PDA

Volledige versie bekijken : Almelo, Markstraat 13, Romy



de duisburg spesjalist
27 juli 2012, 15:04
Romy is een dvp van 22 jaar oud en voor mijn de beste van nl ma dat is mijn mening :confused:

Ze zou zo ma in een club kunnen werken die kwaliteit heef ze gewoon .in de jaren dat ik haar heb ontmoet heb heb ik haar maandelijks bezocht en in nijmegen zelfs meer dan 3 keer per week . Ze heef mijn nooit verveeld ma is helaas aan het af tellen wat ik respecteer hoppen dat ze het vol hou

romy werk alleen saf dus alles met ma weet je toch elke keer te verassen

Zultbroek81
27 juli 2012, 15:12
En wat hebben we hieraan 61?in saunaclubs zitten dames die hele goede service geven en er veel beter uitzien dan romy + ze zijn de helft goedkoper per uur.en waneer gaat ze nu is eindelijk echt stoppen? Dat doet ze het laatste 1,5 jaar al maar toch blijft ze actief.waarschijnlijk heeft ze moeite met rekenen en jij met de Nederlandse taal!ga eens een keer in een saunaclub kijken dan ben je romy zo vergeten.je bent niks gewend man! Gr spank!

bad pritt
27 juli 2012, 15:28
En wat hebben we hieraan 61?in saunaclubs zitten dames die hele goede service geven en er veel beter uitzien dan romy + ze zijn de helft goedkoper per uur.en waneer gaat ze nu is eindelijk echt stoppen? Dat doet ze het laatste 1,5 jaar al maar toch blijft ze actief.waarschijnlijk heeft ze moeite met rekenen en jij met de Nederlandse taal!ga eens een keer in een saunaclub kijken dan ben je romy zo vergeten.je bent niks gewend man! Gr spank!

Wat zit je weer iemand te spanken, dit forum beslaat alle vormen van p6, en jij bent de laatste die bepaald wat er gepost mag worden
...ik heb Romy ook bezocht en ze is zeer goed en zeer leuk..een sessie die ik nooit zal vergeten..sommige vrouwen hebben het zeldzame vermogen om door hun handelen de sexuele energie naar krachtstroom niveau op te voeren..Romy kan idd zo in een club werken en is een zeer slim sexy vrouwtje...die geiod snapt dat ze in NL veel meer kan verdienen en volledig eigen baas is.

Zultbroek81
27 juli 2012, 20:09
Nou bad pritt,je zit er weer naast.ik zeg helemaal niet dat hij hier niet mag schrijven over die vrouw.je hebt er gewoon niet veel aan,ik heb haar gezien en vond het niks bijzonders gewoon normaal.wij hebben allebei een totaal verschillende smaak.ik ga voor uiterlijk en jij voor innerlijk.ik mag mag mijn mening toch ook geven.dus jij bent hier de gene die graag wil bepalen van hoe of wat, je moet het niet omdraaien.ik bepaal dat wel voor mezelf,ik hoop dat jij dat ook gaat doen.

de duisburg spesjalist
28 juli 2012, 10:44
Over smaken val te twisten Spankooow over haar service kan je niet mee praten. En over uiterlijk dat is iets wat per persoon verschillend is . mijn zul je niet gauw in een sauna club zien om de simpele reden ik ben geen ijsbeer ma een wandelaar. ik betaal niet graag intree . de 61 is er niet meer overgens

seqoya
4 oktober 2012, 13:43
Romy is helaas met pensioen.... was een prachtmeid met zeer goede service...