PDA

Volledige versie bekijken : Hongaars triootje

SFL
17 juli 2012, 18:07
Monica: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29521-Monica-(gipsy)
Eliza: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29779-Eliza-(Hongaarse)

Het was een kalme dag in YY, vandaag. Toch stonden enkele meiden aan de WC te giechelen als nat gevingerde tienermeisjes. Ik ging eens kijken wat daar zo humoristisch gaande was… Had blijkbaar een idioot zichzelf in de WC opgesloten omdat hij zijn dame na de beurt niet kon/wou betalen. Dat mokkel maar wachten en iedereen stond er op te gapen. Er zijn voor die arme stakker wel betere manieren om aan zijn imago te werken, want iedereen zou hem vanaf dat moment herkennen. No YY for you anymore, dacht ik met een grijns op mijn bek.

Mijn grijns was die kleine Hongaarse gipsy dondersteen van een Monica ook niet ontgaan. Liefdevol zoals altijd vloog ze rond mijn nek en pakte ik haar bij de volle kont. We gingen wat aan de bar zitten en toen kwam die andere tiener Hongaarse van een Eliza erbij staan. Nu moet ik zeggen dat ik met laatstgenoemde slechts één sessie heb gehad in het verleden. Dat was niet slecht, maar meer dan een middenklasser kon ik het niet noemen. Haast diezelfde mening had ik ook over Monica die eerste keer. Maar deze sympathieke duivelin wist me de keer daarna toch nog eens opnieuw te strikken. En wat bleek; het was een hele vooruitgang.

Nu had ik de keuze: ik kon voor een derde keer op safe spelen en Monica nog eens beminnen of een gokje wagen en met Eliza naar de kamer gaan. Om het me makkelijk te maken stelden die twee uitgeslapen commerçanten een triootje voor. OK, waarom ook niet. Het was weer eens lang geleden dat ik nog triootje gedaan had en bij deze was ik dus al voor minstens 50% zeker dat het goed zou zijn. Als een bronstige hengst vertrok ik met de twee kleine opdonders naar de kamer. Beiden hingen in aan iedere arm.

En het moet gezegd zijn. Voor zover een trio GFE kan zijn, was het ook een GFE. Het voorspel was PSE en dat kon ik niet anders als je bedenkt dat eentje mijn lul zat af te zuigen en dat de andere met haar kont op mijn face zat. En natuurlijk deden ze ook aan wisselwerking. En toen gingen ze met twee pijpen. De ene spuwde wat fluimen tegen mijn pik en de andere likte de fluim tijdens het pijpen er weer terug af. Ook dat deden ze afwisselend. Dit vond ik zo geil als het helderste waten en mijn klauwen grepen elk naar een kutje. Terwijl eentje me zat af te trekken, waren ze wel tegelijk mijn lul aan het zuigen of mijn ballen aan het likken. Ik kon het niet langer ophouden en knalde een lading in de één haar bek. Vervolgens begonnen ze elkaar nog te tongen met mijn kwakje dat doorgeswapt werd.

Al mocht ik direct na de zaadlozing een erectie hebben die afneemt, dan was dat zo meteen in de kiem gesmoord door dit live spektakel wat zich voor mijn ogen afspeelde. Dus terwijl zij gaandeweg met elkaar begonnen te rollebollen, likte ik afwisselen beide kutjes. Tot zover de PSE trio… Langzaam werd het nu een GFE trio! Ik mengde me tussen hen in en langzaam, passioneel en liefdevol lagen we daar met drie te tongzoenen. We streelden elkander allen heel teder en voor dat ik het in de gaten had, daar ik met eentje een tikkeltje meer bezig hield, had de andere al een condoom rond mijn pik getrokken.

Deze neukte ik nu op een zijdelingse manier, zodoende ik nog steeds met de andere aan het tongen was. Langzaam kwam de ene op mij zitten en de andere zat gebogen over mij en was me steeds aan het strelen en aan het zoenen. Gaandeweg wisselden de dames en dit ging zo nog een halfuurtje door. Daarna liet ik het spuiten en voelde ik me zo voldaan als een Bourgondiër die een half varken achter de kiezen heeft. En er was zeker geen haast bij, want beide dames maakten me het nog gemakkelijk door me een tandemmassage te geven en nog wat na te knuffelen.

Met deze trio hebben ze zichzelf ontpopt tot subtoppers in mijn ranglijst van 2012. SFL is zeer tevreden over hen en hopelijk zien we elkander nog eens weder. Terug voor een trio en anders met één van beiden.

Tijdens de seks met deze 2 bliksemschichten stond het volgende liedje op. Dat had toch wel iets geils met zo 2 mokkels die aan je pik liggen te zuigen. http://youtu.be/_eXw47qb4U0