PDA

Volledige versie bekijken : welke club in regio frankfurt te bezoeken en waarom

haiphong
25 juli 2012, 22:47
ik ben van 13 tot en met 14 augustus in Frankfurt. Moet om 6 uur 's-morgens iemand van het vliegveld oppikken. Wie kan mij vertellen welke fkk club daar is aan te bevelen. mijn voorkeur gaat uit naar een club waar ook aziatische dames werken

HW1
25 juli 2012, 23:05
ik ben van 13 tot en met 14 augustus in Frankfurt. Moet om 6 uur 's-morgens iemand van het vliegveld oppikken. Wie kan mij vertellen welke fkk club daar is aan te bevelen. mijn voorkeur gaat uit naar een club waar ook aziatische dames werken

Palace is niet slecht, maar... Geen buiten verblijf, alleen binnen. Ook Oase is OK.

haiphong
25 juli 2012, 23:10
ik ken daar oase. world, palace en maihatten vanuit dit forum of zijn er nog meer? tussen venlo en frankfurt +/- 50 km

bergm550
25 juli 2012, 23:50
ik ken daar oase. world, palace en maihatten vanuit dit forum of zijn er nog meer? tussen venlo en frankfurt +/- 50 km

FKK Atlantik (www.atlantik-fkk.de) - 30 km van Frankfurt
FKK Sharks (www.fkk-sharks.de) - 30 km van Frankfurt
FKK Night & Day (www.fkk-night-day.de) - 60 km van Frankfurt
FKK Rom (www.fkk-rom.de) - 50 km van Frankfurt
Bahama Club (www.bahama-club.de) - 20 km van Frankfurt
FKK Royal (www.fkk-royal.de/home.php) - 17 km van Frankfurt

uurtje
25 juli 2012, 23:59
je kunt er ook voor kiezen om onderweg ergens te stoppen en daar te overnachten. Moet je alleen de volgende dag vroeg (heel vroeg) weer op. Op die manier komen PSR en BS (Bernds Schieferhof) ook in aanmerking. Bijkomend voordeel is wel dat je dan qua hotelkosten voor een dubbeltje op de eerste rang zit. BS heeft volgens mij geen aziatische dames. PSR wel. Om daar wat meer info over te krijgen verwijs ik naar een duits zusterforum (freiercafe).

Big30
26 juli 2012, 01:05
Voor Aziatische dames hier nog wat tips:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29877-Negerinnen-en-Aziatische-dames&highlight=aziatische

Deze dames zul je niet zoveel aantreffen, niet in de clubs in Hessen en ook weinig in de clubs in NRW. Magnum en GT liggen redelijk op je route daar maak je denk ik nog de meeste kans. In de meeste club in Hessen heb je aan 1 of 2 vingers genoeg wil je de Aziatische dames tellen ;).

haiphong
26 juli 2012, 05:42
voor aziatische dames heb ik wel adressen in moers, moenchen gladbach en krefeld. dit zijn prive huizen.

mijn vraag in het algemeen als ik van maandag middag, zeg een uur op 1 tot 3 uur ;s-nachts de tijd kapot wil slaan wat is de beste keuze rondom frankfurt.

ik kom zelf uit de regio eindhoven dus rondom venlo, duisburg, dusseldorf, aken weet ik het wel.

benijsbeer
26 juli 2012, 09:31
Voeg daar nog Erkrath aan toe, onder penthouse/voormalig harem

bergm550
26 juli 2012, 11:15
mijn vraag in het algemeen als ik van maandag middag, zeg een uur op 1 tot 3 uur ;s-nachts de tijd kapot wil slaan wat is de beste keuze rondom frankfurt.

Zoals Big30 al aangaf, in de clubs rondom Frankfurt tref je nauwelijks Aziatische vrouwen aan. Het overgrote deel komt uit Roemenie, Bulgarije of Hongarije. Dus dan heeft het geen zin om naar een club te gaan.

Echter, als je toch een club wilt bezoeken van 13:00 uur 's middags tot 3:00 uur 's nachts, dan kun je uit de volgende clubs kiezen:

FKK Palace (www.the-palace.de) - in centrum van Frankfurt
FKK Mainhattan (www.fkk-mainhattan.de) - in centrum van Frankfurt
FKK Oase (www.fkk-oase.de) - 20 km van Frankfurt
FKK World (www.fkk-world.de) - 60 km van Frankfurt
FKK Atlantik (www.atlantik-fkk.de) - 30 km van Frankfurt
FKK Sharks (www.fkk-sharks.de) - 30 km van Frankfurt
FKK Night & Day (www.fkk-night-day.de) - 60 km van Frankfurt
FKK Rom (www.fkk-rom.de) - 50 km van Frankfurt
Bahama Club (www.bahama-club.de) - 20 km van Frankfurt
FKK Royal (www.fkk-royal.de/home.php) - 17 km van Frankfurt

Welke van de bovenstaande clubs het beste is, kan ik niet voor je zeggen, die keuze moet je zelf maken. Smaken verschillen nu eenmaal. Maar als het zonnig weer is, dan raad ik je aan een club te bezoeken met een tuin, zoals FKK World of FKK Oase. De vrouwen in deze clubs zijn ook de moeite waard.

Als je niet om een tuin geeft en je gewoon dichtbij Frankfurt wil blijven, dan zijn de clubs Palace en Mainhattan een optie. Palace biedt een goed vrouwenaanbod, Mainhattan daarentegen wat minder.

Big30
26 juli 2012, 13:59
voor aziatische dames heb ik wel adressen in moers, moenchen gladbach en krefeld. dit zijn prive huizen.

Als de vraag zo geformuleerd is dan kan ik me helemaal aansluiten bij het antwoord van Bergmans.
Hij noemt de mogelijkheden en de keus zul je zelf moeten maken afhankelijk van smaak en inderdaad het weer. Verwacht op een maandag in Augustus geen grote aantallen dames.

Voeg daar nog Erkrath aan toe, onder penthouse/voormalig harem
De nieuwe naam van (Harem + Atrium + Penthouse) = Magnum ;).

seksenfun
26 juli 2012, 21:01
Is Atlantik dan weer open, was enige maanden geleden (zogezegd definitief) gesloten. De eigenaars namen ROM (vlak in de buurt) over. Het kan maar dan liggen er nu 3 clubs op een boogscheut van mekaar: Sharks, ROM en Atlantik :smoke:.

vrije jongen
28 juli 2012, 01:57
Atlantik heeft 12 mei jongstleden haar deuren weer geopend, volgens mij zijn de berichten vooralsnog niet al te positief.

haiphong
28 juli 2012, 05:27
ok welke?
World
Oase
Mainhatten
Magnum??

of toch iets anders?

vrije jongen
30 juli 2012, 17:50
ok welke?
World
Oase
Mainhatten
Magnum??

of toch iets anders?

Ok, je gaat op een maandag of dinsdag. Dan kun je World beter laten schieten, want daar is het alleen in het weekend en op 3=2 dagen wat drukker met meiden. Magnum wordt pas leuk later in de avond heb ik begrepen (geldt dat ook voor maandagen?), dus je zou je kunnen afvragen of dat goed past bij het vroege opstaan om bij het vliegveld te komen.

In zowel Oase als Mainhattan, zal het tegen de namiddag pas wat drukker worden... maar in het algemeen is Oase toch een grotere club (met dus meer meiden)... ook redelijk veel toeristen altijd, dus misschien blijven er meer tijdens de vakantie werken. In Mainhattan heb je gratis bier.

Ik zou zelf naar Sharks gaan:biggrin:.

Carlitos
30 juli 2012, 18:06
ok welke?
World
Oase
Mainhatten
Magnum??

of toch iets anders?

Magnum kun je wegstrepen (hoewel het een favo club is van mij en Bram), op de eerste plaats te ver uit de buurt. Daarnaast op maandagen erg rustig. ook al ga je na 22 uur. Mijn keuze zou tussen Oase en World zijn. Maar met beide geen ervaring, just hear say.

MichelJ
30 juli 2012, 18:19
Ok, je gaat op een maandag of dinsdag. Dan kun je World beter laten schieten, want daar is het alleen in het weekend en op 3=2 dagen wat drukker met meiden.

De 3=2 dagen in World zijn van ma t/m wo ;).

Op een maandag is het overal rustig, de meeste meiden zul je denk ik in Oase en World vinden (afgelopen weekend in World overigens 1 aziatische vrouw). In Juni was ik op een zondagavond in Mainhattan. Het was toen erg rustig, dus die club zal ik je voor een maandag niet aanraden.

haiphong
4 augustus 2012, 20:08
ok dus wat ik hier en op andere fora als advies krijg kiezen tussen world of oase
lijkt mij oase dus vanwege dichter bij frankfurt alhoewel dat is ook maar.............................