Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, 4e Kwartaal 2010
bobo.fr
2 oktober 2010, 16:27
Ik denk dat ik vanmiddag zelfde Nora tegen ben gekomen, alleen zwart haar volgens mij en piercings in de navel en in haar intieme delen.
Heel mooi figuur borsten zijn wel nep maar top gemaakt. draagt alleen lende doekje.
Kan inderdaag goed masseren ook na massage. werkt vooral s avonds maar als er niet voldoende verdiend is ook de middag ( wat ze mij vertelde )
If I remember well, Nora I met didn't have piercings !
So, were there 2 Nora ? Did Nora change nearly everything (hair, piercings) ? Did I misunderstand the lady's working name ?
stalingrad69
6 oktober 2010, 21:35
Seksenfun, die schrijft altijd zo'n mooie reactie-quote met veel ervaring (nee niet het schrijven alleen :-) op verschillende forums. Die ervaringen moet ik nog helemaal kweken. Dju toch :-(
Oefening baart kunst he. Morgen mss al weer wat ervaring, liefst natuurlijk een positieve -> dus weer de Duitse en Hongaarse dames mijden (kan toch geen Duits)
duivenmelker
7 oktober 2010, 00:00
Seksenfun, die schrijft altijd zo'n mooie reactie-quote met veel ervaring (nee niet het schrijven alleen :-) op verschillende forums. Die ervaringen moet ik nog helemaal kweken. Dju toch :-(
Oefening baart kunst he. Morgen mss al weer wat ervaring, liefst natuurlijk een positieve -> dus weer de Duitse en Hongaarse dames mijden (kan toch geen Duits)
Heb met Duitse dames in YY zeer goede ervaringen een Annabel bv is een topper en meestal op kamer en in het Engels is er een conversatie mogelijk.
zeppos58
7 oktober 2010, 21:46
Heb met Duitse dames in YY zeer goede ervaringen een Annabel bv is een topper en meestal op kamer en in het Engels is er een conversatie mogelijk.
Ik heb in YY nog nooit een slechte ervaring gehad met Duitse vrouwen, ik heb in gans mijn saunaclub FKK leven zelden een slechte date gehad met Duitse vrouwen, Hongaarse dat is echter een ander paar mouwen, geef me dan maar de Poolse.
Maar slechte ervaringen kan je met vrouwen van alle nationaliteiten hebben.
Belangrijk is ook te weten wat je zoekt.
Niet alle vrouwen bieden hetzelfde aan, niet alle mannen zoeken hetzelfde.
Meestal zoeken mannen wat ze elders niet krijgen kunnen.
karel71
8 oktober 2010, 23:40
er zijn in yy een paar hongaarse dames actief die op een andere manier dan werken binnen deze club aan hun geld proberen te komen.
dit zijn edina emilia janet enz.
ze vragen je om met hun uit te gaan buiten de club en proberen zo een relatie met je op te bouwen en dan op allerlei manieren je geld afhandig te maken.
BEREN LET HIER GOED VOOR OP EN GA ER NIET OP IN.
longdivision
9 oktober 2010, 12:40
Karel, elke beer weet toch dat dit gedoemd is? Als je als beer toch buiten de deur wilt afpsreken, dan weet je gewoon dat je genaaid gaat worden en dat je het niet lekker gaat vinden ;)
SFL
9 oktober 2010, 12:48
Karel, elke beer weet toch dat dit gedoemd is? Als je als beer toch buiten de deur wilt afpsreken, dan weet je gewoon dat je genaaid gaat worden en dat je het niet lekker gaat vinden ;)
Genaaid worden is best lekker... Het is de rest en de ellende achteraf, waar ijsberen een hekel aan zullen hebben!
zeppos58
9 oktober 2010, 13:15
er zijn in yy een paar hongaarse dames actief die op een andere manier dan werken binnen deze club aan hun geld proberen te komen.
dit zijn edina emilia janet enz.
ze vragen je om met hun uit te gaan buiten de club en proberen zo een relatie met je op te bouwen en dan op allerlei manieren je geld afhandig te maken.
BEREN LET HIER GOED VOOR OP EN GA ER NIET OP IN.
Zulke dames kom je in bijna elke club tegen:mad:, en niet alleen Hongaarse dames hoor.:ranting2:
smp
9 oktober 2010, 21:53
Hallo , hier ben ik dan weer .
Na een 3 tal maanden dan maar weer eens naar YY geweest gisteren amaai zeg.wat er allemaal kan veranderen op zo een korte tijd.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt sinds ik naar YY ga van mijn 5 jaren.
Ik hebt me kapot verveeld en het is bergaf aan gaan het beleid is niet wat het moet zijn en het eten ook niet meer.
1.We kwamen aan een vriend en ik geen probleem om naar binnen te komen rond 19h en mijn vrienden die wat later kwamen wel problemen.
2.De MUZIEK staat nog veel te hard , je versta van elkaar geen bal.
3.Kwaliteiten en service van de dames en dan nog te spreken van al dat mollige dames die ook nog ingebeeld zijn en denken dat ze schoon zijn. Sorry niet mijn type en smaak.
4.Dan de verhouding van dames en heren , daarom werden mijn vrienden geweigerd en tijdens de wedstrijd van Duitsland -Turkij was het ook niet te doen.
5.Alcohol bij de dames AAI dat kan zeker niet goed zijn ze waren al zat(dronken) rond 22h en als dan nog met zoiets naar de kamer moet tja dat kan niet goed zijn.
Ik persoonlijk vindt geen alcohol voor de dames want er komen problemen van zie punt 6 hieronder.
6.Tja ook tal van problemen gezien en zelf meegemaakt dames die zat (dronken) zijn die beweren dat ze 2uren in plaats van 30 minuten met jou op de kamer zijn geweest.
Al die punten dat kan niet goed zijn, toch niet voor mij dus voor mij zeker een NIET geslaagde avond geweest.
Ik noemt het schande voor zo een club.
Ik hoop op een verbetering van het beleid van YY in de toekomst.
zeppos58
10 oktober 2010, 09:43
Hallo , hier ben ik dan weer .
Na een 3 tal maanden dan maar weer eens naar YY geweest gisteren amaai zeg.wat er allemaal kan veranderen op zo een korte tijd.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt sinds ik naar YY ga van mijn 5 jaren.
Ik hebt me kapot verveeld en het is bergaf aan gaan het beleid is niet wat het moet zijn en het eten ook niet meer.
1.We kwamen aan een vriend en ik geen probleem om naar binnen te komen rond 19h en mijn vrienden die wat later kwamen wel problemen.
2.De MUZIEK staat nog veel te hard , je versta van elkaar geen bal.
3.Kwaliteiten en service van de dames en dan nog te spreken van al dat mollige dames die ook nog ingebeeld zijn en denken dat ze schoon zijn. Sorry niet mijn type en smaak.
4.Dan de verhouding van dames en heren , daarom werden mijn vrienden geweigerd en tijdens de wedstrijd van Duitsland -Turkij was het ook niet te doen.
5.Alcohol bij de dames AAI dat kan zeker niet goed zijn ze waren al zat(dronken) rond 22h en als dan nog met zoiets naar de kamer moet tja dat kan niet goed zijn.
Ik persoonlijk vindt geen alcohol voor de dames want er komen problemen van zie punt 6 hieronder.
6.Tja ook tal van problemen gezien en zelf meegemaakt dames die zat (dronken) zijn die beweren dat ze 2uren in plaats van 30 minuten met jou op de kamer zijn geweest.
Al die punten dat kan niet goed zijn, toch niet voor mij dus voor mij zeker een NIET geslaagde avond geweest.
Ik noemt het schande voor zo een club.
Ik hoop op een verbetering van het beleid van YY in de toekomst.
Ik hoop op een verbetering van je taal in de toekomst !!
:hammer::smile2::gruebel:
Alabama
10 oktober 2010, 12:15
Wellicht heeft hij net zoals die dames ook wat pintjes teveel gedronken.
Gondolas9
10 oktober 2010, 14:27
Hadden ze geen hygiëne? :gruebel: :teuflisch:
smp
10 oktober 2010, 14:30
@ zeppos58
Ja was ik een echte Belg dan oke, maar ik zal mijn best doen
nobody is perfect
Ik ben dan ook geen echte Vlaming ik ben Italiaans/Belg dus ik kan nooit perfect de taal beheersen maar ik probeert het wel.
smp
10 oktober 2010, 14:33
Hadden ze geen hygiëne? :gruebel: :teuflisch:
Als een dame stinkt naar drank zal niet veel hygiëne zijn, stel :gruebel: je voor ze kots (overgeven) je vol terwijl ze je pijp :hah:
Picasso 1
10 oktober 2010, 14:34
@ zeppos58
Ja was ik een echte Belg dan oke, maar ik zal mijn best doen
nobody is perfect
Ik ben dan ook geen echte Vlaming ik ben Italiaans/Belg dus ik kan nooit perfect de taal beheersen maar ik probeert het wel.
Maak je niet druk, je schrijft in elk geval beter dan Jansen hoewel die ook geen echte Belg is :biggrin:
smp
10 oktober 2010, 14:48
Maak je niet druk, je schrijft in elk geval beter dan Jansen hoewel die ook geen echte Belg is :biggrin:
@Picasso Thnx :freu:
Gondolas9
10 oktober 2010, 14:48
Ik wilde eigenlijk aangeven dat Vlamingen met een schoon meisje een mooi meisje bedoelen, terwijl Nederlanders schoon als zuiver interpreteren...
Stiffmaster
10 oktober 2010, 16:37
Wel, ik hoop op een beetje fatsoen van je in de toekomst en we mogen blij zijn dat er mensen in ieder geval een poging doen om het in het Nederlands neer te zetten. Ik wil jou wel eens in het Italiaans zien schrijven, Capito, weet niet of je dat zo schrijft, maar hebt het wel geprobeerd :gruebel:.
Killer-Bull
11 oktober 2010, 09:24
yy op 8/10 verjaardag Killer-Bull
mijn bevelhebber de master-bull liet me in de steek
hij had daar wel grondige redenen voor die hij kon aantonen maar toch zijn trouwste bull (ikke dus) in de kou laten staan
wat kan er nu belangrijker zijn dan het verjaardagsfeesje van een beste vriend
sfl heeft me bedrogen
ook nog een andere vriend van mij moest zo nodig kunne afzeggen voor iets wat we al weken afgesproken hadden
het plan was dat we naar de baylon zouden rijden
dat deed ik vorig jaar met mijn verjaardag ook
juist zoals toen waren het er de bierfeesten en voor mijn verjaardag kreeg ik een blowjob kado van mahee
de plannen om naar babylon te gaan dan toch maar opgeborgen want de enige gast die ik nog bij had was nog nooit in een saunaclub geweest
het was een beter idee om dan maar naar de yy te gaan
mijn maat is juist als mij een tetten fanaat en tijdens het kleine uur bollen naar roeromnd zongen we onophoudelijk in koor :
wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien -
wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien
en zo ging dat nog wel een tijdje door
iets voor 14u waren we daar op de roermondse jachtvelden
aan de ppoort vertelde de portier mij dat basebalknupels niet toegelaten waren
ik legde hem uit dat het geen basebalknots in mijn broekzak was maar mijne gigantiche monstercock
hij vond mij maar een stoefer maar ik zei dat veel vrouwen dat ook vonden en dat vooral mijn master dat altijd opnieuw herhaalt
wat de master zegt is altijd waarheid zei de portier en hij liet ons binnen
toen waren er iets van een 15 vrouwen en later zouden er wel een stuk of 30 geweest zijn
de helft van hen was wel ok maar de rest was minder
voor mijne maat was het allemaal goed en na hij zich had bekomen van de eerste indruk
duidde hij diegene met de dikste tieten aan
dat die snotneus van 22 jaar de dikste tieten eerder zag dan de doorwinterde rosse vos als ik dat kon niet
na een paar pinten en een kamagra liep ik rond half 4 marina tegen het lijf
dat was een indische of zoeits, een bruine, lang bruinblond haar, 28jaar, schoon ogen, ccup-tetten en tatoe op buik en rug ook 2
op de kamer mijn eerste heetheid er ruw afgebonkt
kussen deed ze niet volledig maar ik heb haar wel eens goed tussen haar bruine tetten gepakt
het was allemaal wel in orde maar ik heb toch ook al beter gehad
mijn maat was met een paar dikkere tieten de kamer op en ik geloof dat me die ook beter was afgegaan
in ieder geval was hij content
nie echt verwonderlijk want voor hem keuze genoeg deze eerste keer in een saunaclub
is wat anders dan die vuile hoerenkotjes die hij eerder al wel eens bezocht de snotaap
na die indiche wat gaan uitrusten in de bar en een paar pinten drinken
om een goede bull te zijn moet je alcohol verzetten op je verjaardag
nog prettiger was geweest als die andere bulls er allemaal eens bij hadden geweest
ik was op gegeve moment zo ver dat ik al snakte naar iets eetbaars
het schol niet veel of ik had in een vrouw haar tetten gebeten
met een stuk in mijn kloten strompelde ik de trap af naar de cinema
daar was weer een natuurreportage aan de gang met vrouwen en de gewenste groote van sicliconentetten
dat vond ik schoon om te zien en ik bleef efkes staan kijken
tot ik in het donker aangevallen werd door een stam zulus zo dacht ik eerst
maar het was slechts 1 negerinneke met zachte zwarte huid en haren
het was de afrikaanse jamacaanse noami en voor een negerin had ze kleine tetten
acup ofzo maar ik besloot toch maar eens een gokje te wagen
tegen de verwachting in was het perfect want ze was volledig in haar service
hevig kussen laat zich vingeren en minetten
ook pijpen deed ze en ze kon mijn dikke grote lul zelfs helemaal in haar mond nemen
een echte dieptroot gewoon
we hebben goed gevolgelt zeker een uur lang in de open kamer vlak bij de cinema
achteraf ben ik in hare mond klaar gekomen maar ze heeft het niet doorgeslikt jammer
om half 7 was ik terug en dan ben ik maar met mijne pupil iets gaan eten
het eten was goed en ik heb voor enkele vrouwen nog hamburgers staan bakken hahahahahahaha
omdat het mijne verjaardag was heb ik van beide vrouwen nog ketchup van hun tetten mogen lekken
mjam mjam mjam
daarna in de bar nog wat rondgekeken en pinten gepakt
en toen sprong er een dcup in mijn ogen
het was de turkse heleen van 26 jaar en wat een tetten had die lekker
deze keer mijn kans niet laten schieten of het vlees van mijne boterham laten pikken door die snotaap
we gingen meteen naar de room voor een half uur
het was een topper want die kon een stuk pijpen amaai
en even goed kussen als noami de negerin
na de turkse mainact met de dcup prammen ben ik nog gaan uitrusten in de wellness
ah ja was nog vergeten te zeggen dat ik in begin van de dag ook nog een gezichtsmassage had laten doen
maar nu ging ik in de jacuzzi liggen en heb ik ook nog wat gezwommen
mijne vriend was ondertussen met zijn tweede van de dag de kamer op
ook eentje met dikke tetten die ik niet eerder gezien had
het zou een duitse geweest zijn
toen hij terugkwam hebben we onze kleren weer aangedaan en was het half 10
vroeg vertrokken want die avond zijn we nog uitgeweest
eerst iets kleins eten en daarna ambiance in een Hollandse dancing ook in Limburg
Daar kon de master-bull gelukkig wel bij zijn en ook kinkybull was daar maar die is ondertussen geen bull meer
met veel lekere hollandse vrouwen gedanst en gepraat
de master en kinky hebben weer gescoord en de jarige verdomme niet
gelukkig had ik de dag erop wel prijs en dan nog wel met eentje met gratis dikke loezen
mijn vriend wil ook graag bull worden nu hij kennis gemaakt heeft met de saunaclubs
maar hij is nog groen achter de oren en voorlopig blijf hij nog een babybull totdat een naam verdient heeft
tot de volgende keer ijsberen
groetjes van killer hier
SFL
11 oktober 2010, 12:10
yy op 8/10 verjaardag Killer-Bull
mijn bevelhebber de master-bull liet me in de steek
hij had daar wel grondige redenen voor die hij kon aantonen maar toch zijn trouwste bull (ikke dus) in de kou laten staan
wat kan er nu belangrijker zijn dan het verjaardagsfeesje van een beste vriend
sfl heeft me bedrogen
ook nog een andere vriend van mij moest zo nodig kunne afzeggen voor iets wat we al weken afgesproken hadden
het plan was dat we naar de baylon zouden rijden
dat deed ik vorig jaar met mijn verjaardag ook
juist zoals toen waren het er de bierfeesten en voor mijn verjaardag kreeg ik een blowjob kado van mahee
de plannen om naar babylon te gaan dan toch maar opgeborgen want de enige gast die ik nog bij had was nog nooit in een saunaclub geweest
het was een beter idee om dan maar naar de yy te gaan
mijn maat is juist als mij een tetten fanaat en tijdens het kleine uur bollen naar roeromnd zongen we onophoudelijk in koor :
wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien -
wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien - wij willuh tietuh zien
en zo ging dat nog wel een tijdje door
iets voor 14u waren we daar op de roermondse jachtvelden
aan de ppoort vertelde de portier mij dat basebalknupels niet toegelaten waren
ik legde hem uit dat het geen basebalknots in mijn broekzak was maar mijne gigantiche monstercock
hij vond mij maar een stoefer maar ik zei dat veel vrouwen dat ook vonden en dat vooral mijn master dat altijd opnieuw herhaalt
wat de master zegt is altijd waarheid zei de portier en hij liet ons binnen
toen waren er iets van een 15 vrouwen en later zouden er wel een stuk of 30 geweest zijn
de helft van hen was wel ok maar de rest was minder
voor mijne maat was het allemaal goed en na hij zich had bekomen van de eerste indruk
duidde hij diegene met de dikste tieten aan
dat die snotneus van 22 jaar de dikste tieten eerder zag dan de doorwinterde rosse vos als ik dat kon niet
na een paar pinten en een kamagra liep ik rond half 4 marina tegen het lijf
dat was een indische of zoeits, een bruine, lang bruinblond haar, 28jaar, schoon ogen, ccup-tetten en tatoe op buik en rug ook 2
op de kamer mijn eerste heetheid er ruw afgebonkt
kussen deed ze niet volledig maar ik heb haar wel eens goed tussen haar bruine tetten gepakt
het was allemaal wel in orde maar ik heb toch ook al beter gehad
mijn maat was met een paar dikkere tieten de kamer op en ik geloof dat me die ook beter was afgegaan
in ieder geval was hij content
nie echt verwonderlijk want voor hem keuze genoeg deze eerste keer in een saunaclub
is wat anders dan die vuile hoerenkotjes die hij eerder al wel eens bezocht de snotaap
na die indiche wat gaan uitrusten in de bar en een paar pinten drinken
om een goede bull te zijn moet je alcohol verzetten op je verjaardag
nog prettiger was geweest als die andere bulls er allemaal eens bij hadden geweest
ik was op gegeve moment zo ver dat ik al snakte naar iets eetbaars
het schol niet veel of ik had in een vrouw haar tetten gebeten
met een stuk in mijn kloten strompelde ik de trap af naar de cinema
daar was weer een natuurreportage aan de gang met vrouwen en de gewenste groote van sicliconentetten
dat vond ik schoon om te zien en ik bleef efkes staan kijken
tot ik in het donker aangevallen werd door een stam zulus zo dacht ik eerst
maar het was slechts 1 negerinneke met zachte zwarte huid en haren
het was de afrikaanse jamacaanse noami en voor een negerin had ze kleine tetten
acup ofzo maar ik besloot toch maar eens een gokje te wagen
tegen de verwachting in was het perfect want ze was volledig in haar service
hevig kussen laat zich vingeren en minetten
ook pijpen deed ze en ze kon mijn dikke grote lul zelfs helemaal in haar mond nemen
een echte dieptroot gewoon
we hebben goed gevolgelt zeker een uur lang in de open kamer vlak bij de cinema
achteraf ben ik in hare mond klaar gekomen maar ze heeft het niet doorgeslikt jammer
om half 7 was ik terug en dan ben ik maar met mijne pupil iets gaan eten
het eten was goed en ik heb voor enkele vrouwen nog hamburgers staan bakken hahahahahahaha
omdat het mijne verjaardag was heb ik van beide vrouwen nog ketchup van hun tetten mogen lekken
mjam mjam mjam
daarna in de bar nog wat rondgekeken en pinten gepakt
en toen sprong er een dcup in mijn ogen
het was de turkse heleen van 26 jaar en wat een tetten had die lekker
deze keer mijn kans niet laten schieten of het vlees van mijne boterham laten pikken door die snotaap
we gingen meteen naar de room voor een half uur
het was een topper want die kon een stuk pijpen amaai
en even goed kussen als noami de negerin
na de turkse mainact met de dcup prammen ben ik nog gaan uitrusten in de wellness
ah ja was nog vergeten te zeggen dat ik in begin van de dag ook nog een gezichtsmassage had laten doen
maar nu ging ik in de jacuzzi liggen en heb ik ook nog wat gezwommen
mijne vriend was ondertussen met zijn tweede van de dag de kamer op
ook eentje met dikke tetten die ik niet eerder gezien had
het zou een duitse geweest zijn
toen hij terugkwam hebben we onze kleren weer aangedaan en was het half 10
vroeg vertrokken want die avond zijn we nog uitgeweest
eerst iets kleins eten en daarna ambiance in een Hollandse dancing ook in Limburg
Daar kon de master-bull gelukkig wel bij zijn en ook kinkybull was daar maar die is ondertussen geen bull meer
met veel lekere hollandse vrouwen gedanst en gepraat
de master en kinky hebben weer gescoord en de jarige verdomme niet
gelukkig had ik de dag erop wel prijs en dan nog wel met eentje met gratis dikke loezen
mijn vriend wil ook graag bull worden nu hij kennis gemaakt heeft met de saunaclubs
maar hij is nog groen achter de oren en voorlopig blijf hij nog een babybull totdat een naam verdient heeft
tot de volgende keer ijsberen
groetjes van killer hier
Lijst van woorden en uitdrukkingen:
-Loezen = borsten
-Ambiance = goede sfeer
-Een stuk in mijn kloten hebben = ladderzat wezen
-Snotaap = jonkie of rookie
-Cinema = bioscoop
-Amaai = wauw, geweldig!
-Prammen = borsten
-Tetten = borsten
-Gevogeld = geneukt
-Dancing = discotheek (in deze context een puberale keet met veel minderjarigen)
-efkes = eventjes
-hoerenkot = bordeel, afzuipbar
-content = tevreden
-schoon = mooi
smp
11 oktober 2010, 14:57
Wel, ik hoop op een beetje fatsoen van je in de toekomst en we mogen blij zijn dat er mensen in ieder geval een poging doen om het in het Nederlands neer te zetten. Ik wil jou wel eens in het Italiaans zien schrijven, Capito, weet niet of je dat zo schrijft, maar hebt het wel geprobeerd :gruebel:.
@Stiffmaster
Is deze tekst voor mij bedoeld.
Wat bedoeld je met fatsoen, ik ben toch altijd beleefd gebleven in mijn taal.
Ja mijn taal en niet onze taal :lostit:
seqoya
11 oktober 2010, 15:06
nee mijnheer smp dat was voor zeppos bedoeld ...stiffmaster gaf je een compliment dat je je best doet om in het nederlands je bijdrage hier te leveren. Ga lekker door met recensies schrijven niet iedereen let op taalfouten. Belangrijkste is dat er recensies etc geschreven worden. We zitten niet op een literair of taalkundig forum !!
Stiffmaster
11 oktober 2010, 18:13
@Stiffmaster
Is deze tekst voor mij bedoeld.
Wat bedoeld je met fatsoen, ik ben toch altijd beleefd gebleven in mijn taal.
Ja mijn taal en niet onze taal :lostit:
Nee SMP, zoals Seqoya al vermelde, een compliment dat je het in ieder geval in het Nederlands schrijft en dat dan Zeppos hier wat naar op reageert, dus nogmaals niet naar jou toe.
Gr. Stiffie
zeppos58
18 oktober 2010, 22:43
Zondag 10 oktober, mooi weer, de hoogste tijd om mijn 2 wielig monster (of was het een paard B69) van stal te halen.
De collega’s motars hadden geen zin, tijd of hadden andere verplichtingen maar zelf wou ik toch wel een “Indian Summer” toer maken.
Aanvankelijk geen idee waar de rit naartoe zou gaan, zee, de Ardennen of gewoon mijn neus achterna, en bleek dat mijn neus toch wel richting Roermond wees zeker. Of was het de motor zelf die de weg nog wist. Dus zo draaide ik omstreeks 14u20 de parking van YY op.
Wat opviel was de vrij goed gevulde parking voor een zondag, het bezoekers en vrouwenaantal wil wel eens laag, maar goed in verhouding, liggen op een zondag.
Aan de kassa een verassing, de dame vroeg wat ik wou, welnes, horeca, hotel…. Bla bla bla of het hele pakket aan 50€. Ik koos voor de 50€ en vroeg verbaast of dit nieuw was. Neen dat is altijd zo geweest maar nooit zo aangeboden, voortaan moet het zo. Zal wel met één of andere wet te maken hebben vermoed ik. En ik meen mij zelfs te herinneren het in een aanplakbiljet te hebben gelezen, een hele tijd geleden.
Binnen leek de parking niet te liegen, de club zat naar zondagnormen vrij vol. Enkele dames lagen van de nazomerzon te genieten en een groepje IJsberen goot het ene pilsje, of wat daar voor doorgaat, na het andere binnen te werken.
Ik zag geen bekende dames, en dat vind ik in YY een nadeel.
Er zijn tal van goede, maar minstens evenveel slechte meiden in dit huis.
Na een sauna, waar iets mis mee was want ondanks de zeer hoge tempratuur kwam je bijna niet tot zweten (te droog??), en een douche ben ik de whirlpool ingedoken. Een blonde del kwam me gezelschap houden en probeerde me op te geilen, zag er wel leuk uit maar toen ik vernam dat ze Hongaars was en ze al meteen 3 andere Hongaarse vriendinnen erbij riep, besloot ik het risico niet te nemen. Hongaarse meiden uit een Hongaars klikje hebben op kamer meestal niets te bieden.
Na een douche trok ik mijn berenvel weer aan en trok naar de bar. Daar zat in volle schoonheid de Russische Lana aan de bar. Meteen mijn kans gegaan en bij haar gaan zitten. En dat het zo lang gelden was. Ja zei ik nog vorige keer was u er niet. Ze bleek wel al een aantal keer te hebben uitgeblonken in afwezig zijn.
Uiteindelijk na wat peptalk naar een kamer gezocht en uiteindelijk gevonden. Eentje was net gepoetst en vrij.
Gewoon staan zoenen en elkanders textiel afgetrokken en een zeer goede sessie mogen beleven. Het TZ was van een hoog GFE gehalte, en als Lana iets heeft bijgeleerd dan is het de pijpkunsten. Terwijl ze vroeger heel “basic” pijpte, zit ze nu vol verassingen. Tjnoge op dat vlak is ze geen 100, geen 200 maar 1000% beter geworden. Het neuken was ook van zeer hoge, meewerkende kwaliteit. Duidelijk deze Russin wordt beter met de tijd. Bij een volgend YY bezoek staat ze zeker weer op de lijst.
Na het opfrissen op weg naar de bar kwam ik Tsjechische Simona tegen, ze lachte meteen, ze herkende me nog en het is toch menige tijd geleden dat ik met deze “Rolls Roys” nog de lakens delen mocht. Om een lang verhaal kort te maken om 18u kwamen Simona en ik met een smile terug van de kamer na een zeer leuke sessie zoals je die van Simona mag verwachte.
Ik wou toch een beetje op tijd thuis zijn, dus zijn we samen wat gaan eten. Het eten was van gewone YY kwaliteit. Kip in een pikante zoetzure saus met mie. Verder de klassiekers met vooral varkenvlees en Kip. Weinig keuze voor personen die van hun geloof geen varkenvlees mogen eten. Duidelijk dat er steeds een groep is die hun stukken kip extreem afschermen van het braadvocht van het zwijnenvlees. Eigenlijk vind ik dit ergens zeer hypocriet, ze mogen niet aan prostitutie doen of gaan, daar vagen ze hun voeten aan, maar o wee een stukje varkenvlees…. . ’k Zal er maar over zwijgen voor ze me een racist noemen zeker….
Uiteindelijk de zaak verlaten omstreeks 18u40 om nog een dikke 160 km op 2 wielen naar huis te snorren. ’t Was toch een mooie en “lange” motorrit geweest die zoindag.
smp
19 oktober 2010, 11:47
[FONT=Times New Roman] Tjnoge op dat vlak is ze geen 100, geen 200 maar 1000% beter geworden. Het neuken was ook van zeer hoge, meewerkende kwaliteit. Duidelijk deze Russin wordt beter met de tijd. Bij een volgend YY bezoek staat ze zeker weer op de lijst.
Zeker worden ze beter als ze telkens met MIJ naar de kamer gaan dan kunnen ze nog iets leren .
LoL :freu:
Eric2
19 oktober 2010, 12:46
Aan de kassa een verassing, de dame vroeg wat ik wou, welnes, horeca, hotel…. Bla bla bla of het hele pakket aan 50€. Ik koos voor de 50€ en vroeg verbaast of dit nieuw was. Neen dat is altijd zo geweest maar nooit zo aangeboden, voortaan moet het zo. Zal wel met één of andere wet te maken hebben vermoed ik. En ik meen mij zelfs te herinneren het in een aanplakbiljet te hebben gelezen, een hele tijd geleden.
Dat staat nu ook op hun website (http://www.yinyang.nl/nl/) vermeld.
Los pakket Horeca: Entree €38,50.
Dit geeft alleen recht tot de toegang van ons HORECA gedeelte, gebruik maken van de Sauna en Relax gedeelten is uitgesloten.
Los pakket Sauna: Entree € 17,50.
Dit geeft alleen het recht tot de toegang van ons SAUNA gedeelte, gebruiken maken van de Relax en Horeca gedeelten is uitgesloten.
Los Pakket Relax: Entree € 14.00.
Dit geeft alleen het recht tot de toegang van ons RELAX gedeelte, gebruik maken van de Sauna en Horeca gedeelten is uitgesloten.
Het aanbieden van losse paketten voor horeaca, wellness en relax door Yin Yang heeft volgens mij niets te maken met enige wetgeving, is eerder uit commercieel oogpunt namelijk het aanboren van andere doelgroepen.
Ik begrijp dat niet echt. Volgens mij ga je naar een saunaclub voor het volledige pakket aan facaliteiten.
Het eten in Yin Yang is naar maatstaven van een (Duitse) saunaclub goed, maar wanneer ik lekker wil eten dan ga ik beter naar een restaurant. Het wellness gedeelte van Yin Yang is voor eerdergenoemde maatstaven helemaal oké maar wanneer ik een dagje wil ontspannen dan ga ik beter naar een echte sauna of thermen.
Het probleem van Yin Yang is dat het gemiddeld niveau van de dienstverlening door de daar werkzame dames op een lager peil ligt ten opzichte van een groot aantal saunaclubs in Duitsland.
Zoals zeppos58 terecht opmerkt:
Er zijn tal van goede, maar minstens evenveel slechte meiden in dit huis.
Niettemin blijft Yin Yang, met name in de zomermaanden, een hartstikke mooie saunaclub. Het kameren met één goede dame kan al zorgen voor een geslaagd saunaclubbezoek. Wat mij wel opvalt is dat de laatste paar maanden, met name op zaterdagavond, Yin Yang vaak vol zit met bezoekers die alleen maar komen om zoveel mogelijk pintjes naar binnen te gooien. Die zelfde bezoekers zullen nooit met een dame gaan kameren. Die zatte bezoekers zorgen niet echt voor een aangename ambiance.
seksenfun
19 oktober 2010, 16:46
Wat mij wel opvalt is dat de laatste paar maanden, met name op zaterdagavond, Yin Yang vaak vol zit met bezoekers die alleen maar komen om zoveel mogelijk pintjes naar binnen te gooien. Die zelfde bezoekers zullen nooit met een dame gaan kameren.
Die hebben dus vast voor het horecapakket gekozen :smoke:.
Ik denk dat dit wél met wetgeving te maken heeft. Het is niet echt mogelijk om al deze pakketten in harmonie samen te laten leven, meen ik.
Wat de kwaliteit van de dames betreft ben ik het niet helemaal eens met Eric en Zeppos. Als je de Hongaarse dames links laat liggen, zijn er procentueel meer goede dames aanwezig dan in de afwerkclubjes als GT en LR. Daar is de helft pas niet veel waard.
seksenfun
19 oktober 2010, 16:49
Allicht dit weekend en anders zeer waarschijnlijk in de nabije toekomst wil een escortedame die in België escort doet eens gaan proeven in YY wat dit voor haar zou kunnen betekenen. Als je goed luistert zal het niet zo moeilijk zijn om een nieuwe Nederlands-Vlaams sprekende dame uit de hoop meiden te halen. Haar service is niet zoals gebruikelijk bij de Nederlandse dames (en dan weten jullie wel wat ik bedoel) :smoke:.
Big30
19 oktober 2010, 17:44
Het aanbieden van losse paketten voor horeaca, wellness en relax door Yin Yang heeft volgens mij niets te maken met enige wetgeving, is eerder uit commercieel oogpunt namelijk het aanboren van andere doelgroepen.
Ik begrijp dat niet echt. Volgens mij ga je naar een saunaclub voor het volledige pakket aan facaliteiten.
Inderdaad zeer opmerkelijk ... .
Midden in de prachtige Roermondse natuur vind je SAUNACLUB YIN YANG. Op ons lommerrijke landgoed van 25.000 m2 vind je drie unieke bedrijven onder één dak, die samen garant staan voor een bijzondere mix van wellness, uitgaan op niveau en relaxen.
Wij zijn geen parenclub, doch een club waar een ieder welkom is. De mix van mannelijke en vrouwelijke gasten is altijd prima te noemen.
* A: Mannen betalen bij binnenkomst, voor 14.00 uur 40.00 euro en na 14.00 uur 50.00 euro voor een dagkaart
* B: Vrouwen betalen bij binnenkomst 40.00 euro voor een dagkaart.
Hiervoor kun je gebruik maken van alle faciliteiten in onze Horeca, Wellness en Relax ruimtes
De site lezend zou ik denken dat ik naar een "normale Saunaclub" ga.
Een club waar zowel mannen als vrouwen welkom zijn en waar je kunt kiezen uit 3 pakketten als vermeld hierboven.
Apart! Je zult maar niets vermoedend googlen naar Saunaclub Roermond :tongue:. Misverstanden voorgeprogrammeerd.
Bubbelbader
19 oktober 2010, 20:15
Die rare splitsing op de website is er al tijden, of er echter ook aparte tarieven voor de arrangementen bijstonden weet ik niet. Ook kwamen er wel vaker stellen die alleen wat drinken/eten en wellnes doen. Voor dit soort arrangementen was de huidige prijsstructuur wellicht aan de hoge kant.
Wat wel kan gebeuren nu is dat je niet meer lekker met een dame in het Bubbelbad wat mag foefelen. Omdat "gewoon" saunavolk zich daar aan kan storen. Ook verklaart dat wellicht dat er sinds enige tijd (hoelang weet ik niet maar vrij kort) badjassen hangen bij het restaurant die de dames aan moeten als ze gaan eten. Deze ontwikkeling verklaart dat misschien wat nader.
peterp095
20 oktober 2010, 07:39
Allicht dit weekend en anders zeer waarschijnlijk in de nabije toekomst wil een escortedame die in België escort doet eens gaan proeven in YY wat dit voor haar zou kunnen betekenen. Als je goed luistert zal het niet zo moeilijk zijn om een nieuwe Nederlands-Vlaams sprekende dame uit de hoop meiden te halen. Haar service is niet zoals gebruikelijk bij de Nederlandse dames (en dan weten jullie wel wat ik bedoel) :smoke:.
Het gaat hier over Alyssa die momenteel ontvangt in een Brussels hotelletje en die via de verhalen over sauanaclubs nieuwsgierig is geworden.
Haar profiel kan je eenvoudig terugvinden op afspraakjes.com .
smp
20 oktober 2010, 11:36
Dat staat nu ook op hun website (http://www.yinyang.nl/nl/) vermeld.
Dit geeft alleen recht tot de toegang van ons HORECA gedeelte, gebruik maken van de Sauna en Relax gedeelten is uitgesloten.
Dit geeft alleen het recht tot de toegang van ons SAUNA gedeelte, gebruiken maken van de Relax en Horeca gedeelten is uitgesloten.
Dit geeft alleen het recht tot de toegang van ons RELAX gedeelte, gebruik maken van de Sauna en Horeca gedeelten is uitgesloten.
En als ik dan vragen mag , hoe gaan ze dat controleren wie voor wat betaald heeft.
Allemaal verschillende bandjes rond de pols, dan vind ik me net een gevangen die een bandje hebben rond de enkel ;-)
En die bandjes zijn toch ook te koop ergens, dus ik betaald voor de goedkoopste bijvoorbeeld en zie welke kleur bandje all in is en dan zet ik deze rond mijn pols.
Dat kan toch niet.
Dat gaat een warboel worden.
En Inkom prijs VOOR 14h = 40Euro
Dan neem ik liever dat los pakket als ik toch om te neuken zonder de sauna gedeelte en relax, dan bespaar ik me nog eens 1,50 euro
GEK GEK GEK of RAAR RAAR RAAR
seqoya
20 oktober 2010, 11:54
Vage prijsstructuur... hadden beter een scheiding kunnen maken met eten of zonder eten... en met alcohol of zonder alcohol.... daar liggen betere kansen denk ik..
The Joker
20 oktober 2010, 12:24
Ik zie het probleem niet zo.
Voor de gewone ijsbeer veranderd er niets, die betaald nog steeds 40/50 voor een dag all in relaxen.
Enkel voor beren die van te voren afspreken om een snelle wip met een dame te plannen is het feest, dan betaal je slechts 14 inkom en sta je na je actie weer op straat.
Overigens is deze prijsstructuur al een paar jaar geldig alleen moest je goed zoeken langs de muren om dat A4 tje te vinden.
Denk dat het puur een fiscale en juridische grondslag heeft om het zo aan te bieden.
YY is de enige saunaclub die NL heeft en het zou zonde zijn als zoiets verdwijnt.
Van mij mogen ze wel 10 losse BV's en prijsstructuren opzetten, als het all in pakket maar ongemoeid blijft...
Ace2
20 oktober 2010, 18:21
Vage prijsstructuur... hadden beter een scheiding kunnen maken met eten of zonder eten... en met alcohol of zonder alcohol.... daar liggen betere kansen denk ik..
In saunaclubs is het kwestie van eten of gegeten worden....................
Alabama
20 oktober 2010, 22:17
Zo´n lean and mean fuck kan wel aan gaan slaan. Euro of 89 voor een uurtje met een mooie dame naar keuze. Daar kan geen raambuurt of club onder entreeheffing tegenop.
Ik vraag me wel af hoe ze de boel uit elkaar gaan houden. Je hebt straks vier groepen mensen met allemaal verschillende "rechten". Zie dat maar eens uit elkaar te houden, zeker als je ook nog eens wilt voorkomen dat mensen en plein public liggen te vozen met ´n dame.
BefBeer
20 oktober 2010, 22:23
Tip:
allemaal verschillende polsbandjes qua kleur?!
:freu:
BefBeer
sofaking
20 oktober 2010, 22:30
Tip:
BefBeer
Tja en wie gaat er controleren of die beer in de jacuzzi een blauw of groen bandje heeft, en niet een rood of geel ?
smp
20 oktober 2010, 22:31
Tip:
BefBeer
Hey Befbeertje
Als je even 1 blz terug lees , daar had ik het al over .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric2 Bekijk bericht
Dat staat nu ook op hun website vermeld.
smp:
En als ik dan vragen mag , hoe gaan ze dat controleren wie voor wat betaald heeft.
Allemaal verschillende bandjes rond de pols, dan vind ik me net een gevangen die een bandje hebben rond de enkel ;-)
En die bandjes zijn toch ook te koop ergens, dus ik betaald voor de goedkoopste bijvoorbeeld en zie welke kleur bandje all in is en dan zet ik deze rond mijn pols.
Dat kan toch niet.
Dat gaat een warboel worden.
En Inkom prijs VOOR 14h = 40Euro
Dan neem ik liever dat los pakket als ik toch om te neuken zonder de sauna gedeelte en relax, dan bespaar ik me nog eens 1,50 euro
smp
20 oktober 2010, 22:33
Tja en wie gaat er controleren of die beer in de jacuzzi een blauw of groen bandje heeft, en niet een rood of geel ?
Ikke wil wel controleren :freu: als ik elke dag een paar keer gratis met de dames naar de kamer mag voor sex .
Badslippers
24 oktober 2010, 13:04
Op zaterdagavond zouden we eigenlijk met het vriendenclubje uitgaan en dat zou dan weer zo'n traditioneel zuipavondje worden in het gat dat Venlo heet. Nou daar heb ik na al die jaren de neus van vol dus ik zeg: "Kom we gaan neuken in Yin Yang". maar omdat het allemaal brave huisvadertjes zijn, leek hun dat geen goede keus. Ik zeg: "Bekijk het maar, ik kom wel een keer zo tegen de klok van twaalf terug." Dus reed ik 's avonds eerst nog snel naar de Yin Yang.
Vakkundig als ik ben zag ik tegelijk bij binnenkomst dat er weinig vrouwelijk vlees in de kuip was. De bar was wel goed bezet met ijsberen in hun groene badstoffen zuipgewaad de ene na de andere achterover sloegen. Ijsberen van het type "Dikke lul drie bier, dadelijk moet ik pissen als een stier." De "Theke" dames konden het amper bijhouden maar er waren er wel drie deze avond en gelukkig niet die chagrijnige blonde (die trouwens wel knap is). Met Naomi een kort praatje gemaakt. Ze heeft nieuwe extensions en allemaal vlechtjes voor wie het weten wil. Deze schat wilde me verleiden en draaide met haar kontje dat ik er zowat duizelig van werd. Maar omdat ik nu wel voldoende met haar gekamerd heb, staat ze voorlopig in de wacht. Jessie zat weer vastgelijmd op de kruk bij de gokkast en Sheila paradeerde weer hautain rond maar toen ik haar een complimentje maakte met haar mooie setje wat ze aan had, ontdooide ze wel en kon er zelfs een gesprekje en lach vanaf. Mooi meisje maar beperkte service.
En inderdaad, ze vragen bij binnenkomst van welk pakket je gebruik wenst te maken. Ik zeg: "Geen moeilijk gedoe, gewoon het totaalpakket zoals gebruikelijk." Bij de bar zag ik trouwens ook een paartje zitten. Dus een vrouw met een groene badjas aan die bij een knul hoorde. Ook weer zo'n nieuwe ontwikkeling. Maar goed, daar kwam ik allemaal niet voor. Ik zocht een dame die me eens lekker kon klaarpijpen en dan moet je bij de Poolse of Russische delegatie zijn. Maar ik zag ze niet. Die verrekte meiden hadden zich allemaal verstopt bij de bioscoop. Liggen ze daar met zijn vijven een beetje lui te wezen en tegen elkaar op te rijden.
Gelukkig lag Beate er ook bij. En van een vorige keer wist ik nog dat je dan waar voor je geld krijgt en dat het vel niet over je oren wordt getrokken. Dus wij hup naar zo'n kamertje daar bij de kino. We kwamen op de gesplitste kamer. Dat was wel geinig want naast ons lag een koppeltje te krikken. Je ziet ze niet maar je hoort ze wel. We zijn lekker tekeer gegaan en hebben af en toe flink liggen te "Faken" qua geluid. En dan hoorde je dat andere koppeltje weer giechelen en er een schepje bovenop doen. Beate kan pijpen als de beste en ik heb haar kutje een grote beurt gegeven. En toen ze haar toerental opvoerde heb ik de puddingbuks in haar mond leeg geschoten en daar zat geen gefake bij, maar weer wel veel vitamientjes. Het is ook een gezellige dame om mee te kameren met humor en een gulle lach.
Toen ik stond te douchen stond er opeens een Nederlandse dame langs me. Haar artiestennaam is Lolita. Die had ze gekregen van "Yin Yang" maar ze hanteert haar echte naam zo zei ze en die is Talita. Nou, dat was het weer. Een matige avond qua bezetting maar zoals zo vaak hier gezegd. Eén dame is genoeg om er een goeie avond van te maken. Daarna op het fietsje naar het uitgaansleven en nog effe mijn sociale verplichtingen vervuld en de bierkraan goed laten lopen!
seksenfun
26 oktober 2010, 20:33
Eigenlijk dé oplossing voor de beren die alleen maar neuken willen. Spotgoedkoop. Er zijn er genoeg die nooit in een sauna, zwembad of zo kruipen.
Even tellen: 3 à 4 keer 30' neuken à 50 euro/30' = ong. 189 euro om 2 uur te neuken. Waar vind je dat nog :smoke:?
2 keer 1 u = 164 euro, nog spotgoedkoperder!
goldene.zunge
26 oktober 2010, 20:48
... nog spotgoedkoperder! ... net nu de koperprijs op de internationale markten weer aan 't aantrekken is. :hammer:
Bubbelbader
27 oktober 2010, 19:49
Toen ik stond te douchen stond er opeens een Nederlandse dame langs me. Haar artiestennaam is Lolita. Die had ze gekregen van "Yin Yang" maar ze hanteert haar echte naam zo zei ze en die is Talita.
Had maar met haar naar de kamer gegaan. Een talentje. :biggrin:
Bubbelbader
28 oktober 2010, 10:40
Gisteren wel weer eens een dagje Yingeyangd. Trof ik al snel een bekende beer, ook waren er al veel dames. Zo rond de middag met vluchtig tellen al zeker een 20+. Deel vaste kern en een deel nieuw spul. In de loop van de middag zou het aantal nog wat oplopen. In het begin was het aantal heren beperkt, dus een groot vrouwenoverschot wat zich later oploste. Gezellig wat zitten praten met wat anderen berenvriendjes. Een van hen heeft nog een val accident gehad. Hoop dat het beter met hem gaat dan gisteren. Hij had zichtbaar pijn.
Wat me de laatste paar keer wel opvalt is dat als Claudia niet de hele dag rondloopt het al gauw een flinke bende wordt overal. Saunaruim vloer te nat, bakken handdoeken overvol, zootje in de kleedkamer. Nou weet ik wel dat de heren die bende maken, behalve ik, ik ruim mijn zooi altijd op. Daar moeten ze toch wat beter op anticiperen.
Al met al een goed dagje Yin Yang gehad met 3 kamergangetjes, goede barverzorging en een definitieve psychologische oorlogsverklaring van een dame aan mijn adres. (het jaloerse kreng) Ben ooit eenmaal met haar naar de kamer geweest en sindsdien stalkte ze me steeds, totdat ik ooit eens met een andere dame uit haar groepje naar de kamer ging………Daarbovenop gisteren 3 maal voorbij geparadeerd hand in hand, tja…………………
:thefinger:
Johnny99
28 oktober 2010, 22:20
Gisteren wel weer eens een dagje Yingeyangd. Trof ik al snel een bekende beer, ook waren er al veel dames. Zo rond de middag met vluchtig tellen al zeker een 20+. Deel vaste kern en een deel nieuw spul. In de loop van de middag zou het aantal nog wat oplopen. In het begin was het aantal heren beperkt, dus een groot vrouwenoverschot wat zich later oploste. Gezellig wat zitten praten met wat anderen berenvriendjes. Een van hen heeft nog een val accident gehad. Hoop dat het beter met hem gaat dan gisteren. Hij had zichtbaar pijn.
Wat me de laatste paar keer wel opvalt is dat als Claudia niet de hele dag rondloopt het al gauw een flinke bende wordt overal. Saunaruim vloer te nat, bakken handdoeken overvol, zootje in de kleedkamer. Nou weet ik wel dat de heren die bende maken, behalve ik, ik ruim mijn zooi altijd op. Daar moeten ze toch wat beter op anticiperen.
Al met al een goed dagje Yin Yang gehad met 3 kamergangetjes, goede barverzorging en een definitieve psychologische oorlogsverklaring van een dame aan mijn adres. (het jaloerse kreng) Ben ooit eenmaal met haar naar de kamer geweest en sindsdien stalkte ze me steeds, totdat ik ooit eens met een andere dame uit haar groepje naar de kamer ging………Daarbovenop gisteren 3 maal voorbij geparadeerd hand in hand, tja…………………
:thefinger:
1 van de bekende beren was ik natuurlijk weer, jaja kon het weer niet laten.
Maar 1 dame voor al het poetswerk aanwezig gisteren. Ze hield het niet bij allemaal, en rende zich kapot. Daar mogen ze er best 2 voor aannemen.
Kan melden dat het val incident van een bekende beer nu eens niet in het sauna deel plaats vond maar op het buitenterrein. Bericht gehad vandaag, ziet er niet zo heel goed uit. Beterschap gewenst.
Voor mij een leuke middag YY. Helaas geen van mijn favoriete dames aanwezig. Wel genoeg nieuwe dames gezien die ik wel interessant vond maar toch de sprong in het diepe niet gewaagd. Uiteindelijk een verrassende keuze gemaakt met een oude bekende dame en een leuke kamersessie mogen beleven.
Bubbelbader
28 oktober 2010, 22:35
Kan melden dat het val incident van een bekende beer nu eens niet in het sauna deel plaats vond maar op het buitenterrein. Bericht gehad vandaag, ziet er niet zo heel goed uit. Beterschap gewenst.
Dat geld voor mij natuurlijk ook.
seksenfun
29 oktober 2010, 14:59
Bedankt voor de herstelwensen!
De glijpartij vond inderdaad plaats aan de koude douche aan de buiten-bio-sauna. Deze zocht ik op nadat ik uit de binnensauna kwam en bleek dat noch de koude noch de warme douches binnen werkten. Dat het binnen glad is weten we en daar is men dan ook voorzichtig. De houten vloer aan de buitensauna is dus ook erg doeltreffend om uit te glijden bij nat weer!
Shit happens. Ik hoop weer snel terug wandelmobiel te zijn, ben de immobiliteit nu al beu.
Afgelopen woensdag waren er net heel veel dames van mijn type aanwezig. Dit had ik nog niet eerder gezien in YY. Er kwam op een gegeven moment een mooie lieve dame bij me zitten maar de pijn was zo erg dat ie al mijn lust ontnam (zelfs om een goeie pijpbeurt). Met zoveel geweldig schoons om me heen toch niet naar kamer geweest. Het zou anders gene waar geweest zijn zene!
Last but not least ook mijn bijzondere dank aan stijveke om me per automobiel naar Vlaanderen te voeren :smoke:.
longdivision
29 oktober 2010, 17:45
Beterschap S&F :) We hebben elkaar al enkele malen gesproken, maar zijn toch nooit aan elkaar voorgesteld.
zeppos58
29 oktober 2010, 22:35
Van harte beterschap S&F en hopelijk kunnen we weldra samen eens op pad.
't Is toch straf, laat je u regelmatig testen op SOA, weet je dat je als wandelaar altijd een risico loopt; en kom je uiteindelijk iets tegen dat je ook thuis kan gebeuren.
Gelukkig heb jij niemand vrantwoording af te leggen.
Stel je voor dat je als getrouwde vent pardoes gaat in zo een buitenlandse club en dat het zo erg is dat ze je moeten afvoeren naar het ziekenhuis.
Ga dat thuis maar eens uitleggen?
sofaking
30 oktober 2010, 00:11
't was anders de ideale gelegenheid om een verpleegstertjesfantasie te realiseren. :smile:
Sterkte S&F, een val kan heel pijnlijk zijn, da's zeker.
S_Hower
30 oktober 2010, 04:52
Iemand Mira nog gespot in YY of elders. Deze Mira is deze met een groot kruis shape tatoo op de rug en "bad giirl" op de binnenkant van haar arm (en nog meer tatoo's over haar prachtig lichaam). Ja ik weet het, t'is niet de eerste keer dat ik het vraag. Dus je begrijpt wel waarom.
Local Hero
30 oktober 2010, 09:22
Bedankt voor de herstelwensen!
De glijpartij vond inderdaad plaats aan de koude douche aan de buiten-bio-sauna. Deze zocht ik op nadat ik uit de binnensauna kwam en bleek dat noch de koude noch de warme douches binnen werkten. Dat het binnen glad is weten we en daar is men dan ook voorzichtig. De houten vloer aan de buitensauna is dus ook erg doeltreffend om uit te glijden bij nat weer!
:smoke:.
Verdoemme zeg S&F, iedereen was gewaarschuwd voor de gladde douches en moet je juist uitglijden in het buitengedeelte :rolleyes:
Allez, doe maar kalm aan, sparen kan geen kwaad :biggrin:
Wel spijtig dat je niet van de gelegeheid hebt geprofiteerd om bij het beauty-salon eens langs te gaan zodat de schoonheidspecialiste jou alsnog een 'happy face' zou opgezet hebben :)
longdivision
1 november 2010, 00:05
Zondag weer vol goede moed naar YY getogen, maar het werd helaas een saaie dag. Er waren ontzettend veel mannen en maar een handvol vrouwen (zo leek het), er waren wel veel buitenlanders en deze keer eens niet Turken of Marokkanen, maar busladingen Oost-Europeanen en Russen! Dat je niet mocht duiken in de binnenpool, was ze schijnbaar niet duidelijk, dus kwam er ook nog een bommetje achteraan. Dit terwijl de meiden bij de pool ze probeerden duidelijk te maken, dat dit niet de bedoeling was.
Het stoombad was weer eens kapot, en als ie het wel deed, werkte ie maar eventjes om dan weer uit te vallen. Jammer, dit is al wat langer gaande en zou eigenlijk opgelost moeten worden. Net als het problemen van al die uitglijdende mensen bij de douches. Een anti-slip laag is serieus geen overbodige luxe.
De buitensauna wilde maar niet echt warm worden, dus begaven we ons vooral naar de sauna binnen, die gelukkig wel lekker warm was. De muziek in de bar was wederom te hard en te eentonig. Een goede mix van top40 en hardere house is meer gewenst.
Qua vrouwen was het dus aan de rustige kant, heb nog wel even gekamerd met een lange blondine van Poolse komaf met een heerlijk grote E-cup boezem, genaamd Asha (of iets wat er op lijkt)! Ze kan heerlijk deepthroaten en haar lichaam is ontzettend lekker. Aanradertje!
En voor de liefhebbers van transsexuelen; die kunnen nu ook terecht bij een Brazilliaan(se) rond die NL spreekt, met lang zwart haar. Naam was Carola of Caroline of iets in die trant.
De nieuwe badjas-regel in het restaurant is zowaar een goede zet geweest, het ziet er verzorgder en netter uit op deze manier. En je gaat je toch afvragen wat er ONDER die jas zit ;) Dat kan je dan weer mooi in de bar zien! Jammer dat de mensen overigens niet begrijpen dat ze de bakplaat ook schoon kunnen maken, na het bakken. Respect voor de kok, die kan niet alles bijhouden, in z'n eentje, maar hij probeerde het toch.
Paar nieuwe meiden gezien en veel bekenden en volgens mij was de kapper langs geweest, want ze hadden bijna allemaal een nieuwe look.
Ik ben ongetwijfeld wat dingen vergeten, dat vul ik dan later wel aan.
Badslippers
1 november 2010, 03:17
Ik kan kort zijn. "Yin Yang" had het vanavond niet. Of ik had het niet want dat kan natuurlijk ook. Er liepen heus wel wat aantrekkelijke dames rond maar de sfeer was mat en niet geil. Bovendien stond die blonde achter de bar en daar kan amper een lachje af. Bediening was super traag. Even de boel aangekeken maar na een poosje mijn slippers gepakt en naar "Planet Happy Garden" gewandeld. Daar was het beter!
frenske007
3 november 2010, 12:01
Tja..., Yin Yang, het wordt een lastig verhaal.
Waar wil de organisatie naartoe?
Een vriendelijke en efficiënt werkende Nienke achter de bar weghalen en aan de receptie zetten waar ze echt niet tot haar recht komt.
"Die blonde achter de bar" uit het verslag van badslippers, doet haar werk maar kan niet overtuigen door werkplezier en werkinzet.
Fonnie, vriendelijk, geïnteresseerd in de gasten en streng en kordaat optredend als dat nodig was. Opeens verdwenen. Niemand weet waarom of waar naartoe.
Een prachtige verbouwing van het wellness gedeelte, resulterend in een levensgevaarlijke vloer.
's Middags, met 45+ publiek in de bar, housemuziek afspelen op houseparty volume!!!
Zolang er enkele vaste waarden aanwezig blijven, kan deze zaak op mijn regelmatig bezoek blijven rekenen.
Wanneer deze plotseling verdwenen blijken te zijn, zal het wel Acapulco worden.
Johnnybravo
3 november 2010, 21:35
Tja..., Yin Yang, het wordt een lastig verhaal.
Waar wil de organisatie naartoe?
Een vriendelijke en efficiënt werkende Nienke achter de bar weghalen en aan de receptie zetten waar ze echt niet tot haar recht komt.
"Die blonde achter de bar" uit het verslag van badslippers, doet haar werk maar kan niet overtuigen door werkplezier en werkinzet.
Fonnie, vriendelijk, geïnteresseerd in de gasten en streng en kordaat optredend als dat nodig was. Opeens verdwenen. Niemand weet waarom of waar naartoe.
Een prachtige verbouwing van het wellness gedeelte, resulterend in een levensgevaarlijke vloer.
's Middags, met 45+ publiek in de bar, housemuziek afspelen op houseparty volume!!!
Zolang er enkele vaste waarden aanwezig blijven, kan deze zaak op mijn regelmatig bezoek blijven rekenen.
Wanneer deze plotseling verdwenen blijken te zijn, zal het wel Acapulco worden.
Het is inderdaad enigszins de vraag wat de organisatie achter YY wil. Veel mannen lopen met de vingers in de oren rond omdat de monotone muziek zo hard staat dat deze in zowel de kino als in het wellness gedeelte goed hoorbaar is. Zelfs sommige dames merken op dat de muziek wel erg hard staat. Dit is overigens ALTIJD het geval als de eerder genoemde blonde dame achter de bar staat. Ze lijkt niet door te hebben dat je muziek hoort te draaien die de bezoekers leuk vinden en geen muziek die je zelf leuk vindt. Als zoveel mensen in de gaten hebben dat het de foute kant op gaat met de muziek moet de organisatie dat ook zien zou je zeggen.
Het vernieuwde wellness gedeelte ziet er inderdaad prachtig uit. Echter als je het nuchter bekijkt valt het enigszins tegen:
De vloer is levensgevaarlijk, daar moet absoluut iets aan gedaan worden.
De sauna is weliswaar geheel nieuw en qua oppervlakte niet zo heel veel kleiner dan de vorige sauna maar er is door de opstelling van de banken welgeteld 1 plek waar iemand van gemiddelde lengte comfortabel kan liggen.
De stoomcabine is een leuke toevoeging maar zoals al eerder vermeld werkt deze vaker niet dan wel. Mijns inziens komt het deels door het bakje wat onder de stoomuitlaat is gezet(bakje vol tot aan de stoomuitlaat-->er kan geen stoom meer uit-->apparaat valt uit).
De bubbelbaden zijn zien er weliswaar mooi uit maar zijn absoluut te klein. Het bubbelbad gedeelte is relatief groot, de bubbelbaden hadden makkelijk 2 keer zo groot kunnen zijn.
Het zwembad is aangenaam al lijkt de temperatuur van het water nogal te varieren per keer
Zonnekanon staat niemand in de weg maar het voegt volgens mij ook weinig toe en is zelden in gebruik
De ligbedden in het wellness gedeelte zijn onlangs vervangen door de ligbedden van buiten, dit vind ik persoonlijk een flinke achteruitgang.
"Wij verwarmen voor u ons buitenbad tot 25 graden" iets in die richting staat er in elk geval op het bordje dat bij de bar hangt. Helaas blijkt dit in de praktijk niet zo te werken, al kan dit samenhangen met het niet goed functioneren van de buitensauna.
Zoals al (veel) vaker vermeld, de nieuwe kluisjes zijn verre van ideaal omdat de deurtjes niet open blijven staan.
Nog wat algemene punten:
De algehele sfeer is de laatste maanden anders, ik krijg het idee dat de dames minder mogen jagen van de organisatie. Het gaat een beetje de kant op van acapulco waar de dames altijd heel passief zijn.
Er is vanuit de organisatie geen enkel toezicht op de door de dames geleverde diensten, zelfs de uurprijs staat naar het schijnt niet meer vast. Een situatie zoals bij Parksauna(waar duidelijk is aangegeven wat je kunt verwachten voor welke prijs) zou misverstanden kunnen voorkomen.
Een ander punt, ik weet niet of het reglement nog steeds ergens hangt maar ik meen me te herinneren dat er vroeger altijd stond dat YY geen partij is bij een geschil met een dame. Echter dit lijkt maar ten dele zo te zijn. Heeft een klant een klacht over een dame dan is YY inderdaad geen partij. Heeft een dame een klacht over een klant dan is YY ineens wel partij en is de kans groot dat de klant buiten wordt gezet.
Bezoekers die storend aanwezig zijn(we kennen ze allemaal wel, groepen die luidruchtig zijn, opvallend aanwezig, bommetje in het zwembad enz.) schijnen gewoon hun gang te kunnen gaan. Ook hier denk ik dan als veel mensen zoiets opvalt dan moet de organisatie dat toch ook opvallen.
Het eten wat door velen altijd als pluspunt wordt genoemd is ook achteruit aan het gaan. Vleeswaren en broodjes worden minder snel(of helemaal niet) aangevuld, de bakplaat wordt minder vaak schoongemaakt(hier ligt ook een verantwoordelijkheid van de gebruikers uiteraard) en de kwaliteit van met name het avondeten wordt minder. Het schijnt dat er tegenwoordig nog slechts 1 iemand verantwoordelijk is voor het eten.
Een klein iets wat heel makkelijk op te lossen is:de bakplaat vind ik zelf wel een succes maar is het nou zoveel moeite om meer dan 1 plamuurmes bij de bakplaat te leggen? Elke keer weer gaan mensen met de vleestangen aan de slag om hun stukje vlees om te draaien/plat te slaan en daarna gaat de vleestang weer terug op het rauwe vlees.
Badslippers
4 november 2010, 00:06
Nu we toch aan het kraken zijn wil ik gaarne mijn steentje bijdragen! Ik ben het volledig eens met wat Johnny en Frenske schrijven. Maar ik voeg daar aan toe dat mijn oordeel over deze club positief is. Het zijn allemaal kleine punten van kritiek die met een kleine inspanning veranderd kunnen worden.
Van het eten neem ik bijna nooit wat vanwege de onhygienische toestanden en als je ooit een voedselvergiftiging heb gehad wil je die het liefst nooit meer. Bovendien hou ik er niet van om zelf de hap op te warmen maar dat is gewoon luiheid.
De muziek is velen een doorn in het oog en stelt je moeilijk in staat om aan de bar en in de zitbanken te "Pre Salen" c.q. te flirten en wat te kletsen. Dat kan weer wel in het wellness gedeelte waar nu inderdaad de buiten ligbanken staan. dat is inderdaad een misser maar wellicht hygienischer (makkelijker schoon te houden?) dan zo'n badstoffen matras die er normaliter op lag. Je wilt niet weten wat daar allemaal in trekt. Goh, het lijkt wel of ik aan smetvrees lijdt.
De bioscoop kan er mee door maar ook hier gore toestanden. Stinkende kussens en ruftende matrassen. Kussens op de kamers stinken ook vaak. Bovendien jammer dat je geen drankje mag meenemen naar de bioscoop. In het wellnessgedeelte kan ik dat begrijpen.
En dan de blonde dame achter de bar. Staat liever te bellen dan klanten te bedienen. Er lopen andere mensen rond die zich uit de naad werken. Die lange dame bijvoorbeeld die de wasmanden leegmaakt en de trekker hanteert om het water van de vloer te wissen. Maar ja, we komen uiteindelijk voor de dames van plezier en dat zit meestal wel goed. Een "Fuck Factory" zal het niet worden maar de bezetting is veelal goed.
Over de sauna heb ik me ook verbaasd en dan vooral over de vorm. Een beetje "Diamant shape" achtig waardoor er inderdaad weinig tot geen ligplaatsen zijn. Maak zo'n ding gewoon vierkant.
Maar seksenfun (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=174153&postcount=3) heeft ooit de voors en tegens op een rij gezet. Zinvol om dat ook nog eens te lezen want "Yin Yang" biedt uiteindelijk veel.
seksenfun
4 november 2010, 19:04
Van het eten neem ik bijna nooit wat vanwege de onhygienische toestanden en als je ooit een voedselvergiftiging heb gehad wil je die het liefst nooit meer. Bovendien hou ik er niet van om zelf de hap op te warmen maar dat is gewoon luiheid.
Ik eet al zo lang en zo veel in YY en nog nooit wat gehad. Gelukkig nemen sommige mannen de grijpvorken uit de koeltoog om dan hun vlees van de bakplaat te nemen en dan hun vlees op te eten. Ze leggen dan meestal die grijpdinges wel niet meer op hun plaats. Dat is de reden dat ik die dingen nooit gebruik om mijn gebakken vlees aan te raken. Mannen en koken/bakken: het gaat vaak nog niet samen. Toch kan je er niet vanuit gaan dat iedere man dit allemaal weet. Je mag er wel vanuit gaan dat als er aan BBQ wordt gedaan dat de chef achter de BBQ wel op de hoogte is van het gevaar voor voedselvergieftiging wanneer je vorken van het rauwe vlees gebruikt om gebakken vlees te bedienen. Dit is in tegenstelling tot LR hier geweten en gebeurt hier niet. Let ik altijd goed op.
Het zou natuurlijk wel nuttig zijn dat er aan de koeltoog een affiche zou worden gehangen waarmee de klanten op dit gevaar gewezen wordt.
* De banken zijn verwisseld omdat de stoffen versies al kapot waren.
** Uitglijden kan je natuurlijk overal waar het nat is maar bij YY is het risico abnormaal hoog (wat ik dan ook ondervond - aan de douche aan de bio-sauna buiten-). YY doet echter doorgaans erg weinig met de (opbouwende) kritiek van de klanten (zoals in de meeste clubs). Het zou natuurlijk YY sieren om er wél rekening mee te houden maar zolang de rekening blijft lopen en de klanten blijven komen zal dit helaas niet snel veranderen. Veranderingen in YY (witte badjassen dames in resto...) zijn het gevolg van inmenging van de wetgever. In die zin vind ik het verbazend dat er nog geen inspectie algehele veiligheid over de vloer (geschoven) gekomen is. Kan nog komen natuurlijk maar in België heropen je niet na grondige veranderingen zonder veiligheidsinspectie (uitglijden, brand...). Als die al geweest is, is het ongepast dat hier niet op gewezen is.
zeppos58
4 november 2010, 22:53
............de blonde dame achter de bar. Staat liever te bellen dan klanten te bedienen..............
Misschien is dat wel een strategie van YY management. Hoe minder ze doet, dus u minder ze uitschenkt, hoe minder gedronken, hoe hoger de winst. :gruebel:
……………Het zou natuurlijk wel nuttig zijn dat er aan de koeltoog een affiche zou worden gehangen waarmee de klanten op dit gevaar gewezen wordt………………….
Beter zou een kettinkje zijn aan de grijptang, zodat je met de tang aan de koeltoog niet tot aan de bakplaat kan en visse versa.
Toch even opmerken dat Indien de koetoog koel genoeg staat (7 graden of kouder) en je het vlees voldoende gaar en warm laat worden (75 graden) de kans op besmetting onbestaande is. :smile2:
Silvester
5 november 2010, 12:40
....** Uitglijden kan je natuurlijk overal waar het nat is maar bij YY is het risico abnormaal hoog (wat ik dan ook ondervond - aan de douche aan de bio-sauna buiten-)....
....In die zin vind ik het verbazend dat er nog geen inspectie algehele veiligheid over de vloer (geschoven) gekomen is. Kan nog komen natuurlijk maar in België heropen je niet na grondige veranderingen zonder veiligheidsinspectie (uitglijden, brand...). Als die al geweest is, is het ongepast dat hier niet op gewezen is.
In Nederland is daar wel degelijk ook een wetgeving over, voor een verbouwing aangevangen wordt dient dit aangemeld te worden, o.a. om de shit die nu met de vloeren aan de hand is, te voorkomen.
Betreffende de spekgladde vloeren spelen ze ook met vuur, indien er zich als gevolg hiervan een ernstig voor- of ongeval voordoet kan YY zonder pardon aansprakelijk gesteld worden.
Inspectie is er m.i. zeker (nog) niet geweest, die keurt dit verhaal onmiddelijk af, sterker nog, ze zullen per direct sluiting van de betreffende ruimte(s) afdwingen :mad_6: .
....YY doet echter doorgaans erg weinig met de (opbouwende) kritiek van de klanten (zoals in de meeste clubs)....
Dat blijkt ook wel uit het bovenstaande, echt onbegrijpelijk, ze spelen een letterlijk levensgevaarlijk spel met de gasten, hoewel dit gegeven natuurlijk als heel gastonvriendelijk bestempeld mag worden.
Ook de massale kritiek op het volume van de -ook nog vaak foute- muziek leggen ze al jaaaaaren naast zich neer...
En dan die blonde bediening...., stuur die -vreemdgaande mannen misachtende- dame eens een dagje op uitwisseling naar Golden Dreams.
Alles bij elkaar genoeg redenen voor Silvester om YY -weer- te blijven mijden.
:moon:
noglangnietuitgewandeld
5 november 2010, 14:17
Ja, die gladde vloer, ongelooflijk dat het nog steeds zo is. Dit voorjaar zat ik met een paar anderen in de sauna en zagen we een man finaal onderuitgaan. Het scheelde echt heel weinig of hij was met zijn achterhoofd op de onderste traptrede geslagen. Je kunt erop wachten dat het een keer echt mis gaat.
seksenfun
5 november 2010, 16:37
Ja, die gladde vloer, ongelooflijk dat het nog steeds zo is. Dit voorjaar zat ik met een paar anderen in de sauna en zagen we een man finaal onderuitgaan. Het scheelde echt heel weinig of hij was met zijn achterhoofd op de onderste traptrede geslagen. Je kunt erop wachten dat het een keer echt mis gaat.
Of er iets aan doen :wink:.
seksenfun
5 november 2010, 16:40
Betreffende de spekgladde vloeren spelen ze ook met vuur, indien er zich als gevolg hiervan een ernstig voor- of ongeval voordoet kan YY zonder pardon aansprakelijk gesteld worden.
Ik denk dat er een interne wetgeving zal gelden die het bestuur niet aansprakelijk stelt voor gebeurlijke ongevallen (zoals dat in de meeste openbare complexen uithangt), wat meteen de reden is dat ik geen (nog niet) melding maakte, mijn mede-beren dachten ook dat dat zinloos zou zijn. De ziekenhuisfacturen zijn natuurlijk nog komende... in de veronderstelling dat ik geen blijvende schade zal ondervinden (die kans is in mijn geval klein maar bestaande).
seksenfun
5 november 2010, 17:09
Toch even opmerken dat Indien de koetoog koel genoeg staat (7 graden of kouder) en je het vlees voldoende gaar en warm laat worden (75 graden) de kans op besmetting onbestaande is. :smile2:
Het tweede heb je wat in de hand, het eerste veel minder omdat vele dames en beren te lui zijn om na gebruik de koeltoog weer te sluiten. Ook hier zou toezicht op moeten zijn. Mensen zijn soms lui van aard, zo moet de nieuwe kok zijn tijd doorbrengen met het proper houden van de bakplaat, schande.
Nog iets over die grijptangen: een ketting zou ideaal zijn want als je met zo een tang jouw gebakken stuk vlees neemt en je hebt niet gezien dat een andere man net met die tang in het rauwe vlees is bezig geweest....
mammoet
5 november 2010, 17:53
Ook de massale kritiek op het volume van de -ook nog vaak foute- muziek leggen ze al jaaaaaren naast zich neer...
En dan die blonde bediening...., stuur die -vreemdgaande mannen misachtende- dame eens een dagje op uitwisseling naar Golden Dreams.
Alsjeblief Silvester doe dat ons niet aan straks zijn wij al het saunaclub personeel aan het op leiden:biggrin::biggrin:
seksenfun
5 november 2010, 23:38
De laatste dagen veel op een ander forum gezeten en tot de vaststelling gekomen dat daar veel meer info over YY te rapen valt.
Zo blijkt YY de BB-ziekte te krijgen. De dames vragen, hoe langer hoe meer, 100 euro. Het management staat er achter en beveelt reclameurs aan om vóóraf met de dame de prijs te onderhandelen.
Badslippers
6 november 2010, 02:34
Wat is er mooier dan af en toe te mogen figureren in de "Master Bull Victory Fuck Tour 2010"? Nou heel simpel, tijdens die tour een zeer geciviliseerde en beschaafde dame tegenkomen die zich op de kamer ontpopt als een super geile verleidster met porno talenten. Maar voor het zover is, eerst een vlug rondje door "Yin Yang" en het rondje leert dat het proces van zoeken naar evenwicht nog niet tot in de perfectie bereikt is. Dat blonde chagrijnige stuk (want een stuk is het wel) staat nog steeds ongeinteresseerd achter de bar uit haar neus te vreten terwijl die lange dame zich uit de naad werkt om de boel op te kuisen. En aan het zoeken naar evenwicht in de "Wellness" ruimte heb je ook nog steeds een dagtaak. Een blik in de barruimte vertelt me dat er beeldschone vrouwen rondlopen, iets minder mooie vrouwen, gewone vrouwen en onder aan de ladder zie ik ook enkele vleeszuilen zonder duidelijke belijning. Ook die zullen echter de kost moeten verdienen. Voor elk wat wils zullen we maar zeggen.
Mijn tocht spitst zich echter toe op het zoeken naar de enige echte "Master Bull". Uiteindelijk tref ik deze ongetemde stier met zijn luie kloten in het bubbelbadje aan. Maar hij heeft een geldig excuus want SFL heeft inmiddels alweer een gat in de ozonlaag genaaid waar "Al Gore" een hartverzakking van zou krijgen. Het mooiste poesje van "Yin Yang" heeft hij aan zijn zwaard geprikt. Enige recuperatie is dan op zijn plaats. Ik plons erbij en dan is eigenlijk alleen gepast zwijgen op zijn plaats als deze stierefokker aan het woord is. Althans dat zou ik vroeger hebben gedaan maar nu lullen we als twee oude vrienden die elkaar een poos niet hebben gezien.
Terwijl het vrouwelijk schoon aan onze neus voorbij trekt vertelt SFL dat hij een stuk van zijn kies heeft verloren tijdens het beffen. Ik neem aan dat hij zijn tanden stuk heeft gebeten op de een of andere clitpiercing want hoe kun je anders je tanden stuk bijten. Ach, er gebeuren wel vaker vreemde dingen tijdens het beffen. Ik kijk daar niet van op. Ooit kreeg ik een forse bloedneus tijdens het beffen omdat ik me even van ter voren aan het knie van de dame had gestoten. Ze schrok zich een hoedje want ze dacht ongesteld te zijn geworden.
SFL mag dan voor het moment zijn kruid verschoten hebben, ik sta te popelen om de dames op de weegschaal te zetten. Want hoe je het ook wendt of keert, het blijft een vleesmarkt. Eerst even de vaste kliek van me afslaan. Waarom denken die dames toch altijd dat als je een of twee keer met hen geneukt hebt, ze jou als privé bezit beschouwen? Even meldt Jessie zich maar ze is veel te drammerig in het stellen van de sleutelvraag. Afgewimpeld dus en regelrecht naar de gokkast verwezen. Daar had ze al 40 euro gewonnen dus hoefde ik niet meer met haar te neuken. Aisha is ook weer terug van haar drie maanden durende stedentrip in Turkije. Ook haar in de wacht gezet want ze rammelde aan mijn zak alsof het al Sinterklaas was terwijl ik mijn schoen nog niet eens gezet had. De roe had ze ook al bij haar attributen evenals de befaamde "ButtPlug"
Gelukkig stoot ik snel op de slanke Servische Maria. Geen "optick-fuck" maar een vrouw met (zoals de Duitsers dat zeggen): "Das gewissen etwas". Iets mysterieus. Apart gezicht, Slavische trekken, jaartje of 33. "Pre sales" aan de bar dik in orde, geen gehaast, geen sleutelvraag, geen ballenknijperij. Zo heeft Badslippers ze graag. Een volwassen, rijpe vrouw die iets mede te delen heeft namelijk: "Du hasst so einen schönen lach!". Kijk daar doe je het allemaal voor! Het merendeel van de conversatie ontgaat me echter omdat ik te zeer door haar uiterlijk gefascineerd raak. Een Badslipper vrouw dus. Ze bestaan echt. Voor mij beter dan die jonge grietjes die zo wispelturig zijn als hun menstruele cyclus en zo veranderlijk als het weer.
Na zo'n twintig minuten vertrekken we naar de kamer. Het begint allemaal vrij beschaafd. De gebruikelijke inleidende beschietingen. Beetje pijpen, beetje beffen, kusje hier, kusje daar. Maar allengs wordt het passioneler. Maria wordt hitsiger als ze zich opnieuw aan mijn pik vergrijpt en we in "69" belanden. Ik voel dat ze drijfnat wordt en overweeg even te stoppen omdat ze met die zeiknatte pruim over mond ligt te glibberen. Maar ze smaakt zo goed dat we doorgaan. Dan draai ik haar op haar rug zodat ik haar beter kan verwennen. Opeens schiet ze in een soort van schokkerige kramp en ik vrees voor haar leven. Ik steek mijn kop omhoog maar die duwt ze resoluut terug en hijgt: "God dammit, keep it going you fucking bastard" Ik lik me als een ware kruisridder een slag in de rondte en gooi alle tips van Joke en Cor overboord. Hevig schokkend komt ze klaar.
De pauze slaan we over want het gaat direct verder in de vierde versnelling waarbij ze me eerst nog eens gulzig pijpt met veel spuug dat inmiddels tussen mijn kloten druipt. Even later kreunt ze: "Now, you fuck me hard". Nou, dat is niet tegen dovemans oren gezegd dus de "Uni Royal" wordt aangebracht. Ik weet niet meer hoeveel standjes we hebben gedaan. Ik kon het niet meer bij houden. Deze vrouw heeft een uitgebreid repertoire. Uiteindelijk neuk ik haar in missionaris zowat tegen de beddenplank van het hoofdeinde aan en begint ze haar clit te stimuleren. Nog heftiger dan de eerste keer gilt en kreunt ze het uit en het lijkt wel of er 220v op haar tepels staat zo gaat ze tekeer. vliegensvlug en krachtig duwt ze me van zich af en we belanden opnieuw in "69" en begint ze me klaar te pijpen. En dan is het mijn beurt om schokkend de saus in het rond te spuiten. Pffff, wat een sessie. Nu ben ik compleet uitgewoond. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!!! (Met dank aan M. Smeets!)
Beiden zijn we drijfnat van het zweet en Maria zegt: "We definitely had chemistry and we ladies say to each other, when there's chemistry or the famous click, take advantage of it and fuck your own brains out too". Na deze sessie moet ook ik even recupereren en tref mijn kameraad aan de bar. We kijken om ons heen en zien dat het leven goed is. "Yin Yang" heeft een goede dag. Na een sauna ga ik maar eens even in de "Kino" liggen waar de Poolse delegatie nog immer haar tenten heeft opgeslagen. Traditie getrouw het gezelschap van Beate opgezocht en aan haar orale kwaliteiten kan ik nog steeds geen weerstand bieden. Wat een pijpertje is me dat. En doorzuigen tot ver na het einde.
Als ik weer naar boven loop heeft de Master Bull zich naar alle waarschijnlijkheid teruggetrokken om nog wat inseminatiewerkzaamheden te verrichten. Ik ben toe aan alweer een pauze en maak het zoveelste"Wellness" rondje. Aan de bar stap ik op de volrijpe Tjechische Christina af. Ik ken haar niet en het blijkt haar tweede dag te zijn. Kort geknipt koppie, mooie lach, dikke tieten. Alweer een BS vrouw. Ook zij is niet opdringerig. kwartiertje gepraat. Ze heeft ook in "Badda Bing" gewerkt. Dat schrikte me af want over die tent lees ik niet de meest enthousiaste verhalen. Naderhand zag ik haar met een andere ijsbeer hevig zoenend in de "Whirlpool". Inschattingsfoutje van mij wellicht. Ze gingen zo tekeer dat ze op hun flikker kregen van de poetsvrouw.
Als afsluiter van de dag heb ik voor een oude bekende gekozen. Naomi had weer zo'n goed humeur dat ik haar niet kon weerstaan. Op de kamer heerlijke sessie met haar gehad. Geen porno maar wel GFE van de bovenste plank. Niet echt een BS vrouw maar het is zo'n schatje. Levert perfecte service. Het samen douchen was al een feest op zich. Eenmaal terug beneden was er van de Master Bull geen spoor meer. Nog effe rondgehangen maar zo na tienen vond ik het wel welletjes. Het was een mooie namiddag/avond.
SFL
6 november 2010, 08:54
Hahahahahaha... BS schreef op de late uurtjes weer een meesterwerk.
SFL zijn verslag van YY, alsook dat van Artemis volgt later nog wel... Maandag is mijn eerste rustdag en dan kruip ik weer in mijn pen.
Ben nu pas thuis van uitgaan... Ga strakjes slapen en tegen 18u sta ik er weer in VV.
BS niet meer gezien gisterenavond, maar deze avond maken we dat wel goed collega!
SFL
8 november 2010, 13:10
YY
Na een nachtje Dortmund met Ukrainian-Bull even thuis geweest. Mijn vuile was in de machine gooien, scheren, wat anders aantrekken en enkele mails beantwoorden. Daarna weer regen en wind trotseren en naar Roermond vlammen tegen 160 km/u.
Rond 14u30 ter plaatse aangekomen en mijn stierenpak geruild tegen een groen berenpak. Eigenlijk wou ik dit dagje YY aanvangen met een mopje, maar helaas is het deze keer niet van toepassing. Aangezien er vaak hele groepen Turken, Arabieren en pooiers aanwezig zijn, wou ik jullie de vraag stellen waarom in YY geen witte badjassen gegeven worden. Daarop zouden jullie zeggen: ik weet het niet. Dan kon ik vervolgen: omdat het anders te fel op Mekka gaat lijken met al die Arabieren in witte gewaden lopend rond hun steen :biggrin:. Maar OK, niet van toepassing op 5 november dus. Het was gezellig en ik zou eens een keertje in YY kunnen vertoeven zonder op gegeven moment ruzie te krijgen.
Neen, SFL was heel tevreden over het hele beloop van de dag. Veel dames naar YY-normen. Relaxed sfeertje en ook de muziek was beter dan ik me van tevoren herinner. Bij de dames was het overgrote deel knap tot zeer knap te omschrijven. SFL had het naar zijn zin!
Ik ging eerst wat drinken aan de bar en meteen kreeg ik het gezelschap van Ellen. Een Duitse van Russische afkomst, met blonde haren en van die grote manga-ogen. Ze heeft me behoorlijk gek gemaakt, maar ik kon nog net de boot afhouden. Uiteindelijk wist ik haar kwijt te spelen en ging ik wat in de sauna liggen. Me vervolgens douchen en een beetje zwemmen (al kan je in dat binnenzwembad niet veel baantjes trekken). Tot plots de Italiaanse Roberta zich aan mij kwam voorstellen. Ze had wel wat… En haar vuilbekkerij kon me ook wel bekoren. Vooral in het Italiaans klonk het nog geiler. Het duurde dan ook niet ontzettend lang alvorens ik haar vroeg om de kamer op te gaan. De belevenissen met Roberta lees je in volgende link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23503
Na de sessie met de Italiaanse vamp ben ik in de bar nog wat gaan drinken. Daar kwam ik een oude bekende tegen. Het was Carmen, de eerste Roemeense die ik jaren terug al leuk vond. Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3005
Haar zal ik nooit vergeten en zij was me klaarblijkelijk ook nog niet vergeten. De laatste keer dat we elkaar zagen was iets minder dan een jaar geleden. Vooral haar pijpwerk, waarbij ze hopen fluimen tijdens het rukken tegen je eikel spuwt, is memorabel. Ik vertrouwde haar toe dat de kans groot was dat ik vandaag nog van haar diensten zou gebruik maken. Ze vroeg me waarom nu niet… Ik antwoordde dat ik pas terug was van de kamer. I kill you, schreeuwde ze luid. Zo ken ik haar dus… Altijd grappig, maar toch meent ze het! :teuflisch:
Na het drinken en wat gewandel in de bar trok ik me opnieuw terug in de wellness. Daar ging ik even bubbelen in de jacuzzi. Ik was al haast verrimpeld van in het water te liggen, toen ik plots een andere bekende grijns in mijn richting zag komen. Het was de heer Badslippers! “Kom ook in de jacuzzi bij mij en deze lekkere wijven”, nodigde ik hem uit. “Maar je zit alleen en er zijn helemaal geen lekkere wijven”, kraamde de wijsneus vervolgens uit. Daarop reageerde ik dat het mijn 5 denkbeeldige vriendinnetjes waren die bij me in de jacuzzi zaten. Bij deze verstonden we elkaar en Badslippers zette zich er tussen. Gretig begon hij mijn denkbeeldige vriendinnetjes te bepotelen.
Zoals het hoort bij oude vrienden die elkaar al een tijdje niet meer gezien hebben, moest er eerst nog wat bijgebabbeld worden. Zo vertelde ik hem dat ik tijdens het neuken met de Italiaanse mama Miracoli een stuk van mijn tand kwijtgespeeld ben. Badslippers begon dan weer over het feit dat hij ooit eens een bloedneus opliep nadat hij een lijntje getrokken had van vaginale slijmpjes en het vervolgens opgesnoven had. Daar zaten we dus: twee zieke geesten met vijf denkbeeldige vriendinnetjes in een bubbelbad.
Na het bubbelbad trok ik me even terug in de sauna en Badslippers ging voor zijn eerste ritje rollercoaster van de dag. Hij koos een Servische jongedame die er behoorlijk veel zin in had. Na de sauna ging ik nog wat in de bar hangen en aperitieven. Daar werk ik opgegeild door een Arabische volbloed. Donatella (waarschijnlijk andere naam, maar ikke niet onthouden), met gestroomlijnd lichaam en een afrokapsel op haar kop. Ze kon me wel krijgen, maar ik liet haar even op haar honger zitten en ging ondertussen zelf mijn honger stillen want ik kreeg tamelijke jeuk aan mijn snaak.
Zoals we gewend zijn is het vreten in YY altijd goed. Ik heb samen met Carmen en haar vette Roemeense vriendin gedineerd en Carmen was zo lief om voor mij ook een stukje vlees te bakken. Na het eten kwam ik Badslippers terug tegen in de bar. Er hing slijm over zijn kop, tegen zijn brilglazen en aan zijn rechter mondhoek. Ik vroeg hem wat hem overkomen was. Nu bleek dat de Servische dame al spuitend over zijn bek klaargekomen was. Ik zei hem dat zulke dingen nu eenmaal kunnen voorvallen. De Serviërs zijn nu eenmaal een wreed ras dat graag met scherp schiet! De dame in kwestie kwam meteen naast ons zitten en ik betuigde meteen mijn respect aan haar en het moederland. Ik hou ook wel van een dame die kan squirten, maar ze was niet bepaald mijn type en bovendien had ik al niet veel zin meer na de perversiteiten waar Badslippers me over vertelde.
Gedurende de dag was ik al een paar keren met mijn gespierde torso tegen het uitermate sexy lichaam van een blondine gelopen. Een echt lachebekje, goed geluimd en constant met haar heupen aan het shaken op het ritme van de muziek. Ze mocht dan wel blond zijn… Zoals zij met haar kont kon zwieren, het kon niet anders of ze moest een zuiderse zijn. Ik had gelijk, want ze was afkomstig uit Portugal. Haar naam: Florentina!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=188329&postcount=20
Nadat ik terugkwam van mijn tocht op het Iberische schiereiland ging ik mijn luchtwegen verschonen in het stoombad. Naar mijn mening was het veel te heet voor een dampbad… Het was er verdomme heter in dan in de sauna. Lang heb ik daar dus niet in gezeten. Toen ik daar met mijn verdwaasde kop weer uitkwam werd ik bijna gekidnapt door twee Hollande dames. De ene was een zwartje met waarschijnlijk roots in Suriname. De andere was een blondine met veel te veel sproeten op haar tieten. Een triootje met deze twee deernes had er wel ingezeten, ware het niet dat ik nog moest bekomen van Florentina. Achteraf heb ik die twee gekkies ook niet meer gezien en moet een andere gozer het geluk gehad hebben om met hen samen een nummertje te maken. Is wel spijtig, want een trio met een wit kaaswijf en een negerin te samen, dat had ik ook nog eens willen meemaken.
Voorts ben ik buiten nog een boswandeling gaan maken en nam ik ook eens een kijkje in de sauna buiten. Daar lag een grote opgedroogde plas bloed op de grond. Ik vroeg me af wat daar gebeurd was… Een afrekening binnen het pooier- en dealer-milieu? :gruebel: Achteraf kreeg ik te horen dat daar een week voordien een dwaze Belg was uitgegleden en tegen de vlakte gegaan was. Die kerel zal wel een poos geen seks en fun meer hebben!
Terug in de bar liet ik me uiteindelijk toch verleiden door Donata de Arabische volbloed. Het zou mijn derde en minst goede sessie van de dag worden… Maar anderzijds is het toch weer maar een lekker wijf dat ik bij op mijn palmares kan zetten. De details lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=188528&postcount=1
Na de sessie dronk ik nog één koffie, maar moest er toen vlug vandoor. Ik had een noodoproep die ik al minstens een uur te laat in de gaten kreeg en zodus vertrok ik snel. Helaas geen afscheid kunnen nemen van Badslippers. Rond 20u45 moest ik dus noodgedwongen weg en zo bleven er ook een heleboel dames achter met wie ik nog graag wat geklooid.
Na mijn verplichtingen was het laat (of vroeg, afhankelijk hoe je het bekijkt). Om mijn abrupte onderbreking wat goed te maken, ben ik nog lekker gaan stappen in een boerendiscotheek in een onbekend boerengehucht op het Vlaamse platteland. De volgende dag was ik pas rond 8u thuis en heb ik tot een gat in de namiddag liggen slapen. Meteen na het ontwaken vertrokken voor de derde luik van mijn tour: Villa hoogtevrees!
Een muzikale afsluiter ter ere aan de adembenemende Florentina: http://www.youtube.com/watch?v=HynFuZCnvcM :wink2:
http://i1092.photobucket.com/albums/i402/Master-Bull/YBF/stier.jpg?1289218145
bobo.fr
11 november 2010, 00:15
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=183642&postcount=344
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=182528&postcount=342
Sorry gentlemen, I did make a mistake : the lady from Koln/Cologne is NADIA, not Nora. I've just met her tonight (November 10th) at Yin Yang but could not go to room with her because I was not "strong enough" ( Kinga took my last energy !!!)
zon
12 november 2010, 23:00
Slechte dag gehad in YY (donderdag), met goede moed vertrokken vanuit België samen met een vriend. We komen nu al 4 jaar naar deze club en hebben er erg mooie tijden beleefd.
Conclusie:
- De meisjes lopen er tegenwoordig blijkbaar depressief bij.
- Zure jongeman achter de bar + veel te luide muziek is verre van gezellig.
- Eten: rijst met wat bolognese saus , ook een tegenvaller.
- Kinga die 25€ extra vraagt voor tongzoenen enz.. waar is de tijd dat dit allemaal in de 50€/30min was..
- Een opmerking krijgen als klant dat je even je gsm nakijkt terwijl meerdere dames bellen vind ik ook maar niets..
Nee YY is er zwaar op aan achteruitgaan.
Toch maar is een nieuwe club proberen.
zeppos58
13 november 2010, 00:13
Slechte dag gehad in YY (donderdag), met goede moed vertrokken vanuit België samen met een vriend. We komen nu al 4 jaar naar deze club en hebben er erg mooie tijden beleefd.
Conclusie:
- Kinga die 25€ extra vraagt voor tongzoenen enz.. waar is de tijd dat dit allemaal in de 50€/30min was..
- Een opmerking krijgen als klant dat je even je gsm nakijkt terwijl meerdere dames bellen vind ik ook maar niets..
Zolang ik YY ken is het steeds het zelfde geweest, het loopt een tijdje goed, en dan gaat het weer bergaf. Het is een echte Jo-Jo club.
Ik kan u anders PSR sterk aanbevelen.
Er is daar een minimum service voor 50/30min is de service TZ PZV Beffen en NMC, en het eten is buitengewoon, je kiest van de kaart.
Bief2
13 november 2010, 01:17
:gruebel:
Toch even reageren hier, voordat je met zulke berichten weer een negatieve hype veroorzaakt. Ik schrijf niet dikwijls, maar moet je hier toch beleefd maar gemeend tegenspreken.
Ik was toevallig ook daar donderdag, ook samen met een vriend. We komen daar nu ongeveer 3 jaar, bijna wekelijks.
1) depressieve meisjes? Ik weet niet waar je rondkijkt, maar duidelijk niet naar de juiste plekken. Geen depri toestanden meegemaakt.
2) André achter de bar kon niet meer dan zijn best doen en is misschien geen lachebekje, maar is absoluut een vaste waarde. Niet te missen.
3) Als je het verschil niet ziet tussen een chilli con carne (weliswaar zonder bonen :gruebel: ) en een gewone bolognese saus, moet je niet reclameren over het eten. Trouwens, er is nog genoeg spul, dat je zelf kan bakken, wat in andere clubs ook al niet kan.
4) Kinga ! Mijn vriend is met haar meegeweest gedurende anderhalf (!) uur. Hij heeft alle hoeken van de kamer gezien. Op voorhand duidelijk afgesproken dat ze 100 eur/uur vraagt, dus hij was 150 euro kwijt. De zaligste 1,5 uur die hij ooit meegemaakt heeft, compleet met pzc, tongzoenen en twee orgasmes om 'u' tegen te zeggen. Kinga zelf is ook (zelfs meer dan een keer) klaargekomen. Zou het dan toch aan de gast gelegen hebben?
5) GSM enkel te gebruiken in de daarvoor voorziene ruimte. Maak daar toch geen drama van. Hou de eer aan jezelf en doe dat dan ook alleen daar. Wat de 'anderen' (dames of heren ) doen, maakt niks uit.
Kortom, andere club? Why not. Ga gerust. Maar veralgemeen je, dikwijls zelf veroorzaakte, problemen niet. Laat iedereen zelf beoordelen wat ie van een club vindt. Je ziet, dat het, zelfs op dezelfde dag, voor iemand anders heel anders verlopen is...
Nu ja, ieder het zijne..... en ik het mijne :cool:
zeppos58
13 november 2010, 10:16
Het is vaak zo dat een aantal (gedwongen?) meisjes er heel ongeïntereseerd bijlopen
De Toog is een altijd een probleem in YY, blijkbaar zet men hier te weinig volk in, om zo minder te moeten bedienen, minder drinken is meer winst.
De muziek is altijd een probleem in YY
Hier ga ik niet over discusiëren, in YY is steeds iets te eten, als je de moeite wil doen om zelf wat op de bakplaat te gooien, kan of wil je dat niet dan is dat uw probleem. Enkel PSR heeft een "top" keueken" de rest is vaak gewoon eetbaar. YY staat hiet (meestal) net iets boven. Als u echt lekker wil eten ga dan op restaurant. Of naar PSR
Ik vind het ook niet kunnen dat iedere meid haar eigen tarief gaat handteren, dat heeft ook BB kapot gemaakt. Er moet een duidelijke prijssetting zijn. Het is ook zo dat een meid die niet graag met u op kamer wil, de prijzen en/of de service durft aant te passen, met de hoop dat je haar dan links laat liggen. Wat voor de eene top is, kan voor de andere tegen vallen. De klik die er niet is zeker.
Regels zijn regels, het verbod op GSM's is er omdat de meeste GSM toestellen ook een fototoestel aan boord hebben, en de meiden NIET op de foto willen, wat hun goed recht is.
Dat is al vaker zo geweest
Moet je altijd doen, is de enige goede mannier op te vergelijken en niet uitgekeken te geraken op één club.
Elke club heeft zijn pro's en contra's
zon
13 november 2010, 17:17
:gruebel:
Toch even reageren hier, voordat je met zulke berichten weer een negatieve hype veroorzaakt. Ik schrijf niet dikwijls, maar moet je hier toch beleefd maar gemeend tegenspreken.
Ik was toevallig ook daar donderdag, ook samen met een vriend. We komen daar nu ongeveer 3 jaar, bijna wekelijks.
1) depressieve meisjes? Ik weet niet waar je rondkijkt, maar duidelijk niet naar de juiste plekken. Geen depri toestanden meegemaakt.
2) André achter de bar kon niet meer dan zijn best doen en is misschien geen lachebekje, maar is absoluut een vaste waarde. Niet te missen.
3) Als je het verschil niet ziet tussen een chilli con carne (weliswaar zonder bonen :gruebel: ) en een gewone bolognese saus, moet je niet reclameren over het eten. Trouwens, er is nog genoeg spul, dat je zelf kan bakken, wat in andere clubs ook al niet kan.
4) Kinga ! Mijn vriend is met haar meegeweest gedurende anderhalf (!) uur. Hij heeft alle hoeken van de kamer gezien. Op voorhand duidelijk afgesproken dat ze 100 eur/uur vraagt, dus hij was 150 euro kwijt. De zaligste 1,5 uur die hij ooit meegemaakt heeft, compleet met pzc, tongzoenen en twee orgasmes om 'u' tegen te zeggen. Kinga zelf is ook (zelfs meer dan een keer) klaargekomen. Zou het dan toch aan de gast gelegen hebben?
5) GSM enkel te gebruiken in de daarvoor voorziene ruimte. Maak daar toch geen drama van. Hou de eer aan jezelf en doe dat dan ook alleen daar. Wat de 'anderen' (dames of heren ) doen, maakt niks uit.
Kortom, andere club? Why not. Ga gerust. Maar veralgemeen je, dikwijls zelf veroorzaakte, problemen niet. Laat iedereen zelf beoordelen wat ie van een club vindt. Je ziet, dat het, zelfs op dezelfde dag, voor iemand anders heel anders verlopen is...
Nu ja, ieder het zijne..... en ik het mijne :cool:
Beste Bief2,
Ik gaf gewoon even mijn persoonlijke mening , ik denk dat dit wel mag ..
Posten doe ik ook niet vaak , maar over YY kan ik na 4 jaar wel meespreken.
Ik ga er vaak heen en praat ook gewoon graag met bv Sexenfun over YY vroeger en nu.. ( ook al zal hij nu goed moeten nadenken wie ik precies ben aangezien ik zelden post :) )
1) Heb enkele meisjes gezien die down zaten met hun voetjes in het voetbad of in de bar in een zetel , depri omdat ze geen klanten hebben en op die manier ook geen klanten gaan krijgen , dat is de realiteit..
2) Niks tegen André maar liever een barmeisje gelijk vroeger..
3) Eten was gewoon minder , mag gezegd worden.. de saus was wel degelijk bolognese saus aangevuld met wat extra ingrediënten al dan niet met bonen. ( In de salade zat zout..)
4) Ben vroeger al met Kinga naar de kamer geweest , toen nog 50€/30min , tz in de prijs en was toen super.. Wederom gewoon mijn ervaring
5) Regels zijn regels , gsm mag niet , geen probleem maar dan voor iedereen , ik maak er geen probleem van hoor.
YY is mede door het beleid aan het dalen in kwaliteit dat valt toch moeilijk te ontkennen.. Gaan de toppers wel in YY blijven werken zo? .. Binnen een paar maand ga ik opnieuw en hopelijk beter..
Ps Heb al goede comments gehoord over GT , daar is proberen..
PSR ken ik nog niet , even opzoeken.
Local Hero
13 november 2010, 18:43
Zolang ik YY ken is het steeds het zelfde geweest, het loopt een tijdje goed, en dan gaat het weer bergaf. Het is een echte Jo-Jo club.
Ik kan u anders PSR sterk aanbevelen.
Er is daar een minimum service voor 50/30min is de service TZ PZV Beffen en NMC, en het eten is buitengewoon, je kiest van de kaart.
Och kapitein, ik heb het er met S&F het laatst nog eens over gehad, in PSR is TZ minimum, maar je hebt TZ en TZ. Afgelopen donderdag mij met de ladies weer fantastisch geamuseerd in YY (alles der op en der aan). Er was wel een opvallend verschil tussen de namiddagploeg en de avondploeg. Persoonlijk vind ik PSR net een graadje minder dan YY, juist vanwege die minimum service, of zoals Forest Gump het ooit mooi verwoorde: Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get
Big30
13 november 2010, 19:21
of zoals Forest Gump het ooit mooi verwoorde: Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get
My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Is ook een favoriete kwoot van mij derhalve de kleine correctie :tongue:!
http://www.youtube.com/watch?v=R_M9WrTC_qM
zeppos58
14 november 2010, 00:25
Och kapitein, ik heb het er met S&F het laatst nog eens over gehad, in PSR is TZ minimum, maar je hebt TZ en TZ. Afgelopen donderdag mij met de ladies weer fantastisch geamuseerd in YY (alles der op en der aan). Er was wel een opvallend verschil tussen de namiddagploeg en de avondploeg. Persoonlijk vind ik PSR net een graadje minder dan YY, juist vanwege die minimum service, of zoals Forest Gump het ooit mooi verwoorde: Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get
Niet tegenstaande vind ik de kans op een slechte date in YY het grootste en in Bernds Schieferhof het kleinste (of onbestaande) PSR zit op dit vlak ver boven YY uit, en dat komt net door die minimum service. Ook liggen de prijzen vast 50/30 minuten. In YY doen de dames hier hun zin mee, ze vragen in principe wat ze willen. Ook Bada Bing werkt op dat principe, maar BB is ondertussen wel helemaal de verkeerde weg op, niet meer vergelijkbaar met een echte FKK of saunaclub.
Ik vrees als YY op deze manier verder, ze echt een tweede BB gaan worden. Maar YY kennende, grijpen ze na een tijdje weer in, veranderen ze weer wat, en is het er weer aangenaam vertoeven, dat is nu zo typisch aan YY:wand:
bospoeper
15 november 2010, 00:09
De gsm regel , denk ik toch, komt eerder voort uit de camera's in de toestellen dan uit storend belgedrag. De dames, maar wij ook niet, zouden er niet zo gek op zijn om onze ijsbeerfoto's op internet terug te vinden.
Enfin, morgen voor het eerst sinds september nog eens naar YY. Ik tel al af :)
seksenfun
16 november 2010, 19:34
Mijn mening mag ik natuurlijk ook geven, temeer ik blijkbaar tot de hoofdpersonages behoor in dit feuilleton :wink:.
1) De deprie-looks van de dames.
Zo sterk geldt dit enkel voor een klein percentage van de dames. Menige dames kijken wel ongeïnteresseerd maar beiden vind je in alle clubs. Enkel PSR (de sponsor van het feuilleton) is hierop een uitzondering.
Wat wel een evolutie in YY is, is dat de dames duidelijk minder animeren dan vroeger. Ik vind dit een nadeel. Op een leuke manier animeren is leuk en brengt ook meer op voor de dames. Of het management dit oplegt weet ik niet. Het kan ook toeval zijn.
2) Een knap blondje achter de toog in een mannenconsumentenzaak lijkt logisch, maar soit, om daar nu over te vallen, nee, ik niet.
3) Het eten vind ik in YY doorsnee beter dan het "afval" in GT of LR bijvoorbeeld. Het wisselt wel maar ik weet dat de nieuwe kok het management probeert te overtuigen om hier nog meer werk van te maken.
4) Kinga was enige jaren geleden bijna top en deed aan tz, ze deed dat tot voorkort niet meer, nu weer wel voor meer geld. Zon, dit zet je beter bij haar draadje in het vervolg want dan bereik je een hoger percentage mannen die zich aan haar interesseren. Ik wil tz erbij, zonder meerprijs en laat haar dus daarom gewoon links liggen. Mooie meiden te over. De jonge Thaise in YY laat ik om dezelfde reden voor wat ze is.
5) Over die gsm's kan ik een hartig woordje meespreken. Een goed half jaar geleden werd ik op militaristische wijze ten onrechte beschuldigd van het maken van foto's van de dames. patje boem boem kan voor me getuigen. YY moet hiervoor dringend een consequente regel opstellen als ze daar zo angstig voor zijn (én vóóral niet zelf mannen fotograferen op feestjes zoals in het verleden eens gebeurde). Een totaal verbod op gsm-gebruik zoals in World én er dan voor iedereen (dus ook de dames) stipt op toezien. In World moet je niet proberen om 2' met je gsm in de hand te lopen.
tongzoenen
local hero moet zélf maar eens uitgebreid uitleggen wat hij een nadeel vindt aan een minimumservice want dat snap ik niet. In PSR, (maar bijvoorbeeld ook in Samya en Finca Erotica) geldt volgende minimumservice: knuffelen, standje 69, nmc, pzc en zoenen. Let dus op: zoenen is niet tz! In deze clubs weet je tenminste wat je minimaal kan verwachten. Ik vind dit een enorm voordeel, een koehandel over services is onnodig. Als je in YY niets vraagt is het mogelijk dat je een dame niet mag aanraken (kittelig), niet mag tz, niet mag zoenen, dat ze pijpt (of wat het moet voorstellen) met condoom en 2 vingers voor haar poesje houdt tijdend de penetratie in missionaris. Dat ze dus maar snel een minimumservice invoeren, wat mij betreft.
Verder nog: als een meid jou niet mag, moet ze dat (duidelijk) laten blijken en niet meer geld vragen; rare kronkel.
Ook nog: YY is niet de enige club waar 's avonds de muziek zo hard staat dat je in mekaars oor moet roepen om mekaar te verstaan (LR bijvoorbeeld en in GT staat de muziek van het openingsuur van de club al luid).
Als ik een totaalscore moet geven voor het totaalpakket dat saunaclubs bieden blijft YY bij de beste :smoke:.
zon
16 november 2010, 20:41
Ben best akkoord met Sexenfun zijn mening , de mijne gaf ik ook alleen maar hoe ik het momenteel zag , niet om YY volledig af te kraken want al 4 jaar mooie momenten gehad buiten de laatste keer. Veel plezier nog allemaal.
zotteke
17 november 2010, 12:13
Wat een mooie club is dit, zeg! Kom normaal eerder in Golden Time, maar dit is voor mij ongeveer even ver rijden en ik vind de club, en met name het sanitaire gedeelte, gewoon uitmuntend. Ben er nu twee keer geweest in korte tijd en ook qua dames vind ik het aanbod bijna op niveau van GT.
Big30
17 november 2010, 21:55
n.b.
berichten over de kwaliteit van het eten in YY sec. en in vergelijking met het eten in andere saunaclubs verplaatst naar:
In welke Sauna-FKK wordt het beste en waar het slechtste eten geserveerd?? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5902)
Local Hero
18 november 2010, 19:03
local hero moet zélf maar eens uitgebreid uitleggen wat hij een nadeel vindt aan een minimumservice want dat snap ik niet. In PSR, (maar bijvoorbeeld ook in Samya en Finca Erotica) geldt volgende minimumservice: knuffelen, standje 69, nmc, pzc en zoenen. Let dus op: zoenen is niet tz! In deze clubs weet je tenminste wat je minimaal kan verwachten. Ik vind dit een enorm voordeel, een koehandel over services is onnodig. Als je in YY niets vraagt is het mogelijk dat je een dame niet mag aanraken (kittelig), niet mag tz, niet mag zoenen, dat ze pijpt (of wat het moet voorstellen) met condoom en 2 vingers voor haar poesje houdt tijdend de penetratie in missionaris. Dat ze dus maar snel een minimumservice invoeren, wat mij betreft.
Als ik een totaalscore moet geven voor het totaalpakket dat saunaclubs bieden blijft YY bij de beste :smoke:.
Hey Meneer de Zonnekoning :blume:
Ben je nu terug volledig mobiel, Alive&Fucking dus?
De (minimum)service dus. Het is net zoals ik Forest Gump citeerde: Life's like a box of chocolates, You never know what you're going to get. Normaal gezien hou ik mij bij de inleidende pourparlers met de dames eigenlijk zo goed als nooit bezig met de vraag welke service ze gaat bieden. Dat is voor mij juist de grote verrassing. Trouwens, de service is maar 1 aspect, de persoonlijkheid van de dame nog een veel belangrijker aspect. En niet te vergeten: de locatie speelt ook een enorme rol in de beleving, de totaalpakket, niewaar ;)
Well I've been a losin' gambler
Just throwin' snake eyes
Love ain't got me downhearted
I know up around the corner lies
My fool's paradise
In just another roll of the dice
Badslippers
18 november 2010, 22:13
[Minimumservice]
knip-per-de-knip.
Verder nog: als een meid jou niet mag, moet ze dat (duidelijk) laten blijken en niet meer geld vragen; rare kronkel.
Inburgeren voor "Dummies". Wat mag wél en wat niet in de saunaclub en hoe reageer je?
1. Een dame mag me niet. Ze verzwijgt dat. Ze vraagt meer geld.
2. Een dame mag me niet. Ze verzwijgt dat. Ze rekent het standaard tarief.
3. Een dame mag me niet. Ze zegt dat onomwonden. Ze vraagt meer geld.
4. Een dame mag me niet. Ze zegt dat onomwonden. Ze rekent het standaard tarief.
5. Een dame vindt mij leuk. Ze verzwijgt dat. Ze vraagt meer geld.
6. Een dame vindt mij leuk. Ze verzwijgt dat. Ze rekent het standaard tarief.
7. Een dame vindt mij leuk. Ze zegt dat onomwonden. Ze vraagt meer geld.
8. Een dame vindt mij leuk. Ze zegt dat onomwonden. Ze rekent het standaard tarief.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. Een dame mag me niet. Ze verzwijgt dat. Ze vraagt meer geld. "Ik neuk haar ter plekke in haar rozet!"
2. Een dame mag me niet. Ze verzwijgt dat. Ze rekent het standaard tarief. "Ben jij soms een blonde Roemeense?"
3. Een dame mag me niet. Ze zegt dat onomwonden. Ze vraagt meer geld. "Een FT met opname is haar deel om haar het zwijgen op te leggen."
4. Een dame mag me niet. Ze zegt dat onomwonden. Ze rekent het standaard tarief. "Du bist auch ein Arschlog, geef ik haar als antwoord"
5. Een dame vindt mij leuk. Ze verzwijgt dat. Ze vraagt meer geld. "Ik sleur haar naar de Theke om me te beklagen. Ze bedenkt zich en geeft me gratis de perfecte BlowJob"
6. Een dame vindt mij leuk. Ze verzwijgt dat. Ze rekent het standaard tarief. "Jij mist hier een grote kans, meid!"
7. Een dame vindt mij leuk. Ze zegt dat onomwonden. Ze vraagt meer geld. "Eerlijkheid moet beloond worden. We gaan uit eten en zij betaalt"
8. Een dame vindt mij leuk. Ze zegt dat onomwonden. Ze rekent het standaard tarief. "We trouwen dezelfde dag nog"
Local Hero
19 november 2010, 19:02
[Minimumservice]
knip-per-de-knip.
wat is dat toch met YY-vragenbakje de laatste tijd: het trekt nogal wat onguur YBF volk dat allerlei stellingen poneert die totaal NIETS te maken hebben met YY :wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:
Of misschien moet ik het anders bekijken: het YY-vragenbakje inspireert, injecteert, ambeteert, manipuleert, actualiseert, activeert dus redeneert :)
bobo.fr
19 november 2010, 22:24
http://www.internationalsexguide.info/forum/showpost.php?p=1093960&postcount=272
http://www.internationalsexguide.info/forum/showpost.php?p=1094285&postcount=273
Naj
20 november 2010, 08:56
Hallo Prikkers,
Binnenkort het voornemen om deze club te verkennen.
Maar zijn er de laatste tijd nog bezoekers geweest aan Sauna club Yinyang in Roermond? Kan deze club zich meten aan de Duitse?
Groetjes Naj
Alabama
20 november 2010, 09:02
https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?f=21
uurtje
20 november 2010, 10:24
pfffffff.......
grrrr........
Badslippers
23 november 2010, 12:57
Abrupt kwam er een einde aan mijn zondagse bezoek aan "Golden Time". Net bekomen van een geile sessie met Vanja (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=191053&postcount=59) ratelde de telefoon en kreeg ik een sms om mijn therapeutische werkzaamheden in de "Fuck Factory" te staken en deze voort te zetten op mijn reguliere werkplek. Voor mij betekent dat concreet van de ene zelfkant naar de andere met zo'n beetje dezelfde clientele met dit verschil dat ik op de ene plek het geld verdien om het op de andere weer uit te geven.
Aangezien ik als geen ander weet hoe belangrijk het is om mentaal en fysiek in orde te zijn, besluit ik om op maandagavond nog wat spirituele "Yin Yang" te gaan opsnuiven. Begrijp me goed, ik ga ook weleens naar een club zonder te neuken en dan luier ik maar wat en "Yin Yang" is beter dan bijvoorbeeld de hectiek van "Golden Time".
Deze avond veel Turken en Marokkanen in deze club. Hoewel er vaak negatief geschreven wordt heb ik eigenlijk nooit problemen met deze gasten. Sterker, ik klets er vaak mee en hou ze voor de gek met hun dubbele moraal (die wij er trouwens ook op na houden). In de sauna vraag ik aan Moustafa en Ibrahim (gefingeerde namen natuurlijk!!!) waarom ze hun kippevlees op de bakplaat gooien waar ik van ter voren een varkenslap heb liggen dichtschroeien. Dat mag toch niet van het opperwezen. "Ja, wij met plamuurmes plaat goed poetsen" zeggen ze in koor. Ach, besodemieterij komt overal voor!
Maar goed, ik kom voor de rust echter ook in dit vredige paleisje zitten de dames soms zo erg op hete kolen dat hun kont er van verbrand. En dat betekent jagen op loslopende ijsberen, met als gevolg dat ik binnen de kortste tijd al 4 dames een koude douche moet geven om ze "Kalt Zu Stellen". Domme zet, want daarna hebben ze het weer zo koud dat ze zich een voor een bij mij in de sauna komen opwarmen. En als ze dan ook nog uitdagend met de benen wijd hun zacht roze beklede spouwmuur tonen dan weet ik dat hier dringend isolatiewerkzaamheden verricht dienen te worden. Dat jagen vind ik trouwens nooit erg. Wat erger is dat er niemand naar je omkijkt en je zit weg te kwijnen op je barkruk of weg te smelten in de sauna.
Eerst komt Mercedes binnen wippen. Geen "Optick Fick" maar een dame met een uitermate aangenaam service pakket. Spreekt een behoorlijk mondje nederlands. Volgende kandidate is Sheila. Haar service is beperkt maar ik heb wel een klik met haar vanwege de lol en stoeierij op de kamer. Knap gezicht ook en een sierlijk lijfje. Ze heeft trouwens haar haren geverfd en het is nu donker tot bijna zwart. Er komen nog twee meiden die ik niet ken en waarvan ik de namen vergeten ben. Als de stoom zo ongeveer uit mijn oren komt ga ik douchen en staat Jessie me van een afstand te bekijken.
Op Jessie zit inmiddels behoorlijk wat sleet maar ze droogt me zo lief af dat ik haar vraag of ze nog steeds de massage in haar pakket heeft zitten. "Selbstverständlich" antwoordt deze Tjechische die al lang in Duitsland woont en perfect Duits praat. Dan toch maar een kamer geboekt en me laten verwennen en masseren waarbij ze de fles met etherische olie weelderig laat vloeien. De seks hoeft voor mij deze dag niet zo, maar als die olie via mijn bilnaad zijn weg vindt naar mijn kloppende leuter en zij het vuurtje nog wat aanwakkert is het duidelijk dat zij daar anders over denkt. Na een uurtje masseren, roken, drinken, weer masseren sta ik toch redelijk op springen. Jessie" gaat er eens goed voor zitten een blaast de drie-traps-raket zo de ruimte in. Met als gevolg dat mijn etherische olie in het immer weer spirituele Yin Yang" in het rond spuit. Batterijen leeg, mentaal weer opgeladen. Ik kan er weer tegen de komende weken.
salvo
23 november 2010, 19:22
is knappe olga terug aanwezig?
mennen2010
25 november 2010, 15:01
Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld hoe je in godsnaam de ingang vindt van YY. Iemand plaatste hier toen enkele mooie foto's waardoor het zeer duidelijk werd. Nu ik volgende keer YY ga bezoeken, begin ik alweer te twijfelen of ik deze poepsoep wel kan terugvinden. De foto's zijn echter verdwenen? Kan iemand me het nog eens haarfijntjes uitleggen? Ik kom dus vanuit België E314 - A2 - A73 enzovoort. Hoe rijd ik er dan het best naartoe? Ik was vorige keer in de Heinsbergerweg en zat te ploeteren door het Kitskensdal, kan iemand me het misschien even schetsen van aan het rond punt bij het verlaten van de snelweg? Thanks!
Willem2
25 november 2010, 15:04
Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld hoe je in godsnaam de ingang vindt van YY. Iemand plaatste hier toen enkele mooie foto's waardoor het zeer duidelijk werd. Nu ik volgende keer YY ga bezoeken, begin ik alweer te twijfelen of ik deze poepsoep wel kan terugvinden. De foto's zijn echter verdwenen? Kan iemand me het nog eens haarfijntjes uitleggen? Ik kom dus vanuit België E314 - A2 - A73 enzovoort. Hoe rijd ik er dan het best naartoe? Ik was vorige keer in de Heinsbergerweg en zat te ploeteren door het Kitskensdal, kan iemand me het misschien even schetsen van aan het rond punt bij het verlaten van de snelweg? Thanks!
Niks verdwenen : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21835
En anders aan Badslippers vragen, hoe je moet zoeken ;)
:wink2:
Johnny99
25 november 2010, 15:10
Volg Roermond en hou dan Melick aan. Inrit YY ligt bij verkeerslichten, vlakbij is ook een fietsbrug.
Er hangen ook nog steeds vlaggen op, die kun je bijna niet missen.
mennen2010
25 november 2010, 15:20
Ik begin een aan milde vorm van Alzheimer te lijden me dunkt. Mes excuses en bedankt he ;)
Volg Roermond en hou dan Melick aan. Inrit YY ligt bij verkeerslichten, vlakbij is ook een fietsbrug.
Er hangen ook nog steeds vlaggen op, die kun je bijna niet missen.
Bedankt
longdivision
25 november 2010, 15:21
Afgelopen zondag wederom naar YY getrokken, een beetje met tegenzin, aangezien het de vorige twee keren toch wel ondermaats was. Als het nu weer niks was, waren we doorgereden naar Oedt ofzo, gok ik. WAT EEN VERSCHIL DEZE KEER!
Er waren wel 2 blikken mooie vrouwen opengetrokken, er werd continu gedweild bij het wellness-gedeelte, het eten was top, de muziek was zoals het hoort en er hing een goede sfeer. Ik zou bijna zweren dat de klachten hier van de afgelopen weken zijn gelezen en gewoon opgelost. Toppie!
Een langer verslag volgt nog, maar de stomende sessie met Naomi (Afrikaanse) moet ik toch even alvast vermelden. Wat een lekker wijffie :D
Phoenix77
25 november 2010, 15:34
A73 afrit nummer 20, slaat rechts naar de Koninginnelaan en volg de richting van Laurentius ziekenhuis
alles richtig na de rondpunt,
slaat links af aan de kruispunt met Bredeweg,
alles richtig na de rondpunt, you are at Heinsbergerweg
Badslippers
25 november 2010, 21:39
Een langer verslag volgt nog, maar de stomende sessie met Naomi (Afrikaanse) moet ik toch even alvast vermelden. Wat een lekker wijffie :D
Naomi is een schatje! Deze meid compenseert met haar perfecte service alles wat ze misschien in fysiek opzicht mist t.o.v. de "Optick Fuck" dames. Alles is lekker met haar of het nou gezamenlijk douchen is of rollebollen in de bioscoop, samen bubbelen, in de bank hangen het maakt niet uit. Deze dame heeft hygiëne zeer hoog in het vaandel staan waardoor je verzekerd bent van een altijd frisse tropische verrassing.
Badslippers
25 november 2010, 22:05
Ik heb hier ooit eens de vraag gesteld hoe je in godsnaam de ingang vindt van YY. Iemand plaatste hier toen enkele mooie foto's waardoor het zeer duidelijk werd. Nu ik volgende keer YY ga bezoeken, begin ik alweer te twijfelen of ik deze poepsoep wel kan terugvinden. De foto's zijn echter verdwenen?
Het zou best kunnen dat de foto's niet beschikbaar zijn mennen2010 omdat ik "Link" naar een externe website waar ik "Webspace" heb. En soms is die verbinding net zo bagger als hier met als gevolg zo'n rood kruisje waar eigenlijk de afbeelding moet verschijnen.
Big30
25 november 2010, 22:09
Zoals Willem2 al zei het topic met de foto staat gewoon on-line, deze foto maakt het allemaal zeer duidelijk.
http://i1043.photobucket.com/albums/b436/badslippers/Badslippers/yy.png
Johnny99
26 november 2010, 08:40
Let op:
De inrit is verplaatst, ligt iets dichterbij de vekeerslichten. De gele route is wat korter geworden.
tommyv
26 november 2010, 20:13
hi hoop dat ik het morgen nog kan vinden snik
bobo.fr
27 november 2010, 22:00
In November 2010, when I visited Yin Yang, I saw two ladies working for "Beauty Salon" next to the aqua-area. They may be Hungarian, only one spoke English, I liked the one who did not speak English : if ever one day, having sex with her will be possible, please, give me a sign :wink:
mennen2010
1 december 2010, 11:26
Is de bezetting een beetje goed op zaterdag? Schatting? FAQ zegt +/- 40 dames maar da's al van 2007 dus iemand updates?
bospoeper
7 december 2010, 14:44
Zijn die kerstfeestjes in YY de moeite?
Ik heb zo'n idee van dames in kerst-outfit maar ik betwijfel of dat te veel gevraagd zou zijn.
Bubbelbader
8 december 2010, 09:58
Zijn die kerstfeestjes in YY de moeite?
Ik heb zo'n idee van dames in kerst-outfit maar ik betwijfel of dat te veel gevraagd zou zijn.
Ik ben nog nooit op het kerstfeestje van YY geweest, wel op andere feestjes en die waren over het algemeen wel leuk. Dames in kerst-oufit zou leuk zijn. Ik ga er wel even kijken die dag.
HalJam
9 december 2010, 09:50
is er een Nathalia in YY? witrussisch, donkerblond, 1.60m, luik, buurtmeisje-typ
Hollandmale
10 december 2010, 05:57
Is de bezetting een beetje goed op zaterdag? Schatting? FAQ zegt +/- 40 dames maar da's al van 2007 dus iemand updates?Is zeker niet minder geworden, eerder beter :).
Jimmy Doe
10 december 2010, 17:00
Vandaag onverwachts weer even een bezoekje kunnen brengen aan YY.
Nadat ik even na 11 uur binnen was, eerst even een rondje Wellness gedaan.
Wat mij opviel was dat de buitensauna en zwembad dicht waren, ik dacht dat het zwembad vanaf dit jaar ook het gehele jaar geopend zou zijn, maar de warmtepomp bleek defect.
Waarschijnlijk was de buitensauna daarom ook dicht, maar dat heb ik niet gevraagd.
Van het restaurant heb ik dit keer geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik niets over zeggen.
Na het rondje sauna eens door het horeca gedeelte heen en het aantal dames / heren was 15 / 10, rustig, maar het was pas 12 uur.
Rond 12.30 uur naar de bios getrokken, waar ik overvallen werd door een Hongaarse Monica, dat verslag kunnen jullie lezen onder haar draadje.
Wat ik hier over de bios nog kan zeggen; ik heb met Monica sex gehad in de bios zoals het er normaal op de kamer ook aan toe gaat en naast ons lagen er nog 2. Ook als je nu de bios inloopt staat op de deur al "ingang relax ruimte", dus.........waarschijnlijk mag je daar nu ook gewoon sex hebben, of wij hebben geluk gehad dat er niet gecontroleerd werd.
Daarbij moet je dat natuurlijk ook zelf willen, want dames en ijsberen lopen in en uit en blijven ook staan kijken.
Dames waarvan de service wat minder is zal je dit in de bios niet zien doen denk ik.
Al met al een geslaagde stop in YY.
Toen ik om 15.00 uur weg ging was het aantal dames gestegen naar ± 20.
Gr. JD. :smile::smile:
Local Hero
10 december 2010, 19:32
En waar moet ik zoeken voor vrijkaartjes YY :gruebel:
Trouwens, voor wie het nog niet wist:
http://www.yinyang.nl/data/popups/kerst2010.jpg
smp
12 december 2010, 18:48
[QUOTE=Local Hero;193497]En waar moet ik zoeken voor vrijkaartjes YY :gruebel:
Vrijkaartjes YY Ja, zijn er vrijkaarten sinds wanneer.
Euh, zover ik weet zijn er nooit vrijkaarten geweest van YY.
Maar het wordt wel eens tijd dat ze met de tijd meegaan zoals velen clubs dat nu doen::loud:waar blijven de vrijkaarten :lostit:
Moderators komaan hé, probeer ze eens zover te krijgen dat ze ons ook een cadeau's doen met vrijkaarten.
Maar wel de eerste voor mij hé :smile2: voor :fuck:
Dalton
14 december 2010, 00:26
[QUOTE=Local Hero;193497]En waar moet ik zoeken voor vrijkaartjes YY :gruebel:
Vrijkaartjes YY Ja, zijn er vrijkaarten sinds wanneer.
Euh, zover ik weet zijn er nooit vrijkaarten geweest van YY.
Maar het wordt wel eens tijd dat ze met de tijd meegaan zoals velen clubs dat nu doen::loud:waar blijven de vrijkaarten :lostit:
Moderators komaan hé, probeer ze eens zover te krijgen dat ze ons ook een cadeau's doen met vrijkaarten.
Maar wel de eerste voor mij hé :smile2: voor :fuck:
YY is een NEDERLANDSE CLUB en je weet dat wij NEDERLANDERS zuinig zijn:thefinger::hammer::teuflisch:
salvo
14 december 2010, 03:50
kan iemand mij bevestigen of poolse olga aanwezig is in yy?
smp
14 december 2010, 13:02
[QUOTE=smp;193841]
YY is een NEDERLANDSE CLUB en je weet dat wij NEDERLANDERS zuinig zijn:thefinger::hammer::teuflisch:
hahahaha :hah:zuinig of bedoeld je gierig :baeh:
SFL
17 december 2010, 09:37
YY is na jaren van verloedering weer stilaan de voor mij betere club aan het worden. De afgelopen twee jaar had ik wel eens een piekmoment, maar meerdere malen zat het me daar dan weer tegen. Is ongeveer hetzelfde wat ik nu met GT ervaar… Dat zijn ook alleen maar laagten en dankzij één bepaalde persoon ervaar ik dan al eens een hoogte. Maar om terug te komen op YY: ik ben er recentelijk opnieuw 3x geweest, waarvan ik hier op het forum 2x vermelding deed. Ach kom, dit is de derde keer met andere woorden. Wat ik wil zeggen is dat het de laatste 3 keren echt wel top was.
Met top bedoel ik natuurlijk de goede sfeer. De muziek is verbeterd en ze draaien niet meer de hele dag door van die rap en R&B. Er komt terug meer cliënteel en zowel vandaag als de vorige twee keren, was er een ruim aanbod aan dames. Knappe dames met een goede service. Sinds kort rijg ik er zelfs de ene topper na de andere aan mijn priem (maar daarover later meer). Voor mij persoonlijk ben ik ook blij dat de etnische minderheid er niet meer in de meerderheid is, want dat ervoer ik in het verleden met één bepaalde doelgroep als storend. En die redenen ga ik hier niet voor de 100ste keer vermelden.
Zoals steeds is de wellness zalig in YY en ook het vreten is te pruimen. Maar de grootste verrassing van de dag was het ruime assortiment aan Duitse dames. Het was er verdomme een bendevorming waar de Roemeensen nog eens een lesje van konden leren. Ik telde op z’n minst 11 Duitse dames. En in totaal waren er wel een 30 of 35 dames aanwezig. Het lijkt er wel op dat het Hongaarse verzet verdrongen is door het Duitse bastion. De alom gekende degelijkheid lag er dus voor het grijpen!
Het kon dan ook niet anders dat ik meteen na binnekomst al een Duits mokkeltje op een zilveren schoteltje aangeboden kreeg. Normaliter moet ik eerst in de mood komen en ga ik wat drinken of in de jacuzzi liggen, maar deze keer niet. Ik werd al meteen naar zimmer15 ontvoerd door gekke Cindy
Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=194417&postcount=1
Na Cindy vond ik wel de tijd voor een drankje en aanschouwde ik het vele moois dat voor handen was. Vervolgens ging ik alsnog wat genieten in bubbelbad en sauna. Daar deed de Duits-Italiaans Viona (of zoiets) nog een poging om terug mee te krijgen, maar ik bood weerstand en zij gaf het op.
Toen ik weer in de bar zat, werd ik op intimiderende wijze overweldigd door een Duitse korthaar en een Perzische langhaar. Het ging niet over katten, wel over twee dames die van Keulen komen en waarvan de ene een jongensachtige haartooi droeg en de andere een in Duitsland geboren Iraanse is. Ze stelden me een triootje voor, maar dat aanbod sloeg ik vriendelijk af. Twee maal raden wie het dan wel werd: jawel, SFL ging voor de Iraanse. Na een korte kennismaking en een omschrijving van haar takenpakket in de kamer, liepen we arm in arm de barruimte uit.
Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=194408#post194408
Na de Iranese Celina, nam ik een lauwe douche en ging ik wat vreten. Dit duurde niet echt lang en mijn gebruikelijke koffie na de maaltijd nam ik dan weer aan de bar. Daar kreeg ik echter het gezelschap van een andere Goddelijke engel. Het was de Duitse Rina die me wijsmaakte dat het haar eerste dag in YY was. Nog een maagd, dacht ik luidop… Maar ze gaf me een stomp en beweerde dat het niet zo was… Beter zelfs, ze zou het me willen bewijzen op de kamer. Ik gaf aan dat ik pas terug was van een slopende sessie en dat mijn pik nooit meer de oude zou worden.
Wat zat ik er opeens fel naast, want na mijn koffie, 2 sigaretten die zij naast me gerookt had en zij daarna met volle kont tegen mijn pik begon te dansen, stond pielemans weer in het gareel. Zonder al te veel woorden vetrokken we naar de kamer.
Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=194411&postcount=1
Wanneer de supergeile ronde met Rina achter de rug was, ging ik met knikkende knieën nog wat drinken in de bar. De dames zagen dat ik niet meer op mijn poten kon blijven staan van slapte en lieten me dan ook maar wijselijk met rust. Ik dronk nog twee koffie en genoot van het gezelfschap van Rina’s vriendin. Dat was de Siberische Ela, die me vroeg hoe het was meegevallen met Rina. Geleidelijk aan kreeg ik ook wel zin in haar, maar ik was zo blut als een zwerver en bijgevolg kwam het niet verder dan beloftes voor de volgende keer.
Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=194414#post194414
Na het gesprek met Ela en mijn tassen koffie ging ik me douchen en trotseerde ik de sneeuw richting Vlaanderen.
Met 3 dames op mijn conto, waarvan 1 twee en half uur en 1 twee uur (met de nodige extra’s beide), heb ik mezelf financieel pijn gedaan. Zeker omdat het niet voorzien was en nu is de financiële kater des te groter. Maar kom: we hebben een zalige tijd beleefd en het gebeurt zeker niet elke dag dat je 2 megatoppers op 1 dag in YY tegenkomt. Het was een topdag! En wat verder nog ongebruikelijk was voor mij: het waren allemaal dikke tieten die ik eruit koos!
Men ziet me spoedig weer in YY!
http://www.youtube.com/watch?v=UH1CMCtV4to :wand:
Dolfie
19 december 2010, 21:09
Gisteren was het zover om YY eens te gaan verkennen...Ik was er ooit al eens geweest heel lang geleden tijdens de openingsparty.
Ik was gearriveerd zo rond 13.30 en genoot nog van de verlaagde inkom:freu:
De dame bij de ontvangst was zo een Duitse knorrige onvriendelijke "dame" en na me in het blauwe berevel te zetten begaf ik me naar de bar waar een ongelooflijke sympathieke knappe bardame me een biertje inschonk.Ik merkte al heel wat dames op waaronder enkele hotty's;)
Daarna het welness gedeelte verkend en het moet gezegd worden,in één woord prachtig..mooie sauna,lekkere warme bubbelbaden,stoombad en zwembad.
Enkel de glibberige vloer is een min-punt:gruebel:
Ook even naar beneden gegaan naar de kino waar een dame een heer lekker aan het pijpen was:baby2:
Het avondeten was dik in orde alhoewel ik geen voorstander ben van dat doe het zelf bakken:eek:
De sfeer was leuk,wel had ik de indruk dat sommige dames erg vermoeid waren omwille van een blijkbaar heftig kerstfeestje de dag ervoor.
Kontakt met medeijsberen ging ook vrij vlot.
Conclusie:ondanks alle berichten over YY vind ik dit een club die zeker niet moet onderdoen,integendeel hun welness gedeelte is toppie alsook mogelijkheid om zonder gevaar te chillen in de kino.
En niet te vergeten de sympathieke bardame die de tijd vond om een heel praatje te maken.Spijtig dat zij enkel drankjes schenkt:betrunken:
Grtz,Dolfie
smp
21 december 2010, 12:29
Dus zondag 19/12/2010 was het weer zovernaar YY gereden in slechte weersomstandigheden, maar er toch geraakt.
Zodra ik binnen was kwam ik eerst Melissa tegen hmmm, je kun kan het al raden hé de kamer op gegaan en mijn dag was al goed begonnen.
Erna wat gaan bubbelen in de relax ruimte , dan douche en rechtstreeks de sauna cabine in na 15 min eruit en naar buiten even gaan afkoelen en dan het zwembad in en weer fit was ik voor mijn mijn 2de dame.
Toen kwam ik Tiffany tegen , kon mijn niet ervan weg houden zo geil ze was maar naar de kamer gegaan voor eer half uurtje.
Later op de avond voor ik wilde vertrekken kwam ik René tegen in de kino.
Ze was eerst ven bezet , maar de man verdween ging ik mijn poging wagen en het was zeker raak. Ze was ook zo geil met haar roze kleedje en haar lieve lach heeft het ook gedaan hoor dat ik met haar de kamer inging.
Ik had mijn badjas nog niet eens uit en ze zat met op bed gebogen en direct begon ze met haar werk een lekkere pijp beurtje en de rest is voor jullie raden maar ;-).
Dus net voor kerst een perfecte jaar afsluiter , mijn volgende komst is op mijn verjaardag 31/01/2011 Girls girls I'm coming.
Badslippers
22 december 2010, 00:34
De vorige week, tijdens mijn eerste avond als gediplomeerd "Wingman" in "Living Room", had ik tegelijk mijn taken ernstig verwaarloosd door mij te gedragen als een uit de klei getrokken boerenpummel die voor het eerst op de platte kar naar een sekstent was vervoerd. Ik liet de Master-Bull in de stront zakken en had slechts oog voor de deernes met wie ik mijn boerenzaad zou kunnen delen. Het gevolg was dat ik mijn ijsberenvrienden aan hun lot over liet als een stel eenzame bejaarden die één keer per week onder de douche worden gezet. Terwijl het juist de taak van de "Wingman" is om zijn ijzeren reputatie weg te cijferen zodat zijn vrienden aan hun trekken kunnen komen. Op de achtergrond figureren, mijn kameraden uit de wind houden. Dat is wat een "Wingman" doet. Dat betekent "in concreto" dansen en muilen met wijven zo lelijk dat zelfs het leegzuipen van een complete fles "Jack Daniels" ze niet knapper laat lijken. Mijn "Frontman" heeft dan zijn klauwen vrij om zich te vergrijpen aan de knapste stoeipoezen van de tent. De "Wingman'" moet BT's (Bombing Targets) voor zijn "Frontman" scoren en eventuele CB's (Cock Blockers) uit de weg ruimen. Waarover later meer.
Ook mijn kompaan Kinky-Bull liet ik in "Living Room" links liggen terwijl hij mij zo gastvrij ontving. Toen ik de arena betrad had ik tegelijk vijf paar vrouwenhanden aan mijn reet hangen maar met een gul armgebaar veegde Kinky-Bull ze aan de kant en met zijn vertrouwde "Big Smile" zei hij bulderend van het lachen dat de Vlamingen het woord "Tentslet" hadden verkozen tot "Woord van het Jaar". Ik zei nog: "Nou en? Wat is daar zo bijzonders aan?. "Begrijp je het dan niet Badslippers? TENTSLET! En jij bent Teenslets, en dat betekent Badslippers. Je was bijna het woord van het jaar". "Oh, dat is grappig maar niks om me zorgen over te maken. Hoewel ik weleens heb gehoord dat teenslippers voor mieten en homo's zijn en dat je er een kromme rug en zelfs impotent van kunt geraken." "Gij, impotent? Als ge binnenkomt krijgen de dames spontaan een natte pruim" hinnikte hij nog terug. De goeierd trok me aan de badjas naar de toog alwaar de Boks-Bull, ZeddPinZedd en SFL het al op een zuipen hadden gezet. De hondstrouwe Zedd die nog niks van zijn droge humorglans verloren had en de ene na de andere dijenkletser uit de mouw van zijn badjas schudde over de pretreis naar Spanje. Sonny en Jansen waren daar zo "Hyperactive" dat ze niet alleen stuiterend door de clubs gingen maar zelfs over het water al stuiterend de overkant konden halen.
Maar vandaag komt de herkansing en ik zal mijn taken en verplichtingen als "Wingman" jegens mijn ijsbeervrienden nakomen. Vooral ook omdat een van de zilverruggen van het ijsberenforum zich zal voegen bij dit rondtrekkend stierencircus. Je moet er toch niet aan denken dat Ace2 (ik spreek die naam met respect uit) met zijn pepermunt voorraad, in het ravijn van de slechte keuze flikkert en meegesleurd wordt door een nymphomane kenau met een paar memmen die lijken op appelen die te lang in een muffe en vochtige kelder hebben liggen fermenteren. Ik zal mijn rug aanbieden waarlangs hij omhoog kan klauteren en zal de kenau voor mijn rekening nemen. Zo zal het gaan. Maar niet voordat ik de Master-Bull en zijn onafscheidelijke kompaan Kinky-Bull in de kleedkamer tref alwaar zij hun boerenplunje in ruilen voor een strontgroene badjas. "Heey Teenslets, gij zijt al oppen tijd hier". Ik vraag waar ze de Balkan-Bull hebben gelaten. De dwaas had kapotte koplampen en moest rechtsomkeerd maken omdat de angsthaas bang was voor de Nederlandse politie.
Wij gaan met ons drieën aan de toog zitten en wachten rustig op de komst van het "Alfa Mannetje". Er wordt wat te drinken besteld en er worden sterke verhalen uitgewisseld. Master-Bull heeft tegelijk zijn "Syberische kat" in het oog. Een vrouw met een randje vet, precies zoals BS dat graag ziet. Een soort van Lady Gaga kapsel waaronder een paar ogen die je met huid en haar verslinden. En daar weer onder (eerst een neus natuurlijk) een mond met een brede lach van oor tot oor. Kortom, wij hebben hier te maken met een vrolijke Russische die zelfs tijdens de koude oorlog blijft lachen. Kinky-Bull zet het tegelijk op een zuipen en leegt de ene na de andere pint. In eerste instantie heeft de dronkenlap het niet eens in de gaten als een donkere dame zichzelf warm rijdt tegen zijn pik die op schofthoogte nog geen tekenen van op winding vertoont. Pas als wij hem vertellen: "Heey Kinky-Bull je hebt iets aan je lul hangen en het is bruin", merkt hij de dame op. Opeens is hij klaarwakker en binnen de minuut ligt hij al te kasperjanussen op de kamer. Naderhand vertelt de viespeuk dat hij binnen diezelfde minuut zowat klaarkwam, zo heet reed die donkere Brasiliaanse tegen zijn paal op. Met de tong op de schoenen komt Kinky-Bull van de kamer en zet het wederom op een zuipen. Als hij op de terugweg zou moeten blazen zou de alcoholmeter spontaan ontploffen. Maar dat zal niet gebeuren want hij wordt gereden. Ik ga maar eens een rondje lopen.
Als ik wat doelloos door het etablissement loop, zie ik een grijsaard die aanstalten maakt om onder de douche te kruipen. Hij worstelt met de badjas en het lukt allemaal niet zo snel en ik denk: "Waarom nemen die ouwe knuppels niet gewoon hun kruk of looprekje mee". Dan zegt de grijsaard: "Jij kent mij niet hé!" Ik kijk nog eens goed en verdomd, het is de "Alfa Man", de "Zilverrug", de hoogste der primaten, het is .....Ace2. Ja die grijze coup bedriegt want ik sta hier wel effe oog in oog met "Mister ijsberenforum himself". Na een snelle douche, voegt hij zich bij ons en is het gezelschap kompleet.
Wat ben ik trots om in dit illustere gezelschap te mogen verkeren. Het "Crème de la Crème van het forum. Ik ben zenuwachtig en opgewonden tegelijk. Dat wordt feilloos aangevoeld door Ace2. "Jij kunt je draai niet vinden he Badslippers?". Dat klopt, de opwinding giert door mijn lijf. Nu krijg ik eindelijk die doos met lustpillen te zien. Die kleine drogerende lustbonbons waar iedereen zo heet als een gloeiende pook van wordt. Tegelijk komt er een donkere dame naar Ace2 werpt zich om zijn schouders en hijgt in zijn oor: "You are very nice man". Collegiaal als hij is zegt hij: "You mean also these men?". Kijk, dat is Ace2 die laat zijn kameraden in de eer delen. Maar oh, wat vergis ik me in deze man maar daarover later meer.
Wij hebben pret voor tien en dat is heel wat beter dan die zielige ijsberen die tegenover ons verveeld en onderuitgezakt in het meubilair hangen. Een liggende hoop stront, iets anders kan ik er niet van maken. Bovendien een onappetijtelijk uitzicht als zo'n man een slecht passende badjas draagt die tijdens het zitten zo bij het kruis open valt. Helemaal als dat gecombineerd wordt met wat krab- en scharrelwerk alsof de zakratten, of op zijn minst de zakschurft, getemperd moeten worden. De mens gedegradeerd tot een zak vol bloed en drek. Ook lopen er wat minder bedeelde dames rond. Een van die dames komt naar me toe voor een praatje aan de bar. Ik kan goed gezichten onthouden en ik vergeet nooit een gezicht maar voor deze dame zou ik graag een uitzondering maken. jezus wat een heks. Ook Jessie komt zich traditiegetrouw melden. Het is een goede meid maar dit keer heb ik geen trek in museumstukken.
Het lijkt wel of wij vier goden zijn want de ene na de andere dame meldt zich bij ons. Wij zijn "HOT" hier in het walhalla van de oosterse mystiek. En de "Yin Yang" gonst door de ruimte. Ik moet echter niet mijn eigen behoeftes centraal stellen en trachten mijn zak te legen ik ben immers de "Wingman" van de Master-Bull. Daarom ga ik op zoek of ik geen "BT" voor hem kan vinden. Ingewijden weten dan dat het gaat om een "Bombing Target", een lekker wijf dus. In de kleedkamer loop ik Florentina tegen het lijf. Flo is een leuke chick, altijd in voor gestoei. En ze is een speeltje voor de Master-Bull. Trots als een aap met zeven lullen sleep ik haar naar de bar en zeg dat haar grote vriend in huis is. Aan de bar koppel ik de tortelduifjes en ben trots op mijn prestatie. De Master-Bull heeft wel zin in een kussengevecht met Flo op de kamer. Naderhand hoor ik dat ze als kinderen zo blij een kussengevechten hebben gehouden en op het bed hebben gesprongen. Dat Master-Bull daar 50 euro voor neertelt is natuurlijk van de ratten besnuffeld en dom. Maar ja voor die fout kan deze "Wingman" hem niet behoeden.
Ondertussen moet Ace2 ook aan de man gebracht worden en hij toont zijn spierballen aan de Poolse Olivia die daar niet echt van onder de indruk is. Ace2 heeft dat niet in de gaten maar telkens als hij zijn blik even van haar afwendt, knipoogt Olivia naar mij. Ik negeer dat maar want ik wil de zilverrug niet in het vaarwater zitten. Het is wel het moment dat ik voor het eerst begin te twijfelen aan de geestesgesteldheid van deze man. Hij trekt vreemde bekken alsof hij last heeft van wat spastische gezichtsspieren. Ik merk ook dat de dames wat angstig op hem en op zijn lustbonbons reageren. Uiteindelijk wordt het niks tussen deze twee en zal Olivia haar torpedotieten aan een andere man gaan aanbieden. En ik besluit maar eens een dame te zoeken om de kamer te delen.
Dat wordt de Poolse Beate. Omdat de spoeling wat dun is deze middag en avond heb ik geen zin in experimenten en bij deze dame weet ik dat de service bovengemiddeld is. Ze is vrij stevig, dikke tieten, dikke kont, en ze tongzoent geil en nat. Alleen haar kleding is veelal slecht gekozen. Ook nu draagt ze een wat mislukt setje dat lijkt op een sheltertentje waar je nog geen somalische bootvluchteling in zou laten kamperen. Maar op de kamer met getemperd licht ontdoe ik haar van die voddenbaal. We staan naast het bed en lebberen stevig door. Dat geklungel met de BH sla ik over en mag ze zelf doen. Op bed verlekker ik me aan haar alpentoppen die hoger zijn dan de belastingen! Langzaam afdalen naar beneden en tussen haar benen voel ik dat haar pruim al behoorlijk op het sap staat. Als ik daar een opmerking over maak zegt ze: "Ich bin auf Urlaub gewesen und habe drei Wochen keine sex gehabt und jetzt bin ich geil wie eine Nonne die eigentlich keine Nonne werden will." We hebben een behoorlijk geile sessie van een uur en dat uur wordt volledig benut met geile seks. Afwisselend pijpen, beffen, muilen en neuken. Beate pijpt bovengemiddeld en de noten van haar blaasmuziek zijn goed genoeg om mijn kloten aan de kook te brengen. Als ik boven op haar lig schrik ik wel even want het is zo zeiknat daar beneden dat mijn lul (volgens mij) als een aal die pruim binnen schiet. Ik zeg: "Der zitzt doch nicht rein, oder?". "Nein mein Schatz, keine angst er zitzt zwischen meine beine." Nou ik verwed er mijn schoonmoeder onder (als ik die al had) dat mijn leuter toch een andere plek had opgezocht. Dus maar gauw veilig. Uiteindelijk afgemaakt in "69" waarbij ze met haar vette reet vol op mijn bek zit. Als de noten niet meer koken maar overkoken, spuit ik de volle lading in dat mondje van haar.
Inmiddels hebben we allemaal wel een keer de pruimen op sap gezet en Ace2 alias de King-Bull heeft weer een Thaise aan zijn sateprikker gestoken. We zitten wat te kletsen als ineens King-Bull als door de duivel bezeten op springt en zowel Master-Bull als mij bij de kladden grijpt en ons naar zijn Thaise verovering sleurt. Hij brabbelt en rochelt van alles tegen de dame en wij hangen als twee lamme zakken aan zijn armen te bungelen. En King-Bull maar brullen: "Who is the greatest, the strongest" en meer van dat soort "BullShit". Compleet geflipt die gast, rijp voor onder het spanlaken en platspuiten met valium50. Iedereen kijken en het hoofd schudden. Gelukkig is Master-Bull een getraind militair en hij slaat King-Bull tegen de vlakte en bevrijdt mij uit de klauwen van die dwaas. Even dacht ik met de reincarnatie van Jack Nicholson te maken te hebben in de film "The Shining" waar hij met dat bijl tekeer gaat en krijst: "HERE'S JOHNNYYYYYYY". Terwijl King-Bull op de grond ligt, zegt Kinky-Bull: "Trap die gek maar eens goed tegen zijn ballen, hij verdient het". "Never kick a man when he's down" antwoord ik wijs. "Gij domkop, juist dan moet ge trappen", dient Kinky-Bull me van repliek.
We besluiten maar gauw een hap te eten. Jammergenoeg belanden we daar aan tafel bij Tanja die natuurlijk over haar katten, haar boekhouder, haar interieur, en al die "shit" begint te praten. Master-Bull wordt zo moe van dat gezeik van haar dat hij niet goed oplet en bijna met zijn vork in de tiet van Tanja prikt in plaats van zijn eigen speklap. "Entschuldiging das ich mit meine Furke in dein Fleisch sitze" brabbelt de mijnwerkerszoon in steenkolen Duits. Als "Wingman" corrigeer ik hem: "Gabel" is het Master-Bull, "Gabel", niet "Furke", zeg ik tegen hem. "Whatever" riposteert hij. "Dat wijf werkt op mijn zenuwen". Tijd om weer een lekker hapje voor mijn leermeester op te zoeken. Ik adviseer hem om Mercedes eens te proberen. Een Hongaarse die zo nat en heet als Poestasaus is. Dat is niet tegen dovemansoren gezegd. Kinky-Bull en ik gaan even sudderen in de sauna. Deze man is trouwens half Nederlands. Hij vertrouwde me toe dat als hij naar de saunaclub gaat hij voor die 50 euro om te beginnen goed wil vreten en zuipen. Typische Hollandse zuinigheid. Vandaar.
Als ik dan zo op het scheiden van de markt rustig op het bankje bij de sauna zit, met links van mij Dita het zusje van Mercedes, en rechts Beate, droom ik langzaam weg. Beide dames flankeren mij en met zijn drieën relaxen we wat. Totdat daar op eens Ace2 de King-Bull uit het plafond komt vallen. "HALLO BADSLIPPERS, WAT DOE JE HIER MET DEZE TWEE SCHONE DAMES?" krijst hij hysterisch in het rond. "Ik zoek even rust "Ace2", mag dat?. "AHA MIJN VRIEND ZOEKT RUST, MAAR NIET VOORDAT IK DE WERKING VAN MIJN MAGISCHE PEPERMUNTBOLLEN HEB UITGELEGD AAN DE DAMES", brult hij door de '"Wellnessruimte". "Ze verstaan je niet hoor, deze praat Engels en deze Duits", zeg ik. Vanaf dat moment speelt alles zich af als ware het een enge droom. Afwisselend in het Duits en Engels voert King-Bull de dames met zijn lustbonbons en spreekt wederom in koeterwaals Duits en Engels tegen de dames en rept over de magische werking van zijn pepermuntrommel. Als een VoodooPriester" spreekt hij bezwerende taal. Net op het moment dat ik van plan ben om mijn "Electroshock" koffertje uit de bagagebak van mijn auto te halen om deze krankzinnige wat electroden op de kop te plakken en hem ter plekke te "shocken", rukt hij plots Beate van het bankje af en spreekt een of andere vloek uit. Beate schrikt zich te pletter, trekt wit weg en kijkt hulpeloos om zich heen terwijl Dita zich aan me vastklampt want zij is het volgende slachtoffer van deze maniakale gek. En ja, hoor, even later grijpt de Ace Man Dita bij haar kladden maar deze 1.85 grote dame slaat wild van haar af. Pas dan komt King-Bull bij zijn positieven en zegt: "Ik kwam even afscheid nemen BS, want ik ga naar huis." "Man, had je dan niet in de gaten waar je mee bezig was? Je was volledig in Trance', vraag ik nog. King-Bull pakt zijn mondharmonica en zegt: "Wat had je anders verwacht in Yin Yang, welcome To My dreamworld" en blaast zijn afscheidsdeuntje.
Poeh, dat was even schrikken. Even later komt Master-Bull terug van zijn sessie met Mercedes en hij geeft me een "High Five". "Zeer goeie tip, Wingman.". Ik ben blij dat ik het Master-Bull naar de zin heb kunnen maken. Gezamenlijk gaan we naar de kleedruimte waar Kinky-Bull nog eens flink gaat muilen met een jonge dame die hij eerder gevogeld heeft. De stommeling heeft echter niet in de gaten dat deze dame een badjas aan heeft en gewoon even wat drank komt halen omdat ze midden in een sessie zit en waarschijnlijk nog het zaad van haar kamerheer achter de kiezen heeft zitten. Het was weer een mooi avondje uit met de makkers en het zal nu even duren voordat de "Bull's weer op stap kunnen. "Till next Time"
SFL
22 december 2010, 10:07
citaat van BS:
"We besluiten maar gauw een hap te eten. Jammergenoeg belanden we daar aan tafel bij Tanja die natuurlijk over haar katten, haar boekhouder, haar interieur, en al die "shit" begint te praten. Master-Bull wordt zo moe van dat gezeik van haar dat hij niet goed oplet en bijna met zijn vork in de tiet van Tanja prikt in plaats van zijn eigen speklap. "Entschuldiging das ich mit meine Furke in dein Fleisch sitze" brabbelt de mijnwerkerszoon in steenkolen Duits. Als "Wingman" corrigeer ik hem: "Gabel" is het Master-Bull, "Gabel", niet "Furke", zeg ik tegen hem. "Whatever" riposteert hij. "Dat wijf werkt op mijn zenuwen"."
Volkomen de waarheid! We konden niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren zonder dat zij er tussenhing met haar tweedehandsmeubels en haar nieuwe parketvloer!
Silvester
23 december 2010, 11:24
....We konden niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren zonder dat zij er tussenhing met haar tweedehandsmeubels en haar nieuwe parketvloer!
Ik denk dat Tanja Roemeense roots heeft..?
Trouwens, heeft ze niks over haar paard verteld?
:smoke:
Bubbelbader
23 december 2010, 19:54
citaat van BS:
"We besluiten maar gauw een hap te eten. Jammergenoeg belanden we daar aan tafel bij Tanja die natuurlijk over haar katten, haar boekhouder, haar interieur, en al die "shit" begint te praten.
:biggrin:
Het elite team kan daar dan geen kering in aanbrengen????:biggrin::biggrin:
longdivision
23 december 2010, 22:51
Tanja blijft maar doorgaan over vanalles, maar ze weet inmiddels wel dat ze niet meer hoeft te vragen ''of ich lust habe'' ;)
gelimment
24 december 2010, 10:50
[hoi allen die dit lezen.
ik was gisteren(23 DEC) in de saunaclub Yin Yang, ik heb een heerlijke tijd gehad, vooral de duitstalige Meriam is een aanrader. ze is rond uit geweldig,
Ze heeft me letterlijk leeg gezogen
Ik hoop haar nog eens te treffen, al is het in Maastricht(alleen als zij dit leest begrijpt ze het).
Volgende week ga ik er weer heen en ik hoop dat ze daar is.
Dan zou ik haar willen uitnodigen in de kamer met het bubbelbad voor een uurtje of drie.
Met geile groet aan ieder die dit gelezen heeft, en aan ieder een gezond sex jaar toegewenst afz E
SFL
24 december 2010, 16:14
Wat een rotzooi; mijn laatste uitstap dit jaar en heel onze bananenrepubliek was bezaaid met mist en sneeuw. We moesten erdoor, maar onderweg werd het een afvalrace. Nog voor we nog maar net vertrokken waren, werd Killer-Bull opgebiept door zijn levensgezellin en moest hij ineens bij haar kids gaan babysitten. Niks kon ons stoppen, ook de opgave van Killer-Bull niet. Met 3 gingen we verder… In konvooi. Ik als verantwoordelijke Master-Bull was weer zo idioot om Balkan-Bull telefonisch te waarschuwen dat zijn koplamp en een mistlamp stuk waren. Toen we de Nederlandse grens naderden en hij enkele flikken in de kant zag staan, nam ook hij een bocht van 180°. We zagen hem niet meer terug en telefonisch gaf hij ons achteraf door dat een ander keertje hem beter zou uitkomen.
Kinky-Bull en mezelf bleven dus nog met twee over en in die formatie gingen we dan ook de YinYang binnen. Ik nam de optie om alleen van het natte gedeelte gebruik te maken en Kinky ging voor alleen maar het zuipgedeelte. Zo waren we beiden goedkoop binnen en wisselden we voortdurend van armbandjes…. Nee, dat is een grapje…. Zo gierig zijn we niet, we namen beiden toch maar het totaalpakket.
Met veel lawaai en plezier daalden we af naar de catacomben van YY, waar we onze boerenplunje ruilden voor een kakigroene legerbadjas. Terwijl we onze klompen, blauwe overall en onze pet in de locker hingen, ontplofte er iets achter mij…. KinkyBull zette het op een lopen en ik hoorde hem nog jammeren dat het er moest van komen: met mijn grote bek over Israel altijd en dan naar een club gaan, waar haast minaretten naast gebouwd worden.
Terwijl het stof, de rook en het condentiewater verdween na de ontploffing, zag ik dat het een oude bekende was die plots achter mij opdoemde. Het was warempel Saruman de witte. Hij grijnsde heimelijk en liet ons verstaan dat hij het reeds voor bekeken hield. Toen was het nog maar pas 15u15, maar hij had al wel degelijk 3 mokkels in de vernieling gebeukt. De oude wijze vroeg of we alleen waren… Ik zei van niet, want ook Badslippers zou zijn opwachting nog maken. Saruman keek me serieus aan en deelde me mede dat hij deze ijsbeer, die het laatste jaar onze grootste schrijvende concurrent van het forum is, wel eens zou willen ontmoeten.
Hij ging er meteen werk van maken, want Saruman begon enkele spreuken en versen te mompelen en een wolk trok zich samen boven onze kop. KinkyBull scheet in zijn broek en liep opnieuw weg… Deze keer zag ik hem langere tijd niet meer terug. Vanuit die wolk viel ineens Badslippers op de grond. De arme man kwam van hoog, want hij had zijn ski-jas nog aan. Dus jij bent die beruchte Badslippers, sprak Saruman hem aan. De arme teenslets was nog wat verdwaasd van zijn val, maar knikte toch bevestigend. Saruman nam uit zijn binnenzak zijn toverstaf en mepte ermee op Badslippers zijn knokels. Nog eens en nog eens totdat al zijn vingers gebroken waren. Dit zal je leren, Badslippers… De komende maanden schrijf jij niets meer en zullen SFL en ik weer alle prijzen binnen de ijsberenlectuur gaan winnen, schreeuwde de boze tovenaar naar de jammerende man met de gebroken vingers. Die zich diep vanbinnen zich een breuk lachte, want typen doet hij zelf niet op PC. Daarvoor heeft ie immers een secretaresse.
Saruman vloog weg met zijn fenix en ik hielp mijn gewonde kameraad recht en samen gingen we KinkyBull zoeken. Die zat van schrik te schijten op het toilet. Onder ons drie hadden we een gezellige tijd. Kinky zoop zich te pletter, Slippers begon alle oude opa’s opeens de huid vol te schijten en hen te vergelijken met nutteloze hopen stront waar je zielig van wordt. Ikzelf daarentegen vocht met de enkele allochtonen aanwezig dan weer een Jihad uit. De uitsmijter vond het welletjes en kwam ons vriendelijk verzoeken om de zaak te verlaten, maar deze keer profileerde Badslippers zich opnieuw goed als mijn wingman en hij hing de stoere portier met zijn kloten aan een kapstok… Jajaja, Kinky, Psycho- & Master-Bull waren heer en meester in YY. Dat hadden de dames ook gauw in de gaten en de ene achter de andere smeet zich als een hysterische fan op ons. Maar we besloten om toch nog even te wachten, want mij twee toppers van de week ervoor waren nog niet daar… En dat terwijl ze beloofd hadden van te komen. Wie ook beloofd had van te komen, dat was de Siberische Ella… En zoals een trouwe Russin zich altijd aan haar woord houdt, zo stond zij plotseling naast mij. Ze begroette me hartelijk en fluisterde mij toe dat ze mijn zaad broodnodig had. Psycho-Bull en Kinky moeten dit gehoord hebben, want hun bek hing open en ze stonden ons aan te staren terwijl ze onbewust aan hun slurf begonnen te rukken. Maar ik was een domkop en zei haar dat ik nog even wou wachten. Achteraf heb ik haar helaas niet meer te pakken gekregen.
Link eskimovrouwtje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=23933
Na mijn korte onderhoud met deze kruising van een geisha en lady Gaga, deed Badslippers weer wat hij moest doen. Hij cijferde zijn eigen lusten weg om de Master-Bull naar behoren te kunnen dienen. Eerst stond hij aan de overkant van de bar aan een dik wijf te tillen. Terwijl hij de 10-tonner naar mij liet zwaaien, gebaarde ik dat hij gek was. Het was nu niet omdat we de vorige week beiden met een volslanke de kamer opgingen en onze reet lieten uitvreten, dat we nu zomaar even gingen overdrijven. Ik deed teken naar hem dat hij dringend met iets anders op de proppen moest komen. Geloof het of niet, maar Psycho-Bull is een nuttige Wingman, want naast dekking, een portie humor, vertaler/tolk en eindeloos advies, is hij een aanbrenger van goede vleeswaren. Zo verbaasde hij me deze keer met een schone deerne die ik als een toppertje bestempelde tijdens één van mijn vorige bezoeken aan YY.
Het was de Portugese Flo. Ze was weer even gek zoals altijd. Ze stond heftig te dansen, duwde haar kontje tegen mijn pik en bracht me heel fel in verleiding. Het duurde niet zolang alvorens we naar de kamer gingen, maar wat had ik daar opeens spijt van. Volgens mij had Badslippers haar al stiekem afgereden ofzo, of had hij haar te fel verdoofd met chloroform… Maar dat kon niet, want gek was ze alleszins nog genoeg. De rest lees je onder volgende link:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=13973
KinkyBull was ondertussen ook weg geweest met een half Venezuelaans en Braziliaans mokkel. Een dikke eendenkont en ronde neptieten had ze. Volgens KinkyBull was ze vrij goed. Na mijn gesprek met Kinky, zonderde ik me even af in de Sauna… Daar trof ik Badslippers die een Indonesische man zat te versieren… Ik gaf hem een mep tegen zijn kop en vroeg hem dat niet meer te doen in mijn bijzijn. Badslippers gehoorzaamde en ging met de man vunzige dingen uitspoken in het stoombad!
Terwijl ik daar zat in de sauna, kreeg ik zomaar een welkome gezelschap van een kleine Hongaarse dwergmuis. Al vele keren had ik haar gezien, maar nog nooit mee gesproken. Geleidelijk aan gebeurde dit nu wel in de sauna. Ja, ik mocht haar wel en later zou ik met haar ook nog wel gaan rollebollen. Maar dit kon even wachten, want ineens staken enkele Thaise dames zich weg achter het muurtje bij de douche. Anderen schreeuwden het uit: Thor is hier, Thor is hier! Waar kende ik die naam ook weer van? Ook Badslippers liep de sauna voorbij en bonkte met zijn stukgeslagen vuisten op de glazen deur: King-Bull2 is gearriveerd. Ik kwam de sauna uit, ging me douchen, droogde me schoon en liep daarna de barruimte in. En daar zag ik mijn goede vriend Ace2 staan. Hij had het samen op een zuipen gezet met KinkyBull en naast hem stond die halve Braziliaanse zichzelf weer heet te rijden tegen zijn been… Net een loopse teef.
Na een snelle begroeting en een korte termijn van bijkletsen, gooide hij de latina over zijn schouders en vertrok met haar naar een kamer. 10min later stond King-Bull2 opeens terug naast me aan de bar… Dat was snel, gorgelde ik en verslok me bijna in mijn drankje…. Ze deugde voor geen meter en ik heb de sessie stopgezet. KinkyBull die aan mijn andere flank stond zei niets, deed alsof hij niets hoorde, nipte aan zijn pisbiertje en begon heftig te zweten. Jij idioot! Ik vroeg of ze goed was en jij zei ja! En dan hoor ik van mijn goede kameraad hier dat ze er totaal niets van bakt! Nog voor Kinky weer kon weglopen, gaf ik hem een helse schop tegen zijn kloten… Het zal hem leren van zijn meester zo te beliegen!
Aan de andere kant had de Latina dit gesprek ook opgevangen en ze vond het niet kunnen dat Ace negatieve publiciteit over haar stond uit te kramen. Ze stapte op Ace2 af en zei hem: my boyfriend will kill you! Ik duwde Ace2 opzij, trok mijn blaffer uit de binnenzak van mijn badjas en schoot haar 2x tussen haar ogen. Daar waren we ook weer vanaf!
Ondertussen liet ik Kinky en King-Bull hun meningsverschil uitvechten en richtte ik me terug tot dat lieve dwergkonijn… Mijn saunavriendin met andere woorden. Met haar ging ik de kamer op en dat was wel naar behoren.
Link Alice: https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=195308&postcount=1
Na een redelijke beurt met Alice in wonderland, liep ik wat doelloos rond in de barruimte. De sfeer viel wel mee, maar de week ervoor vond ik het toch wel beter. Maar dat komt omdat er veel meiden al op vakantie waren om thuis de feestdagen te vieren. Anderzijds; het gene wat er aanwezig was, mocht er wel wezen. Zo liepen er ook een paar knappe negerinnen rond! Daarvan had Saruman er waarschijnlijk eentje gespiest. Bij een tekort aan dames en een teveel aan beren, ging ik iets eten in het restaurant. Daar trof ik KinkyBull die een heuse berg aan het binnenwerken was. Terwijl ik voor de goulash opteerde kwam de Duitse Tanya me vergezellen. Tjonge jonge jonge, wat kan dat wijf eindeloos mekkeren. Gelukkig kwam Badslippers ook net binnen. Daar ik met hem een fatsoenlijk platvloers gesprek trachtte te voeren en die Duitse zaag er steeds tussen hing, greep ik mijn vork en plantte het in haar linkertiet. Was echt geen goed overwogen oplossing, want toen jammerde ze nog harder!
Kinky-Bull had net zijn berg vlees op, likte zijn bord weer proper en daarna ging ie gewoon een nieuw bord halen, met dezelfde hoeveelheid vlees als bij het eerste. Psycho-Bull en ik werden er ellendig van en Tanya haar gekrijs droeg daar alleen maar in de negatieve zin toe bij. Beiden lieten we Kinky alleen met zijn berg vreten en liepen terug naar de barruimte. Daar troffen we King-Bull2 die net met de Thaise Lin een nummertje gemaakt had. SFL geilt meestal niet op spleetoogjes, maar deze Aziatische seksbom kon hem wel bekoren. Maar uit respect voor kameraad Ace, ging ik niet tot actie over. Hoewel Ace mij en Psycho bij de kraag nam en ons bijna bij haar op schoot gooide. Allemaal heel fijn en leuk bedoeld, maar de Thaise zag de humor er niet van in. Ze werd zelfs kwaad op Ace2 en maakte met haar vingers een gebaar dat ze zijn keel zou oversnijden. My boyfriend will kill you, voegde ze eraan toe!
Dit kon ik niet toestaan en weeral nam ik het voor mijn kameraad op. Het magazijn van mijn blaffer had ik al volledig leeggeschoten op de luie barkeepster, die me te lang liet wachten op mijn koffie na mijn avondmaal. Toen ik haar in een Zwitserse gatenkaas veranderd had, maalde ik mijn koffiebonen snel zelf en met een filter en kokend water was mijn koffie klaar in minder dan 2 minuten. Maar goed, dat veranderde natuurlijk niets aan het feit dat ik nu zonder munitie zat en dat ik mijn kameraad zijn hachje weer moest redden. Ik nam de Thaise dus in een armgreep en met een heftig gekraak, brak ik haar nek op twee verschillende plaatsen. Ze viel levenloos neer op de grond en Ace2 betuigde me zijn dankbaarheid.
Na dit voorval ging Badslippers als een kreupele opa een voetbadje nemen. KinkyBull dook ook weer op en zijn buit was zo bol gesmikkeld dat hij net zwanger was. Zijn uitgebreide maal laten verteren was niet aan de orde, want hij vertrok meteen met een Pools breekbaar meisje naar de kamer. Ace2 ging even op de sofa liggen om te bekomen. Ikzelf kon het niet laten en opende de jacht op een derde slachtoffer. Niet dat ik meteen was vond, maar van mijn alerte wingman BS kreeg ik een gouden tip: die lange met dat blonde korte kopje is wel de moeite!
Ik liep naar deze ranke Cheetah toe en stelde me op correcte wijze voor aan haar. Het was een aangename kennismaking. Haar artiestennaam betekende zoveel als een luxueuze wagen, vervaardigd uit Duits edelstaal: Mercedes, alleen was ze niet Duits, maar Hongaars… Hoewel de service die ik zou krijgen wel van de betere Duitse klasse was. Met haar verliep het vlotjes en we verplaatsten ons naar een kamer. Of beter gezegd; me moesten ter plekke even wachten op een kamer. Dat was heus niet erg, want zo kreeg ik al een behoorlijk voorspel er gratis bij en kon ik nog beter wennen aan haar. Het was dus geheel logisch dat we elkaar al bijna heel ons leven leken te kennen toen we eindelijk de kamer op konden. Naar mijn ervaring was ze een combinatie van GFE en PSE. Ook van een goeie beurt anaal was ze niet bang. Dit is zeker niet de laatste keer geweest dat ik met haar de eer had. Volgende keer wil ik haar wel eens voor een paar uurtjes hebben… Eventueel ook met haar zusje erbij!
Link Mercedes: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15838
Na het onderonsje met de Hongaarse zocht ik terug mijn kameraden op. Badslippers zat nog steeds met zijn teensletsen in een emmer warm gezouten water en KinkyBull kwam fel bezweet de sauna uit en daarvoor had hij de kleine Poolse brunette nog laten zweten. In de bar trof ik ook Ace2 nog en die schudde mij de hand, met de vermelding dat hij naar huis zou gaan. Dat was triest, en toen hij mondharmonica begon te spelen werd ik er verdomme nog emotioneler van. Niet iedereen apprecieerde zijn valse akkoorden, want enkele glazen sprongen stuk terwijl een valse noot voorbij vloog en ook verschillende dames knepen van pure ellende hun oren dicht. Gezamenlijk en in koor schreeuwden ze het uit: Our boyfriends will kill you, you stupid fool!!!
Toen King-Bull2 met de mondharmica in zijn bek het pand verliet, hoorde ik buiten hoe een tiental Uzi’s op hem leeggeschoten werden. Het zullen al die boyfriends geweest zijn die op de parking in hun Audi’s en BMW’s zaten te wachten.
Niet veel later toen het gevaar geweken was en de overblijfselen van Ace opgeveegd waren, namen Kinky, Psycho en ik ook afscheid van elkaar. Badslippers reed terug naar de psychiatrische instelling waaruit hij eerder die dag ontsnapt was en Kinky en ik keerden terug naar onze stal in een Vlaams boerengat, gelegen in de marginale driehoek van België.
Tot zover dit vredige en laattijdige verslag.
Aan ieder van u en aan elk apart mijn beste wensen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=194940&postcount=146
Muzikaal afsluitertje in het thema van dit jaargetijden:
http://www.youtube.com/watch?v=PiE2xkbt1WQ
:hammer:
Badslippers
24 december 2010, 22:56
[hoi allen die dit lezen.
ik was gisteren(23 DEC) in de saunaclub Yin Yang, ik heb een heerlijke tijd gehad, vooral de duitstalige Meriam is een aanrader. ze is rond uit geweldig,
Ze heeft me letterlijk leeg gezogen
Ik hoop haar nog eens te treffen, al is het in Maastricht(alleen als zij dit leest begrijpt ze het).
Volgende week ga ik er weer heen en ik hoop dat ze daar is.
Dan zou ik haar willen uitnodigen in de kamer met het bubbelbad voor een uurtje of drie.
Met geile groet aan ieder die dit gelezen heeft, en aan ieder een gezond sex jaar toegewenst afz E
Mooie start gelimment. In "Yin Yang" lopen inderdaad mooie meiden rond. Veel plezier daar met je schatje en bubbel ze in de "Hot Tub"
Ace2
28 december 2010, 21:33
In het jaar 2010, toen Willem2 Perfect was over het Ijsberenrijk, tijdens de donkere dagen voor Kerst vaardige de Hoofdmodorator en OpperIjsbeer Willem2 een ijsberentelling uit. Door de fact-and-fucksheet van Badslippers werd het aantal officiële ijsberen in twijfel getrokken. De geruchten gingen zelfs zo ver dat het gemiddeld aantal bezoekers op 700 zou liggen, terwijl het totaal aantal ijsberen 20000 zou moeten bedragen. In deze tijd van commercie, waar jarenlange relaties er niets toe doen, kan dat de genadeklap zijn voor ons forum. De herauten van Willem2 vaardigden in de bordelen de ijsberentelling uit en een ieder moest zich melden in zijn geboorteplaats. Zo had Willem2 besloten. Daarom trokken ijsberen door het hele land om zich te laten registreren. Ook ik gaf gehoor aan deze oproep. Op dinsdag 21 december vertrok ik door weer en wind naar Maastricht. Gezien het weer besloot ik de slechte Belgische wegen links te laten liggen en over Nederland te rijden. In aanvang viel het nog niet tegen, maar na Eindhoven werd het pas bar en boos. Sneeuwstormen teisterden de snelwegen en menigeen zocht beschutting. In de buurt van Roermond zag ik in dat het ondoenlijk werd om nog verder te reizen en ik ging op zoek naar een herberg. Ik keek door het besneeuwde raampje van mijn auto en zag in de lucht een heldere ster, die mij de weg leek te wijzen. Ik probeerde die ster te volgen. Onderweg passeerde ik 3 arabisch uitziende heren op kamelen die ik bijna de berm in reed. “Die 3 zijn ook geen wijzen” dacht ik en ik kwam uit aan de rand van Roermond bij een bebost gedeelte. Al snel ontwaarde ik in de verte lichten en ik reed het grindpad op. Ik reed langs een weiland waar net een paar herdertjes bij nachte lagen met hun schapen. Ik reed verder en merkte dat in deze herberg de heer Ying en mevrouw Yang woonden. “Niet echt Limburgse namen” dacht ik nog. Ik parkeerde mijn auto op de besneeuwde parkeerplaats en stapte uit. In de sneeuw stond een tekst geschreven: Saruman was here. Ik liep naar de ingang en belde aan en een grote neger deed open. “De herberg is vol” bromde hij. Teleurgesteld keek ik naar binnen en toen hoorde ik een vrouwenstem gillen: “Neeeeeeee, sukkel, dat moet je zeggen als een oude bebaarde man met een zwangere vrouw en ezel voor de deur staat” “Oh?” zei de neger en hij liet mij binnen. Ik kreeg mijn sleuteltje met badjas en handdoek. Er werd mij gevraagd of ik al eens eerder was geweest en ik knikte instemmend, waarna ik aan mijn lot werd over gelaten.
Natuurlijk was ik wel eens in YY geweest, maar ik twijfelde (ik twijfel vaak en veel) wel even of ik nu de trap of af moest. Een meisje zag mij twijfelen en wees naar beneden. “I know that” zei ik zelfverzekerd en dat had ik ook zelf kunnen zien aan de bordjes, maar je bent nu eenmaal snel van begrip of je bent het niet. Ik bleek het allereerste lockertje te hebben. Was dat als geste zodat ik snel kon omkleden en snel aan al het plezier kon beginnen? Of was het achterliggend idee dat hoe dichter ik bij de uitgang zat hoe sneller ik eruit kon worden gegooid? That’s the question. De lockers zijn niet heel groot en missen iets om je kleren aan op te hangen. Ik trok mijn winterjas uit en juist op dat moment kwam een stralende Kinky-Bull aangelopen met een latina aan zijn zijde. Kinky-Bull vergat ik gelijk, maar de latina nam ik van top tot teen op. Ze zag er, weliswaar niet al te jong, goed uit. Ze luisterde naar de naam Melissa en kwam uit Venezuela/Brazilie. Ik vroeg mij af hoe je in 2 landen tegelijkertijd geboren kon zijn. Ik herinnerde mij dat er over haar een positieve recensie op het forum was verschenen. Ik had al gehoopt dat ze er zou zijn en ze stond hoog op mijn verlanglijstje. Ik stelde mij voor en kuste haar hand, waarna ze mij met een vieze blik aankeek. Het deerde mij niets. Kinky-Bull ging afrekenen en ik ging verder met uitkleden. Vervolgens ging ik mij douchen en na dat douchen droogde ik mij af. Tijdens dat drogen zag ik Badslippers aanlopen. Badslippers heeft veel gemeen met een mooie vrouw. Beiden lopen mij altijd straal voorbij. Maar dat liet ik niet gebeuren en ik stak mijn hand uit. Verbaasd keek badslippers mij aan. Helemaal ongelijk kon ik hem niet geven, want de keren dat wij elkaar troffen was slechts 2 keer en dan nog vluchtig. Maar nu hij een der favorieten is in de nominatiestroom is wilde ik natuurlijk wel vereeuwigd hebben dat ik hem de hand had gegeven, voordat hij eventueel The Final Countdown 2010 zou winnen. Dan kon ik altijd zeggen dat ik hem goed kende voordat hij de kampioen was, een soort van vriend uit het eerste uur. A friend from the hood. Wat dat precies inhoudt weet ik ook niet, maar het klonk wel goed. Kortom, een vriend die hem al mocht voordat hij beroemd en bekend werd en vrouwen zich voor zijn voeten wierpen.
Ik liep de barruimte binnen en stelde vast dat het niet heel druk was, maar druk genoeg om het gezellig te maken. De mannen zaten rond de bar op krukjes, terwijl dames in banken zaten of een praatje probeerde te maken met de heerschappen. In die context trof ik Kinky-Bull, die SFL kwijt was. Badslippers, die ondertussen bij ons was komen staan, wist te vertellen dat SFL de kamer op was gegaan. Nu het gesprek op de kamers was gekomen vertelde Kinky-Bull in geuren en kleuren hoe goed Melissa op de kamer was geweest. Hij had moeite moeten doen om niet klaar te komen. Daarna bestelde hij nog een biertje, waarbij hij ons vertelde dat hij voor de 50;- euro entree voldoende zou eten en drinken. “Ahwel, ik moet de entree er wel uithalen.” vervolgde hij, waarop ik zei: “je lijkt wel een Hollander” Kinky-Bull schoot in een schaterlach en Badslippers knikte bevestigend. “Ik denk dat als jij een stamboomonderzoek laat doen…” vertelde ik “,…en jij hoopt daar natuurlijk de stoere Loeki De Vlaamse Leeuw of Manneke Pis tegen komen…….., maar ik vrees dat je een Amsterdamse koopman aantreft.” In een onvervalst Amsterdams dialect schaterde Kinky-Bull: “Nee toch jongen, een echte Amsterdammerrrrr” Nu we het toch over Amsterdammers hebben, SFL arriveerde tevreden in de barruimte en gaf ons de hand. Nieuwsgierig vroeg hij naar onze lol en ik vertelde hem dat wij het net over de stamboom van Kinky-Bull hadden gehad. “Zijn daar stambomen van?” vroeg hij.
Terwijl wij daar gebroedelijk stonden kwam een zwart meisje bij mij staan. Ze begon te praten en ik verstond “He lelijke man” waarop ik SFL en Badslippers erbij trok en mopperde: “He you have to talk nice to my friends” en ik stampvoette erbij. Badslippers bedaarde mij en fluisterde: “ze zei:” he nice man”” waarop ik ineens veel vriendelijker keek. Ik legde het misverstand uit aan de dame en vertelde dat ik dacht dat ze het tegen mijn vrienden had. SFL had ondertussen al afgehaakt, want hij zag zijn blonde Portugese rond dartelen. Hij stootte tegen de schouders van Badslippers aan om hem op haar opmerkzaam te maken. “Ze is geweldig” riep hij, waarop ook mijn aandacht was getrokken. De blonde vamp kwam dansend op SFL af en zoende hem hartstochtelijk. Tijdens dat zoenen tikte ik haar op haar schouder en zei: “I can kiss also very good”
Om een lang verhaal kort te maken bleef de Portugese rond ons heen dansen net zolang SFL zou toehappen en dat zou uiteraard gebeuren. Verveeld ging ik aan de bar hangen. SFL stootte tegen mijn schouders en riep: “Ze is echt geweldig. De vonken vliegen op de kamer er vanaf.” “Als ik geen aandacht krijg dan schrijf ik er toch niet over” mopperde ik. Ik zat een beetje met een dubbel gevoel daar in YY. Ik vermaakte mij erg goed met mijn 3 vrienden, maar echt meisjes waar ik allerlei vlindertjes van in mijn buik kreeg zag ik niet. “Vorige week waren er 2 aziatische meisjes” zei SFL verheugd “20 jaar geleden was ik nog strak in het vel, met een lul die altijd hard werd” dacht ik, maar ik zei: “stoer, en maar waar zijn ze nu?” SFL haalde zijn schouders op en wierp zich op zijn Portugese. Ook Badslippers deelde mijn mening. Hij kon zijn draai niet helemaal vinden. Wat ik weer wel vond was Oliva uit Polen. Ze stond naast mij aan de bar met een glaasje water. “I see you look all the time at my body” fluisterde ik, waarop zij haar water uitproestte en mij van top tot teen aanschouwde. “looking will cost 15 euro.” maakte ik duidelijk. Oliva zag er goed uit. Niet echt heel jong, maar een mooi slank lichaam met mooie grotere borsten. Helaas was haar huid iets te blank voor mij. Toch maakte ze kans op een kamergang. Ook Badslippers kwijlde met mij mee. Kinky-Bull kwijlde naar wat anders. Tegenover ons zat een zwartharig meisje. Kinky-Bull was ervan overtuigd dat ze uit Roemenie kwam en ik begreep waarom hij dat dacht. “We zullen het eens vragen” opperde ik en ik was vertrokken. Kinky-Bull probeerde mij tegen te houden, maar ik was weg en stond zo bij ik meen Nikkie. Dit kleine stranke meisje van nog geen 20 begroette mij vriendelijk en vertelde uit Polen te komen. Ik maakte haar opmerkzaam dat Kinky-Bull een potentiele klant was en dat kwijl uit zijn mond niet vanwege een erfelijke ziekte uit zijn mond droop maar van geilheid. “He is a good party” bracht ik Kinky-Bull aan de man “good brains” vervolgde ik, waarbij ik driftig “ja” knikte. “We are a good team”. Nikkie keek mij verbaasd aan. “Yes” zei ik “we compensate each other” “Compensate?” vroeg Nikkie en ik knikte wederom driftig van “ja” : “He has the brains and I have the big, very big muscles”, waarbij ik zwaar lachend over mijn piemel wreef. Ook liet ik haar mijn imposante biceps voelen. Uit mijn ooghoeken zag ik Badslippers diep zuchten en denken dat ik een lange-termijn-project voor hem zal zijn. Kinky-Bull keek met grote lachende ogen wat er allemaal gebeurde. Even later kwam ik terug. “She is all yours” zei ik. Kinky-Bull keek bedenkelijk. Hij was bevreesd dat ze nu bang voor hem was, maar ik schudde van “nee”: “Nee joh, ik heb net verteld dat je klein geschapen bent tot 10 cm, in tegenstelling tot mijn genotsknots van 30 cm.. Zeker weten dat ze jou wilt.” Daarna liep ik weg en ik hoorde nog net de smekende stem van Kinky-Bull: “Dat heb je toch niet echt gezegd, he?”
Ik liep een rond en liep naar het wellness gedeelte. Het wellness gedeelte wordt gescheiden van de rest door een automatische schuifdeur. Die deur gaat maar langzaam open en dicht. “Daar loop ik nog een keer tegen aan” dacht ik. Niet dat ik daar bang voor was. Oh nee, ik was meer bang dat mijn ijsberenvrienden dat dan zouden zien. In het wellnessgedeelte gleed ik bijna uit en daarna liep ik terug en bij dat teruglopen liep ik tegen Melissa uit Venezuella/Brazilie aan:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=195998&postcount=4
Teleurgesteld kwam ik van de kamer. In eerste instantie waren al mijn ijsberenvrienden verdwenen en ik ging een rondje lopen. Tijdens dat rondje zag ik ineens 2 aziatische types. Mijn kennersoog herkende een Thais type en een Indonesich type. De laatste vertrok net naar de kamer en de eerste ging eten. Ik ging door met lopen. Ik zag net dat Kinky-Bull en Nikkie samen onder de douche stonden en met veel plezier afscheid van elkaar namen. Ik ging met mijn rug tegen de muur staan en keek het tweetal al. Lachend droogden zij zich af en liepen weg, toen Kinky-Bull mij zag staan. Lachend stak hij een duim omhoog. Dat bleek ook wel terecht. Hij was erg tevreden geweest, waarbij hij maar bleef herhalen wat voor nat poesje hij had aangetroffen. “Het droop er gewoon uit” vertelde hij later The MasterBull.
Ik liep maar weer verder en ging eens in de relaxruimte in de kelder kijken. “Niet teveel lawaai maken” brulde ik in de kino, maar daar bleek alleen een opa te liggen die zich aan het afrukken was. Snel liep ik weer naar boven.
Ik besloot wat te wachten bij de bar. Ik zag dat Oliva met een klant in de bar zat en ze had geen oog voor mij. Even later kwam ze drinken halen en nog steeds had ze geen oog voor mij. Ze bestelde het drinken waarop ik tegen haar zei: “We just know each other and you allready cheating me” waarop Oliva mij probeerde uit te leggen dat het haar werk was. Verveeld draaide ik mij om en zag mijn vrienden weer een voor een binnen druppelen. Wie ik ook zag binnendruppelen was Thaise Lin. Ik keek naar haar en wilde haar het hof maken, maar zo ver kwam ik niet. Ik werd tegengehouden door de Indonesische dame, die blijkbaar uit Utrecht komt, die mij tegen een paal drukte en met haar achterste tegen mij aan begon te rijden. Het voelde goed aan, maar ik vond haar iets te jagerig en ik had iets meer zin in Lin. Ik stapte op Lin af en vroeg na wat koetjes en kalfjes of ze met mij naar de kamer wilde. En dat wilde ze:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=196020&postcount=1
Zoals gezegd liep ik tevreden de barruimte binnen, waar ik SFL zag zitten. SFL was wat teleurgesteld over zijn Portugese dame, die blijkbaar nu minder had gepresteerd. Ik vroeg mij af waar Kinky-Bull en Badslippers waren. Volgens SFL waren zij aan het eten en daarbij maakte hij de vorm van een enorme berg dat moest voorstellen wat op het bord van Kinky-Bull lag. Wij kletsten wat bij, waarbij ik tevreden vertelde over Lin, waarna ik naar wees. Ze zwaaide liefjes naar mij en ook de aandacht van SFL was getrokken. Ondertussen voegden ook Kinky-Bull en Badslippers zich bij ons. Enkele wetenswaardigheden werden uitgewisseld en het voelde goed. De rolverdeling was goed. SFL deed stoer, ik trok aandacht, Kinky-Bull lachte om veel en Badslippers observeerde. “Met dat observeren worden wij grote vrienden” zei ik tegen Badslippers “dan krijg ik ten minste aandacht” Wie echter meer mijn aandacht had was Lin. Ze stond een beetje nors bij een paal en dat is niet goed voor business. Ik liep op haar af en een glimlach verscheen op haar gezicht. “Meine grosse komedian” fluisterde ze en ze gaf mij een zoen op mijn neus, die er spontaan van groeide (ja, nog groter). De zaken gingen niet geweldig en ik vroeg of ze klanten nodig had. Nietsvermoedend knikte ze van “ja” en ik stormde weg, een verbaasde Lin achterlatend. Ik pakte SFL (ja, ja ik ben een waaghals) en Badslippers bij hun kraag en sleurde hen richting Lin. “Gutes fleisch” prees ik mijn vrienden aan, waarbij ik het sterke gebit van Badslippers liet zien. “Gute qualitat” prees ik nogmaals. Daarna werd het een beetje wazig om mij heen. Ik weet nog wel dat ik mijn doosje met pepermuntballetjes open deed en dat Lin er eentje snoepte. Daarna ratelde ik op de automatische piloot. Ineens begonnen mijn benen te bewegen en was ik vertrokken.
Wie er ook rondliep wat Kitty die voorheen in GT had gewerkt. Ze zag er nog steeds strak uit en ik overwoog haar nog te kameren. Ik liep naar Kitty. Ze lachte naar mij en vroeg: “Kennst du mir noch von GT?” en ik knikte van “ja”. “Ich kennen dich auch und deine freund (waarbij ze naar SFL wees). Ich bin bei dir gekommen in zimmer 25” Nu wilde ik helemaal kameren, maar ik moest even op krachten komen. Ik zag dat mijn vrienden naar het welnessgedeelte waren gegaan en ik ging ze achteraan. Kinky-Bull en Badslippers gingen de sauna in. “Dat is ook goed voor jou” zei Badslippers “daar wordt je rustig van” Ik ging echter bij mijn vriend SFL zitten, die echter meer aandacht voor de vrouw op het ligbad had. SFL had zich geworpen op Mercedes. “Wordt jij nooit moe?” vroeg ik verbaasd. Mercedes en SFL raakten in een geanimeerd gesprek, waarbij SFL de winkelstraten in Boedapest besprak. “Het moet niet gekker worden” dacht ik en liep weer weg.
In de barruimte zag ik Kitty staan met een man die met zijn rug naar mij toestond. De kale man leek wel Badslippers. “Wat moet hij met mijn Kitty?” dacht ik en ik stormde op het tweetal al. Ik trok Badslippers ruw weg en pakte Kitty. “Die mann ist nicht gut. Ich bin besser” en ik zoende haar, waarna ik mijn hoofd trots omdraaide naar Badslippers en ik schrok mij een ongeluk. Het gezicht waarin ik keek was niet van Badslippers maar van een onbekende. Ik begon te stamelen en te stotteren. Waar is SFL om je te beschermen als je hem nodig hebt. Ik prees Kitty bij de man aan en vertelde hem dat ik mij bij zoveel kwaliteit en schoonheid niet kon inhouden. Lachend tikte de man op mijn schouder en ik vertrok snel. “Ik was niet bang hoor” fluisterde ik zachtjes.
Nu Kitty toch niet meer beschikbaar was besloot ik maar huiswaarts te keren. Het barre winterweer zou nog vertragend genoeg zijn. Ik liep naar Kinky-Bull toe die bij de bar stond en nam afscheid. Hij stond op SFL te wachten. “Wij zouden om 21.00u vertrekken” zei hij bedusd. Ik vertelde hem dat dat nog wel even kon duren daar ik SFL zojuist naar de kamer zag gaan. “Al weer?” vroeg Kinky-Bull.
In plaats van weg te gaan loop ik routinematig nog wat rondjes, waarbij ik Oliva passeer, die mij lachend tegen houdt. Is everything OK? vraagt ze en ze maakt met haar hand een draaibeweging om aan te geven dat ze opmerkt dat ik rondjes loop/draai. Don't walk. I am here" zegt ze, maar ik moet haar helaas laten schieten. Ik geef haar nog wel een pepermuntballetje als troost en ook haar vriendinnetjes krijgen er een.
Ik ging nog even Badslippers zoeken. Ik liep door YY en zag dat er wachttijden waren. Bij allerlei deuren zaten en stonden paartjes te wachten. Ondertussen werd er geknuffeld, waarbij Melissa er wel geil uit sprong.
Bij het welnessgedeelte trof ik Badslippers aan tussen 2 dames, waarvan de ene engels sprak en de andere Duits. Badslippers stelt ze voor als Dita en Beate. Het drietal ziet er relaxed uit en dat beviel Badslippers vrij goed. Bij mij werkt relaxedheid in een hoerenkeet als een rode lap op een bull en dat komt goed uit, want ik ben KING-Bull2. Ik vroeg de dames of de club hen bevalt en ze knikken uiteraard instemmend. Ik leg een hand op de schouder van Dita en kniel bij haar neer. Ik kijk in haar ogen en vertel haar dat ik snap dat het soms zwaar kan zijn als ze weer een zwijn aan zijn trekken moet laten komen. Onrustig kijkt Dita naar Beate en Badslippers, waarvan de laatste nog relaxed zit te wezen. Ik loop naar Beate en bezweer haar dat ik een oplossing heb voor al hun problemen in de club. De oplossing om continue door te gaan met werken. Badslippers begint langzaam te ontwaken uit zijn relaxedheid en kijkt nog vragend in de leegte. Ondertussen laat ik de dames mijn pepermuntballetjes zien en vertel hen, afwisselend in het Duits en het Engels, de lustopwekkende werking ervan. Glimlachend kijkt Badslippers naar mijn geren van de ene dame naar de andere. Eerlijk gezegd raak ik ook een beetje de draad kwijt. Tegen degene waar ik Engels tegen moet praten praat ik Duits en andersom. Een Babylonische spraakverwarring alom. De dames laten zich de pepermuntballetjes goed smaken en Badslippers ruikt aan het balletje wat ik hem net heb gegeven. Ik maak Beate duidelijk dat ze binnen een half uur geil en opgewonden door YY zal stuiteren dat ze iedere man zal verkrachten. Om dat duidelijk te maken vertel ik haar dat als ik over een half uur langs haar zal lopen dat ze mij dan vast zal grijpen en zal krijsen: “Fuck meeeeeeeee” Op dat moment grijp ik Beate vast en sleur haar als onderbouwing van mijn verhaal door het welnessgedeelte. Dita begint te gillen en Badslippers kijkt verschrikt rond. “Heb je een nachtmerrie?” vraag ik hem nog even snel, maar verder dan “ja”-knikken komt hij niet. Ik ga verder met mijn verhaal en laat Beate los en wil naar Dita lopen die snel achter de brede rug van Badslippers kruipt (en neem van mij aan dat daar weinig ruimte voor was). Om mijn verhaal, met toelichting, af te maken loop ik dan maar naar Beate die lachend begint te slaan. Ik herhaal haar dat ze mij, of welke willekeurige man dan ook, zal vastgrijpen en bespringen. Ongelovig kijken de vrouwen en Badslippers mij aan. Ik knik wild van “ja” en zeg dat als ik als reactie op de verkrachting zal stamelen: “but but but I have no money any more” de vrouwen door zullen gaan, mijn badjas van mijn lijf zullen scheuren en zullen roepen: “I do not care….fuck meeeeee…….fuck me here………” Na dit laatste te hebben gezegd draai ik mij om en verlaat het welnessgedeelte en 3 verbaasde personen achterlatend. Ik loop nog even de bar in en zie Kinky-Bull staan die vraagt waarom ik niet weg ben. “Is het niet gezellig met mij?” vraag ik, waarop mijn Belgische vriend wederom begint te lachen. Dat kan trouwens ook zijn omdat hij SFL ziet binnen komen, die tevreden is over zijn zoveelste sessie. Dit keer met Mercedes. Nu neem ik afscheid van mijn vrienden, waarbij zij nog even iets besluiten te drinken. Ik hoor SFL nog zeggen: “We moeten Badslippers even helpen. Hij heeft een nachtmerrie gehad of zoiets. Iets met een Hollands zotteke”
In de kleedkamer kleed ik mij aan en ga naar de uitgang waar ik wordt tegen gehouden. Eerst mag ik er niet in en nu mag ik er niet uit? De bewaker houdt mij tegen en fluistert: “Ik zou nog even wachten. Wij horen rare geluiden uit het bos. Het klinkt allemaal melodramatisch…” Ik steek mijn hoofd door de deur en vang de melodramatische klanken van mijn mondharmonica op. Glimlachend geef ik de bewaker een hand en stap de koude nacht in. Snel loop ik naar mijn auto die ik start en slippend rijd ik weg, terwijl in verte de melodramatische klanken van mijn mondharmonica klinken en ik neurie als eerbetoon aan alle bulls: “I am a poor lonesome bull, fucking far, far away from home…………………………….”
Badslippers
29 december 2010, 19:45
Mercedes en SFL raakten in een geanimeerd gesprek, waarbij SFL de winkelstraten in Boedapest besprak. “Het moet niet gekker worden” dacht ik en liep weer weg.
Inderdaad, dit was een minpuntje van de Master-Bull. Ik lag er bij en keek er na. Als goede "Wingman" had ik het pad reeds geëffend door Mercedes aan te spreken en voor te bereiden op de komst van de briesende stier. Zij lag er goddelijk en vochtig bij en opende haar mossel zodat de Master-Bull alleen zijn "Hom" hoefde af te schieten maar de Hansworst begint zijn openingszin met het doornemen van de plaatselijke textielhandel in de straten van Boedapest! Tenenkrommend en dodelijk. Het is aan Mercedes te danken dat zij er nog een zeer hitsige sessie van wist te maken.