PDA

Volledige versie bekijken : Sandra (Poolse)

Condomo
23 juli 2012, 18:18
Haarkleur/-lengte : Blond, lang, golvend

Lengte dame : 1m60

Postuur/Cupmaat : slank / C

Nationaliteit/Taal : Pools/beetje Duits

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : niet op gelet

Service: Zoenen uitstekend, neuken goed, pijpen uitstekend.

Voordelen: goede bankactie, geniet er zelf ook van, gewillig

Nadelen: spreekt nog maar weinig Duits/Engels

Tijdsduur : 30 minuten + bankactie

Prijs : 50+50 (trio)

Maandag heb ik voor het eerst Freude bezocht, na enige twijfel gezien de line up in de nabijgelegen Pauschalclub. Ondanks de omweg wegens wegwerkzaamheden was ik voor 12 uur binnen. Het was opvallend donker. Je krijgt meer de indruk in een bordeel te komen dan bijvoorbeeld in het zonnige GT.

Op verkenning gegaan en in de Poolse hoek terecht gekomen. Daar zat een mooie en vriendelijke blondine van rond de 30. Adriana waar ik even mee kletste. Hmmm. Vervolgens een broodje genuttigd. Als ik opsta loop ik bijna 2 mooie blondines omver die net de trap opkomen. De langste (Gya?) spreek ik aan waarna ik met haar meeliep naar, jawel, het Poolse hoekje.
Ze gaat snel tot actie over, zoent me en gaat over tot het werk onder de gordel. Ze stelt na enige tijd een trio voor met Sandra, vandaag voor de 2e dag aanwezig... Terwijl Gya de sleutel haalt neemt Sandra me grondig onderhanden. Oef! Op de kamer wordt ik weer vooral door Sandra goed aangepakt. Ik voel dat ze zelf al goed nat is. Standjes, vingeren in alle gaten en vooral heerlijk geil zoenen - ik krijg bijna spijt dat ik niet met Sandra alleen ben. De afwisseling met de strakke en slanke Gya die haar meteen wat uitleg geeft bij alle wisselingen is echter niet te versmaden. Sandra laat wel veel meer toe. Uiteindelijk door gezamenlijk oraal werk een heerlijke finale beleefd. Herhalingsgevaar is groot.

Henk74
24 juli 2012, 08:57
Had als eerste een trio met beide dames . De naam van het tweede meisje is Aisa .verder kan ik alles voornoemd onderstrepen .