Volledige versie bekijken : Rusland for ever!
MeesterMixer
16 juli 2012, 23:20
Ze blijven toch de mooiste vrouwen hebben daar: clip (http://www.youtube.com/watch?v=0TQPPGl-W8c) :freu:
Wauw :liebe2:
Heb nog geprobeerd ze van de monitor af te likken, maar daluknie :heul:
Zwaar vertekend beeld. De vrouwen zijn idd mooi in Rusland en zeker langs deze kant van de Oeral, maar denk maar niet dat ze allemaal zo over straat rennen.
Neem nu Moskou, tot over een paar jaar was het simpel om daar wat moois te strikken, tegenwoordig zijn wij westerlingen de armoezaaier en bekijken ze je als een stuk stront.
De hoogte van waaruit de Moskovietse vrouw tegenwoordig op je neerkijkt, maar haar gelijk een stuk minder aantrekkelijk.
Ze hebben een ruim gemiddelde qua schoonheid daar in Rusland. Met je eens, maar voor veel knapper en nog een groter gemiddelde op de populatie, raad ik je zeker Oekraine eens aan. Naar mijn mening hét land met de knapste en geilste mokkels. En tot een paar toeristische steden niet meegerekend, heeft de Russische trend zich daar nog niet doorgezet. Toch zal het in de toekomst moeilijker worden.
Als wereldburger, kan ik alleen maar concluderen dat het ook daar moeilijker wordt om een mokkel te scharrelen zonder dat je er geld tegen aangooid of de juiste vriendenclub hebt. Is wel jammer. Maar als tip; in Dnipopetrovsk is nog steeds veel mogelijk. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een dagje ouder begin te worden, niet tegenstaande dat mag je gerust noteren dat het in een aantal westerse landen zoals Italië en Duitsland onverwacht makkelijker is om bij een mokkel te scoren.
The Joker
18 juli 2012, 02:50
Yo SFL, heb je nog wat meer reis adviezen voor Ukrain?
Ben inmiddels wel een beetje uitgekeken op Lloret aangezien de proppers bij mijn laatste bezoek me de sexclub in probeerden te lullen ipv de disco...
MeesterMixer
19 juli 2012, 22:26
Ben het eens met SFL als het gaat om Moskou. Ook in StP en Sochi is het niet echt makkelijk scoren. Maar in bv Ekaterinburg en Samara is het relatief makkelijk, makkelijker dan in Kiev en Odessa in ieder geval, dat zijn in UA nu ook niet de beste plekken meer. Beter is Lviv en zowel in Rusland als UA zijn de kleinere, onbekende plaatsen eigenlijk het beste jachtterrein is mijn ervaring, maar goed, dat is vaak lastiger bereikbaar, zeker als je geen Russisch spreekt.
Yo SFL, heb je nog wat meer reis adviezen voor Ukrain?
Ben inmiddels wel een beetje uitgekeken op Lloret aangezien de proppers bij mijn laatste bezoek me de sexclub in probeerden te lullen ipv de disco...
Lees mijn verslagen, vriend.
Dnipopetrovsk is grote stad, minder toeristisch dan de Krim of de Kiev. Makkelijk bereikbaar vanwege eigen luchthaven en de hotels zijn goed van prijs.
Nadeel is wel dat er weinig Engels gesproken wordt. De meer lokale uitgaansgelegenheden dat is een beetje zoeken en moet je zelf uitvingeren. Bv met taxi chauffeur bespreken.
De grote en bekendere uitgaansgelegenheden zijn met dezelfde prijzen als in NL en meestal een vrij strenge facecontrol. Dus doe je beste pak maar aan.
In UKR komen tegenwoordig veel (sex-)toeristen uit Turkije en dat zijn geen graag geziene gasten daar. Aangezien jij toch ook wel wat latino look hebt, zou je toch met iets duidelijks moeten laten uitschijnen dat je van NL komt en dat ze jou niet verwarren voor een Turk.
Zelf heb ik al meermaals ontdekt en via mijn kameraad steekt de trend de laatste maanden meer de kop op; en dat is dat Turken in discotheken en clubs vaak geweigerd worden.
Costana
19 juli 2012, 23:30
Nog een tip:
Wit-Rusland m.n. Minsk: spreken velen Engels en hoeveelheid/kwaliteit de grootste populatie schoon madammen.
De sfeer die er is is echter "vreemd" te noemen maar het is mogelijk.
The Joker
19 juli 2012, 23:39
Dan trek ik mijn oranje Spider Man pak wel weer aan, daar hebben ze ervaring mee in Ukraine...
http://www.vkmag.com/magazine/oranje_fans_en_een_verslaggeefster_uit_de_oekraine/