Volledige versie bekijken : Niet zijn schuld: brein doet man meteen na seks in slaap vallen
Voor mannen die meteen na de seks willen slapen in plaats van wat te knuffelen en te praten met hun vriendin, is er eindelijk (of voor vrouwen: helaas) het perfecte excuus.
Volgens wetenschappers is het mannelijke brein namelijk voorgeprogrammeerd om zich na een orgasme uit te schakelen...
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1474301/2012/07/23/Niet-zijn-schuld-brein-doet-man-meteen-na-seks-in-slaap-vallen.dhtml
Badslippers
23 juli 2012, 17:54
Aan de aard van je bijdragen aan dit forum te zien heb jij toch minimaal een paar orgasmes per dag ! ! !
toko-9
23 juli 2012, 18:49
Kijk..!
Alleen al vanwege dit soort gevatheden is dit forum een must!!!!
Don Rudo
23 juli 2012, 18:51
lastig als je na de daad op een dvp in slaap valt en door dvp2 bestolen wordt :huch:
Aan de aard van je bijdragen aan dit forum te zien heb jij toch minimaal een paar orgasmes per dag ! ! !
Aan de aard van uw reacties stel ik vast dat gij iets tegen mij hebt! ! !
Picasso 1
23 juli 2012, 21:43
Welnee, degenen die hij niet mag daar gaat hij meestal de kont van likken zodat ze zijn kaarten niet kunnen zien ! ! ! ! ! !
Goedemorgenallemaal
23 juli 2012, 23:09
Ik dacht juist dat het brein ondergeschikt was. Of beter, dat wij dan met iets anders denken...
Badslippers
23 juli 2012, 23:20
Nee man, ben je gek. Het is HUMOR!
Picasso 1
23 juli 2012, 23:20
Ik dacht juist dat het brein ondergeschikt was. Of beter, dat wij dan met iets anders denken...
Klopt, vooraf zijn we inderdaad ook geen denkers maar doeners.
Picasso 1
23 juli 2012, 23:23
Zonder smiley kunnen we dat niet ruiken.
PS Ik zal maar snel een smiley plaatsen ---------->>>> :biggrin:
Ashanti
23 juli 2012, 23:43
mannen mannen,...... wat zijn jullie toch primitieve wezens..... lekker slapen ná de seks is toch héérlijk..... (áls ik tenminste een lekkere lul tegen mijn billen voel..... )
Zonder smiley kunnen we dat niet ruiken.
PS Ik zal maar snel een smiley plaatsen ---------->>>> :biggrin:
Ik ben traag van begrip, dat moesten jullie toch al lang weten! :biggrin: