PDA

Volledige versie bekijken : Irene (Roemeense)



palimo
9 augustus 2012, 21:11
Irene (Roemenie)

Naam : Irene

Nationaliteit / Taal : Engels
Leeftijd : 22

Haarkleur: halflang donker haar

Lengte : 1.66 m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup (erg mooi)

Tattoo / Piercing: Nee

Service : PZC, NMC, Goed TZ, vingeren (niet naar binnen)

Voordeel: Zeer mooie vrouw

Nadeel: Geen

Prijs: € 50 per 30 min 100 per 60 min. in FFK Magnum, Prive (zonder ffk faciliteiten) ontmoeting ook mogelijk dan 50 euro 20 min en 80 euro half uur. Bellen op no. 24C. = andere deur

palimo
9 augustus 2012, 21:17
Op zoek naar een mooie Audi of Mercedes (smoesjes), kwam ik in de buurt van Erkraht, mijn neus wist nog de weg te wijzen van die enige keer dat ik daar ooit ben geweest. Toen was het niet al te bijzonder. De tent is daar nu wel flink opgeknapt. Vanwege tijdsdruk gekozen om aan de privatdeur aan te bellen. je kunt dan alleen voor een priveontvangst kiezen. Hier gelden wel andere prijzen voor, er werden zo'n 10 meiden voorgesteld, waarvan er enkele zeer aantrekkelijk waren.
Roemeense Irene stak hier toch wel duidelijk bovenuit dit is een zeer zeer mooie meid, waarmee het heel prettig was op de kamer. Je kunt met haar heel goede seks hebben, ze was er voor de eerste dag zei ze. Ze daarvoor in Harem gewerkt zei ze.
Dit is 1 van de mooiste zoniet de mooiste meid waar ik ooit mee gekamer heb. Oh, ja die Mercedes en Audi ook gevonden in Langenfeld, dat is vlakbij Magnum en dat zijn inderdaad geen meisjesnamen.