PDA

Volledige versie bekijken : Gaby, Bulgaarse.



De Shyman
16 juli 2012, 13:05
Nationaliteit/Taal : Bulgaars, Voldoende duits/beetje engels.

Leeftijd : 20 jaar

Haarkleur/-lengte : halflang zwart haar met lichte highlights.

Lengte/gewicht dame : ca 150cm/50 kg

Postuur/Cupmaat : slank, a cupjes

Tatoeages/Piercings : niet gezien/navel

Service: kusjes, PzC NmC

Voordelen: wel lief.

Nadelen: Sevice twijffelachtig

Tijdsduur : zolang als je wilt.

Prijs : 30 euro per half uur

Gaby, Bulgaarse, mooie donkere huid, leuk a-cupje iets meer dan Dori maar dan ook maar iets meer. Ondanks haar belofte dat ze op de kamer zoende (TZ) bleek dat niet in haar programma te staan. Toen De Shyman naar beneden afdaalde voor wat orale aandacht leek dat in eerste instantie niet gewenst. Enig doorzetten bleek resultaat. De controle werd volledig door haar verloren. Een clitoris groeide en er gingen gemakkelijk drie vingers bij. Tot drie keer toe een ontlading (inclusief een emmertje vocht) is ook iets wat De Shyman niet vaak meekrijgt. De rest van de service was maar zozo. In doggy heeff De Shyman het maar afgemaakt.
Herhaling? Alleen als ik dorst heb:smile2:!

Groet en Respect!

De Shyman







Als je meer geeft......... krijg je ook meer terug!!!!

van lotje gekrikt
26 juli 2012, 12:52
Ik was afgelopen dinsdag een half uur op de kamer met Gaby. Echt een afwerkertje, deze dame, dus dat halve uur was ook meer dan voldoende.
Erg leuk en spontaan in het ontvangst gedeelte, maar op de kamer viel het zwaar tegen.
Kussen mag dus niet. Meteen pijpen, en onder licht tegensputteren kon er een 69 vanaf.
Na een paar minuten hield ze het al voor gezien en wilde ze neuken. Bleek ze de condoom er al om gedaan te hebben. Niets van gemerkt, dus op zich wel knap.
Ze ging meteen in doggy zitten, en dat vond ik wel best. Houd ik langer vol, en aangezien er nog veel tijd was...

Na een aantal minuten vroeg ze al of ik nog niet kwam. Nee, nog lang niet!
Als het aan haar had gelegen waren we binnen 10 minuten weer beneden geweest.

Ik heb haar een andere Nederlandse bezoeker die haar ook leuk vond dus afgeraden.
Bij de Theke doe ik dat eigenlijk nooit. Ik neem haar gewoon niet meer, schrijf het hier op, en dan moet iedereen het maar voor zich weten.
Jammer, want samen met Vanessa (en later nog een nieuwe leuke blonde dame) waren dit de enige 2 die er goed uitzagen (jong&slank).

vrije jongen
28 juli 2012, 00:53
God, had ik dit maar even gelezen (de laatste post is van een minuut of 10 voordat ik het Etap hotel verliet;)). Buiten de kamer inderdaad heel leuk en in de rustige middag hebben we een uurtje of twee samen in de schaduw op het terras liggen 'slapen'; daarna nog een paar keer samen gezeten, voordat we naar de kamer gingen. Dit was eigenlijk niks. Pijpen met de rug naar me toe, in eerste instantie probeerde ze van te voren al het condoom om te doen. Daarna snel neuken, waarbij ik er redelijk snel mee ben gestopt met een excuus over veel seks de laatste dagen. Nog even samen op bed gelegen, zodat de tijd op de kamer nog ergens op leek. Zoals gezegd: leuk in de bar, niks op de kamer.

Ties85
21 oktober 2012, 00:43
Ook deze dame gehad lichaam vertoond nog wat tekens van haar zwangerschap voor de rest leuk en petit daar houd ik wel van.
service vrij lief op de kamer maar bepaald geen service kanon zoenen op de mond en tz niet toegestaan.
Vingeren zachtjes aan, beffen kutje smaakte en rook goed sex vlug weinig actie snel klaar en naar 15 minuten van de kamer af.
Weinig geil niet waarvoor ik naar een club ga dit en beter krijg ik ook in mijn heimat strasse in Aachen.

Teasy71
12 november 2012, 21:12
Mein zweites Zimmer ging gestern an Gabi, einer sehr hübschen, kleinen und etwas frechen Lady. Wir hatten uns in der Vergangenheit schon öfters unterhalten, aber irgendwie ergab sich noch kein Zimmer. Als sie mir am Sonntagabend in einer netten Runde ihr Bein auf den Schoß legte und ich ihre super weiche Haut spürte, war es nur noch eine Frage der Zeit. Auf dem Zimmer wurde ich positiv überrascht. Sie hat sich wirklich fallen gelassen und aus der sonst eher frechen Dame wurde ein verschmustes Mädchen.

Wir hatten eine schöne Zeit und als wir nach ca. 37-40 min. aus dem Zimmer kamen, habe ich sie noch einmal „finanziell getestet“. Ich übergab ihr 30€ mit einem Lächeln und einem Danke. Sie sagte: „Noch 10€, bitte“, die ich Ihr natürlich gerne gegeben habe. Wenn Sie gewollt hätte, hätte sie auch 60€ verlangen können. Für mich absolut korrekt und angemessen.

Google-vertaling:

Mijn tweede kamer gisteren ging naar Gabi, een mooie, klein en een beetje brutaal dame. We hadden gesproken in het verleden meerdere malen, maar een of andere manier was er nog steeds geen ruimte. Toen ze me vertelde op zondagavond in een gezellige ronde haar been op zijn schoot en ik voelde haar gezet super zachte huid, was het slechts een kwestie van tijd. In de kamer was ik aangenaam verrast. Ze heeft echt liet zich naar beneden en maakte de nogal gewaagde dame, een snoezige meisje. We hadden een heerlijke tijd en we na ca. 37-40. kwam uit de kamer, heb ik het weer "getest financieel". Ik gaf haar 30 € met een glimlach en een dank je wel. Ze zei: "Zelfs 10 €, alsjeblieft," Ik heb je natuurlijk blij gegeven. Als je had willen, kunnen ze ook vragen 60 €. Voor mij absoluut correct en passend is.

bad pritt
27 november 2012, 13:56
Hier nog wat foto's van dit charmante schatje uit haar Dolce Vita periode.
(http://www.dolce-vita.com/girls/view/806)
3178