Echt un toppertje.
Terug in de bar waren de meeste lekkere vrouwe al weer bezet.
Na een tijdje trok enn meisje mijn aandacht,niet eerder gezien en dat klopte,ze werkte pas enkele weken in PHG.
Alina hete ze,lekker snoepje om te zien en echt heel lief,even gebabbeld,en snel maar weer naar de kamer.
Ondankt dat ze echt goed haar best deed,had mijn KING COBRA toch al te veel geleden van de kamer bezoeken met Anita.
Hoe ze er ook aan slurpte of trok,ze kreeg er geen druppel meer uit.
Ze bleef haar eigen maar verontschuldigen voor dat feit,ondanks dat ze er echt niks aan kon doen.
Wel staat ze op mijn verlanglijstje voor de volgende x lief,mooi en onschuldig metsje om te zien.
Voldaan verlieten we om een uur of 2 PHG voor nog een rit van 1.5 uur.
Bosco
4 december 2011, 11:17
3-12 in happy,
- Aankomst 15:15
- Overschot damens
- Leuk om Egon weer eens te zien.
- Mijn draga had zich ziek gemeld.
- Dankzij Kaajaa wist Anita het snel.
- 2 uur haar gepannenkoekt.
- Leuk om Knabbel en Babbel weer eens gesproken te hebben.
- Pianist in het nachtcafe.
- De freet was er om 20:00.
- 22:00 liep de club vol.
- Te vol!!
- 60 damens/200 beren in the house.
- Personeel loopt zich de benen uit het lijf.
- Ze kunnen het niet bijhouden.
- Wachttijd 1,5 uur.
- Geen DJ.
- Geen sfeer.
- Geen zuurstof.
- Kaajaa uit zijn kamer met zijn meisie getrokken.
- Had lang genoeg gepannenkoekt.
- Ik met meisie de kamer in.
- 00:30 vertrokken.
- Elena vroeg of ik het naar mijn zin had gehad.
- Tot 22:00 wel.
- Geheel onnodig verontschuldigde zij zichzelf.
- Elena is de liefste theke die ik ken!
- Is het voor het laatst dat ik op een zaterdag ben geweest?
:gruebel::gruebel::gruebel:
MichelJ
4 december 2011, 11:20
- 22:00 liep de club vol.
- Te vol!!
- 60 damens/200 beren in the house.
Naast GT is dus inmiddels PHG ook een te mijden club voor de zaterdagavond... :rolleyes:
egon, Dr. Rammler
4 december 2011, 21:19
Naast GT is dus inmiddels PHG ook een te mijden club voor de zaterdagavond... :rolleyes:
gut gesprochen. geh demnächst auch wieder freitags
egon, Dr. Rammler
4 december 2011, 21:29
Bevor ich schlafen geh Jungs kleiner Vorbericht im Telegrammmstil
Meinereiner mit Chauffeur Gynakologe, Willi69, Deepreamer, Nickme, Chris71, Bosco, Kajaa, Knabbel en Babbel beim Popp - Sauf und Fressgelage im Happy.:biggrin:
Alle erschienen wie vereinbart und pünktlich, der Laden brechend voll, supergeile Damenriege, Egon poppt aufopferungsvoll 3,5 Stundenlang die schönste Frau aus Kroatien gerade frisch verpflichtet
Ich trau es mich fast nicht zu schreiben, wer nicht trotz mehrfacher öffentlicher Zusagen kam.......
ne, sorry ich kanns nicht niederschreiben ich glaubs nich, bin auch zu müde
was fast noch schlimmer war: als Ersatzmann hatte der Betreffende unentschuldigt fehlende sehr warscheinlich T O M vom Freierforum geschickt. :gruebel:
Hat der Typ sich doch in irgend ner dunklen Ecke verkrochen,(Onkel Toms Hütte oder was) wo ich ihn nicht sah
deepi hat ihn dann entdeckt, er kommt zu mir er erzählt es mir, ich kanns nich glauben, schick sofort paar Leute los um den Sack dingfest zu machen, aber er hatte sich wohl schon heimlich verkrümelt, sodass ich ihn nicht am Gnick packen und beuteln konnte :smile2:
so Junx ich geh nu erstmal bubu und dann schaun mehr mal , wat mir im Laufe des Sonntag zu diesem Thema noch alles einfällt, vielleicht hab ich ja auch ne Traumeingebung was durchaus nach etlichen Kannen Vodkaredbull passieren kann
n8 :slaap:
Ace2
5 december 2011, 07:09
SINTERKLAAS bestaat!!!!!!! en hij heet............................
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011&p=243510#post243510
Franzis
5 december 2011, 10:49
Hier mal ein schneller und kurzer Bericht zu letztem Freitag.
Ich fand es mal wieder Super. Jetzt schon das zweite Mal hintereinander :wink:
Bis etwa 17 Uhr war es etwas ruhig, ich nutzte die Zeit zum relaxen. Zum Abendessen kamen dann die Eisbären zahlreicher.
Das Essen war übrigens mal wieder prima, echt lecker. :smiley:
Die Stimmung war gut, es wurde am Abend ausgiebig abgefeiert. Teilweise kam man kaum noch durch den Gang an der Theke.
Gegen 23:30 bin ich dann gefahren, da war die Party noch voll im Gange.
Ich war 2x auf dem Zimmer, aber hervorheben möchte ich mein Highlight Vivi (siehe Bericht (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28164-Vivi-%28Roemeens%29&p=243527#post243527))
Also, es war mal wieder ein toller Start ins Wochenende.
Ace2
5 december 2011, 20:08
Wat is THE FINAL COUNTDOWN 2011 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=242598#post242598 ) zonder Het Wedkantoor van Ace2?
Het is de bedoeling dat je de top 5 van THE FINAL COUNTDOWN 2011 raadt. Raadt je de juiste nummer 1 dan krijg je 5 punten, raadt je iemand op een juiste positie in de top 5 dan krijg je 3 punten en raadt je iemand die wel in de top 5 staat maar op een andere positie dan krijg je 1 punt.
Verder moet je raden welke ijsbeer de meeste nominaties in 2011 heeft gegeven. Raadt je dat goed dan krijg je 3 punten.
De 2 ijsberen met de meeste punten krijgen een vrijkaartje, waarbij ijsberen die in THE FINAL COUNTDOWN 2011 al een vrijkaartje hebben gewonnen worden uitgesloten.
Er zijn dus 2 vrijkaartjes te winnen.
Kortom Het Wedkantoor van Ace2 is geopend: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20125-Het-wedkantoor-van-Ace2-win-een-vrijkaartje&p=243604#post243604
Caligula
5 december 2011, 22:05
Afgelopen zaterdag na lange tijd weer eens mijn voormalig favoriete (een van de) clubje bezocht. Hier is het voor mij min of meer allemaal begonnen...
Om 14:30 was het al redelijk druk met zowel dames als ijsberen. Niet zo heel veel bekenden, maar toch is het een leuke dag geworden.
Een eerste dame verwelkomde me allerhartelijkst. Kennelijk keek ik wat vreemd op waarna ze verklaarde dat we elkaar van de Villa kenden... Ok, ook goed.
Even later kwam een andere dame naar me toe die me ook enthousiast begroette... Ik dacht dat gebeurt me geen tweede keer dat ik een dame niet herken. Dus ik zei ook heel enthousiast: "Nah du, wie geht es dir. Lange nicht gesehen..." Waarop zij weer antwoordde: "Kennen wir uns...?" Me ook hier weer uitgeluld.
Bij de derde liet ik het allemaal maar in het ongewisse. Ze (b)leek me te kennen uit LR. Zal wel...! Ik weet het allemaal niet meer, het zijn er zo veel geweest in al die jaren en al die clubs.
Aan het begin van de avond met een Roemeense gekamerd, maar hierbij tav het forum een beginnersfoutje gemaakt. Wel naam gevraagd maar door alle besognes gewoon weer vergeten :hammer: Stom! Nou ja, ze was blond (voel ik me nu ook), lang haar, 24 jaar oud. Tattoos of piercings geen idee. Gewoon niet op gelet. Ze had geen haast, was sympathiek. Hoewel ze weinig Duits of Engels sprak toch lang gebabbeld in een samenraapsel van Roemeens, Duits en Engels. Oraal verder voldoende begaafd op de kamer.
Ik vond het eten over het algemeen best heel erg goed te noemen, alleen de 23:00 snack was aan de koude kant terwijl die echt warm bedoeld was... Jammer, gemiste kans.
Alles bij elkaar een leuke dag waarbij het gevoel overheerst dat ik die nog eens moet overdoen. Maar dat zal pas in 2012 worden.
Big30
5 december 2011, 23:05
3-12 in happy,
- Pianist in het nachtcafe.
Laat zo'n man ook eens een uitje hebben en wat plezier :tongue:, ik neem dat dat ie niet speelde, misschien wat vingeroefeningen :biggrin:!
Een blaaskapel in het nachtcafe kan ik me nog wel iets bij voorstellen.
Deze dame mag ook wel een riedeltje spelen!
2053
gargamel
5 december 2011, 23:47
Vrijdag 2-12 met Nol1970 en nog een vriend na de motorshow in Essen maar weer eens in phg beland. Ondanks dat ik een keer moest rijden super heb me goed vermaakt!! Eerst samen met Nol Anca en Anita op 1 kamer waar we een heerlijke sessie hebben gehad (wat heeft Anca toch een snel tongetje zeg wel 200 slagen per minuut!!)
Ook super gelachen zo op de kamer je kijkt niet iedere dag naar Nol z'n Hol
Daarna lekker wat gegeten wat me best smaakte en lekker rustig aan gedaan even op de bank gelegen en wat gedronken.
Toen ik weer op krachten was gekomen weer op jacht gegaan mijn twee maten waren nergens meer te bekennen.
In de bar een paar opdringerige meiden afgewezen vooral 1 donkere vrouw (weet geen naam) was erg lastig ,netjes gezegd dat ik er niet van gedient was en ze heeft me de rest van de avond niet meer aan gekeken heeft zeker geholpen.
Het was best druk dus viel niet mee wat leuks te vinden maar toen liep ik Arianne tegen het lijf, een leuke blonde roemeense van 24 jaar.
Ze werkte er nu 19 dagen vertelde ze en zag er erg lief en onschuldig uit, lekker wat gekust en elkaar wat afgetast aan de bar waarna er maar snel een sleutel gehaald moest worden alleen jammer dat er binnen geen plaats was dus door de kou naar een blokhut waar we elkaar snel opwarmden.
De sessie was prima eerst lekker pzc en na een kwartier toch maar om een condoom gevraagd om me ff lekker te laten berijden.
Daarbij was wel te merken dat het een newbie was want ze was niet zo ervaren met condooms om knopen na de 2de lukte het pas :hah:
Maar na een paar standjes heb ik hem toch vol terug gegeven!
Toen ik weer terug in de bar kwam nog geen Nol te vinden die had het prima naar zijn zin met Anita denk ik.
Nog wat mineraal wasser genomen (wel 2,5 liter denk ik volgende keer toch maar een chaufeur regelen) en wat gepraat
Om 2 uur toch iedereen verzadigd mee in de auto gekregen om nog 1,5 uur naar huis te rijden.
Maar toch weer een super avond gehad en zeker veel lof voor het barpersoneel!!!!! Wat zijn die gastvrij en aardig SUPER :freu:
Alabama
8 december 2011, 02:32
Sarah is back!
Big30
8 december 2011, 02:44
Sarah is back!
Ja dat wou ik ook zeggen maar ehm waar was jij???
Alabama
8 december 2011, 02:49
Heb je nog aangetikt, maar je was aan de bar te druk met een donkere dame. Ik.lag vanaf 9 op de banken, daarna kamer.en tussendoor op de banken.
Big30
8 december 2011, 03:43
Heb je nog aangetikt, maar je was aan de bar te druk met een donkere dame. Ik.lag vanaf 9 op de banken, daarna kamer.en tussendoor op de banken.
Hmmm ja, dat moet dan even na half 1 geweest zijn, klopt :tongue:, normaal ben ik bepaald niet zo druk met donkere dames integendeel eigenlijk.
Had dan wat doorgetikt zou ik zeggen, jammer dat we elkaar niet gesproken hebben. Ik kon je de hele avond in ieder geval niet vinden!
Graag wil ik ook nog 1 zin wijden aan mijn verblijf woensdagavond 7-12 in PHG en wel deze zin:
Begin van de zin, even na zessen aankomst in Happy, wie anders dan W69 en sunny stonden al in de hal, eten was goed maar ook niet meer dan dat, toetje (apfelstrudel en iets met kersen en wat met chocolade was veel beter), voetbal gekeken, veel zeeeeer veel dames, Sarah, Angelina, Morena weer back, 3 nieuwe Poolse Dames kregen een rondleiding van een al langer in PHG verblijvende Poolse dame, kamer met een nieuwe Roemeense Alma (niet de Alma van 2009/2010), was eigenlijk een zeer goede ervaring dus maak ik maar geen paspoortje aan :tongue:, nieuwe blonde slanke dame liep in de hal rond wat verdwaasd rond en wist niet waar ze een sleutel moest halen :eek:, kreeg een fles wijn en weihnachtsstol van de kerstman (kreeg ik voor de tweede keer toen ik PHG verliet), in de bar party stimmung, lekkere cocktails, drukte ging nog wel, maar lang houd ik het in de bar nooit uit, te weinig zuurstof, schummi redelijk ontdaan na het verlies van Ajax, nog wat social talk met daniela (heel onschuldig hoor ;)), om half een yep kwam opeens een donkere jamaicaanse (sonia??) me ongevraagd gezelschap houden, aardige meid hoor maar heb dus helemaal niets met donkere dames, ze zei dat ze dol was op holland en mannen uit holland, ik gaf her maar een drankje en lulde maar wat, ze zei "ik ga je verwennen als je weer in Happy komt", ik dacht "mooi niet dus" :tongue:, ik vond het al met al wel een geslaagde nikolaus avond in happy, zelfs Beron klaagde niet al te veel, dat wil wat zeggen hoor ;), moest jansen nog de groeten doen van zijn kleine maatje genaamd A, het waaide hard, geen probleem, einde van de zin.
Alabama
8 december 2011, 03:46
Ja, rond die tijd.volgens mij. Ging net weer kameren en.tot.sluit.op.de.kamer gebleven. Jammer dat ik.je.niet ff heb gesproken.
Beron
8 december 2011, 10:49
Kurz: Nikolaus Party - viele Männer, noch mehr Frauen. Sehr gutes Essen. Abends Hot Dogs. Kuchen. Glühwein. Kostenlose Cocktails. Geschenke (Wein, Süßes). Viele NEUE Frauen. Viele WIEDER DA Frauen. 2 Zimmer. 1 x naja. 1 x MEGAFLOP (called herself Mary - Romania - Optikhammer mit Dont touch me, I am ticklish Service).
sunny
8 december 2011, 13:28
Entgegen der PHG-Wochenend-Werbung (auf der Homepage):
Freitag ist DJ Sunny nicht im PHG, sondern im Fun Garden, dafür ist DJ Lanning im PHG. Samstag ist zur "Casino-Night" DJ Sunny im PHG ;)
Viele Grüße
Franzis
8 december 2011, 17:18
Eine klitzekleine Zwischenfrage... funktioniert das WLAN im PHG noch? :gruebel:
Mir fällt auf, daß ich im PHG nicht mehr ins Netz komme - oder hat sich evtl. das Passwort geändert?
Beron
9 december 2011, 09:59
WLAN nur in der Bar. Das ist natürlich Quatsch, weil man da eher nicht seinen Laptop oder sein Mobile Phone auspackt. Ich hab den Chef mal drauf hingewiesen, dass es besser wäre, das WLAN wieder im Nachtcafe einzurichten aber es ist nichts passisert in der Richtung.
The Joker
9 december 2011, 20:47
Ja dat viel me de laatste keren ook al op dat de WLAN enkel in de bar nog werkt.
Volgens de barvrouw was er geen probleem bekend, maar zo te zien heeft iedereen hier last van.
Je kan beter in een rustige bar wat internetten, dan midden in het drukke feestcafé..
Costana
9 december 2011, 21:27
ja 2w trug had ik ook wat problemen dacht dat aan mijn device lag, mor blijkbaar niet.
MichelJ
9 december 2011, 22:04
- Geflitst in NL
- Onderweg was de pinautomaat weggehaald bij het tankstation
- pinautomaat Volksbank in Oedt had storing, dus in het dorp mijn iPad maar op straat verkocht zodat ik toch nog binnen kon komen en wat spass kon maken
- Rond 17u was het goed in PHG, rustig met beren en de line-up was ok
- Wat tijd doorgebracht met een meisje met de mooiste ogen van Roemenië
- Haar aangegeven dat ik niet voor het eten zou gaan kameren
- Om 18.30u stond er een lange rij (waar GT bijna jaloers op zou zijn) en ik had geen zin om daar in te gaan staan
- Even terug in de bar geweest en om 18.55u nog eens gaan kijken, toen was alles op
- Later op de avond zou er nieuw eten komen, maar dat was niet meer dan wat kipnuggets (waar ik ook weer te laat voor was) en rijst
- In de bar was het voller en voller aan het worden en ook in het nachtcafe waren alle zitplaatsen bezet
- Om 21u besloten om het voor gezien te houden, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen maar niet in PHG
- Ondanks dat de line-up best OK was was het een slechte dag voor mij. Op vrijdag en zaterdag geen PHG meer.
Big30
9 december 2011, 22:10
ja 2w trug had ik ook wat problemen dacht dat aan mijn device lag, mor blijkbaar niet.
Volgens mij presteerde je device toen noch naar behoren :biggrin:!
Maar klopt in Nachtcafe was er woensdag jl. ook geen ontvangst, wel in de bar. Maar wat TJ natuurlijk bedoeld is dat met name het nachtcafe in PHG de plek is om te gaan internetten (mocht je er echt niet buiten kunnen, want er is in een club natuurlijk wel meer te beleven!).
MichelJ
9 december 2011, 22:12
Maar klopt in Nachtcafe was er woensdag jl. ook geen ontvangst
Er is in het Nachtcafe wel ontvangst, je kunt alleen geen verbinding met internet maken. Ze moeten dat stekkertje een keer eruit en erin doen.
Big30
9 december 2011, 22:23
Er is in het Nachtcafe wel ontvangst, je kunt alleen geen verbinding met internet maken. Ze moeten dat stekkertje een keer eruit en erin doen.
Klopt, maken van de verbinding is het probleem. Als je in PHG zegt dat de ze router even aan/uit moeten doen of re-setten is het antwoord dat er geen omleiding is vanaf PHG naar de A40 :biggrin:.
Net als in Gt geen onwil maar onkunde om WiFi in de lucht te krijgen :eek:!
MichelJ
9 december 2011, 22:29
Gelukkig hebben ze daar in de LIVING ROOM geen last van :)
The Joker
10 december 2011, 03:12
Ondanks dat de line-up best OK was was het een slechte dag voor mij. Op vrijdag en zaterdag geen PHG meer.
Dit geldt helaas voor steeds meer clubs.
Ten onder gaan aan je eigen succes heet dat dan.
Voor mij blijven DI-DO de beste dagen, als het echt niet anders kan ZO-MA ook, maar VR-ZA ga ik wel naar de disco.
Bosco
10 december 2011, 03:58
Gelijk heb je Vrijdag en Zaterdag
Drama
Niet mee eens. Dames bleven ook over heel de avond in meerderheid. Kan je van de laatste 3 zaterdagen met meer dan 200 beren in huis niet zeggen.
egon, Dr. Rammler
10 december 2011, 09:09
Niet mee eens. Dames bleven ook over heel de avond in meerderheid. Kan je van de laatste 3 zaterdagen met meer dan 200 beren in huis niet zeggen.
das heist also wie ichs auch schon früher gehalten habe: Freitag ist angesagt
MichelJ
10 december 2011, 10:08
Niet mee eens. Dames bleven ook over heel de avond in meerderheid.
Of ze in de meerderheid waren weet ik niet. Er waren wel veel meiden, maar ook veel beren. En alles bij elkaar vond ik het te veel. Dan ga ik liever op een dinsdag of woensdagavond. PHG gaat langzaamaan GT achterna met de weekenddrukte, voordeel is dat er in wél lekkere meiden (in PHG) zijn.
Kan je van de laatste 3 zaterdagen met meer dan 200 beren in huis niet zeggen.
200 beren en tel daar nog eens 60-70 meiden bij. Dat is dan toch een compleet drama in de kleine bar van PHG? :eek:
Bosco
10 december 2011, 10:36
200 beren en tel daar nog eens 60-70 meiden bij. Dat is dan toch een compleet drama in de kleine bar van PHG? :eek:
Preciessss dat is het ook. Te veel rook, bloedheet, geen zuurstof, niet bij de bar kunnen komen, geen zitplek, wachttijd van meer dan 'n uur, bijna alle dames bezet, op kamer of wachtende op een sleutel. Er zijn ook maar 25 kamers over gebleven door de kino en masseurkamer.
Zaterdagavond, na 22:00 is de beste avond voor de club, ( entree en sterke drank ) en de slechtste voor de dames geworden. ( wachttijden van meer dan 'n uur en strond vervelende gasten)
Niet dat mij het kan boeien, ik houdt toch alleen maar de mooiste, liefste, leukste, sexieste de hele dag bezet. Of is het andersom? :biggrin:
jacky pakutra
10 december 2011, 14:27
Of ze in de meerderheid waren weet ik niet. Er waren wel veel meiden, maar ook veel beren. En alles bij elkaar vond ik het te veel. Dan ga ik liever op een dinsdag of woensdagavond. PHG gaat langzaamaan GT achterna met de weekenddrukte, voordeel is dat er in wél lekkere meiden (in PHG) zijn.
Ieder zijn mening uiteraard. mijn inziens zeer veel dames (geschat 60-70) aanwezig...overdag rustig, met later op de avond wel meer beren, zodat de bar redelijk vol was (weinig zitplekken op de bank).
Echter zoals Bosco zegt waren de dames ruim in de meerderheid en werd er relatief weinig gekamerd, (dus keuze genoeg, tenzij je een persoonlijke shortlist hebt) bv om 21.30 bedroeg de sleutelwachttijd 0 minuten. dames waren ook actief en uitgebreid aan het presalen in de bar (waar een prima sfeer hing met paaldansende en rondspringende dames) om de aanwezige beren tot een kamergang te verleiden.
conclusie: dat het vrij druk was in de relatief krappe bar, mee eens.
Echter de vergelijking met GT zie ik niet zo, aangezien er constant 50 (veelal prima) dames beschikbaar waren voor een kamergang met weinig wachttijd, dames deden ook volop aan presales, en ik hoorde zelfs een aantal dames klagen dat er weinig kamers werden gemaakt.
de drukte kan hinderlijk zijn (want de bar zat inderdaad wel nokvol) als je een relatief rustigere dinsdag/woensdag gewend bent, maar voor de gemiddelde beer was er volop keuze uit leuke dames, zonder hinderlijke wachttijden.
kortom vanuit mijn oogpunt prima line up met alle dames aanwezig, wel redelijk wat beren maar veelal hangberen, goede sfeer in de bar met goede muziek, en geen wachttijden tot circa 22.00 uur (daarna kan ik niet beoordelen).
Picasso 1
10 december 2011, 16:10
Ik kwam laat in de avond binnen (na lange tijd PHG niet te hebben bezocht) en was aangenaam verrast door de leuke partysfeer. Het klopt wel dat het redelijk druk was, maar desondanks waren een groot gedeelte van de dames gewoon beschikbaar en waren de wachttijden minimaal. Aantrekkelijke line up overigens ondanks mijn voorkeur voor andere nationaliteiten en Anca is inmiddels ook door kleine Picasso aan de 'DONE' list toegevoegd :tongue:.
Overigens ook leuk om Jacky Pakutra, Bosco en Sonny te hebben aangetroffen hoewel het contact tot een minimum is gebleven omdat de drie heren een wedstrijd 'wie is de grootste pannenkoek' hebben gehouden. Maar goed dat het dus gezellig druk was want anders zat ik alleen aan de bar.
Bosco
10 december 2011, 16:16
Overigens ook leuk om Jacky Pakutra, Bosco en Sonny te hebben aangetroffen hoewel het contact tot een minimum is gebleven omdat de drie heren een wedstrijd 'wie is de grootste pannenkoek' hebben gehouden.
Denk dat ik gewonnen heb. :freu::freu::freu:
Big30
10 december 2011, 17:17
Denk dat ik gewonnen heb. :freu::freu::freu:
Ik geloof er niets van :tongue:, als het gaat om extreem en zwaar pannenkoeken dan zijn Sonny en JP toch 2 lastige klanten. Duitsers hebben daar een mooi woord voor nl. "Erfahrungspraktiker".
Ik hou het op een onbeslist tot een geloofwaardig en overtuigend verslag ;).
Big30
11 december 2011, 03:57
Ik kwam laat in de avond binnen (na lange tijd PHG niet te hebben bezocht) en was aangenaam verrast door de leuke partysfeer. Het klopt wel dat het redelijk druk was, maar desondanks waren een groot gedeelte van de dames gewoon beschikbaar en waren de wachttijden minimaal. Aantrekkelijke line up overigens ondanks mijn voorkeur voor andere nationaliteiten en Anca is inmiddels ook door kleine Picasso aan de 'DONE' list toegevoegd :tongue:
Ieder zijn mening uiteraard. mijn inziens zeer veel dames (geschat 60-70) aanwezig...overdag rustig, met later op de avond wel meer beren, zodat de bar redelijk vol was (weinig zitplekken op de bank).
Echter zoals Bosco zegt waren de dames ruim in de meerderheid en werd er relatief weinig gekamerd, (dus keuze genoeg, tenzij je een persoonlijke shortlist hebt) bv om 21.30 bedroeg de sleutelwachttijd 0 minuten. dames waren ook actief en uitgebreid aan het presalen in de bar (waar een prima sfeer hing met paaldansende en rondspringende dames) om de aanwezige beren tot een kamergang te verleiden.
kortom vanuit mijn oogpunt prima line up met alle dames aanwezig, wel redelijk wat beren maar veelal hangberen, goede sfeer in de bar met goede muziek, en geen wachttijden tot circa 22.00 uur (daarna kan ik niet beoordelen).
Niet om flauw te doen maar MJ bericht hierover!
Er waren wel veel meiden, maar ook veel beren. En alles bij elkaar vond ik het te veel. Dan ga ik liever op een dinsdag of woensdagavond. PHG gaat langzaamaan GT achterna met de weekenddrukte, voordeel is dat er in wél lekkere meiden (in PHG) zijn.
Het lijkt wel op wie van de drie! Wil de echte bezoeker vrijdagavond in PHG nu opstaan :tongue:!
Willi69
11 december 2011, 14:09
1 x MEGAFLOP (called herself Mary - Romania - Optikhammer mit Dont touch me, I am ticklish Service).
Diese Mary (http://planet-happygarden.de/mary-anwesend)?
Dalton
11 december 2011, 15:02
Preciessss dat is het ook. Te veel rook, bloedheet, geen zuurstof, niet bij de bar kunnen komen, geen zitplek, wachttijd van meer dan 'n uur, bijna alle dames bezet, op kamer of wachtende op een sleutel. Er zijn ook maar 25 kamers over gebleven door de kino en masseurkamer.
Zaterdagavond, na 22:00 is de beste avond voor de club, ( entree en sterke drank ) en de slechtste voor de dames geworden. ( wachttijden van meer dan 'n uur en strond vervelende gasten)
Niet dat mij het kan boeien, ik houdt toch alleen maar de mooiste, liefste, leukste, sexieste de hele dag bezet. Of is het andersom? :biggrin:
Zo opa zo kleinzoon en de drukte in al die tenten boeit ons niet,gezellig met z'n tweeen op de kamer desnoods de hele dag
Beron
11 december 2011, 17:20
@Willi. Nein.
Willi69
11 december 2011, 21:15
Auf ausdrücklichen Wunsch von egon, Dr. Rammler, inzwischen besser bekannt als http://www.cheesebuerger.de/images/more/schilder/a094.gif, trafen sich samstags vor einer Woche diverse Eisbären aus unterschiedlichen Foren im PHG zu einem gemütlichen Beisammensein. :prost: Dabei unterliefen ihm einige "unforced errors": :angst:
- Der als Stargast angekündigte albundy69, Chef vom Freiercafe (http://freiercafe.com), kam nicht,
- die auf angebliche telefonische Nachfrage angekündigte Cleopatra (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27657-Cleopatra-Tunis-France) war ebenfalls nicht anwesend, nur ihre Freundin Melina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27813-Melina-(Deutschland-Indonesien)),
- die tatsächlich anwesende Thekenfrau Susanna (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4251-Suzanna-(Letland)-Nu-Theke-PHG.) erkannte egon dagegen nicht. :rolleyes:
=> Gut, dass egon jetzt eine (Popp-)Pause einlegt, um zu regenerieren. :slaap:
Der Nachmittag fing schon nicht gut an, da Borussia Mönchengladbach nur 1:1 gegen Borussia Dortmund spielte. :redface: Zur Essenszeit zwischen 18 und 20 Uhr trat im Nachtcafe ein Piano-Spieler auf, den ich mir zwar gut zum Frühstück vorstellen könnte (da stört er niemanden), zu dieser prime time aber völlig deplatziert wirkte. :nee:
Im Laufe des Abends füllte sich das PHG immer mehr, bis man sich schließlich vorkam wie ein Japaner zur rush hour in der Tokioter U-Bahn. :eek:
http://youtu.be/FtDOhztAHOk
Als ich gegen 22:30 Uhr mit Vera (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25834-Vera-(Roemeens-en-heeft-Griekse-papa)) aufs Zimmer gehen wollte, standen wir auf Position 36 der Warteliste! :eek: Zum Glück gelang es mir, eine "Abkürzung" zu finden, ;) so dass ich nicht sagen kann, wie viele Minuten Wartezeit Platz 36 bedeutet. :confused:
Einen DJ gab es an diesem Abend nicht, die Musik kam vom Band.
Anwesende Mädels am Samstag, dem 03.12.2011 (circa 60):
Adriana (Rumänien), Alexandra (Rumänien), Alice (Serbien), Anca (Rumänien), Andra (Rumänien), Andrea (Slowenien), Anita (Rumänien), Antonia (Rumänien), Arianna (Rumänien), Bella (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Chris (Ungarn), Christina (Rumänien), Claudia (Rumänien), Delia (Rumänien), Ella (Rumänien), Irene (Rumänien), Jessica (Rumänien), Kischa (Deutschland), Larissa (Rumänien), Leyla (:a_t_nu06: Türkei), Lisa (Deutschland), Livia (Ungarn), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Megi (Polen), Melina (Deutschland/Indonesien/…), Mia (Deutschland), Miranda (Rumänien), Nati (Ukraine), Ola (Rumänien), Rita (Russland), Sarah (:a_t_nu06: Moldawien, Ex-GT), Simona (Bulgarien), Sonja (Ghana), Sophie (Serbien), Steffie (:a_t_nu06: Deutschland, Ex-LR), Vera (Rumänien), Vessy (Bulgarien) und Viktoria (:a_t_nu06: Kroatien) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Willi69
11 december 2011, 21:17
Zur Nikolaus-Party am letzten Mittwoch waren viele Thekenfrauen und Mädels als Nikoläusinnen oder Engel verkleidet. :tongue: Das PHG war wieder gut gefüllt, aber zum Glück nicht so voll wie am Samstag vorher. Wieder viele neue Mädels anwesend, darunter eine Busladung aus Polen und Ungarn. :tongue: Als DJ fungierte dieses Mal DJ Lulu, der wohl inzwischen dazu gelernt hat und auch populäre Titel spielte. ;)
http://planet-happygarden.de/bilder/party/nikolaus/Nikolausparty2.jpg
Eine Slide-Show von diesem Abend findet sich auf der Event-Seite (http://planet-happygarden.de/events) hinter diesem Bild:
http://planet-happygarden.de/bilder//party/nikolaus/party-bilder/bordell-saunaclub-fkk.jpg
Für alle Besucher gab es beim Verlassen des Clubs ein Präsent, entweder einen kleinen Christstollen oder eine Flasche Rotwein. :tongue:
Anwesende Mädels am Mittwoch, dem 07.12.2011 (circa 50):
Alice (Serbien), Angelina (:wiederda: Rumänien), Anita (Rumänien), Bella (Rumänien), Chris (Ungarn), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Ella (Rumänien), Kim (Tschechien), Kischa (Deutschland), Larissa (Rumänien), Laura (Kolumbien), Leila (Litauen), Leyla (Türkei), Lisa (Deutschland), Livia (Ungarn), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Megi (Polen), Melina (Deutschland/Indonesien/…), Mia (Deutschland), Mira (Deutschland/Griechenland), Miranda (Rumänien), Morena (:wiederda: Rumänien), Nuncia (Italien), Rachel (:wiederda: Tschechien), Sarah (Moldawien), Sarah (Rumänien), Simona (Bulgarien), Vera (Rumänien) und Viktoria (Kroatien) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Willi69
11 december 2011, 22:31
Gestern fand also die Casino-Night im PHG statt, die es in ähnlicher Form (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12387-Populaire-Horny-Gebeurtenissen-Mei-2008&p=74607#post74607) schon einmal gegeben hatte, als Tanja dort noch Thekenfrau war. :tongue:
http://planet-happygarden.de/bilder/party/casino/casino_night.jpg
Wieder war das PHG sehr gut besucht und (noch) waren auch genügend Mädels anwesend. Je näher es auf Weihnachten zugeht, desto weniger Mädels werden es wohl werden. Na ja, nächsten Freitag noch die Geburtstags-Party von Jansen, dann ist das Poppjahr 2011 wohl für mich beendet. :rolleyes:
Bekannte Eisbären: Beron, Van Dattum, LittleJohn (?) :wiederda:, M. (Nickname vergessen) und Sunny als DJ, der sich von mir bemuttern ließ und ständig nach Essen fragte. :eek:
Das Essen - unter anderem Spanferkel - wurde diesmal früher als sonst samstags üblich serviert, weil das Nachtcafe anschließend in einen Spielsalon umgebaut wurde, mit einem BlackJack- und einem Roulette-Tisch. Jeder Gast erhielt beim Betreten des Clubs einen Coupon, der gegen 300 Spiel-Chips umgetauscht werden konnte. Wer es schaffte, aus diesen 300 Spiel-Chips 1.500 zu machen, der erhielt eine Freikarte. Da ich mir beim BlackJack bessere Chancen ausrechnete (Taktik statt nur Glück), nahm ich dort Platz. Und tatsächlich, die Bank wurde geknackt und die Freikarte gewonnen. :) Noch mehr Spaß hätte das Spiel sicher gemacht, wenn außer Beron nicht nur dämlich grinsende Türken/Araber am Spieltisch gesessen hätten. :rolleyes:
Anwesende Mädels am Samstag, dem 10.12.2011 (circa 60):
Alexandra (Rumänien), Alice (Serbien), Andra (Rumänien), Andrea (Slowenien), Anita (Rumänien), Arianna (Rumänien), Bella (Rumänien), Celine (Marokko), Chris (Ungarn), Cindy (:wiederda: Russland), Clara (Moldawien), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Ella (Rumänien), Jessica (Rumänien), Kim (Tschechien), Kira (Deutschland), Kischa (Deutschland), Larissa (Rumänien), Laura (Kolumbien), Leona (:wiederda: Tschechien - kennt die überhaupt noch jemand? :wink:), Lisa (Deutschland), Livia (Ungarn), Lucy (Rumänien), Mandy (:wiederda: Rumänien), Maria (Bulgarien), Melanie (Litauen), Melina (Deutschland/Indonesien/…), Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien), Nicky (:wiederda: Deutschland), Ola (Rumänien), Sarah (Moldawien), Sarah (Rumänien), Simona (Bulgarien), Veronika (Polen) und Viktoria (Kroatien) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Manni1A
12 december 2011, 00:00
Für alle Besucher gab es beim Verlassen des Clubs ein Präsent, entweder einen kleinen Christstollen oder eine Flasche Rotwein. :tongue:
Du hast sicher den kleinen Stollen genommen ;)
Manni1A
12 december 2011, 00:02
Leona (:wiederda: Tschechien - kennt die überhaupt noch jemand? :wink:)
Lecker - eine Erinnerung an gute Zeiten. Die Besetzung hört sich ja wirklich nicht schlecht an, aber nächsten Freitag muss ich dann doch mal wieder in der Villa nach dem Rechten sehen :)
Franzis
12 december 2011, 15:37
Ich muss sagen, daß das PHG in der letzten Zeit wirklich zugelegt hat.
Am Freitag war alles Bestens, gegen 15 Uhr war es schon ganz gut besucht, ein anderes Gast, der gegen 18 Uhr kam, musste schon einen Parkplatz suchen.
Stimmung war super, viele neue Mädels da, ich konnte mich kaum entscheiden.
Ich habe dann trotzdem mal wieder auf bewährtes zurückgegriffen und Vivi (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28164-Vivi-%28Roemeens%29&p=243527#post243527) gewählt, die ich letzte Woche schon empfohlen hatte - schön wars :remybussi[1]:
Masseur Alex war leider die ganze Zeit ausgebucht, so daß ich auf das Vergnügen leider verzichten musste.
DJ Lanning (der entgegen den Angaben auf der Hompage da war) machte prima Musik, ein Lob an dieser Stelle.
Tja, was soll ich sagen.....:6[1]:
egon, Dr. Rammler
12 december 2011, 22:13
Was soll das Ganze ?
Ich pers. kann aus dieser Sache nur entnehmen, das Leute welche eine Vorliebe für Konkurrenzclubs haben (welche garkeine Konkurrenz sind) hier immer nur rummeckern und däml. Bemerk. machen. :smoke:
keine Chance gegen die Mutter aller Clubs..............
Boy69
13 december 2011, 08:09
keine Chance gegen die Mutter aller Clubs..............
Alleen jammer dat die zo is afgegleden !
egon, Dr. Rammler
13 december 2011, 16:58
:roll3::roll3::roll3::roll3::k046[1]::rofl::dance00[1]:
Picasso 1
13 december 2011, 17:23
Datzelfde beeld had ik ook bij mijn eerdere bezoek een half jaar geleden. Afgelopen vrijdag heb ik echter PHG weer eens bezocht en was aangenaam verrast zowel wat betreft de sfeer alsook wat betreft de line up. Het zal nog altijd niet mijn club worden door het grote gehalte aan Roemeense dames (die wat minder in mijn smaak vallen) maar ik kan moeilijk ontkennen dat er best wel veel mooie nieuwe dames rond liepen. Wat me in elk geval duidelijk is is dat clubs tegenwoordig veel sneller aan veranderingen (line up, sfeer, etc) onderhevig zijn dan 'vroeger' en dat beurskoersen inmiddels betrouwbaarder en stabieler zijn dan clubkoersen. Clubs schommelen heel erg tussen erg goed en zeer matig. Clubprestaties (zowel positieve als negatieve) uit het verleden bieden tegenwoordig geen enkele garantie voor de nabije toekomst.
Bosco
13 december 2011, 19:08
Vraagje; Wat is een slechte line-up 2/3 van de 10 die acceptabel voor je zijn? En wat is een goede 8/9 van de 10? Dat heb ik nergens nog nooit gezien. :confused:
Als er met een slechte line-up in bijvoorbeeld PHG, ( wat niet het geval is ) 2/3 van de 10 maar acceptabel voor je zijn, dan zijn er altijd nog minimaal 12 tot maximaal 21 dames naar je smaak. :tongue:
Dus....Waar the fuck heb je het over?? :confused:
Ik zie het liefste ook alleen maar dames in een club naar mijn smaak. Maar ik denk niet dat dat goed zal zijn voor de club als zowel de dames. :biggrin:
MichelJ
13 december 2011, 19:39
Dat heb ik nergens nog nooit gezien. :confused:
Daarom moet je ook een keer mee naar FKK World :cool:
Shit....nou reageer ik toch in het PHG-draadje :wand: :biggrin:
Picasso 1
13 december 2011, 20:03
Daarom moet je ook een keer mee naar FKK World :cool:
Mijn ervaring in World is verschillende keren geweest dat overdag alleen maar onaantrekkelijke dames rond liepen en pas met de avondshift het aantrekkelijke deel binnen kwam. Maar mogelijk is het een smaakkwestie. World heeft de hele week bijna geen klanten, alleen maar in het weekend is er enige drukte en vaak is er dan ook nog een damesoverschot. Dit zegt mij dat niet iedereen even enthousiast over World is als jij, anders zou de club wel vaker vol zijn en zouden de dames het wat drukker hebben.
Een paar dames uit Oase waren overigens vrijdag in PHG. Ook in GT werken enkele voormalige Oase dames. Hoe minder we naar Frankfurt gaan hoe meer ze dus deze kant opkomen :rofl:
Bosco
13 december 2011, 21:42
Dat World niet vol is heeft te maken met dat er bijna maar één smaak aanwezig is.
Volgens mijn broer is dat "mijn smaak"dus. Wat krijg je als je teveel keus heb? Preciesss... je kan niet kiezen. :biggrin:
Je weet maar nooit, Anca nr 1 (vorige Anca van een jaar geleden PHG) kwam overigens ook uit World :wink:
Ik mis haar! :luvlove:
Picasso 1
13 december 2011, 21:47
Volgens mijn broer is dat "mijn smaak"dus. Wat krijg je als je teveel keus heb? Preciesss... je kan niet kiezen. :biggrin:
Kun je net zo goed naar Villa Vertigo of Living Room gaan, of in PHG blijven; qua schoonheid dames maakt het niet veel uit. Als je daarnaast in een hele mooie club wil vertoeven zonder hinderlijke drukte dan kun je inderdaad naar World.
Big30
13 december 2011, 21:50
Daar kijk je en schrijf je als grote PHG fan ook het meest :biggrin:.
n.b. De World berichten naar World verplaatst.
ijsbeer11
14 december 2011, 09:42
Naam van topic kan beter veranderd worden in Populair Haantjes Gedrag!
Alabama
14 december 2011, 11:20
Gisteren bij.toeval terechtgekomen in.dit.hoerenkot. Ongeveee.dertig.dames en max twintig beren.op het piekmoment. Anita heeft geen krullen.meer.
Carlitos
14 december 2011, 14:26
Alle Roemeense dames bereiden zich voor op hun vakantie komende tijd. Hoewel ik wel verwacht dat ze deze week toch extra hard werken voor het extra cash mee te kunnen nemen.
Anita zonder krullen? Als dat maar niet zo erg is als Anita zonder make-up... Dat was dus wel heel erg raar! Maar ze blijft één van de mooiste dames van PHG.
Alabama
14 december 2011, 14:49
Zag er goed uit hoor. Zonder make up weet ik niet, maar sowieso is het vaak schrikken zonder make up.
Carlitos
14 december 2011, 14:57
Ik ga morgen weer eens ff checken als ik tijd over heb. Is anders mijn laatste dag dit jaar met mijn pannenkoeken meisje, dus morgen kijken of ik mijn record van vorige week kan verbreken....:plapper:
Costana
14 december 2011, 18:24
Zag er goed uit hoor. Zonder make up weet ik niet, maar sowieso is het vaak schrikken zonder make up.
Inderdaad, een bepaalde dame ik normaal lekker vond eens gezien zonder make-up.... Ik was er 30min niet goed van, angstaanjagend !!
gignnl
14 december 2011, 18:57
Zondag nog even langsgeweest in Oedt.Was met het oog op de Kerstparty in GT van plan thuis te blijven.
In de middag belde mijn wandelmaatje of we nog wat gingen doen,dankzij mijn ruggegraat van papier waren we dus snel op weg.
Met het oog op het kamerdrama van maandag in GT een gelukkige keuze achteraf.
Het was qua beren een stuk rustiger in de Happy als de laatste keren,de dames vertoonden dan ook wat vasthoudender jaaggedrag.
Heb 4x gekamerd waarbij alleen de sessie met Simona zeer goed te noemen was.Met deze symphatieke dame heb ik al diverse malen gekamerd,service blijft van een hoog niveau net als de pre en aftersales.
Zal dus wel niet de laatste keer zijn.
Carlitos
15 december 2011, 07:35
Inderdaad, een bepaalde dame ik normaal lekker vond eens gezien zonder make-up.... Ik was er 30min niet goed van, angstaanjagend !!
Ik ken anders ook een dame die er veel beter uitziet zonder of met weinig make-up. Maar dat komt niet vaak voor.
Alabama
16 december 2011, 04:22
Anita weer een nieuw kapsel. Vorige kapsel was mooier.
timjava
17 december 2011, 12:46
Gisteren ter ere van de verjaardag van jansen weer een bezoekje gebracht aan PHG. Om 15.45 stonden Rex en ik voor de deur. En zoals gewend moesten we buiten een tijdje wachten, voordat de deur werd opgedaan. Wat mij betreft mogen ze de deur meteen open doen om ons binnen te laten wachten met deze kou.
Na binnenkomst het kortingskaartje ingeleverd. En snel even een blik de bar ingeworpen. Daar zag ik Bosco zitten en ook nog een aantal mooie dames.
Door de mooie dames die ik in de bar zag zitten, wilde ik zo snel mogelijk omkleden en de bar in. Na het omkleden even acclimatiseren en een colaatje gedronken.
Omdat ik gehoord dat er nogal wat was vernieuwd in PHG, eerst maar eens een rondje gaan lopen. In de hal kwam ik Ashanti tegen. Deze Nederlandse dame was vandaag voor het eerst in PHG.
Verder op mijn rondje, zag ik dat in het nachtcafe een kino was. Rustig even in de Kino gaan zitten, waar Ashanti nog even kwam bijkletsen. De andere dames waren niet gediend van ons luidruchtige geklets. (Ook altijd ellende met die vervelende luidruchtige Nederlanders, moeten ze eens wat aan doen in de clubs;)). Dus de kino maar weer verlaten. Ook zag ik dat er nieuwe douches en toiletten waren gemaakt. Dat zag er heel goed uit.
In de bar zag ik een dame met heerlijke romige borsten. Geen bloedmooie vrouw, maar wel heerlijke borsten die ik graag even in mijn handen zou willen hebben. Deze dame heet Miranda en daar heb ik een leuk halfuurtje mee op de kamer doorgebracht tot mijn volle tevredenheid.
Terug van de kamer in de bar op de kruk gaan zitten. Daar kwam een andere mooie dame tegen mij aanrijden. Ze likte mij oor helemaal uit. (viel mij op dat alle dames die op je afkomen, je oor uitlikken. Is dat standaard service in phg?). Bosco zat tegenover mij en gaf al een signaal dat dit niet de juiste dame was. Dus de dame netjes afgewimpeld, want ik wil mister phg niet tegenspreken.
Ik kreeg van divers beren te horen dat ik met Anca naar de kamer moest. Anca had ik gezien in een roze pakje. Dus de eerste dame met een roze pakje die ik tegenkwam opgevangen. Dit bleek echter geen Anca, maar Morena. Ook lekker, maar die had ik niet op het programma staan. Verder op zoek naar Anca, maar ik zag dat ze bezet was. Teleurgesteld tegen de paal in bar gaan staan, waar Morena mij kwam troosten en wel een idee had hoe ze mij kon opvrolijken. Dus Morena de sleutel laten halen en voor de 2e keer deze dag naar de kamer. Wederom een prima service van een mooie dame.
In de bar was de jarige ook gearriveerd en zat stevig aan Whisky. De sterke drank heb ik maar overgeslagen en heb netjes een colaatje gedronken.
Na 2 sessies had ik behoorlijk honger gekregen. Het eten werd om 18.30 opgediend. Er was gehaktbal, Kip, een sausje met kipstukjes erin. Rijst, aardappelen, groenten, Meloen met ham. Het eten was prima en smaakte goed. Ik had wel het geluk dat ik snel in de rij stond. Want een kwartier later, was er alleen nog maar een saus met kipstukjes en rijst. Aan de hoeveelheid mogen ze wel wat meer aandacht geven.
Na het eten werd ik weer aangesproken door de dame die ik op aanraden van Bosco ’s middags al een keer afgewezen had. Echter nu wilde ze alleen een goed gesprek met mij in de Kino. Echter in de kino bleek dat deze dame mij had misleid en heel andere bedoeling had dan praten. Toen bleek dat een kamersessie er niet in zat, was ze weer snel weg. De hele avond heeft ze alleen nog maar boos naar mij gekeken.
Ik stond met Rex bij de douches, toen hij mij attent maakte op het feit dat Anca voorbij liep. Ik had het niet gezien, maar ik dacht heel snel erachter aan. Echter ik liep de bar in, waar er geen spoor van Anca was. Dus maar weer naar het nachtcafe. Daar zie ik haar staan aan de balustrade. Op het moment dat ik haar wil aanspreken, loopt ze het trapje af naar beneden naar een andere ijsbeer. En dat gesprek duurde maar en duurde maar. Maar gelukkig ging deze beer nu niet met haar de kamer op en Anca liep weer terug naar boven. Nu zag ik mijn kans schoon en sprak haar aan. Leuke vriendelijk dame. Zij stelde voor om in de bar wat te gaan drinken. Het drinken ging wel goed, maar de banken waren allemaal bezet. En van staan krijg je pijn in je benen, dus snel naar de kamer gegaan. Ook met Anca een heerlijk halfuur doorgebracht. Anca is inderdaad een toppertje.
In bar was inmiddels de DJ gearriveerd. Maar wat maakte deze er een rommeltje van. Veel te hard, waardoor het heel slecht klonk. Later op de avond werd het iets beter.
Een dame die mij al eerder had aangesproken deze dag kwam weer bij mij staan. Ze wilde mij graag verwennen op de kamer. Helaas ben ik haar naam vergeten. Ze is niet groot (1,57) en is erg slank. Ze had grote oorbellen in. En boven op haar rug een grote tatoeage met een naam en bloementjes erom heen. Deze dame keek heel zielig en ik probeerde heel moeizaam geen ja en geen nee te zeggen. Uiteindelijk zei ik, Ja. Een brede lach op haar gezicht maakte mijn hele dag goed. Maar zij begon toch te twijfelen. Want ze zette een stap om de sleutel te gaan halen en kwam weer terug en vroeg nog een keer Ja?. Ik zei Ja. Grappig. Ook met deze dame een leuk halfuurtje op de kamer gehad.
Na deze 4e sessie was de portemonnee leeg. Het is goed dat ik een vast budget meeneem naar de club, want er liepen nog genoeg dames rond, waar ik nog wel mee naar de kamer zou willen.
Het is mij heel goed bevallen in PHG. Er waren veel dames en de sfeer was goed. De kans is groot dat ik weer vaker naar PHG ga. Leuk dat er een groot aantal bekende beren waren.
Badslippers
17 december 2011, 16:49
Ik hou het kort.
Weer uitstekend geamuseerd in "PHG" tijdens de verjaardag van Jansen. Tjonge wat heeft die geilaard het weer goed voor elkaar. Champagne met taart en bij binnenkomst zuip ik me tegelijk een stuk in de hakken met behulp van de Jack Daniels die ik door de Plinteneuker krijg aangeboden. Tevens word ik voorgesteld aan wat blijkt een Nederlandse, donkere parel. Haar naam: Ashanti. Ik stel me voor met mijn echte naam en als ze naar mijn "Nick" vraagt, kijkt ze redelijk beteuterd. Tja, ik kan het ook niet helpen dat je status en imago op het forum tot ongekende hoogte stijgt maar wegkwijnt als je me in levende lijve ziet! "Sorry Baby!" Ashanti is echt een tropisch snoepje met een vrolijke snoet en aangename babbel en met een accent dat onmiddellijk haar afkomst verraadt. Sexy netstocking aan. wat wil een mannenoog nog meer. Ze toont duidelijk belangstelling in het feestvarken die haar gewillig tussen zijn benen neemt. Ondertussen stromen de bekende ijsberen binnen. salitos is zoals gewoonlijk goed op dreef en praat me de oren van het hoofd. Van die kerel krijg ik altijd goede zin en wat ben ik jaloers op zijn forse haardos. Wat heeft die vent een leven. Lekker luilakken, feestjes aflopen, dame het bed in lullen en 's avonds gezellig onder de wol met 't vrouwtje. Hij verdient het.
Over het eten en zo lezen jullie maar even het uitstekende verslag van collega Timjava. Rex, de Optick Fucker, Hond snuffelde ook weer rond en had de een of andere pornoslut aan zijn paal geregen. Bosco werd ook aan de paal geregen maar niet door ons maar door een paar "Sado masochistische" meiden. Hij werd met zijn badstoffen ceintuur vastgebonden aan de danspaal en werd vervolgens zwaar gekastijd. Hij kreeg de knopen maar niet los totdat de valse adders die hem hadden opgeknopt hem een handje hielpen.
In de tussentijd zie ik een mokkel met een stel loezen waar Megaboob voor uit zijn bed zou komen. Een redelijk gezette dame met een vrolijke glimlach. "Waarom pak jij toch altijd wijven die wij niet pakken?" zegt Bbertb schamper. "Omdat die geil zijn, goede service bieden en onverwachte talenten hebben die jullie dus nooit zullen ontdekken" kaats ik terug. Ik stel mij netjes voor aan de dame en vraag of ze in gesprek is met de ouwe lul die naast haar zit. Nee, dat is niet het geval. De tieten, zo heb ik snel gezien, zij mega voor mijn begrippen. Als deze dame "En Profile" staat ontneemt ze het volledige zicht van de kerel die nast haar zit. Aan maten waag ik me niet. Zal wel "Dubbel of Triple D" zijn. Helaas ben ik niet meer zeker van haar naam. Ik dacht dat ze Laura heette. lange blonde haren, zeer stevig dus, chinese teken tattoo bij bil, tongpiercing. Als ik meer weet, maak ik wel een paspoort aan.
Op de kamer is het volop bekken, kutlikken en pijpen. Met haar tongpiercing weet ze me in verhoogde staat van opwinding te krijgen. Sommige dames met tongpiercing raspen je pik aan gort en hebben daar geen enkel besef van. Het neuken is nog beter dan het pijpen. Altijd geil om dames met dikke tetten op de knietjes te zetten en je dan vanachter aan haar loezen te vergrijpen terwijl je ook op je knieën zit en ze vanachter in de poes naait. Spiegel aan het hoofdeinde maakt de geiligheid compleet. Dan gooit ze haar kop met blonde haren nog eens naar achteren zodat er voop getongzoent kan worden en de kwijl de vrije loop laat. Kei geile sessie met deze M.I.L.F. die alle facetten van het vak beheerst.
Terug in de bar tracteert Jansen op appeltaart en vlaai plus champagne en hebben we allemaal wel een "Chick" aan de kloten hangen. Sonny is ook gearriveerd en hoort tenenkrommend aan hoe de "DJ" de geluidsapperatuur verkracht door de pluggen in de verkeerde gaten te duwen. Je vraagt je toch af waar die kerel zijn lul in hangt als hij gaat neuken met een meid. Het lijkt wel of Big30 ter plekke wat electroshocks toegediend krijgt. Of dat succesvol is geweest zullen we binnenkort merken aan het veegbeleid! Ik krijg een blonde snol op mijn schoot met zeer sexy lichaam, zalige tietjes, een beetje buikje. Ze neukt me droog en wil naar de kino. Ik zeg: "Get a key so we can go to the room". Ze kijkt me dom aan en zegt: "Room? I want kino or are you afraid of public action" Ha ha, wat een wicht, die weet dus niet bij wie ze op de schoot zit. "I fuck you here on the table and your tits will light up like a Christmas tree when you want." Ze kijkt geschokt: "I think I better go for that key." Wachttijd is 7 dames voor ons. Ze toont vanaf dat moment geen verdere interesse en gaat een paar andere kerels een "lapdance" geven. Ik ga ook mijn eigen weg en zie haar uren later als ze bij een ijsbeer staat af te rekenen in de kleedruimte. "Look what I have, a key. We can go now!" Bbertb staat naast me en zegt: "Dumpen, die Golddigger BS". Goed advies. Dus doe ik dat. Wicht heet Chantal, blonde kop kort haar, Hongaars, Bettyboop tattoo en ze zeult een complete hutkoffer als handbagage met zich mee. Zullen wel veel tissues en spray's in zitten.
In het "Nachtcafe" zien Rex, de altijd oplettende hond en ik die geile klootzak van een Timjava af en aan lopen met deernes aan zijn arm. Naderhand blijkt dat hij maar liefst vier keer van bil is gegaan. Ik klets wat met "de sousa" die vertelt dat hij nogal op keek van mijn "Cialis" en depressie verhaal. Had hij niet verwacht dat het met gewone klootzakken als ik ook weleens slecht kan gaan. Ach ja, wij ijsberen zijn net echte mensen. Ik kan hem meedelen dat die donkere periode al lang achter me ligt en ik me al jaren stabiel en uitstekend voel (dankzij de saunaclubs). Mooi gesprek met Mr.Warsteiner waarvoor mijn oprechte dank naar hem. Onze serieuze conversatie wordt liefdevol en volledig geaccepteerd verstoord door het been van Anca. Wat er verder gebeurt? Lees mijn recensie er maar op na bij haar.
Als ik van de kamer kom is alleen nog bbertb aanwezig die zijn pijlen gaat richten op Ashanti. Wij mogen nog even genieten van een exotische douche van deze donkere, schone jongedame en de gelukkige klootzak die met haar mag douchen. Als ik het pand verlaat vraagt de "Thekefrau" naar mijn bevindingen. Nou, die waren 100% OK. Ik ben een tevreden klant. Ze kijkt me wat ongeloving aan en vraagt: "Wirklich? Fandest du est nicht so voll?" Nee hoor, prima tijd gehad. leuk om de ijsberen te zien en de vele mooie dames. Topavondje. Dit zal een van de laatste clubbezoeken zijn van dit jaar. En wat voor een jaar was het. Het begon met een wilde discussie over "AO" en condoomgebruik en het eindigt met heel veel verbrand rubber. Dat brengt me bij de eindconclusie:
"Wat is het verschil tussen een autoband en 750 gebruikte condooms?
Het ene is een Good Year en het andere was een Good Year"
Willi69
17 december 2011, 18:27
Habe immer noch Kopfschmerzen von DJ Blaire :rolleyes:, daher nur in Kurzform die Anwesenheitsliste von gestern:
Anwesende Mädels am Freitag, dem 16.12.2011 (circa 48):
Alice (Serbien), Anca (Rumänien), Andra (Rumänien), Anita (Rumänien), Ashanti (:a_t_nu06: Niederlande), Brenda (Dom. Republik), Celine (Marokko), Cindy (Russland), Clara (Moldawien), Daniela (Rumänien), Delia (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Rumänien), Diana (Marokko), El(l)a (Rumänien), Larissa (Rumänien), Laura (Kolumbien), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Melanie (Litauen), Melina (Deutschland/Indonesien/…), Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien), Nati (Ukraine), Nicole (:wiederda: Rumänien), Simona (Bulgarien), Steffie (Deutschland) und Vera (Rumänien) sowie circa 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink2:
Beron
18 december 2011, 01:24
Von heute: neuer Ofen, neue Brötchen (aufgebacken - die alten frischen vom Bäcker waren VIEL besser). Demnächst ist Essen a la carte geplant. Wenn die Qualität stimmt, bin ich dafür. Der Metzger kommt dann wohl nur noch gelegentlich zum Einsatz. (Ich habe davon abgeraten, ihn ganz abzuschaffen - der Metzger gehört einfach dazu)
Meinen Gutschein für ne kostenlose 30 Minuten Massage wollte der Masseur erstmal nicht einlösen - das mache er nur Sonntags. Ja toll. Wofür krieg ich dann so ein Kärtchen? Er geht Fragen, kommt wieder - macht dann ne kurze Massage. Immerhin. Der Masseur ist Super - aber ich hatte erwartet, dass die Masseure von solchen Gutscheinen Bescheid wissen und damit dann später Geld vom Büro bekommen. Die sollen ja nicht umsonst arbeiten.
Meine Zimmerbuchungen waren grottenschlecht - so wie meine Laune danach.
Was den Katastrophen Samstag abgerundet hat, war der Schrott Beamer - der natürlich pünktlich zum Beginn der Partie Schalke gegen Bremen mal wieder kein Bild zeigte. Es folgte 60 Minuten Ton ohne Bild - Fußball Radio beim Essen. Die 5 Tore konnte man demnach nur hören - ich hätts allerdings auch gern gesehen. Die letzten 10 Minuten liefen wieder mit Bild, bei der Spiel Zusammenfassung versagte der Beamer dann wieder - ich hab immer noch kein einziges der 5 Tore gesehen.
Erwähnen muss ich noch die Masse an Gästen. Erfreulich für die Betreiber - unerfreulich für Stammgäste die gerne einen niveauvollen Abend mit Spaß verbringen wollen. O-Ton dazu von zwei deutsch sprechenden Rumäninnen: Heute nur Arschlöscher und Idioten.
Kann man natürlich so sagen.
Fazit: Leider ein sehr unerfreulicher letzter Samstag vor den Feiertagen - ob sich ein wieterer Besuch vor 2012 lohnt, muss ich mal genau überlegen. Das Abreisedatum der meisten Frauen ist Sonntag. Mal gucken, wer noch bleibt.
The Joker
18 december 2011, 11:21
Het ontbijt in PHG met die broodjes vol met meuk was altijd het hoogtepunt van de dag.
Zou zonde zijn als ze dat vervangen door het doorsnee broodjes aanbod wat je ook in GT, LR, VV ziet.
A la carte eten klinkt goed, maar lijkt me onhaalbaar in PHG.
Als je ziet wat voor rij er staat bij het huidige eten en hoe snel het op is, mogen ze wel een flinke keuken bouwen en een hoop koks aannemen.
zeppos58
18 december 2011, 12:54
Er komt op een doorsnee dag in PHG nauwelijks meer volk dan op een vrijdag in PSR, en toch is er geen file in PSR. Komt omdat niet iedereen gelijktijdig wil eten, maar wel als het haar of hem uitkomt.
harrie1111
18 december 2011, 14:42
vrijdag in PHG geweest. Wat het eten betreft mag het hier wel wat ruimer afgemeten worden want als je niet meteen in de rij staat pies je langs het potje en is alles op. Ook de pizza sávonds was al op voordat je doorhad dat er pizza was.
Dat is in bijvoorbeeld GT wel anders en stukken beter!!
MichelJ
18 december 2011, 15:06
Wat het eten betreft mag het hier wel wat ruimer afgemeten worden want als je niet meteen in de rij staat pies je langs het potje en is alles op.
Blijkbaar is dat later in de week dus geen incident :rolleyes:. Op dinsdag is er wel genoeg te eten ;).
Costana
18 december 2011, 16:41
Het ontbijt in PHG met die broodjes vol met meuk was altijd het hoogtepunt van de dag.
Zou zonde zijn als ze dat vervangen door het doorsnee broodjes aanbod wat je ook in GT, LR, VV ziet.
A la carte eten klinkt goed, maar lijkt me onhaalbaar in PHG.
Als je ziet wat voor rij er staat bij het huidige eten en hoe snel het op is, mogen ze wel een flinke keuken bouwen en een hoop koks aannemen.
Paar tafels erbij waar je kunt aan eten zou ook welkom zijn.
Willi69
18 december 2011, 18:16
Ausgerechnet die Pizza-Ausgabe im GT als Vorbild zu nehmen, ist ziemlicher Unfug. :nee:
egon, Dr. Rammler
18 december 2011, 20:10
wenn ich dies nicht besser wüsste, hätt ich es ja glauben können, haha, bin schon etliche Male da fast verhungert
Beron
18 december 2011, 20:28
Also - wenn ich das richtig verstehe (mein holländisch ist nich so jut) ist für ihn die Verpflegung im GT ein Vorbild?! Guter Witz.
egon, Dr. Rammler
18 december 2011, 20:34
Also - wenn ich das richtig verstehe (mein holländisch ist nich so jut) ist für ihn die Verpflegung im GT ein Vorbild?! Guter Witz.
Anfänger haha, lass ihn mal, er weis es nich besser
Ricardo Banana
19 december 2011, 08:20
Agelopen zaterdag de hele dag gepannekoekt met Ashanti. Dit is echt een topmeid.
Ze heeft tegen mij gezegd dat ze om de twee weken in het weekend naar PHG komt.
Franzis
19 december 2011, 10:35
Hier mein kurzer Bericht zum Freitag;
DAS Ereigniss des Freitages war einwandfrei der DJ Blair :angryfire:
So was habe ich noch nicht errlebt. Erst kam er recht spät, ich dachte schon, es kommt kein DJ,
Dann kam er aber um so heftiger...
Die Anlage bekam er nicht in den Griff. Es brummte. Man könnte das brummen ja leise stellen, aber dann bekommt es ja nicht jeder mit.
Also volle Pulle Brummen. Dann dachte er sich wohl, was jetzt? Er hat das Brummen dann mit Übersteuerungskreischen übertönt.:eek:
Mir wäre fast das Blut aus den Ohren gelaufen!:hammer:
Ich war wirklich nicht der Einzige mit dem Problem, mehrere Gäste hielten sich zwischendurch die Ohren zu.
Unser Willi69 sah schon ganz blass aus.
Ich hatte dann ein nettes Zimmer mit Vivi (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28164-Vivi-(Roemeens)&p=243527#post243527), wie letzte und vorletzte Woche. Schön wars....:biggrin:
Als ich vom Zimmer kam, hatte den DJ immer noch keiner verhauen. Es kam nur ein ohrenbetäubendes WUMMWUMMWUMM
Ich möchte DJ Sunny wiederhaben, auch DJ Lanning ist nett - aber DJ Blair:longtom023[1]:
Ich bin dann ins Nachtcafe geflohen (wo man die "Musik" aus der Bar auch rüberwummern hören konnte :betrunken:) und habe mich dann noch zu einer weiteren Zimmerbuchung entschlossen, weil ich es mal ruhig haben wollte. Es war ein Zimmer im Keller. Herrlich...
Fazit:
a) Es hätte ein netter Abend werden können, denn die Zimmerbesuche waren toll
b) wenn auf der Internetseite DJ Blair angekündigt wird, besuche ich einen anderen Club!
sunny
19 december 2011, 22:05
++++++++++Ich möchte DJ Sunny wiederhaben, auch DJ Lanning ist nett - aber DJ Blair+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++
Danke Dir, Franzis. :freu:
Aber trotz all Eurer -und auch der Mädels- Unterstützung haben weder DJ Lanning noch DJ Sunny bis dato weitere Folgebuchungen erhalten :gruebel:
Dafür ist aber DJ Blair weiterhin am Start :teuflisch:
Ich hingegen bin zunehmend in einem anderen Garden unterwegs, nämlich Fun Garden. Da ists auch sehr nett :a_t_ho02:
Big30
19 december 2011, 22:27
Agelopen zaterdag de hele dag gepannekoekt met Ashanti. Dit is echt een topmeid.
Ze heeft tegen mij gezegd dat ze om de twee weken in het weekend naar PHG komt.
Als het gaat om lekker pannenkoeken heb je aan Ashanti wel een goede denk ik ;). Weet je ook of haar weekend dan al vrijdag begint zoals afgelopen weekend of op de zaterdag?
..
Die Anlage bekam er nicht in den Griff. Es brummte. Man könnte das brummen ja leise stellen, aber dann bekommt es ja nicht jeder mit.
Also volle Pulle Brummen. Dann dachte er sich wohl, was jetzt? Er hat das Brummen dann mit Übersteuerungskreischen übertönt.:eek:
De DJ was behoorlijk aan het klungelen met de techniek en dat hoort toch eigenlijk niet. Een DJ moet onopvallend opvallend aanwezig zijn. De sfeer goed aanvoelen en daar met zijn muziek keuze goed op inspelen zodat zowel beren als dames een leuke en gezellige avond hebben.
Voor het overige was het vrijdag een zeer gezellig verjaardagsfeestje van Jansen in PHG, die op verschillende manieren in het zonnetje werd gezet.
Eigenlijk zeggen de berichten van TJ en BS al genoeg, daar heb ik weinig aan toe te voegen.
Dickydik
20 december 2011, 00:14
Als het gaat om lekker pannenkoeken heb je aan Ashanti wel een goede denk ik ;). (Understatement) Weet je ook of haar weekend dan al vrijdag begint zoals afgelopen weekend of op de zaterdag?
áls ze komt, komt ze op vrijdagmiddag/avond en blijft dan tot zaterdagavond....:smile2:
Bief2
20 december 2011, 11:43
Ik heb drie schatten gevonden. Jammergenoeg kostten die me alleen maar geld.
Fantastische one-liner.
egon, Dr. Rammler
20 december 2011, 12:11
Aber trotz all Eurer -und auch der Mädels- Unterstützung haben weder DJ Lanning noch DJ Sunny bis dato weitere Folgebuchungen erhalten :gruebel:
das mag ja sein, aber wir wollen dich im Happy du Schnarchhahn
Costana
22 december 2011, 00:31
Hoe laat is de "vreet" deze keer in PHG Cossie? Een maat van me belde net en is onderweg en vroeg of er nog wat te bikken viel na 19u. Voedertijden in PHG willen nog wel eens variabel zijn ;).
Vandaag was die er stipt om 19h.
Had vooraf beetje schrik om te gaan, maar is reeeeuzeee meegevallen, report volgt morgen.
Big30
22 december 2011, 00:44
Vandaag was die er stipt om 19h.
Thxs, had het net ook al van mijn maat gehoord die zijn debuut in PHG heeft gemaakt.
Denk dat 19u door de week het meest ideale voeder tijdstip is. Weekend maakt niet zoveel uit.
Costana
22 december 2011, 19:24
Woensdag 21 december 2011
Na een half dagje werken, met teveel koffie, hadden we eindelijk nog eens een vrij gaatje om richting Duitsland te trekken.
Na een nogal drukke rit richting germany omstreeks 14h30 toegekomen. De vrijkaart werd grondig geïnspecteerd waarbij gevraagd werd "youppie ?" Ik voelde mij beledigd zie ik er als een fransoos/waal uit ?
Maar het was Elena dus lang kon ik niet boos blijven en zei met een glimlach, nein Eisberenforum, ahhh en ze lachde. Na het omtoveren rustig paar broodjes gegeten met terug een bak koffie, ik werd er eerlijk gezegd nerveus van... Net zoals mijn eerste keer in een club :redface: Hoe kon dit ? Ik ken de club, ik weet hoe het eraan toe gaat, en toch gierden de zenuwen door mijn lichaam, lag het aan de koffie of omdat ik dacht een lege club dacht aan te treffen met enkel trollen ?
Om effe te kalmeren enkele gin-tonics in de bar gedronken, helpen deed het niet... De verhouding was toen ongeveer 50-50, stuk of 25 dames en quasi hetzelfde beren. Geen bekenden van het forum aanwezig, enkel de helft van de camperboys en Dani die mij begroette. Ook geen Vivi :frown: maar die kwam misschien later.... Tijdens de laatste slok van mijn gin-tonic zag ik aan de bar een verschijning die mij niet vreemd was, het was de (half) griekse godin, MIRA, weliswaar beetje voller maar nog steeds lekker. Had haar meer dan een jaar niet gezien. Op Vivi wachten kon mij effe gestolen worden en hupsakee, Costana erachteraan. Na een terug-zien-gesprek rap de sleutel gevraagd om de jaarlijkse ontmoeting wat lichamelijker te maken. Uitstekende sessie met een langdurig toppertje in PHG. Zou het dan toch gebeuren mijn beide nr1's van de laatste 2 jaar op 1 dag ??? Ondertussen waren we wel al iets minder nerveus :)
Ik nam strategisch post aan de bar samen met de camperboy wat keuvelen. Er kwam een meid voorbij waarvan ik dacht daar is Vivi.... echter er liep een wit spook achter. Bevestiging kwam er niet.
Rustig een biertje drinken waarbij ook de roodharige theke aankwam, dat was leuk :D om bepaalden wat te tergen, Svenja heeft wel degelijk nog voor de bar gewerkt !!! Weliswaar kort maar toch ik kreeg het bijna :hammer:
Navraag bij Elena leerde mij intussen dat Vivi niet meer in da house was :frown: :frown: Gatver de Gatver.
5 min erna kwam de meid van daarnet terug voorbij samen met Micha (lekker !!!) en haar magere vriendin, ik hoopte nog effe dat Elena zich vergist had en ging erachteraan. Hop de buro binnen, nog steeds geen bevestiging :bibber_2:
2 min erna kwamen ze alle 3 terug en namen plaats aan de bar, Costana erachter aan en het enige dat hij zei was: " Aren't you Vivi ?" Ik kreeg een "No I'm Ada" Normaal zou ik teleurgesteld zijn maar deze meid vond ik best wel sexy !! Langdurige pre-sale gehad waarbij ze wel zéér lief deed tegen mij, haar vriendin zat te pushen voor een kamer maar die werd het zwijgen opgelegd door Ada, waarbij ik een lieve kus kreeg en een knuffel. Camperman zag al een toekomstige trouw voor zich. Ik kan het niet langer laten en vroeg de sleutel. Intense sessie gehad kon zo aansluiten bij de eerste van de dag. Eenmaal van de kamer waren er heel wat dames bijgekomen en ik moet zeggen: het merendeel vond Costana echt wel lekker !!!! Laat degene die weggevlucht zijn maar weg, voldoende verse kwaliteit bij gekomen ! Terug in de bar werd ik constant geanimeer door Ada, sexy dansje, lieve kusjes, het was gezellig !!! Innerlijke costana knorde en om 19h werd het eten opgediend. 4 soorten vlees (zwijn-kip-soort gebraad-onbekend soort vlees), rijst & patat, koude & warme groentjes. Kwaliteit was goed te noemen ! Schumi was intussen ook aangekomen en was nogal heftig gedurende de voetbalmatch later op de avond. Werd het zwijgen opgelegd door Dani :teuflisch: die mij voorheen ook een klap voor mijn harses gaf (thx Bosco :angryfire:)
Terug in de bar ging het er gezappig aantoe en lang duurde het niet vooraleer ik Ada terug rond, onder en op mij had. Tussendoor trakteerde ze mij op een dansje aan de paal en een uitdagend dansje met haar vriendin, Costana amuseerde zich !!
Het was ook cocktailavond, zelf geen gekocht verstandig gebleven deze keer, maar kon af en toe proeven en deze waren wel lekker te noemen ! Na een kort praatje met Dani was mijn lieverd van de avond nogal boos maar na enige uitleg dat dani quasi-getrouwd was met Bosco en was ze terug happy. Het eten deed zijn werk en de energie was terug waarbij ze gecommandeerd werd een sleutel te halen !!! Was de eerste sessie intens dan was deze intens in het kwadraat !!! Top
Nog effe lekker samen in de bar gezeten erna waarna ik rond 22h de toko verliet.
Eerlijk is eerlijk: ik vond het persoonlijk top !
Positief:
Veel nieuwe lekkere dames ! Zelf de iets oudere hadden nog een bepaalde uitstraling !
Lekker en voldoende eten
Lekkere cocktails
Gezappige sfeer
Uitstekende sessie's gehad
3 lekkere theke's (Elena, Svenja en lange blonde)
Negatief:
Mja kan ik niet onmiddellijk opnoemen of het moet zijn dat de pannekoeken rap op waren :D
Nog altijd op de goede weg en bedankt voor het vrijkaartje !
Bosco
22 december 2011, 23:00
Silvester Party zijn ze open van 5 uur s'middags tot 5 uur s'ochtends ;-)
Carlitos
23 december 2011, 18:21
Silvester Party zijn ze open van 5 uur s'middags tot 5 uur s'ochtends ;-)
Volgens de site (http://planet-happygarden.com/) geopend vanaf 15 uur...
Bosco
23 december 2011, 18:42
Volgens de site (http://planet-happygarden.com/) geopend vanaf 15 uur...
Klopt! Hoop ik maar dat die theke het ook weet. :biggrin:
Carlitos
23 december 2011, 18:48
Ooohhh, die lekkere jonge rooie! Die vind ik top.
ijsbeer11
24 december 2011, 11:12
Een ijsbeer in het nauw maakt rare sprongen, zo ook gisteren. Ik startte de ijsberenmobiel en reed in de 11e versnelling richting de Oosterburen.
Nadat ik de afslag had genomen besloot ik met een handrembocht van 90 graden naar links, koers te zetten naar Happy en niet zoals gepland naar VV.
Het was alweer een maandje of 2 geleden dat ik in happy was geweest, al bij binnenkomst liep ik Costana tegen het lijf die zijn huwelijk aan het plannen was met een lief Roemeentje.
In de bar zou het naarmate de avond vorderde gezellig druk worden, en een goede verhouding en zeker een aantal hele knappe dames, ik kon er zo 5 aanwijzen waar ik wel mee zou willen vogelen.
Een dame zag er weer zo heerlijk uit, om op te eten en om plankgas doggystyle te pompen, maar helaas is het er niet van gekomen, al had het niet veel gescheeld.
De ex-VV dames waren zo vriendelijk om even te sms-en naar Romania dat ik in Happy was en zo moest ik tot tweemaal toe de wc in vluchten om mijn telefoon te beantwoorden en uit te leggen of het casino verplaatst is naar Duitsland. Ook een wanhoopspoging van een in de wc aangetroffen ijsbeer mocht niet baten, ze wenste me veel geneuk toe en zei dat ik aan haar moest denken als ik klaarkwam (met enig sarcasme en haat in haar stem)
Afijn, terug in de bar had ik al aardig was baco's op en ook bij Costana vloeide de alcohol rijkelijk naar binnen.
Ondertussen was ook een andere maat van me binnen gekomen en werd het alsmaar gezelliger.
Geheel tegen mijn gewoonte in had ik nog steeds niet geneukt, toen ik om 01.45 de kamer op wilde werd ik door 3 dames naar de kleedkamer gedirigeerd omdat we naar de disco Koningburg in Krefeld gingen.
Even twijfelde ik omdat ik botergeil was, zojuist een kamagra jelly naar binnen had gejast, en met een stijve lul in mijn veel te strakke boxershort rondliep..
Gehaaid als ik was dacht ik dat ik een van de drie wel kon vogelen na de disco in een of ander hotel of op de achterbank.
Omstreeks 05.00 rolden we de discotheek uit, heb ik de 3 dames afgezet bij Happy en bleef er een even in de auto..
Jullie raden het al, geneukt werd er dus niet! Ik kreeg wel een paar heftige tongzoenen waarbij mijn lul weer keihard werd, en ook zij opgewonden werd. Ze verontschuldigde zich dat we nu niet konden neuken, maar ik moest maar snel weer naar Happy komen (commercieel?)
Al met al weer een gezellige avond gehad, wel wat prijzig voor een ongepopte avond maar ach dat kan natuurlijk altijd een keer gebeuren.
Ik hoop het niet, maar ik denk dat mijn clubavonturen voor 2011 er op zitten. In januari zal ik zeker weer eens in Oedt binnenwippen. Er staan inmiddels 6 dames op mijn lijst!
IJSBEER11
Costana
24 december 2011, 11:36
Stond er gisteren persoonlijk bij toen ze het opschreef.
En ze is idd lekkah !
Costana
24 december 2011, 12:11
Na een "drukke" werkdag richting Oedt of ist Tonisvorst ? Whatever
Onderweg file in antwerpen, kreeg het op mijn zenuwen en dan maar richting Rotterdam gereden, gelukkig hadden we gps aan bord en zo heb ik een alternatieve route ontdekt om de Kennedytunnel te vermijden, bedankt file !!
Nu snap ik ook waarom Borgerhout, Borgerokko genoemd wordt....
Eenmaal toegekomen rond 18h rap portefeuille meegenomen en richting hek gesneld, we werden snel binnengelaten waarbij mijn koude handjes verwarmd werden door Elena, ze is toch zo lief !
De eerste indruk was rustig, meer mannen dan vrouwen... zou de ganse avond zo blijven maar de vrouwen die er waren, waren echt knap te noemen !!! Blond, zwart, Bruin, roodharig (de theke :)) alle kleuren !!
Eten was er niet, dus heb ik mij maar enkele gon-tonics besteld en mijn "vriendin" Ada gezocht, deze had een sexy setje aan met ponponnetjes ed. Kort gesprekje gehad en dan effe een toertje gedaan, bij terugkomst zag ik Ijsbeer11 zijn maat en naast hem the one and only Ijsbeer11, blijkbaar werkt hun gps niet goed want ze kwamen in phg terecht ipv VV. Terug in de bar nog wat geknuffeld met Ada en wat zitten geilen op haar vriendin en de andere aanwezige meiden. Samen met Ada,vriendin en hollander gaan eten. Tuurlijk moeten de calorieën ook verbranden en werd kort na het eten een kamer geboekt. Terug een uitstekende sessie waarbij ik op momenten dacht in een ploeterbad te spelen....
Terug in de bar zat de sfeer er eigenlijk wel goed in. Publiek was vriendelijk en relax (ook de sudlanders) Yb11 en maat dachten in een disco te zijn en de gin-tonics gingen goed binnen, met tussendoor af en toe een water of cola natuurlijk. Ook nog wat zitten geilen op de vrouwen met een duitser die hier al 10j komt en dit de beste club vond (als de kwaliteit van de dames blijft zoals nu, kan ik dit enkel bevestigen). De rader werd terug bovengehaald waarbij deze Andrea aanduidde als volgende "landing zone" Deze was mij woensdag al opgevallen en zat op een goeie plaats zodat mijn jaloers kleefteef het niet zag. Op de kamer beland en daar minstens evenwaardig als de sessie met Ada, ook op technisch vlak scheert phg momenteel hoge toppen.
Naderhand was het pizza tijd, 5 verschillende, en daar nog aan de praat geraakt met enkel Belgen die mij zot verklaarden om zover te rijden, ontkennen kan ik niet maar bevestigen wil ik nu ook niet doen. Terug op krachten viel mijn oog op de vriendin van Ada, Micha genaamd, echter dit verliep niet zoals verwacht.... Had haar aangesproken aan de pilaar in de bar maar Ada kwam voorbij en deze kon er niet mee lachen....Micha maakte haar rap uit te voeten en kameren zat er niet in....Das nou al de tweede maal dat ze mij dit flikkeren dat een vriendin van een meid waar ik mee kamer niet mee wil ! De rest van de avond was het hommeles en zelf Ada wilde niet meer kameren... stond ik daar... op het einde wel nog lief geweest en het kwam weer goed. De "goesting" was echter nog niet weg en wilde in schoonheid 2011 afsluiten, dus maar terug naar Andrea om met een heerlijke noot te eindigen !! Meid had succes gisterenavond, kwam in de buurt van louana op vlak van kamergangen....
Na deze sessie was de keet zo goed als leeg en afscheid genomen van yb11 en maat die naar de disco gingen. Ikzelf moest passen omdat ik om 9h al terug ergens ter plaatse moest zijn.
Het traject afgelegd binnen de 2h dus eigenlijk is het nog zover niet :)
Positief:
De meiden
De sfeer
De thekes
Het publiek
DJ eigenlijk ook wel, maar was meer "uitgaansmuziek"
De gin-tonics
Negatief:
Minder keus qua eten dan woensdag
Je moest er rap bij zijn, want was deze keer vlug weg en weinig.
Tot in 2012 ?
de hoerengod zal het zeggen !
Willi69
24 december 2011, 14:51
disco Koningburg in Krefeld
=> Königsburg, Krefeld (http://www.koenigsburg-krefeld.com) ;)
Big30
24 december 2011, 21:50
Positief:
De meiden
De sfeer
De thekes
Het publiek
DJ eigenlijk ook wel, maar was meer "uitgaansmuziek"
De gin-tonics
Negatief:
Minder keus qua eten dan woensdag
Je moest er rap bij zijn, want was deze keer vlug weg en weinig.
Tot in 2012 ?
de hoerengod zal het zeggen !
Denk dat Knabbel bij het eten aanschoof, ja dan is het snel gebeurd en zijn de schalen zo leeg :biggrin:!
terminator
24 december 2011, 22:27
Update... Update....
DJ Blair Live
http://www.youtube.com/watch?v=9byxxr9eyoI&feature=autoplay&list=FLD0rEHl8_gViEpnkfdTm3ag&lf=plpp_video&playnext=1
sunny
25 december 2011, 00:25
:smile2::smile2::smile2:
Ace2
25 december 2011, 09:44
De Kerst editie van THE COUNTDOWN PAPERS is uitgekomen, met daarin:
Ace2 en Picasso1 blijken slachtoffer te zijn.
Heeft het slotoffensief van Picasso1 zin gehad?
Wie wordt de winnaar?
Cupido presteert boven verwachting.
Liquidatiepogingen, nekschoten en hakbijlen.
Jansen gaat toch een eervolle klassering krijgen.
TimJava kansloos?
Hoe presteren Ketserr, Brad Pitt, Vrije Jongen en Satanic Surfer?, als je bedenkt dat tot nu toe elk jaar ene nieuweling THE FINAL COUNTDOWN wint.
Badslippers komt met onthullingen
Onderzoek naar dominantie van GT in De beste recensie van de maand.
Lees meer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28181-FINAL-COUNTDOWN-2011-(10-VRIJKAARTEN!!!)&p=246485#post246485
dupke
27 december 2011, 11:18
Fest Der Liebe 26/12/2011
Aangezien ik al lang niet meer in Happy geweest was en ze een party voor 31/12 aankondigen wilde ik de sfeer in Happy nog wel eens gaan opsnuiven en kijken of Happy voor 31/12 eventueel een mogelijkheid was om op een leuke manier oud op nieuw te vieren.
Ik had al wel een vermoeden dat net zoals in andere clubs vele dames naar de heimat verkast zouden zijn om thuis Kerst en oud en nieuw te vieren, en het is ze van harte gegund.
Toch had Happy geadverteerd op hun website met het Fest der Liebe op 25 en 26 december, dus dat zou een voorproefje kunnen zijn van hun sylvesterfest.
Vroeg in de namiddag aangekomen en gebrunched.
In tegenstelling tot andere clubs mocht het ontbijt er gerust zijn al was het niet zo uitvoerig als vroeger.
Rustig kwa dames, rustig kwa beren. Toch enkele leuke meiden gespot en een redelijk goede kamer kunnen doen rond 18 uur met Sorina?
We kwamen van kamer terug en ik was verrast dat ik al eten rook.... Happy is nu eenmaal niet klokvast met het eten en deze keer waren ze vroeg naar mijn verwachtingen.
Beneden aangekomen.... Het eten was al geplunderd, en eigenlijk... een beetje aziatisch geroerbakt spul met rijst waar nauwelijks vlees tussen te vinden was , was voor vele medebeertjes wel erg mager voor een 2e kerst dag waar ze dan ook nog een 'fest' van willen maken. Dit was eigenlijk nog minder dan een normale dag vroeger.
Vele beren begonnen na het avond eten te vertrekken, andere beren begonnen hun te vervangen, en de sfeef was mat en futloos, de heren maakten geen move, en de dames waren duidelijk uitgeblust en niet in de mood voor een kamergang al was er een ruim overschot aan beren.
Hoe later op de avond hoe meer uitgesproken... Rond 10 uur moesten er gamba's komen,... maar in de plaats kwam er een soort spagetti met mini diepvries garnaaltjes als opwarmertje, want de gamba's hadden vertragingkwamen we na navragen te weten en kwamen pas iets na 10u30 aan.. tja planning.... dat is nog altijd moelijk... ( misschien iets vroeger beginnen of was het opzet en wilden men de mensen zich eerst vol laten eten met die goedkope pasta om wat op de gamba's te besparen.. ?)
Al met al een tegenvallend dagje met als enige pluspunt een dame die zich wel de moeite deed om het haar klantje naar zijn zin te maken..
Bosco
27 december 2011, 11:33
een redelijk goede kamer kunnen doen rond 18 uur met Sorina?
Haar naam schrijf je dus als Soryna! In haar topic staat het ook niet goed!! ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27321-Sorena-Roemeense&p=230847#post230847
Bief2
27 december 2011, 13:13
...
Al met al een tegenvallend dagje met als enige pluspunt een dame die zich wel de moeite deed om het haar klantje naar zijn zin te maken..
Je hebt dAt tenminste nog gehad :heul:
Big30
27 december 2011, 15:50
Happy is nu eenmaal niet klokvast met het eten en deze keer waren ze vroeg naar mijn verwachtingen.
Klopt dupke.
Voedertijdstip wil wel eens wat variabel zijn. Wat mij betreft is het gewoon door de week altijd om 19u en in het weekend iets later, zo rond 19u30m. De praktijk is dat het vaak wat eerder wordt opgediend wat de kamerplanning lastig kan maken :tongue: (ja en soms ook wel eens wat later!).
Haar naam schrijf je dus als Soryna! In haar topic staat het ook niet goed!! ;)
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27321-Sorena-Roemeense&p=230847#post230847
Nu wel :biggrin:, thxs.
seksenfun
27 december 2011, 21:17
Afgelopen tweede kerstdag met dupke naar PHG geweest. Er was een feest van de liefde aangekondigd op de site. Klinkt alles behalve slecht.<o:p></o:p>
<o:p></o:p>
Omstreeks half twee draaiden we de parking op. De parking was nog zo goed als leeg. <o:p></o:p>
We werden erg vriendelijk ontvangen door de theke en ze kende ons nog van vroeger. Ze zei ook dat het lang geleden was dat ze ons nog gezien had. Dat klopt en misschien heeft ze ons niet eens gezien de laatste keer en de keer daarvoor was ook al erg lang geleden. De laatste keer dat we er waren, wilden we eens komen kijken of het er al terug een stuk aangenamer was zoals vroeger . Het viel die dag voor al mijn medeberen tegen en ik had ook wel gezien dat het niet je dat was maar ik had het geluk verstrooiing gedurende de hele dag gekregen te hebben van Brenda. Die dag werden we zelfs onvriendelijk behandeld (geen trouwe klanten meer). Gisteren dus niet. Blijkbaar afhankelijk van de theke. <o:p></o:p>
Zoals we op de parking al konden vaststellen waren er nog maar weinig beren. Dat was niet zo erg. Ik kom niet voor de beren. Er waren op dat moment ongeveer 15 dames. Vermits ze op dat moment duidelijk nog in de meerderheid waren, voldoende dus. <o:p></o:p>
We hebben eerst maar gezorgd voor de inwendige mens. De brunch was nog steeds als weleer dik o.k.. Er waren verschillende broodjes, cornflakes’, verschillende charcuteriesoorten, komkommer, radijsjes, tomaten, paprika. Meer dan voldoende dus om mijn broodjes smos te kunnen prepareren. Verder Cava, blendersapjes, appelsiensap, tomatensap…, koffie, thee, yoghurt, verse omeletten en pannenkoeken. In die zin ga ik dus niet akkoord met de stelling van dupke dat het ontbijt er minder op zou zijn geworden. De uitgebreide brunch die ik voor mezelf samengesteld had, heeft me erg goed gesmaakt.<o:p></o:p>
Ondertussen vind ik het best geil als die mooie dames je als gieren zitten te beloeren van op de bovenverdieping aan de balustrades van het nachtcafé. Een look a like van Katja in PSR probeerde mij enkele malen te verschalken, ondermeer aan de koffiemachine. Later zou ze een oneerlijk kussengevecht beginnen. Zij van veilig hoog daarboven aan de balustrade van het nachtcafé en ik weerloos beneden in een sofa bij een vriendbeer. <o:p></o:p>
Het viel me trouwens aangenaam op dat de dames die aanwezig waren best enige moeite deden om indruk op je te maken. In zo ver ze dat zo al niet deden. Op een moment was ik een van de mooiste dames eens van dichtbij aan het begluren. Daarop vroeg ze wat ik aan het doen was en met overdrijven vertelde ik dat ik haar de allermooiste jongedame van de gehele club vond. Hierop wou ze meteen gaan boenzen. Net als dat ik nog twee dames op afstand liet, ging ik ook op haar voorstel niet in. Net na een uitgebreide brunch genoten te hebben, ga ik normaliter niet direct op kamer. Dan moet ik de dame al erg goed kennen en weten dat ze voor mij een “geil ding” is. Dan lukt het ze (natuurlijk) wel.<o:p></o:p>
Tijdens het uitzakken van mijn buik zag ik wel dat de mannen mondjesmaat flink aan het toestromen waren. Helaas stroomden er geen nieuwe vrouwen binnen en bleef hun aantal dus tot iets voor zes uur op ongeveer 15 steken voor al gauw dubbel zo veel mannen. Ik besliste dan maar om niet te vechten voor een dame maar heerlijk te genieten van twee saunarondjes. Een keer in de buitensauna en een keer in de binnensauna. Tussen de twee beurten zat best wat tijd maar die werd voornamelijk ingevuld met ouwehoeren. Geen enkele dame kwam plots een einde maken aan dat gesjouwel door bijvoorbeeld op mijn schoot te komen springen. Zulke taferelen blijven blijkbaar (zo goed) als onbestaande in PHG, wat vroeger ook al zo was. Ik kan er trouwens maar moeilijk bij dat dames in een “hoerentent” de opdracht krijgen om zich buiten de kamer niet te laten gaan en vooral geen penisactiviteiten te ondernemen. Zulke taferelen heb je wel in bijvoorbeeld Park Sauna Residenz en Planet. <o:p></o:p>
Na de tweede saunabeurt wilde ik dan terdege in actie schieten om tot wat kameravonturen te komen. Ik begon mijn tweede saunabeurt omstreeks zes uur. Ik had gedacht dat op een feestdag (is gelijk aan een zondag) het eten maar rond acht uur ’s avonds zou komen. PHG beschouwde deze tweede kerstdag echter niet als een feestdag maar als een gewone maandag. Het eten werd dan ook al voorgeschoteld terwijl ik in de sauna zat om ongeveer tien minuten over zes. Voor mij was dat perfect. Na flink gewellnesst te hebben, heb ik meestal grote honger. De taarten die tussen de tijd dat de brunch gedaan was en voor het avondeten heb ik niet geproefd. Het was geen feesttaart maar gewoon taart en gebak. Een drietal soorten. <o:p></o:p>
Het was geen feesttaart of geen kerstbuche. Niet erg maar wat erger was, er was geen enkele party- kerstsfeer te bespeuren op deze dag, door PHG uitgeroepen dat partydag. Integendeel, de animatie, de sfeer… was mat. De kerststukjes die op tafel stonden met theelichtjes werden zelfs niet aangemaakt, ook niet toen niet-rokers er om vroegen. Een party die meer leek op een matte zondagnamiddag in PHG. Dit nodigt natuurlijk niet uit om bij PHG eindejaar te gaan vieren. Het risico bestaat namelijk dat het aangekondigde vuurwerk het enige speciale zal zijn en dat zijn dan misschien enkel maar van die brandende vuurpijltjes op een taart. Wie weet? De theke wist in elk geval nog van geen feestvoorbereidingen voor de Silvesterparty. Iets waar ze nu toch al mee bezig zouden moeten zijn, of toch al concrete ideeën zouden moeten over hebben. <o:p></o:p>
O.k, een frisse douche en hop naar het avondeten. De rij was inmiddels weg. Ik ben geen grote voorstander van Aziatische food maar als men dan al het stomme idee krijgt om op een tweede kerstdag Aziatisch eten af te gaan halen, zorg er dan voor dat het is zoals het in de betere Aziatische restaurants is. Dan is het lekker. Het avondeten stelde met andere woorden niets voor en daar waren veel, veel beren het over eens. Dat de kroepoek als nagerecht werd geserveerd is een misser maar tot daar aan toe. De heerlijke roomdessert en het gebraad heb ik dus erg gemist. Misschien is het avondeten er op achteruit gegaan in PHG tegenover pakweg een jaar geleden maar dat op een feest het eten nog minder is dan op normale dagen een jaar geleden. Dat zou toch niet mogen.<o:p></o:p>
Zo, genoeg over het eten en andere dingen dan de dames. We komen ten slotte voor de dames. Spijtig genoeg was er op dit gebied ook serieus iets aan het mislopen. Na het avondeten (toch weer dat eten er bij sleuren) waren er vier mannen voor 1 dame. Bijgevolg waren de dames die zin hadden om te werken voor de heren die een dame aanwijzen en meteen op kamer sleuren. Zelfs nu nog zaten verschillende dames er ongeïnteresseerd bij of als maniakken te gokken op de automaten. <o:p></o:p>
Na het avondeten kwamen we de tijd dan maar door met geouwehoer en uiteraard gaf ik mijn ogen de kost om de mooiste dames een extra blik te gunnen. Het was niet de moment om te presalen. Sommige bekende medeberen hielden het gewoon voor gezien. Andere beren wilden dan toch nog iets lekkers door de keel krijgen en beslisten om te blijven tot na de gamba’s om tien uur. Om tien uur verschenen er echter geen gamba’s maar spaghetti met garnalen. Ik ben voor de spaghetti gaan aanschuiven en die was gewoon lekker maar waarom er tussen het avondeten en de gamba’s nog spaghetti moet zijn? Begrijpen wie begrijpen kan of had men opgevangen dat niemand smaak had gehad van de Aziatische food? Bovendien zitten zowel de heren als de dames van iets voor tien uur te wachten op de gamba’s en ligt de kamergang helemaal plat. Het kan toch niet dat de dames zoiets appreciëren? <o:p></o:p>
Ik stond voor de spaghetti aan te schuiven en achter mij stond een bloedmooie dame. Intussen waren er wel enkele hele mooie dames bijgekomen tegenover in de namiddag maar veel te weinig voor het aantal beren. Ik liet haar voor en maakte wat grapjes zodat ze kon aanvoelen dat mijn interesse naar haar er zeker was. Ik wou er mijn spaghetti zeker voor laten. Zij kon echter niet zo direct lachen met mijn grapjes en bleef wat koel en stijfjes. Dan vind ik ze al ineens een heel stuk minder mooi en dalen ze een heel stuk op mijn to do-lijstje. <o:p></o:p>
Ik verschoot me dan ook een ongeluk toen ze me heel enthousiast bij haar riep om samen om de gamba’s te gaan die er omstreeks half elf aankwamen (vers van zee zeker?). Het was even dolle pret bij het aanschuiven voor de gamba’s met haar. Toen ik daarstraks met mijn handen haar kontje masseerde had ze het precies liever niet en nu legde ze mijn hand op haar eigen gamba met saus. Mevrouw had duidelijk een voorkeur voor zeevruchten ten opzichte van worst. Oei, hopelijk is het zo erg niet. Of… ach… ik zou toch niet meer met haar op kamer gaan. Haar actie kwam écht te laat. Na de gamba’s moesten we echt wel weer naar huis als we nog op een deftig uur thuis zouden willen zijn.<o:p></o:p>
Aan de lockers hebben nog minstens drie dames mij proberen om te praten om toch langer te blijven en om van hun schoonheid te proeven op kamer. Dat ging natuurlijk niet. Een Roma-dame kwam 5 euro vragen voor sigaretten. Dat zijn ze in PHG nog steeds niet afgeleerd dus. <o:p></o:p>
Omdat je een dag zelf goed moet maken met wat het is, heb ik een goeie dag gehad maar alles behalve een van de betere saunaclubdagen in mijn leven. Een party uitroepen en een matte zondag-dag organiseren. Dat kan niet. Op een tweede feestdag goedkoop Oosters eten serveren. Zo hoort het niet. Ongeveer twintig dames hebben op een dag dat er een feest wordt aangekondigd en je inderdaad flink wat mannen kan verwachten, kan je ook niet maken.<o:p></o:p>
Wat ik zeker nog wil vermelden is dat de pre sales van twee thekes verbluffend waren maar toen ik de vraag stelde om goeie klant te worden werd dat helaas negatief beantwoord. <o:p></o:p>
Kortom. ik heb heerlijk gewellnesst, gezellig geouwehoerd in bar en nachtcafé, mooie vrouwen gezien en lekker ontbeten. De situatie verliep zo dat ik niet op kamer ben geraakt maar dan ook geen teleurstellende sessie heb moeten meemaken zoals bief2. Ik hield het midden tussen hem en dupke. Organisatorisch was het een flop en dat weegt sowieso op de algemene indruk. Het zal dus weer wel een hele tijd duren eer ik nog eens in PHG zal vertoeven :smoke:.
Jansen
27 december 2011, 22:46
Ik hou het kort.
Weer uitstekend geamuseerd in "PHG" tijdens de verjaardag van Jansen. Tjonge wat heeft die geilaard het weer goed voor elkaar. Champagne met taart en bij binnenkomst zuip ik me tegelijk een stuk in de hakken met behulp van de Jack Daniels die ik door de Plinteneuker krijg aangeboden. Tevens word ik voorgesteld aan wat blijkt een Nederlandse, donkere parel. Haar naam: Ashanti. Ik stel me voor met mijn echte naam en als ze naar mijn "Nick" vraagt, kijkt ze redelijk beteuterd. Tja, ik kan het ook niet helpen dat je status en imago op het forum tot ongekende hoogte stijgt maar wegkwijnt als je me in levende lijve ziet! "Sorry Baby!" Ashanti is echt een tropisch snoepje met een vrolijke snoet en aangename babbel en met een accent dat onmiddellijk haar afkomst verraadt. Sexy netstocking aan. wat wil een mannenoog nog meer. Ze toont duidelijk belangstelling in het feestvarken die haar gewillig tussen zijn benen neemt. Ondertussen stromen de bekende ijsberen binnen. salitos is zoals gewoonlijk goed op dreef en praat me de oren van het hoofd. Van die kerel krijg ik altijd goede zin en wat ben ik jaloers op zijn forse haardos. Wat heeft die vent een leven. Lekker luilakken, feestjes aflopen, dame het bed in lullen en 's avonds gezellig onder de wol met 't vrouwtje. Hij verdient het.
Over het eten en zo lezen jullie maar even het uitstekende verslag van collega Timjava. Rex, de Optick Fucker, Hond snuffelde ook weer rond en had de een of andere pornoslut aan zijn paal geregen. Bosco werd ook aan de paal geregen maar niet door ons maar door een paar "Sado masochistische" meiden. Hij werd met zijn badstoffen ceintuur vastgebonden aan de danspaal en werd vervolgens zwaar gekastijd. Hij kreeg de knopen maar niet los totdat de valse adders die hem hadden opgeknopt hem een handje hielpen.
In de tussentijd zie ik een mokkel met een stel loezen waar Megaboob voor uit zijn bed zou komen. Een redelijk gezette dame met een vrolijke glimlach. "Waarom pak jij toch altijd wijven die wij niet pakken?" zegt Bbertb schamper. "Omdat die geil zijn, goede service bieden en onverwachte talenten hebben die jullie dus nooit zullen ontdekken" kaats ik terug. Ik stel mij netjes voor aan de dame en vraag of ze in gesprek is met de ouwe lul die naast haar zit. Nee, dat is niet het geval. De tieten, zo heb ik snel gezien, zij mega voor mijn begrippen. Als deze dame "En Profile" staat ontneemt ze het volledige zicht van de kerel die nast haar zit. Aan maten waag ik me niet. Zal wel "Dubbel of Triple D" zijn. Helaas ben ik niet meer zeker van haar naam. Ik dacht dat ze Laura heette. lange blonde haren, zeer stevig dus, chinese teken tattoo bij bil, tongpiercing. Als ik meer weet, maak ik wel een paspoort aan.
Op de kamer is het volop bekken, kutlikken en pijpen. Met haar tongpiercing weet ze me in verhoogde staat van opwinding te krijgen. Sommige dames met tongpiercing raspen je pik aan gort en hebben daar geen enkel besef van. Het neuken is nog beter dan het pijpen. Altijd geil om dames met dikke tetten op de knietjes te zetten en je dan vanachter aan haar loezen te vergrijpen terwijl je ook op je knieën zit en ze vanachter in de poes naait. Spiegel aan het hoofdeinde maakt de geiligheid compleet. Dan gooit ze haar kop met blonde haren nog eens naar achteren zodat er voop getongzoent kan worden en de kwijl de vrije loop laat. Kei geile sessie met deze M.I.L.F. die alle facetten van het vak beheerst.
Terug in de bar tracteert Jansen op appeltaart en vlaai plus champagne en hebben we allemaal wel een "Chick" aan de kloten hangen. Sonny is ook gearriveerd en hoort tenenkrommend aan hoe de "DJ" de geluidsapperatuur verkracht door de pluggen in de verkeerde gaten te duwen. Je vraagt je toch af waar die kerel zijn lul in hangt als hij gaat neuken met een meid. Het lijkt wel of Big30 ter plekke wat electroshocks toegediend krijgt. Of dat succesvol is geweest zullen we binnenkort merken aan het veegbeleid! Ik krijg een blonde snol op mijn schoot met zeer sexy lichaam, zalige tietjes, een beetje buikje. Ze neukt me droog en wil naar de kino. Ik zeg: "Get a key so we can go to the room". Ze kijkt me dom aan en zegt: "Room? I want kino or are you afraid of public action" Ha ha, wat een wicht, die weet dus niet bij wie ze op de schoot zit. "I fuck you here on the table and your tits will light up like a Christmas tree when you want." Ze kijkt geschokt: "I think I better go for that key." Wachttijd is 7 dames voor ons. Ze toont vanaf dat moment geen verdere interesse en gaat een paar andere kerels een "lapdance" geven. Ik ga ook mijn eigen weg en zie haar uren later als ze bij een ijsbeer staat af te rekenen in de kleedruimte. "Look what I have, a key. We can go now!" Bbertb staat naast me en zegt: "Dumpen, die Golddigger BS". Goed advies. Dus doe ik dat. Wicht heet Chantal, blonde kop kort haar, Hongaars, Bettyboop tattoo en ze zeult een complete hutkoffer als handbagage met zich mee. Zullen wel veel tissues en spray's in zitten.
In het "Nachtcafe" zien Rex, de altijd oplettende hond en ik die geile klootzak van een Timjava af en aan lopen met deernes aan zijn arm. Naderhand blijkt dat hij maar liefst vier keer van bil is gegaan. Ik klets wat met "de sousa" die vertelt dat hij nogal op keek van mijn "Cialis" en depressie verhaal. Had hij niet verwacht dat het met gewone klootzakken als ik ook weleens slecht kan gaan. Ach ja, wij ijsberen zijn net echte mensen. Ik kan hem meedelen dat die donkere periode al lang achter me ligt en ik me al jaren stabiel en uitstekend voel (dankzij de saunaclubs). Mooi gesprek met Mr.Warsteiner waarvoor mijn oprechte dank naar hem. Onze serieuze conversatie wordt liefdevol en volledig geaccepteerd verstoord door het been van Anca. Wat er verder gebeurt? Lees mijn recensie er maar op na bij haar.
Als ik van de kamer kom is alleen nog bbertb aanwezig die zijn pijlen gaat richten op Ashanti. Wij mogen nog even genieten van een exotische douche van deze donkere, schone jongedame en de gelukkige klootzak die met haar mag douchen. Als ik het pand verlaat vraagt de "Thekefrau" naar mijn bevindingen. Nou, die waren 100% OK. Ik ben een tevreden klant. Ze kijkt me wat ongeloving aan en vraagt: "Wirklich? Fandest du est nicht so voll?" Nee hoor, prima tijd gehad. leuk om de ijsberen te zien en de vele mooie dames. Topavondje. Dit zal een van de laatste clubbezoeken zijn van dit jaar. En wat voor een jaar was het. Het begon met een wilde discussie over "AO" en condoomgebruik en het eindigt met heel veel verbrand rubber. Dat brengt me bij de eindconclusie:
"Wat is het verschil tussen een autoband en 750 gebruikte condooms?
Het ene is een Good Year en het andere was een Good Year"
Prachtig verhaal van de beste schrijver van 2011 vanwege de drank ben ik bijna 10 dagen van de kaart geweest Haha de wegenkaart haha
Na eindelijk weer even in de regio te zijn zie ik nu pas de mails en brieven op het forum.
Ik was niet in de gelegenheid om te lezen en te schrijven ( nee ik zat niet in het gevang Haha)
Morgen ga ik weer in LR een feestje houden met een aantal bekende beren.
dus wat drank en lekkere wijven komen we de avond wel door.
Louana1 is ook nog niet boven water maar dat geeft niet ik druk hem wel ergens anders in morgen haha.
The Joker
28 december 2011, 00:14
Een Roma-dame kwam 5 euro vragen voor sigaretten. Dat zijn ze in PHG nog steeds niet afgeleerd dus.
Wel melding bij de theke gedaan hierover?
Vorige week werd er bij mij en de collegabeer met wie ik was ook continue om geld gebedeld.
Voorlopig ga ik dus ff niet meer met Roemenen naar de kamer.
Boy69
28 december 2011, 08:45
Niet alle Roemeentjes over een kam scheren !
Tuurlijk zitten er van die "ratten" tussen die blijven bedelen, maar dat gebeurd ook bij andere nationaliteiten (mijn ervaring in LR en GT)
Gewoon een keer stevig (wellicht zelf onbeschoft) afpoeieren, en je hebt er geen last meer van.
The Joker
28 december 2011, 10:48
Ik ben gewoon veel te netjes geweest dus...
Bedoelde eigenlijk ook: Voor mij onbekende Roemenen, er zijn ook wel een paar goeie die niet bedelen en wel hun best doen op de kamer, maar de instroom van de laatste tijd is echt meestal zwaar tegenvallend.
bad pritt
28 december 2011, 11:02
Wel melding bij de theke gedaan hierover?
Vorige week werd er bij mij en de collegabeer met wie ik was ook continue om geld gebedeld.
Dan hebben ze nog minder geld en gaan ze nog meer bedelen, je verergert het 'probleem'.
terminator
28 december 2011, 14:33
Dan hebben ze nog minder geld en gaan ze nog meer bedelen, je verergert het 'probleem'.
Dan gaan ze maar voor Aldi zitten met een schoteltje
en een Harmonica
Costana
28 december 2011, 20:02
Niet alle Roemeentjes over een kam scheren !
Tuurlijk zitten er van die "ratten" tussen die blijven bedelen, maar dat gebeurd ook bij andere nationaliteiten (mijn ervaring in LR en GT)
Gewoon een keer stevig (wellicht zelf onbeschoft) afpoeieren, en je hebt er geen last meer van.
Bij mij stoppen ze eigenlijk altijd als ik zeg: Nunununununu, eenvoudig maar bij bij werkt het echt.
VAZKOR
28 december 2011, 21:36
ik heb best zin om naar die silvester party te gaan maar ik heb wat m'n twijfels naar grote drukte en of de prijs 50 euro blijft. Een hotel in de buurt vinden is een must, kan iemand er een aanraden in PM, aub? Het zal de eerste maal zijn dat ik naar Happy Garden ga.
Alvast dank!
Willi69
28 december 2011, 22:09
Een hotel in de buurt vinden is een must, kan iemand er een aanraden in PM, aub?
=> Hotels bij FKK- en Saunaclubs (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?407-Hotels-bij-FKK-en-Saunaclubs) ;)
hara1d
28 december 2011, 23:34
wenn mir jemand sagt dass er (oder sie) nix mehr zu rauchen hat zücke ich meinen Tabak und drehe eine Zigarette, wenn das nicht reicht frage ich ob grüner Tabak bevorzugt wird *loltz.
wenn es mir auf dem Zimmer gut gefallen hat und ich bemerke dass die Maus kaum noch Ziggies hat gebe ich gern mal Trinkgeld für Ziggies, dazu gibt es im GT und LR auch Automaten, wenn die Marke bekannt und verfügbar ist eine schöne Geste
seksenfun
28 december 2011, 23:39
Na Yin Yang is nu ook in PHG een verbod om nog zonder badjas rond te lopen (enkel met een handdoek om je middel).
In Yin Yang doen ze dat om te voorkomen dat tatoeboys komen opscheppen met hun illustraties.
De reden in PHG is me onbekend.
In PSR moet je een badjas aantrekken in het restaurant om hygiënische redenen.
Gedurende een hele dag in badjas rondlopen versta ik niet zo goed. Maandag mogen meemaken dat ook andere beren regelmatig hun voorhoofd afveegden met de mouwen van hun badjas om het zweet te verwijderen. Zelf had ik ook last van een badjas een beetje plakkend naar zweet. Is overigens logisch, zou ik zo zeggen. De temperatuur moet hoog genoeg zijn om de bijna blote dames geen kou te laten hebben (en mannen hebben het doorgaans warmer dan vrouwen).
Natuurlijk douchen normale beren zich voor ze op kamer gaan maar nadien moet je toch weer terug in die badjas waarin je al gezweet hebt. Proper is anders. In Yin Yang mag je in de zomer wel zonder badjas lopen. Hopelijk volgen ze bij PHG hierin ook de club die je beter niet navolgt qua reglementjes :smoke:.
Big30
28 december 2011, 23:56
Na Yin Yang is nu ook in PHG een verbod om nog zonder badjas rond te lopen (enkel met een handdoek om je middel).
Is formeel in PHG al geruime tijd zo, al heb ik van de handhaving eigenlijk nooit iets gemerkt. Zelfde geldt voor GT, maar ook daar van de handhaving nooit iets gemerkt, geloof dat er hier een keer een opmerking over is gemaakt.
Kijk zelf ook liever tegen vrouwelijke borsten aan dan ontblote bovenlijven van beren, mijn eigen imposante borstkas natuurlijk uitgezonderd waar ik trouwens vaak complimenten over krijg :biggrin:! Vaak trouwens net nadat ik zo'n arm en zielig Roemeens meisje 2€ voor de gokkast heb gegeven of mijn pakje sigaretten + aansteker onder lichte dwang heb moeten afstaan, het compliment blijft er wat mij betreft niet minder gemeend onder.
zeppos58
29 december 2011, 09:20
Back to basic zou ik zeggen. De oorspronkelijke regel. In een saunaclub loop je in ba<st1:PersonName w:st="on">dj</st1:PersonName>as en de meiden in badpak, bikini of lingerie, in een FKK bind je een handdoek rond, de meiden lopen naakt of op zijn minst topless. Maar door de tijd heen zijn de zaken wat door elkaar beginnen lopen.
De naam ijsberen komt doordat er aanvankelijk enkel witte ba<st1:PersonName w:st="on">dj</st1:PersonName>assen werden aangeboden. Maar zou in feite ook kunnen wijzen op het werkwoord ijsberen (steeds over en weer lopen).
Bon blijkbaar willen enkele clubs terug naar de basic à saunaclub is badjasclub.
Note Big30: Badjas discussie zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28478-In-een-Saunaclub-alleen-badjas-Geen-Handdoek
VAZKOR
29 december 2011, 17:41
Big30: ik kan je mail niet beantwoorden. Geen extreme drukte: qua ijsberen of qua dames of allebei?
Big30
29 december 2011, 17:55
Big30: ik kan je mail niet beantwoorden. Geen extreme drukte: qua ijsberen of qua dames of allebei?
IM zou moeten werken maar soit!
Ik verwacht zowel kwa beren als dames niet de aantallen die je op een Feest buiten de kerst/oudjaar periode in PHG kunt verwachten.
Dus geen extreme drukte. Maar hoe druk dan wel kwa dames en beren?? Geen idee eigenlijk. In de afgelopen jaren was het maar zelden dat een club in NRW een Silvester party gaf.
ijsbeer11
29 december 2011, 18:15
Gezien er op 2e Kerstdag 15-20 waren en ik niet verwacht dat dames die met de feestdagen naar Oost Europa zijn vertrokken, nu al terug komen, gok ik op een dame of 20-30 ruim geschat. Heb het aan een dame na gevraagd en die dacht ook zoiets, waarschijnlijk zullen er dus meer mannen dan vrouwen zijn
Big30
29 december 2011, 18:23
Gezien er op 2e Kerstdag 15-20 waren en ik niet verwacht dat dames die met de feestdagen naar Oost Europa zijn vertrokken, nu al terug komen, gok ik op een dame of 20-30 ruim geschat.
Vandaag zijn er zo'n ongeveer 40 dames in PHG en men verwacht dat er met Silvester zo rond de 30 dames zijn, maar dat blijft natuurlijk altijd afwachten.
De gangbang zal in de Kino plaats vinden, entree is 50 Euro en vrijkaarten zijn gewoon geldig.
Beron
29 december 2011, 20:05
Sounds good.
Costana
29 december 2011, 20:23
Wie laat zich gangbangen ?
MichelJ
29 december 2011, 20:37
Wie laat zich gangbangen ?
Lorena/Loredana (of zoiets dacht ik), momenteel (of tenminste afgelopen dagen) in LR en ook regelmatig op gangbang-showtjes in o.a. FKK Planet en FKK World.
Afg. maandag in LR zag ze er behoorlijk lelijk uit.