PDA

Volledige versie bekijken : Miriam (Roemeense)



Carlitos
22 juli 2012, 10:06
Naam: Miriam, oudere zus van Sabrina

Nationaliteit/Taal: Roemeens/Engels en Roemeens

Leeftijd : ong. 25 jaar

Haarkleur/-lengte: Zwart/lang

Lengte dame: 1.62 cm.

Postuur/Cupmaat: Normaal/C-cup

Tatoeages/Piercings: niet gezien

Service: TZ, PZC, NMC, beffen, geen FT en anaal.

Voordelen: Geile uitstraling

Nadelen: Service matig, TZ zonder tong

Tijdsduur: 30 min.

Prijs: €50,00

Extra’s bij het bezoek: none



Hier een stukje uit Magnum algemene verhalen 16-7-2012:

Ik laat de twee tortelduifjes alleen en ga me lekker douchen en de tandjes poetsen. Daarna loop ik eigenlijk een uur verdwaald rond. Ik heb al diverse dames gesproken, maar er was geen eentje bij die me geil maakte. Uiteindelijk kom ik toch bij Miriam terecht, ze zat naast een potentiële klant maar dat liep niet goed voor haar af. We maken nu een wat langer praatje en mijn lul reageert een klein beetje op haar strelingen. Ik laat haar de sleutel halen van kamer 27, de enige overgebleven kamer in Harem. Aangezien Bram met Sabrina in 28 zat.
We hebben even contact om op kamer 27 samen te komen en die betreffende partnerruil te doen, die lesbi show zal een droom blijven...

Miriam kleed zich uit en ik zie een paar mooie C-cup borsten, innerlijk gesteund door 2 silicone zakjes. Qua figuur is Miriam slanker dan haar zus, maar Sabrina is knapper. Ik ga achter Miriam staan en glij met mijn handen over haar lichaam, en leg de nadruk op haar sili borsten, ik voel ze goed zitten. Ik draai haar om en geef haar een kus. Doe er een beetje tong bij, maar deze poging mislukte. Ik leg me op de nieuwe Magnum lakens en ze komt naar me toe gekropen. Ze kust me, ik probeer weer wat tong erbij te doen, maar hoe mijn tong ook zoekt, hij vind haar tong helemaal niet. Ik sta wat rondjes te draaien in het luchtledige mondje van Miriam. Deze truck ken ik dus helemaal niet, ik vroeg van te voren nog of ze kuste...Yes of course! Wat een sof, teleurstelling 1.
Ze zakt naar onder, maar slaat mijn tepels over. Ze begint me te pijpen, daar kan ze geen prijs mee winnen. Ze pijpt hem redelijk stijf en ik vraag haar om mijn tepels te likken, yes zegt ze weer, maar ze doet het gewoon niet. Ze begint me nu gewoon eentje af te trekken, zo hard dat het pijn doet.Teleurstelling 2. Dan maar neuken, ze doet het condoom erom en begint me te berijden. Ze toont initiatief en beweegt haar kont goed op en neer zodat ik enigszins wel geprikkeld raak, ik knijp haar tussendoor in haar borsten en ze wilt wisselen van positie. Ik neem haar van achter en kijk tegen een mooie kont aan, ik heb redelijk hou vast aan haar billen en kijk naar een mooi wit sterretje. Ik wil nog even in missionaris en dan wachten op Bram. Maar tijdens missionaris houdt ze me een beetje tegen door haar benen niet ver genoeg te spreiden., ik probeer me een beetje erdoorheen te wringen, maar dat laat ze niet toe. Teleurstelling 3. Mijn lul verslapt en en ik vraag haar waarom ze dit doet. Ze liegt zich er een beetje uit, en mijn zin is eigenlijk wel over. Als Bram straks komt en Sabrina wil niet ruilen zit ik met Miriam opgescheept. Ik lieg terug door te zeggen dat ik teveel sex heb gehad die dag. Het gaat niet lukken. Ik had mijn zin nog niet afgemaakt of ze was haar handdoek al om haar heen aan het slaan. Teleurstelling 4.

seksenfun
10 april 2013, 19:35
Afgelopen maandag een beetje HWP-plezier met haar gemaakt :smoke:.

Carlitos
11 april 2013, 06:57
Afgelopen maandag een beetje HWP-plezier met haar gemaakt :smoke:.

Lijkt me sterk S&F, want ze zit nog met haar zus in Zwitserland. Ik neem aan dat het een andere dame betreft met dezelfde naam. Maar je hebt genoten, dat is de bedoeling.