PDA

Volledige versie bekijken : Maria (Duits)

Costana
8 augustus 2012, 17:08
Naam : Maria

Nationaliteit / Taal : Duitser en libanees hebben het bed gedeeld / Duits/Engels

Leeftijd : 26 ? Correct me if I'm wrong

Haarkleur / Lengte : bruin / haflang

Lengte : +/- 1.68m

Postuur / Cupmaat : Slank / B

Tatoeage / Piercing : niet dat ik mij kan herinneren.

Service : PZC, NMC, TZ, vingeren

Prijs: € 50,00 per half uur

Herhalingsgevaar: nu zeg ik nee (doordat pre-sales beetje liegen is) maar eigenlijk afhankelijk van de andere aanwezige dames.

Deze meid kwam tussen mij een dupke gekropen om met mij kennis te maken.
Het gesprek verliep gematigd maar écht veel zin om te kameren had ik nog niet, hoewel ze wel iets had deze dame.
Ik maakte me dus uit de voeten omdat ik toch moest pissen.

Enige tijd later lig ik gezellig in de zeteltjes en zie haar net nog afstoten om pats op mij terecht te komen....
Er werd een beetje geteased, beetje gevoeld, beetje afgelult en ik kreeg ook op mijn harses van haar (één of andere opmerking door mij over haar neus).... vrijdag klop gekregen in samya, zaterdag in world.

Nu was de zin wel volop aanwezig dus gaf ik instructies aan dupke: keep her here ! I go shower ! oh and don't fuck her !

We begaven ons naar een kamertje waarbij de actie begon.
Het TZ was minder dan in het pre-sales gedeelte. (liar)
PZC vond ik wel goed met variatie zowel in snelheid als diepte en het NMC was ook goed te noemen, niet buitensporig maar goed.
Vingeren toegelaten.

Mijn vuurdoop in World goed overleeft !!

Spijtig dat Dupke later op de avond dan weer een baggersessie had met haar (terug té vroeg beginnen, té laat nog kameren ? zie Carla)