PDA

Volledige versie bekijken : Veronika (Poolse)



Jorah Mormont
25 augustus 2006, 14:43
Haarkleur/-lengte : donkerblond / op staart
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank, A-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse / paar woorden Duits
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, Zoenen
Voordelen: Lief en onschuldig
Nadelen: Nog erg onervaren
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:

Veronika werkt nu twee weken in GT en heeft hiervoor nog nooit eerder gewerkt. Ik had ze al eerder gespot, maar vond ze toen nog wat schuchter overkomen. Veronika is nu wat losser. Ze heeft een spits gezichtje en ziet er zeer jong uit. Opvallend is haar constant bewegende lichaam op de maat van de muziek. (ADHD???)

Gisteren (24/08/2006) was ze mijn eerste dame in GT. Ze zat buiten op het terras op een bank helemaal ingesloten in een deken. Ze had het koud. Ik als echte ijsbeer kan op dat moment niets anders doen dan dat kleine meisje gaan opwarmen. Mijn conversatie in het Pools begonnen, waardoor zij toch een beetje los kwam.
Eigenlijk vond ik haar een beetje zielig. Echt zo'n jong onervaren meisje. Toch heb ik besloten met haar de kamer op te gaan. Ik had andere plannen. Zo'n onervaren meisje moest ik niet direct gaan blootstellen aan mijn sloopkogel. Nee, een lekkere massage was meer iets voor haar. Ik heb haar dan ook heerlijk gemasseerd. Ik had nieuwe olie bij me (babyolie, want dat had ik gezien bij Sandra bij Ome Bernds) Binnen mum van tijd rook deze Veronika lekker naar de zwitsal.

Na de massage heb ik nog geprobeerd wat aan sex te doen. Maar op een of andere manier kreeg ik Sonny jr. niet in de stemming. Ze pijpte me, maar toen ik dan die sloopkogel in het kleine meisjes mondje ziet gaan, dan dacht ik, nee, dit meisje is hier niet geschikt voor. Zonder dit aan haar te laten merken, een eind gemaakt aan de sessie en met volle zak terug naar de douche.

Nee, dit is niets voor Sonny. Echter ik heb wel genoten van de manier hoe zij van mijn massage heeft genoten.

Heren, voorzichtig met deze Veronika. :baby2: :baby2:

BR, Sonny

Stiffmaster
26 augustus 2006, 11:01
Veronika werkt nu twee weken in GT en heeft hiervoor nog nooit eerder gewerkt. Ik had ze al eerder gespot, maar vond ze toen nog wat schuchter overkomen. Veronika is nu wat losser. Ze heeft een spits gezichtje en ziet er zeer jong uit. Opvallend is haar constant bewegende lichaam op de maat van de muziek. (ADHD???)

Nee Sony dit heet nu ritmisch, dan beweeg je op het geluid van muziek en dat heet dan weer ritme :green_smi :green_smi , je kan natuurlijk ook een ander ritme hebben :fuck: :fuck:

MiniME
26 augustus 2006, 20:27
Deze Veronika is inderdaad een schatje, 19 lentes jong en spreekt echt geen woord over de (Poolse) grens. Heb gezellig met haar buiten op de bank gezeten, maar ook ik voelde geen enkele aandrang met haar de kamer op te gaan. Duidelijk een meisje wat ander werk moet zoeken denk ik...........

thesickboy
15 januari 2007, 11:23
Volgens mij is dit dezelfde dame:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3683

Willem2
15 januari 2007, 18:56
Indien daar een bevestiging van komt dan zal een samensmelting van het geheel wel volgen ............

W2 :wink:

thesickboy
16 januari 2007, 07:53
Indien Veronika op 25/1 in GT aanwezig is zal ik daar op de kamer persoonlijk voor een samensmelting zorgen...

little diablo
16 januari 2007, 14:36
Al die Veronica,s en deze dan dat was toch weer een ander:rolleyes: Of verwar ik haar met de veronica die jullie bedoelen. Deze is al moeder,en heeft hier nog wat striemetjes van,misschien een herkeningspunt;) Want deze dame komt niet meer terug in GT en werkt nu in frankfurt.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3968

Saluti L diablo

Caligula
16 januari 2007, 15:26
:cool:
Al die Veronica,s en deze dan dat was toch weer een ander:rolleyes: Of verwar ik haar met de veronica die jullie bedoelen. Deze is al moeder,en heeft hier nog wat striemetjes van,misschien een herkeningspunt;)
Veronica 1 werkt al enkele maanden in GT; ik schat ca 6 maanden. Ze is klein van stuk, heeft middelblond haar, A-cupje, geen kindje en staat regelmatig bij de achteringang van de bar te dansen. Heeft vaak contact met bv Goshia en enkele andere Poolse dames. Ze is recent weer terug van enkele weekjes pauze. Spreekt slecht Duits en Engels.
Veronica 2 heeft vrij kort in GT gewerkt; is iets groter dan V-1, ook middelblond haar, wel een kindje, B-cupje en zit bij voorkeur stilletjes op een bankje vooraan in de bar. Spreekt goed Duits. V-2 zal idd niet meer naar GT terugkeren zoals LD al opmerkte.

Caligula:cool:

little diablo
16 januari 2007, 15:34
:cool:
Veronica 1 werkt al enkele maanden in GT; ik schat ca 6 maanden. Ze is klein van stuk, heeft middelblond haar, A-cupje, geen kindje en staat regelmatig bij de achteringang van de bar te dansen. Heeft vaak contact met bv Goshia en enkele andere Poolse dames. Ze is recent weer terug van enkele weekjes pauze. Spreekt slecht Duits en Engels.
Veronica 2 heeft vrij kort in GT gewerkt; is iets groter dan V-1, ook middelblond haar, wel een kindje, B-cupje en zit bij voorkeur stilletjes op een bankje vooraan in de bar. Spreekt goed Duits. V-2 zal idd niet meer naar GT terugkeren zoals LD al opmerkte.

Caligula:cool:
Oja natuurlijk Caligula,jij weet wie ik bedoel:rolleyes: Kan ook niet anders;)
Dus hadden we het toch over 2 verschillende.

Thanks Saluti L Diablo

paul22
16 januari 2007, 16:50
Oja natuurlijk Caligula,jij weet wie ik bedoel:rolleyes: Kan ook niet anders;)
Dus hadden we het toch over 2 verschillende.

Thanks Saluti L Diablo

En Veronika 1 noemde zich eerst V. maar de laatste keren dat ik haar trof in GT ; BARBI.

Caligula
16 januari 2007, 18:15
En Veronika 1 noemde zich eerst V. maar de laatste keren dat ik haar trof in GT ; BARBI.
Dit zal ik a.s. vrijdag eventjes nagaan:luvlove: Is in ieder geval ook een lief meisje, net als V-2!

Caligula:cool:

thesickboy
16 januari 2007, 19:20
Ik kan in ieder geval niet meer volgen, als ik er in slaag om 'mijn Veronica' te grazen te nemen horen jullie het nog wel...

Big30
16 januari 2007, 19:32
Als ik het goed begrijp is er dus momenteel maar 1 Veronica in Gt en wel deze (=dit topic) en ze noemt zich tegenwoordig Barbi en daar bestaat al een topic over zoals al door thesickboy opgemerkt?

hallo mannen ik ben de poolse Barbi, heette vroeger Veronica en heb hiervoor in YY gewerkt (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3683)

De V2-Veronica raket is met onbestemde bekenning vanuit de lanceer basis in de tuin van Gt gelanceerd althans zo interpreteer ik de woorden van Caligula maar ;)!

Groet,
Big30