PDA

Volledige versie bekijken : Candy, Roemeense



Carlitos
22 juli 2012, 10:02
Naam: Candy

Nationaliteit/Taal: Roemeens/matig Engels en Roemeens

Leeftijd : ong. 23 jaar

Haarkleur/-lengte: Zwart/lang

Lengte dame: 1.56 cm.

Postuur/Cupmaat: Normaal tot vol/C-cup

Tatoeages/Piercings: niet gezien

Service: TZ, PZC, NMC, beffen, geen FT en anaal.

Voordelen: Lolita uitstraling

Nadelen: Niet zo goed Engels, service matig

Tijdsduur: 30 min.

Prijs: €50,00

Extra’s bij het bezoek:


Hier een stuk uit Magnum algemene verhalen 28-6-2012:

Ik duik de HWT in en wil even bij komen van mijn inspanning. De mooie Roemeense komt voorbij lopen en lacht naar me, haar vriendinnen lachen ook maar het komt anders over. Zoiets van uitlachen. Ik douche me en loop weer rond, kijk wat voetbal en zie dat de Spanjaarden winnen. OK, mijn eerste finalist is binnen, nu Duitsland nog en ik hoop dan hoger te eindigen dan mijn huidige 22 plaats.
Op de gang bij de HWT kom ik weer die kudde Roemeense tegen. De mooiste lacht alleen en daagt me uit. Ik heb geen zin in een spelletje en vraag de jongste Roemeense om de sleutel te halen. Die mooie kijkt verrast en loopt weg, maar niet zonder die middelvinger ff op te steken. Ze houdt echt van me....
Candy is haar naam, heeft een jong gezicht op, maar een te vol postuur. Maar goed, kamer 16 gaat het worden, daar logeerden Denise en Samira toen ze nog in Magnum sliepen. Maar nu zag het er opgeruimd uit. Als Candy zich nog aan het uitkleden is tast ik haar lichaam al af en kus ik haar. Ze laat het toe, TZ is normaal niet echt speciaal. Ze vraagt of ik wil liggen zodat ze aan haar werk kan beginnen. Ze kust me nog wat en daalt ook weer af naar onder, maar opvallend is dat ik eigenlijk niks voel. Ik kijk wat ze aan het doen is, maar ze pijpt me toch echt wel. Ik laat het even zo lopen en hoop op beter. Ik geef aan dat het alleen een BJ wordt zonder FT. Maar dat gaf ze zelf al aan dat er geen extra's zijn. Op de gang was mijn lul nog hartstikke stijf. Maar zodra ze me begon te pijpen werd het alleen maar erger. Hij is weer tot rust gekomen. Ik geef haar netjes aan dat het niks gaat worden, maar blijkbaar is mijn Engelse articulatie niet zo best want ze gaat lekker door. Ach ja, we proberen het maar, het zijn ook mijn centen en ze wil zich blijkbaar niet laten kennen. Uiteindelijk stoppen we op mijn manier, door haar een beetje aan der haar weg te trekken.... Joke! Ik heb de lockers naast de kamer en reken snel af. Weer iets om snel te vergeten, maar het was eigenlijk om die andere verrekte kut mooie Roemeense een lesje te leren. Gezien haar middelvinger is dat me in ieder geval wel gelukt.