Volledige versie bekijken : Deventer, Bokkingshang 12, Lucy
nita
25 augustus 2006, 05:17
Haarkleur/-lengte : blond half lang
Lengte dame : ong. 1.70m
Postuur/Cupmaat :normaal, cup c
Nationaliteit/Taal : latina/ engels
Leeftijd : 25 - 30 jaar
Tatoeages/Piercings : onbekend
Service: p+n
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :10 minuten
Prijs : € 50,=
Extra’s bij het bezoek; geen
hoi
afgelopen woensdag bij deze dame geweest. maar net een standaard behandeling gehad. heb eigenlijk spijt van mijn bezoekje aan deze dame.
ga dus ook niet meer terug:heul: :nee:
nita:cool:
099
25 augustus 2006, 11:52
Hé Nita, dit adres, is dat een privéhuis, of een privédame, of een dame uit een rld ? contactgegevens ? website ?
Mvg
nita
25 augustus 2006, 23:49
hoi
dat is de straat in deventer, raamprostitutie dus.
groetjes, nita:wink:
nita
30 december 2006, 02:05
Hallo
Ik heb gehoord dat Lucy even met kerst en nieuwjaar naar huis is. Denk dat we haar zo half januari wel terug kunnen verwachten.
Groetjes, Nita:wink:
Hallo
Lucy is weer gespot op Bokkingshang 12 in Deventer
rolly
15 augustus 2012, 16:15
Ook lucy is met vakantie
Nu even met vakantie....maar tegenwoordig op nummer 12, 2e deur gezien vanuit de rijrichting.
Rolly
Kosotez
17 december 2014, 19:05
ik ben daar allang niet geweest.
mushroom
28 december 2014, 20:51
Ben er ook al lang niet meer geweest.
De laatste keren begin 2012 waren al erg matig.
Wat ik nu hoor moet er helemaal weinig tot helemaal niets meer te doen zijn.
rolly
8 februari 2015, 23:40
Er zijn nog 10 ramen open in Deventer maar Lucy is al meer dan een half jaar niet meer aanwezig.
Rolly
Jan Verplancke
19 februari 2016, 15:17
Ik was vorige week toevallig in de buurt. Wat een drama zeg, zowel de staat van de gebouwen als de dames. Er waren ongeveer 8 dames aan het werk, de één nog lelijker dan de ander en toch allemaal wel met teveel kilometers op de teller. Prijzen waren € 50 voor PMC + NMC. Nu hadden sommigen ook wel zo'n smerig gebit dat je je piet er niet zomaar blanco insteekt.
Lucy is al jaren niet meer aanwezig in Deventer...topic zou dus wel gearchiveerd kunnen worden...En het is er de laatste jaren niet beter geworden in Deventer...enkele uitzonderingen daargelaten(Vanessa)...alhoewel het met het gebitwerk van de meeste dames wel snor zit in Deventer tegenwoordig.