Volledige versie bekijken : Groningen: Clubs
Dennis
27 augustus 2006, 18:30
Afgelopen week noodgedwongen 4 clubs bezocht in de buurt van Beerta/ Klein-Ulsda. Noodgedwongen, want in de 4 clubs waren in totaal slechts 15 dames aanwezig. De leukste, maar niet beschikbare dame was de bardame van Nightlife, de wel beschikbare dames zouden zelfs een man die 7 jaar op een onbewoond eiland heeft gezeten nog niet kunnen bekoren.
Droevig!! Tip voor de bezoekers van deze clubs: Rij eens een uurtje verder Duitsland in, en je kunt voor hetzelfde geld een lekker ding neuken!
Kotakelinci
28 augustus 2006, 17:22
@Dennis
Wo dann?
Dennis
28 augustus 2006, 19:02
Wo dann?
1. Heavensgate in Dorsten
2. Bremen (diverse priveadressen, zie beschrijving hier op forum)
3. FKK Zeus in Osnabruck
Iets verder weg:
1. Freude39 in Bochum
Pistol Pete
21 januari 2009, 19:06
In Emmen zit een goede club op het industrieterrein somewhere, vaak 15 plus dames waaronder enkele hele mooie....suc6. als je er echt heen wil gaan wil ik wel even nadenken waar die precies zit. grtz
Strijker
24 februari 2015, 10:59
In Emmen op het industrieterrein zit club Pretty Woman.
Ben hier 2 of 3 keer geweest maar de laatste keer ligt alweer een jaartje of 7 - 8 achter mij. Dus ongeveer 2007.
Misschien dat het daarna enigzins opgeknapt is maar ik vond het geheel indertijd niet geweldig.
http://www.clubprettywomen.nl/
Vindt het wel een beetje vreemd dat in een topic met als naam "groningen clubs" meer wordt gesproken over clubs buiten Groningen dan erbinnen.
Misschien kan dit topic ook wel verwijderd worden. Club Pretty Woman staat al genoemd in clubs en privehuizen in Drenthe, Friesland en Groningen.
De door Dennis genoemde clubs staan elders op dit forum ongetwijfeld ook wel uitgebreid beschreven.
De clubs in Groningen kunnen dan mogelijk in de nabije toekomst eens beschreven worden middels een eigen topic door iemand die deze clubs goed kent.
Zit er aan te denken om de clubs in Drenthe die ik zelf ken allen een eigen topic te geven met wat algemene info.