PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from...(Juni 2012)



"de souza"
1 juni 2012, 12:55
Live from GT:

Ik ga u allen vaarwel zeggen, maar niet voor ik u de aanwezigheid van Elena meld, die met DeSouza naar de kamer gaat. Uiteraard sprong ik er tussen. Even, heel eventjes maar toch, had ik de indruk dat DeSouza het niet leuk vond. Terwijl ik Elena het hof maakte riep hij de hele tijd iets over een mondharmonica. "OK" zei ik " ook ik merk wanneer ik teveel ben" "Puh"....................

Het was meer een gevoel van schaamte...... De sessie met Elena was desondanks goed!!:tongue: Daarna nog gekamerd met Rebecca (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28988-Rebecca-(waarschijnlijk-Roemeens)&highlight=rebecca) wat ook goed was:wink:
De twee Braziliaanse dames uit Maastricht zijn niet meer op komen dagen, wel 2 dames uit Freude die een uitstapje maakte!(namen helaas onbekend, beide topless 1 duitse met kort zwart haar en 1 poolse met blond haar in een knotje, ze zagen er beiden zeer appetijtelijk uit, niet mee gekamerd omdat er steeds iemand me voor was...:gruebel:)

Jack42
1 juni 2012, 14:58
Ik ben nu een goed uur binnen en bij binnenkomst meteen begroet door SS maar meteen erna ook door Larissa en dat was erg prettig. Even later natuurlijk ook door Romina. Dames die er zijn Bonny, Karina, Jana, lisa, sonia, Luana, Eugenia, emma, elisabeth, cindy, Larissa van LR weet haar GT naam niet, morena, ireen, alya, suzie, jessica, Kee, Nadja, Lin, poolse yvonne, marie, lori, denisa, lulu, Lydia, leyla, Amara, Lara. Ga nu ff weg want Larissa komt bij me liggen.

Jack42
1 juni 2012, 15:58
Er is een vrouwenoverschot vandaag. Nog wat namen Evita, lulu, Alicia met een vriendin van haar, lakischa, Maya, Janine, 2 nieuwe donker getinte dames uit Afrika en ze wachten op rob45. Nog geen chantal gezien die spaart zich voor morgen om de ketszwans te kunnen ontvangen, asia is er ook.

Boy69
1 juni 2012, 17:35
Larissa van LR weet haar GT naam niet.

Cassandra.

Zultbroek81
1 juni 2012, 18:12
Nog geen chantal gezien die spaart zich voor morgen om de ketszwans te kunnen ontvangen, asia is er ook.

dat kan kloppen gisteren heeft ze namelijk een paar keer de spank-zwans gehad! 

satanic surfer
2 juni 2012, 09:44
Gister in GT zoals collega "desouza" al vermelde opvallend veel ex-Freude39 dames, een viertal dames hebben "tijdelijk" de overgang gemaakt, reden zou de lage berenopkomst zijn de laatste tijd in Bochum, en dat zal er met de zomermaanden in zicht niet op verbeteren lijkt me zo... Blonde topless Poolse (met karakteristiek moedervlekje op één der beide in volle pracht tentoongespreide toptieten is Patti (ex-Aca/Samya): dot van een meisje met een rank en slank lichaampje; ook Michelle uit Freude zat in haar "vaste" sofa aan begin van de krukkenrij, ex-Erica uit Freude was er ook (2é dag), ze laat zich in GT aanspreken als Andrea of totalsupercutie (keuze is vrij), mooie dame met gulle lach en dito serviceverlening, de mooie tattoo over haar buikzone is een herkenningspunt... Andere dame ken ik de naam niet van, zal de Duitse met kort haar zijn, zag er vermoeid uit en gaapte dusdanig dat er een halve zwerm muggen in haar mondje vlogen na het eten dat overigens ok van kwaliteit was zonder meer. Haar eerstvolgende klant zal wel een kietelende "schwanz" hebben overgehouden na al dat gegaap gok ik. Voorts was het relatief rustig in GT tot een uur of 5, damesoverschot zoals collega Jack42 al schreef, erna kenterde de verhouding op semidramatische wijze met een tijdelijk berenoverschot van jewelste, wachttijden liepen rondom 21 uur op tot bijna een uur (wat m'n presalen met bovenvermelde supercutie eigenlijk wel prima uitkwam overigens, maar alla), significant was de aanwezigheid van een 15-tal Heinekenverslindende hufters eerste klas die zich opwierpen als schofterige brulboeien uit de topliga, wat een zootje... Eéntje kwam zich doodleuk mengen tijdens m'n gekeuvel met Andrea aan de bar, die randdebiel meendde dat bepotelen en diesmeer opportuun was als men maar een naar derderangsbier gapende stinkmuil met zich meedraagt, Andrea was hiervan niet gediend net als vele andere dames die zich doodergerden aan die oelewappers hors catégorie. Na het kameren omstreeks 23 uur werden deze schabouwelijke types semi-hardhandig en dwingend de deur gewezen, goh,en nog praatjes ook, de thekedame kweet zich overigens voortreffelijk van haar taak bij dit ongemak, wat een leuke zaterdag hebben die hufters gehad zeg, 11 Heinekens per persoon, een lapje vis of schnitzel, enkele schijfjes pizza neem ik aan, en voorts hoorde ik 2 van hen in de lockerroom een eind wegmopperen over de geleverde service van de door hun geselecteerde dames, godbetert, wat een stelletje kloefkappers van het zuiverste water. Nadat deze ééncelligen waren verwijderd werd de barruimte opnieuw overzichtelijker, en het dient gezegd, heb me zeer lang op algeheel zéér prettige wijze onderhouden met collega Jack42 die net als mezelve rustig "genoot" van de af- en aanlopende damespracht en al observerend en converserend werd het een prachtig lome avond. M'n Duitse connectie die de "reden" was van m'n clubkoerswijziging was al vertrokken, de cake was lekker, en heb me prima vermaakt, één collega was ietje meer aangedaan van het snoepdessert dat s'middags werd verorberd en hij was dan ook in andere stratosferen aanwezig tijdens z'n GT-première... het dient gezegd, qua dames was het prima gesteld, dus hij had het getroffen... Namenlijstje is een helse opgave, en met een geheugen als een vergiet géén optie helaas. Verscheidenheid was groot met 4 Aziatische dames, een 6-tal donkere dames, een stel Hongaarsen, enkele Samya-overloopsters, enkele Freude-overloopsters en voorts de usual crew met een stevige Roemeentjesvertegenwoordiging waarvan ééntje nog werd ten huwelijk gevraagd in m'n zeer nabije safazitplekomgeving, té vroeg voor Hosanna en bellengeklingel, maar het was toch de aanzet tot een afgezonderd sofagesprek terwijl ik andere oorden opzocht rondom 01.15... Uitermate gezellige dag in excellente compagnie met 2 nieuwe dames qua sessies voor mezelve, beide prima bevallen... Voorts een groot aanbod aan mooie dames, dus het was een zware selectieslag die een volgend bezoekje tot semi-prioritair poneert...

vrije jongen
2 juni 2012, 10:43
Als je die mooie slanke Freude duitse met kort zwart haar bedoeld, dan zal dat Katharina zijn geweest... we hadden haar (en die anderen) gister wel kunnen gebruiken in Bochum:cool:.

Big30
2 juni 2012, 10:48
Bekend fenomeen trouwens dames die in de zomer vanuit Freude naar GT gaan, kan me 2 Russische dames herinneren die daar bijna een sport van maakten het heen en weer hoppen tussen Freude en GT.

Kom ff niet zo snel op de namen, maar waren 2 redelijk bekende dames.

Svetlana en Nanna waren dat dacht ik, beiden denk ik gestopt.

Picasso 1
2 juni 2012, 12:19
Bekend fenomeen trouwens dames die in de zomer vanuit Freude naar GT gaan, kan me 2 Russische dames herinneren die daar bijna een sport van maakten het heen en weer hoppen tussen Freude en GT.

Kom ff niet zo snel op de namen, maar waren 2 redelijk bekende dames.

Svetlana en Nanna waren dat dacht ik, beiden denk ik gestopt.

Inderdaad die twee. Constanza als derde zeer populaire Freude dame maakte van GT op een gegeven moment haar vaste honk. Deze dames waren Wit Russisch (Nana, Svetlana) en Litouws (Constanza).
Er zijn in GT wel meer dames afkomstig uit Freude, bijvoorbeeld Jana en de mooie theke (naam effe kwijt) die tot een jaar terug voor de bar had gewerkt.
Inmiddels komt de verhuizing meer vanuit LR, grrrr......bespaar daardoor wel iets vaker een tientje :smile2:

Big30
2 juni 2012, 12:34
Er zijn in GT wel meer dames afkomstig uit Freude, bijvoorbeeld Jana en de mooie theke (naam effe kwijt) die tot een jaar terug voor de bar had gewerkt.
Pff al die namen, moest de naam ook weer opzoeken hoewel ik haar nog goed uit de kino ken :tongue:. Ella/Ela maar dan de Wit-Russische bedoel je denk ik.

Picasso 1
2 juni 2012, 13:26
Pff al die namen, moest de naam ook weer opzoeken hoewel ik haar nog goed uit de kino ken :tongue:. Ella/Ela maar dan de Wit-Russische bedoel je denk ik.

Nee niet Ella. Plotseling komt de naam in me op, Jenny dus op wie menig ijsbeer verliefd is geworden.

Cupido
2 juni 2012, 18:58
Laatste nieuws: barbie heeft haar haar weer grotendeels geblondeerd! Na een zeer geslaagde sessie met meggy, ondergaat nu nancy de kliklaminaattest. Ben benieuwd of zij een goede vervanger van angie kan worden. Ketserr zit inmiddels met zijn harem te eten in de tuin. Het is stukken warmer dan vooraf gedacht. Maar de meeste ijsberen komen nu toch naar binnen.

Gr. Cupido

ketserr
2 juni 2012, 21:33
Leuk is dat is die Bosbeer er niet weten we ook niet wie er zijn.
Een beperkt lijstje;

Samira leonie dunja Lulu Sonia Stella Dorien Evita Nicole rosa dilara Lydia lorea Marie Janine Luana adalina Emma jossy chanel Elisabeth Maggie Renate Dunya laura maggie Amara Cristina Angela jana Miranda Silvie nadja Victoria pamela Alexandra Vanessa flo milena lara Chantal Irene Larissa Lola criss Erika gaby Denise eugenia Nina Johanna Nancy 2x Lisa Sonja Melissa sendra barbie Lia*

bosbeer
2 juni 2012, 23:07
Welke Christina , de Hongaarse of de Griekse?

premiummm
2 juni 2012, 23:24
Ik zie Samira staan? Is dit Colombiaanse Samira....als dat zo is moet ik snel naar GT. Wat een topper is dat

Cupido
2 juni 2012, 23:53
Als ik er ben gaat het om de hongaarse!
Gr. Cupido

Teiresas
3 juni 2012, 11:52
Leuk is dat is die Bosbeer er niet weten we ook niet wie er zijn.
Een beperkt lijstje;

Samira leonie dunja Lulu Sonia Stella Dorien Evita Nicole rosa dilara Lydia lorea Marie Janine Luana adalina Emma jossy chanel Elisabeth Maggie Renate Dunya laura maggie Amara Cristina Angela jana Miranda Silvie nadja Victoria pamela Alexandra Vanessa flo milena lara Chantal Irene Larissa Lola criss Erika gaby Denise eugenia Nina Johanna Nancy 2x Lisa Sonja Melissa sendra barbie Lia*

Was dat de Russische Milena?

laplagne
3 juni 2012, 12:06
Laplagne heeft vorige week uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de naam van de Hongaarse als Kriszina wordt geschreven. Dit om in de toekomst vragen en discussies te vermijden. De aanwezigheid van Kriszina blijft net zo onverspelbaar als het weer. Blijft afwachten wanneer zij tijdens het zomerreces bij Golden Time aanwezig zal zijn.

Big30
3 juni 2012, 17:27
Laplagne heeft vorige week uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de naam van de Hongaarse als Kriszina wordt geschreven.
Probleem met namen met wat afwijkende spelling is dat veel beren dan toch de meer gebruikelijke spelling hanteren en dat de dame met zoekfunctie als je haar juiste naam invult dan lastig te vinden is.
Heb je ook met Anastas(c)ia, Kat(h)a(e)rina etc.

Cupido
3 juni 2012, 22:10
Bij Milena had ik volgens mij tegen Ketserr gezegd dat het Melani was. Dit echter was ook onjuist, ik bedoelde nl. de dame Melody. Dus Milena moet zijn Melody. Of Ketserr moet nog iemand anders op het oog hebben gehad.

Teiresas
4 juni 2012, 14:32
Bij Milena had ik volgens mij tegen Ketserr gezegd dat het Melani was. Dit echter was ook onjuist, ik bedoelde nl. de dame Melody. Dus Milena moet zijn Melody. Of Ketserr moet nog iemand anders op het oog hebben gehad.
Dat is spijtig... Zal donderdag zelf 'ns polshoogte moeten gaan nemen of onze Milena al dan niet haar bevallige neusje nog in GT laat zien...

Piet Plezier
6 juni 2012, 15:46
Is wel te hopen dat er iemand in GT is,en anders heb je mooi alle vrouwem voor je eigen alleen.

wervelwind
6 juni 2012, 20:09
Gewoon gaan, dan kun je zelf een lijstje maken :biggrin: ;)

Jack42
6 juni 2012, 20:40
zou wel leuk zijn om te weten welke vrouwen ik dan voor me alleen heb voordat ik ga

Na je berichten gelezen te hebben vraag ik me af of je ooit wel in GT bent geweest. :cool:

hp001
6 juni 2012, 22:05
zou wel leuk zijn om te weten welke vrouwen ik dan voor me alleen heb voordat ik gaBen je toch gegaan?

En was Christina er?

ketserr
6 juni 2012, 22:18
Welke Christina , de Hongaarse of de Griekse?


als christina2 de griekse is, betekent dit dat de andere christina die je noemt de hongaarse versie is?

Ik vind dit nogal verdacht. Ze zijn er allebei niet en stellen dezelfde vraag.

Jack42
7 juni 2012, 11:58
Er staan al meer dan 30 man te wachten dat de poort open gaat. Eentje komt er op de fiets aan dat is wel makkelijk.

hp001
7 juni 2012, 12:10
Er staan al meer dan 30 man te wachten dat de poort open gaat. Eentje komt er op de fiets aan dat is wel makkelijk.

Ik zou gewoon doorlopen, ze zijn al 2 uur open. :gruebel:

Admin
7 juni 2012, 12:15
Ik zou gewoon doorlopen, ze zijn al 2 uur open. :gruebel:
Dan ben je vergeten dat het vandaag in NRW Fronleichnam is en dus veel clubs, zo ook GT later open zullen gaan. J42 wist dat zeker wel!
Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?6541-Fronleichnam&highlight=fronleichnam

@Countvlad, probeer na 37 keer steeds dezelfde vraag in dit topic te stellen eens te zorgen voor wat meer balans in je berichtgeving.
Bericht zelf ook eens over je GT bezoeken ipv steeds maar de vraag te herhalen "is er nog iemand" ;).

Cupido
7 juni 2012, 14:59
Eerste line-up vanuit gt, die meer dan goed te noemen is. Ik zal niet te veel kunnen schrijven ivm slechte verbinding: Ireen, chantal, luana, nina, elisabeth, sonia, steffi, bonny, jessica, lisa, inez, chanel, martha, lulu, gabriella gabriella 2, lin, henrietta, simona, melody, angela, laura, marie, tanja, joanna, lara, dana, shanti, lulu, tina, lisa, sissy, renate, sissy, erika, larissa, safira, souraja, kelly, flo, lola,

Gr. Cupido

seqoya
7 juni 2012, 15:11
zijn die 2 hollandse braziliaantjes er ook ? ik zie je laterzz in GT !

Cupido
7 juni 2012, 16:38
2e aanvullende lijst en er komen er nog steeds vel binnen.

Sylvie, jessica, denise, eugenia, melissa, suzy, jessica, andrea, nila, meggy, rosa/julia, lorea, janine, morena, cassandra, miranda, lia, kimberly, lori, magda

Tatjana draagt een crème kleurig topje en ze mag niet te veel buigen anders zien we toch echt te veel. Daarnaast een mini spijkerrokje. Maw weer om te smullen!!

Cupido
8 juni 2012, 02:10
Laatste aanvulling voorlopig over de donderdag de 7e: - Alexa (Duits) - Alexia (Roemeens) - Alya (Marokkaans) - Cora (Duits) - Criss (Roemeens) - Dorine (Hongaars) - Dorothea (doro) (Duits) - Gaby (Bulgaars) - Heidi (Duits) - Maya (?) - Mandy (Pools) - Mara (Roemeens) - Meggy (thais) - Nancy (Kroatisch/Duits) - Nathalie (Wit-russisch) - Patrizia (Roemeens) - Sofie/Sophia (Thais).

Jack42
8 juni 2012, 02:56
Ik zou gewoon doorlopen, ze zijn al 2 uur open. :gruebel:


Dan ben je vergeten dat het vandaag in NRW Fronleichnam is en dus veel clubs, zo ook GT later open zullen gaan. J42 wist dat zeker wel!


Ja ik wist wel dat het Fronleichnam was en GT pas om 13 uur open zou gaan.
De reden dat ik toch 10 min eerder dan 13 uur al bij GT stond was dat ik even langs de Outlet in Roermond ben gegaan maar ik was niet de enige die op dat idee was gekomen. Ongelofelijk wat een massa mensen, geen parkeerplaats meer vrij en maar snel gevlucht daar. Maar ja daardoor was ik wel wat eerder dan gepland bij GT.
Verder een mooie dag in GT beleefd samen met Ace2, Cupido, HP001, De Paus en later op de avond ook nog Megaboob de hand geschud.
De drie duitse musketiers waren ook weer eens aanwezig en een van hen, Willi69 zei me dat Nederland zal verliezen van Duitsland en na de eerste ronde er zal uitvliegen. Hij kan maar beter zijn Hausmeisterpraktijken blijven uitvoeren daar heeft hij meer verstand van.
De line up was weer erg goed, Cupido heeft al volop namen genoemd maar hij heeft er 2 vergeten Romina en Alica en met hen heb ik uitstekende sessies gehad.
Volgende week woensdag op herhaling in GT met maat gignnl en dan natuurlijk ook voetbal kijken.

Cupido
8 juni 2012, 11:03
Ja die 2 namen wilde ik speciaal aan jou overlaten!

Gr. Cupido

Willi69
8 juni 2012, 14:04
en een van hen, Willi69 zei me dat Nederland zal verliezen van Duitsland en na de eerste ronde er zal uitvliegen. Hij kan maar beter zijn Hausmeisterpraktijken blijven uitvoeren daar heeft hij meer verstand van.
We will see... :wink2:

patience
8 juni 2012, 18:45
'Ts rustig voor een vrijdag. Lijkt wel uitgestorven hier. Heb ik iets gemist? :D

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk

seqoya
8 juni 2012, 19:13
en wel veel dames of ook niets ??

Cupido
8 juni 2012, 19:13
heb geduld!! Be pat.....

seqoya
8 juni 2012, 19:18
nou ja ondanks dit bericht ga ik zo toch ff checken !!

BSesamstraat
8 juni 2012, 19:20
He segoja.. Ik ben er ook en eentje van de nieuwe braziliaanse is er ook. ik ga wel zo al.

BSesamstraat
8 juni 2012, 19:20
En de line up is nu aardig goed hoor.

Cupido
8 juni 2012, 21:28
zei toch al be patience!!

patience
8 juni 2012, 21:31
zei toch al be patience!!

:D

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk

BSesamstraat
9 juni 2012, 00:38
Segoja kijk even naar rubriek Limburg over Kasteel Waterloo ;)

ketserr
9 juni 2012, 10:53
Ik ben er weer! Deze keer voor me rust want ik heb even abdere dingen aan me hiofd dus ik zal een ander aansporen voor de line up.*

bergm550
9 juni 2012, 11:45
En ik ben onderweg.

timd
9 juni 2012, 11:52
Staat de ek tent met plasma er al?

Jack42
9 juni 2012, 11:53
Staat de ek tent met plasma er al?

Ja die staat er al

timd
9 juni 2012, 11:56
Ok thx!

Cupido
9 juni 2012, 13:28
Staat de ek tent met plasma er al?

Ik heb je incontinente moeder nog niet gezien.


Gr. Cupido

Cupido
9 juni 2012, 13:51
Gt leidt duidelijk aan de gevolgen van de start van het wk. Weinig ijsberen, ruime hoeveelheid dames. De line up is ongeveer die van afgelopen donderdag.

Gr. Cupido

rob45
9 juni 2012, 14:05
Genoeg keuze dan voor de forumploeg van vandaag.
Het is trouwens EK voetbal.Als het een WK was geweest dan zou de verhouding misschien wel 30 op 80 zijn geweest.

ketserr
9 juni 2012, 18:17
Gt leidt duidelijk aan de gevolgen van de start van het wk. Weinig ijsberen, ruime hoeveelheid dames. De line up is ongeveer die van afgelopen donderdag.

Gr. Cupido

Ik merk er niks en vermaak me prima met;

Lisa Dana Martha nicky Nina Marie Evita dorine Sonia Angela Sina rosa Andrea Anastasia Lara Maggie Janine Nancy Jessica Cindy luana Elisabeth jossy chanel leonie Alexandra kyscha Gabriella maggy Inez Silvie maja carina louisa tina*Alya pamela Sofie Stella flo Suzie barbie Mara marina Emma nathalie Renate kimberley Lola*Chantal Irene en meer.

bosbeer
13 juni 2012, 14:45
Net gearriveerd in GT, niet echt druk te noemen. Vooral erg weinig beren. Begrijpelijk door de voetbalwedstrijd vanavond. Net Cupido begroet aan de bar. De Paus en De Souza zijn niet aanwezig. Bonny kwam me alweer begroeten in de kleedruimte en wilde graag chocola, zei ze. Larissa zit naast me 2 taartjes te eten en toen ik vroeg: zwei? wilde ze er direkt eentje aan mij geven. Ze ziet er heerlijk uit in een mooi wit minisetje waarin haar mooie bruingekleurde kont goed uitkomt. Martha zit achter de gokautomaat en heeft haar haren zwart geverfd. Laura staat wat aan de paal te swingen. Lulu komt me net vertellen dat ze graag wil dat Nederland wint vanavond.
De volgende dames zijn o.a gespot: Zara, Lara, Larissa, Martha, Lulu, Laura, Amara, Steffie, Chantal, Ireen, Lisa, Bonny, Morena, Gloria, Griekse Christina, Kelly, Shanti, Mara, Rosa/Julia, Nikita, Lina, Natasja, Steffi, Poolse Ramona, Maggy, Andrea, Milani, Tanja, donkere met rode rasta's, Barbie, weer helemaal lichtblond en met Shanti op jacht naar trio's, Roemeense Juliana, Simona met brilletje en rose netjarretels. Verder nog een aantal waar ik de namen niet van weet. Tatjana draagt een spijkerbroek, hoge zwarte laarzen en een blauw colbertje. De dames hebben niet veel te doen, er verdwijnt er sporadisch eentje met een beer naar de hutjes. De vraag is of het nog drukker gaat worden, de meeste beren gaan net als u de wedstrijd bekijken in de huiskamer bij moeder of in een cafe....

bosbeer
13 juni 2012, 15:25
Het wordt hier nu wel heel erg rustig. Een aantal beren zijn alweer vertrokken en de dames zijn ver in de meerderheid. Nog gespot Lavinia, Blonde Meggi, Anna ( mooie lange donkerharige meid, nieuw), Danielle, Marie, Kee, Sophia. Verder nog een dame die ik pas later mag noemen van Cupido vanwege pannenkoekgevaar. Nick komt me net begroeten en geeft me hartelijk een hand , maar helaas zat er geen vrijkaartje in, de kniepert. Nog nooit zo'n rustige barruimte meegemaakt. Cupido vertelde me net dat de barruimte zaterdagavond op een flink aantal vrouwen na leeg was. De beren zaten allemaal buiten naar Nederland-Denemarken te kijken. Toen de wedstrijd was afgelopen gingen bijna alle beren naar huis en de dames hadden natuurlijk flink de pest in. Toch hebben ze er niet veel van geleerd, of er moeten nu allemaal andere meiden zijn. Keisha staat in het pikzwart achter de bar, ze draagt een maillot met een rokje erover en heeft haar haren in een mooie staart. Zo is het echt een dametje, al die tattoos zijn ook niet te zien.
Op dit moment verder weinig te melden hiervandaan, behalve dat Cupido in de whirlpool ligt en dat Denise en Eugenia binnen komen lopen.

BSesamstraat
13 juni 2012, 15:37
vraag eens aan cupido hoe lang hij blijft?

bosbeer
13 juni 2012, 15:43
vraag eens aan cupido hoe lang hij blijft?

Ga ik zo doen, Melody is er trouwens ook.

BSesamstraat
13 juni 2012, 15:49
haha oke,,

bosbeer
13 juni 2012, 15:53
vraag eens aan cupido hoe lang hij blijft?
Live from GT:

Cupido blijft tot het einde, 01.00 uur dus en gaat persoonlijk het licht uitdoen Aksana is er ook , ik zit nu bij de Kino en Marina komt net langslopen met een superstrakke spijkerbroek en een sexy blauw bloesje aan. Gabrielle komt ook net naast me zitten en zegt me dat ze het erg leuk zou vinden als Ace2 er morgen zou zijn. Dus mocht hij dit lezen, graag een reaktie svp. Doro was boos dat ik vergeten was haar te vermelden. Ik werd net in de Kino aangevallen door Juliette uit Moskou. Een prachtige blondine met flinke ballen die me binnen een minuut gek maakte. Nog niets toegezegd, eerst even de recensies en Cupido raadplegen voor ik op mijn bek ga. Maar ik denk dat het wel goed zit en ik voor de bijl ga straks.....Turkse Alya met bril meldt zich net ook aan de poort.

ketserr
13 juni 2012, 16:38
Nog nooit zo'n rustige barruimte meegemaakt. Cupido vertelde me net dat de barruimte zaterdagavond op een flink aantal vrouwen na leeg was. De beren zaten allemaal buiten naar Nederland-Denemarken te kijken.

En wie was toen de slimste beer? Ketserr, the macho ketsbeer.
Want hij zat toen ook in de barruimte.

bosbeer
13 juni 2012, 17:10
Er komen toch nog steeds vrouwen bij, maar toch ook weer wat mannen. Net heerlijk gekamerd met Juliette. Ze komt maar af en toe in GT omdat ze ook een gewone baan heeft welke ik hier niet mag melden. Gignnl net ook begroet in de kleedkamer. Hij gaar hier naar het voetballen kijken. Ik ga zo eten en richting huis, daar zit ik toch eerste rang want daar weten ze dat de 4 zitsbank voor mij is gereserveerd. Binnengekomen zijn nog Kimberly, Maya, Sofietje, Heidi en Nikky. Op naar de eettent.

Snor
13 juni 2012, 17:23
(...)Amara(...)

Op maandag begin ik vaak al plannen te maken voor het weekend.
Niet dat het er altijd van komt (meestal niet :frown:). Maar toch.
Vandaag op het werk heb ik een beetje gefantaseerd over komende vrijdag, dan zou ik een dagje vrij kunnen nemen: YinYang (ken ik een klein beetje), Golden Time (ken ik een heel klein beetje) en Heaven 7 (nog nooit geweest maar penissteigerende recensies).

Nu lees ik dat Amara in Golden Time is. Mijn besluit is gevallen: op naar GT!

Thanks.

Snor

laplagne
13 juni 2012, 17:34
Helaas heeft Laplagne al afspraken gemaakt, maar een meer dan aardige line-up in Golden Time. Helemaal met Juliette in de basis. Ben een voetbal-adept, maar GT is op zo'n rustige berenavond natuurlijk helemaal een paradijs. Ik wens de aanwezige ijsberen veel plezier vanavond en ook al op het grondgebied van de vijand een prettige wedstrijd.

bosbeer
13 juni 2012, 18:48
Live from GT:

Eten was weer niet om over naar huis te schrijven. Pasta met een flauwe rode saus en een kwakkie pesto, rijst met bleke kip of stukjes veel te ver doorgegaarde braadworst die 3 meter de lucht in zouden springen als je ze liet vallen en een redelijk stukje vis dat helaas veel te zout was. Jack42 was ook binnen, meegekomen met Gignnl en ook GT Junky kwam naar het voetballen kijken in GT. Ook Boy69 was vandaag van de partij en vermaakte zich opperbest met een knap Roemeentje waarvan de naam me even is ontschoten. Russische Alexia en Litouwse Viktoria kwamen de line-up nog versterken. Juliette ging om 18.00 uur weg want ze ging voetballen kijken in een kroeg. Inmiddels ben ik ook al een eindje op weg richting noorden bij een benzinepomp. Toen die lekkere lange Thekefrau vroeg hoe het geweest was antwoordde ik dat het prima was, maar dat het een groot minpunt was dat zij nog steeds aan de verkeerde kant van de Theke liep. We gaan weer verder, dan kan ik nog op tijd zijn voor de aftrap. Allemaal een mooie wedstrijd met goede afloop gewenst.

Ace2
13 juni 2012, 19:03
Live from GT:

Cupido blijft tot het einde, 01.00 uur dus en gaat persoonlijk het licht uitdoen Aksana is er ook , ik zit nu bij de Kino en Marina komt net langslopen met een superstrakke spijkerbroek en een sexy blauw bloesje aan. Gabrielle komt ook net naast me zitten en zegt me dat ze het erg leuk zou vinden als Ace2 er morgen zou zijn. Dus mocht hij dit lezen, graag een reaktie svp. Doro was boos dat ik vergeten was haar te vermelden. Ik werd net in de Kino aangevallen door Juliette uit Moskou. Een prachtige blondine met flinke ballen die me binnen een minuut gek maakte. Nog niets toegezegd, eerst even de recensies en Cupido raadplegen voor ik op mijn bek ga. Maar ik denk dat het wel goed zit en ik voor de bijl ga straks.....Turkse Alya met bril meldt zich net ook aan de poort.

Heb ik nog een keus? :tongue:

bosbeer
13 juni 2012, 19:15
Heb ik nog een keus? :tongue:

Tuurlijk, je kunt ook thuisblijven.

bosbeer
13 juni 2012, 20:41
De huiskamerprijsvraag van vanavond:

Wie is de dame die van Cupido niet genoemd mocht worden vandaag in verband met "pannenkoekengevaar"?


De te winnen prijs is een kortingskaartje voor Golden Time, te verkrijgen bij vertrek na uw eerstvolgende bezoek!
( mochten ze bij de Theke vergeten om het te geven, even zelf erom vragen).

salitos
13 juni 2012, 20:47
zal Chantal wel zijn. Hopelijk hebben jullie het leuker dan degene die voor de buis zitten

bosbeer
13 juni 2012, 20:53
zal Chantal wel zijn. Hopelijk hebben jullie het leuker dan degene die voor de buis zitten

Helaas geen juist antwoord, Salitos. Maar ook in GT zitten ze voor de buis.

Picasso 1
13 juni 2012, 21:11
Melody

Badslippers
13 juni 2012, 21:23
Vanzelfsprekend bedoelt Cupido zijn Hongaarse pannenkoekmeisje.

bosbeer
13 juni 2012, 21:24
[QUOTE=Picasso 1;270408]Melody[/QUOTE

Lo siento mucho, Picasso. Ook niet goed dus.
En Melody had ik ook al genoemd.

ketserr
13 juni 2012, 21:51
Cupido is vandaag de super pannekoek van de week met Kristina, Angie, Renate en Nathalie.

bosbeer
13 juni 2012, 21:53
Vanzelfsprekend bedoelt Cupido zijn Hongaarse pannenkoekmeisje.

Ik denk dat je goed zit, maar de prijs kan pas worden gereserveerd bij het noemen van de juiste naam. Dus, kom er maar in....

Picasso 1
13 juni 2012, 21:57
Ik denk dat je goed zit, maar de prijs kan pas worden gereserveerd bij het noemen van de juiste naam. Dus, kom er maar in....

Die ene uit YY? Die heet dacht ik Mary

bosbeer
13 juni 2012, 22:00
Die ene uit YY? Die heet dacht ik Mary

Helaas....

Picasso 1
13 juni 2012, 22:04
Helaas....
Kut, zitten we te klooien over die naam. Ik heb die nog wel :fuck:....euh Mirrie :biggrin:

bosbeer
13 juni 2012, 22:12
Kut, zitten we te klooien over die naam. Ik heb die nog wel :fuck:....euh Mirrie :biggrin:

Nee, hahaha. Niet boos worden, he.

bosbeer
13 juni 2012, 22:17
Cupido is vandaag de super pannekoek van de week met Kristina, Angie, Renate en Nathalie.

We kunnen wel de hele line-up gaan opschrijven, maar daar worden geen prijzen mee gewonnen!

ketserr
13 juni 2012, 22:24
We kunnen wel de hele line-up gaan opschrijven, maar daar worden geen prijzen mee gewonnen!

Al die voetbal supporters zullen het wel over de kansen van vanavond gehad hebben, denk ik. Dat doen ze toch altijd?
Vandaar dat ik er vier noem, 4 kansen dus.

Badslippers
13 juni 2012, 22:42
Ik denk dat je goed zit, maar de prijs kan pas worden gereserveerd bij het noemen van de juiste naam. Dus, kom er maar in....

N * * * * E

Nog effe rekken zodat B30 straks wat te vegen heeft.

bosbeer
13 juni 2012, 22:51
N * * * * E

Nog effe rekken zodat B30 straks wat te vegen heeft.

Nee, van die letters is absoluut geen gehakt te maken, althans Noelle is het niet. Terwijl ik dacht dat je het wist want het is inderdaad een Hongaarse.
Mocht het juiste antwoord om 12.15 nog niet gegeven zijn, dan wordt de oplossing bekend gemaakt. Cupido heeft toestemming gegeven want het pannenkoekengevaar is nu wel geweken.

bosbeer
13 juni 2012, 23:20
Helaas, de juiste naam is niet geraden of onreglementair genoemd samen met andere namen.
Cupido's geheime meisje was vanavond niet de Griekse, maar de Hongaarse CHRISTINA.
Alle deelnemers worden niettemin hartelijk bedankt voor de moeite!

Badslippers
13 juni 2012, 23:39
Helaas, de juiste naam is niet geraden of onreglementair genoemd samen met andere namen.
Cupido's geheime meisje was vanavond niet de Griekse, maar de Hongaarse CHRISTINA.
Alle deelnemers worden niettemin hartelijk bedankt voor de moeite!

Hmmmm, dan is-tie vreemd gegaan. Ik dacht dat het Nicole was. Daar heeft hij het altijd over. Of vergis ik me nu in de naam?

bosbeer
13 juni 2012, 23:45
Hmmmm, dan is-tie vreemd gegaan. Ik dacht dat het Nicole was. Daar heeft hij het altijd over. Of vergis ik me nu in de naam?

Misschien vergis je je omdat je in zoveel verschillende clubs komt. En natuurlijk heeft ie ontelbare schatjes lopen overal. Maar deze mocht absoluut niet worden vermeld vandaag. Maar ik verwacht nog wel even een reaktie van The Love Machine himself. Vermoedelijk ligt hij nu nog te neuken.

BSesamstraat
14 juni 2012, 01:08
Gelukkig heb ik beter gescoord !!! 2-1 voor mij.
Een geweldige trio met Melody en Marina.. Verslag volgt ;)

gignnl
14 juni 2012, 01:35
Ik scoorde 4-0 vandaag!

Cupido
14 juni 2012, 01:47
Tja, ik heb inclusief verlenging ruimschoots weer eens van Kristina mogen genieten!!! Ik had al zo'n gevoel dat het vandaag weer eens ging gebeuren, en deze gevoelens kwamen wel uit. In tegenstelling tot de uitslagen bij de voetbalpool. Verder heb ik de eer van oranje hoog gehouden toen ik de openingstreffer bij de duitse Marie erin schoot. Ook zeker voor herhaling vatbaar!!

Jack42
14 juni 2012, 02:06
Ondanks het verlies van het Nederlands elftal toch een hele goede dag gehad.
3 keer gescoord: Bonny = goed, Alica :luvlove: = super en Larissa :luvlove: = super!
Het was ook heel gezellig met de aanwezige ijsberen en wat kunnen ijsberen vloeken. :eek:

ketserr
14 juni 2012, 04:24
Helaas, de juiste naam is niet geraden of onreglementair genoemd samen met andere namen.
Cupido's geheime meisje was vanavond niet de Griekse, maar de Hongaarse CHRISTINA.
Alle deelnemers worden niettemin hartelijk bedankt voor de moeite!

Met andere namen genoemd of niet ik had het juist en zeker omdat jij die naam verkeerd gespeld heb.
Drop hem maar in me mailbox het vrijkaartje voor.... GT.

bosbeer
14 juni 2012, 08:30
Met andere namen genoemd of niet ik had het juist en zeker omdat jij die naam verkeerd gespeld heb.
Drop hem maar in me mailbox het vrijkaartje voor.... GT.

Nou, vooruit dan maar. Tatjana is op de hoogte van je prijs en zal 'm je overhandigen. Als ik de naam verkeerd gespeld heb, waarom vragen ze dan altijd als ik Christina noem bij de line-up of ik de Griekse of de Hongaarse bedoel? Vanaf nu is dat dus duidelijk.

Ace2
14 juni 2012, 13:52
Zo ik ben er weer

Ace2
14 juni 2012, 14:01
Live from GT:
Aanwezig: Linda Gloria Katja Emma Lisa Anny Lara Sophietje Dunja Sylvie Doro Christina (Grieks, al weet ik niet of ze dat ook aanbiedt) Evita Pamela Flo gabriella Laura Mara Maya Jana Claudia Nikkie Maria Suzzy Lori Lorena . Niet druk met mannen. In de tuin is het redelijk goed toeven, al vinden de meisjes het iets te fris.

Ace2
14 juni 2012, 16:21
Test

Ace2
14 juni 2012, 16:28
Live from GT:
Tussen de bedrijven door gespot: Chantal Elena Gaby Lulu Melissa Anastasia Henriette Miranda Elisabeth Janice

Ace2
14 juni 2012, 17:24
Live from GT:
blijkbaar heeft onze nederlaag van gisteren de sexuele lusten doen afnemen. Er zijn zover ik kan nagaan geen bekende ijsberen en dan is alleen ook maar alleen. Het is voor een donderdag niet druk, al signaleerde ik nog wel Lin Nicolle/Michelle Sylvia Amara . De hongerige magen worden gestild en er wordt voetbal door enkelen gekeken. Opvallend is dat Lara er goed voor gaan zitten is maar Angela weer geen aandacht heeft. De tent is trouwens leeg ondanks dat de tv wel aan staat. Wat ik jammer vindt van buiten zitten vind is dat alles zo duidelijk te zien is. Dames die binnen in het donker er nog appetijtelijk eruit zien vallen door de mand en op de bodem van die mand lig ik. Naastij zit iemand belangrijks te werken en staat op waarbij hij al zijn papieren laat liggen. Wat een vertrouwen. De goede oude jaren 50 zijn weer terug. Toen verloor Nederland ook al zijn wedstrijden met dat verschil dat dat ook in de lijn der verwachting was. Een grote neger stapt op Nikkie af en doet haar een oneerbaar voorstel. Ze begint zo waar te blozen. Volgens mij vindt ze hem wel leuk of ze hoopt dat de vooroordelen kloppen. Lulu is hot en dat was ze om 13.00u ook al. "Your Viagra bonbons" kiert ze keer op keer. Mijn belangrijke buurman is weer terug met 2 borden eten. "Ich Bin auch gewichtig" zeg ik. "Ein Hollander?" zegt hij verbaasd. "Alsof can Holland winnen zo moeilijk is?" mompel ik. Ons gesprek wordt bemoeilijkt door het gekreund uit een tuinhuisje achter ons en bij de vijver heeft Anny "spass" met 2 mannen. Xenia valt mij om de halver klap lastig. Blijkbaar heeft ze aan onze recente matige sessie voldoende verdiend. Ik kijk op het terras waar wordt gegeten en ik krijg een camping gevoel. Doro verwent een poes en beloofd voorbij gaande mannen dezelfde behandeling. Helaas zijn er weinig latina. Ik heb 2 goede sessies achter de rug maar ik verwacht geen derde. De meisjes waarvan ik hoopte dat ze er zouden zijn, zijn er niet. Ik tel echter mijn zegeningen met 2 goede sessies die precies op het juiste moment en in de goede volgorde waren. Ik ga maar weer eens een rondje maken. Biss bald......................

Ace2
14 juni 2012, 17:40
Live from GT:
Ik kan nog de aanwezigheid van Aylia melden alsmede die voormalige thekefrau en de ietwat mollige Tunesische/Braziliaanse en die blonde Turkse met al die tatoos. Er loopt hier een man met een pet op zijn hoofd. Die kleurt trouwens goed bij zijn badjas met zijn witte kleur. Gaby staat ovedreven te schateren bij een body builder, die haar laat schieten. Volgens mij werd ze wel geil van zijn spierballen. Hè, daar hebben wij Kelly. Valt het op dat ik mij verveel?
Had ik al gezegd dat Lulu hot is? Het wordt vandaag een vroegertje. Dat voel ik aan het onrustige gedrag van mijn mondharmonica.

Ace2
14 juni 2012, 17:44
Jullie krijgen de groeten van Duitse Tanya

wervelwind
14 juni 2012, 17:55
Patrizia is zeker weer naar Polska....

vrije jongen
15 juni 2012, 00:46
Ik was er ook vandaag, maar tussen al die Hollandse goden heb ik Ace2 er niet uit kunnen pikken. Genoeg dames...maar weinig waar ik warm van werd. Uiteindelijk toch nog gekamerd met Diana (Daniella LR;)) en de nieuwe (2e dag in GT) Mercedes, die de wachttijden van een kwartier al vervelend vond:smile2:.

masseurke
15 juni 2012, 09:11
Patrizia is zeker weer naar Polska....

Zou best eens kunnen, ze heb mijn centen in een flat in Warschau geïnvesteerd, dus die centen moet ze tweewekelijks ook even overdragen naar daar... vervolgens blijft ze dan ook weer even thuis, der broertje woont bij haar, maar die moet binnenkort toch maar eens opzouten zei ze me laatst. Eens die gozer weg is, zoek ik der eens op bij mijn volgende Polska bezoek. :lostit:

M

masseurke
15 juni 2012, 09:16
... tussen al die Hollandse goden heb ik Ace2 er niet uit kunnen pikken...

:moon:

bosbeer
15 juni 2012, 10:01
[QUOTE=masseurke;270573] Eens die gozer weg is, zoek ik der eens op bij mijn volgende Polska bezoek.

Dan zorgt Patrizia wel dat ze in GT zit, vrees ik.

Jack42
15 juni 2012, 10:48
Live from GT:
Aanwezig: Christina (Grieks, al weet ik niet of ze dat ook aanbiedt)


Test

En wat was de uitslag van de test, wel of geen Grieks?

Ace2
16 juni 2012, 07:38
En wat was de uitslag van de test, wel of geen Grieks?

Voor de euro :gruebel:

Ace2
16 juni 2012, 07:39
Patrizia is zeker weer naar Polska....

Ik heb haar inderdaad niet gezien

BSesamstraat
16 juni 2012, 07:55
GT op woensdag avond (NE -DE).. En de trio van m'n leven!!!

Bij meetingpoint stonden een paar bekende beren dus had al voor genomen naar GT of PHG tegaan. Na was gesms met een paar vriende besloten om naar m'n favo club GT tegaan. Ik ben geen echt voetbal fan , maar als Nederland speel is het toch wel spannend. Hèlaas liep het verkeerd af maar daar geen woorden meer over ;)...

Terwijl ik binnen kwam zag ik een mooie line-up!!.. En een paar bekende beren.
Bosbeer vertrok net naar huis omdat hij de uitslag al wist van het voetbal ;)..

Jack42,ggnnl , GTjunky en Boy96 kwam ik binnen in de bar ruimte tegen.
Tijdens de wedstrijd liep ik vaak samen met GTjunky naar binnen om een gewillig slachtoffer tevinden maar dat viel tegen. De dames hadden het gevoel, oh er is voetbal dus de mannen willlen toch niks!!...

Na de wedstrijd eerst wat gedronken met de medeberen om daarna een rondje temaken.. Kwam toch elke keer bij de Oekrainse Marina uit die me in de bar telkens een geile tongzoen gaf. Maar eigenlijk zocht ik wat nieuws of extreems. Zoals jullie de laatste tijd kunnen lezen is bbertje beet zat van de gewone sessies en verbreed hij z'n horizon om ook naar gangbangs of andere feesten tegaan.

Maar Marina had een geweldig idee ;) samen met Melody een trio tedoen.
Na wat fun vooraf zijn we met z'n drieën naar hutje22 vertrokken en wat daar afspeelde heb ik nog nooit gedroomd en nog nooit in de beste porno film gezien!!

Ze begonnen gelijk voor me lekker te tongzoenen en elkaar uit tekleden.
Ze swingde me om mee te tongen wat ik deze keer niet weigerde. Ondertussen lagen we op bed en zat Marina Melody dr borsten te kneden en telikken...
Pfffft Bertje begon al testreigeren ....na een tien minuten elkaar af tebekken em tekwijlen begonnen ze samen aan het pijpen en ondertussen kusten ze elkaar ook met veel speeksel mmm *wat wil je nog meer...twee meiden(totaal verschillend kwa uiterlijk) boven je pik aan het tongzoenen...dmmmmm

Ik gaf aan dat ze elkaar moesten beffen en daar wisten ze wel raad mee....vooral Melody liet zich volledig gaan en haar kut sappen gutste er uit waar Marina weer gretig van dronk ;)

Melody was ondertussen Bertje flink diep aan het leegzuigen maar net voordat ik kwam vroeg ik ze beide met het mondje voor me tegaan zitten.

En toen kwam het geilste... Ik spoot beide mondjes en wangen onder waarna zich kussen het sperma verdeelde en Marina Melody dr wang likte mmmm
Daarna nog 10 min samen gekletst en bij gekomen ....voor alledrie was dit een geweldige trio en beide meiden hadden er echt lol in

Herhaling ?? *Ja zeker en zo snel mogelijk

rob45
16 juni 2012, 11:32
En toen kwam het geilste... Ik spoot beide mondjes en wangen onder waarna zich kussen het sperma verdeelde en Marina Melody dr wang likte mmmm
Daarna nog 10 min samen gekletst en bij gekomen ....voor alledrie was dit een geweldige trio en beide meiden hadden er echt lol in

Herhaling ?? *Ja zeker en zo snel mogelijk

Ik denk dat het nu ECHT tijd word voor een Snowball / Swap wedstrijd want het is echt een Trend aan het worden. :D

ketserr
16 juni 2012, 12:21
Ik denk dat het nu ECHT tijd word voor een Snowball / Swap wedstrijd want het is echt een Trend aan het worden. :D

Laat eerst de zomer maar komen en de BBQ.

rob45
16 juni 2012, 13:33
Laat eerst de zomer maar komen en de BBQ.

Roerend mee eens,Vind BBQ altijd ontzettend lekker.Gelukkig begint de 21 juni de zomer officieel en hopelijk volgen de weergoden ook.

BSesamstraat
16 juni 2012, 17:57
KLIK ik meld me aan !!!

Ik denk dat het nu ECHT tijd word voor een Snowball / Swap wedstrijd want het is echt een Trend aan het worden. :D

BrunoBanani
16 juni 2012, 21:14
Zijn er ijsberen aanwezig?

Jack42
20 juni 2012, 14:35
Bosbeer schiet eens op met de aanwezigheidslijst van de dames. Adje10 zal al wel een tijdje klaar zitten voor zijn monitor met zijn broek op de enkels.

bosbeer
20 juni 2012, 14:43
Bosbeer schiet eens op met de aanwezigheidslijst van de dames. Adje10 zal al wel een tijdje klaar zitten voor zijn monitor met zijn broek op de enkels.

Ace2 doet vandaag de klantenservice hier, ik ben er even niet.

Ace2
20 juni 2012, 14:54
Live from GT:
Kyla (new Philipijns) Gabriella Elena Gloria Katja Lisa Heidi Aylia Christina (Grieks) Flo Bonny Kyra Doro Larissa Maya Miranda Louisa Claudia Pamela Lulu Lydia Tanya (Pools) Melody Joanna Sandy Irene Zara Sylvie Vivian Mara Kate Nikita Omnes Innez Lara Steffi Gulcan Shanti . Deze lijst is mede mogelijk gemaakt door Bosbeer, die net als ik niet op de naam van die blonde Turkse met al die tatoos kan komen.

Jack42
20 juni 2012, 14:57
Lakisha is de naam van die blonde dame met tatoos.
Je bent zeker met smacht op die nieuwe Thaise Shila aan het wachten of wordt met die nieuwe Thaise de Philipijnse Kyla bedoeld?

adje10
20 juni 2012, 15:18
Zijn er ijsberen aanwezig? goed geraden

laplagne
20 juni 2012, 16:14
Zag zojuist op de aanwezigheidslijst van de woensdagdames de naam 'Kate' staan. Is dit soms 'good-old' Kate die mij bijna zeven jaar geleden in Golden Time heeft 'ontmaagd'. Deze Oostblok schoonheid maakte je met haar tong helemaal gek. Dacht zij was gestopt, maar bij een rentree in Golden Time vliegt Laplagne meteen zijn berg af.

gignnl
20 juni 2012, 16:36
Als dat zo is kom ik achter je aan gevlogen.Zal morgen wel van reporter ter plaatse "stoomwals42" horen of het betreffende Kate is.

patience
20 juni 2012, 17:20
Hi, is Amara ook aanwezig. Ben nl wel toe aan een portie "brown sugar" :D

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk

Zultbroek81
20 juni 2012, 17:41
Ja ,amara is er;) ik zie alleen (RO)chantal niet ? Gr. Spank!

patience
20 juni 2012, 17:43
Thanx. Ben d'r zo.

bosbeer
20 juni 2012, 17:51
Zag zojuist op de aanwezigheidslijst van de woensdagdames de naam 'Kate' staan. Is dit soms 'good-old' Kate die mij bijna zeven jaar geleden in Golden Time heeft 'ontmaagd'. Deze Oostblok schoonheid maakte je met haar tong helemaal gek. Dacht zij was gestopt, maar bij een rentree in Golden Time vliegt Laplagne meteen zijn berg af.

Nee, nee, nee, dit meisje is pas een paar maanden in GT , mooi koppie, lange donkerbruine haren, ietsje aan de mollige kant. Duits met Indiase roots of zoiets. 7 jaar geleden had ze nog nooit geneukt , denk ik, want ik meen dat ze een jaar of 22 is.

bosbeer
20 juni 2012, 17:56
Net een tijdje buiten staan samen met Aace2 en HP001 met Mercedes. Een wonderschoon meisje , half Duits, half Equadoriaans. Kort zwart haar, recht afgeknipt , prachtig koppie en ook een mooi figuur. Ongeveer 1,67 lang. Erg lief en gewillig, gaat een grote toekomst tegemoet in GT. Wel een prooi voor pannenkoeken, denk ik. Dus mocht u nog willen profiteren, wacht niet te lang.

bosbeer
20 juni 2012, 17:59
Shakira heeft inderdaad een paar flinke megaboobs gekregen in Rotterdam. Ze zegt me net zelf dat ze niet groter zijn geworden, maar dat de siliconen na 7 jaar vervangen moesten worden. Maar ik ben niet blind natuurlijk. Een aanrader voor liefhebbers, ik zie Megaboob binnenkort wel door de knieen gaan.

bosbeer
20 juni 2012, 18:01
Hi, is Amara ook aanwezig. Ben nl wel toe aan een portie "brown sugar" :D

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk

Ik vrees dat Spankoow Pamela aanziet voor Amara, maar ze zijn even donker so what the fuck....

bosbeer
20 juni 2012, 22:15
Mooie dag geweest in GT. Toch veel vrouwen waren er weer en niet de minste. Francis was ook weer terug sinds 2 dagen na 1,5 jaar afwezigheid. Prachtige naturel meid met lang bruin haar, markant koppie met mooie ogen, behoorlijk gespierd doordat ze veel aan sport doet. Had vandaag een fluoriserende rood-wit gestreepte bikini aan. Heb net een tijdje met haar gesproken en beloofd de volgende week met haar de kamer op te gaan. Ik was net terug van de kamer met Duitse Lina. Ook een prima meid trouwens, spreekt ook een beetje Nederlands. Met beren was het ook gezellig, o.a. Ace2, HP001, De Souza en De Paus waren er. Van Ace en HP helaas geen afscheid kunnen nemen, Ace werd door zijn mondharmonika geroepen terwijl ik op de kamer was en HP was zelf op de kamer. Ace2 heeft Gabriella weer eens verwend en later in de kleedruimte vertelde ze me dat hij goed in vorm was.
Het eten was vandaag redelijk, het menu is overigens op de advertentiepagina van GT te lezen.
Bij het weggaan nog geprobeerd om Thekefrau Nadine over te halen om volgende week aan de andere kant te komen werken. Het spijt haar vreselijk maar ze is niet te vermurwen, zei ze. 5 jaar geleden heeft ze het wel gedaan in GT, en daarna een paar jaar als Thekefrau in LR. Dank aan Ace2 voor het verzorgen van de line-up.

"de souza"
20 juni 2012, 23:01
Bij het weggaan nog geprobeerd om Thekefrau Nadine over te halen om volgende week aan de andere kant te komen werken. Het spijt haar vreselijk maar ze is niet te vermurwen, zei ze. 5 jaar geleden heeft ze het wel gedaan in GT, en daarna een paar jaar als Thekefrau in LR.

Niet overhalen echt waardeloos op de kamer,buiten de kamer ook trouwens onbegrijpelijk dat ze die Theke hebben gemaakt maar er zal wel een tekort zijn denk ik.... en geen 5 jaar geleden maximaal 2 jaar.

bosbeer
20 juni 2012, 23:59
Niet overhalen echt waardeloos op de kamer,buiten de kamer ook trouwens onbegrijpelijk dat ze die Theke hebben gemaakt maar er zal wel een tekort zijn denk ik.... en geen 5 jaar geleden maximaal 2 jaar.

Ze zei mij vanavond dat het echt 5 jaar geleden was. Ik kan er niks aan doen, maar vind het een heerlijk wijfie.
Maar dat onze smaken daarin verschillen wisten we natuurlijk al, haha. Alleen, als ze waardeloos is op de kamer zou ik er ook niet veel aan hebben natuurlijk. Maar helaas krijg ik de kans niet om het te proberen...

Admin
21 juni 2012, 00:16
Hier alleen GT live berichten.

bosbeer
21 juni 2012, 08:01
Hier alleen GT live berichten.

Betekent dit dat er alleen nog maar in deze rubriek vanuit de club zelf gepost mag worden? Er wordt toch ook gereageerd?

Jack42
21 juni 2012, 10:15
Zag zojuist op de aanwezigheidslijst van de woensdagdames de naam 'Kate' staan. Is dit soms 'good-old' Kate die mij bijna zeven jaar geleden in Golden Time heeft 'ontmaagd'. Deze Oostblok schoonheid maakte je met haar tong helemaal gek. Dacht zij was gestopt, maar bij een rentree in Golden Time vliegt Laplagne meteen zijn berg af.


Nee, nee, nee, dit meisje is pas een paar maanden in GT , mooi koppie, lange donkerbruine haren, ietsje aan de mollige kant. Duits met Indiase roots of zoiets. 7 jaar geleden had ze nog nooit geneukt , denk ik, want ik meen dat ze een jaar of 22 is.

Wellicht dat de naam van de dame dan Kee (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29666-Kee-keij.-Half-thais-india) is ipv Kate.

bosbeer
21 juni 2012, 10:23
Wellicht dat de naam van de dame dan Kee (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29666-Kee-keij.-Half-thais-india) is ipv Kate.


Je hebt helemaal gelijk, Jack. Is mijn fout trouwens want ik heb Ace die naam doorgegeven. Soms word je ook tureluurs van al die verzonnen damesnamen.

Jack42
21 juni 2012, 10:31
Je hebt helemaal gelijk, Jack. Is mijn fout trouwens want ik heb Ace die naam doorgegeven. Soms word je ook tureluurs van al die verzonnen damesnamen.

Het is je vergeven BB.
Volgende keer als ik je zie wil ik wel dat je me trakteert op 3 glazen Fanta.

Admin
21 juni 2012, 10:32
Betekent dit dat er alleen nog maar in deze rubriek vanuit de club zelf gepost mag worden? Er wordt toch ook gereageerd?
Wellicht was het duidelijker geweest als er had gestaan.
"Aantal berichten weggehaald die een vervolg waren van de strijd in het Fantaman topic en waar leden bewust elkaar opzoeken, zonder dat het enige relevantie heeft met GT".

Dus als iemand vraagt "Is Kristina er?" dan moet dat kunnen of "Nog iemand aanwezig vandaag in GT", no problem!

bosbeer
21 juni 2012, 10:34
Het is je vergeven BB.
Volgende keer als ik je zie wil ik wel dat je me trakteert op 3 glazen Fanta.

Weet je wat ik zie als ik Fanta gedronken heb? Allemaal beestjes om me heen. Daarom drink ik liever ranja met een rietje en ga daarna naar de kamer met sophietje.

masseurke
21 juni 2012, 17:22
Weet je wat ik zie als ik Fanta gedronken heb? Allemaal beestjes om me heen. Daarom drink ik liever ranja met een rietje en ga daarna naar de kamer met sophietje.

Roemeense?

;)

bosbeer
21 juni 2012, 18:22
Roemeense?

;)

Nee, de Griekse.

hardmike
21 juni 2012, 20:26
Iemand onlangs nog de duitse Jenny met de megaboobs nog gespot? of is ze inmiddels al zo vaak aanwezig dat ze niet meer genoemd wordt :D! Bedankt!!

vrije jongen
21 juni 2012, 21:06
Net een tijdje buiten staan samen met Aace2 en HP001 met Mercedes. Een wonderschoon meisje , half Duits, half Equadoriaans. Kort zwart haar, recht afgeknipt , prachtig koppie en ook een mooi figuur. Ongeveer 1,67 lang. Erg lief en gewillig, gaat een grote toekomst tegemoet in GT. Wel een prooi voor pannenkoeken, denk ik. Dus mocht u nog willen profiteren, wacht niet te lang.

Hee Bosbeer...als starreporter moet je dit forumpje maar eens wat beter in de gaten houden. Ik heb vorige week al een draadje over Mercedes aangemaakt.

bosbeer
21 juni 2012, 21:23
Iemand onlangs nog de duitse Jenny met de megaboobs nog gespot? of is ze inmiddels al zo vaak aanwezig dat ze niet meer genoemd wordt :D! Bedankt!!

Gisteren was ze er niet.

bosbeer
21 juni 2012, 21:32
Hee Bosbeer...als starreporter moet je dit forumpje maar eens wat beter in de gaten houden. Ik heb vorige week al een draadje over Mercedes aangemaakt.

Klopt helemaal VJ, ik weet nog dat ik het met belangstelling heb gelezen en zie dat ik je dezelfde dag nog heb bedankt. Ik had alleen het meisje er niet bij gezien, dat was dus pas gisteren. Als je zoals ik de 40 bent gepasseerd dan kun je soms namen vergeten van dames waarvan je alleen het paspoortje hebt gelezen. Maar ik ben blij dat ik er nog eens op geattendeerd ben, mijn enthousiasme is een klein beetje getemperd nu...

Dolfie
22 juni 2012, 20:21
Iemand van de live reporters nog de bevallige Braziliaanse deerne Olivia:liebe2: gespot de laatste tijd ?

Grtz,Dolfie

BSesamstraat
22 juni 2012, 20:57
Een 1,5 geleden voor het laatst!!

bosbeer
22 juni 2012, 21:36
Iemand van de live reporters nog de bevallige Braziliaanse deerne Olivia:liebe2: gespot de laatste tijd ?

Grtz,Dolfie

Woensdag niet aanwezig, vriendinnetje Jennah ook niet.

Badslippers
23 juni 2012, 14:51
Geheel in de traditie van adje10 vraag ik ook eens: hoe is t daar? Ben eerder klaar met werken en overweeg een bliksem bezoek aan GT, PHG, LR, DV of PSR. Komt u er maar in!

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Zultbroek81
23 juni 2012, 14:55
Weet iemand of criss vandaag aanwezig is in gt?groeten spank!

ketserr
23 juni 2012, 15:24
Geen Criss helaas. Wel onder andere;

Martha Maria *Jessica minell Alya Cindy Lisa Alexandra Mara Magda maja Sofie rosa Cora Lara katja Gloria Marie melody jossy chanel pamela leonie Miranda Nathalie Silvie * * Lydia Gabriella jana gul Gina shanti Tanja Petra Mercedes dunja Stella Linda Maggie loei Johanna Irene Larissa Patricia flo

Cupido
23 juni 2012, 15:50
bs, je had woensdag naar lr moeten komen.daar liep me er toch een! Na iedere beurt moest ze eerst haar kunstgebit weer goedzetten. Dus voldeed volledig aan het bs signalement. Het is hier goed toeven. Niet druk qua beren! Maar ook niet zoveel vrouwen. Ik schat zo ongeveer 4x het aantal van van goch! Dus je kunt gerust komen!

Gr. Cupido

Rex
23 juni 2012, 16:32
Jullie moeten eens ophouden met dat geouwehoer hier op dit forum. Ga toch lekker neuken ipv te lopen zeiken hier.

Groeten van de geile neuk hond ......

Rex😜😜😜😜😜

Cupido
23 juni 2012, 16:32
Hehe, eindelijk een die mijn taal spreekt! :D

Gr. Cupido

ketserr
23 juni 2012, 16:35
Hehe, eindelijk een die mijn taal spreekt! :D

Gr. Cupido

Juist!!
Dat is GT taal.

ketserr
23 juni 2012, 18:37
Denise eugenia Simone kimberley Linda mee Alexa Erika Renate Lola Vivian barbie dilara*zijn er ook.

Cupido
24 juni 2012, 02:35
Enkele nieuwe namen zijn Venus en Fika, Francis en weer een oude bekende Diana. Vandaag eindelijk een droom uitgekomen, ik heb eindelijk in een Mercedes gereden. Deze oldtimer van 21 jaar oud is nog niet het klokje rond gereden. Zeer goede sessie mee gehad, duitse degelijkheid met een vleugje equadoriaans bloed. Daarna een herhaalsessie met Alexia, ze deed zeker haar best. En het beste voor het laatst gehouden. Francis, terug van weggeweest, zeer goede sessie en zeker voor herhaling vatbaar. Verder weer een ouderwets gezellig dagje gehad.

ketserr
24 juni 2012, 13:48
Het is hier goed toeven. Niet druk qua beren! Maar ook niet zoveel vrouwen. Ik schat zo ongeveer 4x het aantal van van goch! Dus je kunt gerust komen!
Verder weer een ouderwets gezellig dagje gehad.

En of het goed toeven was! Ik miste me meisje wel omdat ze op vakantie is maar heb me toch flink vermaakt met de andere dames en theke`s. Er waren meer dames dan Cupido schat want niet alle namen zijn genoemd en bekend van de dames die er waren. Het moesten er ook wel meer zijn want met Envert, Souza, Rex, Cupido, Ketserr, van-dattum, Bergmans, Polar77, TimD, Badslippers, NLNU was het al druk op de kets basis en dan de rest nog.

wervelwind
25 juni 2012, 08:08
Ik wacht op het moment dat Patrizia er weer is. De vorige keer liep ik haar mis doordat ik zo nodig met een penis-shredder naar de kamer moest. :biggrin:
Vorige week zondag was ik kort in GT om stoom af te blazen maar geen Patrizia te bekennen dus heb ik maar een andere oude bekende genomen.

Boy69
26 juni 2012, 19:21
Ik wacht op het moment dat Patrizia er weer is.

Nu aanwezig in een sexy blauw jurkje

wervelwind
27 juni 2012, 07:55
OK, dat betekent dat ze weer terug is uit Polska. Ik zal zaterdag voordat ik vertrek bij GT informeren of ze op de lijst staat.
Thanks!

bosbeer
27 juni 2012, 15:04
Live from GT :

Lang getwijfeld waar ik deze woensdag nou weer eens heen zou gaan. Van Goch, FG of GT waren de opties. Ditmaal maar eens een keertje voor het etablissement aan de Heidweg gekozen, ook al omdat ik weet dat daar altijd de Fanta koud staat.
De Souza en De Paus zijn ook aanwezig en HP001 wordt na z'n werk verwacht. Patrizia , weer teug uit Polen, kwam direkt bij me zitten en zei dat ze er de komende 2 weken elke dag is, hooguit neemt ze a.s zondag vrij.Niet erg veel beren, de dames beweren dat het gisteren veel drukker was. Een redelijke line-up op het moment, met o.a. Lisa, Mara, Magda, Lara, Nicolle(S), Lin, Nikita, Natasja, Gabriella ( die nieuwsgierig is of Ace2 morgen nog komt, ze vroeg direkt naar hem toen ze me zag), Lin, Poolse Ramona, Kee, Violetta, Aksana, Marina, Tanya, Kimberly, Sandra, Criss, Poolse Ramona , Lina, Juliette, Louana, Italiaanse Christina ( of is ze nou Grieks?), Marie, Julia/Rosa, Juliana, Milani, Jana, Katja, Gloria, Alexia, Semra, Asia, Bunny, Keisha ( achter de bar), Dorothea, Maggy, Jolina ( Thais?), Minousch, Morena, Patrizia, Madeleine ( mooie lange slanke meid met lang donker haar, sinds 1 maand in GT), Ineuz, Heidi, Larissa, Florentina, Lavinia, Antonia (H). Er is ook een groepje van 3 of 4 ( nieuwe?) Thaitjes waar ik de namen niet van ken, behalve Jolina.Bij de Kino zit een mooi maar lastig meisje dat haar naam niet wil noemen. Ze heeft een hekel aan het forum, maar ze wil wel graag weten wat er geschreven staat. Dat gaat dus mooi niet door.
Tot zover maar even, we gaan een biertje pakken aan de bar en kijken hoe de line-up zich gaat uitbreiden.

masseurke
27 juni 2012, 16:54
Ik had vandaag willen binnenwippen, maar vind de line-up maar niks... :rolleyes: DAMN!!!

Zultbroek81
27 juni 2012, 17:07
Ik ga zo nog wel eff binnen wippen,voor mij zit er nog wel wat leuks bij om te spanken!Jammer dat Chantal nog niet terug is. Gr. Spank!

pluto1973
27 juni 2012, 17:38
had ff een vraagje,welke dames kun je spanken die er vanavond aanwezig zijn?

alvast bedankt,groetjes

ilovethaigirls
27 juni 2012, 18:04
had ff een vraagje,welke dames kun je spanken die er vanavond aanwezig zijn?

alvast bedankt,groetjes

Allemaal !!! Je moet alleen zien dat je geen slag terug krijgt :biggrin:

bosbeer
27 juni 2012, 18:17
G
Ik ga zo nog wel eff binnen wippen,voor mij zit er nog wel wat leuks bij om te spanken!Jammer dat Chantal nog niet terug is. Gr. Spank!

Ik hoop niet dat je Chantal altijd spankt, want dan krijg je met Ketserr te doen. Ik heb je vraag net even voorgelegd aan Sonja, die me net van achteren aanviel en me niet meer los wilde laten, en zij ziet het wel zitten. Maar je loopt kans dat ze de rollen heel snel omdraait zegt ze, en het is niet voor de eerste keer dat ze het doet dus wees gewaarschuwd. Meestal verschijnt er bloed aan het eind van de sessie, zegt ze......

AmuseMe
27 juni 2012, 18:24
BB, is Poolse Ela (Ewa) er vandaag ? Nog gezien de laatste tijd ? Thx

rob45
27 juni 2012, 18:30
Zal morgen kijken of ik dat rijtje thaise chicks af kan werken. Giet me vanavond vol met energiedrank met wat Kamagrapoeder erin opgelost.

bosbeer
27 juni 2012, 18:38
Live from GT:

De hoeveelheid vrouwen t.o.v de beren is momenteel krankzinnig. 2 : 1 ongeveer. De dames zijn ook niet echt blij. Het is te hopen dat er zo nog wat beren bijkomen. Sonja is erbij gekomen rond half 6, net als Bonny , Andrea, Laura, Chanel, Chrissy, Kiara, Melody, Litouwse Maria ,Viktoria en nog een aantal nieuwe waaronder een lange blonde met een bril. Ook is Irene er, met een hele langharige zwarte pruik op. We hadden haar niet herkend en mr. Warsteiner had al een paar keer gezegd dat hij dat " nieuwe hoerige wijf " toch wel erg lekker vond. Maar ze kwam me zeer bekend voor en vond haar op Ireen lijken maar kon me dat met dat haar niet voorstellen. Toen ze me na het eten om de chocola vroeg die ik haar vorige week had beloofd was het uiteraard duidelijk.
Het eten was weer zeer matig. Een overgaar taai varkenslapje met een mixje van halfrauwe paprika en idem Broccoli. Smakeloos, alleen de aardappelen waren goed. Het vlees was amper te snijden. Verder was er een soort Gyros met rijst dat er niet uitzag en volgens een buurbeer ook niet smaakte. Toen maar een Spaghetti Carbonara genomen, dat was ok, maar ook niet te verknoeien. Maar dan heb je ook maar voor 35 cent eten op je bord liggen. The Saint, die er ook is, had ook al opgemerkt dat sinds de entreeverhoging het eten alleen maar achteruit is gegaan. Hij heeft er een goede kamergang met Inez opzitten.
Je voelt je hier wel als God in Frankrijk met al die smachtende meiden om je heen. De rollen liggen nu duidelijk anders dan op een drukke avond of tijdens een feestje. Zelfs Larissa heeft het niet wild. De lekkere Thekefrau Nadine is er ook weer, maar De Souza kraakt haar af. Maar ze gaat toch niet met beren naar de kamer, dus deert het me niet.
De muziek staat niet al te hard en het is hier een soort gezellig cafe. Ik moet er toch niet aan denken dat er niet meer gerookt mag worden hier, want bijna alle meiden hebben een sigaret aan, als ik zo rondkijk. Ik zit eigenlijk te wachten op Francis die ik vorige week pas laat sprak en haar beloofde vandaag met haar te gaan kameren. Maar als ze niet komt hebben we allebei pech. Dan zal het vermoedelijk de Hongarse Kimberly worden of Marina. Eerst maar eens even naar De Souza die aan de bar zit en ook wel een advies gebruiken kan inzake een kamerdame.

bosbeer
27 juni 2012, 18:42
Ik had vandaag willen binnenwippen, maar vind de line-up maar niks... :rolleyes: DAMN!!!

Ik heb Patrizia inmiddels even ingeseind dat ze niet meer met je op de kamer moet gaan omdat je gevaarlijk bent.....

wervelwind
27 juni 2012, 18:55
Live from GT :Patrizia , weer teug uit Polen, kwam direkt bij me zitten en zei dat ze er de komende 2 weken elke dag is, hooguit neemt ze a.s zondag vrij.

Mooi, ik ben zaterdag in GT. :freu:

Cupido
27 juni 2012, 20:20
Dan ben ik je toch mooi voor geweest met Francis. Jemig wat een heerlijke meid en sessie was me dat. Zeker aan te raden. Maar ze kan zeker nog komen, van de week kwam ze ook pas later op de avond.

Zeg bosbeer, mocht Melody er zijn wil je voor een vriend van me vragen of zij er a.s. maandag ook is? Alvast bedankt.

masseurke
27 juni 2012, 20:21
Ik heb Patrizia inmiddels even ingeseind dat ze niet meer met je op de kamer moet gaan omdat je gevaarlijk bent.....

Hahaha, je bent zo voorspelbaar Bossie, je lijkt mijn vrouw wel! :biggrin:

Have fun ginder en doe ze allen de groeten van me!

M

bosbeer
27 juni 2012, 20:37
Dan ben ik je toch mooi voor geweest met Francis. Jemig wat een heerlijke meid en sessie was me dat. Zeker aan te raden. Maar ze kan zeker nog komen, van de week kwam ze ook pas later op de avond.

Zeg bosbeer, mocht Melody er zijn wil je voor een vriend van me vragen of zij er a.s. maandag ook is? Alvast bedankt.

Ben net van de kamer, ga haar zo ff zoeken, dan hoor je nog.

bosbeer
27 juni 2012, 21:33
Live from GT:

Melody is a.s. maandag zeker van de partij, net als haar vriendin Marina. Binnen is het nu rustig, er zitten voornamelijk vrouwen en een enkele beer. De meeste beren zitteb hier buiten bij de televisie te kijken naad Spanje-Portugal. De dikke kale kok van Living Room is speciaal hierheen afgereisd om een Bratwurst- barbeque te verzorgen. De meeste beren zitten dus flink te kanen hier. Leuke aktie, terwijl binnen de pizza's bijna allemaal onaangeroerd blijven. Vermoedelijk is er geen heldere geest geweest die eraan heeft gedacht om er wat minder te laten komen. Zal allemaal wel uitkunnen met de 60 euro entree.
Net een heerlijke sessie gehad met de Hongaarse Kimberly. Ongelooflijk wat dit tengere meisje uit de kast kan halen. Heerlijk zoenen, pijpen, laat zich gewillig beffen en moest na het klaarkomen zeker 2 minuten bijkomen. Het meisje doet alles wat je wil en kan zich met haar lange benen in allerlei posities wringen. Erg schoon en fris ook, en het neuken ter afsluiting was super. Een pareltje zoals ik er weinig heb meegemaakt, een absolute aanrader dus. Je moet wel op slank vallen, dus de liefhebbers van Melody hoeven er niet aan te beginnen. De temperatuur is heerlijk hier, rond 18.00 uur trok de lucht helemaal open en brak de zon door. Nog te vermelden valt dat Mandy, Miranda en Jeannet er ook zijn.
Maar voor de dames de afgelopen 2 uur ook amper wat te verdienen dus. Heel af en toe verdwijnt er een stelletje naar de hutjes. Als het verlenging wordt is het voor de dames nog beroerder, want dan duurt het nog ca 3 kwartier langer. En daar ziet het wel naar uit.
See you next week!

bosbeer
28 juni 2012, 00:02
BB, is Poolse Ela (Ewa) er vandaag ? Nog gezien de laatste tijd ? Thx

Nee, ze was er niet. Ik heb haar al een aantal weken niet meer gezien. Maar mogelijk kan Cupido je hier iets meer over vertellen want het is 1 van zijn liefjes.

Cupido
28 juni 2012, 00:13
Ela al (haast) het hele jaar niet gezien. Het lijkt er op dat ze ofwel er mee uitgescheden is danwel een andere club heeft opgezocht. Ik ga voor het eerste!

bosbeer
28 juni 2012, 00:42
Ela al (haast) het hele jaar niet gezien. Het lijkt er op dat ze ofwel er mee uitgescheden is danwel een andere club heeft opgezocht. Ik ga voor het eerste!

Misschien heeft ze weer een pannenkoek aan de haak geslagen en is ze bezig deze vakkundig leeg te zuigen.

Zultbroek81
28 juni 2012, 01:56
Hey bosbeer!Chantal vind het lekker om gespanked te worden!en natuurlijk doen we dit niet te hard,het moet wel lekker blijven;)ze heeft er ook echt wel billen voor moet ik zeggen:) en tijdens het Spanken neuk ik haar dan wel hard dat kan ze ook wel waarderen.het is een lekkere geile meid "ONZE" CHANTAL (ik Miss haar ook);)

Cupido
28 juni 2012, 08:35
Misschien heeft ze weer een pannenkoek aan de haak geslagen en is ze bezig deze vakkundig leeg te zuigen.

Zo'n persoon is het niet! Pannenkoek zou kunnen, vakkundig leegzuigen daar zie ik haar niet voor aan!



Gr. Cupido

bosbeer
28 juni 2012, 11:53
Hey bosbeer!Chantal vind het lekker om gespanked te worden!en natuurlijk doen we dit niet te hard,het moet wel lekker blijven;)ze heeft er ook echt wel billen voor moet ik zeggen:) en tijdens het Spanken neuk ik haar dan wel hard dat kan ze ook wel waarderen.het is een lekkere geile meid "ONZE" CHANTAL (ik Miss haar ook);)

Tja, het is niet helemaal mijn ding, maar ieder zijn liefhebberij natuurlijk. Hoewel, vroeger heb ik me toch wel aardig uitgeleefd op de kinderen als ze het bloed onder mijn nagels vandaan haalden. Gaf een bevrijdend gevoel. Maar als we nu weer eens ruzie hebben dreigen ze me nog altijd met een rechtszaak wegens kindermishandeling. Dus kijk ermee uit...

gignnl
28 juni 2012, 13:31
Weer geen wifi vandaag daar?Kom maar met het eerste live verhaal aanwezige beren

Ace2
28 juni 2012, 14:03
Live from GT:
Net aangekomen in de kolkende poels des verderfs waar ik zo snel aantref: Gabriela Serena Emma Mee Maggy Lulu Lori Luana Laura Doro Lara Christina ( Grieks) Gloria Lisa Dunja Jana Barbi Miranda Shila Patrizia Evita Maria . Het is benauwd en ondanks dat de parkeerplaats vol is, oogthet niet druk ondanks dat Nikka binnen komt, met Chanel en anorexia Gaby. Ik ga een hulplijn voor haar starten. Hè daar rolt Cupido met in zijn kielsoog Jack42 Katja en Flo binnen. Ik ga op onderzoek voor u uit. Wordt vervolgd..............................

masseurke
28 juni 2012, 14:49
...en moest na het klaarkomen zeker 2 minuten bijkomen...

Dat is de leeftijd Bossie... :smile2:

M

bosbeer
28 juni 2012, 15:04
Dat is de leeftijd Bossie... :smile2:

M

Nou heb jij altijd zo'n prachtige Belgische bril op. Maar je kunt nog zo'n mooie bril op hebben, als je hersens niet mee willen werken om iets te lezen kun je net zo goed die bril afzetten. Dus misschien is het een idee om het verslagje door iemand te laten voorlezen, dan kom je er misschien achter dat Kimberly 2 minuten moest bijkomen ipv bosbeer.

masseurke
28 juni 2012, 15:16
Nou heb jij altijd zo'n prachtige Belgische bril op. Maar je kunt nog zo'n mooie bril op hebben, als je hersens niet mee willen werken om iets te lezen kun je net zo goed die bril afzetten. Dus misschien is het een idee om het verslagje door iemand te laten voorlezen, dan kom je er misschien achter dat Kimberly 2 minuten moest bijkomen ipv bosbeer.

:thefinger:

Ace2
28 juni 2012, 15:25
Puf puf wat is het warm met Denise Janice Pamela Anny Mara Marina Chriss Eileen (mooie blonde Duitse) Angela Ailicia Heidi Nicolle Lora Jovibeer en Rob45. Lulu zit met haar grote teen de hele tijd de onderkant van mijn ballen te kietelen. Ik ben per ongeluk met het karretje van Cupido de tuin naar beneden gerold. Ik probeerde al rollend naar boven te komen maar dat was lastiger dan verwacht. Tot een ijsbeer uit medelijden mij naar boven duwde. Ebru ziet er goed uit.

bosbeer
28 juni 2012, 15:27
:thefinger:

Gelukkig zijn bosberen niet boos te krijgen,hoor.
Maar ondanks dat je een plaaggeest bent vroeg Patrizia gisteren nog wel wanneer je weer komt.

masseurke
28 juni 2012, 15:57
Gelukkig zijn bosberen niet boos te krijgen,hoor.
Maar ondanks dat je een plaaggeest bent vroeg Patrizia gisteren nog wel wanneer je weer komt.

Ach, je bent mijn beste clubvriendje, dat weet je immers zelf wel... :biggrin: Ben vanmiddag nog heerlijk gekomen, echter niet in Patrizia! Misschien volgende week, al is de kans klein. En om Patrizia te treffen moet ik anders weer enkele weken wachten wegens weer naar Polski... damn...

M

bosbeer
28 juni 2012, 16:27
Als je maar 1 vriendje hebt in de club kun je dat makkelijk zeggen, ja. Patrizia is trouwens weer aan het paaldansen geslagen. Maandag en dinsdag heeft ze een voorstelling gegeven in GT. Maar ze doet dat op z'n vroegst om 22.00 uur omdat het dan wat donkerder is en er meer sfeer is. Gisteren was er echter geen beer in de barruimte vanwege de voetbalwedstrijd, dus toen deed ze het niet. Thuis in Polen heeft ze ook een danspaal en daar oefent ze mee.

bosbeer
28 juni 2012, 17:05
Ace, heb je Gabriella nog blij gemaakt?

wervelwind
28 juni 2012, 17:23
Patrizia is trouwens weer aan het paaldansen geslagen. Maandag en dinsdag heeft ze een voorstelling gegeven in GT. Maar ze doet dat op z'n vroegst om 22.00 uur omdat het dan wat donkerder is en er meer sfeer is.

Zaterdag mag ze eerst op mijn paal dansen en daarna in de bar terwijl ik toekijk en me verheug op de volgende beurt :biggrin:

hp001
28 juni 2012, 17:33
Ace, heb je Gabriella nog blij gemaakt?Ja.

Ace2
28 juni 2012, 18:26
Ja.

Hahaha.

Ik heb net HP001 bij zijn lurven gepakt en op verzoek afgeleverd bij Martha en Karina. Gedrieeen gaan ze naar de kamer. "Jij zou toch mee betalen?" piept hij nog.

Ace2
28 juni 2012, 18:30
Live from GT:

Net met Rob45 en Jovibeer een bordje pasta gegeten. Dat had ik wel nodig na mijn slijtageslag van 1,5 uur. Tijdens mijn afwezigheid zijn nog gespot: Andrea Melody Petra Asia Samira ( in tijgersetje) Bonny en zus (hoe heet zij ook al weer?) Lola Victoria . De sfeer is een beetje maat door de benauwdheid.

CLUBSPORT
28 juni 2012, 18:50
Ela al (haast) het hele jaar niet gezien. Het lijkt er op dat ze ofwel er mee uitgescheden is danwel een andere club heeft opgezocht. Ik ga voor het eerste!
dat zou wel heel spijtig zijn , een toppertje die we goed gaan missen

bosbeer
28 juni 2012, 19:34
Live from GT:

Net met Rob45 en Jovibeer een bordje pasta gegeten. Dat had ik wel nodig na mijn slijtageslag van 1,5 uur. Tijdens mijn afwezigheid zijn nog gespot: Andrea Melody Petra Asia Samira ( in tijgersetje) Bonny en zus (hoe heet zij ook al weer?) Lola Victoria . De sfeer is een beetje maat door de benauwdheid.

Je bedoelt Marie.

Picasso 1
28 juni 2012, 20:03
Ja.
Had je er deze keer geen zin aan te melden dat je er zin aan had? :tongue:

rob45
28 juni 2012, 20:44
Vanuit een bloedheet en benauwd GT nog even een sfeerimpressie.
De barruimte is nagenoeg leeg en beren EN dames kijken gezamelijk naar de voetbalwedstrijd Germany-Italie en Germany staat met 2-0 achter.De tweede ronde eten in GT bestaat uit braadworsten van de gril en binnen staat soep en broodjes.De Braadworsten heb ik gecheckt en smaken prima.Zit nu in het tentje achterin de tuin voetbal te kijken.Het was over het algemeen rustig vandaag in GT.
Ben net door Ace2 ingerekend en opgebracht naar Thaise Mee,wat ik niet erg vond want die stond sowieso op mijn todolijstje.
De sessie met haar was in een woord fantastisch en er was zelfs een goede klik met haar.
Met de aanwezige beren Cupido,Ace2,Hp001,Jack42,Boy69 en Yovibeer was het heel gezellig en iedereen heeft het goed naar zijn zin.Kijken of ik het vriendinnetje van Mee nog kan vinden.

masseurke
29 juni 2012, 15:31
...ik moet er niet aan denken dat er over 15 jaar nog steeds dezelfde meiden rondlopen in GT...

Ik mag er niet aan denken dat jij binnen 15 jaar nog steeds tot het vaste woensdagmeubilair van GT behoort... :sleep:

M

bosbeer
29 juni 2012, 15:38
Ik mag er niet aan denken dat jij binnen 15 jaar nog steeds tot het vaste woensdagmeubilair van GT behoort... :sleep:

M

Haha, dan ga jij die 1 x in de 3 maanden dat je komt toch lekker op de maandag. Ook nog lekker rustig, hoef je geen angst te hebben voor jaagstertjes...

masseurke
29 juni 2012, 15:53
Haha, dan ga jij die 1 x in de 3 maanden dat je komt toch lekker op de maandag. Ook nog lekker rustig, hoef je geen angst te hebben voor jaagstertjes...

Correctie lieve schat; ik ben er tegenwoordig 1 x per maand, maar dan moet meneer zo nodig naar London de interessante gaan uithangen... Ben je er nu woensdag?

M

bosbeer
29 juni 2012, 16:05
Correctie lieve schat; ik ben er tegenwoordig 1 x per maand, maar dan moet meneer zo nodig naar London de interessante gaan uithangen... Ben je er nu woensdag?

M

Volgens mij moet ik dan naar Londen.

masseurke
29 juni 2012, 16:08
Volgens mij moet ik dan naar Londen.

Ok, dan ga ik!

bosbeer
29 juni 2012, 17:03
Ok, dan ga ik!

Mooi, heb ik daarna weer een maandje rust.

patience
29 juni 2012, 19:56
Hmm hebben onze live-repoters een atv dag? :D

Cupido
29 juni 2012, 20:12
Ela al (haast) het hele jaar niet gezien. Het lijkt er op dat ze ofwel er mee uitgescheden is danwel een andere club heeft opgezocht. Ik ga voor het eerste!

Uit betrouwbare bronnen kreeg ik te horen dat ze er toch nog wel soms geweest schijnt te zijn. Maar dit hebben jullie niet van mij!!!

bosbeer
29 juni 2012, 20:13
Hmm hebben onze live-repoters een atv dag? :D

Gelukkig heb je geduld.

patience
29 juni 2012, 22:45
Geduld wordt wel op de proef gesteld. :):):) net terug van een heerlijke sessie met Amara. Dacht ik ff lekker bij te komen en de verslagen te lezen. Maar helaas nix. :D:D

Cupido
29 juni 2012, 23:07
dan doe jij dat toch vandaag!!!!

patience
29 juni 2012, 23:11
Zou wel willen maar ken bijna geen dames bij naam. Heb Sonja, Christina en Amara gespot. Meer namen ken ik niet. Maar er lopen wel een boel rond dus ik kijk mijn :eek::eek: uit

bosbeer
29 juni 2012, 23:14
Geduld wordt wel op de proef gesteld. :):):) net terug van een heerlijke sessie met Amara. Dacht ik ff lekker bij te komen en de verslagen te lezen. Maar helaas nix. :D:D

Ja, wij zitten thuis en hebben geen sessie met Amara gehad en zitten op jouw verslag te wachten. Maar als je er toch zelf bent, wat heeft een verslag van een ander dan voor meerwaarde? Je beleeft alles nu zelf, toch?
Voor Sonja, Christina en Amara kom ik nu niet meer naar GT. Veel fun nog daar!

patience
29 juni 2012, 23:22
Gewoon voor de leuk. Thanx fun heb ik zeker!

Cupido
29 juni 2012, 23:22
welke christina? haha

patience
29 juni 2012, 23:24
Oh en de gastvrouw ziet er ook uit om op te vreten. Staat haar waanzinnig dat wit.

Cupido
29 juni 2012, 23:29
Dat moet ze maandag pas aantrekken!!!

bosbeer
29 juni 2012, 23:36
Oh en de gastvrouw ziet er ook uit om op te vreten. Staat haar waanzinnig dat wit.

Dat moet Nadine zijn.

bosbeer
29 juni 2012, 23:37
welke christina? haha

De Chinese, is pas 2 dagen in GT.

patience
29 juni 2012, 23:41
Dat moet Nadine zijn.

Grote blonde?

bosbeer
29 juni 2012, 23:43
Grote blonde?

Nee, dat is Marina. Maar ik zei Nadine omdat ik haar de lekkerste vind.

patience
29 juni 2012, 23:46
Je maakt het er niet makkelijker op voor mij. :D