PDA

Volledige versie bekijken : Niet zijn schuld: brein doet man meteen na seks in slaap vallen

RAUL7
23 juli 2012, 16:13
Voor mannen die meteen na de seks willen slapen in plaats van wat te knuffelen en te praten met hun vriendin, is er eindelijk (of voor vrouwen: helaas) het perfecte excuus.
Volgens wetenschappers is het mannelijke brein namelijk voorgeprogrammeerd om zich na een orgasme uit te schakelen...

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1474301/2012/07/23/Niet-zijn-schuld-brein-doet-man-meteen-na-seks-in-slaap-vallen.dhtml

Badslippers
23 juli 2012, 17:54
Aan de aard van je bijdragen aan dit forum te zien heb jij toch minimaal een paar orgasmes per dag ! ! !

toko-9
23 juli 2012, 18:49
Kijk..!
Alleen al vanwege dit soort gevatheden is dit forum een must!!!!

Don Rudo
23 juli 2012, 18:51
lastig als je na de daad op een dvp in slaap valt en door dvp2 bestolen wordt :huch:

RAUL7
23 juli 2012, 20:25
Aan de aard van je bijdragen aan dit forum te zien heb jij toch minimaal een paar orgasmes per dag ! ! !

Aan de aard van uw reacties stel ik vast dat gij iets tegen mij hebt! ! !

Picasso 1
23 juli 2012, 21:43

Welnee, degenen die hij niet mag daar gaat hij meestal de kont van likken zodat ze zijn kaarten niet kunnen zien ! ! ! ! ! !

Goedemorgenallemaal
23 juli 2012, 23:09
Ik dacht juist dat het brein ondergeschikt was. Of beter, dat wij dan met iets anders denken...

Badslippers
23 juli 2012, 23:20

Nee man, ben je gek. Het is HUMOR!

Picasso 1
23 juli 2012, 23:20
Ik dacht juist dat het brein ondergeschikt was. Of beter, dat wij dan met iets anders denken...

Klopt, vooraf zijn we inderdaad ook geen denkers maar doeners.

Picasso 1
23 juli 2012, 23:23

Zonder smiley kunnen we dat niet ruiken.

PS Ik zal maar snel een smiley plaatsen ---------->>>> :biggrin:

Ashanti
23 juli 2012, 23:43
mannen mannen,...... wat zijn jullie toch primitieve wezens..... lekker slapen ná de seks is toch héérlijk..... (áls ik tenminste een lekkere lul tegen mijn billen voel..... )

RAUL7
23 juli 2012, 23:51

Zonder smiley kunnen we dat niet ruiken.

PS Ik zal maar snel een smiley plaatsen ---------->>>> :biggrin:

Ik ben traag van begrip, dat moesten jullie toch al lang weten! :biggrin: