PDA

Volledige versie bekijken : Madi date zich up

madiwodovr
3 augustus 2012, 00:39
:chhers2: Madi date zich up, het verhaal over Madiwodovr :chhers2:

Waar komt de naam vandaan?
Madiwodovr is een verbastering van de Madiwodovrijdagshow van Paul de Leeuw, het programma dat op dat moment op mijn beeldbuis speelde toen ik mij op 15 september 2010 registreerde op dit forum. Net als ieder ander moest ik een naam bedenken en mijn doorgaans zo creatieve ziel liet me op dat moment behoorlijk in de kou. Reden temeer om mijn account te voorzien van deze kansloze, voor mij nergens op gebaseerde naam, Madiwodovr.
Omdat dit een naam is die niet lekker in de mond ligt, werd deze al snel verbasterd tot Madi.

Waaraan ben je herkenbaar?
Madi heeft een Twentse tongval en is de oudere broer van ‘Fiatido’, die onlangs lid is geworden van het forum. Uiterlijke kenmerken: Een lengte van 1.80m, een blonde haardos en een babyface. Daarnaast glad geschoren ballen en een krioelende knaap onder de badjas.

Waarom ben je gaan wandelen?
Toen op 2 mei 2010, de datum die in mijn geheugen gegrift staat en de boeken in gaat als de mooiste dag in mijn leven, FC Twente haar eerste landskampioenschap binnen sleepte is er in mij een vonkje ontstaan. Een tweejarige relatie was op de klippen aan het lopen, maar wegens diverse verzachtende omstandigheden was ik niet in staat hier een eind aan te maken. Echter, het feest dat haar aanleiding vond in hetgeen net beschreven gaf mij het inzicht dat ik niet meer aan een dood paard moest gaan trekken en dus eens wat verder moest kijken dan m’n neus lang was. De prikker moest niet alleen met plassen worden versleten.

Met wie wandel je?
In een grijs verleden was ik al eens met ‘Ronald625’ inmiddels beter bekend en omgedoopt tot ‘Koekkoek’ in een leuke club geweest in de buurt van Osnabruck. Uiteraard niet beseffend dat dit om een Partytreff ging, laat staan dat ik het bestaan van dit forum kende. Echter, ‘Ronald625’ wist dit wel. Nu mijn relatie z’n eind naderde en het seksleven dan ook beduidend achteruit hobbelde tot een behoorlijk kwakkelend niveau (bestond eigenlijk alleen nog maar uit seks uit het vuistje) had ik besloten mij nog maar eens tot ‘Ronald625’ te wenden om kenbaar te maken dat ik wel weer geïnteresseerd was om samen met hem op stap te gaan.

Een andere goede maat van mij, bekend onder de naam ‘Saabiejojo’, had evenals ik dezelfde interesses. Wij stookten elkaar op en van kwaad tot erger gingen wij op onderzoek uit. Saabiejojo leerde Koekkoek kennen en we gingen geregeld naar saunaclubs. We waren er namelijk al gauw achter dat het keurkorps in de saunaclub onze goedkeuring veelal beter kon dragen dan de partytreffs. Ook ingegeven door de dingen die we op de sites zagen.

Zoals er in radioshows gesproken wordt over een ‘sidekick’ oftewel aangever, zo dachten wij in ‘Ronald625’ een waardige kompaan te hebben gevonden die sfeerverhogend te werk kon gaan. Echter ontpopte hij zich al snel als een bijzonder vreemde vogel die nare trekjes van een koekoek vertoonde. Al snel werd hem dan ook die bijnaam toegedicht en zo ontstond in saunaclub Golden Dreams dan de forumnaam Koekkoek door toedoen van clubeigenaar Hans.

Waar wandel je graag?
Via diverse omzwervingen door een aantal saunaclubs kan ik inmiddels, na bijna twee jaar forumlid te zijn, stellen dat ik er wel enige voldoening uit kan halen als ik weer een verslagje heb kunnen schrijven van een bezoek. Dat deze stukjes veelal gaan over slechts enkele clubs, heeft ermee te maken dat ik inmiddels mijn voorkeuren duidelijk heb. Deels door de goede ervaringen in deze clubs, maar ook door slechte ervaringen in andere clubs.

Top rated:
1. Living Room – staat bij mij met uitstek op nummer één als gezelligste feesthut in NRW. Zowel qua sfeer, als drukte, assortiment, faciliteiten en niet te vergeten fantastische muziek (SLAM FM MUZIEK)… het hele verhaaltje klopt. Dit is voor mij het avondje uit, oftewel stapavond, drankje, hotel erbij…
2. Golden Dreams – staat bij mij op tweede plek, als vriendelijk rustoord waar het goed toeven is, waar je een goed gesprek kunt hebben met de leiding, een heerlijk biertje kunt drinken van de tap, lekker dicht bij huis, een klein maar fijn assortiment.

:applaus: Madi date zich up, het verhaal over Madiwodovr :applaus:

gignnl
3 augustus 2012, 00:48
Welkom en LR was/is de leukste 18+ discotheek in NRW!

madiwodovr
10 september 2012, 14:47
:freu:Winnaar rubriek 'Beste recensie van de maand - Augustus 2012':freu:

Na twee jaren schrijfervaring heb ik bijna blauwe vingers van het typen, maar werpt het nu toch eindelijk een keer z’n vruchten af. Ellenlange lappen tekst vlogen van m’n toetsenbord, maar iedere keer werd tegen het eind van de maand het zwaar geschut ingezet en moest ik mijn meerdere erkennen in forumfenomenen die mij passeerden in de ranglijst en mij terugwierpen tot figurant. Zou mijn tomeloze inzet dan helemaal niet worden gewaardeerd en zouden mijn speelse woordspelingen dan helemaal niet opgemerkt worden? Jawel. Afgelopen maand was het weer zover. Na een zeer gewone avond wederom voor de computer gaan zitten, maar helaas schoten mij de creatieve woordspelingen niet door het hoofd. Ik twijfelde oprecht of ik nog wel een stukje moest gaan schrijven. Blijkbaar werd dit opgemerkt door de Grote Dertig, die dit anoniem ogende stuk middelmaat in de aanbieding deed en deze verkocht als groots stuk vakliteratuur. Daarmee tevens lovende kritieken los liet over de andere verslagen van de afgelopen periode. Voor mij is bewezen dat de ijsbeer dat echte kuddedier is dat zwalkend op zoek is naar een grote leider in het geheel die hun allemaal bij de hand neemt en vertelt wat hoe het gaat gebeuren. Zo ontketende zich een voor mij fantastisch schouwspel, waarbij het spel echt op de wagen was, want de ene nominatie na de andere vloog over het forum en Madijojo won steeds meer aan populariteit, wat zich uiteindelijk vertaalde in een eerste plaats in de tussenstand voor de Beste Nominatie van de Maand Augustus.
Echter, de laatste dagen deed zich hetzelfde tafereel voor als bij de keren daarvoor en de moed zakte me alweer in de schoenen. Ik overwoog al om zowel de badjas als de typmachine uit het raam te gooien. Was er helemaal klaar mee. Toen daar onverwachts hulp uit een heel piepklein vies hoekje kwam. Het was zowaar de Koekkoek, die nota bene z’n eigen naam nog niet eens volgens correcte Nederlandse spelling kan typen, die had uitgevonden hoe te nomineren. Gevolgd door nominatie van opa ‘Daton’, waarmee plekje 1 een feit werd. Zowaar eeuwige roem in de illustere top 62 (inmiddels uitgegroeid tot 64 als ik me niet vergis), door deze grandioze overwinning. Als beste recensieschrijver van de maand augustus wil ik graag enkelen onder ons een speciaal dankwoord schenken. Zo begin ik met de dank uit te spreken aan de Grote Dertig, die ons in de showroom een prominente plek had toebedeeld. Tevens dank ik de Tweede Aas, die de juiste puntentelling in de gaten hield. Daarnaast gaat de dank uit naar allen die hun nominatie hebben gegeven. Nog meer dank ik allen die uitsluitend de moeite hebben genomen om het stukje te lezen en proestend van het lachen voor hun beeldscherm hebben gezeten.

Alfijojo
10 september 2012, 15:42
Zeg Madiwodovr is het niet Jansen welke tot winnaar van de brvdm Augustus 2012 is uitgeroepen en mede daardoor zelf de jury-hamer ter beschikking heeft gekregen?:biggrin:

madiwodovr
11 september 2012, 14:09
Zeg, Zweedse grasmaaier :gruebel:, is het niet S@@biejojo die op de bagagedrager van Madi de deelprijs (een vrijkaart) met brvdm Augustus 2012 heeft gewonnen? :blume:
Wel wetende dat Jones is uitgeroepen en mede daardoor zelf de jury-hamer ter beschikking heeft gekregen! :hammer: