PDA

Volledige versie bekijken : Geri (Bulgaarse)

seksenfun
1 augustus 2012, 21:11
uitspraak: keelie (k uitgesproken als de g van garçon (jongen in het Frans)

haarkleur/-lengte: zwart/halflang (beetje krollend-golvend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,60
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Duits
leeftijd: ongeveer 24 (uitzicht), toch heb ik sterke vermoedens dat ze jonger is
tatoeages/piercings: tribal/linksonder lip, navel, grote in tong
service: PZC, NMC, kussen, tongzoenen, strelen, knuffelen, likken, droogneuken, DT
voordelen: leuk, spontaan, lief, zot, amusant, clown, actrice, animatrice...
nadelen: met haar poesje spelen mag, vingers er in niet
opmerkingen: voor- en naservice zeer uitgebreid
Extra’s bij het bezoek: koos de friste kamer uit, de enige kamer met douche voor bij dit hete zomerweer (wou geen andere kamer) :smoke:

gignnl
1 augustus 2012, 22:25
Dame heeft in LR gewerkt.Is van het "Alle Dagen Heel Druk" type maar bied een
Prima service.ook de pre en after sales zijn bij haar dik in orde.
Heel wat met d r afgelachen,reden te meer eens in DV te gaan kijken.

seksenfun
1 augustus 2012, 22:36
Bij het binnenkomen van de club ben ik me direct gaan uitkleden, een handdoek rondgeslagen, naar de tuin gelopen, handdoek uitgesmeten en van de zon gaan genieten. Nu het nog kon, dacht ik. Ten eerste zou het straks gaan onweren, ten tweede verwachtte ik dat het later in de namiddag gewoon veel te warm zou worden om nog in de zon te kunnen gaan zitten.
Al snel zou blijken dat het nu ook al flink zweten was na tien minuutjes. Ik nam dan maar een duik in het verwarmde (licht, ik schat ongeveer 25°C) buitenzwembad. Na wat rondjes zwemmen, kon ik weer fris in de zon gaan zitten. Achter mij verwelkomt een dame mij. Ze hield het enkel bij een "hallo" en bleef bij haar vriendin op een stoel aan de sauna achter mij. Het was dus Keli.
Ik vond het al snel weer te warm en ging nog maar wat zwemmen. Ik leek wel een dolfijn in de dierentuin die rondjes aan het zwemmen was voor een hoop toeschouwers. De tuin lag vol met naakte vrouwen, hoewel DV geen FKK is. Dat was dus mooi meegenomen.
Toen ik weer uit het zwembad kwam, was Keli blijkbaar bij twee vriendinnen gaan zitten in een lange witte sofa in de tuin. Ik wou weer in de ligstoel gaan liggen drogen. Zij vroeg echter om bij haar te komen zitten. Eerlijk gezegd twijfelde ik even om mij nu al tussen die drie dames te gaan wringen. Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed en de kans zou groot zijn dat ik niet meer van tussen die dames uit zou geraken. Ik had bovendien honger. Ik had niets meer gegeten sinds 's morgens thuis.
Toch liep ik op hen (haar: Keli) toe. Ze bleef bij manier van spreken maar aandringen en haar vriendinnen waren van hetzelfde gedacht: ik moest bij hen komen zitten.

Ik plofte mij dan maar voorzichtig neer tussen Keli en een vriendin van haar. Ik kreeg al snel de indruk dat die vriendin samen met Keli en ik op de kamer wou gaan. Ik maakte haar vriendin dan ook maar al snel duidelijk dat ik geenszins van plan was om met haar op kamer te gaan. Ik ben haar naam vergeten. Ze was qua figuur normaal te noemen. Keli slank en niet groot. Het voorstel voor een trio kwam er na een tijd toch van Keli. Dat heb ik dan resoluut afgewezen. Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens een trio heb gedaan. Langs een kant borrelt het wel weer wat, langs een andere kant is het dikwijls zijn extra geld niet waard. Je moet het al goed overwegen dan en je moet weten dat de beide dames een beetje lesbisch zijn.
Ondertussen hadden we de nodige fun. Dat had ik dus al! Nu de seks nog. In Keli had ik eigenlijk best wel zin. Ik begon ook te denken dat het misschien beter zou zijn om nu toch eerst wat te seksen omdat het anders in de namiddag of avond veel te warm zou zijn op de kamers.
Na de nodige fun buiten begon Keli wat ondeugender te worden. Ze begon me te kussen, te tongzoenen en mijn lul te teasen. Het ging maar verder en verder. Na flink wat pre sales aan het zwembad (wat eigenlijk al een sessie op zich geworden was, zonder de daad dan) heb ik haar dan zelf maar de kamervraag gesteld. Op een bepaald moment moest ik mij tijdens de pre sales al inhouden om niet klaar te komen. Het voorvocht liep al langs haar dijen. Meestal zijn de dames daar dan wat vies van en nemen snel wat afveegspul maar Keli niet.

Mijn middageten moest dan maar even wachten. Op weg naar de enige kamer van DV met douche en de enige kamer op het gelijksvloers, waar het toch een stuk aangenamer qua temperatuur was dan de kamers boven waar heel de dag de zon op staat.

Op kamer was ze zeker niet gehaast. Dat was dus al een mooi voorteken. Ze was bovendien lief, ondeugend, speels,.... Al wat ik graag heb. Er werd gestreeld, geknuffeld, gezoend, goed getongzoend en we droogneukten ook. Zij kwam op mij zitten. Ineens stelde ze voor om om te wisselen. Ik ging dus op haar schoot zitten en ze begon een heerlijke gevarieerde goede blow job te geven in een toch wel niet alledaags standje. Het was genieten, genieten, genieten... voor mij. Het voorvocht speelde ze gewoon naar binnen. Ik was best geil geworden en nog geen klein beetje. Ik liet haar dan ook maar doen. Geen snelle pijpbeurt, nee, ze nam er al haar tijd voor.
Op den duur lag ik meer in haar schoot of hoe moet ik dat zeggen. Ze lag op het bed met twee hoofdkussens onder haar hoofd, ik dus nog in haar schoot. Ze vroeg me eerst om in deze positie mij rustig te houden en niet mee te bewegen met mijn hoofd en lul terwijl ze mij zo zou pijpen. Ik had hiermee geen probleem. Ik hield me rustig en liet haar rustig het werk doen. Ik genoot enkel maar.
Na een tijdje werd ze misschien ietsjes vermoeider en was het soms even nogal een gedoe om telkens weer de hap diep over mijn lul te laten gaan. Misschien was het toch makkelijker als ik wat meewerkte. Ergens liet ze blijken dat de tijd er rijp voor was. Ze vertrouwde me duidelijk. Zo kon ik sensueel in haar mond beginnen te neuken.
Tijdens het pijpen gaf ze zo nu en dan ook haar vingers om op te zuigen en likte ze ook mijn vingers af waarmee ik tussendoor haar poesje had verwend. Ook tongzoenden we tussendoor.
Na de fantastische pijpsessiebeleving gingen we over tot de daad in missionarishouding. Tijdens missio werd er ook zalig getongzoend, likte ik haar tepels en haar buik en haar prachtige lichaam. Ze kreunde na een tijdje lichtjes. Uiteraard een beetje gespeeld maar niet storend. Integendeel, het wond me nog meer op. Op een gegeven moment kon ik mijn orgasme écht niet meer tegenhouden. Ik liet het dan maar begaan en spoot het condoom vol.

Ik gaf haar nog een kleine massage achteraf maar omdat we al over tijd waren en ik toch wel wat wou gaan eten wou ik er onder andere geen uur van maken. Er werd afgesproken dat de kleine massage niet aangerekend zou worden.

Iets voor twaalf de kamer op, iets na halfeen de kamer weer af.

Ondanks alles is Keli geen GFE-toppertje. Daarvoor is ze eigenlijk te zot (om het zo maar te zeggen). Het gaat er op kamer zot en wild aan toe, ook lieflijk knuffelen maar toch niet dat typische voor een GFE, waarbij je eerst tien minuten lang rustig lekker dicht tegen mekaar aanligt en lange tongzoensessies houdt. Ze is PSE/net niet volledig GFE. Ja, ik vond het toch wel een minpuntje. Het GFE-gehalte kwam desondanks alles toch een beetje te kort. Hierdoor leek me herhalingsgevaar (zeker vandaag) eerder gering. Per slot van rekening liepen daar nog veel mooie dames rond en ik kende er geen een van (buiten Keli). Nog een reden om misschien beter vandaag maar niet met haar op herhaling te gaan. Bovendien vreesde ik op dat moment dat de volgende sessie heel veel zou gelijken op de eerste. Ik weet niet waarom. Dat is iets waar ik ook niet sta om te springen. Bovendien was de sessie voor een groot deel geconentreerd op het pijpgedeelte en dat is nu net niet mijn eerste ding op kamer. Ik kan dat zelfs overslaan en niet missen (maar dat kan met tongzoenen ook gebeuren). Zo heel veel zegt dat dus nu ook weer niet. Haar pijpsessie daarentegen zou ik voor geen geld van de wereld willen gemist hebben.

Ach, ik ben een moeilijk man en leg de lat tegenwoordig heel erg hoog. Voor mekaar niet te kennen, voor de eerste sessie.... Ze heeft de klus meer dan behoorlijk volbracht. Bravo!!

Misschien hoorde je me al op kousenvoeten aankomen? Om 14:00 was ik al terug met haar op kamer. Of, hoe ze me weer helemaal geil had gemaakt.
Eerst hadden we samen wat gegeten. Eerst op aparte stoelen in de tuin. Toen haar eten op was (ik eet altijd meer dan de vrouwen), kwam ze op mijn schoot zitten. Na het eten passeerde de tijd erg aangenaam en flikflooiden we dat het een lieve lust was. Ze week enkel van mijn schoot om drinken voor mij te gaan halen. De theke aan de bar gaf telkens sinaasappelsap in een klein glas zonder ijs, als je er niet speciaal om verzocht. Keli bracht me telkens spontaan een groot glas sinaasappelsap met ijsblokjes.
Zoals gezegd belandden we omstreeks twee uur weeral op kamer. Nu kenden we mekaar wat beter. Ze wist ook al dat als zij zot doet en ik er wild op antwoord terwijl we op het bed aan het rollebollen waren, dat ze absoluut niet om de security moest roepen. Da's ook al heel wat.

De tweede sessie verliep gelukkig niet zoals de eerste sessie. Aan het knuffelen en strelen werd wat minder aandacht besteed. Al snel kwam ze (weeral) op mijn schoot gekropen. Die moet lekker en/of warm aanvoelen, begin ik te geloven. Ik had nu zin om haar vochtige poesje te beffen. Ik vroeg haar dan ook om wat hoger te komen zitten. Face sitting was het niet echt omdat ze om een of andere reden niet ging doorzitten op mijn gezicht maar haar wat meer gehurkt hield. Ik weet dat ik veeleisend ben maar het zijn toch vaak zulke details die doorslaggevend kunnen zijn of ik van de dame "mijn vriendinnetje" maak of haar sporadisch zal kameren. Dit was contradictorisch ten opzichte van haar speelsheid, de voorzichtigheid waarmee ze de befbeurt onderging.

Ik hield de befbeurt bij gevolg dan ook wat korter dan normaal. Een heerlijke pijpbeurt van haar was dan weer wel mijn deel. Ook DT deze keer, nog meer en beter dan de eerste keer. Ook nu deed ze op een gegeven moment het condoom er weer met haar mond over. Tijd om weer te neuken. Deze keer had ik geen zin om te werken. Ze heeft mij dan bereden en ze heeft dat heel erg goed gedaan. Geen gefake, geen berijden van het topje van de penis of zo. Nee lekker diep doorzakken. Traag, rap, verschillende moves.... Zo hoort het. Uiteindelijk weer een spetterend orgasme gehad.
Weer gaf ik haar een kleine massage en daarna lagen we nog heel dicht tegen mekaar aan om de sessie af te ronden. Gewoon lief naast mekaar liggen, mekaar goed vastpakken, wat kusjes geven en af en toe een lekkere tongzoen.

Nadeeltje: ze doucht zich liever alleen en niet tezamen. Kijk,... ik ga niet weer beginnen... muggenziften.

Ook deze keer zaten we dus in de beste kamer bij warme dagen van DV.

De tweede sessie moest niet onderdoen voor de eerste sessie, hoewel ze weer helemaal anders was. Echter, de tweede sessie heeft het GFE-mankementje niet verholpen. Een derder sessie zal er dus echt even niet meer zo snel aankomen.

O ja, btw, haar vriendin waar ik daarstraks naast zat, ik weet het weer, ze heet Katrin.

Na de tweede kamerbeurt moet Keli gedacht hebben dat een derde beurt al heel wat minder vanzelfsprekend zou zijn. Het resultaat daarvan was dat ze dit keer niet 1,5 uur met mij vertoefde in de tuin maar haar eigen weg een beetje ging. Ze had groot gelijk en een goed voorgevoel. Geen erg. Zo kon ik ook mijn eigen weg gaan en wat gaan wellnessen. Saunarondje doen bijvoorbeeld, wat zwemmen.... Wanneer we mekaar tegenkwamen waren we toch telkens weer handtastelijk naar mekaar toe.

Keli hoor je trouwens door heel de club altijd roepen, vertellen.... Zij alleen is genoeg om de hele club geambieerd te krijgen. Ze is niet alleen DVP maar ook DJ, clown, artieste.... Bijvoorbeeld steelde ze op een gegeven moment de show met een waterijsje aan het zwembad. Ze valt op. Ik wil niet zeggen dat ze zich laat opvallen. Ze doet het allemaal vanzelf. Het is haar natuur. Ze zit ook geen vijf minuten stil, onze Keli. Hyperkinetisch? Nee, dat nu ook weer niet. Trouwens, er is een manier om haar makkelijk meer dan vijf minuten stil te laten zitten, liggen, hangen.... Tijdens een blow job.

Dus... ze schatte de kans dat ik een derde keer met haar op kamer zou gaan klein in. Op een gegeven moment roep ik haar. Ze komt bij me gekropen op de ligzetel en vraagt me wat ik te vertellen heb. Ik heb haar dan maar meteen verteld dat ze geen vijf minuten kon stilzitten maar dat ze bij mij toch ook het tegendeel vandaag al twee keer had bewezen. Ze vond dit danig grappig maar verdween toch weer snel.
Enige minuten later ga ik languit op de grote witte sofa liggen op het terras. Ik wilde de laatste zonnestralen nog meepikken. In de verte hingen de onweerswolken al. Niet veel later kwam ze toch weer bij mij gekropen en nestelt ze zich lekker bij mij. Ze begint weer van die ondeugende dingen te doen maar we moesten het onderbreken. Op een paar minuten tijd begon het te gieten. We krosten dus naar binnen en gingen daar in een grote sofa zitten. Katrin bleef zo goed als alleen buiten zitten. Koud was het niet, integendeel. Ze zat trouwens onder een afdakje buiten. Ik wuifde eens naar Katrin, ze wuifde terug en bedacht zich. Ze kwam ook naar binnen en kwam weer bij ons zitten. Daar zat ik dan weer met links Keli en rechts Katrin. Een derde vriendin van haar kwam ook even gedag zeggen. Straks zou ik nog met drie dames verdwijnen. Ik dacht er zelfs werkelijk eventjes aan.
Dat Keli toch weer zou proberen om de derde maal met haar te gaan en zelfs met Katrin er bij, was me al snel duidelijk. Het werd me nog duidelijker toen ze beiden zeiden dat ze even weg moesten. Ze brabbelden eerst wat in het Bulgaars. Katrin moest naar de wc en Keli zou haar haar nog eens helemaal goed gaan opmaken omdat ze zo lang in den buiten was geweest. Ja, ja... even bedisselen hoe we seksenfun best zouden kunnen overhalen voor een trio. Ik denk dat dat dichter bij de waarheid zal aangeleund hebben. Het is maar een idee natuurlijk.

Katrin kwam eerst terug en vertelde mij dat Keli haar haar nog aan het opmaken was. Dit keer kwam Katrin naast me zitten zodat Keli deze keer tevreden moest zijn met de leuning van de sofa. Katrin deed best ondeugend maar ik kreeg al vrij snel de indruk dat ze precies niet graag tongzoende. Bovendien is zij niet volledig mijn type dus het eventuele triokansje verdween als sneeuw voor de zon. Uiteindelijk werd het hen ook duidelijk. Beide dames wisselden weer van plaats. Keli zat weer naast mij. Ze deed weer heel ondeugend maar ik heb haar toen gezegd dat ik deze keer mijn eten niet ga uitstellen voor haar. Inmiddels was het echt tijd geworden voor het avondeten en een pils van de tap.

Na het avondeten, een saunarondje, wat in de gietende regen lopen en even zwemmen, probeerde ze toch weer om het spreekwoord: "derde keer, beste keer" tot waarheid te laten komen maar het is haar niet gelukt.

Dit op zich was al meer dan een bezoek aan DV waard. Waarvoor hartelijk dank aan de forumleiding. Deze club bezocht ik immers voor een eerste keer dankzij een vrijkaartje :smoke:.

Admin
2 augustus 2012, 00:55
http://www.dolce-vita.com/girls/view/213
Deze misschien ?
Oftewel Geri .....
:wink2:

egon, Dr. Rammler
2 augustus 2012, 18:24
werde dies am Freitagabend genauestens kontrollieren lieber W2.

seksenfun
3 augustus 2012, 21:22
Voor wie nog mocht twijfelen, dat is ze. De foto is waarheidsgetrouw :smoke:.

egon, Dr. Rammler
4 augustus 2012, 04:32
wie versprochen hab ich diese Dame ausgiebig überprüft, Komm gerade erst nach Hause, nachdem mein Kumpel Gynakologe erst Willi69 nach Hause gefahren hat und dann mich.

meine Beschreibung lautet wie folgt:

Haare, halblang,schwarz, nun mit etwas rötlichem Schimmer, glatt.

Augen Braun, Grösse ca 1,60

natürlich schlank und durchtrainiert Cup A mit braunen Brustwarzen, welche schnell steif werden.

Alter 27 J. sie wirkt aber als ob sie 22 J. wäre, konnte es nicht glauben aber sie hat mir den Pass gezeigt, also ok.

Service anfangs sehr zurückhaltend, später dann: ZK, Blasen ohne Condom, auch Aufnahme gegen Aufpreis von Euro 50,-,
fingern normal nicht, hab sie erst 2x zum Orgasmus geleckt, dann ging es auch, bläst ausnehmend gut und tief, zeitweilig so tief, das es Brechreiz auslöste
sie will unbedingt die Zufriedenheit des Kunden. Ficken mit Condom in allen denkbaren Stellungen, sodass ich jetzt schon Muskelkater habe.
Zu bemerken wäre noch, das sie ziemlich eng ist und man deshalb den Eindruck hat es mit einem jungen Mädchen von höchstens 22 J zu tun zu haben, war wirklich echt geil.
Tatoo: Steisstribal, Piercings: Zunge, unter der Unterlippe kl. Brilli und Bauchnabelpiercing. kl. Tatoo, lk Unterschenkel das aber nicht so genau gecheckt, da ich andere Zonen im Auge hatte :tongue:

Auf dem Foto von HP des Clubs ist in der Beschreibung Cup C angegeben haha, dabei sieht ein Blinder das es Grösse A ist = ein bischen Haut mit braunen Brustwarzen dran. soweit dieses.
war mit ihr auf Zimmer 1, grosses Zimmer, grosses Bett, im Zimmer eingebauter Whirlpool

liebe, süsse, freche Maus die anfangs ziemlich misstrauisch war, später aber auftaute und mich zum Ende unserer Sitzung von 21.15h bis 01.20 h garnicht mehr gehen lassen wollte.
Gerne hätte ich mich überreden lassen, aber wir waren ja zu dritt mit einem Auto dort und Willi69 drängelte und quengelte zum Aufbruch und ich trennte mich schweren Herzens von der Süssen.

Die Identität ist also einwandfrei bestätigt und sie konnte sich auch noch an seksenfun erinnern.

Weiteres zum Club und zu den Damen, im Laufe des Vormittags, Entschuldigung, ich bin zu kaputt und leg mich ins Bett schlafen.
Bis nachher dann, Gruss und gute Nacht Egon :wink2:

Admin
14 augustus 2012, 14:33
https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/geri/1.jpg (www.dolce-vita.com)

https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/geri/3.jpg (www.dolce-vita.com)

https://www.ijsberenforum.com/img/dolcevita/geri/2.jpg (www.dolce-vita.com)

ilovecim
14 september 2012, 00:26
Nog eens in Duitsland voor het werk, sinds lang en toch tegen advies van andere beren in toch naar DV. Ik kwam eigenlijk vnl voor een uitstekende BJ (DT) en had enkele namen onthouden van de website.

Had Geri gespot en bij haar gaan zitten. De pre-sales is erg goed. Geen haast en goedlachs. Maar de service zelf vond ik erg teleurstellend. De DT die op haar fiche staat geafficheerd, is dat absoluut niet. Amper de helft ging erin en als ze verder probeerde begonnen haar ogen te tranen en stopte ze meteen om haar make-up in orde te brengen. Dan maar enkele posities geprobeerd, maar ook daar enkel gezucht dat meer deed vermoeden dat het pijn deed dan dat ze ervan genoot.
Besloot er een einde aan te maken en stelde een CIM voor. Dat was geen probleem maar ze legde al een doek op mijn buik klaar ??? Niet erg opwindend moet ik zeggen. Maar het ergste moest nog komen, na de CIM spuugde ze het meteen uit samen met enkele kokhals bewegingen. Op een gegevemoment dacht ik dat ze echt zou gaan overgeven op mij, want ze draaide zich niet weg maar bleef dat boven mijn buik doen. Dat duurde zo ongeveer 2minuten. Heb ik nog nooit meegemaakt en ik probeer met gezond eten de smaak niet al te negatief te beïnvloeden :o) . Zij wordt wel aangeprezen dus als dat het prestatie niveau dacht ik dan zien ze me daar niet meer hoewel de club op zich wel erg mooi is. Dus nog even blijven hangen en dan maar weg gegaan.

seksenfun
14 september 2012, 21:22
De fout ligt misschien bij het clubmanagement. De damesaffiches zijn niet betrouwbaar. Ze klatsen er maar wat op, zoals bijvoorbeeld ook bij Babylon. Het best blijft om op een leuke manier te weten te komen tijdens de pre sales wat de dame al dan niet voor jou in petto zou kunnen hebben. Goede afspraken maken in deze branche misschien niet zo direct goede vrienden maar leveren vaak een zeer bevredigende sessie op. Ik vind het sneu voor jou dat jij hebt moeten ondervinden dat Geri eerder een speels wild knuffeldier is die meer van langzame seks houdt dan bruut porno geweld waarbij de vrouw meer een gebruiksvoorwerp is. Ik druk het express wat straf uit en bedoel verrevan dat jij de dame zou minachten :smoke:

ilovecim
15 september 2012, 15:56
Ik ben zeker niet voor het brute werk. Het ging er allemaal heel zacht en langzaam aan toe (GFE). Na de opwarming van 10' "blazen" gevraagd of ze hem dieper kon nemen (ik begin heus niet spontaan zelf te duwen of te forceren). Omdat ik haar had uitgekozen voor een DT. Dat probeerde ze dan even maar ging niet en toen brak ze de sessie meteen af voor zo'n 5 minuten make-up te redden. :confused: Kan volgens mij ook na de sessie, denk ik dan. Ook het n* ging vrij zacht (enkel missio) maar vanaf het begin kreeg ze al pijnlijke grimassen op het gelaat en omdat ik dat zeker een afknapper vind, meteen mee gestopt. Laat ons zeggen dat ik weer een les geleerd heb :heul:

pussyfucker07
7 februari 2013, 14:02
Vögeln bis die Lunte brennt...

Konnte ich letzten Samstag im DV. Mein letzter DV-Besuch lag schon ein paar Monate zurück, deshalb habe ich mir nach dem Frischmachen erst mal die Neuerungen angesehen. Prima geworden sind die Toiletten im Untergeschoss, die Duschen sind jetzt mit einer Glastür abgetrennt. Gelungen ist auch der kleine Essraum oben, da muss man nicht mehr zwischen Tür und Angel speisen. Das Freibier gibt es jetzt direkt vom Fass an der Theke.

Ich habe den Laden gleich um 1 Uhr bei Öffnung geentert und erst am nächsten Morgen nach 4 Uhr wieder verlassen, sucking and fucking around the clock, so liebe ich das:D Ich saß noch nicht lange im Wintergarten, da machte sich die Rumänin Geri an mich heran. Geri hat früher schon mal im DV gearbeitet, dann war sie längere Zeit weg. Geri war früher gar nicht mein Fall, ich fand sie zu aufgedreht und aufdringlich. Umso überraschter war ich jetzt von ihr, sie hat sich optisch positiv verändert, so trägt sie jetzt dunkle, etwas längere Haare, außerdem ist sie schlanker und trainierter als früher. Aber besonders positiv fand ich ihre veränderte Art auf mich zuzugehen. Sie fragte ganz höflich, ob sie sich zu mir setzen dürfe und stellte sich mit Namen vor. Als ich sagte, dass ich ihren Namen kenne, wunderte sie sich und wir hatten sofort ein Gesprächsthema. Wir kämen uns näher, Geri nahm mal einen Zug von meinen aromatisierten Zigarillos, sie holte uns Softdrinks, ganz süß und bemüht um mich. Langsam wurde ich heiß auf sie, als sie uns einen Kaffee holte und ich auf ihren kleinen geilen Knackpo sah, da wusste ich, ich will sie haben...

Mittlerweile tauschten wir erste Küsse und Streicheleinheiten aus, gaben uns zärtliche Nasenstupser, Geri hatte es überhaupt nicht eilig, irgendwann brachen wir dann aber doch Richtung Zimmer auf, dort haben wir uns beide mit viel Gefühl gegenseitig verwöhnt. Wir knutschten, leckten rum, dann habe ich Geri so was von geleckt, bis sie wimmernd und jammernd kam, heftig, so was habe ich bei noch keiner Frau erlebt, ich machte mir schon beinahe Sorgen, was ich da angestellt hatte:confused: Geri wand und krümmte sich bei ihrem Höhepunkt so heftig und lange, als ich sie sanft streicheln wollte, schüttelte es sie bei der kleinsten Berührung und sie schlug meine Hand weg.

Als Geri sich wieder gefangen hatte, kam meine Genusszeit, ich wurde schön gefühlvoll und abwechslungsreich FO geblasen:blasen:, dann zogen wir brav den Gummimantel an und ich drang in Geris superenges Döschen ein, Hammer noch mal ist die Kleine aber auch eng, ich versenkte mein Rohr ganz langsam bis zum Anschlag :poppen: und genoss jeden Zentimeter. Geri verzog lustvoll das Gesicht, stetig wechselte ich Tempo und Eindringtiefe, als es schön flutschte schaltete ich so langsam den Nachbrenner ein und schoss dann tief in Geri meine Ladung ins Gummi, verdammt geile Stunde mit einer gereiften Geri.

Wijze grijze
30 maart 2013, 18:41
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?5057-D%FCsseldorf-Briedestrasse-44-Dolce-Vita-Algemeen&p=308866#post308866

Dus na een tijdje maar eens naar binnen verkast en ja hoor, na korte tijd werd ik op de bank vergezeld door Bulgaarse Geri. Zij ging actief presalen incl. tongzoenen en gefriemel over de badjas in de onderste regionen. Na korte tijd werd een Bulgaars minicollegaatje erbij gehaald en het spel werd verdubbeld. Hier bleek me echter al gauw dat het up-sellen en cross-sellen van diensten hier in Dolce Vita min of meer de standaard is. Wilde ik geen drankje voor de dames bestellen? (à EUR 25,=/stuk), wat vond ik van de VIP-room (EUR 100,=/uur en met fles champagne erbij slechts EUR 160,=) Een triootje met hun beiden? Laat de flappentap maar rollen. Hier had ik dus geen zin in, met twee beledigde dames tot gevolg. Als ik later alsnog met een van hun zou willen kameren dan zouden zij mij weigeren. Oehoe, en nu ben ik bang? Pleurt effe lekker op, zeg.

Badslippers
24 mei 2013, 22:24
Naam: Gery
Haarkleur/-lengte : donker/schouderlang
Lengte dame : 1.59
Postuur/Cupmaat : slank/ A-cup neigend naar B
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings :Brommerstuur/piercing
Service: PZC,NMC
Voordelen: Zeer gaaf en zacht lichaam, babyhuid, vrolijk, gangmaker, beetje gek
Nadelen: Gehaast, tijdrekken, matige service
Tijdsduur : Half uur
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: -

Gelijk bij binnenkomst zag ik een jonge, vrolijke snotneus door het etablissement stuiteren en voor ik het wist stonden we oog in oog. Wat volgde was een non-verbale éénakter waarbij zij een sooort van karatebeweging maakte en ik een schrikkende beweging maakte en bijna tegen de vloer ging.

Gedurende de dag kwamen we elkaar regelmatig tegen, vervolgden ons toneelstuk en deden gek naar elkaar. Dit is een mooi meisje met een prachtig figuur en een babyzachte huid. Ondertussen leek het wel of ze haar medicatie was vergeten in te nemen want ze stuiterde werkelijk door de barruimte en deelde zo links en rechts de lakens uit, commandeerde het aanwezige gepeupel als ware zij een slavendrijver met zweep die ons onderdanige ijsberen in de juiste richting dirigeerde. Dit alles met de nodige humor.

Tijdens een rustig moment trof ik haar dan aan een statafel met een vriendin. Beide Bulgaars. Dat gaf tijd voor een wat rustigere conversatie waarbij de gebruikelijke nutteloze praat voorbij kwam. Hier ontpopte ze zich als een sociaal gehaaid zakenvrouwtje door op haar vriendin te wijzen en een trio voor te stellen. Die vriendin heet Sandra en was het volstrekte antoniem van Gery. Rustig, op het bedeesde af. Trouwens ook een mooie jongedame.

Na weer een poosje lag ik met Rob45 in het bankstel te hangen en blijkbaar had Gery gezien dat R45 belabberd gezelschap voor mij was. Ze propte zich tussen mij en de armleuning en wij belandden wederom in een doldwaze conversatie. Goed, om een lang verhaal kort te houden, het was tijd om deze kleine tornado die in haar eentje heel "Texas" plat zou kunnen leggen het zwijgen op te leggen en wij togen naar de aanpalende kamer met douche.

Over de sessie kan ik nog korter zijn. Tijdrekken, gehaast, matige service. Ik geloof dat ze wel 4x van de kamer liep om "Iets" te regelen. Waarbij ze de laatste keer met een halve "J" terugkwam die ze eens eerst oppafte om in de juiste hogere sferen te komen. Erotisch spel was volledig afwezig. Tongen zwak, pijpen kort en oppervlakkig en van een "Deepthroat" heb ik niks gemerkt terwijl mijn lul in geërecteerde toestand hoogstens de 14 cm haalt en dan schat ik het ruim in, neuken uitermate goed. Dat laatste kon ze als geen ander waarbij het condoom dan ook snel was gevuld. Vervolgens ging ze dat stuk rubber aan een inspectie onderwerpen alsof ze een onderzoeker van "TNO" was en ze verwonderde zich over het feit dat ik slechts een theelepel sperma had geproduceerd. "Das habe ich von meine Vater Dalton geerbt. Das nächtste Mahl werde ich meinen Sohn Megaboob schicken dan wirst du was erleben", antwoordde ik haar. (Om kritische ijsberen die recensies in twijfel trekken tegemoet te komen; dit laatste zei ik natuurlijk niet maar ik dacht het!)

Conclusie: leuke dame in de bar, straatvechter, animator, koddig, mooi figuur, aantrekkelijk gezicht. Service zwak op het neuken na. Upsellen, gehaast, "Golddigger".

seksenfun
8 juni 2013, 00:56
Conclusie: leuke dame in de bar, straatvechter, animator, koddig, mooi figuur, aantrekkelijk gezicht. Service zwak op het neuken na. Upsellen, gehaast, "Golddigger".Wat heb je met haar gedaan? Of is ze zo veranderd in haar nadeel? Met ongeloof lees ik jouw recensie net. Ik kon het niet laten om met haar te herhalen op dezelfde dag en vond haar net een succes tussen al die matige DVP'tjes daar :smoke:.

gwanfich
22 februari 2015, 04:00
I met and visited a girl named "Geri" like "Tom and Jerry" as she says. I suppose it is the same girl as here? I am not sure but it is the same name. In the club she hugged me tight during long time without asking to go into the room after two minutes like other girls do.... she seems more genuine than others finally....

Geri is thin with very little breast, not more than 1m60 and chestnut hairs, brown eyes, beautiful ass and soft skin. she goes easily to the guys for discussing while other girls never care about...

This girl is a little bit strange in the behaviour but everything but lazy in the room, kissing with the tongue (unlike many others in that club), never complains or tries to make cumming too early... she makes some little massage, caressing and hugging but less good than in the club unfortunately where she had finally more initiatives than in the room. At the beginning she was taking her time and started to wonder if she didn't want to win some time but in fact no and she does the job in the rules and correctly without cheating nor dishonest. She sucks without condom quite normally and as long as you want. It is possible to play with her a bit in the room and his aspect "crazy" can be explained by the white powder she takes at the beginning which surprised me and made me feel unconfortable... not a great service nor unforgettable, far from it but not a bad either, she does the job and is involved enough, i would say quite good for her service but with breaches and weaknesses, globally ok, but can be better, there is much worse than her in Dolce Vita... I won't see her again in room but for once it is not disappointing and there is to enjoy.