PDA

Volledige versie bekijken : Hoe fake je klaarkomen?

Costana
11 augustus 2012, 21:10
...

Ik fake dat ik klaarkom (ja, wij kunnen dat ook, niet alleen de meiden) en toen was zij ook tevreden.
...

Graag deze onervaren beer iets meer uitleg over geven aub.

seksenfun
11 augustus 2012, 21:18
Heb je dat dan zelf nog nooit gedaan? Heb ik ook al wel eens gedaan. Je kan toch ook fake hard(er) beginnen kreunen als je aan het neuken bent. Je deponeert het rubbertje zelf snel in een stuk papierrol en smijt het in de prullenbak. Blijft natuurlijk de vraag of madam er weet van had of niet (net als wij daar bij hen soms ook aan twijfelen).

Hoe je een blow job moet faken, weet ik niet. Als benijsbeer dat weet, graag wat uitleg dan :smoke:.

MichelJ
11 augustus 2012, 21:26
Graag deze onervaren beer iets meer uitleg over geven aub.

Wil jij ook al gaan faken? :biggrin:

Vind het eigenlijk wel triest om als man te faken. Als je komt kom je en anders niet :rolleyes:

krukar
11 augustus 2012, 21:34
Waarom zou je faken? Ik zeg zelf altijd tegen die dames dat als je 8 keer per dag neukt dat je dan niet 8 keer spuit als man, en dan zijn ze weer tevreden :D

Nibor76
11 augustus 2012, 21:35
Hoe simuleer je dan het kloppen van je lul terwijl deze zaad loost.

Zultbroek81
11 augustus 2012, 21:49
Waarom zou je gaan faken?je houd alleen jezelf voor de gek.jij betaalt,en het zal de dame een worst wezen.kan me best voorstellen als je al ik weet niet hoeveel keer ben gekomen dat het moeilijk word.dan neuk je toch gewoon.is toch ook lekker.

seksenfun
11 augustus 2012, 22:36
Je faket omdat je in de loop van je carrière al vreemde ontevreden reacties hebt gekregen van dames die niet slaagden in wat eigenlijk hun job is. Ik vond dat vreemd, nu niet meer. Ook dat went. Ik fake overigens zelden. Ik hou me meer in zodat ik wat langer in haar poesje kan blijven. Sommige dames kunnen immers niet snel genoeg wezen om je lul er uit te trekken eens je gekomen bent. Meestal kom ik wel natuurlijk, de ene keer vanuit mijn tenen, de andere keer vanuit mijn borstkas. Het is steeds gevarieerd, dat is net leuk. Overlaatst fakte ik niet in een club en kon ook niet meer na zes dagen op pad te zijn geweest. Ik heb al veel ervaringen met dames maar deze was écht gefrustreerd dat ik niet kwam. Ik kon die amper weer rustig krijgen. Het leven is geen regeltje :smoke:.

momentum
11 augustus 2012, 22:54
waarom zou je in hemelsnaam gaan faken bij een dame van plezier? ik zou het niet kunnen en ik nooit gaan doen denk ik.

Admin
11 augustus 2012, 23:11
Inderdaad wel een terechte aanvuling d.i. de vraag waarom zou je überhaupt faken dat je klaar komt? Om de dame te laten geloven dat ze een goede DVP is?

Niet kunnen klaarkomen zal niet zo vaak aan de dame liggen maar aan de beer. Of wil de beer graag als Superbeer worden gezien en is dat feitelijk de reden?

Nibor76
11 augustus 2012, 23:31
Inderdaad wel een terechte aanvuling d.i. de vraag waarom zou je überhaupt faken dat je klaar komt? Om de dame te laten geloven dat ze een goede DVP is?
Vaak heb ik wel dat ik al snel door heb dat het een minder sessie is met dat in gedachte en wetende dat er betere in de woonkamer zitten breek ik wel eens een sessie af met het excuus vermoeid, leeg, kaputt.
Dat wordt toch geaccepteerd alleen moet je dan wel via sluipweggetjes de volgende boeken anders is het ``jij was toch kaputt´´ .

Het kruid niet verschieten. En vaak ben je toch weer even op scherp voor een favoriet.

benijsbeer
11 augustus 2012, 23:58
Faken kan ik ondertussen ook. Ik zorg ervoor dat de doekjes binnen handbereik liggen. In Doggy positie kan ze minder en kan ik het lege zakje in het doekje verstoppen en dan zelf weggooien.

Soms geloven ze dat niet en controleren ze het gewicht.

Waarom doe ik dat? Ik doe dat bij een eerst of tweede bezoek bij dezelfde dame.

Het tast hun eigenwaarde aan als ze menen dat ik niet klaarkom. Zij komen wel eens bij mij klaar, dan moeten zij als professional toch ook makkelijk in staat zijn om mij klaar te laten komen denken ze. Als dat niet lukt zijn ze ongelukkig. Als ik die dag al vaker op de kamer ben geweest is dat lastig. Ook kom ik zelden de eerste of tweede keer klaar. Per dag maximaal 3 keer.

Mijn boeit het niet, de meid vreest echter voor een reclamatie bij de thekefrau.

De meiden die me langer kennen weten beter: 'nur spass' heet het dan.

benijsbeer
12 augustus 2012, 00:06
Heb je dat dan zelf nog nooit gedaan? Heb ik ook al wel eens gedaan. Je kan toch ook fake hard(er) beginnen kreunen als je aan het neuken bent. Je deponeert het rubbertje zelf snel in een stuk papierrol en smijt het in de prullenbak. Blijft natuurlijk de vraag of madam er weet van had of niet (net als wij daar bij hen soms ook aan twijfelen).

Hoe je een blow job moet faken, weet ik niet. Als benijsbeer dat weet, graag wat uitleg dan :smoke:.

Heb je wel eens een andere positie geprobeerd? Grin.

Nee dat lukt me ook niet. Misschien dat ik daarom dan ook niet zo'n favoriet van blowjobs ben. Als het echt goed gedaan wordt en ik echt geil gemaakt werd dan kom ik ook zo klaar. Dat is al weer lang geleden (op vakantie met een fotomodel die naast me op de camping kwam staan).

Mijn favoriete fake positie is Doggy. Zie hierboven waarom.

Ace2
12 augustus 2012, 08:46
Ik heb het ooit 1x gedaan. Het lukte niet om klaar te komen en dus besloot ik de dame in kwestie van achteren te nemen. Ik gaf een goede show weg en faked mijn orgasme. Snel ontdeed ik mij van het condoom en gooide dat in de prullenbak. Uiteraard deed ik net of ik mijn penis schoon maakte.
Maanden later zat ik gezellig met dezelfde dame, die ik toen goed, kende, te kletsen en kwamen wij op het faken van orgasmes. Zij vertelde mij dat mannen daar altijd wel in trapte. Lachend vertelde ik dat ook de vrouwen erin konden trappen. Er verscheen een glimlach om haar mond en ze verwees naar die ene keer dat ik had gefaked en biechte op dat ze dat toch echt wel door had gehad. Hoe ze dat wist, werd mij niet helemaal duidelijk. Het lijkt mij dat als je echt bent klaar gekomen dat je penis iets van vochtig blijft. Als dat niet het geval is en je rent ineens snel met het condoom naar de prullenbak dat dat wellicht toch doorzichtig is.

trigootje
12 augustus 2012, 09:24
andersom kan ik me nog wel wat bij voorstellen, klaarkomen en dan faken dat je je hoogtepunt nog niet hebt gehad, nog ff lekker door raggen in je eigen brouwsel...

rob45
12 augustus 2012, 09:38
Wat ook kan gebeuren is dat je melkreservoir leeg is en dat het pompje alleen nog lucht produceert.Ik zelf kom dan gewoon nog klaar,al voelt het natuurlijk anders aan.Vocht word er niet meer gespoten dus de dame in kwestie kan denken dat ik fake, maar voelen meestal aan dat ik toch klaar ben gekomen.
En begrijpen dan ook volkomen dat je zak leeg is (En ook je andere zak) als je haar betaald heb.

Costana
12 augustus 2012, 10:41

Das idd ook een manier van faken, maar zover denk ikzelf niet.
Had eerder het idee dat er hier konden klaarkomen al fakend met vochtlozing (al dan niet zwemmers), dat zou wel heeeeeel straf zijn.

Toch bovenstaande is niet echt aan mij besteedt, zoveel moeite...
Net zoals je soms aan je "oma" of lelijke trollen denkt om langer uit te houden, kun je bij klaarkomproblemen misschien denken aan die sexy meid uit je klas geweest of die geile ervaringen etc dan kom je vooralsnog klaar.

satanic surfer
12 augustus 2012, 10:57
een knettergek draadje, dus met steeds stijgende verbazing gelezen... het moet niet veel gekker worden als beren gaan faken... Simpelweg opstappen als je 'r niet leuk genoeg vind, en het vochtverlies opsparen voor andere en betere lijkt me. Wat kan het die DVP's schelen, hun gefakete ontgoocheling of ongenoegen, daar prikt eenieder toch wel door mag ik gokken, om écht te denken dat ze in hun eer gekrekt zijn, tsjonge. Het overkomt me soms dat er van een orgasme geen sprake is (zelfs bij favo-dames), dat is geen schande hoor, somtijds is de sessie zelve dusdanig goed dat er géén officieel hoogtepunt dient te zijn hoor of is vermoeidheid/overpopptheid of dergelijke de aanleiding, bij groeiende sympathie of gewoon een goede connectie met een dame wordt het somtijds zelfs lastiger om te "komen", gelukkig weten zulke dames me met hun serviceskills wel over de spreekwoordelijke streep te krijgen doorgaans, zo niet, dan doet ze de volgende keer wel extra dr best maak ik mezelf dan wel wijs...

Badslippers
12 augustus 2012, 15:22
een knettergek draadje, dus met steeds stijgende verbazing gelezen... het moet niet veel gekker worden als beren gaan faken...

[ . . . ]

bij groeiende sympathie of gewoon een goede connectie met een dame wordt het somtijds zelfs lastiger om te "komen", gelukkig weten zulke dames me met hun serviceskills wel over de spreekwoordelijke streep te krijgen doorgaans, zo niet, dan doet ze de volgende keer wel extra dr best maak ik mezelf dan wel wijs...

Alles went ook een keer niet klaarkomen. In het begin van mijn carrière deed ik weleens alsof. Ik voelde me daarna volstrekt belachelijk. Vooral die keer dat een slimme sloerie het niet vertrouwde, het condoom uit mijn handen rukte, het opblies tot een luchtballon, het geval tegen het lamplicht hield en er zelfs geen druppel voorvocht te bespeuren was. Het had alles te maken met onzekerheid. Je moest immers toch klaarkomen tijdens een wip en als dat niet gebeurde was dat een brevet van onvermogen en je wilde al zeker niet als impotente armoedzaaier te boek staan maar wél als steigerende dekhengst met een libido zo groot als het gat in de ozonlaag. Het ging zelfs zover dat ik tijdens het "Doggie" standje een flinke fluim in mijn hand kotste, gromde als een leeuw om vervolgens het condoom snel van mijn leuter te trekken en het al druipend van de mijn eigen zever triomfantelijk aan de dame te tonen. Die schrok dan meestal omdat ze dacht dat het condoom gesprongen was, naarstig opzoek ging naar de keukenrol om haar poes te reinigen en te checken en ik op mijn gemak het "gefakete" bewijs in de prullenbak kon deponeren.

Naarmate mijn wandelcarrière vorderde zag ik het volstrekt ridicule van mijn gedrag in. Dat kwam omdat ik veel zekerder werd in de clubs en in de omgang met de mokkeltjes. Bovendien kreeg ik steeds meer ervaring met de dames in het algemeen en hun service in het bijzonder. Soms kreeg een dame me in een uurtje 2x klaar en zo af en toe kon ik wel 5 dames op een avond doen waarbij ik de laatste keer naar analogie van Rob45 nog alleen maar droge lucht knalde maar wel orgasmeerde. En er waren ook avonden dat het maar pover gesteld was en de vrouwen zich het eelt op de handen rukten om me van mijn lading af te helpen. Ach, het heeft allemaal te maken met de zojuist genoemde onzekerheid, het de dame naar haar zin willen maken en dat soort flauwekul.

En zoals satanic terecht opmerkt, bij mijn favoriete dames loopt het veelal op rolletjes maar door de sympathie en de buitengewoon goede connectie lukt het ook daar wel eens niet. Omdat je elkaar goed kent is dat geen probleem. Gewoon even pauzeren of maar eens een keer geen orgasme. En dan stap je de volgende keer samen in bed en kom je handdoeken tekort om de sperma explosies te temperen. Het is maar een gek ding dat orgasme. Nu "Fake" ik nog steeds maar niet alsof ik ben klaargekomen maar door lekker te kreunen. Dat is onderdeel van m'n spel omdat het me zeer kan opwinden vooral als de dame gaat meedoen. Zij mag dat ook rustig veinzen maar er komt bijna altijd een omslagmoment dat overgaat in echte geiligheid en daar is het dan om te doen. Je kent dat wel, die geitenwollensokkenfiguren die een lachworkshop volgen. Staat daar zo'n volstrekt van de pot gerukt hippiewijf in een "Paisley" motief jurkje met een walm van "Patchoulli" parfum om zich heen te lachen.

2817

en de cursisten die in een kring staan moeten dan ook gaan lachen. In eerste instantie is dat volkomen onecht, gemaakt en gespeeld. Maar langzamerhand begin je toch spontaan te glimlachen om uiteindelijk in bulderen uit te barsten.

Soms krijg ik ook geen stijve of ligt een dame me een kwartier te pijpen en verandert mijn leuter van een heipaal in een spaghettisliert. Jammer dan. Kan gebeuren en is niet langer een reden om te twijfelen aan mijn of haar capaciteiten. Inderdaad, opsparen je kwakkie en door naar de volgende ronde. Als beide partijen redelijk evenwichtig zijn en zelfvertrouwen hebben is het voor beide geen halszaak. Zo gauw als een van de twee daar wel een probleem mee heeft, krijg je gekke toestanden zoals "Faken" of vragen als: "Was ist loss mit dir? Kommst du schon oder kannst du nicht spritzen?" Of: "Wie lange dauert es noch, bin ich nicht gut genug für dich?"

Picasso 1
12 augustus 2012, 19:45
Enkele keren dat ik op de kamer belandde met een dame waar ik de service weinig bijzonder van vond, besloot ik al na 5 minuten om niet klaar te komen. Ik merkte aan de betreffende dames dat ze me probeerden af te werken en dit draaide ik om in mijn eigen voordeel vanne "laat haar maar nep doen en zich inspannen om mij snel klaar te laten komen maar ondertussen betast ik haar en laat haar mij stoomklaar krijgen voor een andere dame die ik ook al in het vizier heb". Kortom, ik gebruik haar als voorspel voor een andere dame, want meer voegt ze voor mij op dat moment niet toe, en het zou zonde zijn als zo'n afwerkster mij dubbel straft door enerzijds mij niet op zijn lekkerst te bevredigen, anderzijds mij de energie te onttrekken voor een andere vervolgkandidate die me wel naar mijn zin kan bevredigen; dus mentaal doe ik precies het tegenovergestelde van haar doel en werk ik haar tegen (snel laten klaar komen <---> voorkomen klaar te komen. Ze zou eens moeten weten! :smile2:) . Dus na 25 minuten vertel ik haar met een stijve in haar poes doodleuk dat ik liever niet klaar wens te komen en dat ik verkies redelijk snel een vervolgsessie met een andere dame te hebben. Het viel me de betreffende keren wel op dat dat voor een deuk zorgt in hun sexuele zelfbeeld. Gewoon netjes betalen, douchen en binnen maximaal een half uur met een andere dame naar de kamer gaan, want je staat natuurlijk wel op ontploffen :biggrin:.

ilovethaigirls
12 augustus 2012, 20:22
In mijn lange wandelcarrière heb ik welgeteld 1x gefaked dat ik klaar kwam. Toeval wil dat dit nog zeer vers in het geheugen ligt :mad:

De reden lees je hier:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?4450-Antwerpen-leden-onder-mekaar-gewoon-gezellig&p=277409#post277409

dre195mm
3 september 2012, 00:59
ik heb ook wel regelmatig gefaked. Dat komt meestal voor met nieuwe DVP die ik wil proberen. Aangezien ik meer dan gemiddeld geschapen ben, komt het ook regelmatig voor dat de DVP beschermende maatregelen neemt, "hand ertussen, benen samen knijpen" etc. zodat ik niet het gevoel krijg dat ik er voor kan gaan.. Daar knap ik dan op af en fake soms m'n orgasme. Vooral als de voorafgaande ontmoeting/voorspel veelbelovend was. De praktijk heeft me geleerd dat een tweede of derde keer met de betreffende dame de angst van haar verminderd en we tenslotte toch nog goede sex hebben.

Goedemorgenallemaal
3 september 2012, 18:46
een knettergek draadje, dus met steeds stijgende verbazing gelezen... het moet niet veel gekker worden als beren gaan faken... Simpelweg opstappen als je 'r niet leuk genoeg vind, en het vochtverlies opsparen voor andere en betere lijkt me. Wat kan het die DVP's schelen, hun gefakete ontgoocheling of ongenoegen, daar prikt eenieder toch wel door mag ik gokken, om écht te denken dat ze in hun eer gekrekt zijn, tsjonge. Het overkomt me soms dat er van een orgasme geen sprake is (zelfs bij favo-dames), dat is geen schande hoor, somtijds is de sessie zelve dusdanig goed dat er géén officieel hoogtepunt dient te zijn hoor of is vermoeidheid/overpopptheid of dergelijke de aanleiding, bij groeiende sympathie of gewoon een goede connectie met een dame wordt het somtijds zelfs lastiger om te "komen", gelukkig weten zulke dames me met hun serviceskills wel over de spreekwoordelijke streep te krijgen doorgaans, zo niet, dan doet ze de volgende keer wel extra dr best maak ik mezelf dan wel wijs...
Inderdaad, soms "lukt ut niet" vermoeid of wat dan ook. En als het komt omdat de dame je niet bevalt , dan zie je d'r toch niet meer terug... Dan is een leugentje om bestwil "sorry, te moe" een acceptabele fake opmerking.

Jansen
3 september 2012, 21:41
Ik heb net het verhaal van Ace gelezen en heb het zelfde meegemaakt met een voor mij bekend meisje die ik beloofd had om met haar die avond ook naar de kamer te gaan.
Omdat ik al 2 uitspattingen langs de plinten achter de rug had en dit meisje vergeten was stond ze plosteling met mooie zaadvragende ogen voor me met de vraag Sleutel ?
Ik kon het niet om te zeggen sorry helaas ben je vergeten dus ik zij Ja.
Op de kamer hebben we eerst lekker liggen spelen met elkaar waar ik haar een bef sessie heb gegeven waar ze echt nat van werd.
Toen ze mij een PZC gaf en mijn paal half hard er in de doggy wel in ging voelde ik dat er na vele malen pompen te weing leven in kwam en deed alsof ik ging komen door flink in haar benen te knijpen en te grommen dat ik kwam.
Ik stoot nog even na en heb even gewacht,daarna het condoom eraf gehaald en met een handdoek erbij mijn paal schoon gemaakt.
het bed af en de condoom in de prullebak gedaan om daarna weer op mijn rug te gaan liggen.
Omdat ik voor haar een bekende was op de kamer keek ze wel vreemd maar vroeg niets.
Na betalen vroeg ze Laat mij de volgende keer als eerste met je mee gaan !!
Ik gaf aan ja dan ben ik fitter.