PDA

Volledige versie bekijken : Samira (Moldavische) ex-Helena PHG

MichelJ
11 augustus 2012, 12:22
Naam : Helena

Nationaliteit/taal : Moldavisch / Engels, Duits, Russisch, Roemeens

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/lengte : lange zwarte haren

Lengte : 1.62m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage/piercing : Ja / dacht het niet

Service : TZ, PZC, ........

Extra :

MichelJ
11 augustus 2012, 12:32
Vorige week viel me dit meisje al op door haar leuke gedrag. De hele dag door geeft ze je wat aandacht, zonder ook maar op enige manier opdringerig te zijn voor de sleutel. Van een kamerbezoek is het toen niet gekomen. Gisteren trof ik haar aan de rand van het zwembad, aangezien ik toen nog niet geil was zei ik haar dat we elkaar later op de avond nog wel zouden treffen. En dat was het geval...zo tegen 21h denk ik. Ondanks dat ik buiten, toen ze tegen me aanstond, een stijve kreeg, kon ze me op de kamer helaas niet opwinden, de erotische klik was er op dat moment niet. Zal zeker niet aan haar geleden hebben, eerder aan mezelf. Na wat TZ en PZC voelde ik dat het niets zou gaan worden en vroeg haar te stoppen met PZC. Toch het half uurtje nog leuk volgemaakt. Na de kamersessie kwam ze nog wat bij me drinken en ook later op de avond kwam ze me geregeld opzoeken. Over een tijdje zal ik zeker nog eens met haar gaan, als ik meer op scherp sta. Ik ben er van overtuigd dat ik een leuke tijd met Helena kan hebben, maar gisteren zat het er helaas niet in...

bocariver
12 augustus 2012, 22:54
She is the Helena who was working in Villa Vertigo during one year before.

Costana
26 augustus 2012, 11:42
@ bocariver: you are right, yesterday same VV-customers who were in PHG recognized her.

@ Michelj: zowat hetzelfde meegemaakt als jij en inderdaad het potentieel lijkt aanwezig maar ikzelf liet het vooral afweten....

Wel dien ik bij deze meid te vermelden dat ze de eerste is die ik tegenkom (zowel in clubland als erbuiten) die weet hoe ze haar handen goed kan gebruiken tijdens PZC !!
Normaal sla ik handjes weg binnen de 5 sec, deze meid liet ik begaan, een unicum op gebied van sex. Heb er haar mee gefeliciteerd.

herhaling zeer zeker, eerst hoofd leegmaken dan pas mag ik terug bij haar komen zei ze. (halve psycholoog)

TZ kan wel wat beter
PZC was goed te noemen
NMC amper toe gekomen
vingeren toegelaten dus beffen ook wel

MichelJ
2 september 2012, 10:26
Helena is 3 weekjes met vakantie.

King Kong
8 december 2012, 12:36
Gisteren ook maar eens even met dit meisje gekamerd
Omdat mijn vaste snoepje Anita zich s'middags bij me ziek melde en mijn andere draga Alexia pas zondag heel even terugkomt,maar eens een x voor Helena gegaan.
Had al een paar x kort met haar wat gesproken,en het leek me een leuk ding.
Nou,ik kan wat Constana zegt zeker bevestigen,wat een handwerk met dat pijpen,echt ook nog nooit zoiets meegemaakt,niet normaal gewoon!!!!!!
Ze begon met versie 1 van pijpen,maar ze zei dat ze er zeker 15 had,echter zijn we na 5 uur kameren niet verder gekomen als versie 7 of 8,want toen ging de tent zowat dicht.
Wat heeft die meid een variatie in het pijpen,niet normaal,in een woord TOP
Tot neuken zijn we bijna niet gekomen,maar een schrale troost:da kunnen we thuis :smile:
Verder heel lief,slim en lenig,ze liet nog even zien dat ze balletdanseres was,het leek wel origami,hoe ze zich gewoon letterlijk helemaal op kon vouwen in de meest extreme standjes.
Jammer dat ze waarschijnlijk in februari gaat stoppen,en we niet meer van haar kwaliteiten kunnen genieten,maar ja je weet maar nooit...........

King Kong
28 januari 2013, 18:57
-->> Samya in Köln

Willi69
28 januari 2013, 20:19
Hmm, am Freitag war sie noch wie üblich im PHG.

King Kong
28 januari 2013, 21:26
Stimmt aber ist zeit gestern weg aus PHG

bocariver
4 juni 2013, 10:48
She was yesterday in Samya. Her pseudo there is Samira. She makes 4 week days in Samya and other days somewhere else like PHG.
She has lost her overweight and look at her best.