PDA

Volledige versie bekijken : Berlijn

eeuwigeloper
7 augustus 2012, 10:30
Ik ga binnenkort een weekje naar een beurs in Berlijn en hou voldoende tijd over om ook privé het een en ander te doen. Nu ben ik goed bekend met de club La Folie, die zal ik zeker bezoeken. Artemis lijkt me te groot en te 'zakelijk', maar hebben andere forumleden nog tips? Ik zag dat er ook aan pauschal club is, Caligula. Heeft iemand daar ervaring mee? En er is een laufhaus aan de Hochstrasse. Als iemand daar ervaringen mee heeft, dan hoor ik het graag.
Hoe dan ook, het wordt een leuk weekje!

Megaboob
7 augustus 2012, 19:52
Beste eeuwige loper,

Ieder zijn smaak, maar Artemis is wat mij betreft de absolute top in Berlijn, en een echte aanrader. Goed, het kost je wel wat, maar dan heb je ook wat! (in ieder geval een flinke lading knappe dames, met veelal silicoontjes!)

Megaboob

eeuwigeloper
8 augustus 2012, 12:00
Ha Megaboob,
Gezien jouw nick begrijp ik wat je zegt over Artemis, maar ik val meer op kleinere tietjes. Een handvol is wat mij betreft precies goed. En ik val meer op een intieme sfeer, zoals in La Folie. Maar soms (nou ja, redelijk vaak....) heb ik ook trek in zeg maar fast food en dan ga ik naar een partytreff, zeg maar veel voor weinig.

Costana
8 augustus 2012, 13:53
Oranienburgerstrasse kun je 's nachts tippelvrouwtjes tegengekomen. Niet ver vand "The New Synagogue"